elorMoim zdaniem kot powinien wyleciec z kadry bo te jego dobre starty to wina ogona i spadania na cztery lapy
(01.02.2013, 12:50)
golibukWitam..
Co sądzicie o takich wynikach w kwalifikacjach?? (1 wyższa pozycja pierwszego zawodnika, 2 wyżej bedzie drugi skoczek?)
pozdr...
(01.02.2013, 08:08)
golibukHajek A. vs. Sedlak 1
Colloredo S. vs.Janda J. 2
Kraus M. vs. Mueller L. 2
Pungertar M. vs Sardyko. 1
Hlava L. vs.Koudelka R. 2
Velta R. 1.45 vs.Hlava L. 1
Boyd Clowes vs. Frenette 2
Kozisek C. vs.Kubacki D. 1
Miętus K. vs.Kubacki D. 1
Moutka O. vs.Descombes V. 2
Mechler M. vs.Wank A. 1
Hayboeck M. vs.Deschwanden 1
Kot M. vs.Miętus K. 1
Loitzl W. vs. vs.Hayboeck M. 1
Fannemel A. vs.Mechler M. 1
Velta R.vs.Fannemel A. 1
Koch M. vs.Kot M. 2
Koch M. vs.Loitzl W. 2
(01.02.2013, 08:06)
kaliNapisalam, ze moze trener JEDNAK zabierze do Willingen Muranke lub Zniszczola....
(31.01.2013, 21:54)
KlingenthalNa Klingenthal już Hula zameldowany plus tradycyjna piątka. Widocznie na Ober będzie tak samo
(31.01.2013, 19:08)
andbal@Iron Usi
Jeśli chodzi o zawody PK to już w Zakopanem były, zaś nas czekają jeszcze zawody PK lecz we Wiśle. Wypadają one dokładnie wówczas gdy będą MŚ a na nie jak dostanie sie jeden junior to i tak będzie święto. Zatem lepiej aby startowali w PK w Wiśle i Libercu niż w Lotos Cup. Zwłaszcza, że jakoś nawet Rutkowski ma problemy ze zdobywaniem większych punktów nie mówiąc o Zapotocznym. Tak apropo to w Planicy ma wystapić Śliż a o ile mi wiadomo to nie jest w kadrze.
Inna sprawa to układ w rankingu CRL na początku obecnego periodu jest taki iż na końcowych miejscach 50 tki są juniorzy (40ty Zniszczoł z 187 pktami, 44ty GMietus z 172 pktami i 50ty Biegun z 157 punktami). Jesli obronią miejsca w 50tce CRL (2ch ostatnich z trójki akurat wielkich szans na PŚ czy MŚ nie mają) to na ostatni period bedziemy mieli limit 8.
(31.01.2013, 18:57)
OtokoNoHitoMoże nasi juniorzy dostaną szansę w drugiej części niemieckiego turnieju, a może Kruczek uznał, że jest w stałym kontakcie z Mateją, wie na co ich stać i jaka jest ich forma i nie potrzebuje ich teraz dodatkowo sprawdzać. Wciąż mam jakieś przeczucie, że Murańka pojedzie na MŚ, a Kubacki z Miętusem walczą teraz o wyjazd tam między sobą.. ale to tylko przeczcie, zobaczymy.
Decyzja o Iron Mountain mi się nie podoba, ale z drugiej strony mam wrażenie, że wielu kibiców cierpi na chroniczny brak zaufania tak do umiejętności jak i intencji, połączony z wietrzeniem wszędzie spisków, układów, nepotyzmu, preferowania 'swoich', nie kierowania się formą, od przydziela do kadry, przez wyjazdy, aż po smarowanie nart. Nie mówię, że wszystko jest zawsze "cacy" a nasi trenerzy są nieomylni, ale niewątpliwie mają jednak do dyspozycji więcej danych niż my, większe doświadczenie i ciągly kontakt ze wszystkimi zawodnikami. Różne decyzje Kruczka mi się nie podobały, ale nie wierzę w umyślne działanie z jego strony na szkodę polskich skoków. Pokazał też już w przyszłości, że nie kieruje się tylko kluczem kadrowym, ale np. gdy forma Żyły wzrosła, bez problemu dostał on miejsce w kadrze, mimo, że nie przygotowywał się z nim do sezon. Oceniać powinniśmy po owocach, a większość podejrzeń trudna jest do udowodnienia i odbiera tylko przyjemność z oglądania skoków.
(31.01.2013, 16:11)
Iron MouuntainTak, tak Murańka ma blixniaka i jueden będzie startował w USA a brat blixniak w Willingen ...
Ten cały wyjazd juniorów do USA to poroniony od początku pomysł ale było tu tyle bełkotu jaka to "nagroda im się nalezy", że nawet nie krytykowałam. Skoro rodziny uważaja że wyjazd do takiej dziury to nagroda, bo dziura w USA, to niech sobie ja mają. Oby tym razem tam nie wiało a jedzenie było choc trochę zjadliwe i nie groziło zatruciami jak to czasami bywało. No i proszę uważać na narty, bo Amerykanie lubia je gubić w czasie lotu.
Juniorzy powinni startowac na Team Tour ale oczywiście teraz juz nie będa w stanie tego zrobić skoro ich odsyłaja na druga półkulę.
Z powodu OOMl nie moga tez startowac na PK w Planicy, więc tam będa musieli walczyć o powiększenie limitu (orazpotem w Zakopanem) bo raczej grupa wycieczkowa z kadry Kruczka tego nie zrobi a nikt spoza kadry szansy startu w Planicy nie dostał by przypadkiem nie przeszkoczył świetnie trenowanej grupy Kruczka. Niestety w Planicy czeka ją ostre starcie ze słoweńskim przedszkolem skokowym(no chyba że Słoweńcy tez wystawia całą swoją grupę wycieczkowązamiast prawdziwych skoczków.
(31.01.2013, 14:29)
andbalNie chcę tutaj się wyżywać na komentujących lecz nie bez kozery wprowadzili w szkołach czytanie ze zrozumieniem. W jaki to sposób młodzieżowcy wystarują w Willingen czy nawet Klingenthal jeśli w tym czasie będą startować w zawodach PK w Iron Mountain plus powrót do kraju i ponowna aklimatyzacja. Najwcześniej mogą załapać się na mamut w Oberstdorfie.
(31.01.2013, 14:24)
OtokoNoHito@yoyol
to prowokacja, prawda?
(31.01.2013, 14:01)
yoyołdobrze że bez Murańki i zniszczoła bo najzwyczajniej w świecie notorycznie dają d... z taką psychiką powinni zmienić zawód na np. śmieciarza, drwala,magazyniera etc. umiejętności mają spore ale presja ich zjada, mogą sobie skakać z juniorami tam może coś osiągną ale dorosłe skoki to dla nich za wiele
(31.01.2013, 10:57)
kaliMam nadzieje ze trener do Willingen jednak zabierze chociazby Muranke i Zniszczola, bo oni powinni juz skakac w PS, a w COC niech skacza slabsi. Muranka powinien wliczac sie do zawodnikow walczacych o MS.
(30.01.2013, 22:05)
OtokoNoHitoco do juniorów to każda sroczka swój ogonek chwali. Oczywiście, że mamy zdolnych juniorów ale trąbienie od paru lat, że powinnismy być skokową potęgą numer jeden gdyby nie nieudolność trenerska jest absurdalne. Tak zwanych 'zmarnowanych talentów' można znaleźć mnóstwo, w wielu krajach, z Austrią na czele i wcale Polska tu żadnego prymu nie wiedzie. Ja też liczyłem na powołania dla Murańki i Zniszczoła, teraz liczę, że dostaną je na konkursy w Niemczech, ale trąbienie, że akurat z tego powodu, że nie zabiera ich do Harrachowa Kruczek powinien się podać do dymisji w najlepszym dla nas zespołowo seznie w historii jest niepoważne.
(30.01.2013, 21:34)
legolNie tylko w Polsce zle mysla, Wellingera tez nie zobaczymy na mamucie, Niemcy juz podali sklad.Jada w okrojonym skladzie.A o nie wyslaniu Muranki juz swoje powiedzialem i pomine ta decyzje solidarnym milczeniem.
(30.01.2013, 20:34)
Maqurprzykro patrzec jak powoli kolejne polskie talenty zaraz zejdą na manowce przez tragiczne zachowanie trenerow ... co to wogule jest Ogolnopolska olmpiada mlodziezy ? naprawde ... smiech na sali ... w takich zawodach powinni brac udzial zawodznicy do 15-16 roku zycia maks ... i to i tak pewnie wyglada jak zwykly piknik gdzie nikt specjalnie nie zwraca uwagi na to kto wygral i nie ma to zadnego prestizu ... dramat i jeszcze raz dramat ... Zniszczoł Klusek Biegun G. Mietus, oni powinni jezdzic na kazde zawodu CoC nawet gdyby w polsce byla Światowa olimpiada mlodziezy, a Muranka powinien jechac teraz na CoC i jesli bedzie utrzymywal forme z MSJ to PS powinien byc jego miejscem i powienien nawet walczyc o miejsce na MS ... ale chlopaka ktory moze cos w zyciu osiagnac lepiej wystawic w polskim konkursie mlodziezy... i zabierac mu szanse ... ( ciekawe czy Hvala jak ma w Sloweni olimpiade mlodziezy to opuszcza PS i jedzie na nia ? ) DRAMAT ...
Co prawda mamy wyrównany skład jak nigdy, ale panu Kruczkowi juz dziekujemy... juz 5 lat jest i moze i wyniki sa w miare, ale polacy z taka mlodzieza z takim szkoleniem dzieci itp powinni byc druga Austrią i potrzebny jest ktos nowy bardziej kompetentny moze jakis mlody wyksztalcony austriak ( oni sa teraz w modzie chyba, tak jak to zrobili w norwegi) bo to co sie robi z tymi juniorami to jest dramat ...
(30.01.2013, 19:02)
PonurzycaNa TVP. piszą, że Kamil ma szansę ,,łyknąć" Jacobsena.
Ale teoretycznie jest możliwe, że może spaść nawet na 8 pozycję w generalce.
Wiatr przepowiadają/prognozuja na 8m/s w sobotę podczas konkursu.
(30.01.2013, 17:32)
PonurzycaSkład na Harrachov OK.
Za to do Planicy bezwzględnie powinien pojechać Klimek. Dlatego bo ma szansę wygrać CoC. Jak widać Prezio pozbawia go tej szansy/możliwości.
W sporcie zawodowym chodzi o to by wygrywać a nie ,,reprezentować" czy ,,ciułać punkty".
(30.01.2013, 16:38)
SzychuFakt, może Dawid typowym lotnikiem nie jest, ale nie zgodzę się ze stwierdzeniem, że tylko bulę szlifuje. Udało mu się ustanowić rekord 203,5m, który jest całkiem dobry. A ten lot był naprawde dobry w powietrzu, położył się na narty i stabilnie leciał (jak nie on! :P) Dawid już zaczyna powoli łapać, o co na mamutach chodzi. Liczę na niezły występ w Harrachovie, ta skocznia mu chyba bardziej podpasuje.
(30.01.2013, 16:21)
BarttFakt Kubacki z tą jego techniką ma się do mamuta jak Usain Bolt do biegu na 800 metrów... Wyraźnie ma parabolę lotu skrojoną na K90, na dużych skoczniach jeszcze czasem się łapie do trzydziestek, ale na mamucie to już tylko bulę szlifuje! Nie lepiej wysłać któregoś z naszych juniorów aby zdobywał doświadczenie na mamucie? Hvala po MŚJ wraca do PŚ bo tam jest jego miejsce, podobnie jak Wellinger, a Murańka czy Kłusek którzy na MŚJ prezentowali poziom równy tej dwójce wysyłani są na jakieś regionalne młodzieżowe zawody... Gdzie tu sens?
(30.01.2013, 16:02)
gracz1Ciekawe czy do Harrachova pojedzie Zografski.
(30.01.2013, 15:35)
Szychu@Epio, to na pewno oficjalny skład na PŚ w Zao? Bo twoje składy na PŚ w Harrachovie okazały się niewłaściwe.
(30.01.2013, 15:20)
PawmakJ. Kotowi zdarza się zapunktować, ale faktycznie lepiej wziąć Bachledę, skoro można Śliża. Juniorzy mają swój tryb i program. Na PŚ nie byliby w czołówce, a Miętus i Kubacki jednak punktują.
(30.01.2013, 15:10)
RemigiuszMakrelaCo musi zrobić Jakub Kot żeby przestał jeździć na wycieczki? To jedno, a drugie to to, że Kubacki powinien sobie tydzień potrenować, a nie męczyć siebie i kibiców na mamucie, gdzie wyraźnie nie jest mistrzem. Zamiast niego Murańka czy Zniszczoł i byłoby dobrze. No ale przede wszystkim J. Kot. On ma problemy żeby walczyć z Kazachami, a co dopiero dobre skoki.
(30.01.2013, 15:03)
epio1919w Japoni na pewno nie bd Colin Mattel która odpoczywa po MŚJ również nie bd Katj Pozun i Danieli Irascho (kontuzja) Evelyn Insam też nie bd bo przygotowuje się do MŚJ . Pozostała czołówka wybiera się do Japonii.
(30.01.2013, 14:35)
kaskoki@Skigirl
Kadra Norwegów jest jest 2 artykuły niżej.
(30.01.2013, 13:59)
Skigirlczy ktoś zna kadrę norwegów
na pś w harrachovie ?
(30.01.2013, 13:52)
kaskokiKadra A jest w najlepszej formie co oczywiście przekłada się na powoływanie Ich na PŚ i za to cenię Kruczka.
(30.01.2013, 13:50)
PolonusSensowny powód oczywiście, a nie sposób
(30.01.2013, 13:39)
RyuuguuRenaZna ktoś może składy na zawody Pucharu Świata kobiet w Japonii?
(30.01.2013, 13:37)
PolonusJest tylko jeden sensowny sposób wysłania naszych juniorów na FM zamiast na bardziej prestiżowe zawody. Widocznie wszyscy są bez formy. Tylko, że to oznacza? Że oszukiwaliśmy na MŚJ? No bo jeśli nie to w PZN-ie pracują sami sabotażyści.
(30.01.2013, 13:36)
PolonusW Polsce, jak zwykle, liczy się wszystko tylko nie forma poszczególnych zawodników. po jakiego wuja gdziekolwiek poza podwórko jego prywatnego domu jedzie Jakub Kot? Bo co? Bo maciek jest w życiowej formie? To nawet Pochwała z Tajnerem wyjeżdżali na zagraniczne wojaże w lepszej formie.
A Kubacki z Miętusem , jak widzę, też dożywocie w reprezentacji mają zapewnione. Głowa odpada.
(30.01.2013, 13:31)
Glon@epio1919
Skąd masz te składy?
(30.01.2013, 13:06)
naat12321hej, pierwszy raz wybieram sie na zawody do Harrachova. czy jest mozliwosc kupienia biletow tuz przed zawodami, bez wczesniejszej rezerwacji ? i jaka jest forma zaplaty, czeskie korony czy polskie zlotowki? z góry dziekuję
:)
(30.01.2013, 13:04)
epio1919skład Austrii na Harrachov:
Gregor, Thomas, Kraft, Kofler, Loitz, Koch, Fetner
Niemcy w składzie:
Freund, Freitag, Wellinger , Geiger, Mechler, Schoft, wank
Słowenia : Kraniec, Tepes, Prevc, Semenic, Pungeltar , Damian
(30.01.2013, 13:03)
kaskokiI bardzo dobry wybór Kruczka
(30.01.2013, 12:43)
mar100Kubacki, skoro ma kłopoty z lataniem, to gdzie ma się tego uczyć jak nie na mamucie? Natomiast juniorzy przygotowywani dotąd na skocznię 90 metrową, może raczej nie powinni iść od razu na mamuta. W reprezentacji powinni jednak skakać, zwłaszcza jeżeli są lepsi od innych reprezentantów.
(30.01.2013, 12:12)
SzychuSkład na CoC moim zdaniem jednak trochę dziwny. Tam nasi juniorzy mogliby wystartować, czyli Kłusek, Zniszczoł i Murańka w zamian za J. Kota, Śliża i może Zapotocznego/Rutkowskiego.
(30.01.2013, 10:12)
Emil@idiotyczny system PZN A podczas kwalifikacji w Engelbergu i pierwszego konkursu w Engelbergu byli polscy kontrolerzy sprzętu? A kto był tym polskim kontrolerem w Libercu? Horst Tielmann?
(30.01.2013, 08:49)
idiotyczny system PZNPrawdopodobnie to klubuy zatrzymały juniorów na czas olimpiady. W Polsce jest tak głupi system dofinansowań, że kluby ocenia się po tym jak sie prezentuja w rankingach krajowych w tym OOMł.
Normalne kraje mają inny stystem finansowania i klub dostaje "ekwiwalent" finansowy za każdego powołanego do kadry skoczka. U nas kadrowiucz musi jheszcze walczyć dla klubuu by klub był doceniony fionansowo. Wstyd i granda.
Jesli chodzi o juniorów to chyba każdy widział jaki prezentuja poziom na PŚ w Wślle i Zakopanem. Skleroza niektórych dosuięgnęła. Tam nie było polskim kontrolerów sprzętu więc można załozyć że nie dało sie latac na lotniach
(30.01.2013, 08:37)
snowjakem rad po malyszu miala byc wielka dziura, a tu siurpryza opluwany kurczek stworzyl druzyne i nawet tajner mu przyklaskuje. zima jest piekna jak sie patrzy na jniaq z antypodow.
(30.01.2013, 05:27)
OtokoNoHitoerrata: ostatni period przed MŚ i oczywiście chodzi się o przekonanie kto ile jest wart w kontekscie uzupełniania na nie składu - na razie mamy 3,5 pewniaka, moim zdaniem (te pół to Kubacki - 34ty w PŚ, prawie 100 pkt, 10 punktowań - dorobek bardzo przyzwoity, tylko ta zniżka formy niepokoi).
(30.01.2013, 00:41)
OtokoNoHitoSam czasem też zauważam tutaj taki pęd wśród użytkowników do pchania juniorów na PŚ tylko dlatego, że są juniorami bez względu na to czy gdzieś faktycznie udowodnili swoją wyższość nad kadrowiczami. Ale w tym przypadku też jestem sceptyczny wobec tej decyzji. Nie dlatego, że mam fatalne mniemanie o Miętusie i Kubackim - jakby nie patrzeć obaj ostatnio zapunktowali. Ale jednak Kubacki a) lepiej się czuje na mniejszych skoczniach b) forma ewidentnie była już tej zimy wyższa, a przed nami MŚ gdzie może być potrzebny i nie ma co czekać na samoistne uzdrowienie. A Miętus do 55tki i tak najprawdopodobniej wejdzie od kolejnego periodu do odejdą punkty za poprzedni, m.in. Zaunerowi. Rzecz w tym, że przed nami ostatni period i ostatni gwizdek by przekonać się kto naprawdę ile jest wart - a przekonać się o tym można tylko w Pucharze Świata. Uważam, że Murańka i Zniszczoł na taką szansę zasługują - nie tylko dlatego, że to vice mistrzowie świata juniorów, indywidualnie i drużynowo, ale obaj - 2gi sezon z rzędu - zdobyli już w PŚ punkty. Obaj też już na mamutach skakali i to ponad 200 metrów, punktując. Więc danie im szansy od Harrachova nie byłoby niczym nierozważnym. Ale okej - byle dostali ją od FIS Team Touru, inaczej będzie można mówić o małym skandalu. Natomiast na CoC można było wysłać lepszy skład i to nawet nie tylko dzięki juniorom, którzy zamiast tego będą startować w tym jakimś OOMie.
(30.01.2013, 00:38)
Damizolazgadzam się, że skład na PS jest ok, ale na COC w Planicy to już mały skandal, że srebrni juniorzy nie jadą
(30.01.2013, 00:20)
SzychuA moim zdaniem dobrze, że Kruczek nie zmienił składu. Większość tutaj pcha juniorów trochę na siłę. Najlepiej całą kadrę A wymienić na juniorów, bo inaczej się zmarnują!
A tak na serio: Powtarzam, że to dobry skład. Stoch, Kot i Żyła - wiadomo. Miętus moim zdaniem też dobrze. Musi utrzymać pozycję w 55 WRL, a na dodatek nieźle sobie radzi na mamutach. No może ten Kubacki rzeczywiście powinien spokojnie potrenować... Ale może skakanie w PŚ coś tam da. Na mamucie w Harrachovie powinien spokojnie zdobyć punkty. A w Vikersund w kwalifikacjach jego lot na 203,5m był bardzo ładny stylowo, położył się na narty (jednak potrafi!).
Ok, to decyzja Kruczka, nie moja. Sądzę, że trenejro wie, co robi.
(30.01.2013, 00:13)
damizolaCzy szacowna redakcja może odpytać szacownego trenera jakimi kryteriami kierował się ustalając skład na COC (Pucharu swiata się nie czepiam). Gorsi zawodnicy jadą na zaowdy, a lepsi będą skakć z dziećmi. Gdzie tu sens? Brakuje nam 4 do drużyny, czy nie logiczne byłoby wypróbować juniorów w COCu i w przypadku dobrych skoków dać im szansę w konfornacji z najlepszymi, żeby sprawdzić czy nie są lepiej dysponowani od np Miętusa, czy Kubackiego?
(30.01.2013, 00:11)
PropekTrochę przesadzacie. W ostatnich zawodach na mamucie wszyscy punktowali, nie sądzę, że któryś z naszych pozostałych zawodników jest w o wiele lepszej formie od Miętusa i Kubackiego, który przecież dopiero uczy się latać. A Kruczek już w tym roku wielokrotnie pokazał, że wie co robi.
(29.01.2013, 23:52)
miszOOM... Kpina. Żałosna kpina...
To rozumiem juniorzy mają się nigdy nie nauczyć latać...
(29.01.2013, 23:38)
legolW Planicy tez mozna wiele pozwiedzac, Jakub Kot juz sobie pewnie zaplanowal ze na kolejnym turystycznym wypadzie zwiedzi Latelnice w czasie wolnego popoludnia, choc on juz pewnie nie raz tam byl, ale widoki z tego mamuta pewnie piekne.
Na stronie PZN oburzenie i sie wcale tym faktem nie dziwie.Na tak super obsadzone zawody do Ameryki posyla sie wicemistrzow swiata chyba tylko zeby sie rozregulowali.Wszyscy wiedza jakie sa tam cyrki, to ze konkurs trwa po 5 godzin i 90 metrowe skoki daja miejsca w czolowce na duzej skoczni.
(29.01.2013, 22:57)
KrzakowLepiej by zrobili jakby zamiast jakuba kota do Planicy pojechał Marcin Bachleda.Bo Kot skacze słabo ,a Bachleda potrafi czasem zaskoczyć tak jak w Zakopanem
(29.01.2013, 22:51)
:-)A i żeby nie było cieszę sie że Klemensowi sie udało, jak nikomu na świecie mu sie to należało tylko nie róbcie go nasilę bożyszcza Narodu i Małysza w młodszej wersji. Bo w Zakopcu jakoś sie spalił.
Chociaż my Polacy wielbimy tych którzy są naszczycie i mają medale a później wieszamy psy jeżeli coś jest nie tak. Bo jak kiedyś wieszali psy na Maćka Kota że ma srebro na Uniwersjadzie, ze jest buloklepem, ze skakc nie umie to teraz każdy ma wielki łał i może tego chce zaoszczędzić Kruczek i Mateja gdyby coś Klemensowi nie wyszło, ale to zostawiam Wam komentatorzy do przemyślenia. Ja uważam to za bardzo dobrą decyzje.
(29.01.2013, 22:04)
piter2105Czy to są jakieś jaja? Jeszcze w niedziele pan Tajner mówił, że wierzy, że nasi juniorzy są w stanie wskakiwać do 10PŚ, a teraz wysyła ich na jakieś krajowe zawody?
(29.01.2013, 22:01)
:-)Tylko, żeby temu WC MŚJ szajba do głowy nie uderzyła, albo, żeby się nie okazało, że mimo swojego WC nie jest tak łatwo byś w śród 50 najlepszych to jedzie gdzie jedzie. Kto był Mistrzem Świata Juniorów 2010 i gdzie jest obecnie, no chyba, że Murańka ma psychikę ówczesnego WC MSJ to co innego - ale nie sądze.
(29.01.2013, 21:53)
legolMuranka jako wiciemistrrz swiata juniorow od razu powinien wskakiwac do PS.No ale jak widac trenerzy wola widziec meki Kubackiego na mamucie.A i Mietusowi przerwa tez by sie przydala.Do USA powinni jechac nieloty pokroju starszego Kota i Zapotocznego a nie pchac tam wicemistrzow swiata!
(29.01.2013, 21:47)
:-)Oj jak mi przykro i juniorzy jednak na Czartak nie pojadą, coś poniektórzy będą mieli pretensję do Kruczka i Mateji, że juniorzy nie jadą.
(29.01.2013, 21:43)
FanZografskiegoTrochę to niepoważne moim zdaniem ...ale cóż to trenerzy decydują i to oni biorą odpowiedzialność więc w sumie wiedzą co robią.
(29.01.2013, 21:40)