hololomatto samo pytanie przed chwilą zadałem
WEŹCIE ODPOWIEDZCIE GDZIE GRUZINI
(04.03.2012, 13:57)
gliczonanrok justin dosyć słabo
ja mam takie pytanie
GDZIE GRUZINI
(25.02.2012, 16:28)
uniwersalnyMurańka w pierwszej serii (tej właściwej) skakał już w gorszych warunkach, tak jak Stefan Kraft. Słoweńcy są mocni, ale bez przesady. Nie można tak drukować wyników. Wygrali notami i tym, że zawsze mieli najlepszy wiatr. W drużynówce są do ogrania jak Zniszczoł, Murańka skoczą tak jak indywidualnie i Byrt na swoim normalnym poziomie, jak to pokazywał już w Klingenthal. Pozostaje jeszcze Kłusek. Wszyscy muszą skakać grubo powyżej setki.
(25.02.2012, 11:36)
Polonus@Ojciec Marek
W końcu doszedłem do tego, dlaczego Mateja nie chciał Zniszczoła Kruczkowi wypożyczac. Bał się, że go dojedzie tak jak Hulę. Moim zdaniem niesłusznie. Miałby, Kruczek, za mało czasu. Nawet on potrzebuje go więcej:)
(25.02.2012, 09:26)
hololomatw drużynówce powinno być tak
1.polska
2.słowen ia
3. austria
4.norwegia
5.n iemcy
6.szwajcaria
7.f inlndia
a tak jeszcze z innej beczki. chciałbym żeby ktoś mi powiedział gdzie gruzini. w serii próbnej przecież skakali...
(24.02.2012, 20:23)
elo_frenette dość kipsko
(24.02.2012, 20:20)
Polonus@andball
Umówmy się, że do mnie adresujesz tylko wtedy kiedy kierujesz też do mnie.
Bardziej czytelne to wtedy jest:) Nie ma za co przepraszac. Aż tak obrażony się n ie czuję:)
(24.02.2012, 16:05)
Karain@jeden
Nie wiem jak to liczyłeś ,ale klasyfikacja drużynowa wygląda tak:
1.Słowenia
2.Pol ska
3.Austria (do polaków prawie 20pkt)
4.Norwegia (traci do polaków 29pkt)
5.Szwajcaria
(24.02.2012, 14:41)
andbal@Polonus
Napisałem do Ciebie, a miałem na mysli innych uczestników komentarzy. Przepraszam jak odebrałeś to jako przytyk do Ciebie. Fakt można tak było odczytać, aczkolwiek nie było to moim zamiarem.
Przepraszam.
(24.02.2012, 14:06)
polonus@Ojciec marek
Dokładnie tak. Też o tym parę razy w komentarzach, grubo przed MŚJ, pisałem. mogli przyjechać tiu z marszu. olek i tak by medal pewnie machnął, a przy okazji miałby nie 47, a ze 147 punktów w PŚ. Klimek też był w gazie.
Panie Robert! Mam te same pretensje co @Marek. Pan jesteś, wbrew opinii tym wszystkich pseudokibiców, skoczek z krwi i kości. Pan czujesz blusa. Dlatego zupełnie nie pojmuję pańskiej taktyki przed MŚJ. Przynajmniej teraz Pan walcz o chłopaków. Mają skakać w PŚ!
(24.02.2012, 13:38)
Polonus@andbal
Nie bardzo rozumiem. To ma być zarzut w moją stronę? Ja dzielę? Dla mnie też nie ma znaczenia czy wygra muranka czy Zniszczoł. Dzisiaj cieszę się z sukcesu tego drugiego i martwię tym, że przez sędziów przegrał Murańka. I to jest jedna rzecz. napisałem o tym zresztą dzisiaj na blogu.
Zgadzam się też oczywiście z tym, że każdemu z Polaków wypada kibicować. Czy się nazywa Małysz czy Bachleda. Ale jak ktoś skacze przez pół sezonu jak przez okno, to chyba można żądać, żeby go zmieniono. Czy nie?
Tak to napisałeś jakbym to ja tu dzielił i różnił. I to mi się nie podoba, bo się nie poczuwam.
(24.02.2012, 13:28)
OjciecMarekJa po anulowaniu pierwszej serii (śledziłem FISowską tekstówkę) miałem tylko jedno uczucie - było kisić juniorów przez miesiąc dla jakiegoś śmiesznego, ersatzowego konkursiku, miast przygotować ich na latanie na największej skoczni świata, panie Mateja? Widać, że smykałkę do trenowania, w przeciwieństwie do naszego obertrenera masz, dlaczego więc podporządkowałeś wszelkie przygotowania na konkurs, co do którego nawet kibice, a więc ludzie o zapewne niepomiernie mniejszej wiedzy nt. skoków, niż Pan, wiedzieli, że z uczciwą rywalizacją nie będą miały nic wspólnego, a ranga owego konkursiku jest co najmniej dyskusyjna. Takie zabawy z kiszeniem to można przed Igrzyskami uskuteczniać, nie przed MŚJ.
(24.02.2012, 12:45)
andbal@Polonus
A może jednak traktujmy wszystkich tak samo. Z punktu widzenia 90% kibiców nie dzielimy Naszych skoczków na tych z Zakopanego i na tych z Wisły. Na tych od Kruczka i na tych od Szturca. Dla mnie nie ma znaczenia czy wygrałby konkurs Zniszczoł czy Murańka, Czy wyższe miejsce zająby Byrt czy Kłusek. Podczas innych zawodów (MŚ, PŚ, PK itd) nie ważne czy dobrze skoczył Hula czy Miętus. Nie dzielmy ich na "dobrych" i "złych". To są skoczkowie którzy reprezentują PL. Dlatego nie można dla jednych przyczepiać samych negatywów a do drugich samych pozytywów. Wszędzie ludzie sa tacy sami i zarówno w Zakopanym jak i w Wiśle sa dobrzy ludzie jak i przysłowiowe szuje.
(24.02.2012, 12:21)
siema_eniua gdzie gruzini
(24.02.2012, 11:13)
Polonus@skandal
Zapomniałbym. Pytasz gdzie by lądował Zniszczoł i reszta podium? Nie wiem jak zZniszczoł, ale Hvala wylądowałby na 105,5. Tyle skoczył zanim Murańka dołożył mu jak dziecku.
(24.02.2012, 10:46)
MatematykPunktacja druzynowa wedlug 4 najlepszych skoczkow :
Słowenia : 1082 pkt
Polska : 1050
Austria : 1031
Norwegia : 1017,5
(24.02.2012, 10:26)
sadaNiestety zaszła, manipulacja prawidłowa kolejność powinna być taka:
1.Dezman 217.5
2.Zniszczoł 217
3.Sjoeen 216.5
4.Hvala 216
Reszta cienka jak barszcz ukraiński, więc nie piszcie dzieci że oszukano Klimka maksymalnie mógłby sprawiedliwie mieć 5 miejsce.
(24.02.2012, 10:15)
PolonusJest dokładnie tak jak wielu z nas przewidywało. Konkurs nie do wygrania, zawodnicy z powodu tych zawodów zablokowani na ponad miesiąc czasu, a w PŚ nie wystawiamy wywalczonej kwoty. Tajnerowa wersja III RP. Ale założenia te same. Im gorzej tym lepiej.
(24.02.2012, 10:14)
ph9Po co robic konkurs skoro wiadomo, że wygrac musi jakis austryjak, no ewentualnie słoweniec z braku laku. tyle w temacie Zniszczoła dawno trzeba było wysłac na PS a nie na taki szemrany konkurs. poza tym w Wikersund znowu bądzie lipa ilu tam pojechało znowu na wycieczkę działacze - znowu wam nie wyszło W całym tym bajzlu Olek - gratuluję !!!
(23.02.2012, 23:56)
jedenpoliczyłem średnią - pozycje końcowe:
1. Słowenia
2. Austria
2. Polska
4. Norwegia
5. Szwajcaria
6. Niemcy
7. Finlandia
8. Japonia
nieźle Szwajcarzy, marnie Finlandia i Niemcy
(23.02.2012, 22:20)
RadekSpoko Olek, odegrasz sie na IO i MŚ :)
(23.02.2012, 21:13)
Manihah dzisiaj to powinno być podium :
1.Murańka
2.Znisz czoł
3.Dezman
(23.02.2012, 21:10)
piotr186Drużynowo przegralibyśmy tylko ze Słowenia a wiadomo ze dzisiaj byli forowani, w drużynówce taka hucpa z belkami jest nie możliwa.
(23.02.2012, 21:00)
OtokoNoHito@ skandal
Tylko, że Murańka jest właśnie na poziomie najlepszych tutaj, co pokazywały wszystkie treningi - więc nie ma powodów przypuszczać, że jego 112 m przełozyłoby się na jakieś kosmiczne 125 m najlepszych. Skoczyliby po prostu porównywalnie - a może nawet to Murańka by wygrał. Co nie zmienia faktu, że zgadzam się, że jury ustawiło belkę za wysoko.
(23.02.2012, 20:41)
dwie serieSkoki to sa dwie serie a Murańka drugi skok oddał kiepski (chodzi o pierwszą serię po anulowaniu). Czyli i tak by żadnego medalu nie było tym bardziej że lepsi po ni9m i tak skakaliby przynaqjmniej po 115 m
(23.02.2012, 20:39)
sędziowieMożliwe że Słoweńcy sa forowani ale rzut oka na sędziów pokazuje, że nie było tam żadnego Słoweńca
(23.02.2012, 20:37)
WujekDobraRadaOlek !
(23.02.2012, 20:31)
PolonusBłąd jury kosztował Klimka medal. Wyżyłował się w tym pierwszym skoku i potem go brakło. Klimek zawsze ładnie skacze. Ciekawe jakim cudem Mueller, który skoczył metr krócej jest przed nim. To samo z Olkiem. Widziałem styl Hvali w Zakopanem. Nie umywa się do Olka. Polak skoczył metr dalej i dostał tyle samo punktów. Dezman, który skoczył tylko pół metra dalej ma aż o 6 punktów więcej! Te dwa chłopaki naprawdę dobrze stylowo skaczą. Nikt mi nie powie, że Słoweńcy są od nich stylowo o klasę lepsi. Słoweńcy, oprócz tego, że to naprawdę zdolne chłopaki, są forowani w FIS na każdym kroku. To przestaje już byc śmieszne.
(23.02.2012, 20:25)
skandal@Polonus
Miej pretensje do trenerów że wyrazili zgodę na serię z 24 belki skoro wszystkie treningi pokzaywały jak daleko latają z 22. To wina idioty kierownika zawodów oraz trenerów.
Jeśli Murańka skoczył 112 m to gdzie by lądował Zniszczoł i reszta podium? Na 125 m?
(23.02.2012, 20:14)
Paweł StawowczykNo przy dużym farcie jeszcze Norwegowie na podium
(23.02.2012, 20:02)
Paweł StawowczykNo to brąz raczej pewny dla POL. Pozostaje walka z Austrią i Słowenią o złoto.Niemcy fatalnie, Finowie też, Szwajcarzy mogą powalczyć o 5. miejsce.
(23.02.2012, 20:01)
fanfajnie ze jest medal ale po tym co zrobili klimkowi pozostaje niesmak
(23.02.2012, 19:54)
danyi tak w dróżynie szans nie mamy na złoto jak są takie jury
(23.02.2012, 19:50)
leonchciałem pogratulować Klimkowi, że się zrehabilitował za ubiegłoroczny EYOWF w Libercu dla rówieśników i młodszych gdzie był 4, na podium byli Maatta, Wohlgenannt i Berggaard, dziś jest od nich lepszy
(23.02.2012, 19:26)
Polonus@skandal
Ciekawym czy gdyby zamiast Klimka w takiej sytuacji znalazł się Olek to też byś ironizowała.
(23.02.2012, 19:23)
miszJest medal i git.
Choć nadal uważam, że jak już mają system z przelicznikami, to powinni z niego korzystać, a nie cyrki z belkami urządzać.
Nawet jeśli decyzja z restartem była jedyna słuszna.
(23.02.2012, 19:12)
uskotkoUpadek fińskich skoków widać tutaj doskonale. Przeważnie Finowie mieli komplet medali na MŚJ, heh...
(23.02.2012, 19:12)
Skoczek120Cieszy bez wątpienia fakt, że Austriacy nie zdobyli medalu! POLSKA MA SZANSĘ NA ZŁOTO! Sędziowie odebrali naszym szansę w singlu, ale w drużynówce będzie świetnie! Mimo wszystko to znakomite wyniki. Brawa dla naszych! :))
(23.02.2012, 19:10)
adrian_2712@FAREN
Ziobro za Zapotocznego według mnie.
(23.02.2012, 19:09)
FARENJa składy do końca sezonu widzeta tak:
PŚ
K.Stoch
P.Żyła
K.Miętus
M.Kot
A.Zniszczoł
K.Murańka
COC
T.Byrt
B.Kłusek
G.Miętus
S.Hula
J.Kot
A.Zapotoczny
(23.02.2012, 18:58)
FARENTeraz kiedy cel na ten sezon czyli medal na MŚJ został osiągnięty, Zniszczoł powinien pozostałą część sezonu spędzić w PŚ
(23.02.2012, 18:57)
borek99W pierwszej serii Zniszczoł dostał od sędziów mniej punktów niż Benjamin Raffort, który zajął 34. miejsce po skoku o 13 metrów krótszym. Żenada...
(23.02.2012, 18:54)
JaroHoho Słowenia ostatnio szaleje :)
(23.02.2012, 18:53)
moistvaginaSREBRNY MEDAAAAAL! :D
(23.02.2012, 18:45)
loolMafia austriacko- słoweńska . powybijać. oleeek leeeeeć 113 ;**
(23.02.2012, 18:29)
skandalPowinni byli kontynuować by się kilku połamało lądując na trybunach.
(23.02.2012, 18:23)
tomek43Lekwin jest potrzebny do Vikersundu,a nie tu walczyć o finał.Zobaczcie w LIVE,że trzech Kazachów jest na trzech ostatnich miejscach,a Palischatew też się nie popisał i nie sądze żeby to się zmieniło.
(23.02.2012, 18:22)
Harri_Olli_the_besttak , zawsze sa tylko spiski ;)
(23.02.2012, 18:21)
JareMTo jest karygodne, jak można tak zrobić
(23.02.2012, 18:19)
dober15Banda złodziei.! Oszukali Klimka.;/
(23.02.2012, 18:18)
derutkonkurs ustawiony !
(23.02.2012, 18:17)
tokas9No to chyba moża już typować pudło na drużynówkę: Słowenia, Polska, Austria.
(23.02.2012, 18:13)