Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Janne Ahonen wygrał drugi konkurs Pucharu Świata w Kuusamo i umocnił się na  pozycji lidera. Po dwóch równych skokach na 143 metry wyprzedził Thomasa Morgensterna o 30,1 punktu. Nie obyło się bez sensacji. Trzecie miejsce zajął Czech - Jakub Janda. Na kolejnych miejscach wylądowali Matti Hautamaeki, andreas Widhoelzl i Noriaki Kasai. Wczorajszy vice-lider, Alex Herr był dziś dziewiąty, a rewelacja początku sezonu zimowego, Szwajcar Moellinger zajął 10 lokatę.


Adam Małysz zajął po raz kolejny słabe, 19 miejsce. Oprócz Małysza w pierwszej serii skakał także inny Polak - Mateusz Rutkowski, ale jego wynik 93,5 metra dał mu dopiero 49 pozycję.
OPIS KONKURSU:
Drugi konkurs w Kuusamo, przełożony z piątku rozpoczął się o 14:00 w niedzielę. W przedkonkursowych kwalifikacjach słabo skoczył Adam Małysz, który był dopiero 37 zeskokiem na 104 metry. Lepszy od niego okazał się Rutkowski (108,5 m) i  tylko dwóch Polaków zobaczyliśmy w konkursie. Eliminacje, podobnie jak wczoraj, wygrali Finowie - pierwszy był Janne Ahonen, a drugi Matti Hautamaeki.

Pierwszy na rozbiegu pojawił się Martin Schmitt. Doświadczony zawodnik niemiecki z 5 belki startowej uzyskał zaledwie 105 metrów i miał małe szanse na  wejście do czołowej 30-tki. Z zawodników skaczących na początku stawki najdalej poleciał Daniel Forfang - 126 metrów, ale miał upadek i dostał niskie noty za styl.
Z ósmym numerem skakał Mateusz Rutkowski. Polak zaprezentował się fatalnie lądując na 93,5 metrze.

Mimo upadku wciąż dosć długo prowadził rewelacyjny latem - Forfang. Wyprzedził go dopiero Jussi Hautamaeki z odległością 115,5 metra. Dobrze zaprezentował się także Primoz Pikl - 119,5 m i wyszedł na prowadzenie.
130,5 metrowy skok oddał młody Japończyk - Daiki Ito i na dłużej zagościł na  fotelu lidera.

Potem oglądaliśmy słabe skoki, nie przekraczające 120 metrów. Dobre rezultaty należały jedynie do Kasiera (125,5 m), Miyahiry (125 m) i Jandy (129 m).

Małysz dostroił się do średniego poziomu i wylądował na 114 metrze. Dawało to dziś awans do II serii. Nienajlepiej zaprezentował się także Romoeren (117,5 m).

Z pierwszej 10-tki klasyfikacji PŚ z dobrej strony pokazali się Andreas Widhoelzl (128 m), Roar Ljoekelsoey (126 m) i Noriaki Kasai (129,5 m), ale żaden z nich nie wyprzedził Daiki Ito.

Konkurs rozgrzał nieco dopiero Thomas Morgestern - 135,5 metra. Austriak objął prowadzenie w konkursie. kilka metrów bliżej wylądował Matti Hautamaeki (130 m) i był trzeci, a do końca pierwszej serii zostało tylko 3 zawodników.

Martin Hoellwarth uzyskał 131 metrów, Alexander Herr 124,5 metra (daleka pozycja), a lider Pucharu Świata, Janne Ahonen po raz kolejny zdeklasował rywali lądując na 143 metrze i wyprzedzał Morgiego aż o 13 punktów.

 Klasyfikacja po I serii
 miejsce i  skoczek odl. 1 punkty
  1. Janne Ahonen (Finlandia)
  2. Thomas Morgenstern (Austria)
  3. Martin Höllwarth (Austria)
  4. Daiki Ito (Japonia)
  5. Matti Hautamäki (Finlandia)
  6. Jakub Janda (Czechy)
  7. Noriaki Kasai (Japonia)
  8. Andreas Widhölzl (Austria)
  9. Roar Ljoekelsoey (Norwegia)
 10.Hideharu Miyahira (Japonia)
 11.Stefan Kaiser (Austria)
 12.Alexander Herr (Niemcy)
 13.Michael Möllinger (Szwajcaria)
 14.Georg Späth (Niemcy)
 15.Michael Uhrmann (Niemcy)
 16.Tami Kiuru (Finlandia)
 17.Primoz Pikl (Słowenia)
 18.Wolfgang Loitzl (Austria)
 19.Björn Einar Romören (Norwegia)
 20.Jörg Ritzerfeld (Niemcy)
 21.Jernej Damjan (Słowenia)
 22.Jussi Hautamäki (Finlandia)
 23.Daniel Forfang (Norwegia)
 24.Adam Małysz (Polska)
 25.Kazuyoshi Funaki (Japonia)
 26.Rok Benkovic (Słowenia)
 27.Henning Stensrud (Norwegia)
 28.Maximilian Mechler (Niemcy)
 29.Veli-Matti Lindström (Finlandia)
 30.Primoz Peterka (Słowenia)

 31.Jan Matura (Czechy)
 32.Clint Jones (USA)
 33.Pekka Salminen (Finlandia)
 34.Florian Liegl (Austria)
 35.Michael Neumayer (Niemcy)
 36.Sigurd Pettersen (Norwegia)
 37.Andreas Küttel (Szwajcaria)
 38.Andreas Kofler (Austria)
 39.Peter Zonta (Słowenia)
 40.Martin Schmitt (Niemcy)
 41.Simon Ammann (Szwajcaria)
 42.Janne Happonen (Finlandia)
 43.Marco Steinauer (Szwajcaria)
 44.Jaan Juris (Estonia)
 45.Robert Kranjec (Słowenia)
 46.Akira Higashi (Japonia)
 47.Johan Erikson (Szwecja)
 48.Hiroki Yamada (Japonia)
 49.Mateusz Rutkowski (Polska)
 50.Alan Alborn (USA)
143.0
135.5
131.0
130.5
130.0
129.0
129.5
128.0
126.0
125.0
125.5
124.5
123.5
123.0
122.5
120.0
119.5
120.5
117.5
117.5
116.5
115.5
126.0
114.0
114.0
114.5
113.5
114.0
113.5
112.5

112.5
112.0
111.5
111.5
110.0
107.0
106.0
105.0
105.0
105.0
102.5
103.0
101.0
104.0
102.5
98.0
95.0
95.0
93.5
88.5
158.4
145.4
136.3
134.9
133.5
132.7
132.6
129.4
126.3
125.5
125.4
122.6
121.3
119.4
119.0
112.0
111.6
109.4
109.0
109.0
107.2
105.9
104.8
103.2
102.7
102.6
101.3
101.2
100.8
99.5

99.0
98.1
97.7
96.7
93.5
88.6
86.3
85.5
84.0
83.5
79.5
78.4
77.8
76.2
74.0
70.4
64.5
64.5
57.3
51.8

Druga seria ropoczęła od skoku Primoza Peterki na 117 metrów. Pół metra dalej wyladował jego rodak - rok Benkovic i dwóch Słoweńców było na czele.
Adam Małysz startował jako siódmy w II serii. Skok na 119,5 metra pozwolił mu na nieznaczny awans w klasyfikacji końcowej konkursu.

Pierwszy zawodnikiem, który wylądował w punkcie K był Jernej Damjan i po dwóch kolejkach wyprzedzał Małysza. Jednak naprawdę dalekie skoki oddali: Bjoern Einar Romoeren - 129 m i Michael Uhrmann 130,5 m.

W połowie 2 serii zerwał się nieco silniejszy wiatr i opóźnił rozgrywanie konkursu. Na rozbiegu pojawił się nawet przedskoczek. Przed skokiem Georga Spaetha nastąpiła dłuższa, 5 minutowa przerwa. Niemiec uzyskał tylko 112 metrów i był wyraźnie zdenerwowany.

Tuż po Spaeht'cie skakał jego niedawny kolega z reprezentacji, Szwajcar Moellinger. Poleciał na 130 metrów i zmienił Uhrmanna na prowadzeniu. Warunki pogodowe na krótko się poprawiły, bo o metr dalej poszybował Alexander Herr. Przeszkodziły Kaiserowi i Miyahirze.

Lepszy od Herra okazał się dziś Roar Ljoekelsoey lądując na 130 metrze. Kolejne dalekie odległości uzyskali Widhoelzl (131,5 m), Kasai (131 m) i Jakub Janda (137,5 m). Czech po skokach 25 zawodników prowadził ze znaczną przewagąnad resztą stawki.

Reprezentant naszych południowych sąsiadów pokonał Mattiego Hautamaeki (135 m), Daiki Ito (121,5 m) i Martina Hoellwartha (125 m), co dało mu miejsce na podium konkursu.

Dwaj najlepsi zawodnicy z pierwszej serii - Morgenstern i Ahonen okazali sie lepsi. Morgi poleciał na 133,5 metra, a Ahonen po raz kolejny wylądował za punktem jury (143 m) i wygrał drugi konkurs z rzędu.

ściągnij film ze skokiem Ahonena >>

 Klasyfikacja końcowa
 miejsce i  skoczek odl. 1 odl. 2 punkty
  1. Janne Ahonen (Finlandia)
  2. Thomas Morgenstern (Austria)
  3. Jakub Janda (Czechy)
  4. Matti Hautamäki (Finlandia)
  5. Andreas Widhölzl (Austria)
  6. Noriaki Kasai (Japonia)
  7. Martin Höllwarth (Austria)
  8. Roar Ljoekelsoey (Norwegia)
  9. Alexander Herr (Niemcy)
 10.Michael Möllinger (Szwajcaria)
 11.Michael Uhrmann (Niemcy)
 12.Daiki Ito (Japonia)
 13.Björn Einar Romören (Norwegia)
 14.Jörg Ritzerfeld (Niemcy)
 15.Wolfgang Loitzl (Austria)
 16.Jernej Damjan (Słowenia)
 17.Daniel Forfang (Norwegia)
 18.Georg Späth (Niemcy)
 19.Adam Małysz (Polska)
 20.Tami Kiuru (Finlandia)
 21.Jussi Hautamäki (Finlandia)
 22.Rok Benkovic (Słowenia)
 23.Stefan Kaiser (Austria)
 24.Primoz Peterka (Słowenia)
 25.Henning Stensrud (Norwegia)
 26.Hideharu Miyahira (Japonia)
 27.Veli-Matti Lindström (Finlandia)
 28.Kazuyoshi Funaki (Japonia)
 29.Primoz Pikl (Słowenia)
 30.Maximilian Mechler (Niemcy)

 31.Jan Matura (Czechy)
 32.Clint Jones (USA)
 33.Pekka Salminen (Finlandia)
 34.Florian Liegl (Austria)
 35.Michael Neumayer (Niemcy)
 36.Sigurd Pettersen (Norwegia)
 37.Andreas Küttel (Szwajcaria)
 38.Andreas Kofler (Austria)
 39.Peter Zonta (Słowenia)
 40.Martin Schmitt (Niemcy)
 41.Simon Ammann (Szwajcaria)
 42.Janne Happonen (Finlandia)
 43.Marco Steinauer (Szwajcaria)
 44.Jaan Juris (Estonia)
 45.Robert Kranjec (Słowenia)
 46.Akira Higashi (Japonia)
 47.Johan Erikson (Szwecja)
 48.Hiroki Yamada (Japonia)
 49.Mateusz Rutkowski (Polska)
 50.Alan Alborn (USA)
143.0
135.5
129.0
130.0
128.0
129.5
131.0
126.0
124.5
123.5
122.5
130.5
117.5
117.5
120.5
116.5
126.0
123.0
114.0
120.0
115.5
114.5
125.5
112.5
113.5
125.0
113.5
114.0
119.5
114.0

112.5
112.0
111.5
111.5
110.0
107.0
106.0
105.0
105.0
105.0
102.5
103.0
101.0
104.0
102.5
98.0
95.0
95.0
93.5
88.5
143.0
133.5
137.5
135.0
131.5
131.0
125.0
130.0
131.0
130.0
130.5
121.5
129.0
123.5
122.0
120.0
119.5
112.0
119.5
114.0
116.5
117.5
105.0
117.0
113.5
100.5
113.0
108.0
101.5
105.5




















 
308.3
288.2
282.2
277.5
267.1
266.4
261.3
260.8
257.9
254.8
253.4
252.6
239.2
229.8
228.5
221.2
218.4
217.5
216.3
213.7
213.6
211.6
210.4
207.6
202.1
201.4
200.7
193.1
188.3
187.1

99.0
98.1
97.7
96.7
93.5
88.6
86.3
85.5
84.0
83.5
79.5
78.4
77.8
76.2
74.0
70.4
64.5
64.5
57.3
51.8

klasyfikacja generalna Pucharu Świata >>
wirtualna* klasyfikacja Światowej Listy Rankingowej (WRL) >>

* - klasyfikacja wirtualna, ponieważ ranking WRL jest uaktualniany po zakończeniu periodu; period II sezonu 2004/2005 jeszcze trwa, natomiast obowiązująca jest klasyfikacja po I periodzie sezonu 2004/2005 (również dostępna w naszym serwisie)

Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« listopad 2004 - wszystkie artykuły
Komentarze
air show

@???
Bardzo to elokwentne było, pozdrawiam
(29.11.2004, 18:08)
smith
popieram mmm_krakow i grzeeech'a
(29.11.2004, 16:07)
mmm_krakow
Poza tym, przewaga Mattiego wynikała z oszustwa - charakterystycznego "przekrzywionego" lotu :))) Za co sędziowie niemiłosiernie cięli go po pkt za styl :P
Średnia skocznia - konkurs olimpijski w Sarajewie - Nykaenen i Weissflog za styl dostawali po ... 16 pkt :P
Aż żałuję, że zwycięzca z Lake Placid [ze średniej skoczni] wtedy nie skakał, byłaby niezła jazda, a oni nie mieliby się o co kłócić, komu nalezy się złoto :P :P :P
(29.11.2004, 10:25)
mmm_krakow
@air-show - odnoszę wrażenie, że coś ci "wyjadło" czasy pomiędzy skokami Nykaenena, a Adasia :P "Adaś mógłby Mattiemu buty czyścić", że przypomnę twoją wypowiedź... Nie szarżuj, tylko sobie dobrze przypomnij, w niektórych sezonach klasyfikacja była liczona dośc specyficznie [o czym nam red. Popławski przypomina w swoich artykułach] i nie wszystkie kryształy powinny przypaść Mattiemu :P
Poza tym, o Predazzo 1991 wolałabym nie wspominać, szczególnie o konkursie na skocnzi średniej :P
(29.11.2004, 09:55)
grzeeech
@airshow
A jesli Otylia zawiedzie w przyszłym roku to co ? Też bedziesz psioczył na pływanie? To jest tylko sport nie mozna wygrywac wiecznie.
Akurat przed rozpoczeciem sezonu Malysz z Kuttinem mowili niewiele porownojac chociazby wypowiedzi Tajnera rok czy dwa lata temu. Wiecej mowili wszelkiego rodzaju "eksperci" w tv ktorych teraz jest pelno i sa najmadrzejsi. To oni sa winni rozbudzaniu oczekiwan a nie sam skoczek czy jego trener. Nie widzisz tego ?
Sport to zawsze sa nadzieje i rozczarowania, cala przyjemnosc z kibicowania to nadzieje no i rzadziej czy czesciej to drugie. Poprostu nie da sie bedac kibicem ani razu nie przezyc rozczarowania. Czego ty oczekujesz? Piszesz ze to wszystko przez przeszlosc Adama. No coz wiec przepraszam Ci w jego imieniu że wygral 3 PS, 3 razy MS itp zreszta wogole powinien zakonczyc kariere po tych dwoch 19-tych miejscach. Dobrze ze wszyscy kibice nie sa tacy jak ty bo wtedy wogole pewnie nikt by nie skakal bo wszyscy porezygnowaliby po paru nieudanych wystepach a stadiony i inne areny sportowe swiecily by pustkami.
(29.11.2004, 09:46)
air show
@grzeeech
To prawda, że nadzieje wzbudza tv, ale cytując słowa Małysza lub Kuttina. A nawet gdyby nic nie mówili, to one pojawiają się same ze względu na tą przeszłość Małysza o której tak wiele się teraz mówi.
Otylia nie psuje mi przyjemności z oglądania pływania, bo nie zawodzi, a polskiej ligi nie oglądam.
@Clio
I jedno i drugie. Oczywiście najpierw była radość, że wreszcie Polak coś znaczy w mojej ulubionej dyscyplinie sportu, a potem wielkie rozczarowania. Gdyby nie było nadziei, nie byłoby i tych rozczarowań.
(29.11.2004, 07:53)
grzeeech
@air show
Rozbudzone nadzieje i pragnienia to sprawa głównie mediów a w szczegolnosci TVP. Ja sie nie podpisuje pod tym co oni wygaduja co tydzien i drazni mnie to. Ja rowniez pamietam skoki w "epoce Nykaenena" wtedy kojarzone z transmisjami i glosem śp J.Mrzygłoda. Kibicowalem oczywiscie głównie Polakom bo taki już jestem, że zawsze i wszędzie zawsze będe kibicował niezależnie od dyscypliny "swoim". Mam dusze kibica i nim jestem i zawsze oglądając jakikolwiek sport licze ze kiedys Polak czy Polka bedzie wygrywac. Dlatego nigdy sie nie zrozumiemy w tej kwestii. To ze Adam zaczal swego czasu byc na szczycie bylo czyms na co czekalem wiele lat w tej konkretnej dyscyplinie wiec jak czytam to co Ty piszesz to nie jestem w stanie Cie zrozumiec, no ale nie musze.
Piszesz ze Małysz zepsuł Ci oglądanie skoków, w takim razie wyłącz sobie fonie w TV albo przełącz na niemiecką stacje i zapomnij że w konkursie jest ktos taki jak Adam Małysz bo z tego co piszesz to głównie przeszkadza Ci to co mówią i jak do tego podchodzą komentatorzy. No bo ty sam nie masz rozbudzonych nadziei i pragnien i oglądasz skoki dla samego ogladania. Problem powinien zniknąć.
A z ciekawosci spytam czy Otylia Jędrzejczak psuje Ci przyjemność oglądania pływania ? Czy druzyna Wisły Kraków odbiera Ci chęć oglądania Ligi Polskiej ? Jeśli wogóle coś oglądasz poza skokami narciarskimi.
(29.11.2004, 03:00)
Clio
ja tu czegoś nie rozumiem (hyhy, spać nie mogę :)) - to Ty chcesz powiedzieć, że zanim Małysz zaczął dobrze skakać, to skoki się fajnie oglądało, a teraz już nie? Czy chodzi Ci o to, że skoro Małysz już dobrze nie skacze, to się nie ogląda fajnie? Bo jeśli o to pierwsze - to zgadzam się z Tobą w 100%. Tylko że gdy JA napiszę, że "Małysz zepsuł mi oglądanie skoków", zaraz się robi na mnie nagonka i jestem wyzywana od najgorszych...

No nic, dobrej nocy.
(29.11.2004, 00:37)
air show
Ja też idę spać. Ktoś mógłby się zapytać o co mi właściwie chodzi. Odpowiem: O te rozbudzone nadzieje i pragnienia i związane z tym rozczarowania. Kiedyś nie kibicowało się naszym, źle mówię, kibicowało się, ale bez zbytniej wiary w jakikolwiek sukces, za to podziwiało się innych a skoki oglądało się dla skoków. Jak dla mnie to Małysz to wszysko zepsuł, zabrał radość z oglądania skoków i już długo nie będzie tak jak dawniej.
(28.11.2004, 23:40)
Clio
Janne i tak jest najlepszy :)
(obiektywnie rzecz ujmując: teraz przynajmniej; dla mnie - zawsze)

Dobranoc wszystkim i miłej konwersacji panom Smith oraz Air Show. My z Pawlakiem idziemy spać (aczkolwiek nie razem :))
(28.11.2004, 23:32)
Clio
czemu mam nie zaprzeczać?? wydaje Ci się, że gdyby Małysz nie zaczął dobrze skakać, ta strona przestałaby istnieć?? hehe.
(28.11.2004, 23:28)
air show
@smith
Co do Nykaenena to nie widzę związku. Rzeczywiście zawodów było trochę mniej. To chyba tym bardziej trudno było zwyciężyć te 46 razy. A jeżeli sugerujesz doping, to inni też mogli z niego korzystać.
(28.11.2004, 23:24)
smith
pytanko: czy kasai bedzie w 6 w trondheim ???
(28.11.2004, 23:13)
smith
i jeszcze jedno kto nie zawodził???
sven- dzis w klinice
schmitt- nie moze sie odnalezc
hautamaeki- w 2003 miejsca w 5 dziesiatce
nykanen- jakby dzis bylo tyle konkursow co wtedy to rutkowski by zdobyl z 7 krysztalowych kul, nie mowiac o braku kontroli antydopingowej.
ahonen- rok 2002 ciagle laduje za bardzo w jedna strone i ciagle za blisko
mam wymieniac dalej???
clio nie zaprzeczaj bo dobrze wiesz jak jest.
(28.11.2004, 23:11)
air show
@smith
Tylko, że żaden z nich nie był złoty
(28.11.2004, 23:08)
air show
@Clio
No, zaobserwowałem, że Adam to mógłby Mattiemu co najwyżej buty czyścić.

To o oglądalności, to chyba nie do mnie, bo się nie wypowiadałem na ten temat
(28.11.2004, 23:05)
smith
i kto tu rozpamietuje przeszlosć air???
malysz na olimpiadzie nie zawiodl bo zdobyl 2 medale.
(28.11.2004, 23:04)
Clio
na takiej podstawie, że to jest SPORT. i prognozowanie po dwóch konkursach bynajmniej nie świadczy o rozsądku, jakim usiłujesz się tutaj wykazywać. A wydawać by się mogło, że skoro oglądasz skoki od Nykanena, powinieneś coś zaobserwować przez ten dłuuuuugi okres.

a co do wejść na stronę... dziecko, czy Tobie wydaje się, że nam tu chodzi o jakieś rankingi??? Robimy tę stronę dla Was, a nie Wy jesteście dla nas. To chyba oczywiste. Kto chce, ten tutaj zajrzy. Serwis istniał "przed Małyszem" i ludzie zainteresowani tutaj zaglądali. A że nie zaglądali ci, którzy o skokach nie mieli zielonego pojęcia - to dla nas o wiele lepiej.
(28.11.2004, 23:02)
air show
I jeszcze jedno jeżeli już mówimy o przeszłości to przypomnijcie sobie ile razy Adam zawiódł. Mówię tu o 50 TCS, o olimpiadzie, gdzie nie udało się zdobyć złota, a srebro dzięki podpórce Hanniego, o zeszłym sezonie, gdy nie wygrał żadnego konkursu...
(28.11.2004, 23:00)
Pawlak
ale nim nie jest i do poziomu przed skoczkow duzo mu "brakuje", takie porownanie nie ma sensu.
(28.11.2004, 22:59)
air show
@Pawlak
Nie napisałem, że jest przedskoczkiem tylko, że tak skacze jakby nim był.
(28.11.2004, 22:55)
air show
Do smitha
Z mojej wypowiedzi możesz wyciągnąć wniosek, że dzieciakiem nie jestem. Ja nie mówię o pamiętaniu o wojnie, tylko o jej rozpamiętywaniu, a to zupełnie coś innego.
No dobrze, można być wdzięcznym Małyszowi za to wszystko i co? Mam go nie krytykować, mam wierzyć, że zdobędzie Puchar Świata albo obroni medal. Na jakiej podstawie?
(28.11.2004, 22:53)
Pawlak
@air show
hoho, zwolnij
Co znaczy "Czy kogoś to teraz obchodzi co Małysz zdobył, skoro skacze jak przedskoczek?"
Po pierwsze to, ze Ciebie to moze nie obchodzic nie oznacza, ze nie ma innych osob dla ktorych to ma znaczenie i wiedz, ze jest OGROM ludzi, ktorzy sa i pozostana wdzieczni Malyszowi za to, co dokonal dla sportu
Po drugie to nie nazywaj go przedskoczkiem, bo mylisz pojecia szanowny wielki kibicu!
(28.11.2004, 22:52)
air show
Do Ciri
Sama wypowiadasz się w czasie przeszłym: byliśmy z niego dumni, ale nie jesteśmy. I oczywiście nie chodzi mi o krzywdy doznane od Małysza, tylko o to ciągłe odwoływanie się do przeszłości. Czy te medale, albo kule mają wpływ na jego dzisiejszą formę? No chyba nie mają. Czy kogoś to teraz obchodzi co Małysz zdobył, skoro skacze jak przedskoczek? Jeżeli już to jest to jeszcze większy wstyd.
(28.11.2004, 22:47)
smith
a co do redaktorow to przeciez dzieki malyszowi macie tyle wejsc na strone. gdyby nie on to juz dawno ta stronka poszlaby w *****. i na przyszlosc troche taktu panowie i panie
(28.11.2004, 22:47)
Pawlak
@air show
wracajac do cytatu - spojrz z innej strony na to: tyle Malysz zrobil dla polskich skokow narciarskich dobrego - np. transmisje z kazdego konkursu w ogolnodostepnej tv (a nie tylko tcs, ms, czy Zakopane) czy bardzo dobra organizacja PS na naszej domowej skoczni z czego mozemy byc dumni jako Polacy.
I to sa tylko jedne z wielu przykladow dla ktorych nie mozna zapominac o sukcesach,wynikach Malysza i mowic, ze to jest nie wazne...
takie jest moje zdanie
(28.11.2004, 22:43)
smith
a ja mysle ze air to zwykly dzieciak ktory chce zakozaczyc swoimi komentarzami. A co do rozpamietywania, to o wojnie pamietac trzeba, chyba ze twoi dziadkowie byli nazistami.
(28.11.2004, 22:42)
Ciri
ooo, zaczyna się filozoficznie, fajnie fajnie =]
No, może i polacy rozpamiętują stare krzywdy,a le nie o krzywdy ni wojny tu chyba idzie ino o Małysza a ten to nam chyba krzywdy żadnej nie wyrządził? Chyba przeciwnie - mogliśmy się troche dowartościować.Czy sie jest wielbicielem Adama czy nie - chyba nie można temu zaprzeczyć. Byliśmy z niego dumni, pammietajmy o tym.
(28.11.2004, 22:40)
air show
Do Pawlaka
Jak ci się nie podoba mój tok rozumowania, to trudno. Polacy mają to do siebie, że żyją przeszłością, stąd to ropamiętywanie dawno doznanych krzywd, stąd to życie wojną, powstaniami, prochami poległych bohaterów i td. Nie twierdzę, że należy się odciąć od przeszłości, ale najważniejsze jest patrzenie w przyszłość. A wracając do mojego toku rozumowania nie ja to wymyśliłem, uważa tak lub uważało wielu filozofów, czy innych mądrych ludzi.
(28.11.2004, 22:33)
air show
I muszę dodać, że to były piękne czasy, Adam wszystko zepsuł, zaczęły się nerwy, ciągłe przeżywanie rozczarowań. Jedyną wadą było to, że można było oglądać tylko TCS, MŚ i olimpiadę, ale jakież to było wielkie święto! Teraz jest eurosport, więc ci co się skokami interesują też mogliby je oglądać nawet bez dawno przebrzmiałych zwycięstw Małysza
(28.11.2004, 22:25)
Pawlak
Clio - racja
wlasnie w takich sytuacjach widac bardzo dobrze podzial na kibicow dyscypliny sportu jaka sa "skoki Malysza" i kibicow dycypliny jaka sa "skoki narciarskie".
Szkoda slow i stukania w klawiature.... Ale co jest pocieszajace, ze za kilka lat jedni sie wykrusza, a drudzy pozostana nadal i beda kibicowac SKOKOM NARCIARSKIM, chyba nie trzeba pisac kto odpadnie z kibicowania?:P

a nastepujacy cytat: "nie ważne co było kiedyś, ważne to co jest dzisiaj" nadaje sie na kwadrat miesiaca, widac, ze kolega/kolezanka ma "rewelacyjny" tok rozumowania, brawo, tak trzymac!
(28.11.2004, 22:23)
air show
Ja oglądałem skoki jak jeszcze wygrywał Nykaenen i byłem jedyną osobą w akademiku, która przychodziła na świetlicę oglądać skoki (jeszcze w czarno białym telewizorze), więc uważam, że mam prawo się wypowiadać.
(28.11.2004, 22:20)
(naiwna?) Ciri
skoki dla Adama czy nie dla Adama...średnio mądre rzeczy mówicie, jedno drugiego nie wyklucza (bycie fanem Małysza i skoków). Zgadza sie że teraz skacze gorzej, dużo gorzej, faktom przeczyć nie można. Każdy ma swoje pięć minut, być może jego już przeminęły, byc może jeszcze pokaże co potrafi. Nie ma sensu sie o to spierać. Ale w wierze w naszego skoczka nie widzę nic złego więc - dlaczego nie wierzyć? Czasami wiara a naiwność to nie jest to samo. Tak czy siak, z Adamem czy bez skoki mają swój urok. Ale chyba nie powiecie że lepiej bez? Nie skreślajmy go jeszcze. W końcu sport ma to do siebie że jest nieprzewidywalny więc nie przewidujmy. Po prostu kibicujmy. I tyle.
(28.11.2004, 22:20)
Clio
no, to ja proponuję, by wszyscy Ci, którzy zaczęli oglądać skoki przez Adama i dla Adama, teraz dali sobie spokój. I dali spokój nam - fanom skoków.
(28.11.2004, 22:07)
air show
Jestem z tobą Realistko, nie ma na co liczyć, Adam się skończył i nie będzie w czołówce. Po co przypominacie te 3 kule, nie ważne co było kiedyś, ważne to co jest dzisiaj, a dzisiaj Małysz jest słabym skoczkiem
(28.11.2004, 21:47)
REALISTKA!!
Małysz i krysztalowa kula.... nie te lata!! :D <lol2> <hahaha> z nim jush koniec i NIE WMAWIAJCIE SOBIE ZE JESCZE BEDZIE SKAKAL BARDZO DOBRZE BO TO NEI PRAWDA!! TO KONIEC I BYLO TO WIDAC ROK TEMU I TERAZ!! POZDRAWIAM WSZYSTKICH NAIWNYCH:D
(28.11.2004, 21:00)
christiane
yh... a Rok znowu niezbyt;/ ale i tak dobrze:) wiecie co, jakbyście sobie tak sami poskakali z 200 m, to wtedy bluzgalibyście na Adama i innych?.... nie sądzę;]
jaki wstyd?? jaki wstyd?? po tylu latach to nawet Svenowi przecież kolana wysiadły...
(28.11.2004, 20:57)
Jagaciarz
@Kolka-Chodzi Ci o Primoza Piki?:))))))
(28.11.2004, 20:15)
Kolka
Wydaje mi się, że ani polscy skoczkowie nie są dobrze przygotowani do sezonu, ani TVP... Szkoda :(
(28.11.2004, 19:28)
smith
dalem w profesjonalu ze adam bedzie w szóstce, no ale trudno bo i tak mi nie weszla fiorentina.
w trondheim adam wygra na bank. po prostu blad kuttina ze nie zabral ich na 120. ale chlopcy sobie poskaczą i adam pokona ahonena i kogo tam chcecie.
(28.11.2004, 19:09)
Zosia
Nie przekreślajmy adama- on jeszcze pokaże co potrafi!!!
P.S. grastulacje i wielkie brawa dla Janne!!!Tak tylko trzymać!!!
(28.11.2004, 18:22)
KaCzY
Nie można powiedzieć że Adaś przestał umieć skakać !! Jeszcze przecież zna Te wszystkie techniki skakania...ale zawsze są te Lepsze i Te Gorsze chwile, tak jak w każdym sporcie.Adaś teraz przeżywa może i te gorsze, ale zobaczycie jeszcze sie odbuduje i będzie szybował Daaaleeekooo ;) Panie Adamie...Wszystkiego co najlepsze !! Będzie Dobrze !! Trzymamy za Panem :) Pozdro !!
(28.11.2004, 18:12)
s
tylko 1 filmik z dzisiaj?
(28.11.2004, 18:09)
kasia
niemartw się adam to dopiero początek jeszcze pokażesz wszystkim jak ty wygrywasz!trzymam za ciebie kciuki!!!
(28.11.2004, 17:47)
TAMI
finofanka niepowiem finowie napewno by się cieszyli, że mają takiego zagorzałego kibica jak ty...straszne...Izolda jestem z Tobą !
(28.11.2004, 17:43)
Pewny
Malysz wroci na TCS i na MS. Zobaczycie, radze zapamietac te slowa.........
(28.11.2004, 17:32)
Pawlak
@realista
a czy ja w swojej wypowiedzi dalem cytat z Twojego komentarza? Nie!
Ale specjalnie napisze raz jeszcze, tym razem jasniej,: "IM GORSZE SKOKI ADAMA TYM POPULARNOSC SERWISU CORAZ BARDZIEJ SPADA" - to chyba oczywiste tak jak to, ze zainteresowanie skokami jest mniejsze latem niz zimą.
To takie porownanie, rozumiesz? :P

PS. Nie krzycz
(28.11.2004, 17:28)
wieslaw
sa juz filmy? Kiedy beda?
(28.11.2004, 17:18)
realista
A CZY JA MÓWIŁEM COŚ O LECIE I ZIMIE?
PRZECZYTAJ MÓJ KOMENTARZ UWAŻNIEJ
(28.11.2004, 17:16)
Pawlak
@realista (pseudo ;-))
hmm, moze odpowiem tak, :...a im brzydsza pogoda tym mniej turystow na urlopie - to chyba oczywiste, tak samo jak to, ze w wakacje zainteresowanie skokami jest mniejsze niz zima
(28.11.2004, 16:43)
mała
finofanko...wstyd mi za ciebie troche.... mimo, ze samam mam 13 lat, a ty nie wiem ile, ale jak 3 letnie dziecko sie zachowujesz zlekka... tez sie ciesze, ze aho wygral, ale bez przeady... i po co krytykowac adasia, skoro to poczatek seznou, dopiero chyab 8 skokow na K120... wszytsko sie moze zdarzyc
(28.11.2004, 16:34)
Jagaciarz
Co wy macie do Ahonena? Bardzo fajny gosc(przynajmniej takie sprawia wrazenie),a ze sie nie usmiecha?I ze ma tyle fanek w tym serwisie?:)(chociaz to chyba troche jego wina:)
Na mnie zawsze robil jak najbardziej pozytywne wrazenie,ale az w takim gazie jak obecnie go jeszcze chyba nie widzialem mimo ze skoki ogladam nie od dzis,a Janne od 10 lat to najscislejsza czolówka.
A co do Adama-jestesmy caly czas z Toba i to sie nie zmieni,wiec nie ma chyba sensu sie powtarzac w tej materii.
Pozdro
(28.11.2004, 16:33)
Filo
Widzę, że Adam nie pokazuje na razie zbyt wiele, ale nie jest to dla mnie powód, żeby tak się po nim wyżywać (jak to już niektórzy zaczęli, patrz Onet.pl). W końcu to nie jest jakaś maszyna, czy już wszyscy zapomnieli o 3 kryształowych kulach? Wg mnie po tak udanych sezonach na wiele nie można liczyć, ale Małysza zawsze będę szanować, tak jak innych skoczków zresztą:)
(28.11.2004, 16:30)
Clio
wolę nie wyrażać się nt. inteligencji ludzi, którzy po pierwszych konkursach prognozują na cały sezon.
(28.11.2004, 16:15)
MAŁYSZ TO MISTRZ
MAŁYSZ TO MISTRZ
(28.11.2004, 16:15)
Ewka
@finofanka
Wszystkiego dobrego kochanie z okazji urodzinek! Ile to już wiosenek liczysz? 12? 13? A może Ty się dopiero dzisiaj urodziłaś? :) Ach te dzieci...FIONOFANKA WSTYD!!!
Bravo Killer :D
(28.11.2004, 16:15)
abc
@realista, a inne serwisy o skokach będą więcej warte niż ten? Ten jest najlepszy.
(28.11.2004, 16:14)
Krófsko
Nieważne jak ktoś zaczyna,ale jak KOŃCZY!!!Adam będzie dobrze!!!
(28.11.2004, 16:12)
Natalie
Szkoda że Liegl nie wygrał ale cieszę się że Morgi był tak wyskoko;)
(28.11.2004, 16:11)
realista
ALE Z WAS MUŁY
IM GORSZE SKOKI ADAMA TYM POPULARNOSC SERWISU CORAZ BARDZIEJ SPADA
ZAPAMIETAJCIE MOJE SŁOWA TEN SERWIS BEDZIE WART MNIEJ NIŻ ZERO
(28.11.2004, 16:10)
trinity
Martin znowu 40.....
(28.11.2004, 16:09)
Killer
Do Finomanki!!! Ja też gratuluję Janne,ale myślę,że nie powinnaś krytykować Adama,bo to dopiero początek sezonu.Adaś nie martw się są jeszcze kibice,którzy w ciebie wierzą!!!p.s.Janne i tak straci pozycję lidera,jak Adam odzyska formę.Pozdroofka :o)
(28.11.2004, 16:09)
Numaje
Acha! To glupie wyzywać skoczków, gdy są lepsi od Adama. A oceniać ich charakter czy sposób bycia, kiedy się ich wcale nie zna - to tez nie na miejscu. Nieladnie!!!
(28.11.2004, 16:08)
naty
a adam nie musi zawsze wygrywac to nie automat :P
(28.11.2004, 16:06)
Numaje
Wedlug mnie nie nie ma się czego wstydzić Adam!!! Zresztą awansowales na 17 miejsce w klasyfikacji generalnej.
Co to i tak jesteś najlepszy.
Ostatnio Polka w biegach narciarskich zajęla 17 i chyba 19 miejsce, w czym komentarorzy upatrywali pocieszenia... Ja tam wolę oglądać skoki, bo wszyscy skoczkowie są super, że wogóle weszli na górę skoczni. To jest odwaga. Gratuluję Ahonenowi i wszystkim innym.
(28.11.2004, 16:06)
Izolda
@finofanko
Jaki wstyd?A jak wg.ciebie ma skakac skoro tak malo skokow oddal na tym obiekcie?Ty sie lepiej zastanow zanim cos napiszesz,jak czytam takie durne komentarze to mnie krew zalewa.
Gdyby Malysz od tygodnia trenowal w Kuusamo jak Ahonen to tez by tak skakal!!!
Wiec daruj sobie ,tylko tobie powinno byc wstyd
(28.11.2004, 16:05)
Konieczny Grzegorz
Witam!
Adam Małysz jest na miejscu 19-stym. Trzymamy kciuki za niego, ponieważ na pewno ma nadzieję, że zdobędzie KRYSZTAŁOĄ KULĘ! Nie raz będzie się starał być na PODIUM!

Dziękuję.
(28.11.2004, 16:03)
skokomanka
ahonen to ****** ktory nawet jesli zwyciezy to nie umie sie smiac
zal mi adasia ale wierze ze bedzie jeszcze nejlepszy!!!
(28.11.2004, 16:01)
finofanka
Juhhu! Janne znowu najepszy!! DZIĘKI ci Janne dzis mam urodziny a twoje 1 miejsce to dla mnie super prezent! Oby tak dalej! ! ! Wszyskiego dobrego tym ktorzy jak ja kibicują Ahonenowi i innym FINOM !!
BRAVO JANNE !! -- ADAM WSTYD !!
(28.11.2004, 15:57)
Clio
jakieś rozbieżne te poniższe komentarze...:)

BRAWO, JANNE!!! :)))
(28.11.2004, 15:53)
Daria
asiaczek15 ma racje, najłatwiej krytykować kogoś, kogo nie ma w pobliżu. Ja tam kibicuje Adasiowi i Finom, nie ważne czy są w szczytowej formie czy nie!
(28.11.2004, 15:52)
IlonA
gratuluje Ahonen:)!!! ale szkoda ze to nie Bjoern wygrał :(
(28.11.2004, 15:50)
Assssssssiaczek15
Jak macie za mało wyobraźni i zero wrażliwości to sobie piszcie takie głupopty, Ja wiem, że każdy z tych młodych chłopców sie stara, wkłada w to całe swoje serce, siły i uczucia i za to ich podziwiam. Wiekszość zaraz mnie tutaj sprzeklina, ale pisze to co myslę. Trzymam kciuki za powrót ni tylko Adasia ale innych skoczków do zyciowej formy. Pozdrawiam wszystkich, którzy się ze mna zgadzaja i tych którzy mają zupełnie odmienne zdanie. TRzymajcie kciuki za bohaterów! :)
(28.11.2004, 15:23)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Kuusamo: Ahonen znowu najlepszy, Janda na podium
Kuusamo: Ahonen znowu najlepszy, Janda na podium

Kuusamo: Ahonen znowu najlepszy, Janda na podium

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich