taka prawdaJak to żaden nie brylował przez 6 lat? A Ahonen, Małysz czy nawet Thoma to co? I mówie tu tylko o skokach, a Ty piszesz o wszystkich sportach zimowych. A choć ich w większości nie oglądam to już z głowy wiem, że to bzdura bo Bjerndalen na pewno brylował dłużej. A to, że jakiś tam jeden się znudził czy zaprzepaścił nijak ma się do tego co zrobi np. Gregor.
W Pucharze nie prowadzi, bo opuścił 2 konkursy w Japonii i raz go zdyskwalifikowali za jakąś pierdołe z kostiumem. Tak poza tym to do miejsc przynajmniej 6-10 nie złapał się tylko dwa razy na jakieś 15 konkursów.
Ogólnie twoja wcześniejsza wypowiedź to jakieś jaja zupełne, skąd Ty możesz to wiedzieć co on wygra, a czego nie na jakiejś imprezie albo czy będzie od kogoś lepszy? Bo sory, ale we wróżki nie wierze.
(06.02.2012, 00:25)
KarainA wgl Kamil w tym konkursie miałem najgorsze warunki ,a szliri miał 10pkt więcej odjętych niż Stoch
(05.02.2012, 22:27)
Karaindo *Obergruppenfuhrer
To m.in. chciałem napisać.Oczywiście ma talent ,ale on nie jest jedynakiem tylko ma drużynę koło siebie.
do *Do karain
A Małysz 3...Chociaż tu szliri nie czuję presji ,bo to nie jest ,aż tak ważne.
do *zalosne
Słuchaj ŻADEN zawodnik nie brylował przez 6lat w żadnym sporcie zimowym (miejsca w czołowej 3 PŚ).A nawet jakprzez kilka lat wygrywali to zaraz potem nudziło im się wygrywanie (patrz Neuner-biathlon) lub postanowił zaprzepaścić ,bo mu się nie chciało (patrz pijaństwo Nykeanena).Szliri ma talent i lepsze miał szkolenie ,ale to co nie jest na papierze to nie zdobędzie m.in. powrót Małysza po 4 KK i po dwa srebra IO.
Wydaję się ,że szliri w tym sezonie najwięcej zdobył ,a nie prowadzi w PŚ ,ponieważ nie potrafi być 6-10.
Piszcie na GG to pod koniec sezonu i za sezon popiszemy.
(05.02.2012, 22:26)
Obergruppenfuhrerwezcie jeszcze pod uwage ze ta liczba zwycięstw szlyrencauera to równiez efekt pomocy jaką ma z zewnatrz. i nic więcej. 40 zwycięstw i tylko 1 PŚ - smieszne że ktoś próbuje stawiac w rzędzie największych..
(05.02.2012, 19:56)
taka prawdaTe kilka ostatnich wypowiedzi zasługuje na miano żałosnych. Prorocy się pojawili, którzy doskonale wiedzą co Gregor wygra, a czego nie, jakim jest typem skoczka i że 40 konkursów, które wygrał to dlatego, że mu wiatr powiał, albo rozbieg mu ustawili o 3 belki wyższy niż innym.
I oczywiście także jak inni wygrywali to nigdy dlatego, że im wiatr powiał bardziej, a jak Polak to już na pewno miał najgorsze warunki i skakał z najniższej belki. Tragedia mieć takie klapki na oczach, chociaż bardziej prawdopodobne, że ludzie poprsotu trollują.
(05.02.2012, 13:06)
Do karainSchlierenzauer wygrał już dwa razy turniej skandynawski
(05.02.2012, 12:47)
karain*skoczek120
Masz rację.Każdy kraj ma swoją dyscyplinę ,a Austria tej bryluję.Nie lubię Szliriego ,ale ma talent ,choć psychikę ma słabą i NIGDY ,powtarzam NIGDY ,nie będzie lepszy od Małysza.Myślę ,że to nie wstyd wygrać kryształową kulę mając 3 zwycięstwa w sezonie.To znaczy ,że nawet jak jakiś skok nie wyjdzie lub źle podwieje ,to się walczy ,a schliri to jak mu wyjdzie to wygra ,a jak nie to daleko.Patrzcie jak szliri ma mało podium (w porównaniu do zwycięstw).On nie umie skakać ŚREDNIO (miejsca 6-10).Dlatego też nie wygra tyle KK co Małysz ,przez słabą głowę nie wygra też tyle IO co Amann lub TCS co Ahonen.Może wygra najwięcej konkursów ,ale nie stanie tyle na podium co Ahonen.Nie wygra też Turniejów Skandynawskich lub MŚ tyle co Małysz.A wgl jak każdy za 2-3 lata straci swoją świetność i się nie podniesie.
Czytałem wszystkie komentarze i każda wypowiedź ,nie mająca nawet 40słów jest żałosna.Połowa tego to spam.
(05.02.2012, 12:19)
Mat30szkoda gadac co sie dzialo! nie dosc ze wiatr platal figle to organizatorzy tez robili co chcieli! ile razy mozna zmieniac rozbieg? wszyscy dobrze wiemy (albo powinnismy) ze nijak sie ma rekompensacja punktowa w stosunku do dobrych warunkow :)
Schlierenzauer skoczyl najdalej w 2 serii bo mial dobre warunki + najdluzszy rozbieg! ktos chyba zapomnial wspomniec o tym w artykule ^^
moje zdanie jest takie ze nie powinno sie zmieniac rozbiegu najlepszej 10, a w szczegolnosci ze sie zwieksza rozbieg najlepszej 3, czyli tym teoretycznie lepszym ktorzy powinni sobie lepiej radzic w ciezkich warunkach!
(05.02.2012, 11:51)
djmisieqqNa plus Schlieri i Ammann (najlepszy występ w sezonie), na minus na pewno Żyła i Kranjec.
Moje drobne podsumowanie sobotniego PŚ w narciarstwie klasycznym:
http://niemamn azwy.wordpress.com/2012/02/04/ siodemki-polskich-narciarzy-ju bileusze-ich-konkurentow/
(myślę, że to nie reklama, jako że to tylko link do amatorskiego, niekomercyjnego bloga :>)
(05.02.2012, 11:26)
rutkey1Szkoda że Kamil poza pierwszą piątką , no nic ! Obejrzyjcie sobie amatorskie skoki narciarskie na mazurach http://www.youtube.com/watch?v =eNEFy9R3YHY
(05.02.2012, 10:09)
rafalmam identyczne zdanie co skoczek120,
taka jest prawda, wiec tylko kto nie zna sie na realiach sporu moze powiedziec cos innego i brnąć w swoim błędzie,
(05.02.2012, 09:24)
dida98Zgadzam się ze Skoczek120 we wszystkim
(05.02.2012, 08:21)
jak by popatrzecjak by popatrzec na strsze sezony to ciezko bylo wygrac bylo duzo zwyciezcow a teraz austria austria austria
(05.02.2012, 03:02)
bolokiedys jak skakali byla wieksza rywalizacja o zwyciestwo niz teraz
(05.02.2012, 02:50)
Skoczek120Jedyny mądry @Koval. Dzięki Ci, że stawiłeś się za mną. Jedyny pokazałeś, że myślisz logicznie. Co do reszty - szkoda gadac. Nie wiem, czy zakuty łeb nigdy nie pojmie tego, co się chce przekazac. Pozdrawiam i oby więcej Tobie podobnych. :)
(05.02.2012, 00:52)
qwertystyleSkoczek 120 oczywiście nie ma racji. W dodatku wydaje mu się, że tylko on ma do tej racji prawo, a każdy kto uważa inaczej niż on się myli.
(05.02.2012, 00:16)
KovalSkoczek 120 ma oczywiście rację. Ja nie mam nic do Schlierenzauera, a niech wyprzedni Nykkanena w ilości zwycięstw, życzę mu tego, jeśli na to go stać. Ale tak jak mówię Skoczek 120 ma rację, nie ma się co oburzać, gdyby Schlierenzauer urodził się w Polsce, miałby trudniej, by zaistnieć, być może przy nieprzeciętnym talencie faktycznie osiągałby bardzo dobre wyniki, ale nie miałby takich warunków jak w Austrii. Tak samo Małysz czy Stoch przy swoim talencie i zapale do pracy pewnie byliby jeszcze lepsi gdyby urodzili się i trenowali od małego w Austrii. Nikolay Karpenko gdyby był Austriakiem byłby dziś powiedzmy na miejscu Kocha, a gdyby Koch był Kazachem ti byłby na miejscu Karpenki:) Taka jest rzeczywistość. Tak naprawdę 90% sukcesu to ciężka praca, dążenie do celu i trening, trening i jeszcze raz trening, 3 % szczęście, a 7% talent.
(04.02.2012, 23:54)
BobbyPrzeczytałem wasze wywody i mogę śmiało powiedzieć, że żałość tu panuje , proponuję byście się ogarnęli ;)
Schlierenzauer nie należy do mych ulubionych skoczków, ale tego, iż w wieku 22 lat, więc w bardzo krótkim okresie zdobył tyle zwycięstw, które jednakże nie przełożyły się JESZCZE (może się przełożą może nie) na wiele wiele kul, medalów mistrzostw i igrzysk. Być może będziemy świadkami, iż po ponad 30 latach PŚ i skoków odkąd PŚ się pojawił oglądamy największego skoczka. Nawet jeśli Małysz, Ahonen, Nykaenen, Weissflog , Ammann i wiele innych mniejsi nie będą ;)
Z innej beczki, może zmienimy temat na nieznaną , acz ciekawą przyszłość, mianowicie Kamil 2 sezon jest w czołówce. Poprzedni sezon zakończył na 10 miejscu, teraz będzie prawdopodobnie wyżej, czy macie nadzieję i myślicie, iż realna jest szansa na podium w PŚ w następnym sezonie? ;) Przeważnie skoczkowie mieli parę sezonów w czołówce , by eksplodować, fajnie by było.... ;)
(04.02.2012, 22:47)
tokas9@Skoczek120 - No właśnie widzę wspaniałego Zografskiego, który dzisiał był 39.
(04.02.2012, 22:45)
MatiusZalosny jestes
(04.02.2012, 22:45)
taka prawdaOjej mistrzu, wybacz mi.
(04.02.2012, 22:23)
Matiusxxx: Ty sie lepiej nie odzywaj
(04.02.2012, 22:00)
taka prawdaMatius: Nie mam nic do Adama, to jeden z moich ulubionych sportowców. A przecież on wygrał tyle samo (przynajmniej do wczoraj) konkursów co Schlieri, więc Twoim kryterium wygrywał ciągle. W swoim czołowym sezonie wygrał ze 2 razy więcej konkursów niż Gregor w tym, no powiedz mi jak on mógł, jakim prawem, przecież powinien był spadać z progu i dać innym wygrać czy tak?!
(04.02.2012, 21:55)
Matiuszxxx: lepiej zostawmy Małysza w wspokoju
(04.02.2012, 21:50)
brawo PZNA oto cytat ze strony PZN
Stoch siódmy w Predazzo, Schlierenzauer wygrywa po raz 50.
04-02-2012
Austr iak Gregor Schlierenzauer po raz 50. triumfował w zawodach Pucharu Świata, co oznacza, że w klasyfikacji największej liczby zwycięstw w karierze wyprzedził dziś Adama Małysza. W Predazzo najlepszym z Polaków był Kamil Stoch, który zajął siódme miejsce. Do finału zakwalifikowali się też Krzysztof Miętus i Maciej Kot.
(04.02.2012, 21:44)
Obergruppenfuhrerdzisiejszy konkurs to jaskrawy przykład na to, że tzw. wyniki sa rezultatem nie skoków i ich ajkości, a manipulacji belką i tzw. rekompensatami za wiatr. to nie ma nic wspólnego ze sportem.
(04.02.2012, 21:35)
Matiusxxx: Masz cos do Adama Małysza? O nim teraz nie mówimy. Adam Nie wygrywał ciągle.
Twoje komentarze są śmieszne.
(04.02.2012, 21:17)
Skoczek120Tu nie chodzi o jednostkę, a jej wytrenowanie! Czy jest możliwośc, byśmy mieli w składzie większe talenty, niż Austria!? Oczywiście! Niestety póki co marnujemy je. ;]
(04.02.2012, 21:05)
Skoczek120@znawca - i tu jesteś w błędzie. Za dwa sezony nie ujrzysz w czołówce tego skoczka. Zobaczysz... ;]
(04.02.2012, 21:04)
Skoczek120Nie no, nie mogę. Zrozum! Austria ma najlepszy system szkolenia, najlepszych trenerów. Związek wali w ten sport najwięcej kasy ze wszystkich reprezentacji! Jak więc ma nie byc wyników!? U nas nigdy tak nie będzie, dopóki nie postąpimy podobnie, jak oni. Szkoda mi Cię, na prawdę... ;]
(04.02.2012, 21:02)
Skoczek120@a - cóż, widzę, że mnie po prostu nie rozumiesz. Nie dziwi więc twój nick. Zakończmy więc tę bezsensowną rozmowę. Jak podrośniesz, to odpisz. ;]
(04.02.2012, 21:00)
aLiczba konnkursów w poszczegołnych sezonach:
93/94 - 23 konkursy indywidualne ( z czego 4 odwołane)
94/95 - 24 konkursy ( z czego 3 pdwołane)
95/96 - 30 konursów ( z czego 2 odwołane)
96/97 - 26 konkursów( z czego 1 odwołany)
97/98 - 27 konkursów
98/99 - 30 konkursów ( z czego 2 odwołane)
99/00 - 27 ( z czego 1 konkur odwołany ) + MŚL
00/01 - 27 konkursów ( z czego 5 odwołanych) + MŚ
01/02 - 24 Konkursy
02/03 - 28 konkursów ( z czego 1 odwołany)
03/04 - 30 konkursów ( z czego 8 konkursów odwołanych)
04/05 - 28 konkursów
05/06 - 26 konkursó ( z czego 1 odwołany)
06/07 - 29 konkursów ( z czego 5 odwołanych)
07/08 - 29 konkursów ( z czego 3 odwołąne)
08/09 - 29 konkursów ( z czego 1 odwołany)
09/10 - 25 konkursów ( z czego 2 odwołane )
10/11 - 26 konkursów
(04.02.2012, 20:20)
aZapomniałek jeszcze dodać ze w owym sezonie 2002/2003 Małysz wygrał tylko 3 konkursy i wygrał kulę dlatego że nie miał zbytniej konkurencji jak wy to określacie.
Pozdrawiam;)
(04.02.2012, 19:51)
aDo Kibic w sezonie 2002/2003 28 indywidualnych z czego jeden odwołany a sezon 2011/2012 27 indywidualnych.
I gdzie tutaj masz mniej konkursów, może sie okazać jeszcze mniej wystarczy ze jeden indywidualny zostanie odwołany. Naucz sie liczyć ;)
(04.02.2012, 19:48)
Kibic@a
3 KK wygrał fartem? - puknij się w głowę.
Kiedyś było mniej konkursów w sezonie, gdyby było więcej, to by miał więcej wygranych.
(04.02.2012, 19:40)
taka prawda@Matius: Ojej, a czy Małyszek musiał wiecznie wygrywać w swoich najlepszych latach? Jakim prawem tyle konkursów wygrał?
...
Twoje komentarze są śmieszne, jak jest najlepszy to czemu ma nie wygrywać? Bo Tobie to nie pasuje, że jest taki dobry?
(04.02.2012, 19:29)
aDo Skoczek120
Innymi słowami według Ciebie Schlierenzauer wygrywa bo jest narodowości Ausriackiej, pochodzi z Austri. Gdyby nie pochodził z Austri nie wygrywałby.
ALbo jescze innaczej gdyby kamil był austriakiem to miałby juz KK i 50 wygranych konkursów zamaist on. POZDRAWIAM CIEBIE;)
(04.02.2012, 19:18)
aDo Skoczek120
Czy Polska jest gorszym krajem oa Austrii czy Bułgari? To moje pytanie było w ogólnym znaczeniu, anie tylko w odnisieniu do skoków. Czytaj ze zrozumieniem;) Zerowe pojęcie o sporcie to masz może Ty. I nie zadałem pytania o którym wspominasz, cytuje: "co to ma za znaczenie!". Austria zerem nie jest jak to okresliłeś.
Chodziło o to że to faworyzujesz skoczków austriackich na ich narodowość. Masz żal że wygrywają. WSTYD!
(04.02.2012, 19:15)
znawcaten 22-latek ma przynajmniej 10 lat skokow x 5 zwyciestw minimum w ciagu sezonu co daje mu 50 juz ma 40 =90+1 lub 2 wiecej=100 nieprawdopodobnie ale on moze to osiagnac ---- gdzie ADAM albo NYKENEN
(04.02.2012, 19:10)
MatiusVeraton: to nie sa głupie komentarze! Czy Gregorek musi wiecznie wygrywać? Nie musi Niech tez inni wygrwaja nie tylko Gregorek. Nie musi byc zawsze najlepszy. To sie juz robi żalosne
(04.02.2012, 19:09)
witeksA czemu to telewizja publiczna wybiórczo pokazuje zawody w telewizji? Czyżby oszczędności?
(04.02.2012, 19:07)
Avatar18@Super 40 zwycięstwo ale i tak nigdy nie będzie miał 4 kryształowych kul :)
(04.02.2012, 19:07)
Skoczek120@a - szkoda mi takich ludzi, jak ty. Zerowe pojęcie o sporcie i kulisach. Jak możesz zadac pytanie, co to ma za znaczenie!? Potwierdzasz, że nie masz absolutnie pojęcia o realiach. W Bułgarii ten sport właściwie nie jest uprawiany. Jedyny Zografski się wychował i to dla nich sukces! To tak egzotyczny kraj dla skoków, jak Hiszpania! Podałeś/Podałaś porównanie do piłki nożnej. Cóż, tutaj także nie wykazałeś się wiedzą, gdyż ani Austria, ani też Polska nie należą do grona chocby 10-tki najlepszych w nożną. Mają na żenująco niskim poziomie ekstraklasę. Przystaje na fakcie, iż poza sportem zimowym Austria nic sobą nie reprezentuje. No ale i tak chwała tak małemu kraju za to. My nawet w zimę nie mamy sukcesów, poza Justyną i czasami Kamilem. Odpowiadam Ci, gdzie jest Polska. Niestety, ale nasz kraj jest niemal tak daleko, jak daleko jest reprezentacja w piłce kopanej w rankingu FIFA. Opieramy się na indywidualistach (Małysz, Kowalczyk), którzy dzięki ambicji zrobili coś ponad możliwości naszego kraju. Niestety, ale w niczym nie prezentujemy poziomu światowego. Mamy najlepszą ligę w żużlu, ale to także niszowy sport. Sukcesy Radwańskiej oraz Kubicy to absolutny "wybryk natury" w naszym kraju. To tak, jak wygrac w ruletce. Ich wyczyny są właśnie tą wygraną. U nas nie ma stabilności. Cóż, komuna upadał prawie 23 lata temu. Może za kolejne 20 lat będziemy należec do grona Niemiec, Włoch czy Hiszpanii, którzy ciągłośc sukcesów w sporcie mają znakomitą! My na razie musimy liczyc na kolejne ponadprzeciętne jednostki, które wysławią nasz zacofany kraj w świecie sportowym. ;)
(04.02.2012, 19:07)
aKażdy konkurs w skokach narciarskich to pewne zawody, które mają jakąś rangę albo jest to koknkur PŚ, albko konkurs MŚ, albko konkurs MŚL czy też konkurs IO. Różnica polega na tym ze ze opócz tego pierwszego konkursu pozostałe konkursy są rozgrywane rzadziej. Ale chciałbym podkreślić ze konkurs to konkurs. Więc liczy się kto ile konkursów wygra. Adam Małysz ma wygranych 43 konkursów, G. Schlierenazuer ma wygranych 42 konkursy.
A to że Schlierenzauer ma 1 KK to tylko dlatego, że wtedy znakomicie skakał Ammann i Morgenstern. Z kolei Małysz trzecią KK zdobył fartem. Wystarczy popatrzeć na lata wstecz np. Peterka, Goldberger zdobywali kule choć wygrywali ok. 4 konkury na sezon. Teraz trzeba wygrywac dużo więcej.
(04.02.2012, 18:47)
WujekDobraRadaW Polsce się sportu nie wspiera, chyba że akurat wtedy jest jakiś bum jak na Małysza czy Justynę Kowalczyk. Polacy oczekują czegoś z niczego często, a jeśli się już ktoś taki pojawi to dopiero wtedy jest zainteresowanie.
(04.02.2012, 18:44)
LolNie MA teraz konkurecji ammann bez formy I schliri suffuse ale jaka on MA pomoc od sedziow I wszystkiego
(04.02.2012, 18:42)
aDo Skoczek 120
A kogo to obchodzi z jakiego kraju pochodzi. Czy Polska jest gorszym krajem oa Austrii czy Bułgari? Jak swtwierdziłeś Austria jest zerem w sporcie, ale ostatnio Austria Wiedeń wyelminowała Legię Warszawa z LE. To czym jest w takim razie Polska?
(04.02.2012, 18:36)
Skoczek120Poza tym poziom sportowy skoków jest kiepski. ;)
(04.02.2012, 18:33)
Skoczek120Chodziło mi o Władimira Zografskiego - Bułgara! :)
(04.02.2012, 18:32)
Skoczek120Już się tak nim nie podniecajcie. To jest koleś, który oprócz talentu ma przede wszystkim fenomenalny system szkolenia! Dzięki temu szybko się rozwinął! Były i większe talenty i są nawet teraz. Niestety w innych krajach ten niszowy sport jest mało ważny i nikt nie wykłada tyle kasy, co Austria, która poza zimowymi konkurencjami jest właściwie zerem w sporcie. Ja osobiście czekam na wyczyny. Jeżeli on osiągnie wiele w tym sporcie, uznam go za wybitnego! Dlatego tak uznam, ponieważ pochodzi znikąd! To jest talent! Zdobywa punkty i leje rówieśników, choc pochodzi z kraju, który ledwie zna ten sport. Zwróccie na to uwagę. Dlatego Adama należy uznac za geniusza. W Polsce sukcesy!? A jednak! ;)
(04.02.2012, 18:31)
VeratonWkońcu jakieś normalne komentarze. Zgadzam się w 100% z a i xxx!
(04.02.2012, 18:29)
aZgadzam się z komentarzem xxxw 100%
ZADROŚCICIE I TYLE, WAM ZAL ZE WYGRYWA!!!
(04.02.2012, 18:23)
do bbbNo wreszcie ktoś normalny. Zgadzam się z Tobą bbb!
(04.02.2012, 18:23)
sagnol32Nykenena to powinien w tym sezonie jeszcze łyknąć.
(04.02.2012, 18:22)
bbbImponuje mnie ten Schlieri...ma dopiero 22 lata i już aż 40 zwycięstw!!! Bravoo!!!:))
(04.02.2012, 18:21)
sssJezeli go pokona w zwyciestwach i nic wiecej nie osiagnie to wcale najlepszym w historii nazywac go nie mozna.
(04.02.2012, 18:18)
sssDobra jest swietnym skoczkiem ale poczekamy zobaczymy
(04.02.2012, 18:18)
VeratonZgadzam się z xxx! Jak Gregor wygra to odrazu pojawiają się głupie komentarze typu: wygrał dzięki sędziom, schlierenzauer jest głupi itp. Mówcie sobie co chcecie, ale jeszcze się zdziwicie gdy dowiecie się po 3 latach, że jest najlepszym skoczniem w historii. Już niewiele mu brakuje, żeby pokonać Nykaena i jeśli cały czas będzie skakał jak do tej pory to już niedługo go pokona.
(04.02.2012, 18:16)
NostradamusAle tak się niestety stanie... ;]
(04.02.2012, 18:15)
aaaJaka masakra ten koleś. Adasia przeskoczył wredny Schlieri, ojej - no i co z tego? Trzeba już złożeczyć?
(04.02.2012, 18:11)
taka prawdaWidać już zazdrosne wpisy się zaczynają. Jeśli nie wydarzy się nic nadzwyczajnego, to tylko kwestia niedługiego czasu (3-5 lat) jak Gregor przyćmi wszystkich Ammanów, Małyszów, Ahonenów, a i pewnie nawet Nykanena.
(04.02.2012, 18:07)
NostradamusNiech się cieszy. To jego ostatnie zwycięstwo, a podczas lotów w Planicy odda ostatni skok w karierze - zginie! :)
(04.02.2012, 18:00)