fan skoków85Klasyfikacja medalowa Niemców i Niemek, którzy stawali na podium konkursów drużynowych PŚ, LGP, ZIO, MŚ i MŚL:
1.Richard Freitag 46 (11 24 11)
2.Andreas Wellinger 31 (10 16 5)
3.Martin Schmitt 31 (6 10 15)
4.Michael Uhrmann 31 (6 8 17)
5.Severin Freund 30 (9 14 7)
6.Andreas Wank 24 (5 10 9)
7.Michael Neumayer 23 (6 8 9)
8.Markus Eisenbichler 22 (8 12 2)
9.Karl Geiger 19 (7 9 3)
10.Stephan Leyhe 18 (6 10 2)
11.Sven Hannawald 15 (5 3 7)
12.Christoph Duffner 15 (4 4 7)
13.Dieter Thoma 11 (2 4 5)
14.Jens Weissflog 10 (2 4 4)
15.Hansjoerg Jaekle 9 (4 3 2)
16.Georg Spaeth 9 (2 3 4)
17.Carina Vogt 7 (5 0 2)
18.Katharina Althaus 6 (5 1 0)
19.Alexander Herr 6 (3 0 3)
20.Maximilian Mechler 6 (1 2 3)
21.Stephan Hocke 6 (1 1 4)
22.Juliane Seyfarth 5 (5 0 0)
23.Marinus Kraus 5 (2 3 0)
24.Gerd Siegmund 5 (1 2 2)
25.Ulrike Graessler 5 (1 1 3)
26.Constantin Schmid 4 (2 2 0)
27.Svenja Wuerth 3 (2 0 1)
28.Pascal Bodmer 3 (1 2 0)
29.Ramona Straub 2 (2 0 0)
30.Pius Paschke 2 (1 1 0)
31.Ralf Gebstedt 2 (0 2 0)
32.Frank Loeffler 2 (0 0 2)
Joerg Ritzerfeld 2 (0 0 2)
34.David Siegel 1 (1 0 0)
Anna Rupprecht 1 (1 0 0)
Agnes Reisch 1 (1 0 0)
37.Andreas Scherer 1 (0 1 0)
38.Heiko Hunger 1 (0 0 1)
Andre Kiesewetter 1 (0 0 1)
Tobias Bogner 1 (0 0 1)
Felix Schoft 1 (0 0 1)
Schmid awansował z 27. miejsca na 26. miejsce wyprzedzając Bodmera i Wuerth; Paschke awansował z 36. miejsca na 30. miejsce wyprzedzając: Scherera, Reisch, Rupprecht, Siegela, Ritzerfelda, Loefflera i Gebstedta; Leyhe umocnił się na 10. miejscu; Geiger umocnił się na 9. miejscu.
(31.03.2020, 18:48)
fan skoków85Klasyfikacja medalowa Słoweńców i Słowenek, którzy stawali na podium konkursów drużynowych PŚ, LGP, ZIO, MŚ i MŚL:
1.Peter Prevc 31 (11 6 14)
2.Robert Kranjec 24 (9 5 10)
3.Jurij Tepes 21 (10 4 7)
4.Jernej Damjan 13 (2 2 9)
5.Domen Prevc 9 (2 2 5)
6.Jaka Hvala 7 (3 1 3)
7.Anze Semenic 7 (2 2 3)
8.Timi Zajc 6 (1 2 3)
9.Primoz Peterka 5 (0 2 3)
10.Nika Kriznar 4 (0 3 1)
Anze Lanisek 4 (0 3 1)
12.Nejc Dezman 3 (1 1 1)
13.Jure Sinkovec 3 (1 0 2)
14.Spela Rogelj 3 (0 3 0)
Ema Klinec 3 (0 3 0)
16.Ursa Bogataj 3 (0 2 1)
17.Rok Benkovic 3 (0 1 2)
18.Jerneja Brecl 2 (0 2 0)
19.Peter Zonta 2 (0 1 1)
Matjaz Pungertar 2 (0 1 1)
Tilen Bartol 2 (0 1 1)
22.Damjan Fras 2 (0 0 2)
23.Robert Hrgota 1 (1 0 0)
Andraz Pograjc 1 (1 0 0)
25.Igor Medved 1 (0 1 0)
Maja Vitic 1 (0 1 0)
Katja Pozun 1 (0 1 0)
Katra Komar 1 (0 1 0)
Cene Prevc 1 (0 1 0)
28.Robert Meglic 1 (0 0 1)
Matjaz Zupan 1 (0 0 1)
Urban Franc 1 (0 0 1)
Samo Gostisa 1 (0 0 1)
Jure Bogataj 1 (0 0 1)
Ziga Jelar 1 (0 0 1)
Cene Prevc po raz pierwszy stanął na podium konkursu drużynowego, co dało mu 25. miejsce przed: Jelarem, Jure Bogatajem, Gostisą, Francem, Zupanem i Megliciem, a wspólnie z: Komar, Pozun, Vitic i Medvedem; Zajc umocnił się na 8. miejscu; Peter Prevc umocnił się na 1. miejscu; Lanisek awansował z 15. miejsca na 10. miejsce wyprzedzając: Ursę Bogataj, Klinec, Rogelj, Sinkoveca i Dezmana, a zrównując się z Kriznar.
(31.03.2020, 18:33)
fan skoków85Klasyfikacja medalowa Austriaków i Austriaczek, którzy stawali na podium konkursów drużynowych PŚ, LGP, ZIO, MŚ i MŚL:
1.Gregor Schlierenzauer 55 (31 15 9)
2.Thomas Morgenstern 54 (34 12 8)
3.Wolfgang Loitzl 43 (21 10 12)
4.Andreas Kofler 36 (26 5 5)
5.Martin Koch 33 (19 9 5)
6.Stefan Kraft 32 (5 12 15)
7.Michael Hayboeck 32 (5 11 16)
8.Andreas Widhoelzl 30 (11 9 10)
9.Martin Hoellwarth 25 (11 6 8)
10.Stefan Horngacher 21 (6 6 9)
11.Andreas Goldberger 19 (5 6 8)
12.Manuel Fettner 17 (5 4 8)
13.Daniela Iraschko 9 (3 5 1)
14.Reinhard Schwarzenberger 9 (3 3 3)
15.Philipp Aschenwald 8 (2 3 3)
16.Jacqueline Seifredsberger 8 (1 5 2)
17.Andreas Felder 7 (3 3 1)
18.Ernst Vettori 7 (3 2 2)
Heinz Kuttin 7 (3 2 2)
20.Eva Pinkelnig 6 (2 3 1)
Chiara Hoelzl 6 (2 3 1)
22.Thomas Diethart 6 (2 2 2)
23.Daniel Huber 6 (1 3 2)
24.Manuel Poppinger 6 (0 2 4)
25.Werner Rathmayr 4 (3 1 0)
26.Christian Moser 4 (1 2 1)
27.Florian Liegl 3 (1 0 2)
28.David Zauner 3 (0 1 2)
Clemens Aigner 3 (0 1 2)
30.Marita Kramer 2 (2 0 0)
31.Jan Hoerl 2 (1 1 0)
32.Markus Eggenhofer 2 (1 0 1)
33.Armin Kogler 2 (0 2 0)
34.Stefan Thurnbichler 2 (0 0 2)
35.Christian Nagiller 1 (1 0 0)
Arthur Pauli 1 (1 0 0)
Markus Schiffner 1 (1 0 0)
38.Hans Wallner 1 (0 1 0)
Hubert Neuper 1 (0 1 0)
Gunther Stranner 1 (0 1 0)
41.Richard Schallert 1 (0 0 1)
Franz Neulaendtner 1 (0 0 1)
Florian Schabereiter 1 (0 0 1)
Lisa Eder 1 (0 0 1)
Stefan Huber 1 (0 0 1)
Aschenwald awansował z 19. miejsca na 15. miejsce wyprzedzając: Kuttina, Vettoriego, Feldera i Seifriedsberger; Stefan Huber po raz pierwszy stanął na podium konkursu drużynowego, co dało 41. miejsce wspólnie z: Eder, Schabereiterem, Neulaendtnerem i Schallertem; Hayboeck umocnił się na 7. miejscu; Kraft umocnił się na 6. miejscu.
(31.03.2020, 18:27)
fan skoków85Najlepsi w poszczególnych grupach:
Grupa I:
1.Johansson, 2.Aschenwald, 3.Y.Sato, 4.Schmid, 5.C.Prevc, 6.Żyła, 7.Kytoesaho, 8.Schuler i 9.Kornilov/
Grupa II:
1.Zajc, 2.S.Huber, 3.Forfang, 4.Paschke, 5.K.Sato, 6.Wolny, 7.Deschwanden, 8.Maeaettae i 9.Trofimov.
Grupa III:
1.Leyhe, 2.Lindvik, 3.Stoch, 4.P.Prevc, 5.Hayboeck, 6.Ito, 7.Ammann, 8.Pahjola i 9.Nazarov.
Grupa IV:
1.Kraft, 2.Geiger, 3.Lanisek, 4.R.Kobayashi, 5.Kubacki, 6.Tande, 7.Peier, 8.Aalto i 9.Klimov.
(31.03.2020, 18:20)
Lestek@Laborre Naucz się wreszcie, że "Klingenthalu" i "Vikersundzie" to nie jest niepoprawnie. Można odmieniać, choć można też pozostać przy formie mianownika. Nie mądrz się, jak się nie znasz.
(01.03.2020, 16:09)
Tomek18W końcu mam 1 miejsce w Typerze!!! To jest mój pierwszy sezon w typowaniu i boli mnie trochę to, że nie podczas konkursu drużynowego w Wiśle jeszcze nie wiedziałem, że są te mnożniki i na krótko przed konkursem zmieniłem moje typy i gdybym tego nie zmienił w generalce drużynowej byłbym teraz 11, a jestem 57
(01.03.2020, 12:48)
Anonim@Laborre to był Szczęsny
@fan Przemka
Bo Babiarz nie umie komentowac
(01.03.2020, 11:02)
FankaPiszę o słabszym momencie we wczorajszym konkursie, a nie o tym, że zakończyła się seria miejsc na podium! I niewątpliwie ubiegłotygodniowa infekcja Dawida mogła mieć na to wpływ.
(01.03.2020, 08:09)
troll@Paw245
ale pooglądałem skoki naszych. i 2 próby są źle zmierzone. jedna na korzyść jedna na niekorzyść tak ja to widzę
(29.02.2020, 23:02)
troll@Paw245
P K 116
P HS 130
(29.02.2020, 22:55)
joł@Fanka
a ty piszesz
infekcję przeszedł w zeszłym tygodniu i przyczyniła się do przerwania ciągłości miejsc na podium
(29.02.2020, 22:31)
joł1 i 2 zawody w Sapporo, a teraz koniec lutego mamy
(29.02.2020, 22:27)
joł@Fanka
infekcja, którą Dawid przeszedł w ZESZŁYM tygodniu NIE przyczyniła się do przerwania ciągłości podiów z rzędu
bo zawody w Japonii nie były w zeszłym tygodniu..
to się zaczęło w Zakopanem, wtedy wygrał Kamil, a Dawid skoczył ponad 120 m (ok. 127?) Komentujący zaskoczeni, że może to nie wystarczyć na podium i wskoczył jednak na 3 miejsce
potem było już coraz gorzej..
w Japonii Kobayashi prowadził (skoczył ponad 140m?) - jakoś tak, drugi skok był bardzo słaby i wtedy Dawid skończył na trzecim miejscu (gdyby Kobayashi skoczył dobrze, to już Dawida by nie było), następne zawody - Kobayashi na podium, a Dawid 6 miejsce
także taka kolejność @Fanka
(29.02.2020, 22:22)
Daniel żeby nie słuchać pana B i się denerwować nie oglądam skoków
na koniec tylko zerknę na wyniki i koniec
spokój zachowany
(29.02.2020, 22:13)
jołKobayashi za to 13 zwycięstw w jednym sezonie, takiego wyniku nie ma nawet Dawid "twój idol"
heh..
(29.02.2020, 22:05)
Fanka@ Fanka Ryoyu
Świetne słowa! Turniej 4 Skoczni, którym rozpoczął serię 10 podiów z rzędu (trzecia co do długości w historii - takiej nie miał nawet Twój idol), kiedyś musiał przyjść słabszy moment - mogła się też do tego przyczynić infekcja, którą Dawid przeszedł w zeszłym tygodniu. Szczerze mu życzę, by utrzymał się na podium generalki, jeżeli nie będzie mu to dane - trudno, i tak ten sezon ma świetny.
A narzekaczom proponuję przypomnieć sobie, od jakiego wspaniałego wydarzenia z udziałem Dawida (i Kamila) minie jutro rok! :-)
(29.02.2020, 21:57)
jołktoś kiedyś napisał, że jeśli teraz Dawid tego nie wygra, to już nigdy
więc dobrze, że wygrał, tak miało być
(29.02.2020, 21:48)
Fanka Ryoyuczęsto głupie komentarze czytam tu na temat Dawida i ogólnie, lepiej wyjdźcie na świeże powietrze, to może was oświeci
Dawid wygrał t4s
to był jego czas, jego dzień, to nagroda za te wszystkie lata pracy
jeśli teraz nie utrzyma tego 3 miejsca na koniec, to nikt nie ma prawa go krytykować!
trzeba patrzeć na plusy
wygrał ten turniej
dla wielu skoczków to jest marzenie..
pamiętam ten dzień, zawody i ostatni skok Dawida
i potem chwilę jak odbierał orła
chyba się nawet wzruszyłam, że to on właśnie - często skromny i w cieniu - stał się bohaterem
(29.02.2020, 21:42)
jołczy Kubacki czy ktoś inny "zawalił"
teraz "już po ptokach"
5 czy 6 miejsce, prawie nie ma różnicy
miejsca 1-3, to się liczy
nie wyszło i nie będą płakać, będą kolejne zawody
(29.02.2020, 21:24)
Król@Fanka
"Japonia miała w składzie JEDNEGO fajnego zawodnika, Polska - czterech i niestety udało się im nas pokonać :-("
TWOIM zdaniem JEDNEGO fajnego zawodnika, ale inni mogą uważać inaczej! ty myślisz, że tylko ty masz rację i każdy kto się nie zgadza, ma inne zdanie jest ZŁY
ty natomiast zawsze jesteś dobra..
każdy ma prawo lubić kogo chce i nie ty o tym decydujesz
swoje poglądy zostaw dla siebie
(29.02.2020, 21:20)
marmiJaponia nie miała w składzie jednego fajnego zawodnika, tylko jednego, którego ty lubisz.
To zdecydowanie nie to samo.
Czy ten twoim zdaniem fajny to Ito?
Tak nawiasem dobrze, że Joju nie miał zerowego wiatru, bo byś napisała, że miał nieskończenie lepsze warunki LoL
(29.02.2020, 21:11)
marmi3,6pkt. różnicy wiatru między kolejnymi skoczkami jest całkowicie normalne, jak już Areq wspomniał były większe różnice nawet w tym konkursie. Dla chcącego zawsze znajdzie się powód, żeby na kogoś/coś ponarzekać. To Kubacki skoczył słabo i dlatego przegraliśmy z Japończykami. Proste jak konstrukcja cepa. Póki co konkursy w Lahti odbywają się w stosunkowo sprawiedliwych warunkach, różnice wiatru są mniejsze od przeciętnych.
Natomiast o ile mi wiadomo, to Polacy tej skoczni (poza Stochem) za bardzo nie lubią, ona jest specyficzna. Powszechne wieszczenie zagłady polskich skoków akurat na podstawie tej skoczni jest po prostu nieuprawnione.
Jutro liczę na 2 w top10 i 4 w drugiej serii (optymistycznie :)
(29.02.2020, 21:09)
Fanka@ Król
Japonia miała w składzie JEDNEGO fajnego zawodnika, Polska - czterech i niestety udało się im nas pokonać :-(.
(29.02.2020, 21:06)
joł@Areq
dokładnie
skoro Kobayashi, to i Żyła
i bądź tu konsekwentnym w wypowiedziach ..
(29.02.2020, 21:05)
joł@nowyskoczek
prawda
(29.02.2020, 21:02)
Marvin Z Japonią przegraliśmy nieznacznie., po słabym skoku Dawida. Ale nie zmienia to faktu że pozostałe 4 ekipy były dziś dużo lepsze od nas. W PN zostaniemy raczej na 4 mscu za Norwegią, oby do MŚwL nasi się pozbierali. Tam może być chyba tylko lepiej bo Żyła i Wolny są typowymi lotnikami. Ciężko będzie jednak zgarnąć choćby 1 medal...
(29.02.2020, 20:57)
Oooo@Fanka
Gdyby Kubacki miał odjęte 0,2 a później Kobayashi odjęte 3,6 to byś mówiła że na Kobayashiego specjalnie dali lepsze warunki.
(29.02.2020, 20:53)
joł@Ciepły
o kim mowa?
(29.02.2020, 20:50)
Król@Fanka
czy ktoś K zabronił Polakom skakać dalej?? odpowiedz mi dzieciaku
(29.02.2020, 20:46)
Król@Fanka
"Jaka to sprawiedliwość, jeżeli Japonia (w TAKIM składzie) jest przed Polską?"
właśnie, że W TAKIM składzie!!
(29.02.2020, 20:44)
Fanka@ Areq
Nie wyolbrzymiam. Ale spośród trzech skaczących po sobie zawodników w II serii: Killian Peier, Kobayashi i Dawid - Kobayashi miał odjęte zaledwie 0,2 pkt, a Szwajcar i Polak prawie 4. Czyli na skok Japończyka NAGLE pogorszyły się warunki, a indywidualni medaliści ostatnich MŚ mieli niby takie świetne?
(29.02.2020, 20:31)
Kaszanka@Areq: dziekuje za madre slowa.
(29.02.2020, 20:30)
fan skoków 886najbardziej rozczarował mnie Kubacki po drugim skoku
przed skokiem Stoch traciliśmy do Japonii 6,4 a po skoku Stocha byliśmy przed Japonią o 8,1 to 4,5 metra i on to roztrwonił
(29.02.2020, 20:29)
Areq@Fanka
Hah, z tymi swoimi wpisami to nadajesz się do TVP - idealnie wyolbrzymiasz żeby wyszło na Twoje :D
To prawda, że 3,8 jest 19x większe od 0,2 ale różnica to tylko 3,6 - natomiast przykładowo Cene Prevc miał odjęte 9,4 pkt, a skaczący po nim Piotrek 1,8 pkt czyli różnica to 7,6 pkt, a więc zgodnie z tym pięknie pompują Żyłę w tym sezonie :D
(29.02.2020, 20:19)
nowyskoczekDolezal ma nową ksywę
Michal "musimy to przeanalizować" Dolezal
Cały sezon analizuje a ostatnio jest coraz gorzej. Głupie tłumaczenie przed kamerami.
(29.02.2020, 20:13)
DanekAleż to był fatalny konkurs w naszym wykonaniu . W zasadzie każdy z Polakow jedna z prób zespół. Nasi ewidentnie mają dołek formy tu w Lahti. Pamiętam przed sezonem jaka była napinka by Dolezal okazał się lepszy od Horngagera . W tym momencie tego typu porównania są kompletnie nie na miejscu.
(29.02.2020, 19:50)
cedryk @Ciepły
Adewkatny masz nick, adekwatny...
(29.02.2020, 19:13)
CiepłyJa stanowczo protestuję przeciwko używaniu przez jednego z komentujących wulgarnych określeń wobec naszych szlachetnych Pań. Baby proszę sobie poszukać u siebie w zagrodzie. To jest ewidentna dyskryminacja stosowana przez męskiego szowinistę. Sprawę trzeba zgłosić do odpowiednich instytucji UE.
(29.02.2020, 18:50)
Fanka@ Król
Jaka to sprawiedliwość, jeżeli Japonia (w TAKIM składzie) jest przed Polską?
@ nie man pytań
To nie teorie, tylko niestety fakty, a z nimi się nie dyskutuje.
(29.02.2020, 18:45)
WolfPanie antoni ale to byly najlepsze miejca za czasow
dominacji malysza w druzynie jakie mozna bylo osiagnac to 6 teraz najgorsze w sezonie
(29.02.2020, 18:39)
TomekMyślę że Naszym skokom przydałby się jakiś wybitny psychiatra. Robert W. Mateja nadawałby się znakomicie. Jego filozoficzne spojrzenie na skoki byłoby strzałem w dziesiątkę. Naprawdę nie żartuję, bez Matei to nie jest ten sam sport. Pan Szaranowicz by miał chwilę relaksu i zadumy w domu jakby Nasz Robert rzucił coś do mikrofonu w TV komentując sukcesy kolegów i postępy zawodników. No a Doleżala trzeba do "Bab" koniecznie żeby nad techniką popracował i im potłumaczył bo Panie lubią fachowców słuchać. Kruczek może wrócić do kadry A mężczyzn, mnie on nie przeszkadza.
(29.02.2020, 18:39)
mannabardzo ciekawe słowa Apollo, że polscy skoczkowie będą w czołówce jeszcze przez ponad 10 lat!
także nie martwcie się, jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej ...
(29.02.2020, 18:37)
WolfZa czasow domonacji malysza to nie raz nie wchodzilismy do 8 nie raz t
(29.02.2020, 18:33)
mannanic dziwnego, że Stoch rozważa zakończenie kariery
chyba nie chce skończyć kariery będąc na dnie, więc lepiej wyczuć ten moment
(29.02.2020, 18:32)
Król@Tomek
sprawiedliwości stało się zadość, bo Japonia przed Polską
(29.02.2020, 18:27)
FircykZ Tele i Markiem.
(29.02.2020, 18:25)
FircykNiezależnie od warunków ja zawsze skaczę 150 metrów...po piwo do sklepu.
(29.02.2020, 18:22)
Tomek@Fanka może i masz rację z tym wiatrem chodź wiało, ale sędziowie ukradli Japońcom z 25 punktów dzisiaj. Dawali im po 16-17,5 pkt za przepiękne skoki, a Wolny prawie się wywrócił na 113 metrze i dostał 18,5, Kubackii Żyła też raczej Aviatorzy, Stoch to gorsze telemarki miał od Ammana. Forfang zawsze ładnie skacze i 17,5, Prevc potknięcie przy lądowaniu 18,5.
(29.02.2020, 18:09)
nie mam pytań @Fanka
ty i te twoje teorie
(29.02.2020, 18:05)
CinyCH2@Abc
A Kraft czy Gaiger nie skaczą w tym sezonie od początku? Oni się nie zmęczyli sezonem? Co to jest za tłumaczenie?
(29.02.2020, 18:00)
FankaNo i niestety przegrywamy z Japonią. Ale jeżeli Kobayashiemu w II serii odejmuje się 0,2 pkt, a skaczącemu zaraz po nim Dawidowi - 3,8 (czyli 19 razy więcej!), nie mam słów. Specjalnie obserwowałam zawodników "parami", w żadnym momencie nie było tak, by rekompensaty "sąsiadów" różniły się dziewiętnastokrotnie! Oczywiście Kobayashiemu udało się skoczyć dalej (też zła wróżba przed jutrzejszym konkursem :-(, ale te punkty za wiatr... Dobrze, że na swojej skoczni Finowie weszli do finału.
(29.02.2020, 17:58)
TomekNiech Kruczek trenuje, a Doleżala do dziewczyn!
(29.02.2020, 17:58)
chcieliście to macie nie podobało wam się 3,4 miejsce, pisaliście słabo, teraz jest 6...
(29.02.2020, 17:56)
Pan AntoniPodobne miejsca zajmowaliśmy drużynowo, gdy Adam Małysz skakał rewelacyjnie, a reszta drużyny wąchała trzecią i czwartą dziesiątkę. Dzisiaj skaczą same "miszcze" i szósta pozycja. To jest sabotaż.
(29.02.2020, 17:55)
Abc Chłopaki zmęczone już są praktycznie cały sezon 3 w czołówce musiał przyjść spadek formy. Szkoda tylko że nie ma kogoś z naszych co by ich zastąpił. Na mistrzostwach świata w lotach jeszcze będzie dobrze :)
(29.02.2020, 17:53)
KkkJak jutro ma wiać przenieś na mniejszą skocznie
(29.02.2020, 17:51)
HeiterNiedługo Zakopane będzie tak wyglądać jak Lahti w piątek-trzydziestu ośmiu kibiców:-) Jeśli w takim tempie bedziemy się cofać ,to nikt się tym sportem jaral się nie będzie, oprócz fanatyków:-) Z biegami narciarskimi jak jest?Nie ma Kowalczyk,nie ma biegów:-) Kataklizm bliski
(29.02.2020, 17:50)
AreqTroszkę szkoda, że nie wygrali Słoweńcy, bo zawsze im kibicuje jak Polacy nie mają szans na zwycięstwo :/
U nas każdy miał słaby skok, więc nie było szans na coś więcej. Jednak Niemcy z Piusem (tak jak 12 papieży #pdk) dali radę, a nawet nie był z nich najgorszy. Pierwsza dwójka indywidualnie też bez zaskoczeń - tak się skończy na 99% PŚ.
(29.02.2020, 17:48)
skifan1. Słabo, coraz słabiej. Nadal zjazd po nierówni pochyłej.
2. Obstawiłem dzisiaj u bukmachera 6 miejsce w konkursie drużynowym i wygrałem masę forsy. Szkoda.
3. Odchodzą w przeszłość dobre czasy. Robi się smutno.
(29.02.2020, 17:46)
BojawiemawynieMamy 3 skoczków, którzy są w wieku końca kariery. Może jeszcze coś poskaczą, ale to już zmierzch. Kogo mamy poza nimi? Jest Kot, który teraz nieźle skacze w kontynentalce, ale na PŚ jadą buloklepy Wolny, Zniszczoł, Murańka. Ja wiem, że Kot na początku miał szansę i zawalił, ale zaczyna się odbijać. Jak Stoch, Kubacki i Żyła skończą kariery to mamy koniec emocji w skokach przy polskich skoczkach. Tyle lat od Małyszomanii zmarnowane. Dojne krowy wykorzystały budżety, a na ośrodki szkolenia, stypendia poszły okruszki. I tak oto mamy 2020, trener, kadra, zaplecze, młodzież - klapa w dół i spłuczka.
(29.02.2020, 17:46)
olo@brawo Pollska ! hihihi
(29.02.2020, 17:46)
FanWszyscy bez wyjątku
Wygląda tak jakby zrobili komuś na złość
Nie są szczególnie przejęci
(29.02.2020, 17:45)
FanDo domu do pracy
(29.02.2020, 17:43)
king@Niemcy oszukujo
(29.02.2020, 17:43)
AchimTakiej katastrofy jeszcze nie było!!!
(29.02.2020, 17:43)
KrytykskokowyA idźcie z takimi skokami. Powoli staczamy się na dno
(29.02.2020, 17:33)
TomekDawno tak sędziowie nie kradli. Teraz czekają na łapówki przed MŚ
(29.02.2020, 17:28)
CinyCH2@nowyskoczek
jakby wszyscy nasi skoczyli po 130m to byśmy prowadzili...
(29.02.2020, 17:01)
nowyskoczekCoś czuję że Wolny się postara o brak emocji w drugiej serii i wyląduje na 110m.
Mowilem od początku że 5 miejsce to jest max
Kompletnie zawiódł Stoch,gdyby skoczyl te 123m byłoby 3 miejsce
(29.02.2020, 16:53)
W Klingentalu@fan Przemka to artykuł o konkursie skoków a nie o Przemku...
(29.02.2020, 16:50)