puniek13brawo Gregor to juz 53 raz !!!
(07.12.2014, 18:17)
kaari090121rrSerio będziecie się kłócić o to czy Gregor zasłużył na zwycięstwo czy nie? Skonczcie juz ten temat bo tu nie czat żeby sobie rozmawiać. Jeden komentarz wystarczy.
(07.12.2014, 12:27)
Maqur@Saso
"To chyba ty się naczytałeś fantastyki. Z tą belką zrobili to specjalnie pod Gregora żeby dostał więcej punktów i wygrał."
z całym szacunkiem ale takie gadanie jest śmieszne i pokazujesz tym że kompletnie nie znasz sie na przepisach, i ogolnie na skokach.
(07.12.2014, 11:31)
OtokoNoHitoW skokach narciarskich można oszukiwać na sprzęcie, albo można wykorzystywać nieszczelne przepisy (casus obniżania belki na życzenie trenera), ale porównywanie z Armstrongiem jest o tyle nietrafione, że jest to sport wyjątkowo na klasyczny doping niepodatny. Przytoczę słowa Kruczka:
"to nie są biegi narciarskie, to nie jest dyscyplina wytrzymałościowa ani atletyczna. Skoki to sport zręcznościowy, techniczny. Skoczek jest aktorem, musi idealnie zagrać skok. Tu nie jest tak ważne, ile w ciele jest siły, szybkości albo wydolności. Fizyczne wytrenowanie zawodnika nie daje w skokach żadnej gwarancji wyniku. Daje ją tylko powtarzalność techniki.
Mam w grupie skoczków, którzy są wybitni motorycznie, i mam całkiem przeciętnych pod tym względem. A rezultaty osiągają podobne. Motoryka nie musi być rewelacyjna, ona musi być stabilna. Bo tylko wtedy technika się nie rozleci. "
(07.12.2014, 11:06)
SvenCo nie znaczy, że dawanie wysokich not za nazwisko jest w porządku, Ammannowi już przestają dawać się naciągać.
(07.12.2014, 10:57)
Saso@JankessPL
To chyba ty się naczytałeś fantastyki. Z tą belką zrobili to specjalnie pod Gregora żeby dostał więcej punktów i wygrał.
I jeszcze jedno mnie zastanawia : Gdzie jest GRUBY?
(07.12.2014, 10:53)
JankessPL@Sven wyjaśniłem dlaczego akurat tak było
Linia to beat wynosiła podajże 140-141 m,Gregor skoczył 138,5m, ale dostał noty 1x18,5 1x19,0 i 1x19,5 a do lini to beat bierze się noty po 18 pkt,więc już to jest ponad 1,5m
do tego przez te kilka sekund zanim zjedzie z rozbiegu i odda skok może się wiatr minimalnie zmienić
(07.12.2014, 10:51)
SvenSkoro już o linii to beat to do jej przekroczenia też zabrakło sporo, a noty dostaje wysokie mimo stylu poniżej przeciętnej.
(07.12.2014, 10:49)
Skoki NarciarskieJankessPl Dobrze Gada
(07.12.2014, 10:38)
JankessPL@Jaro
Już nie fantazjuj skoki a kolarstwo to 2 różne bajki
Co do meritum,oczywiście że były przesłanki,jak kolega zauważył linia to beat PO OBNIŻENIU ROZBIEGU wynosiła 140-141 metrów bez obniżenia to byłoby jakieś 144 metry,wiatr Gregorowi osłabł przed jego skokiem,a skakanie ponad 6 metrów ponad HS najbezpieczniejsze nie jest.Trzeba również popatrzeć na ten konkurs z punktu widzenia jury.Gregor to hegemon PŚ skoczek absolutnie wybitny i jeden z najlepszych w historii,5 razy wygrywał w Lillehamer, skoczył tutaj raz 150,5m(niesamowity skok można oglądnąć na youtubie),więc obniżeniu mu rozbiegu mimo jego nie najwyższej formy było absolutnie uzasadnione
(07.12.2014, 09:53)
Jaro@agacia97 i w sumie inni też
Teorie czasami rzeczywiście są tylko spiskowe, a czasami jak najbardziej prawdziwe. Po raz kolejny mogę przywołać przykład Armstronga. Przez lata uchodził za wzór sportowca, postać wybitną, która najpierw wygrała z rakiem, a potem pobiła wszelkie rekordy w TdF. Jak ktoś ośmielił się wspomnieć o dopingu, to był nazywany hejterem, zawistnikiem i oszołomem. A jednak to ci "hejterzy" mieli rację. Armstrong faszerował się wszystkim co było pod ręką, zastraszał świadków, no i pobierał pieniądze od sponsorów za zwycięstwa, które mu się nie należały. Obecnie jest symbolem oszustwa w sporcie. Zabrano mu większość trofeów, a jeszcze grozi mu sprawa karna. Niestety, świat nie jest taki piękny, jak malują go działacze organizacji typu FIFA czy FIS.
(07.12.2014, 00:24)
agacia97Gdybanie i gdybanie. Dlaczego Ammann dostaje 18 za lądowanie na tyłek? To tak samo jak Schlierenzauer i Ziobro. Wiadomo można napisać, że za nazwisko, ale nawet wśród nas szarych ludzi tak jest!
(07.12.2014, 00:22)
agacia97@Jaro Rzeczywiście może podejrzane to złe słowo, ale w moje wypowiedzić są też inne kwestie.
Na tej stronie niedługo nie będzie można nic napisać, bo fala hejtów poleci, a ci którzy bronią Gregora z góry są straceni, ale po co te teorie spiskowe. Całe szczęście, że ci z nicami "Schlieri..." się tu nie wypowiadają! Gregor wraca do formy, z konkursu na konkurs jest lepszy i trzeba się z tym pogodzić. Zastanawiam się dlaczego nikt nie wspomniał o naszych tylko stale Gregor i Gregor!
(07.12.2014, 00:13)
MaqurNajwyraźniej warunki musiały się na tyle zmienić ze nie pozwalały na skok od razu a pewnie chcieli szybko sskończyć konkurs który już i tak się przeciagal, po zmianie belki korytarz powietrzny pozwalający na skok się zmienia, dlatego tak często dzisiaj były zmiany,
(07.12.2014, 00:07)
RaptorNoty, o tym większość zapomina. Dlaczego ten austriacki kmiot regularnie dostaje dziewiętnastki, mimo iż jego skoki wcale nie są lepsze od takiego Ziobry, który mało kiedy podobne oceny za styl ogląda? Punkty za wiatr to jedno, ale to także jest śmieszne.
(07.12.2014, 00:03)
Jaro@Maqur
Ok, to na czyj wniosek belka została zmieniona? Serio pytam. Nie było żadnych powodów do zmiany. Został jeden zawodnik, a warunki były cały czas podobne. Do tego Schlierenzauer ostatnio nie błyszczał, więc nie było obawy, ze odleci.
@agacia97
" Może i manipulacja belką była podejrzana, ale skoro podjęli taką decyzje to miało tak być." Co to za logika? Sama widzisz, że coś tu śmierdzi, ale się tym nie przejmujesz? Mówi się trudno? Daj spokój.
(06.12.2014, 23:59)
agacia97Ludzie czy wy nie umiecie pogodzić się z czyjąś wygraną? Kiedyś był młody i głupi i za wszelką cenę chciał być najlepszy ( jak my wszyscy), ale teraz się zmienił, dojrzał. Mylne są twierdzenia spiskowe ( jak był Pointner to wszyscy na niego, że z Hoferem konkursy planował ALE GO JUŻ NIE MA). Trzeba się z tym pogodzić! Może i manipulacja belką była podejrzana, ale skoro podjęli taką decyzje to miało tak być. Czerpie radość z tego sportu, a nie stale problemy. Pozdrawiam wszystkich którzy piszą " Gregorem pupilek Hoferka" ( Hofera nie bronię, bo jego nie da się zrozumieć, ale hejty na Gregora są niepotrzebne)
(06.12.2014, 23:50)
Maqur@Jaro
to ty żyjesz w matrixie... bo wszedzie doszukujesz sie spisków, był taki okres że trener mógł zmienic belke dla swojego zawodnika, i Schlierenzauer z tego korzystał, ale robił to zgodnie z przepisami. To że sędziowie dają punkty za nazwiska, to akurat jest prawda ale Schlierenzauer nie jest tu dobrym przykładem bo co jak co ale on, Stoch, Prevc, Freund i może dawniej Morgenstern skaczą najładniej stylowo, przykładem tu może być Ammann, rok temu podczas TCS. Ale tak jest, było i będzie.
(06.12.2014, 23:48)
JankessPL@Jaro
zapodaj protokoły z tych konkursów TCS "gdzie w każdym konkursie zmieniali tylko dla niego(w domyśle belke)"
Co do ocen wiadome jest że się dostaję dodatkowe oceny za nazwisko i odległość
Co do komentarzy,wiele jest tutaj niedzielnych kibiców,którzy nie mają pojęcia o skokach i się wypowiadają,tutaj niestety poza kilkoma TYPERami nie ma za dużo wartościowych komentarzy
(06.12.2014, 23:44)
Jaro@Maqur
Żyjesz w matrixie? Oglądamy inne zawody? Nie widzisz, ile razy zmieniają belkę akurat dla Schlierenzauera? Był taki T4S, gdzie w każdym konkursie zmieniali tylko dla niego. Albo noty. Czym sobie zasłużył na tak wysokie oceny? Normalny skok, nic wyjątkowego, a do tego nawet nie najdalszy (co sędziowie nieraz promują). Przecież to są kpiny. Już nie wspomnę o wpływie poprzedniego trenera, który nieraz robił show, gdy jego zawodnicy skakali w gorszych warunkach.
(06.12.2014, 23:39)
MaqurSkoki narciarskie są teraz sprawiedliwe jak nigdy wcześniej, gdyby 10-15 lat temu był ten system co teraz, Małysz miałby wiecej zwyciestw napewno na swoim koncie, tak samo Ahonen.
Schlierenzauer wygrywał tak dużo konkursów bo nawet jak skakał w bardzo złych warunkach i skoczył bliżej niz ktos kto skakał w super warunkach to był przed nim, za czasów dominacji np Małysza nie było czegos takiego i Małysz choć zasługiwał na zwyciestwo to nie wygrywał tak czesto bo przegrywał przez złe warunki.
Czy to jest takie cieżkie do zrozumienia? i mówienie że ustawiają pod Schlierenzauera jest poprostu śmieszne bo wystarczy troche pomyslec...
(06.12.2014, 23:33)
Jaro@JankessPL
Ciebie bawią te teorie? Bo mnie wcale. Wprowadzili mafijne zasady do jednej z moich ulubionych dyscyplin sportowych. Od lat obrzydzają mi oglądanie skoków. I chyba nie tylko mnie. Poczytaj komentarze tu i na innych stronach. Przekonanie o oszustwach jest powszechne, a zasady (o których piszesz) niejasne dla przeciętnego kibica. To jest jeden wielki skandal i promowanie konkretnego zawodnika kosztem wielu lepszych.
(06.12.2014, 23:32)
Maqur@kasztelan
a uwzgledniasz tesz belke ? bo jest rózncia czy ktos skacze z 15 czy 10 ... wiec jesli nie bierzesz pod uwage punktow za belke to twoje statystyki co całkowicie bezwartościowe.
(06.12.2014, 23:26)
JankessPL@Jaro
Często linia to beat się nie zgadza,bo przy wyliczeniu tej linii bierze się noty po 18 pkt,a Gregor dostał:
1x18,5 pkt
1x19,0 pkt
1x19,5 pkt
Co dają o 3 pkt więcej,czyli 1,5 metra,a osiągnął 138,5m +- zmieniające się warunki na skoczni,więc proszę bez śmiesznych teorii
(06.12.2014, 23:25)
JaroFannemel w pierwszej serii skoczył wyraźnie za zieloną linię, a jednak był 2. Schlierenzauer w drugiej serii skoczył przed zieloną linią i wygrał. Swoją drogą, przed skokiem pokazywali, że musi osiągnąć 140-141 metrów. Po prostu kabaret i kpina w żywe oczy. Oni już nawet nie udają, że oszukują. Po prostu na chama przyznają zwycięstwa boskiemu Gregorkowi. Gdyby Małysz dostawał takie "wsparcie", to dziś miałby z 100 zwycięstw i ze trzy złote medale olimpijskie. Banda oszustów...
(06.12.2014, 23:15)
JankessPL@Raptor
Stoch i Wolny dojdą prawdopodobnie albo pod koniec 3 peroidu(1 zimowego),albo na TCS
+ Żyła i trenujący obecnie Kot,więc na pewno większy limit się przyda
PS jak tam typowanie?Mi na razie fart i nos dopisują i 2 miejsce w generalce :D
(06.12.2014, 23:04)
Raptor@Bartek
Co nam z większej kwoty, skoro i tak jeździ piątka? Fairall rzeczywiście pechowiec, mam nadzieję że jutro mu się uda do trzydziestki (a najpierw do pięćdziesiątki) wejść. Powtórzę jeszcze jedno: chciałbym widzieć jutro w pierwszej "10" Johanna Andre Forfanga.
(06.12.2014, 22:24)
SasoCiekawe jak jutro będzie w konkursie...
A tak wogóle to jaki jest rekord komentarzy?
(06.12.2014, 22:22)
kasztelanW tym systemie, Hauer nie zakwalifikowal by sie do konkursu (w ogóle by go nie było w pięćdziesiątce)
(06.12.2014, 22:21)
BartekW końcu przebudził się Zografski i po klepaniu buli latem w końcu zdobył punkty.Szkoda mi Fairalla który gdyby skakał trochę pózniej wszedłby do 30 z miejsca w pierwszej dziesiątce a tak zajął najgorsze 31.miejsce (po dopuszczeniu Kobayashiego który wyglebał się w pierwszej serii przy 139 metrach zajął 32.miejsce).Pięknie skakał dzisiaj też Davide Bresadola i zasłużył na pierwszą dziesiątkę.Dobra wiadomość dla nas.Polacy mają narazie 5 miejsc w następnym periodzie a spod topora uciekł Murańka.Teraz Kubacki musi wziąć d..ę w troki i czekamy na powrót Jakuba Wolnego.Kubacki do ostatniego co jest w 55-osobowej grupie czyli Fettnera traci tylko 4 punkty a Wolny 21 punktów.Nie jest zle.PS.Bijemy rekord na tej stronie w ilości komentarzy :)
(06.12.2014, 22:07)
???@Kasztelan,o co ci chodzi z tym Hauerem?
(06.12.2014, 21:57)
kaari090121rrAa dobra już kumam :D
(06.12.2014, 21:53)
kasztelan@kaari090121rr
W moich "konkursach" nota zawodnika to nota, którą uzyskuje zawodnik BEZ PUNKTÓW ZA WIATR, (np. jeżeli Schlieri miał notę 133,7, a do jego noty w realu dodano 29,3 p. za wiatr, to jego nota to 104,4 p). Mam również inne konkursy, więc mogę wam podać
(06.12.2014, 21:52)
LisekPozytywem tego konkursu jest 27 miejsce Władmimira Zografskiego i 9 miejsce Davide Bresadoli.
(06.12.2014, 21:52)
kasztelanDzisiejszy kabaret, przypominał mi łudząco Trondheim. To wpsólne cechy tych konkursów:
- kraj i podobieństwo obu skoczni;
- komiczne wyniki serii pierwszej i małe różnice punktowe pomiędzy zawodnikami;
- nie awansował jeden z faworytów 2 serii, a drugi ledwie się zmieścił (Prevc - Ammann; Freund- Kasai);
- słabi zawodnicy którzy byli na wysokich miejscach pospadali, bo druga seria była rozgrywana w równiejszych warunkach;
- wygrał skoczek doświadczony, znany, na którego nikt nie stawiał (Bardal - Schlierenzauer).
(06.12.2014, 21:49)
kaari090121rr@Kasztelan
Weź to trochę bardziej wytłumacz bo za bardzo nie kumam o co chodzi, a wydaje się to interesujące ;))
(06.12.2014, 21:47)
kasztelanTworze w moich zeszytach i na kompie klasyfikacja generalną PŚ bez udziału wiatru (poprzedni sezon również).
Założenie jest takie, ze jeżeli zawodnik który w realu nie awansował do drugiej serii, to jego nota z serii pierwszej jest notą w drugiej (oczywiście uwzględniam zmiany za rozbieg). Również, jeżeli ktoś w realu zakwalifikował się do konkursu, to nie uwzględniam go przy obliczeniach (stracił na tym Hauer). Natomiast dzisiaj wyszły mi kosmiczne wyniki:
1. A. Fannemel 267,0
2. N. Fairall 257,7
3. M. Maksimoczkin 256,9
4. G. Schlierenzauer 255,2
5. D. Bresadola 254,2
6. I. Hazetdinow 254,1
7. M. Hayboeck 251,5
8. J. Kobayashi 250,5
9. D. Ito 249,7
10. L. Hlava 247,7
11. P. Prevc 247,5
12. R. Lamy Chappuis 243,8
13. A. Stjernen 298,7
14. M. Eisenbichler 238,2
15. N. Dezman 236,1
16. S. Freund 229,8
17. M. Kraus 226,0
17. R. Koudelka 226,0
19. J. Tepes 225,0
20. A. Zniszczoł 224,6
21. K. Murańka 223,7
22. D. A. Tande 222,8
23. J. Ziobro 222,3
24. R. Johansson 220,2
25. W. Bojarincew 219,1
26. K. Gangnes 217,9
27. W. Zografski 217,6
28. S. Kraft 215,6
29. T. Diethart 212,8
30. T. Hilde 208,0
Co najciekawsze nie ma w tej klasyfikacji Żyły, a po pierwszej serii prowadzili... Zniszczoł ex aequo z Fannemelem
(06.12.2014, 21:41)
kaari090121rr@Raptor
Noo raczej
(06.12.2014, 21:36)
ZłotoustyNie ma wątpliwości - każdy liczył na sprawiedliwe warunki w Lile, a okazało się, że Kuusamo i Klinge okazały się bardziej przejrzyste od dzisiejszej parodii. Kompletna loteria - system punktowy nie po raz pierwszy poległ z kretesem. Gratulacje dla pierwszej trójki. Szkoda Fannemela - zasłużył na zwycięstwo. Gregor, jak sam zresztą stwierdził, miał mnóstwo szczęścia - można stwierdzić, iż dziś grał rolę Yumoto, Bieguna i innych, którym wykorzystali swoje "kilka sekund"... Ale ważne jest, aby to wykorzystać. Jutrzejszy konkurs powie nam wiele na temat jego formy oraz formy innych. Bo dziś mega mocni Kasai i Ammann polegli, a buloklep Bresadola uzyskiwał znakomite wyniki. Nikt jednak na zdrowy rozum nie stwierdzi, iż wszystko było, jak należy. Miejmy nadzieje, że jutro będzie lepiej. Bo w przeciwnym razie już lepiej, aby taki konkurs się nie odbył... ;)
(06.12.2014, 21:32)
Raptor@marmi
Nie zapominaj, kto tymi wszystkimi ludźmi rządzi.
(06.12.2014, 21:24)
DragonLDawno nie pamietam tylu komentarzy;)
(06.12.2014, 21:21)
marmiNota 169pkt. wcale nie jest dziwna jeśli się weźmie pod uwagę ponad 20pkt. za wiatr ani nie jest dobrą notą na mamuta, więc porównanie deczko chybione.
Druga sprawa to ciągłe gadanie o Hoferze i jego rzekomych machinacjach. Może i są przypadki kiedy można to podejrzewać, ale o zmianie belki decyduje kto inny, o zielonym świetle też...
(06.12.2014, 21:20)
Raptor@kaari090121rr
Hahaha ha, dobre :D
(06.12.2014, 21:18)
...jeszcze trochę brakuje hahaha
(06.12.2014, 21:17)
KibicNie ma lepszego od Gregora naszego!
(06.12.2014, 21:13)
kaari090121rrHaha zaraz pobijemy rekord Guinnessa w komentarzach xd
(06.12.2014, 21:10)
BartekKubacki gdyby mógł to by skakał o tyczce.Poza tym jaki kabaret musiałby się dziać że taki buloklep miałby wygrać konkurs.Prędzej postawiłbym na Kazachów,Koreańczyków czy Estończyków.PS.Gdzie jest GRUBY?
(06.12.2014, 21:05)
kaari090121rrOn naprawdę już nic nie może Powiedzieć bo wszystko musicie przeinaczyc? mówiąc szczęście chodziło mu o wiatr
(06.12.2014, 21:04)
SasoSchlierenzauer mówi: "Muszę przyznać, że w zajęciu pierwszego miejsca trochę pomogło mi szczęście."
To "szczęście" o którym mówi Gregorek nazywa się Hofer.
(06.12.2014, 20:57)
nickNo myślę, bo te hejty wszystkie jak na razie to trochę słabe przy jego poezji.
(06.12.2014, 20:53)
Raptor@stavo
Dzięki za przypomnienie, prawie o tym zapomniałem ;) W sumie coś w tym jest, ale chciałbym zobaczyć jak znowu się popłacze.
(06.12.2014, 20:52)
kari090121@nick
Właśnie też się zastanawiałam jego nieobecnością :D haha
Zapewne przybędzie tu z opóźnieniem i będzie naładował na Piotrka i Dawida
(06.12.2014, 20:50)
stavoA wszystko wzielo sie od tego ze kiedys, po bardzo dalekim skoku ktos zamiast sie cieszyc prawie sie poplakal i postukal w glowe w kierunku sedziow. Zeby dzis podobna sytuacja nie miala miejsca, przed skokiem gregorka obnizono mu belke, aby bezpiecznie wyladowal.
(06.12.2014, 20:50)
SasoTo co zrobił Hofer w drugiej serii dla Gregorka to był ZAMACH na skoki narciarskie.
(06.12.2014, 20:49)
kari090121@Raptor
Ty na warunki chyba w ogóle nie patrzysz..
(06.12.2014, 20:48)
RaptorW drugiej serii też kantowali. Niby czemu poczekali chwilę i przy okazji belkę zmienili?
(06.12.2014, 20:46)
przemeeeNie w tym przypadku.Musisz przyznać, gdyby chcieli, żeby wygrał nie było by drugiej serii.I tyle w temacie :)
(06.12.2014, 20:46)
kari090121@przemeee
Racja.. Gdyby były ustawiane to by zakończyli po drugiej serii bo by się bali ze drugi skok Gregorowi może mu nie wyjść.. Bo nie oszukujmy się jeszcze w swojej najwyższej formie nie jest
(06.12.2014, 20:44)
DragonLprzemeee
własnie po to robi sie 2 serie, żeby było ok, jak i 2 tury w wyborach;)
(06.12.2014, 20:43)
Raptor@przemeee
Jak myślisz, jakim echem musiałoby się to wtedy odbić? Wtedy to mógł być skandal na wielką skalę. Przeprowadzili drugą serię, żeby nieco zatrzeć ślady swojej działalności (inna sprawa, że w drugiej zostawili kolejne).
(06.12.2014, 20:43)
SasoJedna wielka farsa i granda!!!
(06.12.2014, 20:42)
przemeeeA poza tym jakby to ustawili to nie przeprowadzali by drugiej serii tylko zakończyli by po pierwszej i mieli ku temu powody choć tak nie zrobili
(06.12.2014, 20:41)
DragonLprzemeee
no powiem że tak ok 1/3 to raczej mu pomogli bo z belkami to nie pierwsza sytuacja, ostatnio było tak na MŚ;) Gdyby Gregor skakł bez przeliczników miałby może ok 35-40 zwycięstw i nic mu nie żałuje - czyste fakty. |Mozna sonbie odjąc przeliczniki gorzej z belkami, którymi szafował więcej niż jakikolwiek inny zawodnik.
(06.12.2014, 20:40)
SasoTo co zrobił Hofer w drugiej serii żeby wygrał pupilek Gregorek to jest normalne oszustwo!!!
Zwycięstwo należało się jak najbardziej Fannemelowi i wygrałby jakby hofer nie wypatrzył wyników zawodów, żeby wygrał jego ulubieniec.
(06.12.2014, 20:40)
przemeeeKiedyś też byłem podobnego zdania, że pomagają i może tak była ,ale obecnie od zeszłego sezonu już wcale tak nie ma.Wszystko się zmieniło i wcale Austria nie dominuje już skoków.Pojawili się młodzi, którzy zaczynają skakać ,a Gregor to klasa sama w sobie i nie powiesz mi ,że ponad 50 wygranych to pomoc :) Jest jednym z najlepszych skoczków i jeszcze wszystko przed nim, aby być NAJLEPSZYM :)
(06.12.2014, 20:37)
DragonLRaptor
juz Cie lubię, chociaz kubacki z mojego miasta pochodzi LOL;) Nawet go czasem widuje;)
(06.12.2014, 20:34)
DragonLprzemeee
nie czytasz ze zrozumieniem ja nie lubię Gragora, ale mu nie żałuje niczego, chodzi o to że ktos za niego zdecydował, że ma wygrać może w Austrii za mała oglądalnośc była po ostatnich kompromitacjach? Mali ludkowie, nigdy niwe wiedzą, gdy wielka polityka nimi steruje, przykład w polityce, ale na ten grunt juz nie chce wchodzic bo się zacznie dopiero;) poprostu trafiła się szansa bo Gregor miał pierwszy dobry skok i ktos odrazu to wykorzystał, a gawiedx sie cieszy i krzyczy i o to własnie chodziło rzeczonym ustawiaczom konkursu;)
(06.12.2014, 20:32)
Raptor@kasztelan
Widzisz, ale przecież wszystko jest uczciwe...
(06.12.2014, 20:31)
RaptorKubacki nie wygra nawet jakby wycofali się wszyscy, którzy dzisiaj startowali. Prędzej wygra Sammelselg albo Marat Zhaparov.
(06.12.2014, 20:31)
kasztelanNota Schlierenzauera za drugi skok to... 169 punktów. Jak na mamucie
(06.12.2014, 20:30)
kari090121Jutro to i Kubacki może wygrać xdd jak będzie tak loteryjny :D
(06.12.2014, 20:28)
RaptorJutro to i Kobayashi może wygrać, o ile znowu gleby nie zaliczy.
(06.12.2014, 20:27)
kari090121Trudno określić kto jutro wygra, bo jak będzie konkurs tak loteryjny jak dziś to raczej trudno będzie wygrać tym samym osobom co dziś xdd
(06.12.2014, 20:25)
Raptor@DragonL
Jeśli to się nie stanie, to chyba zacznę się zastanawiać nad wybiciem Hoferowi skoków z głowy raz na zawsze.
(06.12.2014, 20:24)
przemeeeNie wiem, dlaczego wszyscy najeżdżacie na Gregora. Był najlepszy i tyle, nie od niego zależało jakie warunki dostanie.Widać było, że forma wraca i to zwycięstwo go w tym upewni i będzie ciekawa rywalizacja.Nie, żebym go bronił bo za nim nie przepadam, ale wypisywanie, że dali mu wygrać to przesada.
(06.12.2014, 20:24)
DragonLNo to żeby uciąć spekulacje kto sie założy że jutro Fannemel zmiażdży Grgora hehehe
(06.12.2014, 20:21)
kari090121A tak w ogóle to Gratki nam :D przekroczylismy 100 komentarzy.. Teraz STOP hejtowania bo juz się tego czytać nie chce.. Według niektórych wygral niesprawiedliwie według niektórych sprawiedliwie i koniec tematu :D
(06.12.2014, 20:20)
kari090121A tak do tego ze niby Gregor skoczył 127,5m i był pierwszy a inny skakali dalej i byli w drugiej dziesiątce to zobaczcie tez na Zniszczoła i Koudelke w pierwszej serii..tu chodzi o wiatr ludzie..
(06.12.2014, 20:16)
marmi@kari... zgadza się, właśnie dawniej taki Gregor był i dlatego wtedy go nie lubiłem i tak mi już zostało.
@DragonL: już daj spokój bo Ci żyłka pęknie :) Warunki mogli mieć finalnie takie same, co innego mogło być PRZED skokiem, bo zmieniały się co chwila, tego się już nie dowiemy. Oczywiście jest tak, że sędziowie/jury nie traktują wszystkich równo, nawet jeśli jest to podświadome. Ktoś zasłużony ma trochę większe szanse na poczekanie na lepsze warunki albo o te 0,5 wyższe oceny ale nie dotyczy to tylko jego. Można sobie zadać pytanie co by było gdyby to Gregor był 2. po pierwszej serii, czy jemu nie zmienialiby belki wtedy? Miał niewątpliwie szczęście w pierwszej serii o czym sam mówi, w drugiej pewnie podbudowany psychicznie uwierzył w siebie i oddał naprawdę dobry skok. Z oszustwem czy ustawieniem wyników nie ma co przesadzać, przynajmniej jeżeli chodzi o to obniżenie belki o 1 w 2. serii, już prędzej bym się przyczepił o bardzo wysokie oceny w tejże. Normalnie bym powiedział, że nie jest w formie na podium, ale teraz to kto wie co będzie dalej...
(06.12.2014, 20:16)
absoczy bolą od oglądania tego czegoś... wszyscy tylko nie ten potomek narodowych socjalistów z austrii...
(06.12.2014, 20:16)
RaptorTo proszę kropeczko wymienić więcej. Może z jeden z Planicy się znajdzie, jak latał jako jedyny powyżej 230. Dalej?
(06.12.2014, 20:14)
kari090121@Raptor
Soryy zgadza się miał 35 ale odwróć 35 wYchodzi 53..
Pozdro. xd
(06.12.2014, 20:13)
DragonLa w ogóle gratuluję koledze JankessPL typowania;)
(06.12.2014, 20:12)
...@Raptor
Tylko 2? hahahahah no widzę, że żart się wyostrzył
(06.12.2014, 20:10)
DragonLŻyczę Fannemelowi a nie na złośc Gregorowi, bo to mogło tak wyjść;)
(06.12.2014, 20:10)
...nie ma takiej ilości punktów, zawsze będzie, a to warunki, a to belka, a to Hofer i Tepes
(06.12.2014, 20:08)
DragonLspalony
Twój nick mówi wszystko, a na skokach raczej sie nie znasz;)
Raptor
brawo, jao sobie cenie Austriaków, zwłaszcza hayboecka - swietny wystep i paradoksalnie też go troche oszukali na rzecz kolegi Gregora;)
Cała rzecz w tym, ze ktos sobie zaplanował zwyciestwo Schlieriego i nie koniecznie był to on sam, więc nie na niego sa bluzgi, a na tych co to zaplanowali, o kazdy się szanujący kibic widział ze dzisiaj wygrał Fannemel co na szczęście jutro potwierdzi a Gregor juz na pewno nie, czego mu zycze.
(06.12.2014, 20:08)
RaptorKtoś tu wspominał o tym, że ludzie zawsze się czepiają, jak wygrywa Schlierenzauer. A ja powiem tyle: spośród jego 53 "zwycięstw" zasłużenie odniósł tylko dwa - podczas próby przedolimpijskiej w Whistler (kiedy skoczył 149m) i w którymś konkursie w Sapporo, gdzie żaden zawodnik (oprócz niego) nie potrafił dolecieć do punktu K. Praktycznie cała reszta to kanty, jednak nic nie pobije pamiętnego powtórzonego konkursu z Oberstdorfu (nie pamiętam roku), gdzie w anulowanej serii (zresztą anulowanej PO JEGO SKOKU) prowadził Daiki Ito, a Schlieri skoczył 103m, a w serii powtórzonej wygrał kto? Gregor Schlierenzauer.
(06.12.2014, 20:07)
spalonyWiedziałem ,że jak wygra to odrazu hejty.Zawsze beda hejty bo jest lepszy od polakow i ma wiekszy talent.Można go nie lubić ale trzeba szanować. Nie wiem iloma punktami ma wygrać zebyscie pisali np.: no brawo Gregor zasłużyłeś na na wygraną.
(06.12.2014, 20:03)
RaptorProszę uprzejmie o to, by użytkownicy nie krzywdzili jednak komentarzami pozostałych skoczków z Austrii. W czym wam zawinił Kofler, Kraft, czy też Diethart? Hayboeck zresztą też nic złego nie zrobił. Tutaj nie chodzi o to, że wygrywają Austriacy. Po prostu Gregorek jest ulubieńcem Hofera i dlatego te skoki wyglądają jak wyglądają.
(06.12.2014, 20:02)
...Schlierenzauer miał troche mniejszy wiatr z tyłu, gdyby mu nie obniżyli, musiałby skoczyć ponad 140, a tak mu obniżyli, zmniejszając prędkośc na progu i również zmniejszając wymaganą odległość aby odnieść wygraną w konkursie
(06.12.2014, 20:01)
M.Nie oglądajcie skoków albo nie marudźcie. Pozdrawiam. Najlepiej nie oglądajcie, o!
(06.12.2014, 19:59)
Raptor@kari090121
To my chyba inny konkurs oglądaliśmy. Schlierenzauer startował z numerem 35. Co do konkursu, nawet nie będę komentował. Pan Walter Hofer niedługo całkowicie wyleczy mnie z oglądania skoków narciarskich.
(06.12.2014, 19:59)
DragonL...
obnizenie belki i wszystko jasne warunki mial te sam e co fannemel, wystarczy sprawdzic raport fis - wyniki
(06.12.2014, 19:52)
...@DragonL
gdzie widzisz oszustwo?
(06.12.2014, 19:49)
DragonLNie ma jak uznane oszustwo w majestacie prawa, a bydło wszystko kupi hehhe
(06.12.2014, 19:46)
kasztelanNie lubi Gregora, ale hejty na niego są naprawdę bardzo potrzebne. Czy on sam sobie obniżył belkę? Nie, to decyzja jury, które belkę powinno obniżyć tuż przed skokiem Hayboecka. Ale nie martwcie się drodzy "kibice" skoków, raczej jutro Gregora na podium nie będzie
(06.12.2014, 19:44)
kari090121A tak dla spostrzegawczych.. Kto zauważył ze Schliri miał 53 numer startowy i 53 zwycięstwo?y:D
(06.12.2014, 19:42)
...od zawsze hejty na Austriaków a na Schlierenzauera to w szczególności xD
(06.12.2014, 19:41)
kari090121Ile hejtów na Gregora ;oo ludzie ogarnijcie się trochę.. Obnizyli mu belkę dlatego ze były złe warunki -,- a jakby nie obniżyli to i tak by skoczył dalej i wygrał.. Dostal wysokie noty bo zasługiwał i z tym każdy NORMALNY człowiek się zgodzi nie kibic tylko Polskich skoczków który najeżdża na Austriaków i Niemców..
A tak do człowieka który powiedział ze Gregor nie ma szacunku i w ogóle. Może kiedyś jego zachowanie nie było zbyt mile dla każdego, ale teraz sie zmienił, może dorósł do tego. Teraz jest naprawde bardzo miły. Jeśli nie miał by szacunku to na koniec wywiadów do Polski nie mówiłby,, Dziękuję " to bardzo fajne z jego strony.. Koniec hejtów! Piszcie ze Polakom dobrze poszło a nie! Teraz Będzie 638452 hejtów na mnie ale co tam.
(06.12.2014, 19:39)
Matthew94Ustawione zwycięstwo Schlierenzauera!!
(06.12.2014, 19:35)
Niko1Brawo, serio. A teraz niech poleci do dubaju jeszcze podładować baterie i bedzie git! Nie nawidze gościa... Co do dzisiejszego konkursu to jakas paranoja...
(06.12.2014, 19:29)
Matthew94@marcela8888
Ty sie na skokach nie znasz więc sie nie wypowiadaj!! Ustawione zwycięstwo Schlierenzauera
(06.12.2014, 19:22)
...Dlaczego akurat 8 pkt? jak tu ktoś już napisał, jakby mu nie obniżyli musiałby skoczyć koło 143-144, a na tej skoczni potrafi daleko skakać np 150.5, tylko że przy takich odległościach ciężko o dobre noty, więc lepiej było obniżyć co zrobili, mieli prawie identyczna ilość dodanych pkt, Fannemel miał za wiatr trochę ponad 24, a Schlierenzauer za wiatr + belkę też kolo 24, wiec tak jakby się "wyrównało"
(06.12.2014, 19:19)
J@siu93&&&& Nie lubię szczególnie bo przy jego wynikach te Małysza nie wyglądają już tak spektakularnie, zgadza się. Jednak i bez tego go nie lubię za jego arogancję, zachowanie do innych skoczków, butę i brak szacunku a także oczywiście za kontrowersyjne wyniki z przeszłości (moim zdaniem znacznie bardziej niż dzisiaj). &&&&
Marmi- ty jesteś normalny o jakim ty zachowaniu piszesz czy arogancji jak wogóle go nieznasz... To jest sympatyczny skoczek. To co ty piszesz to porażka.. ;/
(06.12.2014, 19:12)
panpikus@marcela8888
nie martw sie atakami tych frustratów. dla nich to zawsze bedzie jakis spisek Hofera jesli wygra Austriak albo Niemiec, a spisek Tepesa jak wygra Sloweniec...
Nie jestem wielkim fanem Schlierenzauera izyczylem zwyciestwa Fannemelowi , ale Gregor dzisiaj skakal swietnie i wygral zasluzenie
(06.12.2014, 19:04)
marmiNie lubię szczególnie bo przy jego wynikach te Małysza nie wyglądają już tak spektakularnie, zgadza się. Jednak i bez tego go nie lubię za jego arogancję, zachowanie do innych skoczków, butę i brak szacunku a także oczywiście za kontrowersyjne wyniki z przeszłości (moim zdaniem znacznie bardziej niż dzisiaj). Dziś pierwsza seria to takie Sapporo/Kuusamo/loteria, druga była w miarę ok a gdyby mu belki nie obniżono to moim zdaniem skoczyłby dalej o tyle, że i tak by wygrał.
Co do tego, że warunki się wcale nie zmieniły to tego nie wiemy bo widzimy tylko czy są dopuszczalne czy nie (wskaźniki z rzadka pokazywane w przerwach pomijam). Już przed skokiem Fannemela było trochę czekania a więc mogły być takie na granicy, w przypadku Gregora być może została ona przekroczona. Oczywiście dla jasności/uczciwości lepiej byłoby poczekać na takie, żeby mógł skakać z tej samej co wszyscy pozostali.
(06.12.2014, 19:04)
marcela8888...
popieram
(06.12.2014, 19:02)
qwer...
czemu mnie to nie dziwi xD, Gregor wygrał i od razu "ustawione zawody" Iloma musi wygrać punktami, żebyście napisali, że wygrał zasłużenie?
W tym konkursie co najmniej 8 nad Fannemelem, któremu to zwycięstwo należało się jak nic.
(06.12.2014, 19:02)
Andy007Jestem tego zdania, że punkty za wiatr są bardzo dobre, np. jak kilka postów niżej ktoś się żalił, że Fairall skoczył 128m i nie awansował do II serii, a Schlierenzauer 127,5m i prowadził. Bez punktów za wiatr w tym konkursie byłyby niesamowite sensacje i niespodziewane wyniki. Bo jakie szanse ma zawodnik, który dostaje 3,5m/s w plecy, a ten, który ma 0,2m/s... Może nie do końca bonifikaty są odpowiednie, bo Kasai i Ammann mieli pecha, ale w znacznym stopniu równoważą rywalizację i oddają umiejętności zawodników.
(06.12.2014, 19:00)
kibic mentalnyDla G. Sch. obniżyli belkę dlatego, że wiatr za słabo w plecy wiał i musiałby skoczyć 145m, by objąć prowadzenie
@DragonL< br>
Stawiasz tak kategoryczne tezy, a nawet nie jesteś zorientowany, na czyje polecenie została belka obniżona. Widzę, że Tobie to nie przeszkadza. A szkoda.
(06.12.2014, 19:00)
Andy007Jestem tego zdania, że punkty za wiatr są bardzo dobre, np. jak kilka postów niżej ktoś się żalił, że Fairall skoczył 128m i nie awansował do II serii, a Schlierenzauer 127,5m i prowadził. Bez punktów za wiatr w tym konkursie byłyby niesamowite sensacje i niespodziewane wyniki. Bo jakie szanse ma zawodnik, który dostaje 3,5m/s w plecy, a ten, który ma 0,2m/s... Może nie do końca bonifikaty są odpowiednie, bo Kasai i Ammann mieli pecha, ale w znacznym stopniu równoważą rywalizację i oddają umiejętności zawodników.
(06.12.2014, 19:00)
...czemu mnie to nie dziwi xD, Gregor wygrał i od razu "ustawione zawody" Iloma musi wygrać punktami, żebyście napisali, że wygrał zasłużenie?
(06.12.2014, 18:57)
AdsGregor ti mistrz nad mistrze!
(06.12.2014, 18:56)
Sebek99plTakich matactw to ja nie pamiętam, a skoki oglądam od 2002. Coraz gorzej z tym sportem...
(06.12.2014, 18:55)
marcela8888marmi no właśnie nie lubisz tylko dlatego że jest lepszy od polaków
(06.12.2014, 18:53)
marcela8888darujcie już sobie te hejty i tak wam to nic nie da wygrał i koniec kropka :)
(06.12.2014, 18:51)
marmiSuper opis konkursu, zwłaszcza pierwszej serii, dawno się tak na tej stronie nie uśmiałem :)
Trzech naszych w pierwszej serii mieli trochę szczęścia + przyzwoite skoki co zaowocowało dobrymi miejscami. Z ich (a więc i mojego) punktu widzenia 2. seria lepiej jakby się nie odbyła.
Zwycięstwo Gregora dyskusyjne ale z teoriami spiskowymi bym nie przesadzał, zobaczymy jak będzie jutro. Trzeba przyznać, że w 2. serii bardzo dobrze skoczył i nie mówcie ludzie, że zmiana belki nie ma znaczenia, bo zawsze ma... I żeby było jasne: nie lubię go, szczególnie od czasu gdy wyprzedził w liczbie zwycięstw Małysza :)
(06.12.2014, 18:51)
Andy007II seria bardzo równa, zweryfikowała kto jest mocny, a kto nie. Zwycięstwo Gregora .... Kto wie , gdyby nie ta belka, niezrozumiana zupełnie decyzja, wszyscy skakali z 15, przecież chyba nie obawiali się, że Gregor skoczy 150, a z belki niżej już bezpiecznie...
(06.12.2014, 18:50)
marcela8888darujcie już sobie te hejty i tak wam to nic nie da wygrał i koniec kropka :)
(06.12.2014, 18:50)
alucardZyła - 127,5m, miejsce 32, Schlirenzauer -127,5m 1 miejsce. Jup.
(06.12.2014, 18:49)
Romek1.Gregor Schlierenzauer
Austria
127.5m
32.Nicholas Fairall
USA
128.0m
To co się dziś działo w pierwszej serii to jest największa farsa ostatnich lat. Kiedyś bywały już takie konkursy, ale wyniki były wypatrzane tylko przez same warunki, a tutaj doszły do tego niepotrzebne zmiany belek i przedziwne bonifikaty (36pkt + ktoś dostał!!!)
(06.12.2014, 18:49)
marcela8888ty masz 12 lat nie jeden ci powie że ma duze doświadczenie jak oglądasz skoki to chyba słuchasz co mówią komentatorzy
(06.12.2014, 18:48)
Matthew94Co to za obniżanie belki dla Gregorka? Ustawione zwycięstwo!!
(06.12.2014, 18:48)
marcela8888też oglądam skoki od 2003 roku znam wszystkich austryjacch skoczków. większośc z nich ma wiele sukcesów na koncie a w tym schlieri. na niego uwźieliście się. Morgiemu też obniżano belki ale i tak schlieri ten najgorszy jest według was. I niby gdzie tu ta wasza sprawiedliwość?
(06.12.2014, 18:47)
DragonLfilip filipkowski
dokładnie ja oglądam od 1980 roku od samego poczatku, czasy komentarzy Mrzygłoda, skoki Bobaka i Fijasa i oszustw nigdy nie było, najlepsi walczyliu z warunkami i jakos dawali rade, przeliczniki zabiły ten sport, zwłaszcza okiem kibica. Żyła mógł dzisiaj być w 5-tce wszystko zależało od przeliczników...
(06.12.2014, 18:47)
Stefano@marcela8888 Jak się nie znasz na skokach to się nie wypowiadaj.
(06.12.2014, 18:46)
rexCo to miało być na końcu? Zmienili belkę ipuścili Gregora od razu, ten dzięki obniżeniu belki wygrał, gdzie tu logika?
(06.12.2014, 18:46)
filip filipkowskidokładnie Jaro moze kiedys ...
(06.12.2014, 18:46)
marcela8888warunki były trudne i nic na to nie poradzicie. Schlieri najlepiej sie odnalazł bo ma durze doświadczenie i po prostu talent.
(06.12.2014, 18:45)
DragonLmarcel8888 niech raz skoczy razem z innymi z tej samej belki, a na mistrzostwach jak było to samo hehehe
(06.12.2014, 18:44)
JaroCóż, pozostaje mieć nadzieję, że kiedyś złapią oszustów za rękę i wtedy polecą głowy. hofer trafi do pudła, a Gregorkowi odbiorą zwycięstwa. Armstrong też wydawał się nietykalny w kolarstwie, a obecnie jest największym oszustem w historii tej dyscypliny, pozbawionym wszystkich zwycięstw w TdF. Uczciwość musi wreszcie zwyciężyć...
(06.12.2014, 18:44)
filip filipkowskimarcela8888 nie lubie oszustow morgenstern to byl pozadny skoczek po pierwsze powiedz ile masz lat i od ilu ogladasz skoki bo ja ogladam od 2003 roku i kariere thomasa sledzilem prawie od poczatku on wygrywal w walce z najlepszymi po emocjonujacych konkursach polowa ze zwyciestw gregora jest nie sluszna tabel historii powinna byc podzielona na piekna historie skokow gdzie prowadzi nykanen i historie austriackich przekretow pod adresem gregora
(06.12.2014, 18:43)
DragonLI to jeszcze sedziowie zmienili belke ciekawe na jakiej podstawie jak warunki sie nie zmieniły ani o jote, jakos kilku skakło i było ok, szkoda mi Fannemela bo jak psu kość sie mu należało to zwyciestwo, jakby Nykeannen czy Weisflogg mieli takich "kumpli te 30 lat temu to by mieli dzisiaj po 60-80 zwycięstw w PŚ...
(06.12.2014, 18:43)
MokatooPLWszystko ustawiane pod Gregora, gdy tylko jest cień szansy, że może wygrać ... Nie pierwszy raz już takie coś się zdarza i wypacza to jakąkolwiek rywalizację sportową.
(06.12.2014, 18:41)
ski99gdyby nie było drugiej serii to przynajmniej ziobro byłby w 10 a tak...
(06.12.2014, 18:41)
MokatooPLWszystko ustawiane pod Gregora, gdy tylko jest cień szansy, że może wygrać ... Nie pierwszy raz już takie coś się zdarza i wypacza to jakąkolwiek rywalizację sportową.
(06.12.2014, 18:41)
JaroJa się pytam, za co kasę bierze trener Norwegów? Przecież umoczyli jego zawodnika na norweskiej ziemi. Przez OSZUSTWO pozbawili go prowadzenia po pierwszej serii i zwycięstwa po drugiej. Dlaczego nie protestuje? Czy naprawdę tylko fani skoków widzą ten festiwal przekrętów?
(06.12.2014, 18:40)
stefekDokładnie DragonL - powinni się teraz dobrze wytłumaczyć jaki był powód zmiany belki
(06.12.2014, 18:39)
marcela8888filip filipowski
powiedz mi tylko dlaczego ciągle czepiacie sie gregora a jak wygrywał morgi i mu obniżano belke to było wszystko ok?
(06.12.2014, 18:39)
DragonLSedziowie zmienili belkę o -1 dlaczego LOL coż takiego się zmieniło z warunkami skoro Fanemel miał podobne heh
(06.12.2014, 18:36)
stefekTo pierwszy konkurs i chyba zarazem ostatni jaki obejrzałem w tym sezonie i być może w ogóle. Takie skakanie niewiele z uczciwą rywalizacją ma wspólnego.
(06.12.2014, 18:36)
DragonLA Kurzajewski w studiu jeszcze przyklaskuje oszustwu, Kot dobrze mówi, ewidentny przekret hehehe
(06.12.2014, 18:35)
fart93no już ta druga seria była w porządku. tylko ta zmiana belki dla Gregora - robienie w konia wszystkich zainteresowanych. pozdro
(06.12.2014, 18:34)
M.Zwróćcie też proszę uwagę, że Gregor z obniżonej belki skoczył tylko metr krócej od Andersa. W ładniejszym stylu na dodatek. Kibicowałem Fannemelowi, ale dobrze wiem, że jutro ma on szanse na zwycięstwo.
(06.12.2014, 18:34)
DragonLI potem ktoś się dziwi dlaczego wszyscy nienawidzą Schlieriego..., JAKBY NIE ŻONGLOWAŁ BELKAMI [KTÓRY TO JUŻ RAZ?] Zamiast 180pkt w typerze bedzie 90pkt heh, typowałem x1,5
(06.12.2014, 18:32)
filip filipkowskimarcela888 juz ci mowilem idz strzel z palca i sie uspokój a po za tym to bylo to wyrazne ustawione i nie zauwazaja tylko tego fani gregora w nim zapatrzeni kazdy normalny przyzna mi i osobom ktorzy uwazaja iz skoki sa coraz gorsze racje
(06.12.2014, 18:32)
M.Naprawdę chcecie powrotu do starych zasad i oglądania 40 beznadziejnych skoków, 8 przeciętnych i 2 dobrych? Wolę loterię i dobre skoki niż "sprawiedliwie zasady" i beznadziejny poziom.
(06.12.2014, 18:32)
Sebek99plPrzegraj odległościowo o 6 metrów (10,8pkt), wygraj konkurs z przewagą 2,9 pkt. To możliwe tylko będąc Austriakiem.
(06.12.2014, 18:32)
JaroAleż to oszuści. Cały konkurs pod Gregorka. Umoczyli całą czołówkę, byle tylko ten... (nie powiem kto, bo mnie zbanują) wygrał konkurs. I oczywiście musieli TYLKO dla niego obniżyć belkę (przy świetnych warunkach nie ma to znaczenia, a dodatkowe punkty są). Swoją drogą ciekawe, że skoczył WYRAŹNIE przed zieloną linią, a jednak wygrał o 3 punkty.
Miejsce hofera (mała litera użyta w pełni świadomie) jest w tureckim więzieniu.
(06.12.2014, 18:31)
stefekJakie są zasady? To sędziowie decydują o zmianie belki czy trener może też o tym zadecydować? Jeśli nie może, to to jest absurd! Schlieriemu dodali automatycznie ponad 5 pkt, a ten minimalnie krótszy rozbieg nie musiał mieć przełożenia na odległość? Czy Fannemel lub jego trener też mogli podjąć taką decyzję?
(06.12.2014, 18:31)
filip filipkowskimarcela888 juz ci mowilem idz strzel z palca i sie uspokój
(06.12.2014, 18:31)
GemaTroche śmierdzi ten konkurs
(06.12.2014, 18:27)
BartekHAHAHA....Fairall skoczył 0,5 metra dalej od Schlierenzauera a nie wszedł do 30.Brak słów...
(06.12.2014, 18:26)
marcela8888popieram BArtka :)
(06.12.2014, 18:17)
panpikus@Maruysz
zgadzam sie w 100%
(06.12.2014, 18:16)
marcela8888brawo Gregor:) trzymam kciuki za ciebie
(06.12.2014, 18:16)
Sebek99plŻałosny konkurs, jak zakończą karierę resztki starej gwardii to na ten cyrk nie będę w ogóle patrzył.
(06.12.2014, 18:08)
matiżyła skoczył ładnie ten system jest chory
(06.12.2014, 18:07)
matiżyła skoczył ładnie ten system jest chory
(06.12.2014, 18:07)
MaruyszOstatnia 10 skakała z 4m/s wiatrem w plecy, gdyby nie te manipulacje to belką to pewnie tylko by fanemel wszedł, wiec nie mówcie że ten system pod Austriaków, skoro Kofler się nie dostał, Kraft na końcu stawki. Polacy zawsze są pokrzywdzeni ale tylko tak sądzą bo brak im logicznego myślenia.
(06.12.2014, 18:00)
RaptorŻyła skoczył tyle samo co ten kmiot. Brak słów na taki konkurs.
(06.12.2014, 17:58)
stefekMoże trochę przesadziłem, ktoś by się tam dostał, ale nie na takich dobrych pozycjach, z całą pewnością jednak byłoby jeszcze gorzej.
(06.12.2014, 17:55)
pechjunsiro bylby pierwszy
(06.12.2014, 17:54)
BArtEKBrawo Gregor! Brawo Fannemel i Brawo Ito! Brawo Polacy !!! Szkoda tylko Piotrka, Kasajego i Ammana :/ no ale cóż, takie są skoki.
PS. Zamknijcie się, już dosyć tego hejtownaia Schlierenzauera, Hofera itd. jak się Wam nie podoba to proszę, nie oglądajcie skoków i po problemie ;)
(06.12.2014, 17:52)
stefekmati - ten system nie jest idealny, ale bez niego byłoby jeszcze bardziej loteryjnie, bez tych rekompensat dzisiaj żaden z pierszej 20-stki nie dostałby się do finałowej 30-stki.
(06.12.2014, 17:51)
matiżyła skoczył ładnie ten system jest chory
(06.12.2014, 17:49)
PARODIATo jest parodia ! Te warunki się niczym nie róznią jeden skoczy 127 jest 1 drugi skocze 132 i jest 2 czy to są skoki ? Pamiętam jak nie było tych przliczników i tak wygrywali najlepsi patrz Małysz w trondhaim w 2001
(06.12.2014, 17:46)
kibic mentalnyNiezwykle wyrównana 1 seria. 28 Noriaki Kasai traci tylko 10 punktów do 5 miejsca ; )
(06.12.2014, 17:44)
panpikuszaraz tu wyplyna teorie spiskowe ze Schlierenzauer tylko dzieki Hoferowi prowadzi...
(06.12.2014, 17:44)
JanekHe widze że nic sie nie zmieniło nadal ustawiane są ewenty pod Gregora Schlierenzauera i resztę reprecentacji austri. Mysle ze nikt normalny niedlugo juz nie bedzie oglodal tego cyrku
Stoch jakby był to zamiótł by towarzystwo jakby mu banda Hofera oczywiscie pozwolila ech
(06.12.2014, 17:42)
StefanoCo za parodia...
(06.12.2014, 17:42)
Skoki NarciarskieBrawo Gregor
(06.12.2014, 17:40)
SvenParodia i manipulacja. Przecież ledwo przekroczył linię awansu do II serii...
(06.12.2014, 17:40)
panpikusno i wcale nie jest zle. trójka w pierwszej 20 a Zyla lepszy od Ammanna!
(06.12.2014, 17:39)