Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Junshiro Kobayashi wygrał kwalifikacje do jutrzejszego konkursu Pucharu Świata w Lillehammer. Japończyk pokonał swojego brata Ryoyu i Stefana Krafta. Najlepszy z Polaków, Kamil Stoch, zajął ósme miejsce.

Junshiro Kobayashi poleciał na odległość 139,5 metra (belka dziewiąta, wiatr 0,21 m/s pod narty), dzięki czemu o 2,3 punktu pokonał Ryoyu Kobayashiego (137 m - belka ósma, wiatr 0,64 m/s).

Trzecie miejsce z najlepszą odległością rundy (143,5 m - belka dziewiąta; wiatr 0,85 m/s) zajął Johann Andre Forfang, a w czołówce znaleźli się także Stefan Kraft (131,5 m), SImon Ammann (135 m) i Andreas Stjernen (136,5 m).

Wśród Polaków najlepiej spisał się Kamil Stoch - skok na odległość 131,5 metra (0,73 m/s pod narty) dał mu ósmą lokatę - ex aequo z wciąż prowadzącym w Raw Air Robertem Johanssonem (131 m - 0,38 m/s). Dobrze spisali się także inni nasi reprezentanci - Piotr Żyła (126,5 m), Dawid Kubacki (126,5 m) i Stefan Hula (131,5 m) zajęli miejsca w drugiej dziesiątce, Jakub Wolny uplasował się w trzeciej (127 m). Dużo słabszy występ zanotował tylko Paweł Wąsek - 111 metrów dało 67. lokatę, nie zobaczymy go więc w jutrzejszych zawodach.

Po dzisiejszych kwalifikacjach przewaga Johanssona nad Kobayashim w klasyfikacji generalnej Raw Air spadła do 17,3 punktu. Kamil Stoch powrócił do czołowej dziesiątki.

Większość skoczków startowała z dziewiątej belki, jedka pod koniec rozbieg skrócono do bramki ósmej; uśredniony pomiar wiatru wskazywał głównie podmuchy korzystne dla skoczków (do 2 m/s), choć w późniejszej fazie kwalifikacji wiatr osłabł, a nawet przeszkadzał skoczkom.
Wyniki kwalifikacji
zawodnik kraj odl. punkty
1 Junshiro Kobayashi Japonia 139.5 143.1
2 Ryoyu Kobayashi Japonia 137.0 140.8
3 Johann Andre Forfang Norwegia 143.5 138.0
4 Stefan Kraft Austria 131.5 135.2
5 Simon Ammann Szwajcaria 135.0 134.9
6 Andreas Stjernen Norwegia 136.5 132.5
7 Timi Zajc Słowenia 134.0 132.3
8 Kamil Stoch Polska 131.5 130.0
  Robert Johansson Norwegia 131.0 130.0
10 Karl Geiger Niemcy 134.5 128.9
11 Piotr Żyła Polska 126.5 128.4
12 Evgeniy Klimov Rosja 132.5 126.5
13 Peter Prevc Słowenia 130.0 125.4
14 Domen Prevc Słowenia 135.5 125.1
15 Dawid Kubacki Polska 126.5 124.9
16 Constantin Schmid Niemcy 133.5 124.0
17 Stefan Hula Polska 131.5 123.7
18 Markus Eisenbichler Niemcy 132.5 122.6
19 Daniel Huber Austria 127.0 122.2
20 Philipp Aschenwald Austria 126.0 120.1
21 Killian Peier Szwajcaria 129.0 119.4
22 Pius Paschke Niemcy 133.5 119.3
23 Mackenzie Boyd-Clowes Kanada 130.0 118.7
24 Jakub Wolny Polska 127.0 118.3
25 Yukiya Sato Japonia 124.0 117.5
26 Viktor Polasek Czechy 126.5 117.1
27 Michael Hayboeck Austria 127.0 116.4
28 Stephan Leyhe Niemcy 127.5 116.0
29 Daiki Ito Japonia 125.5 115.3
30 Anze Lanisek Słowenia 122.0 115.2
31 Noriaki Kasai Japonia 127.5 113.7
32 Mikhail Nazarov Rosja 129.5 113.1
33 Antti Aalto Finlandia 124.5 112.9
34 Naoki Nakamura Japonia 128.0 109.0
35 Oscar P. Westerheim Norwegia 131.0 108.7
36 Roman Koudelka Czechy 123.0 108.0
37 Andreas Wellinger Niemcy 122.0 107.7
38 Marius Lindvik Norwegia 136.0 107.5
39 Andreas Granerud Buskum Norwegia 124.5 107.0
40 Halvor Egner Granerud Norwegia 122.5 106.5
41 Clemens Aigner Austria 124.0 106.0
42 Jonathan Learoyd Francja 127.0 105.2
43 Jan Hoerl Austria 124.5 104.3
44 Robin Pedersen Norwegia 121.0 104.2
45 Luca Egloff Szwajcaria 123.5 102.5
46 Joakim Aune Norwegia 125.0 100.4
47 Dimitry Vassiliev Rosja 124.0 100.3
48 Fredrik Villumstad Norwegia 121.0 99.9
49 Jarkko Määttä Finlandia 121.5 99.7
50 Manuel Fettner Austria 119.5 99.4
51 Sergey Tkachenko Kazachstan 125.5 99.2
52 Casey Larson USA 121.0 98.1
53 Matthew Soukup Kanada 121.5 98.0
54 Cestmir Kozisek Czechy 118.0 96.9
55 Ziga Jelar Słowenia 117.5 96.6
56 Eetu Nousiainen Finlandia 119.5 96.2
57 Mats Bjerke Myhren Norwegia 122.0 94.6
58 Thomas Aasen Markeng Norwegia 118.5 94.5
59 Anders Fannemel Norwegia 116.5 93.8
60 Anze Semenic Słowenia 113.5 93.5
61 Martin Hamann Niemcy 116.5 92.7
62 Andreas Schuler Szwajcaria 122.0 92.3
63 Martti Nomme Estonia 115.0 87.2
64 Kevin Bickner USA 112.5 86.3
65 Vladimir Zografski Bułgaria 110.5 86.0
66 Sebastian Colloredo Włochy 115.5 85.0
67 Paweł Wąsek Polska 111.0 81.9
68 Andreas Alamommo Finlandia 112.5 81.7
69 Alex Insam Włochy 111.0 81.1
70 Sabirzhan Muminov Kazachstan 109.5 74.7
71 Artti Aigro Estonia 99.5 48.3
72 Andrew Urlaub USA 98.0 47.8
73 Maksim Sergeev Rosja 94.0 45.7
klasyfikacja generalna Raw Air »
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« marzec 2019 - wszystkie artykuły
Komentarze
Zenek Alkoholik
Fannemel i Markeng bez formy na RA, choć Fannemel sezon słaby i tak.
(12.03.2019, 17:16)
Zenek Alkoholik
Brawa dla Westerheima, Aune, Buskuma i Villumstada za awans, dla trójki z nich to debiut w PŚ dziś, a Aune pierwszy raz w zawodach po wznowieniu kariery, a nieloty Kruczka przepadły i fajnie.
(12.03.2019, 16:58)
Zenek Alkoholik
Szkoda Tkaczenki, powinien kosztem Fettnera awansować, ale musieli Austriaka pociągnąć za siusiaka do konkursu.
(12.03.2019, 16:06)
organizator raw air
mam schulera w managerze!
(12.03.2019, 15:43)
Paweł
Fettnera nie powinno być a że ma pieniądze to dali mu przejść tak dokładnie to powin być tkachenko to już nie zawody o dalsze skoki tylko kto bardziej znany przechodzi. Austria I niemcy oraz norwegowie mają lepsza szansę I uprzywilej I kasa.
(12.03.2019, 15:20)
n cccjd
Brawo bracia kobayashi
(12.03.2019, 15:12)
(Nie) oficjalny fanklub kazachów
Szkoda , że Tkaczenceny tylko 2 dziesiąte zabrakło. Jedyny skoczek który skoczył poza punkt konstrukcyjny i nie był w 50-ce. Odległością był 34.
(12.03.2019, 14:49)
T
@marmi
Mogę się mylić, ale chyba w Lahti Stjernen zawalił skok, mówiono że prawdopodobnie ze strachu po upadku z próbnej czy z treningu. Oczywiście co tam sobie myśli to nie wiem, ale takich sytuacji chyba było jeszcze kilka. 30 lat to jeszcze ma czas by przeczekać słabsze wyniki, no chyba że ma ciekawsze zajęcie w życiu. Byle tylko nie żałował, bo mam alergie na popularne ostatnimi czasy comebacki.
(12.03.2019, 08:48)
Robert
Uff... jeszcze trochę i koniec.Lubie skoki,ale ten sezon jest dziwny i jakiś nudny, wiem że Kobayashi itp.ale coś jest w tym roku nie tak,nie wiem,powinni coś zmienić,bo to te przeliczniki już dobijają,słuchać tego nie można,"będzie miał 5punktow dodanych,bo miał wiatr w plecy ale nie wyprzedzi Krafta ,bo miał wyższe noty i tylko pół punktu odjęte" i tak na okrągło... Masakra
(12.03.2019, 06:48)
Fanka
Dawid, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-). Skocz po prezent urodzinowy! Chociaż po piękny prezent dla siebie i kibiców skoczyłeś już w Seefeld. Prosimy o powtórkę, Mistrzu.
(12.03.2019, 05:39)
Tomek
Lindvik wywrócił się i był lepszy od ładnie skaczącego Tkaczenki, ale bzdury.
(12.03.2019, 02:08)
marmi
@T
Stjernen miał już kończyć po ubiegłym sezonie, tak zapowiadał. Odwiodły go od tego zaskakująco dobre wyniki, w tym pierwsze/jedyne zwycięstwo w PŚ.
W tym sezonie nie jest już tak dobrze, więc kończy.
Ostatni upadek miał tylko wpływ na rezygnację z Planicy, co jest trochę dziwne. Jednak wielu Norwegów kończy właśnie przed Planicą aby zrobić to u siebie, przed swoją publicznością, co mnie wcale nie dziwi (np. Bardal).
(11.03.2019, 22:34)
Trollznafca
Podoba mi się obecna wysoka forma Stocha, bo dzięki niej Kamil może spokojnie obronić 2 miejsce w Pucharze. Kraft nie wytrzyma tej rywalizacji. Tak wynika z mojej fachowej analizy.
(11.03.2019, 22:06)
KIBIC
@Dawidfan
KRYTYK
(11.03.2019, 21:59)
Dawidfan
Niedługo Kraft połknie Kamila w generalce... I jakby Dawid jeszcze go wyprzedził byłoby super..
(11.03.2019, 21:37)
Gregor
W porządku kwalifikacje dzisiaj były
(11.03.2019, 21:14)
Lukkier
Link?
(11.03.2019, 20:46)
T
Takiej pierwszej 10 bym się nie spodziewał. Z drugiej strony J. Kobayashi i Ammann skaczą ostatnio lepiej. Stjernen na zakończenie też sobie poskacze. Nie wnikałem czym jest uzasadnione jego zakończenie kariery, jak upadkami to może jednak przemyśli sprawę. Nasi spisali dobrze, to tylko kwali, ważne że 5 przebrnęła. Szkoda Pawła, ale w jego przypadku sama obecność w PŚ jest na plus.

Mackenzie Boyd-Clowes zasługuje na pochwałę, miłe zaskoczenie. Viktor Polasek również ostatnimi czasy zwraca moją uwagę. Coś czuję, że niektórzy będą żałować, że to już końcówka sezonu. Mam tu na myśli zawodników, bo że kibice będą żałować to jestem pewny.
(11.03.2019, 20:45)
KIBIC
@Paweł
yyyyy
(11.03.2019, 20:43)
Paweł
Mówili podobno wydłużyli nawet na 270m potym jak w planicy zrobili to norwedzy odrazu wydłużyli.
(11.03.2019, 20:42)
KIBIC
@Paweł
Dlaczego mieli by ją zmieniać?
(11.03.2019, 20:39)
KIBIC
@Paweł

Jezusie Niebieski,ja rozumiem 250m ale 260?
(11.03.2019, 20:38)
Paweł
Zmienili podobno trochę tą skocznię
(11.03.2019, 20:38)
Lukkier
O Boże Paweł...
(11.03.2019, 20:36)
Paweł
Tu wiele punktów się straci I odrobi więc stoch na to liczy na loty zobaczysz że wygra jedan skoczy 160m a drugi 260m
(11.03.2019, 20:36)
KIBIC
@Paweł

Nie ustałby na 260m.Tam gdzie jest ta odległość tam już jest wypłaszczenie.
(11.03.2019, 20:36)
Paweł
To stoch szykuje się na loty bo niema małej kuli I tu się odpoczywa zobaczysz jak polaci na 260m a johanson na 240 I straci Raw Air wszystko się zmieni.
(11.03.2019, 20:32)
marmi
Nie jest istotne jakie miejsca będzie zajmował Stoch aż do końca sezonu z punktu widzenia tego czy sezon był dobry czy nie.
Jeżeli nagle zacznie spadać do 3. dziesiątki czy dalej to będzie można jedynie powiedzieć, że forma spadła na koniec sezonu czy że nie wytrzymał kondycyjnie. Sezon jako całość nadal będzie bardzo dobry.
(11.03.2019, 20:27)
Trollznafca
@marmi
Popieram. To jest świetny sezon Stocha i jutro Kamil powinien walczyć o zwycięstwo.
(11.03.2019, 20:20)
cvb
Nic noe jest tak pamiętliwe dla mnie jak absolutna diminacja Małysza w 2000/01 to był kismiczny sezon!!!
(11.03.2019, 20:20)
cvb
A i Paschke sie popisał
(11.03.2019, 20:18)
marmi
Stoch to miał ostatnio słaby sezon 2015/16. Ten ma bardzo dobry, podobnie jak 2 poprzednie. Nie najlepszy w karierze, ale bardzo dobry. Koniec kropka.
Przywoływanie tego, że inni nie są w ciągłej najwyższej dyspozycji nie jest żadnym argumentem. Ten kto jest wygrywa PŚ, a w historii byli już tacy, którzy dominowali bardziej niż Joju w tym sezonie.
Wyniki Polaków w jutrzejszym konkursie takie jak w tych kwalifikacjach będą dla mnie całkiem ok.
(11.03.2019, 20:18)
cvb
Stjernen bardzo lubi te skocznie wreszcie powalczy, Ammann pięknie szokuje :D
Ze słabych bardzo fajnie Boyd-Clowes, Nazarov niezle po raz kolejny i Westerheim ciekawy skoczek.
(11.03.2019, 20:18)
hej
Magmar kasa to była...prawdopodobnie sie skończyła.podobno olbrzymie pieniadze spływały z Ministerstwa na "biegi" a nie na skoki. Chyba chodzi o kasę która szla za Justyną Kowalczyk za te wszystkie medale i kule. Troche jej trafiało do biegów a chyba większość szla potem na skoki patrząc na gigantyczny sztab Stocha. Ale...Justyna właściwie zakończyła karierę czyli z pewnością tę niagare finansową zakręcono. Jest cicho sza sa niby obietnice a tu ...zamiast porządnego trenera to nam czeskiego asystenta proponują. Nagły spadek wynikow nerwowka itd. Dziwne trochę.
(11.03.2019, 20:07)
KIBIC
Wiecie że Planica zorganizuje w następnym sezonie(2019/2020) MŚ w Lotach
(11.03.2019, 20:03)
Trollznafca
@Magmar
Tobie radzę to samo. Powinno być :
Zanim coś napiszesz to przeczytaj to i się zastanów co ty piszesz ... . Piszesz a nie mówisz jak sam napisałeś.

(11.03.2019, 20:02)
Magmar
@Muminov

Kasy to małej nie mamy bo skoki to jedyny sport zimowy, w którym jeszcze jakiś poziom mamy. Gorzej u nas z myślą szkoleniową i perspektywami dopiero Horngacher pokazał nam jak bardzo zacofani jesteśmy.
(11.03.2019, 19:53)
Muminov
Horngacher po prostu nam się trafił jak ślepej kurze ziarno. Na drugiego takiego trenera z czołówki nie mamy co liczyć bo oczywiste jest to że wszędzie najważniejszą rolę gra kasa.
(11.03.2019, 19:51)
Magmar
@Trollznafca

Zanim coś napiszesz to przeczytaj to i się zastanów co ty mówisz ...
(11.03.2019, 19:51)
Magmar
Dajcie spokój z tym Horngacherem złej baletnicy to przeszkadza rąbek u spódnicy... Jeżeli są zawodowcami to powinno być dla nich bez różnicy sam Horngacher mówi, że dalej daje z siebie 100%.
(11.03.2019, 19:48)
KIBIC
@Trollznafca

Polacy nie trafiają z Formą i Koniec
(11.03.2019, 19:47)
Trollznafca
@Obserwator
Dla takiego wielkiego mistrza jak Stoch jest to słaby sezon. Jest drugi w generalce (jeszcze jest ale poczekajmy) tylko dlatego że prawie wszyscy skaczą nierówno. Efektem czego jest przedwczesna wygrana Kobayashiego w generalce. Cały sezon Stoch skacze w kratkę. Popełnia głupie błędy na progu. Tak wielki zawodnik powinien walczyć tylko i wyłącznie o najwyższe miejsce na podium. Każdy wielki sportowiec powinien być ambitny i walczyć tylko o najwyższe trofea. Nie każdy jednak może i ma predyspozycje do tego. Stoch jest mistrzem i powinien skakać jak mistrz. To nie jest byle jaki przeciętny zawodnik. Nie ma więc co porównywać Stocha do zawodnika z drugiej dziesiątki. W tym sezonie mu nie idzie. Taka niestety jest prawda. Nie jest w formie. Gdyby był w formie to dalej walczył by z Kobayashim o pierwsze miejsce.
(11.03.2019, 19:44)
Muminov
Polacy po prostu źle trafili z formą. Miało być optimum na MŚ ale nie wyszło. Fakt że mają dwa medale ale każdy wie w jakim konkursie. Zapewne sytuacja z Horngacherem też nie napawa wszystkich optymizmem. Ale nie znaczy że sezon stracony bo mamy dużą szansę na puchar narodów , Stoch w top 3 PŚ , Planica 7 i przecież jest liderem klasyfikacji lotów.
(11.03.2019, 19:44)
Magmar
@KIBIC

Polacy, Niemcy i Austriacy oczywiście w każdej chwili mogą odpalić więc ich też nie można skreślać.
(11.03.2019, 19:43)
Fanka
@ policaj
Widziałeś upadek S. Leyhe w Oslo? Zdajesz sobie sprawę, jakie mógł mieć konsekwencje dla zawodnika? To ci powiem: porównywano go z upadkiem N. Fairalla w Bischofshofen. Mówi ci coś to nazwisko i wiesz, co się dzieje z tym zawodnikiem teraz? Jeżeli nie, to ci przypomnę - jest sparaliżowany i porusza się na wózku inwalidzkim. Nadal się dziwisz, że to wielka ulga, że Stephan mógł dzisiaj wystartować?
(11.03.2019, 19:43)
KIBIC
@Magmar

Japonia na 3. Nie są jakimiś wybitnymi lotnikami ale stawiam że walke o 3 będą walczyć Polska i Niemcy
(11.03.2019, 19:43)
Magmar
@KIBIC

Jak Prevcowie utrzymają formę to może być nawet 1.Norwegia 2.Słowienia 3.Japonia
(11.03.2019, 19:41)
KIBIC
Wiem że jeszcze za wcześnie na to ale jak obstawiacie wyniki Drużynówki na Vikersund??
(11.03.2019, 19:39)
Magmar
@Obserwator

Na MŚ Stoch zbyt dobrej formy nie miał. I daj spokój Eisenbichlerowi na najważniejszą imprezę w roku przygotował się kapitalnie.
(11.03.2019, 19:35)
Angelo
@Obserwator

Brawa dla Ciebie. No w końcu ktoś z konkretną wypowiedzią i uzasadnieniem. Popieram
(11.03.2019, 19:33)
Fanka
@ KIBIC
Ale w tym sezonie już często było tak, że do awansu do konkursu/trzydziestki brakowało 0,2-0,3 pkt. Oczywiście jest to bardzo przykre dla zawodnika, że tak niewiele zabrakło do szczęścia, ale jednak...
(11.03.2019, 19:33)
Obserwator
Bardzo dziwnie dzisiaj liczono ten wiatr. Niektórzy skoczkowie mieli notowane np. 0,5m/s pod narty, a widać było, że w ostatniej fazie skoku zwyczajnie spadają. Z kolei Junshiro przy teoretycznie takim wietrze jaki miał Johansson skacze o 8 metrów dalej. Sorry, ale wierzycie w to ? Johansson leci u siebie, ma bardzo wysoką dyspozycję i praktycznie w każdym skoku w RA udowadnia, że jest faworytem. O ile Ryoyu w 3/4 skoków nawiązuje walkę, to Junshiro jest obecnie zawodnikiem drugiej dziesiątki. Zresztą już w rozmowie z Ammannem było widać, że nie ma uwag odnośnie tego, że dostał na dole podmuch noszący.

To wszystko wskazuje, że uśrednianie rekompensat za wiatr jest mocno wadliwe na niektórych skoczniach - tak jakby niezależnie od obiektu wyższą wagę miał wiatr w plecy po wyjściu z progu niż wiatr pod narty w ostatniej fazie lotu. Oczywiście to nie jedyne skocznie, gdzie takie zjawisko można zaobserwować, choć wiele jest również obiektów, gdzie rekompensaty działają w miarę poprawnie.
(11.03.2019, 19:33)
KIBIC
@Trollznafca

Skąd wiesz,że zepsuje 2 skok przecież nie jesteś tego pewny.
(11.03.2019, 19:30)
KIBIC
@Obserwator

W sumie tak.
(11.03.2019, 19:29)
Trollznafca
@KIBIC
A co ma niby być? Nawet jak dla Stocha wyjdzie jeden skok to i tak drugi zepsuje. Cały sezon w kratkę skacze więc i jutro nie będzie inaczej.
(11.03.2019, 19:29)
Obserwator
@Trollznafca

Bez formy ? To w takim razie co powiedzieć o około 20 zawodnikach z pierwszej 30tki PŚ ? To, że nie ma w tej chwili poziomu umożliwiającego wygrywanie na tej skoczni ze skoczkami takimi jak Ryoyu czy Johansson nie oznacza, że jest to słaby sezon. Mówimy o zawodniku, który bodajże 2 czy 3 razy wypadł z czołowej 10tki, a do tego nastukał sporo wyników na podium, jakieś zwycięstwa, medal z mistrzostw świata i dalej plasuje się na 2gim miejscu generalki. Być może Kraft go minie, ale i tak będzie 3ci.

Pytam się więc konkretnie - skoro 3cie miejsce w generalce, to słaby sezon, to po co w ogóle ten sport ? Dobry sezon, to wyłącznie 1sze miejsce w generalce czy co ? Eisenbichler ma powiedzieć, że to jest jego słaby sezon ? Kręci się pod koniec 1szej 10tki, ale: ma kilka podiów, pierwszą wygraną (i to złoty medal) + osiągnięcia w drużynówka na MŚ. Czy Zajc ma powiedzieć, że to jego słaby sezon ? Klimov ? A może Kraft ? Przecież ma już on KK, 2x złoto na MŚ, MŚwL itd. - teraz jest 3ci w generalce z szansami na lekki awans, do tego 3 wygrane konkursy i brąz na MŚ. Jakby Twoje teksty usłyszeli zawodnicy, to śmiechem by Cię zabili.
(11.03.2019, 19:27)
KIBIC
Wracając do Tkaczenki.Szkoda chłopa
przegrał o 0.2 pkt z Manuelem Fettnerem
(11.03.2019, 19:26)
KIBIC
@Trollznafca

Zobaczym y co będzie jutro w Konkursie
(11.03.2019, 19:22)
Fanka
Całkiem ładna ta loteria. Z tej samej belki najdalej skacze J. A. Forfang (dalej o 4 m.) i zajmuje 3. miejsce, tracąc ponad 5 pkt do zawodnika, który zajmuje I miejsce. Jak ja "uwielbiam" taką rywalizację. Całe szczęście, że po tym okropnym upadku w sobotę w Oslo mógł wystartować S. Leyhe.
(11.03.2019, 19:22)
Trollznafca
Dwa konkursy i Kraft powinien wyprzedzić Stocha w klasyfikacji generalnej pucharu. Na chwilę obecną tak to wygląda. Szkoda że Kobayashi nie miał w tym sezonie godnego rywala.
(11.03.2019, 19:21)
Trollznafca
@KIBIC
W końcu dotarło do Ciebie że Stoch jest bez formy. Brawo. Jednak moje nadzwyczaj trafne komentarze na coś się przydały heh Oczywiście, każdemu może się zdarzyć gorszy sezon. I to się właśnie przytrafiło dla Stocha. Niestety po nim już widać że ma dość. Za bardzo napompowany balonik w końcu pękł. Może jak Stoch nie będzie ustawiamy w roli faworyta i dziennikarze nie będą go nękali to kto wie... Powróci w spokoju do bardzo dobrego skakania.
(11.03.2019, 19:16)
Danek
Dobre skoki Kamila , Piotra i Stefana , solidne Dawida i Kuby . Kwali na plus . Treningi nie napawały optymizmem ale po tym prologu chyba można być bardziej spokojny jeśli chodzi o jutro .
(11.03.2019, 19:15)
Magmar
@Paweł

Niezapominaj, że 4 skoki odbbędą się na mamucie w Vikersund, a Norwedzy czują loty jak mało kto.
(11.03.2019, 19:14)
Magmar
@KIBIC

Zarzucasz coś, a potem zmieniasz temat ...
(11.03.2019, 19:11)
Paweł
Johannson nie wygra zaduża trema Raw AIR dziś ósmy jutro 18. kobayashi wygra
(11.03.2019, 19:09)
ffff
Starszy młodszemu zakosił 2 kafle :D
(11.03.2019, 19:08)
Lukkier
Nakamura nareszcie w konkursie. Bardzo dawno tam nie był widziany.
(11.03.2019, 19:07)
KIBIC
@Magmar

Jezu!! Skoczek tj.Stoch nie może mieć jednego gorszego sezonu?
(11.03.2019, 19:06)
Exewin
Uwielbiam Junshiro za te jego petardy.
(11.03.2019, 19:04)
Lukkier
Prevce złapały formę w końcówce i mogą namieszać.
(11.03.2019, 19:04)
Magmar
@KIBIC

W którym miejscu skrytykowałem Stocha? Jedynie bo bezczelnej wypowiedzi dla TVP.
(11.03.2019, 19:04)
Lukkier
Szkoda Tkaczenki, był tak blisko, a tak to znów musi czekać :(
(11.03.2019, 19:03)
XD
No i nie ma tych emocji bo każdy wie że nie skoczy jakoś nadzwyczajnie...
(11.03.2019, 19:02)
KIBIC
@Lukkier

Raczej.
(11.03.2019, 19:02)
Lukkier
Trochę starszy Kobayashi zaskoczył. Po treningach i kwalifikacjach widać, że pasuje mu ta skocznia i może być wysoko.
(11.03.2019, 19:01)
KIBIC
@XD

I co z tego??
(11.03.2019, 19:00)
Lukkier
Coś Stoch lubi się z Johanssonem znowu ex aequo tak jak w treningu :)
(11.03.2019, 19:00)
XD
Stoch dalej bez formy...
(11.03.2019, 18:59)
KIBIC
Nie rozumiem dlaczego wszyscy hejtują Stocha za jego tzw. ,,Brak Formy''
(11.03.2019, 18:59)
XD
XD Kamil na 10 w Raw Air
(11.03.2019, 18:57)
Magmar
Kraft łyka Stocha, a jeszcze na Johanssona i Forfanga trzeba uważać.
(11.03.2019, 18:57)
Trollznafca
Konkurs o pkt i Stoch znowu bez błysku. Co z tego że w kwalifikacjach skakał dobrze... Drugie miejsce w klasyfikacji generalnej pucharu zagrożone. Kraft niebawem wyprzedzi Stocha.
(11.03.2019, 18:56)
Magmar
W treningach ładnie ale jak przychodzi konkurs to znowu czołówka ucieka. Nie napawa to optymizmem jeżeli chodzi o walke o podium PŚ.
(11.03.2019, 18:55)
KIBIC
Moje oceny polaków:
Kamil - Nawet Dobrze
Piotr Żyła - Jest OK
Kubacki i Hula - Przyzwoicie
Wolny - Tak sobie
i oczywiście Wąsek - Poniżej oczekiwań
(11.03.2019, 18:55)
Ktoś
W tym sezonie polskie podium już nam nie grozi.
(11.03.2019, 18:55)
Jueza.29
No to po raz drugi dzisiaj młodsi z rodzeństwa tuż za swoimi starszymi braćmi :)
(11.03.2019, 18:54)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
PŚ Lillehammer: Junshiro Kobayashi najlepszy w kwalifikacjach, Stoch ósmy
PŚ Lillehammer: Junshiro Kobayashi najlepszy w kwalifikacjach, Stoch ósmy

PŚ Lillehammer: Junshiro Kobayashi najlepszy w kwalifikacjach, Stoch ósmy

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich