Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Trzeci konkurs Turnieju Czterech Skoczni odbędzie się z udziałem pięciu reprezentantów Polski. W Innsbrucku - podobnie jak w Garmisch-Partenkirchen - będziemy mieli pojedynek dwóch Polaków.

Konkurs zacznie się dosyć nietypowo - już jako pierwszy wystartuje... Gregor Schlierenzauer. Austriak, któremu w kwalifikacjach poszło raczej średnio, nie powinien mieć problemu z awansem do drugiej serii - jego rywalem będzie bowiem Ilmir Hazetdinov.

Inne ciekawe pary to Noriaki Kasai - Anssi Koivuranta, Michael Hayboeck - Andreas Wellinger, Janne Ahonen - Andreas Kofler czy Taku Takeuchi - Anders Bardal.

Maciej Kot rywalizować będzie z Daiki Ito, Dawid Kubacki z Roberto Dellasegą, Jan Ziobro powalczy w bratobójczym pojedynku z Klemensem Murańką, natomiast Kamil Stoch znalazł się w parze z Mackenzie Boyd-Clowesem.

Dużo emocji gwarantują też dwie ostatnie pary - po rezygnacji z udziału w kwalifikacjach Simon Ammann powalczy z Thomasem Diethartem, a Thomas Morgenstern - z Andersem Fannemelem.

Sobotni konkurs ma się rozpocząć o godzinie 14:00, natomiast na 12:45 zaplanowano serię próbną. Nie wiadomo jednak, czy zawody w ogóle uda się rozegrać - duże problemy może bowiem sprawić bardzo silny wiatr, zapowiadany przez meteorologów.

Jeśli konkurs w Innsbrucku dojdzie do skutku, kibice będą mogli gp śledzić za pośrednictwem stacji Eurosport, TVP1 i TVP Sport, a także dzięki internetowej usłudze Eurosport Player. Liczne powtórki - jak zawsze - zapewni Eurosport.




Tradycyjnie do dyspozycji użytkowników naszego portalu pozostaje relacja LIVE, dzięki której będzie można śledzić wyniki serii próbnej oraz konkursu. Przypominamy również, że tuż po zakończeniu zawodów (jako pierwsi na świecie) udostępnimy zaktualizowaną klasyfikację generalną TCS i PŚ.




Wszystkich, którzy jeszcze nie wytypowali wyników zawodów w Typerze, zapraszamy do wzięcia udziału w zabawie! Na zgłoszenie swoich typów macie jeszcze trochę czasu - przyjmowanie ich zamykamy na dziesięć minut przed rozpoczęciem zawodów.





TCS Innsbruck: Pary w pierwszej serii
 
zawodnik
kraj
zawodnik
kraj
 
Gregor Schlierenzauer
Austria
Ilmir Hazetdinov
Rosja
 
Jan Matura
Czechy
Andreas Wank
Niemcy
 
Noriaki Kasai
Japonia
Anssi Koivuranta
Finlandia
 
Antonin Hajek
Czechy
Karl Geiger
Niemcy
 
Michael Hayböck
Austria
Andreas Wellinger
Niemcy
 
Janne Ahonen
Finlandia
Andreas Kofler
Austria
 
Richard Freitag
Niemcy
Rune Velta
Norwegia
 
Michael Neumayer
Niemcy
Rok Justin
Słowenia
 
Jarkko Määttä
Finlandia
Yuta Watase
Japonia
 
Maciej Kot
Polska
Daiki Ito
Japonia
 
Roberto Dellasega
Włochy
Dawid Kubacki
Polska
 
Markus Schiffner
Austria
Gregor Deschwanden
Szwajcaria
 
Jan Ziobro
Polska
Klemens Murańka
Polska
 
Stefan Kraft
Austria
Tomaz Naglic
Słowenia
 
Peter Frenette
USA
Severin Freund
Niemcy
 
Ronan Lamy Chappuis
Francja
Peter Prevc
Słowenia
 
Sebastian Colloredo
Włochy
Denis Kornilov
Rosja
 
Lukas Hlava
Czechy
Jaka Hvala
Słowenia
 
Manuel Fettner
Austria
Anders Jacobsen
Norwegia
 
Mackenzie Boyd-Clowes
Kanada
Kamil Stoch
Polska
 
Taku Takeuchi
Japonia
Anders Bardal
Norwegia
 
Cestmir Kozisek
Czechy
Marinus Kraus
Niemcy
 
Robert Kranjec
Słowenia
Wolfgang Loitzl
Austria
 
Simon Ammann
Szwajcaria
Thomas Diethart
Austria
 
Thomas Morgenstern
Austria
Anders Fannemel
Norwegia
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« styczeń 2014 - wszystkie artykuły
Komentarze
hobbit
@kibic
To po co Diethart skakał i miał jeszcze za to pkty?
(05.01.2014, 10:11)
Mateusz
MOJE TYPY:

Schlierenzauer< br>Wank
Kasai
Geiger< br>Wellinger
Kofler
F reitag
Neumayer
Watase
Ito
Kabaczki
Desc hwanden
Murańka
Kraft
Freund
Prevc
Korn ilov
Hlava
Jacobsen
Stoch
Bardal
KrausLoitzl
Diethart
Mor genstern

LL:
Hayb öck
Kot
Ziobro
Ta keuchi
Ammann
(04.01.2014, 14:01)
mc_aural
Hlava-Hvala ? to są jakieś jaja xD
(04.01.2014, 13:07)
hhg
7 dobrych par widze ze jest
(04.01.2014, 12:57)
a
już na 100% jest Poalk w II serii, Kot ma 45% na wejście do II serii
(04.01.2014, 11:53)
ellie
I tak stawiam na Schliriego, pomimo że ma lekki kryzys w skakaniu !! :P
(04.01.2014, 11:03)
stefek
Niemniej jednak chodzi o to żeby wygrywać z innymi i liczy się to czy zawodnik relatywnie do innych się polepsza.
(04.01.2014, 02:28)
stefek
Ostatnio sobie pomyślałem, że tak naprawdę trudno jest ściśle stwierdzać czy dani zawodnicy zwiększają formę czy nie. Przynajmniej od strony widza, oglądając konkursy w tv. Teoretycznie może być tak i pewnie często tak się zdarza, że forma większości w danym czasie rośnie no i teoretycznie może być tak, że ktoś skacze coraz lepiej, albo przynajmniej cały czas tak samo, ale zajmuje coraz gorsze pozycje, bo inni bardziej polepszają swoje skoki niż on i kibice mówią: no on skacze coraz słabiej, a to nie koniecznie tak jest, oczywiście może być również odwrotnie. Sami zawodnicy i trenerzy na pewno wiedzą więcej. Jeśli ktoś trenuje od czasu do czasu na tej samej swojej skoczni, skacze z tych samych rozbiegów, mierzy skoki przy podobnym wietrze, to wtedy widzi czy skacze coraz dalej czy bliżej a może stoi w miejscu.
(04.01.2014, 02:24)
stefek
Zawsze mnie to zastanawiało dlaczego Ci najlepsi często nie oddają skoków w kwalifikacjach T4S, sądziłem, że po prostu nie ma co tracić sił, skoro i tak ma się pewne miejsce i w najgorszym wypadku w takiej formie w LL bez problemu się znajdzie. Niby też dzięki temu mają pewność skoku w zbliżonych warunkach z najlepszymi tak czy owak, ale to akurat jest 50/50, gdyby skakali wcześniej mogli by akurat dostać lepszy wiatr niż czołówka. Tyle, że być może jury bardziej dba o tych co są na końcu. Myślę, że być może najważniejszym pkt jest też czynnik psychologiczny, mianowicie skacząc na końcu zawodnik dokładnie wie ile musi skoczyć, żeby znaleźć się w ścisłej czołówce i jest w stanie się bardziej zmobilizować. Skacząc wcześniej nie wie czy przyryzykować bardziej, czy od tego będzie zależało 1 czy 2 miejsce, a może 21 albo 22, w jednym przypadku warto troszkę zaryzykować, w drugim po co? Jeżeli skoczy na początku powiedzmy 132 m, nie wiem czy da mu to 5 czy 25 miejsce
(04.01.2014, 02:16)
stefek
Tylko 3 zawodników zdobyło pkt we wszystkich 10 konkursach PŚ tego roku: Ammann, Prevc i Kot. Przed Kotem trudne zadanie tym razem, żeby zdobyć kolejny raz pkt. LL też będzie zajęte przez bardzo dobrych zawodników. Ale kto wie, może Ito uda się pokonać, ale faworytem Kot nie jest
(04.01.2014, 02:07)
grotki
Gregor Schlierenzauer
Andreas Wank
Noriaki Kasai
Karl Geiger
Michael Hayböck
Janne Ahonen
Richard Freitag
Michael Neumayer
Yuta Watase
Daiki Ito
Dawid Kubacki
Gregor Deschwanden
Klemens Murańka
Stefan Kraft
Severin Freund
Peter Prevc
Denis Kornilov
Jaka Hvala
Anders Jacobsen
Kamil Stoch
Anders Bardal
Marinus Kraus
Robert Kranjec
Thomas Diethart
Thomas Morgenstern

To moje typy ;)
(04.01.2014, 00:02)
Kserxes
Ja obstawiam troszke inaczej:
Schlieri
Wank
Kasai
Hajek
Welli nger
Ahonen
Freitag
Neumayer
Watase
Ito< br>Kubacki
Deschwanden
Muranka
Kraft
Freund
Prevc
Kornilov
Hv ala
Jacobsen
Stoch
Bardal
Kraus
Kranjec< br>Amman
Morgi

J est kilka bardzo mocnych par i kilka bardzo slabych. Polacy nie mieli za duzo szczescia w kwalifikacjach. Kot prawdopodobnie przegra z Ito a do LL raczej sie nie dostanie. To samo Ziobro. Za to Muranka ogolnie bardzo dobrze w TCS. Moze bedzie bił sie o druga pozycje w kadrze na ZIO z Zyła. Jak na ten moment do Soczi wg. mnie powinni pojechac: Stoch, Żyla, Muranka, Kto i Ziobro jako piaty.
Zobaczymy co bedzie po konkursach w Polsce bo tam wiele moze sie zmienic.
(03.01.2014, 21:33)
daf
Sorry, wszystko poplątałem: Bieguna pomyliłem z Ziobrą (w ilości oddanych skoków w TCS) a Jandzie niesłusznie przypisałem wysoką formę w TCS, podczas gdy było to w Engelbergu. Lepiej było nic nie pisać, niż sadzić głupoty.
(03.01.2014, 21:30)
daf
U Czechów jak na ironię - jak jest progres w ilości, to poległ Janda, który akurat w TCS radził sobie całkiem nieźle...
(03.01.2014, 21:26)
daf
Szkoda, że akurat Ziobro trafił na Murańkę (i na odwrót), bo obaj jak dotychczas mają w TCS po 4 skoki, a więc szansę na dobrą pozycję w generalce. Przy takiej obsadzie par na LL nie bardzo można liczyć, więc... szkoda.
A dzisiejsze kwalifikacje pokazały, że sytym weteranom 2K euro za wygranie kwalifikacji nie są wystarczającą motywacją, żeby ruszyć tyłek na rozbieg. Ja to ciągle i niezmiennie odbieram jako wyraz lekceważenia kibiców. No ale jak to mówią - "cel uświęca środki", to jest jednym z najbardziej iditotycznych i fałszywych powiedzeń jakie słyszałem.
(03.01.2014, 21:24)
RIHU
kufr, jesteś czechem?
(03.01.2014, 20:39)
kibic
hobbit
Biegun nie wszedł ponieważ kwalifikuje się 40 skoczków a pierwsza 10 ma zapewnioną kwalifikację.
(03.01.2014, 19:53)
Kufr
W ostatnim sezon pokonal Hlava Hvale na T4S
(03.01.2014, 19:52)
Kufr
Czesi:
Matura 55% - Wank 45% (tutaj szkoda, źe Gregor mial bardzo dobrze noty, Matura mogl walczycz kontra Hazetdinov..)
Hájek 37% - Geiger 63% (myśle, źe to bedźie najsłabsza para)
Hlava 25% - Hvala 75% (juź w pierwsziem konkursu Hlava pokonal Hvale w Lucky Looseru, ale Hvala jest duźo lepszy..
Kožíšek 5% - Kraus 95% (teź barzdo slaba para, no ja myśle Kraus bedźie duźo lepszi..)

Polaci:
Kot 45% - Ito 55%
Dellasega 15% - Kubacki 85% (barzdo sczeszliwe dla Kubackego)
Ziobro 40% - Muraňka 60 % (myśle, źe nie bedzie lucky loosera)
Boyd-Clowes 2% - Stoch 98 %
(03.01.2014, 19:51)
arek
Będzie tak, o ile w ogóle się konkurs odbędzie:

Gregor Schlierenzauer
Andreas Wank
Noriaki Kasai
Karl Geiger
Andreas Wellinger
Andreas Kofler
Richard Freitag
Michael Neumayer
Jarkko Määttä
Maciej Kot
Dawid Kubacki
Gregor Deschwanden
Klemens Murańka
Stefan Kraft
Severin Freund
Peter Prevc
Denis Kornilov
Jaka Hvala
Anders Jacobsen
Kamil Stoch
Anders Bardal
Marinus Kraus
Wolfgang Loitzl
Simon Ammann
Thomas Morgenstern

LL:
T homas Diethart
Taku Takeuchi
Daiki Ito
Janne Ahonen
Michael Hayböck
(03.01.2014, 19:50)
ocochodzi
Ok,dzięki za odpowiedź. Musiało mi się coś wkręcić, że kiedyś było inaczej,mój błąd;)
(03.01.2014, 19:47)
Maqur
Nie, ten ktory jest wyżej w PŚ jest tak jakby wyzej w kwalifikacjiach, gdyby cała 10 nie skakało to 10 byłby ostatni itp
(03.01.2014, 19:39)
ocochodzi
Dlaczego Ammann jest 49 a nie 50? Przecież zawsze ten, który był wyżej w klasyfikacji generalnej, dostawał 50 miejsce w przypadku odpuszczenia quali przez min. 2 zawodników
(03.01.2014, 19:32)
hobbit
@ Zfan

nazwiska pisze się inaczej, a % musi być w sumie 100
(03.01.2014, 19:24)
hobbit
no dobra, ale dlaczego pkty Dietharta są brane pod uwagę, a jak Morgi i Simi nie skakali to wchodzą??? inaczej jak w PŚ, czy co???
(03.01.2014, 19:22)
hobbit
ale dlaczego Biegun nie wszedł, jak był 50.???
50ciu się chyba kwalifikuje, nie???
(03.01.2014, 19:18)
jandalf
Sie porobiło :).
Wielka loteria w kwalifikacjach i w efekcie:
Kilka b.mocnych par i kilka b.słabych:
Hajek-Geiger, Matta-Watase, Colloredo-Kornilov, Kraft-Naglic

Żeby wejśc jako "szczęśliwy przegrany" trzeba naprawdę kapitalnie skoczyć. Czy stać na to Ziobrę i Murańskę? Oby. Trzymam kciuki.
(03.01.2014, 19:13)
TheBooth14
Słyszeliście, że ponoć Żyła ma wrócić na Bischofshofen za Bieguna?
(03.01.2014, 19:12)
Zfan
Gregr|vs|Imir-

Szni li 90% Imir 10% na przejscie i 15% na lucky

Matura-Wank
Matura 35% Wank 65%
Maruta na Lucky ma 25%

Noriaka Ansii

nori 70% annsi 30%

ansii jesli odpali to na LL bendzie miał 30%

Hajek Gieger

Hajek przy pod narty 40% nie pod narty 20% a Gieger 60% czy tak czy tak

Haybock-Welii
Haybock 49% Welii 51%

Aho Kofi

Ahon 55% kofi 45%

Freitag-Velta fitag 60% velta 40%


Naymur-Ro k Naymur 39% rok 10% __ 51% że ktoś sie z nich wywali

Meate Yuti tuti


Mete 40% yuta 55% 5% że jeden bendzie LL


Macij Ito

Macij 50% ito 45% 5% że manij dostanie trzy 18

Roberto Kubacki

Roberto 45% kubacki 50% 5% że kubacki dostanie 17,5

Shifnner Deshwanden

Shir 15% deswanden 80% 5% na 18 dla Deshwa


Jan Ziobrek= Murana

ziorek 30% murana 50% __20% na to że będzie ziobro w LL


Kraft Nagilic Kraft 60% nagli 35%\\\4% że naglic bendzie miał brzydkie londowanie 1% że upadnie na łep


Frennet -Freund

Fren 2% Freund 97% 1% że freud zwali albo upadnie i fren bendzie w 2 serii

Ronan prevc

Ronan 7% prevc 90% 3% że ronan LL

Denis -Collo

Denis 40% collo 35% 10% że denis dostanie 16,5 5 % ze gleba dla korna

Lukas-Jaka dla mnie to po 49% 1% na DSQ Jaka 1% na DSN Lukasa

Fetii Jaco

Fetii 30% Jaco 70%

Kamil Mackazie

Kamilek 80% Makazie 10% 9% na LL makazie 1& na Podanie walkowerem pary przez Makanzie


Taku Bardal

taku 40%... 50% bardal
99,9% na LL

Koza Kraus

Koza 0% kraus 99,9% 00,1% na wygranie kozy


Kranen Loitzl

kranjen 40% loi 60%


Simon Dieta

Simon 50% Dieta 50% ogólnie mysle ze wygra simon ale 99,9% LL

Fama Morgi

Fama 35% morgi 60%


5% na 20 dla morgiego



Nie pisac błędów tylko pisać czy zgadzacie sie ze mna


(03.01.2014, 18:54)
angi
Myślę że Maciek ma małe szanse na pokonanie Ito oczywiście ma szansę jako lucky loser, ale jeśli konkurs się wgl odbędzie, a na pewno wiatr będzie tutaj miał największe znaczenie, to możemy sie spodziewać ciekawych zwrotów akcji, więc będzie to ciekawy konkurs. Szkoda mi strasznie Toma Hilde, w tym sezonie wyraźnie nie jest w najlepszej formie, a to taki sympatyczny skoczek, jeden z moich ulubionych ;) Stawiam na Morgiego, Ammana, Stocha, Bardala i ostatecznie Diethatra, bo sądząc po ostatnich jego próbnych skokach i kwalifikacjach jakby trochę stracił tą formę. Ale to będzie kolejna, loteria więc można tylko gdybać.
(03.01.2014, 18:43)
Lordek123
Trzy ostatnie pary to kwintesencja skoków narciarskich. Tak samo jak Bardal-Takeuchi :)
(03.01.2014, 18:36)
KUSY
Faworyci jutro do podium to mimo wszystko Diethart, Morgenstern,Ammann, Muranka,Bardal i Stoch.
Szanse Polaków wszystkich na awans spore, jesli nie bedzie loterii.Stoch i Kanadyjczyk to mozna napisac ze POZAMIATANE.Kanadyjczyk nawet przy loterii bez szans ze Stochem zadnych.Maciej Kot bedzie mial trudniejsze zadanie ale nie wykonywalne, jesli skoczy tak jak w Ga-Pa w konkursie to powinien pokonac Japonczyka.Kubacki i Dellasega, tu tez raczej Polak wchodzi jak bedzie wialo w plecy to szczegolnie Wloch bez szans, jak pod narty to moze byc roznie w tej parze bo jak wiemy Kubacki nie potrafi do konca wykorzystywac warunkow jakie ma.I na koniec para polska gdzie Muranka nie tylko ogra Ziobre ale i skoczy na miejsce w czolowce zeby w drugiej serii zaatakowac kto wie czy nie podium.A Ziobro mysle ze powinien sie zalapac jako LL.Ten skok jego z kwalifikacji byl zepsuty wg niego i Kruczka a i tak dal awans a wiec normalny jego skok powinien byc bardzo daleki co ciekawe ze nawet przy loterii.Ziobro jutro kandydat do LL i widzimy 5 Polakow w drugiej serii.
(03.01.2014, 18:30)
Raptor
Leć Ilmir, leeeeeeeeeeć! Koivuranta znowu, jak to Fin, ma pecha. Ciekawe pary Ahonen - Kofler i Wellinger - Hayboeck. Maeaettae raczej z pewnymi punktami. Kot pewnie tym razem skończy na pierwszej serii. Dellasega farciarz :D W polskiej parze stawiam na Klimka. Pojedynek Hlava-Hvala, czyli walk Łukasza Hvali z Jaką Hlavą odsłona druga :D Ciekawe pary Fettner - Jacobsen, Takeuchi - Bardal i ostatnie 3. Ciężko obstawić zwycięzcę zawodów, z dwóch ostatnich par może to być każdy, a nie można zapominać o Stochu, Wellingerze, Bardalu czy Prevcu.
(03.01.2014, 17:56)
:-)
Mozliwe ze jutro wogole sie konkurs nie odbedzie progzoz nie ciekawa. Poraz pierwszy raz wyciu wspolczuje Shliremu. Kazdy zafascynowany tym Diethartem a o Gregoru tak jakby mnie. Nawet Morgii widac ze bardzo lubi tego drugiego Thomasa.
(03.01.2014, 17:52)
Einstein
Tak, rok temu i to też w TCS i też w Insbrucku! Hlava vs. Hvala :-)
(03.01.2014, 17:41)
Martyn
Rok temu było Hlava-Hvala, bodajże Szczęsny się walnął w którymś momencie. :D
(03.01.2014, 17:34)
okiemkibica.cba.pl
Wszystko wskazuje na to, że jutro w drugiej serii zobaczymy tylko trzech biało-czerwonych.
(03.01.2014, 17:27)
Maqur
a i chyba Schlierenzauer pierwszy raz bedzie rozpoczynał konkurs :)
(03.01.2014, 17:25)
Maqur
brak bieguna, damjana, jandy, tepesa, hilde, no sa sensacje, bedzie jutro mega loteria, ktos moze zyskac, ktos duzo stracic, mysle że dobre posuniecie Ammana i Morgiego ze nie brali udziału w kwalifikacji, wiedzieli że moze być róznie i nie moga skakac w calkiem innych warunkach niz Diethart w konkursie, ktory raczej bylo wiadomo ze sobie poradzi, a teraz napewno beda mieli zblizone warunki

co do par to polacy troszke cięzko, raczej tylko 3 zobaczymy, choc to moze byc naprawde jutro loteria, Stoch raczej sobie poradzi ( choc martwi mnie ze nie skacze na koncu, warunki moze miec calkiem inne), polska para 60/40 dla muranki, ziobro calkiem niezle sobie tu radzi, szkoda że tak ciezko bedzie sie dostac do LL, Kot raczej bez szans i na LL rowniez niestety, Kubacki tez, dobrze tutaj skacze, przeciwnik tez slaby mysle ze spokojnie da rade jesli nie bedzie mial huraganu z tylu

(03.01.2014, 17:25)
xxx
"Michael Hayböck?" - dlaczego ze znakiem zapytania?<br>
@sebs <br>
Niekoniecznie, przecież w środę weszła szóstka LL. ;)
(03.01.2014, 17:21)
bbj
Hvala vs Hlava :D
(03.01.2014, 17:15)
TheBooth14
Konkurs faktycznie zapowiada się ciekawie, oby tylko wiatr nie wypaczył wyników.
(03.01.2014, 17:10)
Kacpro
Jeżeli spojrzymy na pary, to będzie zdecydowanie najciekawszy konkurs jak do tej pory :)
(03.01.2014, 16:59)
Beka
No to mozemy sie pozegnac z 2polakow w 2seri
(03.01.2014, 16:57)
sebs
Jutro trudno będzie zmieścić się w Lucky Loserach. Niektóre pary są mocno obsadzone: Ammann-Diethart, Morgi-Fannemel, Takeuchi-Bardal, Kot-Ito, Ahonen-Kofler, Hayboeck-Wellinger. Już mamy 6 par, a miejsc tylko 5.
(03.01.2014, 16:57)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
TCS: Znów polsko-polski pojedynek. Pary konkursu w Innsbrucku
TCS: Znów polsko-polski pojedynek. Pary konkursu w Innsbrucku

TCS: Znów polsko-polski pojedynek. Pary konkursu w Innsbrucku

Kalendarium
Sabirżan Muminow
Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich