Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Klasycznym Oberstdorf 2005 dobiegają końca. Dla skoczków zakończyły się wczoraj - konkursem drużynowym na skoczni K120. Ekipa fińska dziś wieczorem wraca do ojczyzny - z niebagatelnym dorobkiem trzech medali: brązu, srebra i złota, powiększonego o dwa srebrne medale biegaczek: Virpi Kuitunen w biegu na 30 km oraz Pirjo Manninen i Riitty-Liisy Lassili w sprincie. Dorobek ten może wydawać się skromnym - zwłaszcza w porównaniu z czternastoma krążkami Norwegów, pośród których sześć jest złotych.

We wczorajszym konkursie, drużynowej rywalizacji na Schattenberg K120, Finowie zajęli drugie miejsce. Wygrała znów niedościgniona Austria. Zabawę Finom popsuł... mistrz świata, który w pierwszej serii nie doskoczył 130-go metra. Później tłumaczył, że przed jego skokiem wiatr odwrócił się i wiał lekko w plecy. Kolegę poparł Risto Jussilainen, twierdząc z przekonaniem, że skoro Martin Hoellwarth skoczył dziesięć metrów dalej niż Janne, musieli oddawać skoki w różnych warunkach. "Szkoda, że nie zdobyliśmy złota jako drużyna, ale lepsze srebro niż czwarte miejsce" zauważył nie bez racji Ahonen po konkursie. "Medal to medal." Finowie stracili do Austriaków blisko 15 punktów, zaś Norwegów wyprzedzili o ponad 9. "Wspaniała walka o medale" podsumował po konkursie trener Tommi Nikunen.

Finowie wracają do domu zadowoleni. Najbardziej ukontentowany jest Janne Ahonen, który w Oberstdorfie zajął odpowiednio 4, 3, 2 i 1-sze miejsce, czym potwierdził swoją fenomenalną formę w tym sezonie. Nie wygrał może wszystkiego, do czego predestynowali go niektórzy, ale wygrał prawie wszystko. A w konkursach mistrzowskich startował ze złamanym żebrem, co ujawniono opinii publicznej w piątek wieczorem. Jakieś trzy tygodnie temu Ahonen nabawił się pęknięcia żebra podczas wyjątkowo silnego ataku kaszlu. "Zmieniło to program treningowy" powiedział Antti Eskola, lekarz fińskiej reprezentacji. "Trzeba było zrezygnować z ćwiczeń, w których poruszały się ręce i w których mogło dojść do przemieszczenia złamania." Kierownictwo ekipy postanowiło zachować ten fakt w tajemnicy. "Jeśli powiedzie mi się w Oberstdorfie, oznaczać to będzie, że jestem twardym facetem" stwierdził dokładnie dwa tygodnie przed konkursem na dużej skoczni. Udowodnił to. Jest dziś mistrzem świata.

W najbliższy weekend zawody w Lahti, rodzinnym mieście Janne Ahonena. Finowie zechcą powetować sobie "przegraną" w Oberstdorfie, a mają wszak przewagę własnej publiczności i znajomości skoczni. Sobotni konkurs drużynowy zapowiada się emocjonująco, zaś w niedzielnym indywidualnym Janne Ahonen będzie miał szansę zapewnić sobie zwycięstwo w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata 2004/2005. Powodzenia!
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« luty 2005 - wszystkie artykuły
Komentarze
TO ŚCIEMA
JAK COŚ BRZYDKIEGO NIECH AHONEN SIĘ PRZYZNA TO JEGO 4 MIEJSCE TO WCALE NIE WINA ŻEBRA PO PROSTU JEST....../...............\... ........//////.........\\\\\\\
(01.03.2005, 10:14)
K
Zazdrośnicy!
(28.02.2005, 21:27)
Luk
Ahonen to żebra ma chyba z papieru :)
(28.02.2005, 18:48)
L@teps
Taaaaaaaaa, a Małysz skakał z połamanym tyłkiem...
(28.02.2005, 17:01)
uskotko
jesteście żałośni.
(28.02.2005, 15:44)
nagini
a jak ja kaszlnęłam to 3 zebra poszly! i przebily klatke piersiowa na wylot!!
(28.02.2005, 14:42)
\'/
a Kiuru skakal ze zlamana noga ktora strzelila mu przy wstawaniu
ale bzdury :/
(28.02.2005, 11:59)
kibic z Augustowa
JA tez tak mysle ze te pęknięcie jest poprostu wymyslone.
(28.02.2005, 11:32)
Krak
zgadzam się... "dorysowano" mu kontuzję. Być może miał jakiś upadek i trochę się poobijał, ale postanowiono to przerysować i napisano o złamaniu. Mało wiarygodne to wszystko, bo dotychczas nie było o tym słychać. Dlaczego nie powiedziano tego przed MŚ, albo po brązowym medalu Ahonena na k-90? Akurat byłoby idealne wytłumaczenie dlaczego "Fenomenalny Janne Ahonen" nie wygrał... A teraz? Brzmi to dziwacznie i jeszcze mniej wiarygodnie.
Ale finomanów łatwo nabrać...
(28.02.2005, 11:05)
mmm_krakow
Ściema - powtarzam jeszcze raz! Jeśli to żebro złamał 3 tygodnie temu, to dlaczego do tej pory było o tym cichutko??
Nie zastanowiliście się??? Naiwni jak dzieci...
(28.02.2005, 10:34)
nika
Ach Ci kibice!! Nie dosyć,że Janne został Mistrzem Świata, to jeszcze skakał z pękniętym żebrem.To jakby podwójne zwycięstwo , raz nad przeciwnikami a dwa nad własną słabością. Za ładnie to brzmi. więc Polscy kibice uznali to za kolejną ściemę i chwyt psychologiczny. Smieszne, nie lepiej przyznać,że naprawdę jest w tym sezonie fenomenalny i posiada nieżwykła siłę i wolę walki???
(28.02.2005, 10:19)
mmm_krakow
Kolejna ściema - jak na mój gust :)) W zeszłym roku Pettersen złamał żebro w Oberstdorfie na lotach i potem skakał coraz gorzej, do klapy w Nordyku włącznie :P
Poza tym, złamanie a pęknięcie, to dwie różne rzeczy. Sama kiedyś miałam złamany obojczyk, więc wiem co to znaczy. Chodzenie owszem, ale trening na poziomie zawodowym przy złamaniu czegokolwiek i start w zawodach? Takie bajeczki to sorry, ale dzieciom do poduchy :)
(28.02.2005, 09:12)
air show
A tak nawiasem mówiąc, Ahonen siedział w czasie konkursu drużynowego wyluzowany, puszczał oczka i nieomal się uśmiechał. Jednym słowem nie wyglądał na człowieka, którego coś boli, więc chyba złamane żebro nie dokucza aż tak bardzo.
(28.02.2005, 00:18)
air show
@onio
Widocznie różnego rodzaju urazy ułatwiają zdobywanie medali, czego Ammann jest najlepszym przykładem.
(28.02.2005, 00:02)
jan maria kuniurka
U Ciebie natomiast spowodowały już dawno trisomię dwudziestej trzeciej pary chromosomów. To taki niebezpieczny sport zarówno dla ciała jak i ducha i to nie tylko u dziennikarzy ale także niczego nie spodziewających się krytyków.
(27.02.2005, 23:45)
biedronka
whatever
(27.02.2005, 23:45)
krytyk
widać skoki narciarskie powodują nie tylko schorzenia fizyczne, ale również wodogłowie domorosłych dziennikarzy... (odnosi się do tytułu niusa)
(27.02.2005, 23:35)
as
Tyler Hamilton przejechał ze złamnym obojczykiem prawie cały Tour de France w 2003 r. i jeszcze etap wygrał
(27.02.2005, 20:22)
aka
Przy kaszlu złamane żebro??? Pierwszee słyszę
(27.02.2005, 20:20)
uskotko
@aho.
Niech sobie do słownika zajrzą :P Buahahahahahhahahaha....
(27.02.2005, 19:14)
onio
I jak on to zrobił? Trzy medale ze zlamanym żebrem?!
(27.02.2005, 19:07)
Aho
Hej Clio! Na snp podejrzewają, że to "pęlnięte żebro" to jakiś błąd w tłumaczeniu.
(27.02.2005, 19:04)
asdf
Mój ojciec poszedł po trzech tygodniach do lekarza, bo go coś w piersiach pobolewało. Okazało się, że miał złamane żebro. Ból nie był wielki.
(27.02.2005, 18:30)
pietras
BOLACE ZEBRO MOZE ZABOLEC PRZY SPADKU Z 2 METROW I UDERZENIU W ZIEMIE Z PREDKOSCIA OK 85 KM/H ???PROSZE O ODPOWIEDZ JESTEM CIEKAWY??
(27.02.2005, 18:25)
pietras
@air show
sorka LGP LETNIE GRAND PRIX SORY POMYLILO MI SIE!!!
(27.02.2005, 18:23)
Realista
Miałem pęknięte dwa żebra, Trochę boli przez kilka dni przy oddychaniu, ale da się wytrzymać.
(27.02.2005, 18:20)
air show
@pietras
Z jakimi Polakami? LGP to nie mistrzostwa Polski
(27.02.2005, 18:18)
pietars
TO ZE MALYSZ WYGRAL Z POLAKAMI W LGP,TO NIC NIE ZNACZY,KAZDY BY WYGRAL:D:D:D:P:P
(27.02.2005, 18:13)
air show
Nigdy nie miałem złamanego żebra, więc nie wiem jak to jest, ale na pewno musi przeszkadzać, więc jeśli to prawda, to szacuneczek. Ale nie tylko Janne jest takim "twardzielem". Pettersen skakał z bolącym obojczykiem, Schmitt kolanami a Małysz nie miał sobie równych podczas LGP, pomimo skręconej kostki.
(27.02.2005, 18:03)
TAMI
Jestem dziewczyna jakby co. I jestem polką napewno. Ale dla mnie patriotyzm i polskość raczej się ze skokami nie kojarzą. Dla mnie to, że ktoś jest tylko za Adamem<ja kibicuję poalkom i finom> nie oznacza automatycznie, że jest patriotą. Oznacza natomiast brak znajomości elementarnych pojęć. Pozdrawiam.
(27.02.2005, 17:43)
pietras
PRZECIEZ AHONEN NIE SKAKALBY ZE ZLAMANYM ZEBREM,LEZALBY W SZPITALU CO WY OSZALELISCIE!!!ROWNIE DOBRZE MOGLBY SKAKAC ZE ZLAMANOM NOGA!!!
(27.02.2005, 17:41)
pietras
@TAMI
MOWISZ TAK JAKBYS NIE BYL POLAKIEM!!!
(27.02.2005, 17:40)
finomanka
Janne najlepszy !!! i ze złamanym żebrem został mistrzem świata...to dopiero trzeba być mocnym...!!! TRWARDZIEL !!! FINIĄTKA GÓRĄ !!! nawet z połamanymi żebrami... :)
(27.02.2005, 17:33)
Noemi
NAJSZCZERSZE GRATULACJE DLA JANNE PONIEWAZ TO BYLO NAPRAWDE COS POWAZNEGO! NIE WIELE BRAKOWALO I STAC MOGLOBY SIE COS GORSZEGO! JESZCZE RAZ GRATULUJE ODWAGI I SILY, BO ZEBY WYSTAPIC W TYLU KONKURSACH I SKAKAC DOBRZE JEST NAPRAWDE DUZYM POSWIECENIEM!
(27.02.2005, 17:32)
TAMI
Aśka zgadzam się z Tobą! Nie dość, że polska zazdrość to jeszcze flustracja codziennością, brak fajnego zajęcia i gorycz :)
(27.02.2005, 16:02)
finofanka
Janne twardziel!!! Janne i tak jestes najlepszy! brawo ze złoto, serbro i brąz ! 3mam kciuki w Lahti :*
(27.02.2005, 15:55)
Anga
Po śmierci Aho, trzeba by to żebro mu wyjąc, polać złotem, oprawić w złotą ramkę i do Muzeum Narodowego. W końcu nie żadne skoki( nogi w domyśle ), nie psychikę, ale to żebro ma ( a raczej wtedy już : miał ) najsilniejsze, choć połamane...:D
(27.02.2005, 15:35)
uskotko
tak łatwo jest napisać: Małysz, skacząc z całymi żebrami, zdrowy etc. nie dość, że nie zdobył medalu, to nawet w pierwszej dziesiątce się nie znalazł. Tylko po co? Chodzi o cieszenie się, a nie wykrzywianie na innych. Ludzie to jednak są bardzo ubodzy...
(27.02.2005, 15:28)
madzia
Biedny Janne współczuje mu, ale pokazał, że jest rewelacyjny
(27.02.2005, 15:25)
Aśka
Wszyscy tylko chwalą swoje... Nie sądzisz ???
(27.02.2005, 15:22)
Aśka
Zwykła - polska zazdrość.......
(27.02.2005, 15:21)
Lucas K
już nie mają czego wymyślec, zeby tylko wywyższyć tego Ahonena. złamane zebro, i co jeszcze. chca pokazac jaki to mistrz, zdobył tytuł ze złałmanym zebrem, co za wyczyn,?? Już sie we mnie gotuje. I tak nie dorówna Adamowi Małyszowi w swoim geniuszu. Koniec i basta. A takie chwyty to niech sobie robia ale gdzie indziej. Złamane żebro to straszny ból, ruszac się nie da a co dopiero skakać
(27.02.2005, 15:20)
Aśka
Czyli Ahonen to twardy facet.... i za to właśnie go podziwiam !!!
(27.02.2005, 15:20)
Jasiek
Dlaczego Ahonen startowal w MS? Mogl sobie rozbic to zebro.
(27.02.2005, 14:51)
ciocia-klocia
Po co ty się tłmaczysz! Przecież każdemu może się nie udać. I tak Cię lubię. Bardzo...
(27.02.2005, 14:51)
ireneusz
tak zawsze wszyscy mowili ze malysz szukal wymowki jak mu nie poszlo ze wiatr....itd. a tu ahonen sam sie przekonal ze wiatr ma duze znaczenie.
(27.02.2005, 14:50)
fr
@Clio
ok, pewnie masz rację. wolę wieżyć ortopedom niż książkom od PO. : )
(27.02.2005, 14:50)
Clio
mnie na zajęciach z ortopedii powiedzieli, że pęknięcie jest "zwyczajowym" określeniem złamania. Oczywiście chodzi o złamanie bez przemieszczenia, ale jednak jest to złamanie :)
Pozdrawiam!
(27.02.2005, 14:49)
ireneusz
no co ten ahonen powie - wiatr sie odwrocil i wial mu w plecy. hmm... bardzo dziwne, przeciez podobno "najlepszemu nic nie przeszkadza"
(27.02.2005, 14:48)
ciocia-klocia
Hej Clio ty umiesz po fińsku?
(27.02.2005, 14:48)
Nadia
W takim razie zwracam honor;)tak czy inaczej nie rozumiem czemu mieli by o tym zlamaniu klamac
(27.02.2005, 14:43)
fr
@Clio
no nie wiem, mnie na PO uczyli, że złamanie to całkowite przerwanie ciągłości tkanki kostnej (może wystąpić przemieszczenie odłamów), a pęknięcie - częściowe. raczej się sobie nie równają.
(27.02.2005, 14:43)
Clio
@Nadia.
Zmartwię Cię - pęknięcie równa się złamaniu.
(27.02.2005, 14:39)
Nadia
Hej ale on go nie zlamal on mial je "tylko" pekniete to przy kaszlu mozliwe:/
(27.02.2005, 14:37)
Nadi
Haha...Jakby ludzie łamali żebra przy ataku kaszlu to by wtedy dopiero było <lol2>
(27.02.2005, 14:36)
Charisma
@finka
DOBRZE POWIEDZIANE...
(27.02.2005, 14:16)
finka
Zgadzam się z @uskotko. To musiałao boleć, więc tym bardziej podziwiam Ahonena za to, że w ogóle wziął udział w zawodach. :-)))
A co do niedowiarków: poczytajcie troche ksiązek z dziedziny medycyny i sportu to może uwierzycie w złamane żebro Ahonena!
(27.02.2005, 14:12)
fr
@pietras
miałeś kiedyś żebro złamane? jeśli nie, to nie rozumiem po co zabierasz głos.
(27.02.2005, 14:05)
uskotko
no proszę, ilu mamy lekarzy, anatomów, a zwłaszcza ortopedów pośród kibiców skoków. Buahahahahaha...

Janne, wielki respekt!!! Musiało Cię boleć jak *****. Jesteś najlepszy na świecie! :)
(27.02.2005, 14:03)
Elcia
sir_skiner zadje sobie sprawe co to znaczy skakać, sama gram w siatkówke i wiem co to znaczy jaka kolwiek kontuzja
Chodzenia do skakania nie śmie porównywać
To jeszcze wytłumaczcie mi jak Akseli Kokkonen mógł skakać skoro też miał kontuzje
(27.02.2005, 13:51)
fr
@sir_skinner
ja ze złamanym żebrem przez tydzień jeszcz jeździłem na snowboardzie (w tym dużo skakałem, nawet wyżej niż 2-3 metry) i trochę bolało, prawda, ale w takich momentach da się nie myśleć o bólu. chociaż też nie rozumiem po co mówić o tym teraz - pewnie trzeba było jakoś naprawić tą skazę na image'u jaką były łzy po zdobyciu złota. ; )
(27.02.2005, 13:51)
Charisma
@fr
ALE MASZ GADANE...
(27.02.2005, 13:51)
sir_skiner
@elcia
2 slowa na koniec:
chodzenie a skanie to 2 rozne rzeczy, ty nawet sobie sprawy nie zdajesz jakie to sa obciazenia... jesli twoja mama skakala z 2-3 metrow na ziemie po kilka razy dziennie, to spoko ;]
po co sciemniac? budowanie legendy macho, wizerunek, reklama, kasa... malo ci?
(27.02.2005, 13:45)
Elcia
Moja mama złamała 2 żebra jeszcze w wakacje to było już dawno , a ja chciałam to tylko porównać do Janne i jego złamanego żebra, zdaje mi sie że też Kokkonen miał złamane żebro podczas letnich zawodów i jakoś skakał
(27.02.2005, 13:44)
fr
@pietras
popatrz, tak się akurat złożyło, że pewnie tego samego dnia kilkadziesiąt tysięcy ludzi na całym świecie sobie coś złamało. mniej sceptycyzmu, więcej trzeźwego myślenia Ci życzę.
(27.02.2005, 13:43)
fr
A ruszać się i machać rękami jak najbardziej mogę i wcale nie sprawia to jakiegoś wielkiego bólu. (przy machaniu rękami pracują raczej mięśnie barku niż klatki piersiowej)
(27.02.2005, 13:40)
pietras
@fr
TAK SIE PIEKNIE ZLOZYLO, ZE ZLAMALES ZEBRO NIEMAL ROWNO Z AHONENEM, A DLACZEGO NIE ZLAMALES NAPRZYKLAD PAZNOKCIA, NOGI, REKI, KREGOSLUPA, GLOWY........?
(27.02.2005, 13:38)
Charisma
@Elcia
"Po drugie nie sądze żeby Clio pisała tę informacje, gdyby była ona kłamstwem
Moja mama miała złamane dwa żebra i jakoś noramlnie chodziła, ruszała się"

POPIERAM W 100%
(27.02.2005, 13:38)
fr
bez przesady, ludzie, trochę ponad tydzień temu złamałem żebro i to wcale nie jest nic strasznego. Trochę boli jak się głęboko oddycha, tylko kasłanie i kichanie jest straszne - mniej więcej jakby coś przebijało klatkę piersiową na wylot, ale da się wytrzymać. Po dwóch tygodniach już pewnie śladu nie ma, więc nie wiem o co tyle szumu.
(27.02.2005, 13:36)
pietras
JEJKU ONI PISZA TO O CZYM WSZYSCY MOWIA I O CZYM JEST GLOSNO,PRZECIEZ NIE WYMYSLILIBY TEGO BEZ POWODU!!!
(27.02.2005, 13:34)
Karolcia:-)
Elcia<no nie wiem czy do końca skakał w sobotę super!?!
(27.02.2005, 13:31)
Elcia
Zazwyczaj wierze informacjom pochodzącym z Yle, więc dlaczego teraz mieliby kłamać, co by to dało Ahonenowi, rozumiem jakby skakał tragicznie to można by było zrzucić na to winę, ale on przecież skakał tak jak zwykle
(27.02.2005, 13:30)
Elcia
Po drugie nie sądze żeby Clio pisała tę informacje, gdyby była ona kłamstwem
Moja mama miała złamane dwa żebra i jakoś noramlnie chodziła, ruszała się
(27.02.2005, 13:27)
Charisma
Moim skromnym zdaniem (jesli mogę się wtrącić) to uważam, że to mało prawdopodobne, żeby ze złamanym żebrem można było skakać... Ale lekarzem to ja nie jestem! Zresztą ile ściem już było w tym sezonie? Chociażby cudowne kombinezony Norwegów?
(27.02.2005, 13:25)
pietras
BEZ SENSU 142,5 TO JESZCE NIE TAK DUZO NA TEJ SKOCZNI,TAK DOSWIADCZONY ZAWODNIK NIE LAMIE ZEBRA NA 142,5 METROWYM SKOKU,W WILINGEN MOGLBY ROWNOCZESNIE ZLAMAC WSZYSTKIE ZEBRA!!!
(27.02.2005, 13:25)
Karolcia:-)
pietras<On był chory miał wysoką tem.i wogóle ale to,że ma żebro złamane no to to jest 100% ściema!Jakoś jak się cieszył to machał rękoma i nic Go nie bolało.
(27.02.2005, 13:24)
Pettersen
choć to jest mało możliwe
(27.02.2005, 13:24)
sir_skiner
@Himena
dobra ja wysiadam... jak dla mnie mozesz wierzyc, ze skakal z polamanymi nogami, bez roznicy ;)
(27.02.2005, 13:23)
Elcia
Karolcia
a skąd ty możesz wiedzieć że on nie ma złamanego żebra, jesteś jego lekarzem???
(27.02.2005, 13:23)
Pettersen
a może złamał żebro wczoraj na skoku 142,5???
(27.02.2005, 13:23)
himena
@ski_skiner
Wątpie, ale jak udowodnić czy to prawda czy ściema? Może sobie mieć p ęknięte żebro czy coś!
(27.02.2005, 13:22)
pietras
WIDZAC TO JAK AHONEN SKAKAL,JAK SIE CIESZYL PO DOBRYM SKOKU WIDZAC GO NA KONFERENCJI PRASOWEJ,NIC NIE WSKAZUJE NA TO , ZE BYL CIEZKO CHORY!MIAL POPROSTU KATAREK I TYLE!!!
(27.02.2005, 13:21)
sir_skiner
@Himena
mogl se skakac a tydzien wczesniej nie mogl ruszac rekoma, tak?
(27.02.2005, 13:20)
Karolcia:_)
Elcia<po pierwsze to skąd Ty możesz wiedzieć,że Ja lubię Małysza nie zaprzeczam to jest Mój rodak więc Mu kibicuję ale Aho i innych finów także lubię.Może był chory co w to nie wątpie ale żeby Mu odrazu żebro pękło to zabardzo w to nie wieżę!
(27.02.2005, 13:20)
Himena
@ski_skiner
W 2 gimnazjum, ejj... poprawia się błędy!!!
I skoczył 142,5 m to jest bardzo prawdopodobne, bo prawie sie zabił!=) Prawie upadł!
(27.02.2005, 13:19)
Elcia
ok to wszystko ściema niech wam będzie hehehe nie mam ochoty się kłocić, brak mi słów hehehe :D
(27.02.2005, 13:18)
sir_skiner
i moze zrobil by taka akrobace gimnastyczna jak wczoraj w 2gim skoku na 143 metr ze zlamanym zebrem?? no ludzie, otworzcie oczy!
(27.02.2005, 13:17)
Himena
@Elcia
Masz 100% racji!
(27.02.2005, 13:16)
Elcia
Karolcia, ja nie chce się kłocić , ale ty ak piszesz bo bardzo lubisz Adama i nie możesz w to uwierzyć że ktoś pomimo ciężkiej choroby mógł być lepszy od Małysza
(27.02.2005, 13:15)
Himena
@ski_skiner
A to mógł se skakać, z kombinezonami Kojonkowskiego to tez ściema była! Albo z wypowiedzią Nikunena że Aho jeszcze do siebie nie doszedł!
(27.02.2005, 13:14)
pietras
@aho
JESZCE 3 TYGODNIE TEMU MIALEM ZAPALENIE KRTANI ,KASZEL JAK NIE WIEM CO,GORACZKA 39,KATAR WYRYWAL MI ZATOKI A TERAZ CZUJE SIE JAK RYBA W WODZIE;];]
(27.02.2005, 13:13)
Karolcia:-)
Elcia<piszesz tak bo lubisz Aho Ja też ale nie wieżę,że kaszel może być tak mocny,że przez niego można sobie żebro złamać.
(27.02.2005, 13:13)
sir_skiner
@Himena
ech... ale Ahonen wtedy skakal i tyle!
bez jaj, kochani...
(27.02.2005, 13:12)
Karolcia:-)
pietras<ale On nie był chory cały czas przez miesiąćc Oni napisali to w takim sensie,że przez miesiąc był między młotem,a kowadłem. Najpierw się przeziębił trzymało Go 1,5 tyg.potem było lepiej,a potem znowu Go wzięło na kolejne 2 tyg.(po Zakopcu).
(27.02.2005, 13:11)
aho
@pietras - Ciezka grypa to nie przeziebienie...
(27.02.2005, 13:10)
Himena
@pietras
Jest kilka podobieństw!
(27.02.2005, 13:09)
Elcia
Karolcia, to nie jest ściema, gadasz już jak tajner kiedy Aho był chory i nie chciał w to uwierzyć hehehe
Janne jeszcze bardziej cię lubie JANNE ON PARAS
(27.02.2005, 13:09)
Karolcia:-)
luki<podobnież nasi mają jechać i prawdopodobnie prawie w takim samym składzie jak na MŚ czyli Stoch,Małysz,Bachleda i Mateja lub Rutkowski zależy od tego czy Robert chce skakać czy nie.Pozdrawiam!!!
(27.02.2005, 13:09)
pietras
@HIMENA
A CZY TWOJA KOLEZANKA PRZYPOMINA CI AHONENA
(27.02.2005, 13:07)
pietras
KOLEJNA WALKA UMYSLOW,CO ONI CHCA PRZEZ TO OSIAGNAC,MOZE TA CHOROBA WCALE NIE TRWALA TAK DLUGO,JESZCZE W TAMTYM TYGODNIU MOWILI O CHOROBIE AHONENA TO NIE MOZLIWE ZEBY BYC PRZEZIEBIONYM PONAD MIESIAC!!!
(27.02.2005, 13:01)
Himena
@sir_skiner
Nikunen gada bzdury, mówił że Ahonen jest po chorobie i raczej nie będzie zdolny do walki o medale! I on na K-120 postawił na Małysza, a to się nie sprawdziło!
(27.02.2005, 13:01)
sir_skiner
ludzie, ale on przed Pragelato zaczal skakac! tak mowil Nikunen! czyli historia jest taka: Aho "lamie" zebro 3 tygodnie temu, zmienia trening aby nie ruszac rekoma, a tydzien pozniej skaze sobie w najlpsze na K-120 o_O
ktos tu opowiada bzdury, albo ten facet jest genetycznie modyfikowany
(27.02.2005, 12:56)
luki
Ciekawe w jakim składzie nasi pojadą do Lahti? Czy wogóle pojadą? Bo PZN może znów powiedzieć ze są zmeczeni i bedą sioedzieć w domu.
(27.02.2005, 12:46)
Zły
miał ahonenik zdobyć cztery złote medale... coś prognozy się nie sprawdziły he he he
(27.02.2005, 12:46)
Himena
@aho
Po chorobie to i tak dobytek!
A co jak naprawdę sobie złamał to żebro?
(27.02.2005, 12:45)
aho
Moim zdaniem to ściema. W koncu musza jakos wytlumaczyc, ze zdobyl "tylko" jeden zloty medal. No i w koncu "tylko" w trzech z czterech skokow na HS137 skoczyl najdalej....
(27.02.2005, 12:41)
Pettersen
@Daditsoooooo

ja w to nie wierze to zwyczajna fIŃSKA sciema
(27.02.2005, 12:31)
Daditsooooooo
Mozna sobie zlamac mozna to nic nie normalnego.Takie przypadki sa normalnie i zwyczajne!! To nie zadna sciema
(27.02.2005, 12:27)
Himena
Srebrny medal tez dobry! Janne musisz skakć w Lahti i wygrać! Spoko wice lider to może być Adasiek! Tylko nie złam sobie drugiego żebra!
(27.02.2005, 12:24)
Pettersen
nie!! Ahonen nie moze skakac w lahti!! inaczej Hoellwarth Ljoekelsoey Malysz Janda go nie dogania:( ale pozostanie emocjonujaca walka o wicelidera PŚ:)

z mojego punktu widzenia wicelider powinien zostac drugim mistrzem i dostac chociaz plastikową kule i medal!! Ahonen jest nie do dogonienia

a wiec powinno byc dwoch mistrzów!!!
(27.02.2005, 12:19)
Karolcia:-)
No cóż!!!Żebro,a może to jakaś ściema?Przy kaszlu można sobie złamać żebro?Pierwsze słyszę.
(27.02.2005, 12:14)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Złamane żebro Mistrza Świata
Złamane żebro Mistrza Świata

Złamane żebro Mistrza Świata

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich