fan skoków85@...
Napisałem przecież na tę chwilę, nie mówiłem, że taki ma jechać. Poza tym już po konkursach w Polsce ma zapaść wybór, czyli z 3 tyogdnie, a na tę chwilę już trochę wiemy o naszej formie więc można pospekulować.
(30.12.2013, 18:37)
...Skład na Soczi ustalac teraz to jak skład na T4S ustalac po Klingenthal...
(30.12.2013, 17:54)
fan skoków85Bardzo leteryjny konkurs niestety, to też było widać po sokach tych co ledwo awansowali do konkursu. Szczęśliwa wygrana. Ammanna. Co do Polaków to jest zawód, ale mimo wszystko obyśmy częściej byli zawiedzeni po takich wyniikach. Na tę chwilę "5" na Sochi to: Stoch, Żyła, Ziobro, Kot i Murańka.
Wracając do samych naszych wyników, to ta skocznia nigdy naszym specjalnie nie leżała, np. Kot w zeszłym roku 49, a do końca turnieju zawsze był w "10". Stoch też jakoś nie cierpi tej skoczni, przypomnę wyniki TCS 2005/2006: 49, 29, 41. i 33; 2006/2007: 29, 21, 15. i 9; 2007/2008: 22, 23, 25 i 35; 2008/2009: DNS, 47, 27. i 28; 2009/2010: 55, 23, 19. i 44; 2010/2011: 25 (pomogło DSQ Velty), 8, 21. i 15; 2011/2012: 23, 4, 9. i 9; 2012/13: 13, 6, 2. i 4.
Poza TCS 2007/2008 kiedy to wynik był najlepszy, zawsze tam był najgorszy. Czasem różnica z innymi konkursami była porażająca, tak jak np. 2009/2010 czy 2011/2012. Na nieszczęście dla Stocha jak gdzieś odwoływano II serię to nie w Oberstdorfie. Jedyny konkurs odwołany na danej skoczni nie był w Oberstdorfie tylko w Innsbrucku. Stoch potwierdza, że to nieprawda, że jeśli zawodnik jest w formie to każda skocznia mu pasuje. Czy jest bez szans na podium TCS?? Niekoniecznie. W I części sezonu nikt nie miał równej formy i każdy z tych przed nim może jeszcze zepsuć jakiś konkurs.
Największy zawód dla mnie to Niemcy, bo jeśli przy 13 startujących zdobywają jedynie 100 punktów i odskakują nam przy naszym słabszym konkursie o zaledwie 28 punktów, to możemy ich dogonić i to nawet przed Wisłą. Austriacy niespodzianka in plus, choć akurat po nich się tego na TCS spodziewałem.
(30.12.2013, 15:36)
StefanPolacy bardzo słabo.
(30.12.2013, 14:29)
SamoPrzy obowiązującej w tym roku zasadzie: nagroda 2000 euro za zwycięstwo w kwalifikacjach o warunkiem występu wszystkich zawodników, nie sądzę by ktoś z Top 10 zdecydował się odpuścić kwalifikacje.
(30.12.2013, 11:57)
Skoczek120Co do zwycięzcy - Ammann znowu dostał noty z "powietrza". Lądowanie na dwie nogi powinno być liczone po 16, góra 17 punktów. Sędziowie znowu kpią z innych... Nie wylądował przecież na płaskim... tam dało się wylądować z telemarkiem i to pewnym, ładnym. To tylko pokazuje brak kompetencji tych pseudo-fachowców. Nigdy nie byłem zwolennikiem oceniania skoku - wiadomo, chodzi o bezpieczeństwo, ale sędziowie wypaczają wyniki i robią to nagminnie! Tyle w temacie... ;)
(30.12.2013, 11:05)
Sebek99plTepes i Hoferpo Tittise-Neustadt chyba się boją że jak Ahonen będzie miał słaby wiatr w plecy lub pod narty to będzie liczył się w walce o zwycięstwo... W końcu jak Ahonen będzie stawał na podium, a Schlierenzauer nie to mu ucieknie w klasyfikacji ilości podium w karierze...
(30.12.2013, 08:25)
Sebek99plAhonen to ma pecha do warunków. Teraz rozumiem Ahonena, to o co myśli o Tepesu... Traktują go jak przedskoczka...
(30.12.2013, 08:23)
zzzMiłe zaskoczenie to na pewno wyniki Matea i Boyd - Clowesa. Obaj wykorzystali dobre warunki w pierwszej serii a w drugiej potwierdzili niezłą formę. Lukas Hlava tez widać że się powoli budzi.
(29.12.2013, 23:52)
kiedy wroci normalnośc na skoczni@krze
Jak mozna wiedziec czy ktos ma ustabilizowana forme czy nie skoro belka w chmurach, prędkości jak na mamucie i zalezy tylko komu podwieje huragan (czy komu najmniej w plecy) i odlatuje na podium. Tu tylko wiatr ma formę. Gdyby obnicyli belki do normalnych prędkosci to skoki wrocilyby do normalności jak za czasow Małysza (a wariant że jednak da się z innej belki powodowalby że nie trzebaby anulowac serii ale ta zmiana powinna byc ostatecznością nie wynikająca z ustawienia jej na początku gdzies w niebie.
(29.12.2013, 23:11)
kzez1986Na razie to jakoś nikt nie ma ustabilizowanej formy. Było zwycięstwo Bieguna, potem słabiej. 2 świetne weekendy Stocha (4 razy podium, 2 zwycięstwa), a w innych konkursach, w niektórych to ledwo wchodził do 30. Schlirenzauer miał 2 zwycięstwa, a potem to mu ciężko stanąć na podium. Ciężko mówić cokolwiek o IO.
(29.12.2013, 23:06)
kiedy wroci normalnosc na skocznieMam propozycję 50 belka i prędkośc ponad 100 km/h, wtedy każdy nielot będzie w stanie wskoczyc na podium jak mu porzadnie podwieje i wszyscy trenerzy zostana geniuszami fachu z olbrzymimi sukcesami...
(29.12.2013, 21:33)
TREBORTurniej Czterech Skoczni to jest TURNIEJ !!! Liczą się w nim tylko Ci zawodnicy, którzy znajdą się w seriach finałowych wszystkich czterech konkursów. Warto przypomnieć sobie konkurs z dnia 6 stycznia 2008r. w Bischofshofen Wówczas to powodu złych warunków atmosferycznych do drugiej serii nie awansowało kilku skoczków z czołowej dziesiątki Pucharu Świata i Turnieju Czterech Skoczni m.in. Schlierenzauer, Loitzl, Hilde i Ammann. I przez ten właśnie konkurs potracili wysokie miejsca w całym turnieju. Dlatego też nie ma co przerażać się tym, że Stoch traci około 30 pkt do najlepszych, bo wciąż ma szanse nie tylko na podium, ale też zwycięstwo w całym turnieju. Tylko za każym razem musi awansować do drugiej serii, bo to podstawa, i skakać tak jak umie. Na razie z lepszych skoczków tylko Robert Kranjec stracił szansę na czołowe miejsce w TCS.
(29.12.2013, 21:30)
korusDragonL dziękuję, jak widać forma rośnie, bo sezon się zaczął średnio :) Stoch może mieć ciężko z wygraną TCS ale podium może być spokojnie, byleby tylko skakał w pozostałych konkursach bez takich wpadek jak dzisiaj w 1 serii. Pamiętajmy, że rok temu mając większe straty do podium i do zwycięzcy w Oberstdorfie koniec końców otarł się o podium całego turnieju. I pomimo wpadki w Ga-Pa, bo tam też zawalił 2. skok.
(29.12.2013, 21:27)
KibicStoch w następnych konkursach odpali petardę. I zacznie wygrywać albo będzie znajdował się na podium.
(29.12.2013, 21:03)
Magdaaa Każdy z naszych skoczków spisał się na ile mógł, część wyników wypaczały warunki, dana belka itp. Występ Polaków w Oberstdorfie może nie należy do najbardziej udanych, jednak nie jest katastrofą. W ubiegłym sezonie każdy z was cieszyłby się że aż 6 Polaków zapunktowała, a teraz? Wielkie oburzenie, obwinianie zawodników, a bo żaden nie zajął miejsca w 10, a bo zepsuł skok? Nie rozumiem waszego rozumowania. Jak wygrywają jest " hurraoptymizm", a jak już jeden konkurs nie wyjdzie tak jak każdy by chciał to wielka klapa? Mimo, że sama byłam trochę zawiedziona dzisiejszym konkursem, wierzę, że w Ga-Pa nasi skoczkowie pokażą na co ich tak na prawdę stać :)
Zgodzę się z @nanana co do Kamila. Gdybanie jest bez sensu. Jak większość z nas wie, skoki to sport loteryjny, liczy się nie tylko dobra forma zawodnika, nastawienie psychiczne, ale też łut szczęścia :)
Taka rada na przyszłość: Nie każdy konkurs będzie dominowany przez Polaków. Cieszmy się ze zwycięstw, miejsc w "10", ale nie obwiniajmy wszystko i wszystkich, jak nie zawsze będzie szło po naszej myśli :)
(29.12.2013, 21:01)
nananaKamil jest świetny.. fakt 1 skok nie poszedł mu najlepiej , ale to nie jest powód żeby go od razu skreślać. Jest wspaniałym człowiekiem , prostym i nie gra żadnej gwiazdy skoków ani nic.. jest liderem ale sie nie wywyższa , robi po prostu swoje i myslę że większość kibiców go własnie za to ceni tak jak ja.. Każdy ma prawo do wyrażania dobrych opinii jak i zły ale trzeba też zachowac umiar którego widzę niektórzy nie mają.. i obrażają Kamila jak i resztę naszych skoczków. Na litość , każdy ma prawo do popełnienia jakiegoś błędu i oddania złego skoku. Wiem, wiem.. większość liczyła że Kamil pokaże dużo więcej jako że jest liderem w generalce , no ale trudno .. liczę na Kamila w dalszych konkursach i wiem, że jeszcze pokaże na co go stać :)
(29.12.2013, 20:50)
LooTCS wygra Morgi! chłopak ma formę, oddał dwa równe skoki! pokazał na co go stać, mimo tego upadku się nie poddał. Jest lepszy od Gregora!
(29.12.2013, 20:48)
MaqurChociaż tyle że to może być turniej w którym naprawde do ostatniego skoku kilku zawodników może sie liczyć o zwyciestwo, Morgi, Amman Diethart, Bardal, Kasai, Schlierenzauer, Stoch (jednak mimo wszystko że Kamil odrobi, w tamtym sezonie było podobnie, skończył na 4 miejscu a w formie tak dobrej nie był )
Ciekawie bedzie, tylko niech zostawią tą belke w spokoju, niech ustawią ją od razu nisko, a nie tak jak dzisiaj ...
(29.12.2013, 20:41)
kylochyba kamil ma problem z presjo ,za bardzo sie czuł nr 1 ;(brawo klimek;)
(29.12.2013, 20:24)
BHPrzeliczniki to pomysł świetny - pamiętajmy, że dzięki nim udało się wyeliminować powtarzanie całej serii skoków przy zmianie warunków. Problemem jest to, że natury nie da się przełożyć na liczby, przez co nigdy ten algorytm nie będzie idealny. Możemy go optymalizować, by jak najdokładniej symulował przełożenie warunków na długość skoku, ale to tylko aproksymacja, która może się całkowicie wyłożyć, gdy dojdą nam zmienne, których nie przewidzieliśmy. Tak właśnie było dzisiaj - w pewnych sytuacjach, szczególnie przy dobrym wietrze, obniżanie rozbiegu nie skraca długości skoku w stosunku proporcjonalnym, tak jak jest to obecnie zakładane. Algorytmy muszą zostać przemodelowane, inaczej wyniki nadal będą wypaczane, co neguje jedną z głównych bonifikat nowego systemu.
(29.12.2013, 20:23)
kicżyła nie powinien robić kariery w reklamach tylko wziasc sie za dobre skakanie !!! bo zaczyna spadać w rankingu;(
(29.12.2013, 20:21)
Jan AntoniKamil przynajmniej umiesz się cieszyc nawet jak ci nie idzie, nie sluchaj tych smutasów...
(29.12.2013, 20:14)
...Austriacy przecież podobno formy nie mają, jak to się stało? xD
(29.12.2013, 20:12)
buchciojeśli chodzi o te przeliczniki to ja myślę że to nie jest taki zły system tylko z niego trzeba wykluczyć jedną rzecz czyli zmieniania belek i wtedy ten system nie byłby wcale taki zły :)
(29.12.2013, 20:04)
Lordek123W normalnych warunkach nota 270 punktów dała by podium...
(29.12.2013, 20:04)
absCzy Kamil jest jakiś niedorozwinięty umysłowo ? Czasami zachowuje się jak kilkuletnie dziecko. Te przygłupawe uśmieszki, jakieś gesty, buziaczki itp. Oczywiście nie ma w tym nic złego, sportowca powinien cechować optymizm, pozytywne nastawienie do życia, ale prawie 27-letniemu facetowi nie przystoi takie zachowanie. Gdybym nie wiedział, że jest żonaty, pomyślałbym, że jest gejem. Kamil trochę dystansu!
P.S. Dzisiejszy konkurs to jakaś parodia. W końcówce II serii Każdy następny zawodnik skacze 0,5 metra krócej, w dodatku z zachwianym lądowaniem (Bardal, Diethart, potem Ammann) a i tak wystarcza to, do objęcia prowadzenia. Ja już nie wiem o co tu chodzi.
(29.12.2013, 20:03)
canalettoKonkurs loteryjny, Kamil się "spalił" na belce .Teraz bez presji będzie lepiej .Ta skocznia nam nigdy nie "leżała"
Brawo Klimek, dobrze Ziobro i biegun. Kot adekwatnie do teraźniejszej formy.
Żyła od czasu występowania w reklamach coraz gorzej, samo hehe nie wystarczy.
(29.12.2013, 20:01)
...Austriacy przecież podobno formy nie mają, jak to się stało? xD
(29.12.2013, 20:00)
KrzaczusKonkurs niesprawiedliwy przypominajacy zawody z Harahova w ubiegłym sezonie gdzie zawodnicy z poczatku listy musieliby pobic rekord skoczni i to pare metrów żeby prowadzic po pierwszej serii .Jak widze takie zawody jak dzisiaj to wole zeby tak jak dawniej tych przelicznikow nie było bo miało to wniesc sprawiedliwosc a jest gorzej niz przedtem
(29.12.2013, 19:56)
fgdfdKAMIL JESZCZE WYGRA!!
Polska wierzy w Ciebie Kamil, bo jesteś super...
(29.12.2013, 19:55)
sn2000"aaa"! - należy Ci się Nobel na Twoją wypowiedź!
(29.12.2013, 19:50)
DragonLkorus gratulacje za złoto w 1 konkursie T4S;) Juz czuję Twój podmuch;). Ja dalej uważam,że Ammann-Bardal-Stoch-Morgi tu sie rozegra sprawa wygranej, wiekszość juz Stocha skreśla, tak samo jak wiekszosć dzisaj postawiła go na 1 miejscu, a nie od dzisaiaj wiadomo, że ta skocznia mu nie lezy. Dalej może byc juz tylko lepiej, a nawet jeszcze lepiej;)
(29.12.2013, 19:40)
domin888Witam. Mam pytanie: czy znacie jakiś fajny menager skoków bo bym chętnie pograł, ale taki bez pobierania.
(29.12.2013, 19:38)
meg W tej dyscyplinie jest tak, że wygrywa ten kto odda dwa najlepsze skoki. Wkurza mnie nagonka na Ammanna, jak mu się nie wiodło przez ostatnie dwa lata nikt z tak zwanych kibiców się nim nie interesował. Dziś wygrał, bo był najlepszy. Na Polaków jeszcze przyjdzie czas, Kamil ma szansę zdobyć kryształową kulę. Tak silnej psychiki jak ma Ammann nie ma żaden z zawodników i dlatego wygrywa, nie dlatego, że ma cudowne wiązania które same za niego skaczą, to jego ostatnia szansa na wygraną w TCS więc mam nadzieję że tym razem mu się powiedzie. Powodzenia Simi.
(29.12.2013, 19:37)
Paweł StawowczykWiesz. Skoki zależą także od szczęścia. Jakby Murańka był w 10-ce PŚ to by miał szansę. Niestety tak to już jest, że czasem ma się szczęście, czasem nie. Jury nie mogło przewidzieć, że za 10 skoków nagle wiatr zmieni kierunek aż tak. Co za tym idzie nie chciałbyś chyba ryzykować zdrowia skoczków, którzy lataliby 160 metrów... Ciekawe czy Murańka poleciałby 141 metrów z 15 belki... wątpię
(29.12.2013, 19:34)
BHMurańka musiałby skoczyć 146 metrów i wylądować to telemarkiem, żeby prowadzić po pierwszej serii! Przy tej odległości prowadziłby, zakładając 3x18,5 od sędziów. To jest chore! Prawdopodobnie żaden ze skoczków by nie ustał takiej odległości, lądując na całkowicie płaskim terenie, nie mówiąc o telemarku. Manewrowanie rozbiegiem o 4-5 pozycji powinno być zakazane. Sytuacja, w której można skoczyć w okolicach 140 metra zarówno z 19, jak i z 15 belki mocno premiuje skoczka skaczącego z niższego rozbiegu...
(29.12.2013, 19:31)
korusSą jakieś nagrody za klasyfikację TCS w typerze w tym sezonie?
(29.12.2013, 19:30)
TytusUwazam konkurs za niesprawiedliwy Kot Ahonen,Ziobro i ta cała ekipa nie miała szans na osiagniecie jakiegos sukcesu .Za to ostatni zawodnicy mieli tak dobre warunki + obnizanie belki że tylko Schmitt słabiej tam skoczył a Muranka musiał by skoczyć mniej wiecej 148 m żeby prowadzic .
(29.12.2013, 19:29)
aaaMylisz się. Wiatr wieje w plecy skoczkowi co powoduje spychanie go w dół. Podmuchy są różne. Jeśli dasz jego prędkość to musisz wziąć pod uwagę tą kwestię.
(29.12.2013, 19:27)
buchciosn2000 to miał wiatr wiejacy z tyłu skoczni pasuje ci taka odpowiedz
(29.12.2013, 19:26)
sn2000buchcio! - na skoczni nie ma wiatru w plecy! Gdyby skoczek podczas skoku miał mieć wiatr w plecy to ten wiatr musiał by mieć prędkość większą niż ma skoczek podczas lotu czyli ponad 100km/godz. KAŻDY skoczek ma wiatr w twarz (pod narty), mniejszy lub większy ale ZAWSZE Z PRZODU!
(29.12.2013, 19:21)
aaaW Pucharze Narodów spadliśmy za Austrię..
dziś:
AUT 192
SUI 100
GER 100
NOR 91
JPN 77
SLO 72
POL 66
FIN 14
CZE 11
CAN 5
(29.12.2013, 19:18)
XevatizMnie tam najbardziej zaskoczyli Boyd-Clowes i Määttä... Nie spodziewałem się że skacząc w końcowych parach zdołają awansować jako lucky loser... Respect hehe
(29.12.2013, 19:16)
OtokoNoHitowystęp Murańki też należy ocenić bardzo pozytywnie. W ogóle, moim zdaniem, 5tka na IO na tą chwilę to powinien być Stoch, Ziobro, Murańka, Żyła, Kot (ale ta ostatnia dwójka notuje regres i nie powinna swojej nominacji traktować jako oczywistość). Tym niemniej jest czas, decyzja dopiero po konkursach w Polsce.
(29.12.2013, 19:08)
pawbardal o ile lepiej wylądował od ammanna a takie same noty dostali brawo dla sędziów !!!
(29.12.2013, 19:07)
buchcioU zupełnie ten komentarz andbal jeszcze jakby nie patrzeć mamy nadal koszulkę lidera pucharu świata :)
(29.12.2013, 19:02)
OtokoNoHitoFaktycznie jest paru dobrych zawodników do których już teraz Stoch sporo traci, mam tu na myśli przede wszystkim Ammanna, Bardala i Morgensterna, do Gregora już nie traci tak dużo, a reszta zawodników też zapewne zaliczy jakieś słabsze starty. Tak naprawdę najwięcej wciąż zależy od Kamila, nie przekreślałbym jego szans nawet na końcowy triumf, ale do końca turnieju musiałby już perfekcyjnie skakać, a w to niestety nie bardzo wierzę. Ale top 5 spokojnie w zasięgu, tcs jest co roku, teraz ważniejsza dla Kamila jest walka o Kryształową Kulę i - przede wszystkim - IO. Poza tym 6tka Polaków w 2giej serii to rewelacyjny wynik, ale już miejsca są rozczarowujące. Tym niemniej spokojnie, samo oddanie w TCS 8 skoków już może dać miejsce w 15tce. Szkoda tylko punktów w PŚ i wypadnięcia Żyły poza 10tkę.
(29.12.2013, 19:02)
andbalMoże nie było szału. Nikt z naszych nie wygrał. Nikt nie był na podium. Nikt nie był w 10tce ale...
No własnie. Punktowało 6sciu naszych czyli jaki mamy limit. Tylu samo punktowało Austriaków przy 7miu w konkursie. Niemców punktowało 5ciu pzry 9ciu startujacych. Norwegów punktowało tylko 3 (liczył się tylko Bardal), Japończyków też 3ech (po 1nym nie weszlo do finału). Słabo wypadli Słoweńcy (punktowało 2ch przy 7miu startujących w konkursie). Stawkę w finale uzupełniło 2ch finów (brawo Matea) Czech i Kanadyjczyk.
Niestety nigdy Oberstdorf nam nie leżał żeby wspomnieć fatalne MŚ ileś lat temu.
(29.12.2013, 19:00)
Sebek99plZa rok może Stoch będzie przynajmniej na podium ! ;)
Teraz już nie ma szans, za dużo traci a nie jest Małyszem aby tyle odrobić. TOP 10 TCS będzie na 100%, TOP 5% na 50%, no a na podium jest ich tyle ile razy Amerykanie stawali na podium PŚ czyli baaardzo mało...
(29.12.2013, 18:57)
buchciotak jeszcze się w trące to stoch miał w pierwszej serii naprawde fatalne warunki zwłaszcza tuż po wyjściu z progu miał 1,6 m/s w plecy to moim zdaniem tez był w tej pierwszej serii bardzo dobry skok
(29.12.2013, 18:56)
GlonStoch liderem WRL!
3 Polaków w "10"
(29.12.2013, 18:56)
marmiWszyscy nasi w 30, kiedyś mogliśmy o czymś takim tylko marzyć, to świetnie.
Natomiast Stoch prawie 30pkt. straty do Ammanna i ponad 20 do paru innych. To prawie że eliminuje go z walki o zwycięstwo w TCS, na podium wciąż jednak szanse ma...
Mam nadzieję, że jeśli nie Stoch to wygra Kasai lub Ammann.
(29.12.2013, 18:55)
Del PieroFajnie, że Simon wygrał. Zawsze sobie mówię "jeśli nie Stoch to niech chociaż Ammann" Niech wygra ten TCS, życzę mu tego. Ammann, Bardal, Morgenstern będą walczyć o końcowy triumf. Stoch chyba niestety zdecydowanie za dużo stracił. Kasai ma formę, ale nie taką by wygrać, Schlieri wydaje się być trochę pod formą tak samo Freund. Może Prevc jeszcze się wmiesza. Liczyłem na więcej ze strony Ahonena, ale widocznie Fin nie jest w stanie skakać na najwyższym poziomie. No nic oby się przygotował na te IO i zdobył ten medal. Spodziewałem się tego. Stoch stawiany w roli głównego faworyta, obawiałem się że zejdziemy na ziemię no i zonk. A tu znów wyskoczył Simon. Chyba tylko Bardal, Kasai i Morgenstern skoczyli tak jak od nich oczekiwano. Zobaczyłem sugestie, że Stoch powinien skakać jako przedostatni, odpuszczając kwalifikacje na wzór Hannawalda. Coś w tym jest. Zmierzyłby się z Bardalem. Skakałby w bardzo podobnych warunkach, może spisałby się lepiej? A może też gorzej i się nie dostałby do 30? Nie lubię gdybania, więc nie będę tego robił. Brawo dla Simona i życzę mu końcowego sukcesu.
(29.12.2013, 18:54)
DragorwyinTen Diethart naprawdę nikogo nie zaciekawił? Gość pojawił się ni z gruchy, ni z pietruchy i zarąbiście skacze. Ciekawi mnie, czy pokaże więcej, bo przez ostatnie konkursy naprawdę idzie mu świetnie, więc nie ma mowy o przypadku. Samo nazwisko też ma idealne na mistrza.
(29.12.2013, 18:53)
DragonLStoch miał pecha do 1 serii ja jestem spokojny, pozostae w grze: Ammann:Bardal: Stoch: Morgi reszta miała fuksa, szkoda Kasai bo jest w formie i pewnie jeszcze powalczy
(29.12.2013, 18:53)
AndrzejAmmann za wysokie noty dostał. Jaja sobie robią
(29.12.2013, 18:52)
ZakrzaBeznadziejny konkurs. Polacy słabo, organizatorzy pozamieniali się znowu lekami i popili alkoholem i zaczęli cudować z belką, a zwycięzcą okazał się zawodnik, od którego lepiej lądują niewidomi bez nóg.
(29.12.2013, 18:51)
buchciozwycięstwo w tcs dla kamila jest jeszcze bardzo możliwe to jest 30 pkt do Ammanna a przy tych przelicznikach i zmianach belki to jeszcze wszytko jest możliwe więc tak już żeby podsumować konkurs dzisiejszy to naprawdę nie jest zle biorąc pod uwagę ze stochowi nie lezy ta skocznia to ten wynik uważam za bardzo dobry i TCS jest nadal to wygrania
(29.12.2013, 18:51)
pppKamil już nie wygra TCS - 29 pkt. straty do Ammanna to bardzo dużo. Pierwsza szóstka jest daleko - ponad 20 pkt...
(29.12.2013, 18:50)
Maqurprzeliczniki za wiatr są ok, ale po jakiego 'uja na koncu 1 serii obniżyli belke na -4 ? prawda jest taka że czy skakali z -2 czy z -4 to nie mialo znaczenia przy tym wietrze, a tylko zarobili darmowe punkty... i to sporo bo cos prawie 15 ... te zmiany belek to jest paranoja moim zdaniem.
Polacy ogolnie ok.
Stoch miał pecha w 1 serii, pokazał na co go stać w drugiej, fakt że gdyby było chociaż z 10 punktów wiecej to byłoby lepiej bo tak jednak ciezko bedzie dogonić Ammana, Dietharta, Bardala i Morgensterna którzy skaczą bardzo równo i dobrze.
Murańka super w 1 serii, został skrzywdzony troche tymi belkami myśle że powinien być wyżej po tak ładnym skoku
Ziobro ładnie
Żyła zdecydownie poniżej oczekiwaniem, denerwuje mnie tak jego pozycja na progu...
Biegun i Kot troszke mieli pecha, i tak wyszli z tego wszystkiego nie najgorzej, ale u Kota widać spadek formy.
(29.12.2013, 18:49)
mr.OTHERPoza tym oceny niektórych zawodników wołają o pomstę do nieba, takie telemarki jak oni to wykonują w FIS Cupie :)
(29.12.2013, 18:48)
Kibic o imieniu kamilJestem strasznie rozczarowany skokiem kamila stocha ale nadal w niego wierze i mam nadzieje ze wygra tcs.
(29.12.2013, 18:48)
mr.OTHERZa dużo mieszali belkami, trzeba było od początku skakać z 15, niech słabi zawodnicy skaczą nawet po 100 metrów (tak żeby przy dobrych warunkach najlepsi się nie zabili), ale przynajmniej nie będzie zabawy z rekompensatami. Wiatr to inna sprawa, no ale tego się nie uniknie.
(29.12.2013, 18:48)
Magic_coinBrawo!!! Brawo za popis wzorowej manipulacji wynikami!!! Murańka skoczył w 1 serii 10 metrów dalej od Hayboeck'a a mieli prawie taką samą note. Brawo!!! Oby tak dalej!! Może szliri wygra nie oddając skoku... tylko tam taka manipulacja możliwa!!!
(29.12.2013, 18:45)
DragonLO zwycięstwo w T4S powalczą Ammann-Bardal-Stoch-Morgi
(29.12.2013, 18:40)
sn2000Jaki wiatr w plecy? Na skoczni narciarskiej NIE MA czegoś takiego jak wiatr w plecy. Kto tak mówi w ogóle nie myśli.
(29.12.2013, 18:13)
miszCóż najbardziej popsuty przez warunki konkurs od Kliengethal :/
Wtedy to Polacy mieli szczęście, dziś mają pecha. Jak ktoś zauważył, być może błędem było skakanie w kwalifikacjach. Bo kilku ostatnich jechało w dobrych warunkach warunkach. Ale to tak naprawdę gdybanie.
(29.12.2013, 18:02)
AnalizatorPrzeliczniki i manipulacje belkami są przegięte. Murańka musiałby skoczyć 146 metrów i wylądować telemarkiem (56.5 punktów za styl) żeby być liderem przy wietrze jakim miał i belce... Równe warunki? Przecież to niewykonalne!
(29.12.2013, 17:57)
RomanAmman DOSTAL ZA WYSOKIE NOTY
(29.12.2013, 17:52)
ala ....gdyby nie KO to...
Stoch by startował jako ostatni i było by ok., a w tym wypadku to popełnili błąd z Kruczkiem bo powinien odpuścić kwali to miałby kontakt z czołówką !!!
(29.12.2013, 17:50)
colobrawo Kasaia, szkoda że nie ma Adasia
(29.12.2013, 17:50)
JacaZobaczycie Kamil wygra tegoroczny TCS!!
(29.12.2013, 17:48)
efsafhuje ukartowali wszytsko
(29.12.2013, 17:48)
Sebek99plBądźmy szczerzy, aby wygrać TCS trzeba oddać 8 dobrych skoków. Stoch nie ma szans, wątpię nawet w podium końcowe w TCS...
(29.12.2013, 17:46)
Matthew94Specjalnie to zrobili zeby Kamil Stoch nie wygrał
(29.12.2013, 17:46)
zenekbrawo Kamil!!!
(29.12.2013, 17:45)
Jan Antonimoże Stocha otruli niemcy....
(29.12.2013, 17:44)
DragonLStochi nie tylko zawsze ma pecha do tej skoczniki, takie polskie piekiełko
(29.12.2013, 17:43)
DragonLTen konkurs pokazał jak przeliczniki są "sprawiedliwe" Stoch gdyby skakał w warunkach Murańki pewnie by sie zabił i skoczył 145 hehhee
(29.12.2013, 17:43)
RomanWiatr rozdał karty......ammann prevc kasai bardal diethart mieli niesamowite szczescie do warunków ;)
(29.12.2013, 17:42)
Racjonalista Stoch turnieju już nie wygra, mam nadzieję na końcowe podium.
(29.12.2013, 17:42)
AdamIlu z Was typowało w typerze zwycięstwo Stocha??? gdyby nie system k.o., miałby po Turnieju
(29.12.2013, 17:41)
KołekFajne długie skoki były, niezłe zawody. Polacy całą ekipą w drugiej serii, jest z czego się cieszyć. Murańka co urwał... Morgi i Ammann IMO faworytem TCS. Kasai czapki z głów :)
(29.12.2013, 17:41)
no1specialpowie mi ktos kto komentuje na tvp?
(29.12.2013, 17:41)
JakToJestBrawo Ammann :))
(29.12.2013, 17:40)