Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Jeszcze nie skończyły się zmagania w ramach Letniej Grand Prix, a Niemcy już myślą jak pozyskać widzów na Puchar Świata.

4 października zobaczymy Michaela Uhrmanna zupełnie w innej roli - tym razem w roli sprzedawcy biletów na lutowy Puchar Świata w Willingen. Nie oznacza to wcale, że kontuzja wykluczyła go ze skoków i jego aktywność związana z Pucharem Świata będzie się przejawiać tylko w takiej formie. Michael przygotowuje się do wielkiego come-back i nie zamierza odpuścić występów zimą.

Ta akcja w Willingen to tylko mała przerwa w treningach i wspaniała okazja na spotkanie z fanami. Podczas sprzedaży biletów Michael Uhrmann będzie rozdawać autografy. Znajdzie też czas na rozmowy z i wywiady. Puchar Świata zawita do Willingen dopiero w lutym (15-17 lutego). Ponieważ w Niemczech od pewnego czasu zauważalny jest spadek popularności skoków narciarskich, akcja ta ma spowodować wzrost liczby sprzedanych biletów, przyciągnięcie widzów i fanów i odbudowanie potęgi niemieckich skoków - przynajmniej od strony publiczności. Jak to będzie z tą potęgą od strony zawodników, zobaczymy już niebawem. Dopóki jednak Niemcy nie będą mieć zawodnika na miarę Adama Małysza, dopóty Willingen nie będzie mogło równać się z Zakopanem.

W Polsce nie ma problemu ze sprzedażą biletów, z zapewnieniem zakopiańskiej imprezie odpowiedniej oprawy ze strony fanów. W Niemczech póki co potrzebne są takie akcje z angażowaniem gwiazd do roli sprzedawców...
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« wrzesień 2007 - wszystkie artykuły
Komentarze
Elite27.12.
Okay, wszystko ładnie, wszystko pięknie. Publiczności z pewnością spodoba się nowy i jakże znany bileter, napewno bileciki rozejdą się jak świeże bułeczki... tak, tak - reklama fest, nie da się ukryc.
Ale jak na mój rozum - bez sensu. Przecież to nic innego jak oszukiwanie się nawzajem - tak, Niemcy sami siebie oszukują. Ludzie przyjdą na zawody, kupią bilety, będzie frekwencja - wszystko to prawda. Ale dla kogo oni przyjdą? Dla biletu i autografu wręczonego im przez Uhrmanna, czy dla samych zawodów i przede wszystkim ZAWODNIKÓW?? Jak Niemcy chcą przyciągnąc dzikie tłumy na zawody, to - moim zdaniem powinno byc tak, że sami skoczkowie i chęc zobaczenia ich W AKCJI, W TYM RYZYKU, JAKIE PREZENTUJĄ SKACZĄC NA SKOCZNI powinno byc wystarczającą reklamą. A to całe zamieszanie z bileterem Uhrmannem nazwałabym robieniem "sztucznego tłumu"..... Ale ok, jak im to odpowiada, to życzę powodzenia.....
(29.09.2007, 16:38)
Polonus
@Daria
Po Twoich wpisach pod tym artykułem wypada mi sie zgodzić z ostatnim Twoim zdaniem w 100%.
Piszemy o róznych rzeczach.
(28.09.2007, 15:00)
Daria
@Polonus

Dla nich Sven Hannawald był kims kto przyciągał tłumy, nie tylko pod skocznie ale i przed telewizory i nie chodziło wówczas wcale im o medialnośc, bo mógł wyglądac jak szantrapa :)) na przykład, ale miał wyniki w tym sporcie,i to przyciągało głównie stacje telewizyjne.
Ale zakonczmy ten temat bo i tak się nie dogadamy :)
(28.09.2007, 09:19)
Daria
Dokładnie mysle tak jak @nebbia
skoki niemieckie straciły na popularności, przeciez sami Niemcy o tym mówili,patrzeć w telewizor i widzieć, to nie to samo, co słyszeć jak sami zainteresowani o tym mówią czyli Niemcy.
Nie rozumiemy się @Polonus
Mi nie chodzilo o Szaranowicza bo co on ma do tego tematu ?
Ale o popularnośc jaką stacili Niemcy odkąd zakończył karierę Sven Hannawald.
Jak juz mówiłam, w żadnej niemieckiej stacji nie bedą mieć konkursów LGP, juz tego lata !
Jedynie mała stacja po wscgodniej stronie MDR, to jest stacja regionalna, czasami daje im skróty z Klindenthal, a tak pozatym nic.
(28.09.2007, 09:15)
nebbia
@Polonus... Bywam i na konkursach niemieckich. Nigdzie nie ma porównywalnej atmosfery do Zakopanego (jedynie w słoweńskiej Planicy). W Niemczech jest sztywno i na komendę. A co do frekwencji, to też nie jest tak jak w Zakopanem. U nas nie tylko pełne są trybuny. Zobacz jaki tłum stoi przed wejściem na skocznię! U Niemców jedynie noworoczny konkurs jest tłoczny. Przekaz TV to często złudzenie. Skoki niemieckie bardzo straciły na popularności. Takie imprezy jak Mistrzostwa Niemiec też muszą walczyć o publiczność. To już nie te czasy, gdy Martin i Sven ściągali furę fanów... A co do Uhrmanna ... tak , masz rację. Jego rozłożył pech, ale myślę , że ten ambitny zawodnik jeszcze dźwignie niemieckie skoki. W sumie nie ma o co kruszyć kopii :) Pozdrawiam :)
(27.09.2007, 22:01)
Polonus
@nebbia
Ja nie napisałem, że w konkursach niemieckich jest porównywalna atmosfera, tylko, że porównywalna frekwencja. to raz. Ale skoro juz poruszasz temat: naT4S w Oberstdorfie i Ga-Pa oraz w Willingen oprócz frekwencji panuje również swietna atmosfera. Piszę na podtsawie relacji telewizyjnych, ale takie odnosze wrażenie. Z zakopanemu nikt niczego nie odbiera. Co nie zmienia faktu, ze innych tez nie mozna pochwalić.
@Daria
P owtarzasz starą śpiewkę Szaranowicza. Śpiewka stara, bo juz ze 4 lata ma.
A ja nie o tym pisałem.
A wracając do spiewki. Ja nie wiem, kto jest potrzebny RTL-owi. Ale wiem, kogo chca kibice. Bo kibic to ja. Mi niepotrzebny "nadmuchany" Hannawald. Ja wolę bazujacego na talencie Małysza. Gdyby nie kontuzja Uhrmann siegnałby po medal MŚ w Japonii. Wydaje mi się, że on i, szczególnie, Neumayer maja duże szanse na stałe zadomowic sie w scisłej czołówce (top 5) PŚ. I wielkie g... mnie obchodzi, czy to odpowiada Szaranowiczowi i RTL-owi. Dla mnie wazna jest klasa zawodnika, a nie to, czy jest medialny. Medialny to ma byc dziennikarz.
A u nas za "wybitnych" sportowców uwaza sie Kurnikowa i Hołowczyca. No. to tyle chciałem.
(27.09.2007, 21:06)
antonia
Każdy sposób jest dobry a jeżeli takie akcje mogą pomóc Niemcom w odbudowaniu potęgi czemu nie . Jestem całym sercem za Niemcami . może zobaczymy jak jakiś Niemiec zdobywa kryształową kule lub zostaje mistrzem a wszystko to zobaczą na żywo kibice którzy kupili bilet od jakiejś gwiazdy skoków :)
(27.09.2007, 13:56)
ania23
to bardzo ciekawa inicjatywa i fajnie, ze to wlasnie Michael zostal w to zaangazowany.wkoncu to nadzieja niemieckich skokow.mam nadzieje, ze przezyje te dlugie kolejki:) i skonczy sprzedaz biletow z usmiechnieta twarza.bedzie mial przeciez okazje poznac swoich fanow, uslyszec od nich kilka slow, udzielic troche wywiadow, a takze zobaczyc i poczuc jak to jest pracowac niby w tej samej branzy, a jednak innej:)oby to nowe doswiadczenie przynioslo zarowno Michaelowi jak i niemieckim skokom wiele korzysci.
a wracajac do atmosfery konkursow, nic w tym dziwnego ze w u nas jest ona inna niz w Niemczech.wkoncu nie ma co porownywac polsiej i niemieckiej goscinnosci.i z calym szacunkiem do Niemcow, Polacy zdecydowanie wiecej wiedza na ten temat i potrafia ta wiedze pieknie wprowadzic w czyn.dlatego tez kazdy obcokrajowiec wspaniale czuje sie nie tylko na naszych skoczniach, ale przede wszystkim w naszym kraju:)
(27.09.2007, 13:08)
Daria
@Polonus

Nie co sie mylisz, no może nawet bardzo.
Odkąd Niemcy nie mają znaczącego lidera w skokach a jak wiemy był to Hannawald, a przed nim Schmit, to zainteresowanie skokami w Niemczech spadło i to bardzó.
Sponsorzy się wydofali, nie są zainteresowani sponsorowaniem tej dyscypliny, widzów przed telewizorami też maja mało, po prostu jest to zainteresowanie mniejsze niż wówczas kiedy na skoczniach dominował Sven !
Przecież Niemcy przez ostatnie trzy dobre lata kibicuja naszemu Adamowi, dokładnie tak !
Mam koleżanke w Niemczech, mieszka tam od kilkunastu lat na stałe, widzi co sie dzieje, nawet u nich w stacjach transmisji ze wszystkich konkursów nie ma, bo i stacje też nie są zainteresowane.
I tak letni cykl LGP Niemcy sobie nie zobaczą, bo zadna ich stacja nie transmituje tego.
Gdyby na prowadzieniu był np: Schmit, to co innego. Ale nie jest !
JUż dwa lata temu Niemcy głośno o tym mówili, że skoki u nich zeszły na dalszy plan, nie ma lidera i tyle !
Ale z tym pomysłem aby MIchi sprzedawał bilety, uważam za dobry.
Dlaczego nie ?
(27.09.2007, 09:30)
nebbia
@Polonus... zobacz wyniki sondy na temat konkursów Pucharu Świata :)
(27.09.2007, 08:29)
nebbia
@Polonus... jedynie konkurs noworoczny w Ga-Pa może równać się z Zakopanem (ale i tak nie ta atmosfera!!!). Inne niemieckie konkursy nie sięgają pięt zakopiańskiemu. Jedyne miejsce, gdzie podobnie jest jak w Zakopanem, to słoweńska Planica.... A w pozostałych kwestiach masz rację :)
(27.09.2007, 08:28)
jasiek96
Świetny pomysł! Gratuluję Niemieckiemu Związkowi Narciarskiemu, czy jak to się u nich nazywa.
(27.09.2007, 02:57)
Polonus
Wyrazona w ostatnim akapicie artykułu opinia wydaje się cokolwiek przesadzona i krzywdząca dla Niemców. Ogladałem sporo konkursów w Niemczech i zawsze jest tam bardzo duża, zblizona do zakopiańskiej, frekwencja. A zatrudnienie uhrmanna w kasie to bardzo dobry pomysł. Przede wszystkim korzystny dla zawodnika. Żeby się chłop nie poczuł poza dyscypliną. I przypomnienie o nim kibicom.
Gdyby bilety sprzedawał hannawald to moznaby to uznac za przysłowiowe odcinanie kuponów. Tutaj widzę zupełnie inny, bardzo mądry w intencji, cel. Moim zdaniem na pewno nie mozna tego nazwać próbą łatania dziur na trybunach. bez Uhrmanna w kasie publiczność dopisałaby w takim samym stopniu.
ale sam pomysł - bardzo dobry. również z powodu, o którym napisałem.
(26.09.2007, 19:09)
Ankamalyszomanka
Jakoś trzeba pozyskać fanów i widzów. Pomysł mi się podoba i to bardzo;) Sprzedawanie biletów, konwersacja z fanami na pewno przyniesie rezultaty. Sama chętnie bym sie w taką kolejkę ustawiła. Jedno jest pewne. Uhri będzie miał masę do zrobienia, cóż od niego zależy liczebność kibiców w Willingen. Poprzeczka wysoko postawiona, ale myślę, że ta "akcja" przyczyni się do tego, że bilety będą rozchodzić się w Niemczech jak świeże bułeczki:)) No, bo chyba nie wypadałoby ustawić się w kolejce po autograf i nie zaopatrzyć sie w bilet- hi hi:)) I to się nazywa siła reklamy:)))
(26.09.2007, 19:08)
lilcia
Trochę zabawna sprawa :P
Ale nie zazdroszczę stania w takiej kolejce - zapewne będzie dłuuuuga :D
(26.09.2007, 18:48)
dawdzior
To jest hańba, bez komentarza...
(26.09.2007, 16:42)
OwcaKlaudia
Świstak już nie zawija, bo Michael zajął jego miejsce. Niemcy to mają pomysły. Zostając przy temacie reklam powtórzy nam się sytuacja od Shaumy: Już wiem, dlaczego wszyscy faceci (tu akurat fanki) stoją w kolejce do Ciebie.
(26.09.2007, 15:38)
Fanka
Skoro Jan Mazoch mógł spotykać się z fanami w hipermarkecie w Krakowie, to dlaczego Uhri nie miałby stać się żywą reklamą zawodów w Willingen?
(26.09.2007, 15:03)
crazy21
prawda! u nas w Zakopanem kibice zawsze dopiszą swoją obecnoscia! oby to się nigdy nie zmieniło!
(26.09.2007, 14:42)
haliee
ważne, że wychodzą z jakąś inicjatywą :D Pomysł trafiony w dziesiatkę! Na pewno przyniesie rezultaty. Ale jak to dobrze, że w Polce nie doszło jeszcze do tego, żeby Małysza zatrudniać jako sprzedawcę;) Oby nie doszło nigdy:P
(26.09.2007, 14:39)
firana
no coz, kazdy sposob dobry...
(26.09.2007, 13:54)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Uhrmann sprzedawcą biletów
Uhrmann sprzedawcą biletów

Uhrmann sprzedawcą biletów

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich