Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Austriacy w składzie: Morgenstern, Kofler, Koch i Widhoelzl zdobyli złoty medal olimpijski w konkursie drużynowym na skoczni K-125 w Pragelato. Pokonali o 7,4 punktu Finów i aż o 33,9 punktu Norwegów. Najdalszy skok zawodów oddał Roar Ljoekelsoey - 141 metrów, bijąc jednocześnie rekord skoczni należący do Adama Małysza. Tuż za podium znaleźli się Niemcy, a niespodziewanie na piątej lokacie - Polacy! Jest to najlepszy wynik naszej skokowej reprezentacji na Igrzyskach Olimpijskich w historii. Okazaliśmy się lepsi od Japończyków, Szwajcarów i Rosjan. Do drugiej serii nie weszli m.in. Czesi i Słoweńcy, którzy przed czterema laty zdobyli brązowy medal.



OPIS KONKURSU:
Punktualnie o 18:00 rozpoczął się konkurs drużynowy na Olimpiadzie w Turynie. Areną zmagań ekip była skocznia K-125 w Pragelato. Do zawodów zgłoszono aż 16 drużyn, w tym Polskę. Pierwszą grupę z 15 belki zaczął reprezentant Chin - Yang Li. Chińczyk poleciał zaledwie 105 metrów. Najlepszy z tej stawki okazał się Lars Bystoel - 126 m. Norwegowie wyprzedzali Niemców i Czechów. Stefan Hula uzyskał 118 metrów, co dało naszej reprezentacji 9 miejsce.
 Klasyfikacja po I kolejce
 miejsce i  drużyna punkty
  1. Norwegia
  2. Niemcy
  3. Finlandia
  4. Czechy
  5. Szwajcaria
  6. Austria
  7. Rosja
  8. Japonia
  9. Polska
 10.Słowenia
 11.Kazachstan
 12.Włochy
 13.Korea Pd.
 14.Chiny
 15.Kanada
 16.USA
117.3
113.8
113.6
110.8
107.2
107.1
106.7
106.2
99.9
95.3
84.8
80.1
79.0
72.0
71.2
60.7

W drugiej grupie podniesiono rozbieg, przez co skoki były nieco dłuższe. Dobry skok oddał Kamil Stoch - 122 metry i dał Polsce 8 miejsce. Tylko 105,5 metra uzyskał Robert Kranjec i zepchnął Słoweńców nawet za Kazachstan. Najdalej poszybował Andreas Kofler - 133,5 metra. Dobrze skakali także Martin Schmitt - 125,5 m i Bjoern Einar Romoeren - 124,5 m. Prowadzili Austriacy przed Norwegami i Niemcami.

 Klasyfikacja po II kolejce
 miejsce i  drużyna punkty
  1. Austria
  2. Norwegia
  3. Niemcy
  4. Finlandia
  5. Szwajcaria
  6. Rosja
  7. Japonia
  8. Polska
  9. Czechy
 10.Włochy
 11.Kazachstan
 12.Słowenia
 13.Kanada
 14.Korea Pd.
 15.USA
 16.Chiny
240.9
231.9
230.2
223.1
215.7
212.0
210.5
208.0
190.4
185.4
170.5
169.7
153.2
148.8
111.0
104.5

W trzeciej kolejce rozbieg podniesiono jeszcze wyżej - do 17 belki. Dobrze skakali Vassiliev (125 m) i Robert Mateja (126 m) i Polak miał drugą odległość kolejki. Skaczący po nim zawodnicy nie skakali tak daleko. Tylko 120,5 metra poleciał Michael Uhrmann. Także Koch nienajlepiej - 122 metry. Jeszcze słabiej zaprezentował się Tommy Ingebrigtsen - 116,5 m. Tylko Ahonen zaprezentował się przyzwoicie - 129 metrów. Austria prowadziła przed Finlandią i Niemcami. Polacy zajmowali bardzo dobre - 6 miejsce!

 Klasyfikacja po III kolejce
 miejsce i  drużyna punkty
  1. Austria
  2. Finlandia
  3. Niemcy
  4. Norwegia
  5. Rosja
  6. Polska
  7. Japonia
  8. Szwajcaria
  9. Czechy
 10.Słowenia
 11.Włochy
 12.Kazachstan
 13.Korea Pd.
 14.Kanada
 15.USA
 16.Chiny
347.5
345.3
335.6
329.1
326.0
324.3
321.0
311.4
289.4
278.2
256.1
240.2
238.6
213.4
193.2
154.6

Ostatnia kolejka to popis zawodników z 18 belki. My emocjonowaliśmy się skokami naszych głównych rywali do awansu do II serii. Fatchullin poleciał 117,5 metra i Rosjanie stracili swoją lokatę na rzecz naszych skoczków. Adam Małysz doleciał do 128 metra!
Jernej Damjan nie miał wielkich szans. Jego koledzy zepsuli skoki. Słoweniec uzyskał 124 metry, ale nie awansowali do II serii. Krwi napsuć nam mógł Andreas Kuettel. Szwajcar poszybował jednak słabiej niż Małysz - tylko 123,5 m i Helweci byli za Polakami. Słabiej zaprezentował się także Okabe - 121 m i tylko Czesi mogli nam zagrozić. Jakub Janda uzyskał 122 metry i Polska miała 5 lokatę po I serii! Czesi nie weszli do finału...
Nie błysnął także Spaeth (123 m). Niemcy wyprzedzali nas zaledwie o 0,8 punktu!
Najlepiej w tej kolejce zaprezentował się Thomas Morgenstern - 129,5 m. Dobrze skakali także Ljoekelsoey (128,5 m) i Matti Hautamaeki (128 m). Po I serii prowadzili Austriacy przed Finami i Norwegami.

 Klasyfikacja po I serii
 miejsce i  drużyna punkty
  1. Austria
  2. Finlandia
  3. Norwegia
  4. Niemcy
  5. Polska
  6. Japonia
  7. Rosja
  8. Szwajcaria
  9. Czechy
 10.Słowenia
 11.Włochy
 12.Kazachstan
 13.Korea Pd.
 14.USA
 15.Kanada
 16.Chiny
472.6
467.2
452.4
446.0
445.2
426.8
425.0
424.2
397.0
390.4
328.4
322.2
321.5
286.8
276.8
206.1

Drugą serię rozpoczęli Rosjanie, którzy zajmowali 7 lokatę. Denis Kornilov zaprezentował się dobrze, lądując na 117,5 m. Tuż po nim skakał Stefan Hula. Polak uzyskał 119 metrów i powiększyliśmy przewagę nad Rosją. Nieco nadrobili Szwajcarzy i Japończycy - 121,5 metra Moellingera i Ito. Odskoczyli za to od nas Niemcy - Neumayer 127,5 metra. O medale walczyli Austriacy, Norwegowie i Finowie. Widhoelzl skoczył bardzo dobrze - 129 metrów, ale i tak Austriacy stracili punkty do najgroźniejszych rywali. Lars Bystoel uzyskał 135,5 m, a Tami Kiuru - 131,5 m.

 Klasyfikacja po V kolejce
 miejsce i  drużyna punkty
  1. Austria
  2. Finlandia
  3. Norwegia
  4. Niemcy
  5. Polska
  6. Japonia
  7. Szwajcaria
  8. Rosja
595.3
594.4
589.3
564.0
546.4
534.0
532.9
522.5

W tej grupie Kamil Stoch poleciał 124,5 metra i okazał sięlepszy od naszych bezposrednich rywali: Japończyka, Szwajcara i Rosjanina. Bliżej leciał także Schmitt - 118 metrów. Mimo tego Niemcy byli przed Polakami.
Po raz kolejny wysoką dyspozycję udowodnił Andreas Kofler - 130 metrów. Słabiej prezentowali się Romoeren (126 m) i Happonen (124 m). Zatem to co stracił Widhoelzl, odrobił Kofix i Austria wciąż prowadziła.

 Klasyfikacja po VI kolejce
 miejsce i  drużyna punkty
  1. Austria
  2. Finlandia
  3. Norwegia
  4. Niemcy
  5. Polska
  6. Szwajcaria
  7. Japonia
  8. Rosja
721.3
706.6
705.6
664.9
659.0
640.5
637.1
632.4

Przedostatnią serię rozpoczął skokiem na 131 metrów Dmitry Vassiliev. Trzeba jednak zaznaczyć, że skakał z 22 belki. Robert Mateja oddał krótszy skok - 123,5 m i nadal byliśmy przed Rosją. Dobrze skoczył także Kasai - 130,5 m. Japonia była jednak za Polską o 6,3 punktu.
Uhrmann poleciał na 130 metrów i Polacy nie mieli szans na 4 lokatę.
W walce o medale dobrze skoczył Martin Koch - 128,5 metra. Natomiast całkowicie zawiódł Tommy Ingebrigtsen - po raz drugi skoczył 116,5 metra i Norwegia straciła szanse nawet na srebro... Janne Ahonen był najlepszy - 132 metry i Finowie tracili 5,4 punktu do prowadzącej Austrii.

 Klasyfikacja po VII kolejce
 miejsce i  drużyna punkty
  1. Austria
  2. Finlandia
  3. Norwegia
  4. Niemcy
  5. Polska
  6. Japonia
  7. Rosja
  8. Szwajcaria
841.6
836.2
802.8
789.9
769.8
763.5
758.7
749.1

Ostatnia odsłona konkursu druzynowego. Rozpoczęli ją Szwajcarzy. Andreas Kuettel uzyskał rewelacyjną odległość - 136 metrów. Był to najdłuższy jak do tej pory skok zawodów. Po nim był słaby Fatchullin - tylko 117 metrów. My czekaliśmy na pojedynek Okabe - Małysz. Japończyk poszybował na 132 metry i wysoko postawił poprzeczkę Adamowi. Nasz lider uzyskał 129,5 metra i pozwoliło nam to utrzymać przewagę nad rywalami.
Niemcy walczyli już tylko o przysłowiową pietruszkę. Georg Spaeth bez obciążeń poleciał 134 metry.
Rozpoczęła się walka o medale. Zaczął Ljoekelsoey rewelacyjnym skokiem na 141 metrów, co było nowym rekordem skoczni!!! Norweg dał jeszcze cień szansy Kojonkoskiemu na medal inny niż brązowy. Matti Hautamaeki także zaprezentował się wyśmienicie - 138 metrów.To wystarczyło by utrzymać srebro. Czekaliśmy już tylko na Morgensterna. Austriak musiał skoczyć około 135 metrów. Lądował na 140,5 metra i zdobył swoje drugie złoto na Olimpiadzie. Polska zajęła 5 miejsce!

 Klasyfikacja końcowa
 miejsce i  drużyna punkty
  1. Austria
  2. Finlandia
  3. Norwegia
  4. Niemcy
  5. Polska
  6. Japonia
  7. Szwajcaria
  8. Rosja
  9. Czechy
 10.Słowenia
 11.Włochy
 12.Kazachstan
 13.Korea Pd.
 14.USA
 15.Kanada
 16.Chiny
984.0
976.6
950.1
922.6
894.4
893.1
886.9
856.8
397.0
390.4
328.4
322.2
321.5
286.8
276.8
206.1


 Końcowa klasyfikacja indywidualna (nieoficjalna)
 miejsce i  skoczek odl. 1 odl. 2 punkty
  1. Roar Ljoekelsoey (Norwegia)
  2. Thomas Morgenstern (Austria)
  3. Matti Hautamäki (Finlandia)
  4. Andreas Kofler (Austria)
  5. Lars Bystoel (Norwegia)
  6. Janne Ahonen (Finlandia)
  7. Andreas Küttel (Szwajcaria)
  8. Adam Małysz (Polska)
  9. Georg Späth (Niemcy)
 10.Tami Kiuru (Finlandia)
 11.Dmitri Vassiliev (Rosja)
 12.Noriaki Kasai (Japonia)
 13.Takanobu Okabe (Japonia)
 14.Michael Neumayer (Niemcy)
 15.Björn Einar Romören (Norwegia)
 16.Michael Uhrmann (Niemcy)
 17.Andreas Widhölzl (Austria)
 18.Robert Mateja (Polska)
 19.Martin Koch (Austria)
 20.Janne Happonen (Finlandia)
 21.Kamil Stoch (Polska)
 22.Martin Schmitt (Niemcy)
 23.Simon Ammann (Szwajcaria)
 24.Michael Möllinger (Szwajcaria)
 25.Dimitry Ipatov (Rosja)
 26.Daiki Ito (Japonia)
 27.Tsuyoshi Ichinohe (Japonia)
 28.Guido Landert (Szwajcaria)
 29.Denis Kornilov (Rosja)
 30.Stefan Hula (Polska)
 31.Ildar Fatchullin (Rosja)
 32.Tommy Ingebrigtsen (Norwegia)

 33.Jernej Damjan (Słowenia)
 34.Jan Matura (Czechy)
 35.Primoz Peterka (Słowenia)
 36.Jakub Janda (Czechy)
 37.Sebastian Colloredo (Włochy)
 38.Vlastibor Sedlak (Czechy)
 39.Rok Benkovic (Słowenia)
 40.Alan Alborn (USA)
 41.Hyun Ki Kim (Korea Pd.)
 42.Radik Zhaparov (Kazachstan)
 43.Nikolay Karpenko (Kazachstan)
 44.Chil Gu Kang (Korea Pd.)
 45.Clint Jones (USA)
 46.Ivan Karaulov (Kazachstan)
 47.Stefan Read (Kanada)
 48.Andrea Morassi (Włochy)
 49.Ondrej Vaculik (Czechy)
 50.Yong Jik Choi (Korea Pd.)
 51.Robert Kranjec (Słowenia)
 52.Davide Bresadola (Włochy)
 53.Yang Li (Chiny)
 54.Gregory Baxter (Kanada)
 55.Alessio Bolognani (Włochy)
 56.Heung Chul Choi (Korea Pd.)
 57.Alexey Korolev (Kazachstan)
 58.Michael Nell (Kanada)
 59.Tommy Schwall (USA)
 60.Graeme Gorham (Kanada)
 61.Zhandong Tian (Chiny)
 62.Anders Johnson (USA)
 63.Jianxun Wang (Chiny)
 64.Guang Yang (Chiny)
128.5
129.5
128.0
133.5
126.0
129.0
123.5
128.0
123.0
124.5
125.0
122.5
121.0
126.0
124.5
120.5
122.0
126.0
122.0
122.5
122.0
125.5
122.5
121.5
121.0
121.5
121.0
116.5
121.5
118.0
117.5
116.5

124.0
123.5
122.5
122.0
121.0
117.5
116.0
114.5
113.5
111.5
111.0
110.5
109.0
110.0
110.0
109.5
109.5
107.5
105.5
106.0
105.0
104.0
104.0
103.5
104.0
100.5
99.0
99.0
97.5
93.5
94.5
85.0
141.0
140.5
138.0
130.0
135.5
132.0
136.0
129.5
134.0
131.5
131.0
130.5
132.0
127.5
126.0
130.0
129.0
123.5
128.5
124.0
124.5
118.0
122.0
121.5
123.0
121.5
119.5
122.0
117.5
119.0
117.0
116.5
































 
270.6
267.5
262.3
259.8
254.2
251.8
250.6
245.5
243.1
240.8
240.3
236.9
235.4
231.8
230.9
230.4
229.8
227.1
226.9
221.7
220.7
217.3
216.1
215.9
215.2
213.4
207.4
204.3
204.2
201.1
197.1
194.4

112.2
110.8
108.5
107.6
105.3
99.0
95.3
93.6
89.8
85.7
84.8
82.9
82.2
82.0
82.0
80.1
79.6
79.0
74.4
72.3
72.0
71.2
70.7
69.8
69.7
63.4
60.7
60.2
51.5
50.3
50.1
32.5
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« luty 2006 - wszystkie artykuły
Komentarze
fanka skoków
i co na to Realista-jasnowiodz ,krytyk skoków
(04.03.2006, 16:02)
alcia
Austriacy sa najlepsi...ja wierze w ich potege od samego poczatku,a Polska spisala sie rewelacyjnie.Sklad kadry polskiej jest na poziomie i potrafia w pewnym stopniu dac z siebie wszystko.Musza sie troche jeszcze postarac,a jesli chodzi o Malysza to on juz zrobil swoje.Nie wymagajmy od niego cudów,pokazal nam,ze jest dobry...bardzo dobry.Dla mnie zwsze bedzie mistrzem!!!
(27.02.2006, 21:42)
marmi
Dołączam się do gratulacji dla naszej drużyny, naprawdę świetny wynik. Jeśli chodzi o zwycięzców to od początku seznu stawiałem na Austriaków i nie pomyliłem się (choć niespecjalnie ich lubię).
Realista ładnie się zachował, moje uznanie. Zwrócę jednak uwagę na pewną manipulację z ego strony: słabe miejsce Małysza czy innych przedstawia jako wielki sukces...
(25.02.2006, 16:22)
daf
No i w ten oto sposob "dobilismy" do 200 wpisow :)
(23.02.2006, 14:06)
fan skoków
Zapomniałem przy Czechach dodać że niespodziewanie Matura lepszy od Jandy.
pozdrowienia
(23.02.2006, 12:56)
Kasia
brawo POLACY, brawo najlepsi AUSTRIACY. A propos Szaranowicza, to z niego mozna się nnniezle uśmiać, chociaż jak przekręca nazwiska to mam ochotę rzucić pilotem w telewizor...................
(22.02.2006, 22:30)
fan skoków
Tak w ogóle jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała. Poziom skoków się podniósł przez 4 lata, nawet 6 miejsce było trudniej osiągnąć niż w Salt Lake City, dlatego to jest jeszcze większy sukces. Jak bym miał porównywać drużynę z ZIO w USA, a z Turynu to bym powiedział że Kuttin stworzył mocniejszą drużynę od Tajnera, nawet bez pomocy Blecharza i z miesięczną pomocą Żołądzia. Można powiedzieć że nTajner stworzył 1 skoczka, Kuttin drużynę. Oczywiście to mój subiektywny pogląd.
pozdrowienia
(22.02.2006, 13:06)
fan skoków
9.Czechy- zaskoczył jedynie Matura, pozostali skakali po staremu, więc wynik nie mógł być inny.
10.Słowenia- kończy się pewna epoka, epoka rządów Zupana, tak fatalnie to przez ostatnie 5 lat nie skakali, reszty dopełnił skok Kranjca, żal mi ich a zwłaszcza Peterki, ale taki jest sport, nie można być cały czas w czołówce (drużynowej).
11.Włochy- Colloredo wreszcie skoczył w Turynie tak jak umie najlepiej, jednak to zdecydowanie za mało, Morassi zawiódł, myślałem że gorzej skoczy Bresadola, w tej drużynie tkwi potencjał jak będą mieć odpowiednich trenerów to kto wie czy za 2 lata nie będą walczyć o II-gą serię.
12.Kazachstan- no właściwie jedynie Zhaparov mógł skoczyć lepiej pozostali na swoim poziomie.
13.Korea Płd- zaskakująco słabo H. Ch. Choi, więcej się po nim spodziewałem, pozostali w normie, a nawet trochę lepiej.
14.USA- nieźle Alborn, poprawnie Jones, ale co zrobić jak Johnsson i Schwall tak słabo, oni zadecydowali o takim wyniku, ale to ich poziom.
15.Kanada- Read trochę zawiódł, pozostali w normie.
16.Chiny- Tian mógł się bardziej postarać, jesynie Li przeskoczył 100 metrów.
Ponownie wyniki indywidualne nie odpowiadały konkursowi drużynowemu. Zakoczyli pozytywnie Polacy, którzy chcieli zamanifestowali swoje niezadowolenie spowodu tego co się dzieje wokół kadry, Norwegowie zawiedli z Ingebrigtsenem na czele. I tak to się skończyło.
pozdrowienia
(22.02.2006, 11:24)
fan skoków
Krótkie podumowanie:
1.Austria- kto rok temu się spodziewał złota dla Kocha i Kofflera? Rok temu Loitzl i Hoellwarth wydawało się że są nie do rusznia a tu taka niespodzianka. Koch specjalista od sezonów olimpijskich. 4 lata temu skrzywdzony ewidentnie przez Innauera, teraz triumfujący. Troszeczkę słabsze pierwsze skoki Widhoelzla i Kocha nadrobione przez kolegów.
2.Finlandia- cała 4 zmobilizowała się na ten konkurs, ponownie o niewiele przegrali do czego się głównie przyczynił Happonen, wiedziałem że II-gi skok M.Hautamaekiego to za mało na Morgiego.
3..Norwegia- nigdy nie zapomnę miny Romoerena po pierwszym skoku, Bystoel i Ljoekelsoey to za mało na srebro, a do tego Ingebrigten ze swymi skokami.
4.Niemcy- w I-wszej serii nawalili: Uhrmann i Spaeth, ładnie Schmitt, potem Martin zawalił i dał nam nadzieję , ale Michi i Schorschi pokazali klasę.
5.POLSKA- bez wątpienia wielki nasz sukces, po I-wszej seri po cichu jeszcze liczyłem na medal, ale to kuż by było chyba za wiele. Po pierwszym skoku Huli wiedziałem że będzie dobrze. Trochę słabsze drugie skoki oddali Małysz i Mteja. Udowodnili że Kulm to był wypadek przy pracy, gdzie mogło być conajmniej 7 miejsce. W pełni zasłużony wynik, w podobnych dla wszystkich warunkach i najlepszych składach.
6.Japonia- zawalili w I-wszej serii, w II-giej skakali jak trzeba ale to było za mało, Okabe nie zapomnie pierwszego skoku, który był poniżej oczekiwań.
7.Szwajcaria- deja vu, to co mówiłem przed konkursem w Salt Lake City w konkursie indywidualnym też mieli 5 wynik, i znów z nami przegrali, i znów 7 miejsce, zadecydował o tym pierwszy skok Kuettela, pozostali skakali dobrze, nawet Landert.
8.Rosja- wbrew temu co przed konkursem większość pisała to był szczyt ich możliwości, skakali tak jak w konkursie indywidualnym i na więcej ich nie stać. Ładny II-gi skok Vassilieva.
cdn za chwilę
(22.02.2006, 11:05)
fan skoków
Brawa dla medalistów i Polaków. Żal mi Finów i Słoweńców. Polacy nie po raz pierwszy pokazali że są nieobliczalni, przecież niemal co sezon zaskakują nas jakimś dobrym wynikiem w drużynie, niestety te gorsze też są. Naszych stać na wszystko zarówno na wielki sukces jak i na klęskę. I za tą nieprzewidywalność ich lubię. Popatrzcie np. na drużynę Czech: ich najlepszy wynik za Bajca to jedno 6 miejsce w loteryjnym konkursie w Willingen i poza tym nic. Nawet Janda specjalnie nie stara się w drużynowych konkursach. A Małysz zawsze skakał na swoim poziomie w drużynie. Nasi bardzo często potrafili zmobilizować na zawody drużynowe w przeciwieństwie do indywidualnych, stąd sprawiali nie jedną niespodziankę.
Czy gdyby był Pettersen to byłby lepszy medal dla Norwegów? Mogło by być jeszcze gorzej . Przecież wiemy że Pettersen jest nie obliczalny. Na K95 został po raz kolejny zdyskwalifikowany. W Oberstdorfie zepsuł całkowicie skok. Oczywiście do tego dochodzą te miłe wyniki jak w Harrachovie i Willingen. Nie dziwie się że Kojonkowski postawił na Ingebrigtsena. Ale prawda jak zawsze chyba leżała po środku- Stensrud. Kojonkowski może pluż sobie w brodę że go nie wziął lecz Pettersena.
pozdrowienia
(22.02.2006, 10:32)
koszałek
moim zdaniem najlepszym komentatorem skoków był(niestety) J. Mrzygłód-może dlatego, że miał okazję komentować skoki największego skoczka w dziejach tej dyscypliny-Nykaenena i jeszcze jego rywalizację z Jensem W. Od tamtych czasów jestem fanką Finów.(polskie dziecko wychowane na wojennych filmach i oglądące skoki z dziadkiem,który pamiętał wojnę kibicowało tym , którzy potrafili pokonać(dokopać) Niemcow. Niestety z tych negatywnych emocji narodziła się moja sympatia dla finskich skoczków. To było kiedyś i do Niemców dawno już nic nie mam a Finom kibicuję nadal.) W Calgary też wiało i przekładali konkursy więc miałam zarwane noce a rano do szkoły.Sezon 1987/88 był rewelacyjny. ale w tvp pokazywali chyba z pucharu tylko TCS.Nykaenen od początku sezonu tak nokautował rywali jak Ahonen rok temu(niestety nie był to rok olimpijski) . Teraz skoki raczej ogladam na eurosporcie bo pan Sza jest juz niestrawny chociaż kiedyś bardziej pomstowałam na Miklasa ale kiedy usłyszałam go podczas zawodów w Kulm zrozumiałam że się myliłam i jest dobrą odmianą.Chruścickiego tez lubię posłuchać dla odreagowania na Sza jak złośliwie krytykuje poczynania niektórych skoczków. Najlepszą atmosferę i tak robił podczas transmisji T. Zimoch. w Jedynce radiowej. Czułam się jak pod skocznią a nawet TV nie jest potrzebny wtedy. Niestety w miarę coraz gorszych wyników Małysza z transmisji zrobiły się relacje. Tyle moich komentatorskich refleksji. A mylą się wszyscy spikerzy czy jak ich tam zwał, od nas zależy czy wybierzemy profesjonalny komentarz czy emocjonalny słowotok. Prawda jest taka, że kiedy wygrywa jakiś mój ulubiony fiński skoczek( lub kilku ) to może to nawet pan Szaranowicz komentować a w studio ta panna się wymądrzać.
(21.02.2006, 23:19)
daf
@bleble
No i co mam Ci odpisać? Że jak mam ochotę się pośmiać, to idę na Kabaret Morlanego Niepokoju albo Łowcy.B ? Że podczas komentarzy Szaranowicza to śmiech ogarnia, ale to pusty śmiech ?
Ja tam wolę słuchać sensownego komentarza a nie steku bzdur podanego w atmosferze ekstazy i wykrzykników...
(21.02.2006, 22:26)
Nick
Małysz powinien pójść w ślady Roberta Korzeniowskiego, zignorować wszystkich, cały związkowy układ, trenować samemu. A tak ma na głowie wszystkich działaczy i ich ambicje.
Godne podziwu jest to, że tyle lat wytrzymał z nimi i nadal nieźle skacze.
(21.02.2006, 21:08)
bacia
slicznia moja Austrio !! I love us
(21.02.2006, 20:54)
pawel z jg
zeby polacy skakali tak dobrze w p.ś
(21.02.2006, 20:08)
sabcia
@daf
heh..spoko::))
(21.02.2006, 19:32)
Aga
Brawa dla Polaków. Gratuluję również medalistom.
(21.02.2006, 19:14)
nikaa
@ cannabinol
Własne zdanie to Szaranowicz może sobie wyrażać w prywatnej telewizji albo autorskim programie. Telewizja to nie jest jego prywatny folwark, gdzie robi i mówi co mu się tylko podoba. Musi mieć na uwadze to,że oglądają go ludzie o różnych poglądach i opcjach więc jakim prawem on puszcza w świat tylko jeden punkt widzenia??? Jeszcze w sposób naprawdę chamski,wiedząc o tym,że Kuttin nie ma jak się bronić, ponieważ nie ma takiej możliwości (jak komentator) dotarci do widzów.
Poza tym dla wielu moich znajomych i wielu ludzi ,którzy tu piszą Kuttin to nie jest jakaś *****, więc dlatego to oburzenie. Proszę nie generalizuj.
(21.02.2006, 18:20)
Roberto CECON
Komentarz pana Rudzińskiego jest stokroć lepszy. Fantastyczny fachowiec, przeżywa wydarzenia na skoczni.
(21.02.2006, 17:51)
bleble
daf, a co ty pewnie sluchasz marudzenia pod nosem i niby sa lepis bo nie maja zadnych pomylek. wole komentatora ktory wali pomylki z emocji ale przynajmniej wprowadza duuuuzo emocji. a i zabawnie czasami jest. mozna sie posmiac z niektoruch wybrykow szarana :D wole jak cos sie dzieje a nie zwykle sprawozdanie sportowe.
(21.02.2006, 17:37)
super fan skoków
Współczucie!!!
pozdro!! (rzeby rodzice załatwili cyfre+)
(21.02.2006, 17:14)
daf
@blabla
Tak jak i w Twojej wypowiedzi. Juz rozumiem, dlaczego tak lubisz Szaranowicza...
(21.02.2006, 16:22)
bleble
ja nie wiem co wy chcecie od szarana. pewnie wolicie zeby komentowal ten typek z eurosportu chruscinski co sobie gada jakby komentowal biegi zolwiow. gada se cos tam jak malysz skacze to tylko oj niedobry. albo ten drugi gosciu tez sobie cos tam gada na takim poziomie ze ja bym mogl tak pokomentowac. np "alez piekny skok lyokelsoya". nieraz to tak zalosnie ze niedobrze mi. pamietal ze kiedys hautamaeki pobil rekord skoczni juz nie pamietam gdzie to bylo a on sobie gada "hautameki, braz na olimipadzie, srebro na mistzrostwach, cos tam na czyms. zamisat poniesc sie emocjom. ale cos wy chyba lubicie jak cos tam gada ale bezpblednie. ja wole szarana ktory popelnia jakies tam bledy, pmylki ale emocji nie brakuje..
(21.02.2006, 15:50)
daf
@cannabinol
PS.
Gdyby Szaranowicz mial takie wielkie jaja jak sugerujesz, to poprosilby Tajnera, zeby sie odniosl do slow Zoladzia, ktory powiedzial, ze winny nie jest sztab trenerski, tylko bajzel w PZN !
Nie zrobil tego. A dlaczego?
Nie chcial zadzierac z Tajnerem. A dlaczego?
Bo NIE MA JAJ. Latwiej i wygodniej bylo mu narzekac na Kuttina, ktory nie mial szansy na odparcie zarzutow.
(21.02.2006, 15:28)
daf
@cannabinol
Jak widze masz WLASNE zdanie na temat omoawianych komentatorow i nie boisz sie go wyrazac. Chwala Ci, tym niemniej ja wciaz jestem zdegustowany zachowaniem Szaranowicza.
Od dawna smialismy sie tu z jego lapsusow i pseudo-wywodow, a teraz do zarzutu o chrzanienie glupot doszedl jeszcze brak kultury.
(21.02.2006, 15:22)
Aurinko
@super fan skoków
Niestety jeszcze o tym czy mam cyfrę+ decydują rodzice (już niedługo...) a oni obawiają się że za dużo czasu przed TV bym spędzała- a więc posiadam całe 5 stacji i jestem sakazana na Szaranowicz jakby na to nie patrzeć:/
(21.02.2006, 15:13)
Mags_United
uskotko- Spóźniona składka, daje 1057 zł, 50 euro. Całe oszczędności na studia poświęcam wysadzeniu happonena
(21.02.2006, 14:33)
Fanka
No i moje marzenia się spełniły: Złoto i srebro podzielili Austriacy i Finowie. Szkoda, że Niemcy przez usunięcie Herra z drużyny medal oddali walkowerem. A plany Norwegów zdobycia złota w olimpijskim konkursie spełzły na niczym!
@ siwy:
Neumayer i Bystoel skoczyli tyle samo (126 m.) i podobnie jak w konkursie indywidualnym na średniej skoczni Neumayerowi dano bardzo niskie noty.
(21.02.2006, 14:14)
cannabinol
1. czegokolwiek by nie mówić o Tajnerze - to trzy razy prowadził bezpośrednie przygotowanie startowe drużyny i Adama do dużych imprez (2x mistrzostwa świata i jedne igrzyska)... efekt - 3 złote medale, dwa srebrne, jeden brązowy. Kutin takich efektów nie ma - ok, można mówić, że po prostu Adam jest starszy, przepisy się zmieniły i tak dalej - jednak widać było zwłaszcza rok temu w Oberstdorfie, że pojęcia o BPS-ie to ten pan nie ma.
2. czegokolwiek by nie mówić o Szaranowiczu, zawsze odznaczał się on posiadaniem swojego zdania i głośnym jego wyrażaniem! co do tego, że Kutin zachował się jak ***** chyba nikt nie ma wątpliwości, Szaran to powiedział głośno i nagle wszyscy wielce oburzeni... ludzkości, trochę mniej hipokryzji!
3. Kurzajewski jest właśnie przykładem "profesjonalisty" - uśmieszek przed wejściem na wizję, nakręcanie "zadanego" tematu... przypomnijcie sobie jak jechał na Tajnera wtedy, gdy go zwalniano (i jak skomentował to Szaranowicz...) jeśli nie pamiętacie, chętnie przypomnę :)
(21.02.2006, 13:52)
super fan skoków
@ Aurinko
Możesz posiadać EUROSPORT, jeśli zamówisz CYFRE+:-)
pozdro!
(21.02.2006, 13:00)
super fan skoków
Ja oczywiście wole oglądać wszystkie sporty na EROSPORCIE!!! To jest jedyna Polska otrzeźwiała stacja sportowa!!! Raz oglądałem w TVP1 transmisję z IO (a tak dokładniej narciarstwo alpejskie), i była pewna komentatorka. Przełączyłem na EUROSPORT, tam było to samo, więc jeszcze raz włączyłem na TVP1, i komentatorka mówi: "No... zawodniczka jedzie bardzo czysto...(długa chwila milczenia)...to jest bardzo ostry zakręt (kolejna pauza)......"- i tak dalej. Włączyłem na Eurosport, tam komentator mówi: " A oto Anja Persons!!! Zdobywczyni PŚ w ubiegłym sezonie, prosze zobaczyć jak ostro jedzie! Nie ma powodów do zdziwień, bo ta zawodniczka odnosi światowe sukcesy!!! W tym sezonie jednak w PŚ prowadzi Janica Kostelić- horwatka, a Perssons jest 3(...)"- no i chyba widać małą różnice, co?!
(21.02.2006, 12:57)
daf
@Aurinko
Czyz mozna oczekiwac obiektywizmu od goscia, ktory zaprasza do komentowania jedna ze stron konfliktu???
Miarka sie przebrala, Szaranowicz powinien przestac komentowac skoki, Kurzajewski won od skoczni i skoczkow.
(21.02.2006, 12:55)
Aurinko
Wyrażanie własnego zdania-ok. Ale może nie wtedy kiedy ma się za zadanie komentować skoki? Poza tym czy to jest jego własne zdanie czy włażenie w ***** Tajnerowi? Zastanówcie się... Naprawde załuję że nie posiadam w domu Eurosportu... Ktoś napisał, że dobry występ Polaków to nie zasługa Kuttina. A niby czyja? Wszyscy Kuttina krytykują bo znają go z opoiweści ludzi związanych z PZN czy tez słuchają chamskiej krytyki pana Włodzimierza... A może jego by ktos kiedyś posłuchał? Jak jest konflikt to są dwie strony zazwyczaj przynamniej, nie? No więc Kuttin mówi że wszystko się zaczęło sypać kiedy Tajner został szefem związku, chociaz już wcześniej do wszystkiego mu się wpieprzał i nie pozwalał dokańczać treningu... moze i to sie przyczyniło do nienajlepszych wyników Polaków w konkurasch przed IO?? Szaran odpowiednio skomentował tą wypowiedź i z jego komentarza wyszło że Tajner był zbawieniem dla skoczków... Kurzajewski za to dodał że konflikt trener kontra związek wyjdzie Polakom tylko na dobre (??) no nie mam pytań do niego...
(21.02.2006, 12:47)
super fan skoków
@ iggi
Witaj w klubie miłośników EUROSPORTU!!!
wielkie pozdro!!
(21.02.2006, 12:45)
Parasolka
Konkurs był bardzo ciekawy, i dla nie których "dramatyczny" Do takich osób zaliczamy: Kranjca, Choia, Johnssona, Yanga, Wanga, Nella, Ghorama, Schwalla, Tianga, Li, Baxtera i Koroleva.
Sądze, że wyżuty sumienia też będzie miał Ingebrickshen.
(21.02.2006, 12:44)
daf
@sabcia
Realista juz sobie posypal glowe popiolem. Zachowal sie jak (poslugujac sie nomenklatura Szaranowicza) prawdziwy mezczyzna, czym zdobyl moje uznanie. Dlatego tez nie domagam sie od niego samokrytyki. Cieszmy sie z Wielkiego Sukcesu, czyli piatego miejsca naszych skoczkow, a nie malego sukcesiku, czyli racja w sporze z (sympatycznym badz co badz) Realista... :))). Pozdrawiam.
(21.02.2006, 11:39)
daf
@iggi
Zazdroszcze.
Ktos tu pisal, ze Szaranowicz jest jedynym komentatorem, ktory ma WLASNE zdanie i nie boi sie go wyrazac...
Hmmm, a nie moglby go wyrazac np. w jakich felietonach, ktore moge omijac szerokim lukiem, jak omijam felietony Pawla Zarzecznego?
Nieee, on musi wyrazac to SWOJE WLASNE zdanie podczas konkursu skokow, kiedy MA SLUCHACZY!
Ktos inny (a moze ta sama osoba) pisal, ze Miklas przynudza o jakichs historycznych konkursach.
A ja uwazam, ze to wlasnie jest ciekawe. Zawsze chetnie dowiaduje sie o rzeczach, ktorych z racji wieku nie mialem okazji sledzic "na zywo". Poza tym swiadczy o duzej wiedzy i dobrym przygotowaniu komentatora.
Jest jeszcze Szef - czyli Stanislaw Snopek - moim zdaniem najbardziej RZECZOWY z calej wymienionej trojki. I to jego slucham najchetniej.
(21.02.2006, 11:36)
sabcia
tak naprawde to przeczytalam tylko troche komentarzy...
z niecierpliwoscia czekam na REALISTE:)))
nie wiecie czemu sie nie odzywa? hehehe
Gratulacje dla polakow!!
musze przyznac ze nawet nie wierzylam w tak dobre miejsce..
(21.02.2006, 11:32)
iggi
Teraz sobie dopiero poczytałem komentarze. He he, na szczęście nie jestem skazany na monopol tego Szaranowicza. Do jego nielicznych obrońców: naprawdę lubicie zamiast SPORTOWEGO komentowania taki żałosny bełkot sfrustrowanego człowieczka??? Po każdych zawodach nie mogę się nacieszyć z posiadania EUROSPORTU i możliwości słuchania cywilizowanego komentatora. Szczerze mówiąc nawet 4 skocznie wolę oglądać z poślizgiem na EUROSPORCIE niż na żywo kolejny raz tracić nerwy przez żałosne transmisje TVP.
(21.02.2006, 11:13)
fan skoków
Na początku sezonu powiedziałem że jeśli Kuttin stworzy drużynę to go tutaj przeproszę. Więc mówię przepraszam cię Kuttin.
pozdrowienia
(21.02.2006, 10:54)
daf
Tak sie jakos dziwnie poskladalo, ze praktycznie kazda czolowa druzyna miala jedno slabe ogniwo:
Finlandia - Happonen,
Norwegia - Ingebrigtsen,
Niemcy - Schmitt,
Austria - Hybryda Widhoelzl/Koch z I serii :), ale generalnie Koch.

Mysle, ze to, zadecydowalo o zwyciestwie Austrii - mieli co prawda dwa slabsze ogniwa, ale jednak duet Kofler-Morgenstern nadrobil straty, a slabsi w I serii w drugiej sie ostro "spieli".
(21.02.2006, 10:52)
iggi
Ciekawe co teraz powie Wielki Apoloniusz o Kuttinie? Powinien odszczekać swoje dyrdymały. Na średniej skoczni 4 polaków w 30. 5 miejsce w drużynówce. Ale krajowi "znawcy" i tak stwierdzili, że Kuttin fatalnie przygotował zawodników do olimpiady. Takie typowe polskie piekiełko. Śmiem twierdzić, że nawet Kojonkoski nic by w naszym śmieszno-strasznym kraju nie zdziałał. I tak by go zjedli, bo u nas nie lubi się kolesi spoza układzików.
(21.02.2006, 10:46)
anne-marie-tore-dossa
To był piękny konkurs........:-)
(21.02.2006, 10:21)
daf
@Colloredo
A gdyby babcia miala wasy, to bylby dziadek...
Akurat moim zdaniem ci dwaj niczego by nie zmienili - Wosi nie wyprzedziliby nawet Czechow i Slowencow.
(21.02.2006, 09:50)
Landert
Colloredo dobrze włoski jak by mieli Beltrame i Chiappolino by pewnie powalczyli, a Słoweńcy fatalnie wystapili wszystko przez Kranca,a Polacy bardzo dobrze liczyłem ze Norwegia zajmie co najmniej 2 miejsce ale by pewnie zajeła gdyby nie Ingebritsen
(21.02.2006, 09:49)
Andrzej
Austriacy zdobywają wszystko.
Zdobyli tytuł MŚ z Oberstdofu z K-120,K-90 i teraz Złoty medal Olimpijski
(21.02.2006, 08:59)
Colloredo
no gdyby nie kontuzje chiapolino i beltrame to pewnie by byli wlosi w drugiej serii...ale coz...brawo polacy
(21.02.2006, 08:43)
owu
ale morgenstern miał piękne lądowanie w tym drugim skoku lepsze od małysza normalnie piękne przysiad i odjechana narta a w willingen ahonen też skoczył daleko i NASZ sędzia dał mu 16 pkt.
a inni 17pkt. i on tylko przysiadł a morgensternowi dali 18pkt. a ja bym mu dał 15.5 pkt. i jak by tak sędziowie ocenili jego skok finlandia wygrałaby o 0,1 pkt.
(21.02.2006, 08:22)
cannabinol
nie czytałem wszystkich komentarzy, więc mogę się powtórzyć...
1. osłupiałem, bo tak naprawdę wcale nie tak wiele nam w pewnym momencie brakowało do trzeciego miejsca... świetny występ i serdeczne gratulacje!
2. odwalcie się od Szaranowicza! facet jako jeden z nielicznych pracujących w tym kołchozie jakim jest TVP ma odwagę mieć SWOJE zdanie i je wygłaszać... ma do tego prawo, wręcz POWINIEN to robić! gorzej ma Tajner, który z racji funkcji nie bardzo ma prawo powiedzieć "moim zdaniem w bezpośrednim przygotowaniu startowym zawalono to i to, a to i jeszcze owo ja robiłem tak, i zażarło..." ja wiem, obecne czasy są czasami ludzi bez twarzy, bez zdania, ślicznie i zawodowo robiących przydech na ostatniej sylabie... na szczęście Szaran do nich nie należy, na szczęście ma jaja, na szczęście głośno mówi swoje zdanie...
3. Kutin chyba powinien wreszcie skumać, że miał w PL posadkę jak mało kto: dostał możliwość uczenia się trenerki za duże pieniądze i na tworzywie (Adam Małysz), którego nie sposób było popsuć bardziej, niż tego dokonał... co nie zmienia faktu, że aktualna dyspozycja Stocha czy Huli jest jego dziełem. WNIOSEK? prosty, już po ubiegłym sezonie Kutin wraz z Horngacherem powinni być trenerami młodzieżówki, tudzież kadry B!
4. pisałem już chyba tu o tym, ale napiszę jeszcze raz: pamiętam taki konkurs w Bischofschofen, bodajże w 2003 roku (sprawdzę po wysłaniu komentarza w źródłach i w razie pomyłki sprostuję) - gdzie po słabym skoku w 1 serii, w drugiej nagle Adam "odpalił" jak za najlepszych czasów! po skoku, gdy Heller zadawał mu swoje yntelygentne pytania (swoją drogą: czemu nikt nie mówi o odsunięciu tego nażelowanego mydłka!?) - Adam zadowolony odpowiedział coś w rodzaju "trener Fijas powiedział mi 'zrób tak i tak, a co ci zależy...' - zrobiłem i wyszło!"... po co ten wtręt? a no po to, że w obecnej ekipie NIE BYŁO niestety człowieka, który miałby coś takiego do powiedzenia...
5. jakieś mam takie wrażenie, że Adam wystrzeli jeszcze raz, że zdobędzie jeszcze jedno mistrzostwo świata, że stanie się najbardziej utytułowanym skoczkiem w historii MŚ (w tej chwili, podobnie jak Birger Ruud ma trzy złote medale i jeden srebrny...) - i wtedy odejdzie w glorii!
6. brać Bajtsa!!!
(21.02.2006, 08:06)
thomas
Ja tam nie widzę, żeby Kuttin czegoś dokonał. Nasi się poprostu wzieli za siebie i ładnie zakończyli przygodę z tymi zawodami.
(21.02.2006, 07:27)
biedronka
@Milkomanka- a kogo, przepraszam, jak nie Kuttina?

chlopcy sami sie wytrenowali???
hmmmmmmm......
Kuttin jest fachowcem i zawsze bede go bronic....
(21.02.2006, 00:15)
Fanka z Poznania
Brawo dla naszych Orlów ,
pokazali , ze potrafią walczyc , w tak trudnych dla nich chwilach potrafili zająć bardzo dobre 5 miejsce ,
gratulacje dla wszystkich chlopców .
(20.02.2006, 23:41)
wiatrolap
NOrwegowie - winny Kojonkoski,pewnie nie chcial byc posadzany o faworyzowanie Pettersena, i ew. odpowiedzialnosci gdyby jego wystep zakonczyl sie jak Schmitta, ale Ingebrigtsen postawa w konkursie jak i calej karierze nie zasluguje na druzynowy braz IO, w przeciwienstwie do Pettersena, zal ze nie bedzie mial medalu IO
(20.02.2006, 23:41)
Milkomanka
Panie Szaranowiczu po pierwsze nie wymawia się nazwiska Kuttela "Kjutel", "Kytel" czy jak jeszcze to Pan robi!!! Po drugoe te ciągłe pomyłki stają się naprawdę niewybaczalne!!! Dajcie nam Miklasa albo Snopka!!! Niech Szaranowicz odejdzie razem z Kuttinem!!!
Polacy wypadli super i to na pewno nie zasługa Kuttina. Norwegowie mnie troche zawiedli (liczylam na złoto), ale Roar okazał sie mistrzem :D Schmittek tez nie najgorzej :*
(20.02.2006, 23:35)
jakub
szkoda że złota nie zdobyła norwegia,brawa dla Roara !!!
(20.02.2006, 23:29)
ekspert
wspaniale Austriacy i Polacy, pasjonujacy pojedydek z Japonią, ale ten SZARANOWICZ I TAK ZEPSUŁ CAŁE IGRZYSKA !!!
(20.02.2006, 23:17)
Aśka
HURA!!!POLACY 5 to jest piękne i oczywiście Austria moja kochana złoto zdobyła:D:D:D
uwielbiam Was:*:*:*
(20.02.2006, 23:03)
biedronka
@inteligencie, odpowiadam: Pan Miklas :)
klaniam sie
ps. mam dzis dobry humor!
pozdro :)
(20.02.2006, 23:02)
stokrotka
tak, ja też lubiłam Goldiego, szkoda,że nie pokażą w telewizji austriackiej wersji tańca z gwiazdami. Również pozdrawiam.
(20.02.2006, 23:01)
inteligent
dobrze gadasz mistrzu, ten ponury gbur Ahonen nie zasługiwał na medal. Przy dokonaniach Hannawalda mógłby mu tylko nartry lizać
(20.02.2006, 23:00)
biedronka
@stokrotko- ciesze sie...:))))
chociaz dla mnie Adam jest ZAWSZE - numero UNO!
pozdrawiam!
ps..aaaa, lubilam tez Goldiego!!! Jak moglam o nim zapomniec!
(20.02.2006, 22:59)
stokrotka
ja byłam za Austrią, ale do Filandii też nic nie mam.
(20.02.2006, 22:59)
stokrotka
Kiedyś powiedziałam,że jak Ahonnen nie zdobędzie medalu to będą dobre igrzyska
(20.02.2006, 22:57)
*+*+*+
...eh...kolejny piękny dzień;) szkoda tylko ze wygrała Austria (wszyscy tylko nie oni!) FINLANDIA jest najlepsza I TAK ! ! !
(20.02.2006, 22:57)
stokrotka
tak, skok był fantastyczny. coś ostatnio ucichło o tej nowej dziewczynie Svena.
(20.02.2006, 22:56)
stokrotka
popieram, ale za Widhoelzlem i Hoellwarthem.
(20.02.2006, 22:55)
inteligent
Czy pamiętacie jego fantastyczny rekord skoczni w Titisee Neustadt 145, dodam że na tej skoczni nikt nie skoczył 140 metrów
(20.02.2006, 22:55)
inteligent
Najlepszy skoczek to Sven Hannawald
(20.02.2006, 22:53)
inteligent
Ok. to biedroneczko kto wg. ciebie powinien komentować skoki narciarskie
(20.02.2006, 22:53)
stokrotka
Biedronko - ja tak samo i chyba znalazłam pokrewną duszę bo ja też najbardziej lubię Widhoelzla i Hoellwartha. Dlatego tak się o nich dopytuję. Jakuba też. No i kiedyś lubiłam Svena.
(20.02.2006, 22:48)
biedronka
@wyluzuj inteligencie, ja swoje zdania o Szaranie nie zmienie
PEACE!
(20.02.2006, 22:47)
stokrotka
ciekawe czy tak szybko wróci bo zostały jeszcze jakieś konkursy.
(20.02.2006, 22:46)
kik
Szaranowicz komentuje z uczuciem, daje się porwać emocjom i wtedy gada co mu ślina na język przyniesie - ale mi się to podoba!
(20.02.2006, 22:46)
biedronka
@stokortko, wygrali najlepsi w tym konkursie... ja raczej nie kibicuje druzynom, poza Polską (co chyba zrozumiale :) ), tylko indywidualnym zawodnikom: najbardziej Adasiowi, a potem: Jakubowi, Mattiemu, Risto, Martinowi i paru innym
z Austriakow najbardziej lubie : Hoelvartha i Vidhoelzla (sorry, jesli blednie zapisalam )....
(20.02.2006, 22:45)
max
Mam nadzieje ze Wlodzio teraz wroci do tego co mu najbardziej wychodzi.Do "Pytania na sniadanie".Idealny program na dla idealnego komentatora.Dobrze ze jest jeszcze Eurosport.
(20.02.2006, 22:45)
jAmmm
jesli chodzi o konkurs to zaluje ze finowie nie maja zlota, no ale 2 tez nie jest zle hehe=)))))GRATKI DLA WSZYTSKICH super konkurs!!!
(20.02.2006, 22:45)
stokrotka
sorry za literówkę w słowie "że"
(20.02.2006, 22:42)
a
Szaranowicz pomylił też dziś Rohweina ze Steiertem przy skoku Żorżi Szpeta (skakał krótko po Kutelu)
(20.02.2006, 22:42)
stokrotka
jaro- trafna uwaga. Powiedzcie coś o konkursie. Osobiście żałuję, że Czesi się nie zakwalifikowali. Widać, żę Janda ma poważny spadek formy.
(20.02.2006, 22:39)
Nick
Nie rozumiem dlaczego w TVP komentarz do zawodów sportowych musi być na niskim poziomie. Czy nikt we władzach TVP nie widzi, że Szaranowicz przekracza granice dobrego smaku w komentarzu, że z sobie tylko znanych powodów ocenia i poucza wszystkich. Na jakiej podstawie to robi?
Jest pan tylko komentatorem wydarzeń, do oceny są inni ludzie! A może panie Szaranowicz chciałby być pan trenerem Małysza? Jest pan taki "mądry".
Po naukę zawodu proszę się udać do komentatorów stacji EUROSPORT.
(20.02.2006, 22:39)
wiatrolap
@inteligent: co tam jakis Chruscicki - przeciez Szaranowicz pomylil przedskoczka z Malyszem
(20.02.2006, 22:37)
biedronka
a Pan Miklas zasluguje dla mnie na najwyzszy szacunek, podobnie jak Michal Olszanski
ps. Szaran to smieszny facecik
(20.02.2006, 22:36)
Jaro
zostawcie już te indywidua z TVP... ludzie, właśnie skończyły się (dla skoczków) Igrzyska, a wy komentujecie wypowiedzi Szaranowicza... Powiedzcie coś lepiej o konkursie...
(20.02.2006, 22:36)
stokrotka
Zdania są podzielone, ale powinniśmy się cieszyć,że konkurs był dzisiaj świetny. Mam nadzieję,że Biedronko jesteś zadowolona z tego,że Austriacy wygrali.
(20.02.2006, 22:36)
a
Szaranowicz dzisiaj był nie do wytrzymania, drugą serię oglądałem na niemieckim Eurosporcie, bo nie wytrzymałem. Co do komentatorów to świetnych jest pare z Eurosportu komentujących biathlon, jeden gość od curlingu i dość dowciopny jest taki starszy od skoków. Z komentatorów TVP lubię Jóźwika, chociaż czasami zachowuje się jakby pozjadał wszystkie rozumy. A do piłki nożnej najlepszy jest, pomimo wielu popełnianych błędów mimo wszystko Szpakowski.
(20.02.2006, 22:35)
Manumanka
Jeszcze jeden cytat z dzisiejszego konkursu,nie mogę się powstrzymać ;) "Morgi dzieckiem Fortuny" buahahaha,ciekawe czy Wojtek wie,że ma synka - Mistrza Ol. ;) Komentarz pana Sz. jest tak żałosny,że miejscami śmieszny ;p

(20.02.2006, 22:34)
stokrotka
tak, w wydłużaniu relacji to on jest niezły.
(20.02.2006, 22:33)
biedronka
propponuje zespol : PSYCHOLOG- Heller, fizjolog - Kurzajewski, a TRENER- Szaranowicz!!!
przeciez oni wszystko wiedza NAJlepiej o skokach o formie!
dokoptowalabym Persona jako konsultanta, bo on tez ma blyskotliwe spostrzezenia....
ps. dzis mi NIC nie zepsuje dobrego humoru.
mam aswoja chwile TRIUMFU!
:))))))))
(20.02.2006, 22:32)
inteligent
Odczepcie się od Szaranowicza. Aktualnie w Polsce jest najlepszym komentatorem, a jak tego nierozumiecie to jesteście głupi, to fakt zdarzają mu się wpadki. Czy nie pamiętacie pana Chruścickiego gdy pamylił Martina Shmidta z Martinem Kochem na Mamucie w Harrahowie, to dopiero trzeba być.
A pan Miklas niezna się na skokach, zamiast komentować skok gada jakieś głupoty na temat miejsca zawodów a zwłaszcza nudną historię na temat powstania tegoż miejsca.
Ludzie opamiętajcie się. Człowiek jak coś pisze to musi mieć w tym cel. Wy nie macie żadnego.
(20.02.2006, 22:32)
biedronka
@e, W CZYM NAJLEPSZY???
chyba w ględzeniu od rzeczy, ten facet jest pooooonizej wszelkiego poziomu!
(20.02.2006, 22:28)
Jaro
szkoda tylko tego rekordu Małysza, ale ogólnie konkurs był niezły...
(20.02.2006, 22:27)
max
Tylko zeby teraz sie nie znalezli geniusze ktorzy beda chcieli sila Kuttina zatrzymac na posadzie trenera.Niech idzie trenowac kombinatorow austriackich ktorzy nawet z tak dobrym skoczkiem jak Michael Gruber beda ladowac na buli.
(20.02.2006, 22:27)
e
Szaranowicz najlepszy. A zastrzezenie do komentatorow były od zawsze, nie nalezy sie nimi przejmowac
(20.02.2006, 22:25)
SD
A czasami nawet "Bysztoel"
(20.02.2006, 22:24)
stokrotka
od dłuższego czasu słyszę to wszystko o Norrisie,ale nadal nie wiem, o co w tym chodzi.
(20.02.2006, 22:24)
wiatrolap
ja nie moge sluchac jak wg Szarana "na belce jest juz larSZ bySZTel"
(20.02.2006, 22:21)
SD
Zamiast kawałów o Chucku Norrisie wymyślajmy kawały o Włodzimierzu Szaranowiczu!
(20.02.2006, 22:21)
stokrotka
kto wie? może kiedyś Małysz będzie trenerem?
(20.02.2006, 22:20)
SD
Małysz na trenera!
(20.02.2006, 22:18)
stokrotka
szkoda,że Widhoelzl nie poleciał trochę dalej w pierwszej serii, ale i tak Austria górą.
(20.02.2006, 22:18)
biedronka
a jak w sobote podczas konkursu pomylil przedskoczka z Adamem???

" oj , niedobrze, skrzyzowane narty...a, to przedskoczek!".....
a wlasnie byla wyswietlana kolejnosc po przed 1 dziesiatka.....

szkoda slow!
(20.02.2006, 22:18)
austriaczka;D
BRRAAAWWWOOO dla świetnych Austriaków za w pełni zasłuzone złote medale!!i dla Polaczków tez bo spisali sie o wiele lepiej niż przypuszczał nasz pan i władca Szaran;p;p;pja to bym tam jeszcze Koffiemu i Morgiemu dała żłote medale za całokształ(ciała i w ogóle wszystkiego) ale myśle że to jest oczywiste więc nie poświece temu wiekszej uwagi(chociaz bym mogła);D;D życzę im dalszych sukcesów bo śą świetni i w pełni na nie zasługują;D;D;D
(20.02.2006, 22:15)
daf
No piękny prezent zrobili nam Polacy na koniec Igrzysk.
Szaranowicz to pajac. Momentami miałem wrażenie że chce wejść Tajnerowi w ***** bez wazeliny.
A na skokach zna się słabiutko. W dodatku ta ściema z tym, że coś innego mu się wyświetla na monitorach podglądowych a co innego mamy na ekranach telewizorów... Marność.
(20.02.2006, 22:15)
stokrotka
Ciekawe, jak zakończą się te spory w Czechach?
(20.02.2006, 22:14)
VX
Stokrotko, Szaranowicza należy tępić!
Piate miejsce Polaków to oczywiście sukces.
Vasja Bajc na trenera!!!
(20.02.2006, 22:13)
stokrotka
ok. o nim zapomniałam.
(20.02.2006, 22:11)
biedronka
@stokrotko, dodaj sobie ***** (B. Heller- sorry , jesli przekrecilam), to tez jest niekompetentny MąCICIIEL

nie trawie go, prawie na rowni z wKurzajewskim i Szaranem
ps. ale dzis jestem haaaaaapy!
(20.02.2006, 22:09)
stokrotka
nareszcie jakiś optymizm.
(20.02.2006, 22:09)
ekspert
brawa dla Polaków !
szkoda że ten piekny konkurs zepsuł ten ...(ocenzurowano)... Szaranowicz !!!
(20.02.2006, 22:08)
VX
Według Szaranowicza w Salt Lake City Norwegom brakowało utalentowanych skoczków, a Kojonkoski podobno niewiele miał pomóc. I co Pan powie panie Włodzimierzu? Pamięta Pan Bystela na belce startowej i swój komentarz dotyczący jego możliwości jako skoczka. Proszę się zastaniowić nad tym co Pan wygaduje na antenie!
(20.02.2006, 22:07)
stokrotka
Zaczęliśmy komentować złoto Austrii i piąte miejsce Polaków a skończyliśmy na komentatorze. Zmieńmy temat.
(20.02.2006, 22:06)
goof
Szaranowicza nikt w TVP nie ruszy
ten facet jest niedotykalny i wolno mu tam wszystko...
(20.02.2006, 22:04)
stokrotka
Macie świetną pamięć ;)
(20.02.2006, 22:04)
pucek
najpierw zostawił narty na progu, a potem nakrył się nimi... tak komentuje włodek. Nie ma komentatorów o wyższym IQ?
(20.02.2006, 22:02)
poznanianka
Uwaga proszę państwa! Leeeeeeeeci Ahonen i jeeeeest! Przewrócił się! Brawo! Brawo Jane! Gratulacje! Autor: Włodzimierz Szaranowicz .......czy ktoś kto robi takie pomyłki nadaje się do tv
(20.02.2006, 22:02)
fan x
a pamiętacie jak szaranowicz się zaciął w próbie przedolimpijskiej w Pralegato w 2005r?
"po pierwszaj serii prowadzi Matti Hauma... Hauma... Hauma... Hatamaki !
boki zrywać !
ale jeszcze lepiej było jak kiedyś w Lahti pomylił Małysza z Hannawaldem !!!
w dodatku ten facet nie umie liczyć ... ciekawe co miał z matmy?
(20.02.2006, 22:01)
stokrotka
Po co oni tam wszyscy? Tajner, Kurzajewski i Szaranowicz? Jeden wystarczyłby na pewno. Kibice sami widzą, jak skaczą i uważam,że długie komentarze nie są potrzebne.
(20.02.2006, 21:59)
ekspert
@ maxx:
zgadzam sie z tobą w 100%
hola, hola! szaranowicz się zagalopował!!
myśli że wszystko mu wolno na antenie, bo ma "chody" .
(20.02.2006, 21:52)
stokrotka
Kurzajewski mógłby komentować całe zawody... chociaż Szaranowicz sprawia, że macie co komentować.
(20.02.2006, 21:49)
Dżymek
@maxx
Już nawet FAKT pisał o szranowiczu. A jak FAKT coś napisze to w tym też jest troche kłamstwa.
(20.02.2006, 21:47)
dix
USZY MI WIĘDNĄ JAK SŁUCHAM CO SZARANOWICZ WYGADUJE !!!
(20.02.2006, 21:46)
Dżymek
Jedynie z tego konkursu jestem najbardziej zadowolony ponieważ polacy właśnie w tym konkursie najlepiej skakali:).
(20.02.2006, 21:45)
Syla
Szaranowicz powinien wziąść narty i poszybowac na Wielkiej Krokwi na pewno byłoby złoto:)I spokuj bo pan Szaranowicz w koncu by się spełnił........
(20.02.2006, 21:44)
maxx
to jest skandal co robi szaranowicz , to jest komentator? komentor powinien komentowac to co sie dzieje na skoczni a nie gadac o czym mu sie podoba, ale oczywiscie to tylko w publicznej tv jest mozliwe ze takiemu pozwalaja komentowac, i za takich trzeba placic abonament? dobrze ze sa transmisje na eurosporcie i na zagranicznych stacjach,ale szaranowicz niestety ma takie znajomosci ze on w tvp jest jedna z najwazniejszych osob i nikt mu nic niestety zrobic nie moze, ale dla idioty szkoda nerwow, a dzis pokazal ze jego poziom jest mniejszy niz zero, Nawet w sejmie tak opozycja ostro sie nie krytykuje jak on dzis kuttina ale zreszta nie tylko dzis bo od dluzszego czasu to robi
(20.02.2006, 21:44)
biedronka
@bicz... ja tez Cie pozdrawiam!:)
i zgadzam sie, ze dziennikarze ponosza wine...
no, ale dzis wszyscy mieli miny... musialo im przejsc przez gardlo :' mamy druzyne" hehehehhe

wiara czyni cuda!
(20.02.2006, 21:43)
stokrotka
A tak w ogóle o co pokłócili się Schmitt z Herrem? Proszę, napiszcie, jeśli wiecie co z resztą Austriaków?
(20.02.2006, 21:41)
ekspert
mrs. Szaranowicz nie umie poprawnie czytać imion i nazwisko skoczków: na Roara Ljoekelsoya mówi Rułar a na Andreasa Kuettela - Kutel, aż sie nie dobrze robi!
(20.02.2006, 21:40)
fan x
ja tego VLADIMIRA SZARANOVICIA nie trawię!
kiedy to się skończy?!
(20.02.2006, 21:37)
Gabriel
Brawo Szaranowicz. Jesteś boski.

Komentatorzy Szaranowicza, odczepcie się od niego on bardzo fajnie mówi, o Kuttinie powiedział prawdę i o polskich skoczkach.

Szaranowicz, idź się wymień z Kuttinem, Wtedy powiesz Małyszowi żeby poczekał 4 lata i na pewno zdobędzie złoto.:-)
(20.02.2006, 21:37)
stokrotka
Co do Kuttina : takie obrażanie na antenie źle wpływa na szlachetną rywalizację sportową.
(20.02.2006, 21:33)
poznanianka
Szaranowicz musi odejść !!!Zróbcie cośśś!!!Przecieżż ten człowiek nie moze komentowac skokow .Po pierwsze obraza a po drugie wszystko mu się myli
(20.02.2006, 21:25)
jAmmm
no i dla naszych tez spisali sie chlopaki:)))))
(20.02.2006, 21:16)
Realista
Niestety nie mogę odpowiedzieć na Wasze uwagi. Posypuję właśnie głowę popiołem... :-) A serio uważam 5. miejsce za wspaniały sukces, chociaż cieszyłbym się z każdego w "10". Może Małysz znajdzie teraz motywację do dalszego skakania. Ale niestety nagonka na Kuttina nie skłania do optymizmu. Dziś prof. Żołądź stwierdził, że Kuttin jest absolutnie w porządku, i że cała wina leży w totalnym bałaganie sprokurowanym przez PZN...
(20.02.2006, 21:16)
jAmmm
gratulacje dla finow!!!
(20.02.2006, 21:15)
Andrzej
A ja po I serii liczyłem nawet na medal - 0,8 straty do Niemców, 7,2 do Norwegii... Za dobrze skoczyli Neumayer , Spaeth, Bystoel i Liokelsoey. W I serii zaskoczyli Mateja i Małysz. W II serii podobał mi się, Kamil Stoch, bo to on obronił nas przed Japończykami.
(20.02.2006, 21:15)
Andrzej
A ja po I serii liczyłem nawet na medal - 0,8 straty do Niemców, 7,2 do Norwegii... Za dobrze skoczyli Neumayer , Spaeth, Bystoel i Liokelsoey. W I serii zaskoczyli Mateja i Małysz. W II serii podobał mi się, Kamil Stoch, bo to on obronił nas przed Japończykami.
(20.02.2006, 21:14)
Roberto CECON
Haha, brawo!! I gdzie jest teraz nasz REALISTA i jego walka z Białorusinami i Kazachami :)
(20.02.2006, 21:13)
PELKA
HAHAHAHA HURRA HURRA HURRA MOJA ULUBIONA DRUŻYNA MA ZŁOTY MEDAL, I MOI DWAJ ULUBIENI SKOCZKOWIE MAJĄ ZŁOTY MEDAL(MORGI I BYSTOELEK). POPROSTU PIĘKNE IGRZYSKA!!!
(20.02.2006, 21:12)
AZA
Wstyd panie Szaranowicz. Rozumiem że kogoś mogą ponieść emocje ale ubliżanie Kuttinowi przeszło wszelkie granice przyzwoitości. Jakbym była na targowisku. Zwyczajne chamstwo.
Za to Tajnerowi gratuluję zdolności dyplomatycznych i powściągliwości. Tym bardziej, że całej polskiej ekipie dziś należą się gratulacje. Bravo chłopaki. Brawo Stefan - szkoda że niebyło cię w konkursie indywidualnym. Brawo Robert, że utrzymałeś nerwy na wodzy. Brawo Kamil - życzę sukcesów równych Morgiemu. Brawo Adam - uratował honor.
(20.02.2006, 21:07)
uskotko
@_An_
ale ja mówię tylko o dzisiejszym konkursie i o zawalonym drugim skoku... ech...
(20.02.2006, 21:06)
stokrotka
Nareszcie ; Austriacy złoto!!! Polacy też nieźle !!! Wprawdzie Mateja troszkę machał rękami, ale i tak bardzo ładnie. Gratulacje!!! Ciekawe co z Loitzlem i Hoellwarthem?
(20.02.2006, 21:04)
sowa
popieram ahonen jest złoty:):):)
(20.02.2006, 21:03)
_An_
@Uskotko
Wykonałam przeliczenia, które miały na celu obliczenie miejsca drużyny w razie, gdyby wykreślić wyniki najsłabszego w tej drużynie. Finowie na skreśleniu Happonena nic by nie zyskali, a wręcz stracili, bo gdyby u Norwegów wykreślić wyniki Tommiego, to mieliby wyższą notę od Finów. Ale to byłaby jedyna zmiana, bo poza tym klasyfikacja pozostałaby bez zmian.
(20.02.2006, 21:01)
ciupciuś
Szaranowicza nikt nie ruszy, dopóki Korzeniowski będzie szefem redakcji sportowej. A to dlatego, że Korzeniowki dobrze pamięta jak to go na każdej olimpiadzie Szaranowicz wychwalał od bóstw, sportowca tysiąclecia w galaktyce dzikiej świni i podniecał się komentując jego nudne chodzenie. Dobrzy ludzie nagrali na video to wynaturzenia i Korzeniowski potem to wielokrotnie oglądał i podziwiał nie tyle swoje zwycięstwa, co nieprzeciętny talent komentatorski Pana Włodzimierza. Dlatego teraz Pan Włodzimierz uważa że mu wszystko wolno. I zamiast zająć się komentowaniem, które nota bene jest w 90% wypełnione warunkami oraz warunkami, to sieje zamęt, węszy, wysuwa rozmaite teorie, przy okazji śliniąć się do Pana Tajnera, wzajemni się miziają i cieszą sie jak dzieci z 5 miejsca Polaków. A co to nie ma większych ambicji? Mamy się fascynować 5 miejscem? To tylko w zakompleksionej Polsce jest możliwe.
(20.02.2006, 21:01)
wiatrolap
polacy znakomicie! chociaz Adam mogl dosadniej podkreslic nasze miejsce jakims >130m skokiem. Dla Finlandii Happonen = Lindstroem bis, a Kojonkoski ponoc mowil ze to taaalent wiekszy od Ahonena. Roar jest niesamowity, skok godny mistrza swiata w lotach, jak on pieknie laduje na takiej odleglosci!
(20.02.2006, 21:01)
Aga345678
Ja uwielbiam wszyskich austriaków i polaków. Tak 3mać. Pozdrowienia.
(20.02.2006, 21:00)
mAgda
Do Manumanka
Nie martw sie Manumanka Janne i tak jest Zloty!!!
(20.02.2006, 20:57)
bicz_na_Szaranowicza
Osobiście uważam że winę za słabszą formę Adama (moim zdaniem wynikającą w dużej mierze z zaszczucia i jątrzenia sporów i problemów) ponosi pan Szaranowicz i koledzy dziennikarze

Jedyna pociecha że na tej olimpiadzie nie ma wśród gadających głów w studio synalka kasi Dowbor niejakiego Maciusia który dopiero potrafił coś fajnego powiedziec Niestety i tak więcej gadania niż sportu

Pozdrawiam biedronkę
Kocham biedronki
(20.02.2006, 20:56)
roal3
tylko szkoda roala;/ wkoncu skoczył 141 m.
(20.02.2006, 20:53)
Ponura
To ze Austria zdobedzie złoto bylo do przewidzenia<gratulacje!!!& gt;:)
Huuuuuuuuurrrraaaaaaaaa Finowie:D<rulez>
BRAWO POLACY!!!
(20.02.2006, 20:50)
gertych
No własnie ze nic nie mamy do snopka. On jest dobry.
(20.02.2006, 20:50)
dodos
włodek ! masz racje dobrze muwisz :) mogli byc jacys inni.
(20.02.2006, 20:49)
uskotko
a co macie do Snopka???
Jedyny, który zna się na rzeczy i naprawdę lubi SKOKI.
(20.02.2006, 20:47)
bicz_na_Szaranowicza
@uskotka
na tym polega sport że czasem trzeba się spiąć i powalczyć

@włodek
a chodź by Stanisław Snopek, ale myślę że w Polsce znalazłoby się kilku kompetentnych ludzi do takiej roboty ale tvp chowa i chroni te święte krowy
(20.02.2006, 20:46)
Manumanka
Szaran "dał czadu"... Zmieszał Kuttina z błotem.....Na dodatek popisuje się swoją "angielszczyzną" ;-/.Przykład z dzisiejszego konkursu:Pink Boys (o Włochach) ;)

A teraz o konkursie ;)

Polska - brawo,brawo,brawo! 5 miejsce to naprawdę dobry wynik! Chłopcy skakali bardzo dobrze,a jakby Adaś był w najwyższej formie...byłby medal ;)

Austria - zwycięztwo głównie dzięki najmłodszym.Morgi w drugim skoku pokazał,że potrafi wytrzymać presję <skakał przecież ostatni> i zasłużenie został Mistrzem Olimpijskim.Austria była drużyną,której kibicowałam najbardziej,oprócz Polski.Całe szczęście,że Widelec nie zepsuł drugiego skoku...uff ;)

Norwegia - błąd Kojonkoskiego - wystawienie Ingebrigstena,który nie ma formy.Żal trochę Roara,bo pokazał,że gdyby nie wiatr <mówię o k.ind.> powalczyłby o medal.

Finlandia - Janne pozostaje bez złota...;(
(20.02.2006, 20:45)
mix
szaranowicz SPOKO GOSC JEST COOL !!
(20.02.2006, 20:44)
sir_skiner
Szaran powiedzial niestety prawde, nie mniej za to poinien wyleciec na swoj niewyparzony pysk
(20.02.2006, 20:40)
włodek
no to ma komentować Stanisław Snopek??
(20.02.2006, 20:39)
dodos
Pięknie!! aPolacy na popatrzcie się polacy na 5+ Austriacy mistrzami było wiadomo. Bravo roal (141<wow>) tak 3 mać
Prosze o komentaze
(20.02.2006, 20:38)
uskotko
Występuje w obronie Realisty. Mówił dobrze - a że Polacy akurat dziś się spięli jak nigdy, to tym bardziej się trzeba cieszyć.
Jesteście jak chorągiewki...
(20.02.2006, 20:37)
bicz_na _Szaranowicza
Może ktoś w końcu zrobi coś z tym Szaranowiczem od kilku lat trzeba go słuchać oglądając skoki i coraz ciężej to wytrzymać
Gość myli się co skok z odległością notą i pozycją polaków, a liczy na poziomie kiepskiego dziecka z podstawówki
O jego kultórze i obiektywiźmie nie wspomnę bo nie lubię używać niecenzuralnych słów.
(20.02.2006, 20:36)
Roal 2
No:) ale 3 mmiejsce dla norwegów. Ale w lotach są naj.
(20.02.2006, 20:36)
uskotko
@romoerenka.
Nie, wcale nie zepsuł. Przed jego skokiem Finowie mieli do Austrii 0,5 punktu straty, po - 14 z czymś. Za coś takiego powinien dostać dożywotniego bana na występy w reprezentacji oraz wykluczenie ze społeczności miasta Kuopio :>
(20.02.2006, 20:36)
Ddunek2006
przeprapszam!! trzeba słuchać a nie myslec !!
i cos tam wygadujecie na szaranowicza. Jest spoko gosc. Aha ja tez czasami ogladam eurosport<lol>
(20.02.2006, 20:34)
monia
Nie moge uwierzyc!!:D:D:D Niezla robota!!:P:P BRAVO!!!
(20.02.2006, 20:34)
PW
Adam, Kamil, Robert, Stefan - Brawo!!! Byliście świetni! Miałem cichą nadzieję, że wyprzedzimy Niemców, ale jest wspaniale! Gratulacje dla Austriaków i Roara (141m - wow!)
PS.
@Realisto, czy nadal uważasz, że Słoweńcy, Włosi, Kanadyjczycy, Kazachowie (czy może Chińczycy :P) nie są w naszym zasięgu?
(20.02.2006, 20:34)
ZP
no i maja niemcy medal bez herra, chcialo sie schmitta na sile wystawiac.. to teraz sa efekty.
(20.02.2006, 20:34)
dunek2006
Równiez gratuluję morgiemu. Dopiero ma 20 lat i ma złoto olimpijskie, w druzynowce i mś juniorów. Pięknie!! W PRZYSZŁYM SEZONIE BĘDZIE MIAŁ PUCHAR!!
(20.02.2006, 20:33)
biedronka
Jak ja sie CIESZE!
Wreszcie pokazali charakter, zwlaszcza Mateja!
Gratulacje dla druzyny i trenera- Panie Kuttin -ma Pan swoj maly " KUTTIN DANCE":))))))....
ps. wiedzialam, ze "rudasek" popsuje mi troche zabawe, ale w koncu poprawil rekord Adasia tylko o 30 cm:)
ps. a Szaran niech spaaaada! Zeby nie sluchac jego gledzenia pusciialm sobie wiazanke " Zakoane songs"- i bylo "prawie" jak w Zakopanem!!!:)))))
(20.02.2006, 20:32)
Jaro
a ja tam nie wiem, co wygadywał Szaranowicz, bo oglądałem konkurs na Eurosport... polecam
(20.02.2006, 20:32)
Dunek2006
to moze ja puszcze fantazje <lol>
gdybysmy odrobili stratę 0,1 pkt do niemców to byśmy byli na 4 a gdyby się norweg jakis wywalił to byśmy mieli brąz!
ale 5 mjsc to i tak LUX BRAVO!!
(20.02.2006, 20:30)
sir_skiner
hmm... jesli tak na nich wplynal medialny konflikt to trzeba przed MS w Hakubie wynajac Torwar i urzadzic pojedynek bokserski Tajner vs. Trener!

Brawo Panowie, jako jedynyni okazaliscie sie prawdziwymi goralami i robiliscie swoje gdy reszta sie klocila. Dzieki!
(20.02.2006, 20:30)
strzel se w leb
Szpakowski musi odejść - po co nakręca taką złą atmosferę !!!
(20.02.2006, 20:30)
nikaa
@romorenka :wyluzuj:)

Ale fakt jest faktem,że Szaranowicz mógłby zamknąć się wkońcu z tymi swoimi komentarzami. Telewizja to nie jest jego prywatny folwark, gdzie może do woli ochrzaniać tych,których nie lubi. On jest komentatorem i dziennikarzem w telewizji publicznej i ma być obiektywny!!! To , co ostatnimi czasy wyprawia Szaranowicz bardzo mi się nie podoba.
(20.02.2006, 20:29)
myszka
BRAWO POLACY!!! Kompletnie mnie zaskoczyli, ale chłopakom należą się ogromne brawa!!! Gratulacje dla medalistów, szczególnie oczywiście dla Austriaków (Kofler i Morgenstern pokazali, że ich nokaut w konkursie indywidualnym nie był przypadkowy). Poza tym myślę, że Morgi pokazał wszystkim, że jest już dojrzałym zawodnikiem, dzisiaj znowu musiał wytrzymać ogromną presję, był odpowiedzialny nie tylko za swój występ, ale za rezultat całej drużyny. Fantastyczny konkurs z zaskakującymi rozstrzygnięciami!
(20.02.2006, 20:27)
Seregedhel
... według mnie drużynoofka to wojna pomiędzy najgorszymi skoczkami w zespole (jesli psuja najlepsi to zostaja w pamieci na zawsze i nie o to chodzi) ... dlatego brawa dla Kocha ... pięknie wytrzymał presje (w indywidualnym zawalisz konkurs tylko sobie, tu jestes odpowiedzialny za zespół) ...
i tym bardziej gratulacje dla Polaków ... brawo!!
(20.02.2006, 20:26)
Aurinko
Brawo Polacy! i co panie Realista? 9-10 miejsce?? buahahaha:)
A Szaranowicz przechodziłm samego siebie... jak usłyszałam złość w jego głosie i to co on mówił na Kuttina... ech chamstwo normalinie... nieby sie później coś tam usprawiedliwiał ale sorry: "jak Polacy utrzymają 6.pozycję tyo przynajmniej tych czterecz zawodników udowodnui że sa w pełni mężczyznami, co nie udało się panu Kuttinowi" albo "ciekawe jakich rewelacji dowiemy sie dziś od pana Kuttina na konferencji"
(20.02.2006, 20:24)
romoerenka
raczej zazalenia kierowałabym do pana kiuru happonen nie był sam w druzynie
(20.02.2006, 20:23)
Jaro
Halo! Panie Realisto! Czekamy na wykład... proszę coś napisać, bo chce się nam pośmiać : )
(20.02.2006, 20:22)
wisienka
taaak, to były emocje ;P
BRAWO POLACY !!!
(20.02.2006, 20:21)
romoerenka
droga uskotko bardzo lubie happonena i nie pozwole go obrazac on nie zepsuł skoku jakby skakał Risto byliby poza podium jakos widhoelzl i koch zawalili i maja 1 no nie
(20.02.2006, 20:21)
pan co zawsze zapomina sie podpisac
BRAVO CHŁOPAKI! Przed konkursem liczyłem na miejsca 6-8 a tu taka niespodzianka :) A teraz czekam na wypowiedź "znawcy" realisty :)
(20.02.2006, 20:20)
nikaa
@ uskotko
Może ja swoje pare groszy dorzucę:):):)
(20.02.2006, 20:19)
Seregedhel
Żaden nie zawalił, piękne pożegnanie z olimpiadą i znowu rozbudzone nadzieje. Ciekawy jestem druzynoofki w Lahti. Zwłaszcza, że skocznia troche miejsza, kto wie może w sam raz dla nas. Oby wicher pozwolił rozegrać równe (lub wogóle) zawody.
(20.02.2006, 20:19)
Marcin
Łał. :) Obstawiałem złoto Austriaków, obstawiałem mniej udany występ Norwegów, dało się przewidzieć blamaż Słoweńców, ale tego co zrobili nasi...chyba nikt się nie spodziewał. :) Brawo Stefan, brawo Kamil, brawo Robert (szczególnie!), brawo Adam. Niezły psikus na zakończenie igrzysk.

@panie Realisto - prosimy o przemówienie! Był pan w swoich typowaniach bardzo blisko, ale jednak Włosi, Kazachowie i Kanadyjczycy (czyli nasi potencjalni rywale) okazali się 'nieco' gorsi...
(20.02.2006, 20:19)
romoerenka
gratuluje austrii morgiemu koflerkowi
polakom chłopcy byliscie super
troche sie pomyliłam ale niewiele co do miejsca polaków mówiłam ze beda 4 ale i tak super norwegom bjoernowi roarowi rekord to jest cos szkoda ze tommy słabo skakał i oczywiscie finom
ahonen ma medal hehe
(20.02.2006, 20:19)
fan skoków
Niektórzy z was pisali że Rosjanie mają lepszą od nas drużynę i co, a ja mówiłem że są gorsi i co? Także pisałem że możemy pokonać Szwajcarów w co wielu wątpiło i co? Pisałem także że jeśli będziemy skakać jak na K95 przy odrobinie szczęścia możemy wyprzedzić Japończyków, w co też dużo osób wątpiło, i co? Widać że miałem sporo racji.
pozdrowienia
(20.02.2006, 20:18)
nikaa
Polacy ŚWIETNIE!!! Proponuję przynajmniej dzisiaj Kuttina (dla przyzwoitości) zostawić w spokoju!
Brawo Finlandia! Chciaż mogło być lepiej....
(20.02.2006, 20:18)
tommm

BRAWO POLACY!!!
(20.02.2006, 20:17)
uskotko
***** HAPPONENA.
Kto się zrzuci na ładunek? Poświęcę się i podłożę.
(20.02.2006, 20:15)
Paulinaka:)
<happy> Austria pierwsza wierzyłam w nich Polska też wspaniale<happy>
(20.02.2006, 20:14)
Jaro
Idealne wyniki! Piękne Igrzyska!
Proponuję teraz pośmiać się ze "znawcy" Realisty... I co panie prorok? 10 miejsce nadal będzie sukcesem? He he he
(20.02.2006, 20:14)
black eyed peas
Hautamaeki skakał pięknie!!! Złoto należało się Austrii!!! WOW!
(20.02.2006, 20:13)
Nala
Brawo Austria!!!
Brawo Polacy!!
(20.02.2006, 20:11)
super fan skoków
Już są wyniki!!! Austria mistrzem olympijskim!!! Bravo!!!
(20.02.2006, 20:11)
wiatrolap
bedzie nowy rekord skoczni
(20.02.2006, 19:38)
sir_skiner
jesli zaden nie zawali to bedzie to cud... zle fakt, jesli ingebrigsten zawali...
(20.02.2006, 19:28)
dżolo
Polska - brąz!!! Dacie radę!!! Trzeba wierzyć!!!
(20.02.2006, 19:23)
sabcia
wow tego dawno nie bylo
7 punktow do 3 norwegow:))))
oby utrzymac 5 miejsce...
to by bylo super...:)))
(20.02.2006, 19:19)
siwy
kto dalej skoczyl bystoel czy neumayer w pierwszej serii
(20.02.2006, 19:19)
uskotko
Janne się stara, a koledzy skaczą sobie, jakby na majówce byli...
^&%%^&%&*^$#@@ @#
Hyppää, PERRRKELE!!!
(20.02.2006, 19:16)
Seregedhel
Brawo Polscy skoczkowie, liczę na drugą serie. Tak samo jak na uskrzydlającego Szaranowicza ( zostawił narty na progu, a potem sie nimi nakrył). Mimo wszystko takich emocji już dawno na żadnym konkursie nie przeżywalem (tudzież półmetku). Brawo i jeszcze raz dziękuje i dalej trzymam kciuki.
(20.02.2006, 19:15)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
IO: Złota Austria, Polacy na 5. miejscu!
IO: Złota Austria, Polacy na 5. miejscu!

IO: Złota Austria, Polacy na 5. miejscu!

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich