Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Robert Mateja we wczorajszym konkursie na dużej skoczni Schattenberg zajął ostatnie, 50. miejsce. Zakopiańczyk podjął po zawodach decyzję, iż "odpuszcza sobotę" i nie weżmie udziału w drużynówce.

Jeśli zatem sprawdzą się wczorajsze informacje Heinza Kuttina z wypowiedzi dla Gazety Wyborczej, w ostatanim konkursie skoków narciarskich na MŚ w Oberstdorfie barw polskiej reprezentacji bronić będzie Adam Małysz, Kamil Stoch, Mateusz Rutkowski oraz Marcin Bachleda.

"Robert był bardzo niezadowolony ze swoich skoków. W ogóle jest negatywnie nastawiony do wszystkiego. Dałem mu wybór: jeśli nie chce startować, nie musi. I powiedział, że odpuszcza sobotę. Trudno. Młodzi będą się uczyć. To może nie jest dobre dla wyniku, nie wiem, czy zakwalifikujemy się do czołowej ósemki, ale będziemy walczyć. Jest dla nas zły czas, ale nie poddamy się." - mówił Heinz Kuttin.

Absencja, drugiego skoczka kadry - patrząc na wyniki sprzed MŚ, będzie prawdopodobnie sporym osłabieniem i kto wie czy nie "gwoździem do trumny" - równoznacznym z nie zakwalifikowaniem się Polski do drugiej rundy drużynówki... Wszak Matei zdarzały się dobre skoki w Obertdorfie, być może decyzja o zrobieniu sobie wolnego została podjęta zbyt pochopnie.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« luty 2005 - wszystkie artykuły
Komentarze
Pablo
Mateja powinien w gumę skakać na boisku, a nie na skocznie się pchać, on nawet na przedskoczka się nie nadaje...
(27.02.2005, 00:26)
maly_sz
ROBERT NIE ŁAM SIĘ! WCZORAJ BYŁES 1!! A ŻE OD KOŃCA RO MNIEJ WAŻNE:p:p
(26.02.2005, 22:01)
rashida
LL: zgadzam się z tobą... ahhh co to byly za czasy
(26.02.2005, 21:59)
LL
Wiecie co...tak sobie oglądam skoki na Eurosporcie...no znaczy to wszystko przed...i te takie"wspomnienia" z poprzednich mistrzostw...te konkursy były kiedyś takie piękne...:) aż łezka się w oku kręci...
(26.02.2005, 15:47)
gregor
Proszę państwa dajcie Robertowi szansę jeśli będzie jeszcze bardziej energiczniej machał łapkami podczas aLA lotu.To wyleci w kosmos i po sprawie!
(26.02.2005, 15:43)
LL
Na podstawie znaczy, że ktoś się na czymś opiera.Paweł Wagner jest autorem tego tekstu i opierał się właśnie na GW.
(26.02.2005, 15:31)
Nowy
Wiadomość na podstawie Gazety Wyborczej - [ dlaczego Paweł Wagner ??]
(26.02.2005, 14:45)
LL
Hahaha!No i od razu się bardziej optymistycznie zrobiło!:P
(26.02.2005, 14:26)
pietras
MYSLE ,ZE JAK NADAL BEDZIE SIE TAK DOBRZE ROZWIJAL TO ZA JAKIES 4,5 LAT ZOBACZYMY GO NA PK A MOZE NAWET NA PŚ POLKI CO NIECH GO NIE PUSZCZAJA Z KROKWI BLAGAM;P;P;P;];];]
(26.02.2005, 14:23)
LL
Nie twierdzisz chyba, że da się go zaprogramować jak mały komputerek?:P No niech on szybko rośnie...bo nie mogę się doczekać jego błyskotliwej kariery.Szkoda tylko, że będę za stara żeby się w nim zakochać.:P
(26.02.2005, 14:21)
pietras
KLIMEK TO DZIECKO KOMPUTEROW TELEFONOW KOMURKOWYCH I SYMULACJI TO POPROSTU DZIECKO PRZYSZLOSC JEGO SIE NIE ZMARNUJE ;];];]
(26.02.2005, 14:18)
Ruda
@LL dzięki bardzo, zaraz zobaczę.... Nasi na K10 :P hehehe chyba jak sklonujemy Klimka
(26.02.2005, 14:16)
LL
Nie no ja się nie chwalę...Ta co jest blisko mnie jest...no trochę niedziałająca.:P
Ale ja sama zrobię nową K-10.Haha.
W Klimku pokładam mimo wszystko ogromną nadzieję na przyszłość!Mam nadzieję, że nam go nie zepsują!
(26.02.2005, 14:14)
pietras
NIESADZE ZEBY KLIMEK WYSZEDL ZYWY Z MAMUTA ,UPADLBY NA GLOWE ALBO COS;P;P;] A JA SKOCZNIE TEZ MIALEM KIEDYS POD BLOKIEM WIEC SIE NIE CHWAL:):)
(26.02.2005, 14:09)
LL
Nie no Klimeczka to na mamuty...a naszych doświadczonych skoczków(;)) na K-10.Konkurs mógłby się odbyć w Warszawie...to przygotuję skocznię...hehe:P własnoręcznie...
(26.02.2005, 14:07)
pietras
DOBRY POMYSL KLIMEK BY IM TAM POKAZAL WSZYSTKIM;];];]
(26.02.2005, 14:03)
LL
@pietras
To co za parę lat MŚ na K-10???:)
(26.02.2005, 14:02)
pietras
NA DOBRY POCZATEK;];];]
(26.02.2005, 14:01)
LL
@pietras
Ty już lepiej nie wymyślaj!Bo dojdzie do tego, że nasi powinni skakać na K-10!:P
(26.02.2005, 13:59)
pietras
KOLEJNY DOBRY POMYSL BUDOWAC SKOCZNIE STOPNIOWO CO 1 METR WIEKSZA ,A NIE TAK JAK KLIMEK PUSCILI 10 LETNIEGO CHLOPCZYKA Z IGIELLITY A JAK BY MU SIE COS STALO ;P;P!!!
(26.02.2005, 13:57)
LL
@pietras
No to na dobry początek!:P
(26.02.2005, 13:52)
pietras
SKAKALEM Z RAZ NA SKOCZNI USYPANEJ PRZEZ DZIECI NA NARTACH DO ZJAZDOW ;P;P
(26.02.2005, 13:47)
LL
@pietras
Hehe...no to , że krytykiem to zauważyłam!:P
(26.02.2005, 13:44)
pietras
@LL NIE JESTEM SKOCZKEIM :D:D:D,JESTEM KRYTYKIEM;];]
(26.02.2005, 13:42)
LL
@Ruda
No mail już do Ciebie poleciał.:)
@pietras
Który jesteś słoneczko w klasyfikacji PK???:P
(26.02.2005, 13:40)
pietras
@RUDA MATEJA LATA SWOJEJ SWIETNOSCI MA JUZ ZA SOBA NIE MOWIE ,ZE ZAWSZE BYL NIEUDACZNIKIEM ITD. BARDZO GO CENIE ZA KILKA SKOKOW NAPRAWDE SWIETNYCH TAK JAK SKOK W WISLE K105,119.;] ALE RACZEJ POWINIEN JUZ PRZEJSC NA EMERYTURE;]!!
(26.02.2005, 13:39)
LL
@pietras
Hehe..nie wątpię, że skaczesz lepiej!:P
(26.02.2005, 13:32)
Ruda
@LL święta prawda
a pietras weź nie kozacz zobaczymy co ty osiągnąłeś??? Hehe LL jakie piosenki??? jak znasz coś to podeślij mi na maila...:)
(26.02.2005, 13:32)
FANPettersena
stoch i pettersen i malysz the best
(26.02.2005, 13:32)
LL
No tak...ale w koncu skakał lepiej...i tak nagle mu się odechciało???Ja bym i jego i Bachledę na jakiś czas wymieniła na tych młodszych chłopaków.Niech oni sobie odpoczną i przemyślą sprawę.A tamci niech poskacza sobie z najlepszymi.Nie mówię, że zaraz jakiś polski Benkovic sie pojawi...ale...
(26.02.2005, 13:32)
pietras
JA SKACZE LEPIEJ OD DLUGOPOLSKIEGO...;P
(26.02.2005, 13:30)
pietras
MATEJA WIEKSZOSC SWOICH PUNKTOW ZDOBYL PODCZAS TCS,WTEDY SKAKAL NAWET NIEZLE A TERAZ SKACZE JAK SKACZE...
(26.02.2005, 13:29)
LL
Ah...przepraszam, tam jest Bachleda przed Długopolskim.
(26.02.2005, 13:27)
LL
A jak dla mnie powinni skakać Ci, którzy mają najwięcej punktów...czyli Mateja, Długopolski i oczywiście Stoch.Nie wiem czy jest jakiś inny pomiar ich formy niż ranking.
(26.02.2005, 13:25)
pietras
@LL EHH NIE MAMY SKOCZKOW KTORZY DALI BY RADE W PŚ Z PK,STOCH MA DOPIERO 18 LAT WIEC NIECH SKACZE Z MALYSZEM,BACHLEDA NIE MA TALENTU ALE WYDAJE MI SIE ,ZE SIE STARA LECZ NIE SADZE , ZE BEDZIE KIEDYS LEBSZY NIZ TERAZ WIEC MYSLE ,ZE TAKI SKLAD NA PŚ BYLBY NA JAKIS CZAS DOBRY A RESZTA NIECH TRENUJE BO NIC Z TEGO NIE BEDZIE;];]
(26.02.2005, 13:22)
LL
Jak dla mnie to albo niech wogóle nie skacze, albo niech nie strzela głupich, niepotrzebnych fochów.
(26.02.2005, 13:19)
LL
@pietras
To kto według Ciebie by się nadawał n adrugiego po Małyszu???
(26.02.2005, 13:18)
pietras
@LL PAN ROBERT W TEJ CHWILI WCALE NIE JEST NAJLEBSZY,JEZELI MOWISZ ,ZE PO MALYSZU JEST NAJLEBSZY TO DLACZEGO GO NIE WYSTAWILI DO DRUZYNOWKI||A TO CO MOWISZ TO NIEZLY POMYSL MOGLIBY SIE NIE POKAZYWAC OPRUCZ MALYSZA TAK ZE 2,3 LATA A NASTEPNIE TROCHE POSKAKAC W PUCHARZE KONTYNENTALNYM,MOZE STALIBY SIE TACY JAK ROSJANIE;];]
(26.02.2005, 13:16)
LL
@pietras
Ale tak szczerze...widzisz oprócz Adama kogoś od Roberta lepszego?W takim razie nasi wcale nie powinni skakać.
(26.02.2005, 13:09)
pietras
@LL>> GDYBYM JA SKAKAL 20 LAT TO CHYBA SKAKALBYM TROCHE LEPIEJ A JAK BYM SKAKAL TAK JAK MATEJA TO WOGOLE BYM NIE SKAKAL ||MYSLE ZE LUDZIE W NIEMCZECH SMIEJA SIE ZE STYLU MATEJI!
(26.02.2005, 13:03)
LL

Były jeszcze piosenki o Eddim!:) Wysoko na listach przebojów.
(26.02.2005, 13:03)
LL
@Ruda
Ale dobrze, że ja to wiem, Ty to wiesz i jest wiele osób, które również to wiedzą.;P A inni niech lepiej zadbają o swoją kulturę!:)
(26.02.2005, 13:02)
LL
@pietras
"mądry kibic nie wyśmiewa nikogo, biorąc pod uwagę, jak wielkiego hartu wymaga samo oddanie skoku z wielkiej skoczni" ---To zdanie niech zapamiętają wszyscy kibice!:)
(26.02.2005, 13:00)
LL
Haha!Właśnie...brytyjczyk..: P
(26.02.2005, 12:58)
pietras
DLA WSZYSTKICH KTORZY NIE WIEDZA O ORLE"Michael vel Eddie Edwards był do czasu pojawienia się mało znanego, ale pokazującego się często w Pucharze Kontynentalnym Glynna Pedersona jedynym reprezentantem Wielkiej Brytanii w skokach narciarskich. Od właściwie wszystkich pozostałych znanych skoczków różni go to, że był zawodnikiem łagodnie mówiąc kiepskim. Bez wątpienia jednak był popularny i zasługuje na miejsce w tak doborowym towrzystwie.
To, co czyni z Eddiego postać groteskową to nie sam jego słaby poziom - w końcu słabszych skoczków są tysiące, a mądry kibic nie wyśmiewa nikogo, biorąc pod uwagę, jak wielkiego hartu wymaga samo oddanie skoku z wielkiej skoczni. Jednak Edwards ze swej nieudolności uczynił źródło sławy. Po olimpiadzie w Calgary, gdzie zajął 56. miejsce (57. zawodnik został zdyskwalifikowany), był częstym gościem telewizyjnych talk-shows, ponoć zarobił na skakaniu kilkaset tysięcy funtów.
Choć od "czasów Eddiego" minęło ledwie kilkanaście lat i do dziś skoczek nieraz "straszy", że zamierza wrócić, obecnie trudno znaleźć wiarygodne informacje na jego temat. Mało kto pamięta nawet, że tak naprawdę miał na imię Michael; zapamiętany jest jako Eddie Edwards. Paradoksalnie stał się swego rodzaju legendą i najłatwiej znaleźć niesprawdzone pogłoski, począwszy od rzekomego skoku nago, a kończąc na informacji, jakoby po zakończeniu kariery miał zająć się produkcją "przenośnych" skoczni. Podobno wywołał krótkotrwały "boom" na skoki w Wielkiej Brytanii, podobno zdarzały się nawet wypadki śmiertelne (co samo w sobie jest mało wiarygodne). Jednak należy raczej włożyć tę historię między bajki, gdyż gdyby istotnie dużo angielskich dzieci trenowało skoki, jacyś jeszcze brytyjscy skoczkowie przebiliby się do zawodów międzynarodowych. Dziś w ojczyźnie Edwardsa nie ma prawdopodobnie żadnej skoczni.
Najbardziej "namacalnym" śladem obecności Eddiego są... kwalifikacje. To on był jednym z powodów wprowadzenia tego obowiązku. Skoki Anglika często wyglądały, jakby miały zakończyć się poważną kontuzją i sędziowie uznali, że jedyny sposób, by uniemożliwić mu narażanie się, to pozwolenie mu na skok tylko w kwalifikacjach, w których oczywiście nie miał szans.
Jak już wspomniałam, ta kuriozalna postać została zapamiętana na wiele lat. W gruncie rzeczy bez Eddiego epoka Nykaenena i Weissfloga byłaby uboższa...";]>>INF O Z TEJ STRONKI;]
(26.02.2005, 12:55)
Ruda
@LL dzięki. :)) Szczerze??? Rozumiem można powiedzieć że jest źle ale są granice kultury... Jak tam napiszą, że Mateja w pole a nie na skocznię to świata nie zbawią...
(26.02.2005, 12:54)
LL
@Ruda
To był chyba Amerykanin czy jakiś taki...Bez obrazy dla niego oczywiście.:P
(26.02.2005, 12:52)
Ruda
@LL Masz rację, ale przegięcie z tym Edziem Orłem- nawet nie wiem KTO TO JEST.
(26.02.2005, 12:50)
LL
@Ruda
Ja też tak uważam.Ale tak jest zawsze jak któremuś źle idzie.
Mi tylko chodzi o to żeby skakali dobrze.Wcale nie chcę by któreyś z polskich skoczków kończył karierę.Nie!Może skakać ile chce byleby robił to na poziomie!A Robert nawet w tym sezonie miał jakieś przebłyski!Więc dlatego wciąż wierzę, że coś jednak jeszcze może.
(26.02.2005, 12:49)
ibiza
he no coż Robercie to chyba dobra decyzja bo w świetnej formie to ty nie jesteś chociaż byłeś w pierwszej 50 konkursu:) a tak serio to ile można patzreć na porażki polskich skoczków?? Nawet Adam przegrywa!! Chyba bardziej zainteresuje się jednak piłką nożną i ŁKS-em
(26.02.2005, 12:48)
Ruda
czytalam te comenty i kibicom chyba sie nudzilo
(26.02.2005, 12:46)
LL
@Squeal
Wybacz, ale mi się wydaje, że żaden z naszych zawodników nie jest w formie...A Robertowi "zdarzają się lepsze skoki" więc moze i tym razem coś by się wydarzyło...Uwierz...ja na serio im gorąco kibicuję.Ale nie można mówić, że jest dobrze , wtedy gdy jest źle.:(
(26.02.2005, 12:45)
Squeal
@LL: Wie, że nie jest w formie, i tym bardziej nie chce zawalić kolegom konkursu. Przecież jest oprócz niego jeszcze czterech zawodników do drużyny. Geezus.

Polecam pouczającą lekturę. Oto, co by się działo, gdyby Robert dzisiaj wystartował (zwracam uwagę na komentarze "kibiców"): http://skokinarciarskie.pl/new sy/pokaznews.php?news=1448
A te są jeszcze naprawdę łagodne. Wychodzi na to, że cokolwiek by nasi skoczkowie nie zrobili, będzie niedobrze. Chyba rzeczywiście, mając takich "fanów" to najlepiej w ogóle nie skakać.
(26.02.2005, 12:42)
pietras
NARESZCIE WYWALILI TEGO MATEJE CO ZA SZCZESCIE MACHA REKAMI JAK EDI ORZEŁ...:] FACET SKACZE OD 20 LAT I JEST CHYBA TROCHE LEBSZY OD CHIŃCZYKA KTÓRY SKACZE OD JAKIEGOŚ ROKU...:(
(26.02.2005, 12:36)
LL
Jak dla mnie Skupieńie, Tajnery...oni pokazali już co umieją...a jest tego nie wiele.Niestety.Stoch wygląda na sensownego kandydata:P...No ale zobaczymy dopiero za jakiś czas.
(26.02.2005, 12:36)
Ruda
na Klimka to sobie poczekamy... A Stoch faktycznie, jak mu woda sodowa nie odbije... A co ze Skupniem??? :>
(26.02.2005, 12:30)
Jagaciarz
Mimo sympatii do Pana Roberta sadze jednak,ze wielkim oslabieniem jego brak nie bedzie-cala nasza 4ka skacze w Oberstdorfie na zblizonym poziomie.
A co do komentarzy,ze jego zachowanie to wstyd-ja bym tak drastycznie od razu tego nie nazywal-od lat przeciez wiemy,jaki to zawodnik-sa pewne rzeczy,których nie przeskoczy(ja go doskonale rozumiem).
Nie nazywalbym jego dzisiejszej rezygnacji wstydem-Hannawald tez w pewnym momencie zrezygnowal,a sukcesy mial daleko wieksze.
Troche zrozumienia dla czlowieka,który taki juz jest,a przelamac pewne bariery to naprawde ciezka rzecz,dla niektórych nieosiagalna.
(26.02.2005, 12:30)
LL
Haha...kobiet nie pyta się o wiek!:P Mam parę latek więcej niż Ty!No tak ze 3 czy 4.HEHE...A na następcę proponuję...Tajner odpada...Rutek niestety też nie bardzo...Hm...Stoch!Tak ja liczę na Stocha.Niestety myślę, że trzeba szukać zupełnie nowych "następców mistrza".No i wicemistrza też.Chyba, że poczekamy na Klimka...
(26.02.2005, 12:28)
Ruda
żebyscie se nie myśleli, że Wam jakis Bóg wie kto przyszedł kazania prawić
(26.02.2005, 12:27)
Luk
@Ruda
Co się przyznajesz że masz 15 lat? Ja mam 13 lat i 11 mies.
(26.02.2005, 12:26)
Ruda
@LL- co do nowego nr2..... hmmm tylko kto??? Mógł to być nawet i T. Tajner ale tak samo nie wyrobił z psychiką... :| Kogo proponujesz? Bo to nie jest zły pomysł z tym nr 2. wcale się nie chcę z tobą kłócić. A tak poza, ile masz lat??
(26.02.2005, 12:25)
LL
@Ruda
Nie twierdzę, że jesteś głupia!Jakże bym śmiałą.W końcu nie mam wiele więcej latek od Ciebie.:)
(26.02.2005, 12:20)
LL
@snow
Niestety muszę Ci przyznać rację.Mam nadzieję, że nei każe mi nikt od razu skakać z Velikanki czy nawet z jakiejś małej skoczni...Mateja to sportowiec i powinien się jak takowy zachowywac.A to jest decyzja godna przedszkolaka...


P.S:Ja na prawdę lubię Mateję, ale może przyszedł już czas na wytrenowanie nowego nr 2 w naszej ekipie???
(26.02.2005, 12:19)
Ruda
@LL wyobraź sobie że wiem. To że 15 lat, to nie oznacza że jestem głupia. Ochłonie i będzie OK skakał w PŚ
(26.02.2005, 12:18)
LL
@Ruda i Sqeal
Ale on nie tylko odpuszcza swój konkurs!Odpuszcza drużynówke.
(26.02.2005, 12:14)
LL
Hahaha..."Mateji zdarzały się dobre skoki..."Co to ma być??Albo ktoś dobrze skacze albo nie...To oczywiście nie są żadne pretensje do autora(chyba że autora tych skoków).
(26.02.2005, 12:11)
Ruda
zgadzam się ze Squeal'em. Przecież Robert nie jest maszyną. Jak komuś bardzo nie pasi, niech sam założy narty. pewnie pobije rekord skoczni :D:D
(26.02.2005, 11:55)
Squeal
A dla mnie czymś wielce irytującym jest taka postawa kibiców, jaką możemy tu zaobserwować.

Zaś czytając wypowiedzi trenera Kuttina mam wrażenie, że wszystko, co zawodnicy robią, jest dla niego policzkiem w twarz. Co druga brzmi mniej więcej tak: "No przecież ja im tłumaczę, a oni dalej źle skaczą...!". On chyba po prostu tak już ma, nie ma sensu zwracać na to większej uwagi.
(26.02.2005, 11:34)
F@mas
A tam 'sporym osłabieniem'. Młodzi się zmobilizują, a pan Robert przynajmniej oszczędzi nam wstydu przed całą Europą. No nie mogę...dwa konkursy mu sie udały, a potem ...jak zwykle. Niech już sobie odpuści, bo nic dobrego już dla polskich skoków nie zrobi.
(26.02.2005, 11:10)
snow
@Squeal
Przeczytaj dokładnie słowo po słowie co mówi H. Kuttin.
Jestem pewien, że dla niego odpowiedź Roberta M. to jak policzek w twarz.
Mów co sobie chcesz, ale dla mnie taką postawa sportowca jest czymś wielce irytującym.
(26.02.2005, 11:09)
Squeal
Drogi snowie, trener polecił mu wybrać, czy chce wystąpić, czy nie. Robert wybrał.
A teraz wypad do Oberstdorfu skakać. Jak sobie poczytasz komentarze do swojego występu, to może ci odejdzie ochota gadać brednie.
(26.02.2005, 10:54)
snow
W Oberstdorfie Robert Mameja (nie to nie pomyłka)
reprezentuje nasz kraj i czy mu się to podoba czy nie powinien liczyć się z poleceniami trenera.
To kolejny po Skupniu, który mówi - mi się ta piaskownica nie podoba!

Idzcie Robert z Wojtuśiem gdzie was oczy poniosą i nie pytajcie czy możecie wracać do reprezentacji Polski.
(26.02.2005, 10:29)
Noemi
Pan Robert Mateja ma prawo zrezygnowac z zawodow tym bardziej jesli nie jest w szczytowej formie! Moze to lepiej, ze tak sie stalo..., poniewaz mlodsze pokolenie rowniez moze powalczyc! To bedzie dla nich dobra lekcja!
(26.02.2005, 10:09)
Ruda
Squeal mądrze gadasz!!! Jak musi to niech odpuszcza.
(26.02.2005, 09:59)
Squeal
Fani? Są tutaj. I dalej w niego wierzą.

I nie mają nic przeciwko, żeby odpuścił konkurs, w którym nie jest w stanie dobrze wystąpić. (Już sobie wyobrażam komentarze, gdyby dzisiaj Robert skoczył tyle, co w konkursie indywidualnym...)

A jak się to komuś nie podoba, to niech zamknie japę, pojedzie do Oberstdorfu i skacze zamiast niego. (Patrzcie, ja też już znam tutejszą retorykę! :)
(26.02.2005, 09:52)
luki
Gdyby dziadek Mateja miał 10 lat mniej to by jeszcze mogło cos z niego być w przyszłosci.Szkoda ze tak utalentowany zawodnik o ogromnych możliwościach, uważany za talent większy niz Adam Małysz będzie kończył w ten sposób.Bo chyba juz powoli będzie kariere kończył.Zawsze jego złą strona było że jest bardzo słaby psychicznie i to wybitnie wczoraj było widać.
(26.02.2005, 09:50)
Ruda
ej tylko nie staruch!! A gdzie się podziali teraz ,,chwilowi" fani Roberta z okresu TCS, którzy raptem deklarowali, że w niego wierzyli??? Założe sie, że teraz najgłośniej będą po nim jechać. OK, rozumiem, wypadł słabo, napewno wyciągnie z tego jakieś wnioski, ale w sumie się nie dziwię, że teraz mu sie nic nie chce- przecież przed MŚ naprawdę był w formie, sam mówi że nie wie co się stało. Możecie mnie teraz zlinczować, ale skoki oglądam od 8 lat (mimo, że sama mam 15) i na skokach Roberta czy Wojtka praktycznie się wychowałam. Wiem że jeden dobry występ może dodać skrzydeł, ale jak zaraz po nim przyjdzie klapa to już koniec.... I prawdziwi kibice będą z Mattim na dobre i złe- do tych ja się zaliczam. Pozostaje 3mać kciuki w konkursach PŚ.
(26.02.2005, 09:44)
Luk
No! Nie będzie ten staruch nam tu robił wstydu!
(26.02.2005, 09:35)
szympans
Kuttin musi odejść!!!
(26.02.2005, 09:16)
Mariusz
Ja tylko proszę, aby ten nieudacznik, w którego przez moment wierzyłem odpuścił sobie w ogóle skakanie i nie denerwował mnie swoim jestestwem w tej kadrze. "Kończ waść wstydu oszczędź" powinien rzec do Kuttina i poprosić o podziękowanie za współpracę. Panie Mateja - bez żalu z naszej - kibiców - strony. Małe dzieci w kadrze nie potrzebne.. kup sobie lizaczka, albo fistaszki i pooglądaj cartoon network nie będziesz się musiał frustrować. Młodzi powinni dać z siebie wszystko i wejść do piątki, żeby mu było łyso...
(26.02.2005, 08:56)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Mateja odpuszcza konkurs drużynowy
Mateja odpuszcza konkurs drużynowy

Mateja odpuszcza konkurs drużynowy

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich