Mega-agato by na 100% wygrał miał Mistrzostwo w kieszeni tak mi żal go.A tak to tylko 3 miejsce :(:(:(:(:(:(
(24.02.2008, 16:02)
skoczek juniorSzkoda mi Romorena że prowadził po pierwszych 2 seriach był liderem powinien wygrać!!!
(23.02.2008, 19:00)
Mega-agaChyba żaryujesz nie ma na to odwagi i jeszcze formy do takiego wyczynu tylko ten kto potrafi czyli dzisiejszy zwycięzca a będzie nim Romoeren albo...... Nie ma szans na pokonanie Mistrzunia lotów.
(23.02.2008, 15:15)
ExpertUważam, że Małysz przeskoczy skocznie i wyląduje na trybunach. Tylko się zastanawiam ile sędziowie odejmą.
(23.02.2008, 15:00)
boniec1.Romoren
2.Koch
3.M alysz
proste
(23.02.2008, 14:58)
Mega-agano bo to są Fra*****
(23.02.2008, 14:57)
LadyCzy nie uważacie, że Romoeren ma taki sam słodki wygląd jak Kurt Cobain?
(23.02.2008, 14:57)
Mega-agaNo Romoeren zadziwiłeś mnie.Zdetonowałeś wszystkich i skocznie i innych.Liczyłam na ciebie od dawna.nie poddawaj się.Podium jest dla ciebie i dziś i jutro dla twoich kolegów.No i może dla Małysza że by nie było.Bo każdy tak w niego wierzy że mógłby do końca sezonu wygrywać.Ja nie mam na ten temat zdania będzie jak będzie a jak zdobędzie jakiś medal to będę sie cieszyła ale wolę żeby Kofi tez sobie powalczył albo nawet i ....:)Ale Romoeren jest mistrzem!!!
(23.02.2008, 14:19)
myszka55.sabciamoje marzenia na dzisiaj to 1.Romoeren
3 Malysz...:))) marzenia maja to do siebie ze czasem sie spelniaja:D:D
(23.02.2008, 13:20)
fan skokówChciałbym, żeby było tak:
1.Małysz
2.Koc h
3.Ahonen
A będzie tak:
1.Koch
2.Romoer en
3.Małysz
Za marzenia się nie płaci, a nie jest to niemożliwe:)
(23.02.2008, 12:32)
FrEuDWygra romoeren, drugi będzie Koch, a trzeci Małysz
(23.02.2008, 12:26)
fan skoków@Xellos
Napewno Hula, Bachleda pojechał do Ramsau.
(23.02.2008, 12:01)
HitsonMałysz jednak będzie jedenasty, zapomniałem o Jerneju Damjanie. Chciałbym w tym miejscu sporo napisać, ale nie wiem oczym. Klimkofanie, Tonio Tajner to syn wybitnego polskiego trenera który doprowadził Małysza do kilku sukcesów, tak więc synalek musi jechać na tą że wycieczkę. Inni polscy skoczkowie wiele lepiej by nie skakali. Natomiast forma Romoerena jest coraz niższa, dlatego nie zdobędzie on złotego medalu. Może napiszę coś o MŚ Juniorów. Bardzo dobry skład mają polacy, ale nikt nie wejdzie do pierwszej dziesiątki. Wygra Karelin lub Tochimoto. Wyżej oceniam szanse Tochimoto. A jutro będzie konkurs drużynowy, Austria tym razem nie da szans rywalom, a Norwegowie którzy nie trafili z formą na MŚ w lotach zajmą dopiero Trzecie Miejsce.
Schlierenzauer wygra MŚ bo Koch nie wygra, a Romoeren wczoraj tylko w pierwszym skoku skoczył dobrze. Ahonen natomiast jest bardzo mocny, tylko mu wczoraj drugi skok nie wyszedł. Jutro w konkursie drużynowym Polacy zajmą co najwyżej 10 miejsce, ale chyba jednak jedenaste. Pewnie będzie skakał Hula, bo bachleda jest słaby. Hula pewnie też i Żyła. Stoch też obecnie jest słaby, a MAŁYSZ który do tej pory skakał coraz lepiej, teraz będzie skakał coraz gorzej. Dla mnie niespodzianką jest postawa gospodarzy, Niemców. Skaczą oni zaskakująco dobrze. Cała czwórka przeszła do drugiej serii. Dużym rozczarowaniem jest postawa Słoweńców i Szwajcarów. Po nich się więcej spodziewałem.
Komentarz został dodany o godzinie 12.00.
(23.02.2008, 12:00)
fan skokówA co do Kocha, pechowcem był już 2 lata temu w Kulm, mam nadzieję że znowu nie będzie pechowcem. Jedna kwestia jeśli Koch dalej będzie latał najdalej co jemu życzę, bo nie wierzę żeby Małysz zdobył złoto i będzie dalej na 3. miejscu to dla mnie on będzie zwycięzcą, wiem może to trochę brzmi dziecinnie, ale mimo wszystko to już byłby pech gdyby przeskoczył wszystkich w sumie te 10 metrów (nie mówię o przypadku upadku lub podpórki) i miałby tylko srebro lub brąz.
(23.02.2008, 10:55)
krwisty@kuba na pewno to ty masz naście lat wnioskując z twojego nika i wypowiedzi.Na pewno Małysz wystartuje ale już tego podium nie byłbym taki pewny szczególnie że na plecach siedzą mu bardzo silni zawodnicy i to ze jest teraz 5 nic nie znaczy.Ma takie same szanse być wyżej jak i spaść o parę oczek.To są skoki i tu wszystko sie może zdarzyć szczególnie w lotach w których noty za styl liczą sie ogromnie ,co na marginesie nie bardzo mi się podoba.Takze nie ma co głupio prorokować tylko siąść dzisiaj i obejrzeć spokojnie drugi konkurs.Ja właśnie tak zrobię i będę dmuchał naszemu skoczkowi pod narty i trzymał kciuki za jego jeszcze dłuższe i piekniejsze skoki;-)
(23.02.2008, 10:53)
fan skoków@Xellos
Ciesze się:) Tylko jeszcze na pozostało czekanie żeby jutro nas przekonali. Nie chcę się chwalić, ale to kolejny argument: ostatnio jestem dobry w przewidywaniu drużyny naszej na ważnych imprezach. Tak było w Turynie kiedy się pomyliłem o 1 pozycję na korzyść i tak było w Sapporo kiedy twierdziłem z około miesiąca przed że będzie miejsce 4-6, miejmy nadzieję, że i tym razem się nie pomylę.
Zgadzam się z tym co napisałaś niektórzy dostają noty za nazwisko, np.rok temu mało znany Olli i gwiazda Ammann.
pozdrawiam
(23.02.2008, 10:49)
austriaczka07@Xellos
no cóż...marzyc można...ale co do tego ,że Adam złoto wywalczy to na takie cuda bym nie liczyła...:P
(23.02.2008, 10:44)
Xellos@austiaczka07
Chodz iło tylko o to lądowanie. Nie da się robić telemarku przeskakując skocznie. Więc pisanie o stylu tutaj nie ma sensu. Poza tym założe się o wszystko co mam, że jakby to Morgenstern tak skoczył to noty by były 18 to samo Amman i jeszcze paru innych faworyzowanych przez sędziów. Nie raz przecież w poprzednich latach słyszeliśmy od komentatorów tekst "sędziowie docenili jednak bardzo daleką odległość". Tym razem nie docenili nic. Szkoda. Nikt im nie kazał mu 19-20 wstawiać ale chociaż to 18, które na bank by dostał kto inny z innym nazwiskiem. Dla mnie to porażka tych mistrzostw i tym bardziej licze na to, że Koch się nie załamie i dziś znów odleci. Bo wczoraj wyglądał smutno i mine miał kiepską. Możliwe więc, że dziś będzie w kiepskiej psychicznej dyspozycji i popsuje skoki... swoją drogą w sumie niby to dobrze dla Adama by było :) Ale w takim razie dla sprawiedliwości Romoren też powinien popsuć :) I Adam złoto hehehe było by pięknie :)
@fan skoków
Powiem tyle, przkonałeś mnie :) Czekam więc z optymizmem na niedziele :)
(23.02.2008, 10:37)
kuba_z_1994MAŁYSZ albo srebro mało prawdopodobne ale brąz napewno ma
(23.02.2008, 10:20)
michalmowcie co chcecie dla mnie malysz byl jest i bedzie mistrzem adas wskoczy na podium bo jest swietny!!!
(23.02.2008, 10:18)
michalhitson ty lepiej sie nie wypowidaj ze malysz bedzie 10 nie wierzysz wogole w niego nie widzisz jak sie stara skonczy sie tak 1 romoren 2 morgenstern 3 malysz 4 schlierenzauer 5 koch
(23.02.2008, 10:15)
HitsonTe mistrzostwa to wielka porażka Norwegów. Dwa brązowe medale to nie jest to czego spodziewał się trener Norwegów Mika Kojonkowski. Oto jak będzie:
1. Schlierenzauer
2. Koch
3. Romoeren
4. Ahonen
5. Happonen
6. Morgenstern
7. Olli
8. Kuettel
9. Hilde
10.Małysz
1.Austria
2.Finlandia< br>3.Norwegia
4.Niemcy< br>5.Słowenia
6.Rosja< br>7.Szwajcaria
8.Czech y
9.Japonia
10.Franc ja
11.Polska
12.Szwe cja
13.Kazachstan
14 .Ukraina (jeśli wystartuje)
(23.02.2008, 10:10)
austriaczka07@ Xellos
hmm...no może częściowo masz rację...ale powiem Ci jedno....nie jestem jedną z tych nastolatek,którym sie Ber ogromnie podoba....fakt lubie go ale nie dlatego taki a nie inny komentarz napisałam...wolę austriaków...(a jak pewnie zauważyłeś Koch to tez austriak) i staram sie patrzec na to obiektywnie...no ok....może powinna byc belka nieco obniżona...ale śmiem watpic,że jak to ktoś wcześniej ujął "Kojonkoski przekupil sedziow"...po prostu taka dyscyplina...a to,że Kochowi odjeli punkty za brak telemarku to z tego co wiem normalne....może nie miał możliwośc do tego,ale za brak telemarku chyba zawsze odejmuje sie punkty...nie chce tu nikogo urazic,bo to przeciez tylko moja opinia....ale Xellos bądź tak łaskaw przeczytac mojego nicka i dojśc do tego,że wcale na Bera nie lecę...;)
(23.02.2008, 10:04)
fan skoków@Xellos
W tym napewno coś jest, wszystko może zależeć od dyspozycji dnia. Wszyscy pamiętają jak to na codzień słabi Japończycy przebudzili się w zeszłym roku na 1 konkurs. U nas cudu nie będzie, ale miejsce w "8" jest realne, a nawet 7, ale to już naprawdę by musieli się nasi zmobilizować. Ale tak jak mówię Czesi i Jpończycy są do pokonania napewno. 2 najlepsi Japończycy są na 25. 28. miejscu. Stoch i Małysz są w stanie ich przeskoczyć. Hajek wprawdzie zajmuje niezłe 20. miejsce, ale co z tego jak oni się od nas różnią jedynie 1 zawodnikiem więcej w konkursie.
Oczywiście taka jest prawda, że cały urok drużynówek polega na tym, że ciężko jest cokolwiek przewidzieć. Wiadomo czym więcej skoków tym większe prawdopodobieństwo że ktoś zawali. Na kogo postawi Lepisto? 4 lata temu zmienił Hoellwartha na Goldbergera, myślę że tym razem zrobi to samo.
(23.02.2008, 09:45)
fan skokówJa myślę tak: Stoch osiągnął najlepszy wynik na MŚL w karierze, Małysz osiągnie, drużyna osiągnie. M.Bachleda i Żyła są debiutantami więc w pewnym sensie to jest ich najlepszy wynik.
(23.02.2008, 09:32)
apoloniusztajnerSzkoda mi Karelina, to jego 204 m z notami w granicach 17.5 wystarczyloby na pierwsza dziesiatke. To ogromny talent, na 80% przyszły mistrz świata juniorów. Nie wierzylem w Schlierenzauera, dla ktorego to byl przeciez dopiero trzeci występ na mamucie w życiu. Warto zauważyć jednak, że w każdym swoim skoku Austriak poprawial swoj rekord zyciowy, i na pewno poprawi go jeszcze na Velikance. Nie sadze jednak, ze Gregora stac na cztery rowne skoki, dlatego stawiam na Romoerena lub Kocha. Obaj skakli wczoraj znakomicie, Romoeren to urodzony lotnik, a Kochowi w drugiej serii zabrakło metra do życiówki (uzyskał 221 m, rekord skoczni to 223, życiowy Kocha-222). Fajnie, że nareszcie Małysz przypomniał sobie jak śię lata. Przez chwilę bałem się, że loty w Oberstdorfie będą powtórką z Harrachova (- Malysz zajmował wtedy ostatnie miejsca), ale bardzo pozytywnie mnie zaskoczyl. Na pewno ma realne szanse by stanac na "pudle". Dzisiaj wystarcza dwa skoki okolo 210 m z notami ok. 18.5-19.
11 punktów do strata 6-7 metrow, zupelnie do odrobienia. Zal ze Stoch sobie nie pofrunal, ale byl jednym z najmlodszych na mamucie w Oberstdorfie i ma jeszcze czas. Sadze ze wszystko tkwi w jego psychice, bo umiejetnosci potwierdzil m.i.n w Predazzo i Zakopanem. Bardzo spodobala mi sie jego samoocena w wypowiedzi dla TVP.
Szanse na druzynowke skomentuje jutro, bo nie chce przedluzac :D
Pamiętajcie, dziś po południu trzymamy kciuki i dmuchamy pod narty naszemu mistrzowi !! Adam, Powodzenia!!!
(23.02.2008, 09:26)
Rudzik11Romoren i Małysz! Wielcy przedwieczni skoczni! Egzekwo 1 miejsce 1000pkt
(23.02.2008, 09:26)
Xellos@fan skoków
W sumie coś w tym jest. Ciekawe kogo wystawi Lepisto, w sumie teraz Hula powinien skakać skoro Bachleda tak kwali zawalił.
W sumie nic jeszcze nie pisałem o Adamie. Brawo dla niego i licze na to, że w turniej nordycki wskoczy już z max formą i wygra wszystkie 6 konkursów do końca. A patrząc na jego przeszłość to realne, patrząc na jego rywali tym bardziej, Romoren czy Koch na dużych skoczniach będą słabsi, ale Schlierenzauer jest groźny, Morgi troche osłabł. Tak więc trzymajmy kciuki za Adama, niech żyłuje rekord zwycięstw już od Lahti i wygra w Planicy jak rok temu :)
(23.02.2008, 09:19)
lilciaNo Romoren nareszcie powrót ^^
Super, że Małysz w czołówce ;)
(23.02.2008, 08:23)
fan skoków@Xellos
Pamiętaj, że Hula 2 lata temu też jakoś rewelacyjnie nie skakał, ale na drużynówkę się zmobilizował. Zresztą zauważ, że M.Bachleda skoczył w kwaliffikacjach lepiej od najsłabszego Czecha. Ja nadal uważam że będziemy w II serii.
(23.02.2008, 08:10)
GumiakSzkoda, że Lasarovich tak słabo skoczył. Mam nadzieje, że Adaś wskoczy na podium.
(23.02.2008, 08:06)
Fin@SX- ty na niczym się nie znasz wiec tym bardziej się nie wypowiadaj.hehehe
(23.02.2008, 06:01)
Xellos@fan skoków
a ja jakoś drużynówki nie widze, chyba że czwarty zawodnik Hula/Bachleda jakiś super dzień trafi, co w ich przypadku super dzień oznacza ~175m, w innym wypadku będą "latać" tak jak w kwali Bachleda...
Żyłą i Stoch skoczą normalnie czyli tak jak słabi zawodnicy z Japoni czy Czech i wtedy Małysz nadrobi. Byle tylko ten czwarty nam nie zawalił ale nie ma jak narazie podstaw do optymizmu w tej kwestii...
(23.02.2008, 00:19)
fan skokówA więc na dzień dzisiejszy, że miejsce 7-8 jest możliwe.
(22.02.2008, 23:48)
fan skokówW perspektywie drużynówki: wciąż do ogrania są Japonia i Czechy, tylko pozostała 2 Polaków musi się zmobilizować no i Stoch przynajmniej z 6 metrów Rosjanie także nie zachwycili. Szwajcarzy bardzo dobrze.
(22.02.2008, 23:47)
fan skoków@austriaczka07
Nie widziałem też drugiego skoku, ale już przy pierwszym było faworyzowanie, 1 metr Koch skoczył dalej, różnica: 5,3 pkt na korzyść Romoerena. Tzn noty za styl 2,5, 2,0, 2,0 na korzyść Romoerena, sporo. Mi się nie podoba gdy noty decydują o zwycięstwie, jeszcze gdy są niewielkie różnice to jeszcze pół biedy, ale nie w sytuacji gdy jeden przeskakuje zdecydowanie drugiego.
(22.02.2008, 23:38)
adesławmałysz świetnie mógł być wyżej ale i mógł być tak jak np.Andreas Kofler,może jutro powalczy o miejsce na podium
(22.02.2008, 23:25)
Xellosaha gdyby Małysz był w sytuacji BER'a cieszyłbym się jako Polak ale napisałbym że ma szczęście, tak szczęście a nie forme :) Nie da się inaczej tego nazwać jeśli ktoś leci 8,5m dalej i tylko przez to że przeskakuje skocznie traci wszelkie noty.
Natomiast to nie jest Polak, więc patrze obiektywnie bez patriotyzmu na każdego zagranicznego skoczka. Norwegowie się mogą podniecać ale że Polskie nastolatki dostają szału...boże to jest sport nie rewia mody.
(22.02.2008, 23:06)
Xellos@Do austriaczka07 i innych nastolatek zapatrzonych w urode BER'a.
Rozmawiamy tu o skokach a nie jakiś sympatiach wizualnych. Nie macie żadnego pojęcia o skokach. Źle wylądował tak ? Czy ty wogóle zdajesz sobie sprawe że za 220 metrem jest już prawie płasko. Sama sobie leć tyle i zrób telemark. Czemu twój idol nie zrobił telemarku w swoim rekordowym skoku 239 w Planicy ? Przecież ta skocznia jest mniejsza, tutaj 239 się nie skacze. Więc odległości ponad 220 tutaj są odekwatne do tamtej z Planicy.
Włącz sobie rekordowy skok Norwega Roar Ljoekelsoey aby 2 metry dalej, może on ci uswiadomi o czym wogóle mówimy:
http://www .youtube.com/watch?v=j384pDfCR UY
Dwukrotny mistrz świata stylowo skacze też beznadziejnie, czemu ? Bo może inaczej się nie da lecąc poza skocznie ?
Skoro sędziowie już wiedzą na co stać Kocha i ma być uczciwa rywalizacja do końca to powinni obniżyć wyraźnie belke tak aby chociaż dać mu szanse na ten telemark. Wtedy reszta najwyżej nie doleci do 210 metra nawet...trudno, belke się ustala wedle najlepszego. Licze na to, że jutro tak będzie właśnie ustawione, że Koch poleci 210 i wtedy już od niego będzie zależyć styl a nie od tego że skocznie przeskoczył. Nie jego wina, że jest w formie a belka była za wysoko ustawiona.
(22.02.2008, 23:02)
kai.Bjoern.. wreszcie wreszcie wreszcie. uważam żę zasłużył na tą wygraną bo ostatnio naprawde jest w formie. trzymam kciuki za niego w jutrzejszym konkursie =]
(22.02.2008, 21:39)
Lintunia@Fin
Zgodzę się. Aho zawalił szczególnie 2 skok :/ Znów spóźnił odbicie (ten błąd pojawia się u Janne od Zakopanego). Jutro powinno być lepiej. I kto wie czy czołówka nie zawali swoich skoków? Te 20.2 pkt da się odrobić, ale Janne musi się baaaardzo sprężyć :)
(22.02.2008, 21:35)
JadwigaMnie się wydaje, że Martin Koch w drugiej serii ryzykował życie, skacząc dwieście dwadzieścia jeden i pół metra. Mógł przecież wylądować poza skocznią!
(22.02.2008, 21:10)
austriaczka07@ fan skoków
mam jedno pytanie...czytałes mój poprzedni komentarz?? jeżeli tak to proszę weź go sobie głęboko do serca...
(22.02.2008, 21:08)
fan skokówI jeszcze jedno mam nadzieję że nie będzie powtórki z przed 4 lat co do Małysza. Ale osobiście wątpię.
(22.02.2008, 21:01)
fan skokówTo sędziowanie to rzeczywiście przegięcie. Ja jestem w stanie wszystko zrozumieć, ale nie sytuacje kiedy jeden zawodnik od drugiego skacze o 8,5 metra dalej, co na mamucie wynosi 10,2 pkt i w dodatku ma przewagę 2,2 pkt, czyli 12,4 pkt, to jest dużo. W 2005 roku Widhoelzl został skrzywdzony przez sędziów teraz wygląda na to że Koch będzie tym szczęśliwcem. 2 lata temu srebrny medalista Widhoelzl był właśnie 5. po I dniu. No i chyba tak nigdy wysoko Małysz nie był po I dniu. Brawa dla niego i Lepisto, szkoda tylko że Stoch słabiej.
(22.02.2008, 20:57)
Finpoprawka -jeżeli Koch będzie skakał najdalej i nie wygra to będzie wielkim pechowcem
(22.02.2008, 20:55)
FinO dzisiejszych bohaterach:
-Romoren-rzec zywiście jak przystało na rekordzistę świata to trzyma fason ale w drugim skoku odstawał od Szliriego i Kocha-ta trójka już chyba do końca będzie się liczyć.Ps.mógłby już zmazać te 239m z nart bo robi z siebie kret..a
-Schlierenzauer-o n jest dzis największym bohaterem.Debiutant na lotach a tak świetnie skacze i jeszcze na domiar jaka ekspresje emocji w nim to wywołuje,a każdy kolejny skok coraz lepszy
-Koch-jeżeli w kolejnych seriach będzie skakał najdalej to będzie największym pechowcem.Świetnie czuje się na mamutach i jest w znakomitej formie
-Morgi-wciąż skacze powtarzalnie jak maszynka.A noty ma wysokie i to zasłużenie bo każdy jego skok jest elegancki w niczym nieujmując mu elegancji
Małysz -pozytywne zaskoczenie ale na podium niema szans.ale to będą jego najlepsze mistrzostwa.A Fortuna i Tajner niech lepiej się nie wypowiadają bo mi się niedobrze robi od ich wypowiedzi-są żAłOśNIi ! ! !
Ahonen-po treningach jeden z faworytów a pużniej zawalił.Szkoda bo chciałem żeby stał na podium.chyba już taka szansa w jego karierze się nie powtórzy.Przypomina mi to sytuacje z ostatniej olompiady
HApponen-myśl że kto wie.Może on jeszcze wszystkich zaskoczyć bo on lubi latać jest w formie a każdy jego skok jest coraz to doskonalszy.
pozytywne zaskoczenia:Kittel i HAutamaeki i Karelin
Negatywne- bardal,Jacobsen Hilde i Liokelsoy
(22.02.2008, 20:53)
austriaczka07nie widziałam drugiego skoku Kocha....ale śmiem twierdzic,że po prostu źle wylądował...to się przeciez zdaża...nie rozumiem teraz waszych komentarzów....jestem bardzo ciekawa czy jakby to Małysz był na miejscu Romoerena to też byście takie rzeczy tu pisali???
wątpię...wię c troche tolerancji...
(22.02.2008, 20:52)
JaroNa miejscu Kocha to bym się trochę... (autocenzura). Najdalsze skoki w obu seriach i 3 miejsce... Ech...
(22.02.2008, 20:49)
austriaczka07brawo dla Bera i austriaków....
a co do tego,że "Kojonkoski przekupil sedziow"
to uważam,że chyba ktos po prostu nie wiedział co napisac więc palnął cokolwiek i to bez najmniejszego sensu i pojęcia o skokach...zwłaszcza na mamutach....no cóż...bywa i tak...;)
(22.02.2008, 20:44)
Kama fanka BernaraJakie przekupstwo??? Co wy w ogóle straciliście rozum??? No przesada..... Jest dobry i tyle W pełni zasłużył na wygraną może te głupoty to przez brak sympatii do Bjoerna albo przesadby patriotyzm?
(22.02.2008, 20:34)
Kama fanka BernaraBravo Bernar!!!:*** Skoki były piękne nie ma się czego czepiać ale on zawsze był świetnym lotnikiem::) bravo jeszcze raz Oto jest mistrz świata BJOERN EINAR ROMOEREN
(22.02.2008, 20:28)
KamilinhoMałysz będzie 3
(22.02.2008, 20:27)
Jasiek96Według mnie, jeżeli Adaś skupi się, wyciszy, spręży, to może powalczyć o "pudło". BRAWO ADAM!
(22.02.2008, 20:13)
antoniaNareszcie !!! NIEMCY sie przebudzili ( przede wszystkim MADDIN !!! )
MARTIM SCHMITT jest wielkim skoczkiem !!!
Podium wedlug mnie :
B.E.Romören
G. Schlierenzauer
M.Koch lub Morgi
(22.02.2008, 20:02)
orzMartin Schmitt i tak jest najlepszy
(22.02.2008, 19:56)
TOTTIZajewaliscie skakal Koch, no gdyby choc w jednym skoku mial noty 18 lub 18,5 to moze i by wygral, jednak uwazam ze zwyciestwo Romoerena bylo w pelni zasluzone. Adam w 2-gim skoku wykonal prawie idealny telemark i powinien miec noty wylacznie 19 lub 19,5 a nie 18,5 i 19. Morgi otrzymal w dwoch skokach wyzsze noty a przeciez nie ladowal lepiej. Troche zaluje ze w Schmitta zwatpilem a tu najlepszy z Niemcow i to bardzo dobrze skaczac po 200 kilka metrow, i sadze ze Martin jeszcze jutro awansuje z 12 do najlepszej "10". Ale ci Austriacy na terningach do bani bylo a tu miejsca 2-4 zajete przez nich, moze na konkurs sie oszczedzali.
Co wy niektorzy ludzie pieprzycie? Kojonkoski przekupil sedziow? Chyba wam sie cos w waszych glupich za przeproszeniem lbach sie poprzewracalo. Zgadzam sie w pelni z qwerty jednak nie potwierdzam twoich co do tych podmienianych probek. Austriacy po prostu tworza bardzo dobry zespol i tyle.
(22.02.2008, 19:46)
tommmto jest już przesada! Koch skoczył o 8,5m(!) dalej niż Romoeren a mimo to jest za nim, jakaś paranoja z tymi notami za styl. z pewnością bardziej podobał mi się skok Kocha na 221m niż Romorena na 213,5m, mimo że nie był idealnie wylądowany. takie duże znaczenie not za styl to jest jakaś paranoja.
czemu na mamutach 1 metr nie może też być 1,8pkt? 1,2pkt to stanowczo za mało!
(22.02.2008, 19:45)
łowiecie co powiedział Szaranowicz o Kochu? że ma "końskie odbicie" hehe :p
(22.02.2008, 19:33)
markopolo55Chore jest to że zawodnik który latał najdalej jest dopiero trzeci!!!???
Adam powinien być czwarty sędziowanie3 wlotach to paranoja!!!
(22.02.2008, 19:30)
qwertyLudzie, o czym wy mówicie! Kojonkoski przekupił sędziów? Większej głupoty nie słyszałem! Jeśli ktoś ma zawyżane noty, to głównie Austriacy. Morgestern lądował niemal tak samo jak Adam, może nawet gorzej, ale noty ma o wiele lepsze!
Austriacy są uprzywilejowani we wszystkich sportach zimowych. Słyszeliście może aferę z podmienianiem próbek antydopingowych? Obawiam się, że może być tak w skokach, to bardzo dziwne, że w ciągu jednego dnia tak się poprawili.
(22.02.2008, 19:29)
casprrr.A mi jest żal Karelina.
(22.02.2008, 19:22)
koleśTaki sezon jaki ma Morgenstern to chyba jeszcze żaden skoczek nie miał. Cały czas w czołówce, w każdym konkursie się liczy, a jeszcze tyle konkursow przed nami. On nie jest zmeczony on jest ciagle w wysmienitej formie, a wszystkie te wiadomości ze słabnie to tylko gra psychologiczna.
(22.02.2008, 19:02)
wiatrolapAhonen chyba juz nigdy nie bedzie mistrzem swiata w lotach ostatnia szansa umyka bezpowrotnie. Teraz kibicuje Adamowi, szykuje sie najlepszy wystep w karierze. A Kojonkoski to chyba podkupil sedziow zeby wywindowali Romoeren, no bo jakze to zeby rekordzista nie byl mistrzem. Jakby nie wygral to chyba by musial zamalowac wreszcie te 239 ktore na nartach od 3 lat nosi. Brawa dla Schlierenzauera, nieprawdopodobny talent zeby tak nauczyc sie latac po 3 skokach na mamucie. Ljokelsoey zakonczy kariere w tym roku, juz i tak na sile byl ciagniety w ten sezon. Druzynowka to sprawa otwarta, w kazdej z 3 faworytow jest ktos kto zawala.
(22.02.2008, 18:57)
Mati_11Małysz powinien stanac na 3 miejsce jak by nie inni zawodnicy.
(22.02.2008, 18:49)
mmahonen to znowu zawalil !!! :(masakra
(22.02.2008, 18:48)
gośćNo tak Romoren to taka blondyneczka jak trzeba to sie wszystkim podoba !!!
(22.02.2008, 18:47)
aluniazgadzam się z Xellos do do kwaestii not...natomiast Janne Achonen zawiódł mnie,,,,pozostali Finowie bardzo ładnie i to im się chwali :D A no i brawo panie Adamie!!!Bardzo ładne skoki!!!Oby tak dalej :D
(22.02.2008, 18:34)
katarzynka wiedziałam że mój Rumoren wygra kocham Cie moja mordko..............
a Koch to taka tragrdia ..........
(22.02.2008, 18:30)
XellosMoim zdaniem te ich smieszne noty na lotach powinni sobie odpuścic. Co mnie interesuje Romoren na 213 metrze z telemarkiem, wogóle nie robi to wrażenia, Koch za granicą 220 metrów robi wielkie wrażenie nie ważne jak wyląduje. Taki styl mistrzostw to dla mnie bzdura, jak sama nazwa "loty" wskazuje, niech wygra ten kto leci najdalej. Romoren nie jest najlepszy ale robi ładny telemark LOL bez sensu. Brawa dla Kocha za piękne widowisko dla widza. Nie mówiąc już o tym, że jak sami komentatorzy mówią, niektórzy dostają wysokie noty od tak z przyzwyczajenia za nazwisko, sędzie nawet pewnie dokładnie się nie przygląda bo skoro takie nazwisko to musi być 19.
Oby Koch jutro poleciał w beznadziejnym stylu 20 metrow dalej niż Romoren i pokazał kto jest najlepszy !
(22.02.2008, 18:27)
ŻanetaAustriacy jesteście świetni. :*** Kto wie czy tej drużynówki nie wygrają. Brawo!
(22.02.2008, 18:25)