Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Stefan Kraft wygrał kwalifikacje do jutrzejszego konkursu indywidualnego o mistrzostwo świata na skoczni normalnej. Austriak pokonał Ryoyu Kobayashiego, Kamila Stocha i Dawida Kubackiego.

Kraft przy wietrze 0,65 m/s pod narty poleciał na odległość 106 metrów. Po doliczeniu bardzo wysokich not za styl Austriak pokonał Ryoyu Kobayashiego (108,5 m - najlepsza odległość, ale przy wietrze 1,45 m/s) o 3,4 punktu.

Kolejne dwa miejsca zajęli reprezentanci Polski - Kamil Stoch (107 m - wiatr 1,19 m/s) i Dawid Kubacki (104 m - 0,77 m/s). W czołówce uplasowali się także Jewgienij Klimow (104,5 m), Michael Hayboeck (101 m), Richard Freitag (104,5 m), Peter Prevc (102,5 m), Markus Eisenbichler (101,5 m) i Killian Peier (100,5 m).

Awans do konkursu wywalczyli także dwaj pozostali nasi reprezentanci - Piotr Żyła zajął szesnaste miejsce (99 m - wiatr 0,5 m/s), Stefana Hulę sklasyfikowano dziesięć pozycji niżej (101,5 m - wiatr 1,83 m/s).

Początkowo belka startowa była ustawiona w pozycji ósmej, później rozbieg skrócono do siódmej bramki. Poza nielicznymi przypadkami uśredniony pomiar wiatru wykazywał podmuchy korzystne dla zawodników, z prędkością do 1,9 m/s (choć często dużo słabsze).
Wyniki kwalifikacji
zawodnik kraj odl. punkty
1 Stefan Kraft Austria 106.0 130.9
2 Ryoyu Kobayashi Japonia 108.5 127.5
3 Kamil Stoch Polska 107.0 126.1
4 Dawid Kubacki Polska 104.0 123.4
5 Evgeniy Klimov Rosja 104.5 122.4
6 Michael Hayboeck Austria 101.0 120.3
7 Richard Freitag Niemcy 104.5 119.9
8 Peter Prevc Słowenia 102.5 118.3
9 Markus Eisenbichler Niemcy 101.5 117.1
10 Killian Peier Szwajcaria 100.5 116.9
11 Stephan Leyhe Niemcy 101.0 116.3
12 Yukiya Sato Japonia 101.0 115.8
13 Daniel Huber Austria 101.0 115.5
14 Junshiro Kobayashi Japonia 100.5 115.1
15 Viktor Polasek Czechy 100.0 113.3
16 Piotr Żyła Polska 99.0 113.1
  Karl Geiger Niemcy 100.5 113.1
18 Daiki Ito Japonia 104.0 112.9
19 Philipp Aschenwald Austria 99.5 112.0
20 Roman Koudelka Czechy 99.0 110.7
21 Andreas Stjernen Norwegia 98.0 110.4
22 Thomas Aasen Markeng Norwegia 98.0 108.6
23 Robert Johansson Norwegia 96.5 106.7
24 Antti Aalto Finlandia 98.0 106.4
25 Simon Ammann Szwajcaria 99.5 106.1
26 Stefan Hula Polska 101.5 105.5
27 Johann Andre Forfang Norwegia 95.0 104.2
28 Jernej Damjan Słowenia 96.5 103.4
29 Mackenzie Boyd-Clowes Kanada 95.0 103.1
30 Ziga Jelar Słowenia 93.5 102.7
31 Kevin Bickner USA 95.0 102.0
32 Dimitry Vassiliev Rosja 98.0 101.7
33 Sebastian Colloredo Włochy 97.0 101.5
34 Timi Zajc Słowenia 91.5 99.7
35 Andreas Alamommo Finlandia 101.5 99.5
36 Jonathan Learoyd Francja 94.0 96.7
37 Jan Hoerl Austria 93.5 96.2
38 Vladimir Zografski Bułgaria 91.0 92.7
39 Cestmir Kozisek Czechy 89.5 91.4
40 Alex Insam Włochy 90.0 90.5
41 Casey Larson USA 89.0 90.0
42 Jarkko Määttä Finlandia 93.5 89.7
43 Luca Egloff Szwajcaria 93.0 89.2
44 Roman Sergeevich Trofimov Rosja 86.0 88.4
45 Eetu Nousiainen Finlandia 90.0 87.6
46 Artti Aigro Estonia 89.0 87.4
47 Andreas Schuler Szwajcaria 90.0 86.0
48 Filip Sakala Czechy 90.5 85.5
49 Martti Nomme Estonia 92.0 85.1
50 Kevin Maltsev Estonia 87.5 83.5
51 Andrew Urlaub USA 91.5 82.6
52 Matthew Soukup Kanada 85.5 82.3
53 Vitaliy Kalinichenko Ukraina 88.0 79.3
54 Sergey Tkachenko Kazachstan 86.0 78.1
55 Hunor Farkas Rumunia 86.5 74.8
56 Patrick Gasienica USA 83.0 73.2
57 Yevgen Marusyak Ukraina 80.5 65.2
58 Radu Mihai Pacurar Rumunia 78.0 61.1
59 Andrii Vaskul Ukraina 77.5 58.8
60 Florian Molnar Węgry 75.5 54.7
61 Sabirzhan Muminov Kazachstan 74.5 53.6
62 Chao Li Chiny 73.0 52.7
63 Nikita Devyatkin Kazachstan 72.5 48.6
64 Nurshat Tursunzhanov Kazachstan 66.5 36.6
65 Guang Yang Chiny 86.0 DSQ
66 Maksim Sergeev Rosja DSQ DSQ
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« luty 2019 - wszystkie artykuły
Komentarze
słuszniewyklety
bullseye- brawo za pomysł zakończenia dyskusji. Faktycznie brak wiedzy i trzeźwego myślenia to problem znacznej części osób w tym kraju.
(01.03.2019, 16:08)
Zenek Alkoholik
Brak awansu Tkaczenki to zaskoczenie.
(01.03.2019, 15:56)
bullseye
marmi - Racja. Sam jestem winny za kontynuowanie wątku mało związanego ze skokami. Po prostu nie mogę patrzeć kiedy ktoś pluje na naszych dziadków przelewających krew abyśmy mogli żyć w swoim kraju. Tym bardziej, że to dzięki patriotom zwalczyliśmy nazizm w Polsce. To już jedna braki w wiedzy historycznej.

Dale jednak w tym wszystkim nie jest jeszcze najgorszy, spójrzcie na nick i zawartość postów pod wypowiedzią marmiego. Brak słów.

Skończmy tę dyskusję bo ona nie prowadzi do niczego. Nikogo i tak się nie przekona jeśli był wychowywany w dany sposób i zajmijmy się kibicowaniem.
(01.03.2019, 14:15)
cvb
Kraft zgarnął kase za kwali bo jest u sebie a dalej niz 108 sie tu skoczyc nie dało
(01.03.2019, 12:23)
hej
W ramach patriotyzmu to trenerzy ze słabymi wynikami powinni sie podać do dymisji bo szkodzą skoczkom milion razy bardziej niż kibic kibicujący skoczkom innych krajów.
(01.03.2019, 07:20)
Arturion
@bullseye
100/100
(01.03.2019, 01:08)
Dale
Najlepiej to by było gdyby Kamil i Dawid zajęli ex aequo pierwsze miejsce, byłyby dwa złota haha :D
(01.03.2019, 00:00)
Ja
Albo austriacką:-)
Albo szwajcarską:-)
Tak czy siak biało-czerwone bardzo prawdopodobne
(28.02.2019, 22:57)
Ostrożny optymista
Jeśli jutro wiatr nie powywraca wyników to albo Kamil albo Dawid na podium, dwaj na podium albo biało-czerwone złoto byłoby marzeniem, ale chyba pierwsze miejsce faktycznie będzie biało-czerwone tylko że pod japońską egidą...
(28.02.2019, 22:51)
Owszem, czemu nie
Zapowiada się bardzo ciekawy konkurs. Miejmy nadzieję, że warunki atmosferyczne pozwolą na jego sprawiedliwe rozegranie. Niech wygra najlepszy - niezależnie od swojej narodowości :)
Czy ktoś ma może informację odnośnie występu naszych w konkursie mix w sobotę?
Ps. Brawa dla Estończyków, którzy w komplecie przebrneli przez kwalifikacje.
(28.02.2019, 22:06)
Dale
@Fan, tylko i wyłącznie za swoimi to jest narodowiec, nacjonalista, a w końcu ksenofob, nazista i faszysta. Każdy ma prawo kibicować komu chce. Choć ja akurat kibicuję Polakom, to jestem w stanie w pełni zrozumieć tych, którzy kibicują też innym zawodnikom. W końcu każdy może mieć swoje sympatie prawda? Nie potrafiłbym zrozumieć złorzeczenia Polakom, ale co jest dziwnego w zwyczajnym kibicowaniu z sympatii czy tam innych powodów?
(28.02.2019, 21:53)
normalny
@Fan
smieszy mnie twoje podejscie do sportu

@Tomek: zgadzam sie z toba w 100%

ja kibicuje sportowcom (indywidualnym czy druzynom) któryxch uwazam za sympatycznych, których cenie za ich dokonania, lub po prostu których lubie z jakiegos powodu, ale NIGDY takim powodem nie jest narodowosc sportowca. posiadanie jakies narodowosci to zaden wyczyn talko czysty przypadek wied dlaczego kjako Polak mam kibicowac Polakom?

tak sie trafilo ze akurat lubie obecnych niemieckich skoczków wiec im kibicuja. lubie takze Kobayashiego, Kasaiego, Krafta, Ammanna, Peiera, Allto, Koudelke ale np zaden z norweskich skoczków nie jest moim faworytem. tak samo nie przepadam za zadnym z polskich zawodników, a najmniej za Kubackim, wiec mam calkowite prawo do tego aby cieszyc sie jak skonczy jak mu skoki nie wyjda
(28.02.2019, 21:51)
Ja
I znowu Polak skoczył najdlaje a nie jest pierwszy, @Polonus, to wina spisku Sedlaka i Hofera, czy może @ktosinny narty krzywo nasmarowane?
(28.02.2019, 21:41)
Tomek.
@Fan każdy ma prawo do swojego zdania. Na tym zakończmy, życzę powodzenia w dalszym kibicowaniu.
(28.02.2019, 21:39)
P
RANO!
(28.02.2019, 21:38)
dddddd
Polska startuje w Mixie w sobote?
(28.02.2019, 21:38)
Fan
@tomek sport to są bitwy międzynarodowe,zastępują wojny,oczywiście żartuje,ale serio nie jesteś kibicem tylko ogladaczem,prawdziwy kibic kibicuje swoim,swojemu miastu,swojemu krajowi, zawsze i wszędzie
(28.02.2019, 21:37)
Fan
@Tomek Ok. Ja uważam,że mistrzostwa to wymyślone są po to,żeby kibicować swoim,inaczej nie ma sensu ich rozgrywać, właśnie po to są żeby negatywne emocje czasem rozładować,taki Eisenbichler,teraz go nienawidzę,ale jak się uspokoi i zacznie przegrywać z naszymi,to nawet będzie ok,to tylko sport i aż sport,Kibicujcie swoim
(28.02.2019, 21:32)
Tomek.
@Fan widzę ze nie rozumiesz o co mi chodzi. Powtórzę raz jeszcze, kazdy ma prawo kibicować komu chce. Jeśli zawodnicy którym kibicujesz nie odniosą sukcesu to po co wyzywać innych, którzy okazali się lepsi ? Pisałem już, to jest sport. Skaczą pod flaga, pod którą się urodzili. Mistrzostwa świata są po to by wyłonić najlepszych, nie po to żeby toczyć bitwy międzynarodowe. Twierdzisz ze nie jestem kibicem bo bardziej życzę sukcesu komuś innemu niż Polakowi ? Dla mnie kibicowanie zawodnikom nie ma nic wspólnego z narodowościa.
(28.02.2019, 21:16)
hej
Znaczy skoki Was nie interesują tylko znaczek flagi?
(28.02.2019, 21:06)
Fan
@tomek czyli mistrzostwa świata nie mają sensu,zawodnicy nie wiedzieć czemu mają przynależność narodowa,jakiś czub to wymyślił...przecież Polacy do Zakopanego przychodzą żeby Eisenbichlerowi kibicować..idź się leczyć ty
(28.02.2019, 20:58)
Fan
@tomek to nie ma nic wspólnego z nienawiścią itp.po co skaczą pod flagą? Po co to oglądasz?dlaczego oni wygodę mają przynależność narodowa?po co te mistrzostwa,jeśli tacy kibice którzy nie są kibicami kibicuja innym?Nie jesteś kibicem,jesteś ogladaczem
(28.02.2019, 20:49)
Fan
@tomek Nie jesteś kibicem,wydaje Ci się ze jesteś,ale tylko wydaje
(28.02.2019, 20:45)
Fan
I jeszcze na koniec do Fanki,Stoch,Żyła,Kubacki,Wol ny,Hula to są najlepsi skoczkowie,Eisenbichler?...Nie idź ta droga,nie bladz kobieto,to zły człowiek jest
(28.02.2019, 20:43)
Tomek.
@Fan Jak pisałem wcześniej kibicuje Wellingerowi, czyli Niemcowi. A jednak jestem Polakiem, wiec według ciebie coś takiego to szowinizm ? Człowieku to jest sport, a nie wojna narodów. Jeśli masz problemy z panowaniem nas negatywnymi emocjami, jak nienawiść do innych narodów, to powinieneś udać się do specjalisty.
(28.02.2019, 20:38)
T
@marmi
Z tą poprawną polszczyzną obcokrajowców to byś się zdziwił, bo z doświadczenia napiszę, że istnieje mnóstwo osób innej narodowości, uzdolnionych i inteligentnych, którzy biją "naszą elitę" na głowę znajomością języka i gramatyki. Oczywiście to wynik lat nauki i doświadczenia, ale te osoby nawet uczą naszych i to jest dopiero ból jak dostajesz pałe z gramatyki od np. rodowitego Litwina. Ale to tak tylko na marginesie, nie miejsce na rozwijanie takich tematów. Prawda raczej, że szanse iż taka osoba trafi tutaj są nikłe.
(28.02.2019, 20:37)
hej
No "super". Następny skoczek rzuca nartami ponoc Skupień.jak widzi poziom kadry B to woli odejść...
(28.02.2019, 20:36)
marmi
Tak, ma prawo, nie neguję tego.
Powinien jednak zdawać sobie sprawę, że jest w opozycji do większości.
Takim ekstremalnym przykładem byłoby pójście kibica Cracowii na mecz Wisły z inną drużyną w barwach oczywiście tej pierwszej i głośno okazywana radość z każdego gola przeciwnika Wisły (bo np. dzięki takiemu wynikowi jego drużyna awansowałaby do pucharów) LoL
Mnie boli to właśnie, że stosunkowo wielu Polaków patriotami nie są. Wciąż mniejszość, ale znacznie bardziej znacząca niż w innych krajach. Przykładowo bardzo wielu używa pejoratywnego określenia "polaczek" celowo pisanego z małej litery.
(28.02.2019, 20:33)
Fan
Zazdrość,szowinizm,schizolst wo,jak zwał tak zwał,kibice tak mają że kibicuja swoim i gdy wygrywają i gdy przegrywają,zawsze swoim i nie gadacie bzdur o jakichś kraftach
(28.02.2019, 20:32)
Fan
@marmi i powiedz jeszcze,że w skokach kibicuje się wszystkim skoczkom,bo skoki to skoki...bzdura.Kibicuje się swoim i jak wygra kto inny to trzeba to jak najszybciej z pamięci wyrzucić,a jak Niemieć złapie świetna formę,nie oglądać dopóki mu nie przejdzie,to mówię ja,fan
(28.02.2019, 20:29)
Tomek.
Moim zdaniem każdy ma prawo kibicować komu chce i nikt nie może go za to krytykować. Ja osobiście zawsze kibicowalem Wellingerowi, choć jest teraz bez formy. Jeśli ktoś kibicuje Kraftowi, Kobayashiemu, Eisenbichlerowi czy komokulokwiek innemu to w czym problem ? Piszecie o patriotyźmie, przecież nie kazdy musi być patriota. Boli ze druzynowke wygrali Niemcy ? Wygrali bo na to zasłużyli, byli najlepsi. Typowa polska zazdrość się ujawnia, niestety..
(28.02.2019, 20:22)
marmi
@Laborre
No masz trochę racji, ale przytaczając ten sam przykład rzutu młotem to tam może i powinien wygrać najlepszy, szczególnie jeśli jest dominatorem jak Włodarczyk a jeżeli nie to zawodnik może mieć pretensje tylko do siebie (o formę, stres, błędy w technice itd.).
Skoki są na tyle chimeryczne czy zależne od czynników na które skoczek nie ma bądź ma ograniczony wpływ, że tutaj może wygrać wcale nie najlepszy i to wcale nie dlatego, że odda swoje 2 skoki życia. Może też wygrać ktoś inny z szerokiej czołówki i wcale nie jest to sensacją. A zdarzają się jak wiadomo zwycięzcy zupełnie przypadkowi jak np. Urbanc w Zakopanem, tego już raczej nikt normalny nie chce :)
Chciałem w sumie przekazać, że najlepszy w skokach to nie to samo np. w kontekście szans na zwycięstwo niż w wielu innych sportach.
(28.02.2019, 20:21)
Dewatet
@laborre skoro tak Cię szowinizm wśród kibiców razi,polecam familiade albo jaka to melodia
(28.02.2019, 20:18)
Dewatet
Każdy kibic jest szowinista,idź na Real,Barcelona itp.
(28.02.2019, 20:11)
faniu
Zajc i Markeng? To jakaś ukryta opcja...
(28.02.2019, 20:10)
marmi
Przykro mi, chyba nie potrafię wytłumaczyć lepiej.
Napisałem przecież, że będzie bolało, tyle że mniej.
Może przykład taki. Gdybym był Niemcem i parę lat temu kibicował Betty Heidler to życzyłbym jej zwycięstwa. W tym samym czasie dominatorką była Włodarczyk.
W przypadku zwycięstwa Anity łatwiej je przełknąć czy się z nim pogodzić niż gdyby to była np. Joanna Fiodorow.
Dewatet napisał dlaczego kibicuje Joju, co trudnego w tym do zrozumienia? Nie popieram tego, bo nie wierzę w te teorie ale rozumiem. Według niego pewnym nacjom sędziowie pomagają, więc zwycięstwo każdej innej niejako im na przekór jest lepsze od zwycięstwa kogoś z tych promowanych nacji.
@T
Ktoś kto pisze bezbłędnie po polsku na 99,99% jest Polakiem. Szansa, że nauczył się tak doskonale polskiego jest minimalna. Ewentualnie może być od rodziców z 2 różnych krajów i wychowywany choć częściowo w Polsce ale wówczas także jest narodowości Polskiej (choć nie tylko).
(28.02.2019, 20:10)
Dewatet
Kibicowanie to jest szowinizm
(28.02.2019, 20:10)
Laborre
Czy nie może zwyczajnie wygrac najlepszy ? Oczywiście super będzie jak wygrałby Dawid który nakręcił sie bardzo na tę skocznię - życzę i kibicuje Dawidowi ! Jak wygra najlpszy i nie będzie to ani Dawid ani Kamil to jakie ma znaczenie narodowość - tylko schizole i szowiniści mogą sądzić że jak wygra ta czy inna nacja to jest gorzej albo coś tam boli...
(28.02.2019, 20:07)
Dewatet
@fanka nie zrozumiałas.Chodzi o to że zawsze gdy jest stykowa sytuacja,to sędziowie dbają o te trzy narody,trzy razy po pół punktu np Dla Japończyków nikt nie pomoże,a jeśli chodzi o Zajca to ok,Tepesa już nie ma.
(28.02.2019, 20:06)
Fan
Kibicujcie sobie komu chcecie,ale jak wygrali Niemcy to mnie zabolało bardzo,czułem się fatalnie,na pocieszenie działa,że Oni też tak się czuli gdy nasi wygrywali,czyli kibicuje komu chcecie,ale nie Niemcom!!!
(28.02.2019, 19:59)
Fanka
@ Dewatet
Czyli Ty kibicujesz Kobayashiemu, bo jest Japończykiem, a nie można kibicować np. Stefanowi Kraftowi, bo jest Austriakiem lub Markusowi Eisenbichlerowi, bo to Niemiec? A czy mogę trzymać kciuki za Timiego Zajca? Wolno mi cieszyć się z ewentualnego sukcesu Thomasa Aasena Markenga? Nadal tego nie rozumiem.
(28.02.2019, 19:53)
T
Jak Stefan Kraft chce to wygrać to proszę bardzo i szczerze pogratuluję, ale pod warunkiem, że drugie i trzecie miejsce będzie nasze :) Statystycznie dobrze skaczemy, oby to się przełożyło na konkurs, a zapowiada się dobre widowisko, tylko ta kamera jakoś dziwnie jest ustawiona na tej skoczni.

@marmi
Ja popieram, że priorytetem Polaka jest kibicowanie Polsce, ale na zupełnie innej stronie i w innej dziedzinie zwrócono mi uwagę, którą ja pozwolę sobie teraz powtórzyć. "Polacy powinni życzyć zwycięstwa Polakom" - tak, ale to że ktoś pisze po polsku komentarze wcale nie oznacza, że jest tej narodowości.
(28.02.2019, 19:51)
Dewatet
@fanka dlatego życzą wygranej Kobayashiemu bo jest Japonczykiem,ale w pierwszej kolejności naszym.Jest istotne,że Japonczykiem.Jemu sędziowie nie pomagają,to jest irytujące gdy zawodnicy dostają po 0,5 punktu więcej bo są GER,Aut,NOR
(28.02.2019, 19:45)
Sweet
Mam informacje, Severin Freund z powodu tego jak dobija go los po raz kolejny wrocil do DSJ4 i bardzo dobre rekordy ustanowil.
(28.02.2019, 19:45)
Fanka
@ marmi
Nadal nie rozumiem zasady "Jak nie Polak, to Kobayashi". Jeśli on wygra, będzie bolało. Tak, jak bolało czwarte miejsce w drużynówce w niedzielę.
(28.02.2019, 19:42)
hej
Fanka nie przejmuj sie. Kibicuj komu chcesz. Kazdy ma takie prawo. Nie ma tu żadnych większości mniejsci bo niektórzy spod kilku nickow piszą.
(28.02.2019, 19:38)
marmi
@Fanka
Tak, uważam że Polacy powinni życzyć zwycięstwa Polakom.
Ktoś, kto życzy tego obcym nacjom nie powinien się z tym afiszować pod każdym artykułem, bo to zwyczajnie wnerwia większość czytelników. Skomentowanie tego na swój sposób raz po konkursie byłoby wystarczające moim zdaniem.
Ja nie życzę wygranej Kobajasziemu, ale rozumiem tych, którzy mu tego życzą na zasadzie jeśli nie Polak to on. Wynika to z poczucia sprawiedliwości, bo jest najlepszym skoczkiem sezonu więc w pewnym sensie mu się "należy" mistrzostwo.
Czyli Joju jest w tym przypadku takim uzasadnionym wyjątkiem jeśli chodzi o zagranicznych i żadne animozje osobiste nie mają tu znaczenia. Jak on wygra to przeciętnego polskiego kibica będzie mniej "bolało", łatwiej to sobie wytłumaczyć, że tak musiało być, bo jest najlepszy.
Natomiast życzenie zwycięstwa każdemu innemu, w tym Kraftowi czy Eisenbichlerowi niczym się już nie różni. Rozumiem, że można mieć swojego zagranicznego ulubieńca z czołówki (jednego...) ale nie jest to patriotyczne a codzienne trąbienie o tym wszem i wobec to duża przesada.
Już o tym pisałem, więc wiem że i tak będziesz to robić. Piszę aby udzielić w miarę pełnej (z uzasadnieniem) odpowiedzi na pytanie.
(28.02.2019, 19:28)
troll
Fis pokazał że ie ma sacunku dla egzotyki bo przy wietrze przy kttórym skakał np Stoch to nawet nie miałszans skoczyć np Ukraince czy kazachy które były trzymane. Muminova to w ogóle przemilczenawet nie powinni mu światła zapalać
(28.02.2019, 19:20)
Sweet
Wszyscy pewniacy w konkursie spokojnie, bedzie wielki poziom, beda wielkie emocje, sąd jutro 16:00. Kolejna szansa na tak wielkie łupy dopiero za 2 lata!
(28.02.2019, 19:07)
10002
Brak egzotyki w konkursie smutne.;.Ale 3 Estońców dobre to i co.Urlaub oszukany powinien być w 50.
(28.02.2019, 19:01)
Fanka
Skoro chcecie, by kibicować tylko Polakom, to dlaczego życzycie wygranej Kobayashiemu?
(28.02.2019, 18:51)
marmi
@KIBIC
Yang nie byłby w konkursie, był klasyfikowany za Tkaczenką.
@znawca
Fa jne zestawienie, bardzo pouczające (zakładam, że nie ma tam pomyłek). To uwzględnia tylko konkursy indywidualne mam nadzieję?
Nasi ładnie, choć Hula miał huraganik pod narty i nie do końca to wykorzystał. Prognozy/widoki na medale przed konkursem znacznie lepsze niż na dużej, trzymam kciuki.
Kobajaszi jest pierwszym oficjalnym rekordzistą skoczni, co można sprawdzić w protokołach FIS (brak rekordzisty w poprzednich i on właśnie w ostatnim z tych kwalifikacji).
Także @redakcja może wprowadzić to do informacji o skoczni jako rekord oficjalny.
Najdalszy skok wg tej strony to 114,5m słoweńskiego kombinatora Jelenki, także da się skakać jeszcze sporo dalej...
(28.02.2019, 18:48)
Mito Lättä
@M.- Komu normalnemu chce się czytać te wasze przesiąknięte hipokryzją smęty o kibicowaniu wszystkim zawodnikom w Układzie Słonecznym? Jeśli ktoś chce krytykować Eisenbichlera za to, że reprezentuje Niemcy to sobie krytykuje i nic wam do tego. I nie widzę najmniejszego powodu, żeby mu gratulować medalu.
(28.02.2019, 18:44)
Fanka
@ Kolos
Przecież napisałam, że pierwsze, trzecie i czwarte miejsce bardzo mi odpowiada. A Markusowi kibicuję od kilku lat i po pięknym poprzednim weekendzie chciałabym dalszego ciągu jutro i w sobotę.
(28.02.2019, 18:34)
Danek
Kwali jak najbardziej na plus . Kamil i Dawid od początku tu świetnie skaczą i jutro będą się liczyć w walce o medal . Trochę gorzej dzisiaj Stefan i Piotrek który cały czas ma jakieś problemy techniczne . Oby tylko jutro pogoda w miarę dopisała , ponoć ma padać ale oby wiatr był mniejszy .
(28.02.2019, 18:34)
M.
Komentarzy jest mniej, bo po co pisać tutaj, skoro połowa osób wierzy w teorie spiskowe, obrażanie skoczków jest tu na porządku dziennym, a moderator nie istnieje. Bonusik, pomocne jury, oszukiwanie Polaków. Kto normalny chciałby to czytać? To męczące.
(28.02.2019, 18:32)
Kolos
Fanka

Czemu ma nas niepokoić wynik jakiegoś Niemca? Istotne (Polaka) jest jak skaczą Polacy.
(28.02.2019, 18:29)
znawca
M.Ś. 1970-2019 Prosty ranking 1-25,2-20,3-15 i tak dalej do 15 miejsca za jeden punkt.
1 Małysz 184
2 Ahonen 149
3 Weissflog 139
4 Schlierenzauer 127
5 Harada 119
6 Schmitt 117
7 Ammann 113
8 Nykaenen 104
9 Stoch 99
10 Morgenstern 97
-
Kraft 86
Freund 77
Kasai 76
Prevc 61
-
Kot 26
Żyła 22
Kubacki 20
(28.02.2019, 18:27)
Fanka
@ DojczBoy
Przecież Bonusik był drugi! Wygrał obrońca tytułu - Stefan Kraft!
(28.02.2019, 18:26)
hej
Komentarzy mało bo pewna kadra wyjechała i na razie nie moze mnożyć nickow...
(28.02.2019, 18:26)
Fanka
Pierwsze, trzecie i czwarte miejsce ładne. Jak chcą, to trzeci na drugie, czwarty na trzecie i podium OK!
Może niepokoić słabszy wynik Mistrza Świata z Innsbrucku, ale liczę, że jutro będzie lepiej. Ale nawet jeśli nie, to i tak osiągnął już bardzo dużo w tych mistrzostwach.
@ KIBIC
Pisz za siebie! Pomysł tego drugiego "zwycięzcy"...
(28.02.2019, 18:24)
hej
Kierownik wiatru będzie miał jutro raj skoro juz dzisiaj tornado rządzilo
(28.02.2019, 18:24)
Ccc
Wam też Kraft na tym zdjęciu przypomina spongeboba ?
(28.02.2019, 18:24)
Dewatet
Ludzie są zawiedzeni postawie naszych skoczków i zainteresowanie spadło,komentarzy też nie za wiele,dla mnie to te mistrzostwa mogłyby się już skończyć,może jestem dziwny,ale puchar świata mnie bardziej ciekawi,raz tu,raz tam i o to choy
(28.02.2019, 18:17)
DojczBoy
Kiedy sie nauczycie, że w przypadku Bonusika "wygrywa" to złe słowo..
(28.02.2019, 18:15)
znawca
Oby nie Kraft bo będzie miał już trzeci tytuł a Adam ma cztery i niech nikt go już nie dogoni:)
(28.02.2019, 18:15)
Xd
Jutro będzie się działo
(28.02.2019, 18:13)
KIBIC
Gdyby nie DSQ Yuanga.On by był w konkursie
(28.02.2019, 18:13)
KIBIC
Gdyby takie podium było w konkursie byłbym zadowolony.

Ale bardziej byśmy się cieszyli gdyby podium było takie:
1.Stefan Kraft/Ryoyu Kobayashi
2.Kamil Stoch
3.Dawid Kubacki
(28.02.2019, 18:12)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
MŚ Seefeld: Kraft wygrywa kwalifikacje, Stoch i Kubacki wysoko
MŚ Seefeld: Kraft wygrywa kwalifikacje, Stoch i Kubacki wysoko

MŚ Seefeld: Kraft wygrywa kwalifikacje, Stoch i Kubacki wysoko

Kalendarium
Sabirżan Muminow
Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich