hiaaI wyszedł z tego. Dobrze, bo nikomu tego nie życzę. Ale tak osobiście to go nienawidzę! Przepraszam jego fanów za te słowa, ale jest rozpieszczonym dzieciakiem reklamującym kiełbaski. Który myśli że każda Polka pójdzie z nim do łóżka. Jego zdaniem jesteśmy po prostu "szma...tami" . I pomyśleć że wcześniej go lubialam. Jeszcze raz przepraszam wszystkich jego fanów, za tą falę nienawiści.
(28.05.2011, 23:05)
soyerroWiem, że to okrutne co mówię, ale jeśli Gregorowi zlecą dwa miesiące przygotowań do sezonu w szpitalu, to Adam będzie miał jednego rywala mniej. :-)
(03.04.2009, 16:38)
EvannaMówiąc szczerze- mógł w sezonie a nie teraz, jeśli już musiał. Przyznam że jestem raczej jego przeciwniczką niż zwolenniczką, ale mimo wszystko niech wraca do zdrowia. Spodziewam się, że w przyszłym sezonie już tak dobrze skakał nie będzie. Ale sprawa jest otwarta.
(28.03.2009, 20:56)
FallenAngeelNie no nic do niego nie mam i oczywiście nie jest fajnie jak KTOKOLWIEK upada na skoczni. Ale osobiście nie za bardzo go lubię ( nie wiem czemu ) ale to nie znaczy, że chce żeby się zabił na tej skoczni :) To tyle...to tylko moje zdanie...nie musicie się z tym zgadzać.
(28.03.2009, 19:12)
Jasiek96@Artello
Rozumiem, że jesteś wielkim fanem monotonnii sezonu, i wolałbyś, żeby w kółko wygrywał jeden zawodnik (najlepiej koffany Gregorek, no nie?), ale trudno, w końcu ta przewspaniała passa musiała się skończyc.
I jeszcze jedno: mnie ciebie też szkoda. Miło ci, no nie?
Szkoda mi Was ludzie. Nie wszystkich, oczywiście. Tylko tych, którzy wychwalają pod niebiesia oraz śpiewają zwycięskie peany pod adresem wspaniałego Gregorka, Szlirusia, Grzesia, Przystojniaczka, KoFfANegO GRzeSiA, czy jak tam go nazywacie.
(28.03.2009, 00:44)
ArtelloSzkoda mi takich osób jak: Anty Schlieri lub Jasiek96
Każdy z nas jest człowiekiem i każdy żyje w społeczeństwie powinniśmy w tej sytuacji pisaćć dużo ciepłych słów do Gregora by jak najszybciej powrócił do zdrowia. Ja osobiście nie jestem jego zwolennikiem ani przeciwnikiem, jednak chciałbym (pewno większa ilość osób na tej stronie też) by Schlieri wrócił do skakania, ale żeby już nie odnosił tak ogromnych sukcesów jak w tym sezonie. Niech jeszcze trochę starzy wyjadacze się po radują typu Małysz, być może Ahonen. Liczę na to by Adaś pobił lub zbliżył się do rekordu Nykaenen'a.
(27.03.2009, 22:13)
ŻanetaPrzesadzacie...
(27.03.2009, 20:06)
Kasiajak można pisać takie okrutne rzeczy??
(27.03.2009, 18:52)
Anty schlierijupi !!! upadł hahaha :D:D:D
(27.03.2009, 16:37)
EvillPrzy czym jest to też dziesiątka jako tako współczesna, nie napastowałem Wirkoli, Engana, Brantzaega, Rekhnagela, Raszki czy Kaikonnena :)
(27.03.2009, 14:36)
EvillDla mnie najlepsza dziesiątka skoczków w historii (może bez kolejności) to: Małysz, Nykanen, Aho, Weissflog, Funaki, Goldi, Vettori, Aschenbach, Schmidt, Felder.
(27.03.2009, 13:05)
marmiHmm, zobaczymy czy i jak Gregor będzie skakał latem, to się oceni czy kontuzja wpłynęła na jego formę.
Co do ankiety to oczywiste, że gwiazdy tego sezonu są tu niezasłużenie. Moim zdaniem powinna być tzw. wielka czwórka + Goldberger + "inny skoczek".
(27.03.2009, 10:22)
xxxojej, biedny sliniaczek:)))
(27.03.2009, 08:58)
pięknawspuczuje biedny Gregorek
(27.03.2009, 08:27)
g@Jasiek96:
brawo, to było żenujące... :/ to tak, jak byłam na skokach w Zakopanym, kiedy spadł Mazoch, a weseli panowie za mną wrzeszczeli przy każdym skoku (prócz Polaków) "do wora" :/ zgroza mnie bierze :/
(27.03.2009, 03:17)
BlondiOn jest świetny i po każdym upadku sie szybko pozbiera!!!
(26.03.2009, 22:39)
Jasiek96Dobrze mu tak, ha ha! Nawygrywał się cały sezon, to teraz niech da szansę innym!
(26.03.2009, 21:38)
kabanczyli schnirenazuer pewnie sie skonczył
(26.03.2009, 21:34)
piwoSchlierenzauer prawdopodobnie będzie miał od 6-8 tyg przerwy od treningów, spodziewałem się dłuższej przerwy
(26.03.2009, 20:09)
dafI jeszcze w sprawie ankiety:
myślę, że powinna być zatytułowana jak doroczny plebiscyt "Przeglądu Sportowego" nie NAJLEPSZY a NAJPOPULARNIEJSZY. A żeby wyniki były miarodajne, trzebaby jeszcze zmienić ostani wyraz z HISTORII na W XXI WIEKU... Wówczas to ma sens. Dla tak postawionego pytania jak w ankiecie wyniki są do niczego.
(26.03.2009, 19:26)
MarcelinaTez mysle ze On wszytsko wytrzyma bo mimo wszystko to chyba silny Chłopczyk;*
(26.03.2009, 19:07)
DziewczynaNie wierze...;(!.
(26.03.2009, 19:06)
czarnylordo.O ciekawe, czy w następnym sezonie zdoła isę odbudowac, taka kontuzja nie dość, ze powoduje przerwanie w regularnych treningach, to może jeszcze zdołowac. Chociaż myśle, że Schlierenzauer wsyzstko wytrzyma.
(26.03.2009, 19:04)
Klaudiabiedny Gregor:(
(26.03.2009, 19:04)
NapiSAle mi teraz smutno...;(Mam nadzieje ze to nic powaznego i ze wszystko bedzie ok:)
(26.03.2009, 19:01)
MarcelinaNiech jak najeszybciej wraca do zdrowia!;*
(26.03.2009, 18:43)
xxxlajnaxxxojc;(
(26.03.2009, 17:07)
EvillSkoczek którego pamieta więcej osób ma więcej głośów i takie są tej ankiety prawidłowości
(26.03.2009, 17:05)
xyzAle się musiał teraz Gregor w główkę pukać
(26.03.2009, 17:03)
JaroJa też o ankiecie...
Nykaenen 8%, Weissflog 1%... tjaaa, albo głosujący mają jeszcze mleko pod nosem (co jest najbardziej prawdopodobne), albo zwyczajnie nie znają się na matematyce. Tak czy owak, ich opiniami nie należy zawracać sobie głowy : )
(26.03.2009, 17:02)
Evill@Fanka
Wolfi zawsze był otoczony moją mocą, wiec sie zatrzymał, a co by było wolę nie myśleć. Ale sprawiedliwość dziejowa sprawiła ze lat parę później wygrał na wielkiej Krokwi
(26.03.2009, 16:57)
demolJaka szkoda :D
(26.03.2009, 16:19)
DiscotronicNie za ciekawie :X Ale cóż lepiej, że doznał kontuzje teraz niż tuż przed sezonem bądź w ciągu...Austriacy mają świetną medycynę, poza tym jest młody więc szybciej się zregeneruje..oby :Q
(26.03.2009, 16:18)
krwisty@Daf dlatego ja bym tych najlepszych Czyli Nykanena ,Weissfloga,Małysza i Ahonena razem do jednego worka wrzucił i do......muzeum ,niech młodzież taka jak Gregor się uczy hehe ;-)
(26.03.2009, 16:10)
krwisty@Evil ja Cię do czegoś czymś nakłaniałem....upss to sorry siłą nie chciałem he he
(26.03.2009, 16:08)
Fanka@ Evill
A czy pomyślałeś, co by się stało w Zakopanem w 2004 r., gdyby Wolfi nie zdołał zatrzymać się ok. 2 m. przed progiem skoczni?
(26.03.2009, 16:03)
EvillNo to wkwestii listy się wypowiem: nikt nie ma tyle medali IO i MS co Nykanen, a w KK dorównuje mu tylko Małysz. Matti zreszta skończył mkarierę mając 26 lat z powodu kontuzji co ciekawe kolana, a powrót uniemozliwił mu nowy styl V. Więc jest największy, chociaż jakby tak Adam jeszcze wygrał parę PŚ i zdobył złoto IO to kto wie jakbym na to spojrzał. Teraz ciekawostka: łącznie z tytułami drużynowymi najwięcej tytułow MŚ ma Wolfgang Loitzl :)))
(26.03.2009, 16:00)
dafA co do ankiety - nie ci winni, co klikają w ankiecie (wielu pewnie nie zdaje sobie sprawy jak swego czasu zdominował skoki Nykaenen) tylko ci, którzy te nazwiska zamieścili na liście!
Jak dla mnie nr1 to jednak ciągle zdecydowanie Fin choćby dlatego, że w wieku 24 lat (Małysz w tym wieku zaczynał swoje kilkuletnie rządy) to był już u schyłku kariery. Małysz, Ahonen i Weissflog za jego plecami, ale trudno wskazać tego z II miejsca, bo każdy z nich jest w czymś niekwiestionowanym królem na tle pozostałych (Weissflog - ma złota na ZIO; Ahonen - najwięcej podiów PŚ, Małysz - najwięcej KK)...
(26.03.2009, 15:54)
Evill@krwisty
Do mojego podejścia nieczułego nakłoniliście mnie sami :)
(26.03.2009, 15:51)
EvillJeszcze raz ja: najważniejsze ze Loitzl ten sprzęt testował szczęśliwiej :)
@Fanka
Jak Ci idzie zapowiadana wcześniej przez Ciebie praca nad moją nieczułościa dla zwierząt? Bo jeżeli myślisz ze polubiłem psa Kranjca to niestety nie masz racji :P
(26.03.2009, 15:48)
krwistyI nie będzie móg Gregor krzyczeć "Niemcy mnie biją!!" lub "Ratunku kalekę biją!!" albo " Co co ..no co słabszego bijecie?!!! " On musi dostać w najwyższej swojej formie od legend tego sportu.;-)))
(26.03.2009, 15:48)
daf@Bartt
Zdaje się, że nie tylko Schmitt, ale i Spaeth i chyba Lindstroem (wtajemniczonych proszę o korektę) - ich przypadki pokazują, że powrót do wysokoiej formy jest sporą loterią, a podatność na urazy już znacznie większa (Spaeth - latem szalał, aż znów się połamał)...
Moim zdaniem teraz Morgi wyjdzie z cienia (chyba kiepsko sobie radził z rolą "drugiego" w kadrze i znów będzie błyszczał). Choć nie ukrywam, że jak dla mnie mógłby w tym cieniu pozostać już do końca kariery - swoje pięć minut miał, teraz niech inni "zażyją rozkoszy" :)
(26.03.2009, 15:47)
krwisty@Evil poniekąd mogę zrozumieć Twoje podejście.Tylko ja się martwię i chcę żeby Gregor jak najszybciej doszedł do formy.Bo gdyby tak nigdy już nie skakał na najwyższym światowym poziomie ,to wszyscy inni Gregorolubni będą umniejszać dalej osiągnięcia Aho,Nykanena ,Małysza .Bedą wtedy w zaparte szli że jakby nie kontuzja ich ulubieńca, to on by wtedy pokazał Małyszowi i Aho oraz staremu Finowi Mattiemu co zrobiłby z ich rekordami.Już słyszę te śpiewy że Gregor by te rekordy wciągnął nosem ,przemielił i wypuścił innym otworem.A tak jak dojdzie do bardzo wysokiej formy w przyszłym sezonie, to będzie mógł legalnie od Małysza, czy Ahonena dostać baty ,z liścia, z półobrotu ,czyli tzw.mokrą płetwą bo gołej d.....;-)))))))))))))
(26.03.2009, 15:46)
kibic Adama Małysza i polskich skoczkow narciarskichŻyczę szybkiego powrotu do zdrowia
i chcę żeby skakał w LGP
(26.03.2009, 15:41)
Żanetaniech szybko wraca do zdrowia. Biedny Schlieri :(
(26.03.2009, 15:36)
EvillWiem że jestem okropny, nieczuły i niesprawiedliwy, nie musicie tego pisać i tak znam zdanie społeczeństwa o mnie. Pozdrawiam
(26.03.2009, 15:25)
EvillA Anette też sie rehabilituje z tą różnicą ze na kostkę, a nie kolano, więc podsumuje Wastak jak Wy mnie: nie ma się czym martwić ;)
(26.03.2009, 15:24)
EvillUwierzcie mi na słowo że bardziej sie przejmowałem siniakami Anette niż operacją Schlierenzauera. Ale takich przygód nikomu nie życze. Natomiast abstrachując od upadku, zgadzam się z @Orlo, gdzie Gregorkowi do Małysza czy Nykanena czy Ahonena.
(26.03.2009, 15:22)
Prawidłowy ElektrykYes! Yes! Yes! Mam nadzieję że już nie wróci na skocznie (Mamo! Mamo! A Olli mnie bije)
Dobrze mu!
(26.03.2009, 15:12)
sssU Gregor no szkoda zobaczymy co sie dalej wydarzy
(26.03.2009, 14:08)
BarttNa onecie napisali że to poważna sprawa - zerwanie więzadeł w kolanie. Z takimi kontuzjami to nie przelewki - o ile pamiętam to taki właśnie uraz zupełnie złamał karierę Martina Schmitta. Kontuzja ta może poważnie skomplikować przygotowania Gregora do sezonu olimpijskiego.
(26.03.2009, 13:53)
maladobrze ci
(26.03.2009, 13:45)
morgi@likikorbanek
Został zwycięscą PŚ w tym sezonie i taki świetny z niego skoczek że nie umiał sie skupic na głupim skoku treningowym. Niezależało przeciezani na odległości. Miał tylko sprawdzic sprzęt jak sam napisałeś. Nie widziałem tego skoku, ale przypuszczam że mogło byc podobnie jakw Vikersund. Skoczył na 224m i jeszcze miał pretensje do sedziów. Skoro wiedzial że tak daleko poleci to trzeba się było słabiej wybic, ale nie on musiał pokazac wszystkim jaki on jest dobry. I co mu z tego przyszło. Sam wiesz
(26.03.2009, 13:25)
Skoczek120Współczuję Schlieriemu, ale życzę mu takiego sezonu, jak ten.
(26.03.2009, 13:14)
lukikorbanekmorgi re : on i kadra testowali nowy sprzęt na skoczni w Ramsau
(26.03.2009, 13:08)
morgiNie żebym sie cieszył, ale nie będę się umartwiac. Tyle zdobył ale jeszcze mu mało. Trzeba było odpocząc. Ten upadek świadczy że w PŚ miał więcej szczęścia niz rozumu.
(26.03.2009, 12:57)
uskotkobiedak... Operacja kolana to przynajmniej kilka tygodni o kulach :( Coz, na plaze tak czy siak mozna pojechac, wiec milego urlopu!
(26.03.2009, 12:24)
FankaPodobno to nie był typowy trening, tylko testowanie sprzętu. Co nie zmienia faktu, że jest to kolejna bardzo przykra kontuzja tego dnia. Dobrze chociaż, że ma miłe wspomnienia z minionego sezonu. Co się nacieszył - to Jego, ale co się teraz nacierpi - to też Jego :-(. Wracaj szybko do zdrowia, ale pewnie w lecie Zakopane nie będzie mogło Cię gościć :-(.
(26.03.2009, 11:29)
krwistyPowtórzę się że Gregor młodziutki jest i szybko się wyliże zobaczycie.
Nie jestem jakoś bardzo załamany bo to nie mój rodak tym bardziej idol.Lecz współczuję mu jako człowiekowi i życzę by sie szybko wykurował ,bo Adam w przyszłym sezonie musi mu w czystej rywalizacji dołożyć.Bo inaczej wszyscy sympatycy Gregora łącznie z Włodkiem Szaranowiczem będą przy każdej wygranej Adama i tym samym przegranej Gregora wspominać o kontuzji wiązadeł młodego.I każda przegrana Austriaka to będzie widmo ciągnącej się za nim kontuzji.Dlatego Gregor wracaj do pełni formy byś mógł ostro stawiać czoła w uczciwej rywalizacji.
(26.03.2009, 11:27)
Sadzio105@Orlo
Oni będą twoje odpierać argumenty wiekiem. I tak to jedyna rzacz, która ewentualnie mogliby się obronić, bo Schlierenzauerowi brakują nawet do Schmitt i Weissfloga.
(26.03.2009, 11:19)
OrloI jeszcze zapomniałem przeprosić za "lekki oftopic" ale to i tak był najlepszy artykuł pod jakim mogłem napisać te swoje wypociny.
(26.03.2009, 11:19)
OrloHehe uwielbiam "to". Po prawej od miejsca w którym pisze ten komentarz widzę jakże piękną sondę. "Kto wg Ciebie jest najlepszym skoczkiem w historii?". Patrzę i nie dowierzam. Adaś jest pierwszy co było do przewidzenia. Ale drugie miejsce to już mnie rozwaliło na obie łopatki. Cudowny Gregorek. Pytam się Was ludzie, na jakiej podstawie aż 14% z Was uważa go za najlepszego skoczka w historii? Owszem jest to talent jakiego jeszcze chyba w skokach nie było. Ale "najlepszym skoczkiem w historii" to on może być dopiero za kilka lat. Jak zdobędzie 4 złota olimpijskie/5 razy zostanie mistrzem świata/wygra 5 razy kryształową kulę/6 razy turniej czterech skoczni/ 50 konkursów/stanie 110 razy na podium. Wtedy tak. Ale jeszcze nie teraz. Pamiętacie Peterkę? On też za młodu wiele "nawywijał" w skokach ale nigdy bym nie powiedział że jest "najlepszym skoczkiem w historii". Nie jest nawet w pierwszej dziesiątce. Czy wg Was ów "Cudowny Gregorek" osiągnął więcej niż np Janne Ahonen(36zw, 105podiów,5 razy T4S,2 razy MŚ, 2 razy PŚ, prawie 15000 zgromadzonych punktów i wiele innych) czy Matti Nykanen(pozwolę se nie wymieniać wszystkich jego sukcesów, zmęczyłem się piszą o tym co osiągnął Ahonen). Ludzie więcej obiektywizmu i powiedziałbym sprawiedliwości. Żeby nie było że się uwziąłem na Gregora, to miejsce Ammanna też jest sporo wyższe niż powinno być. Taka mała prośba: nie ulegajcie tak łatwo "modzie". Dziękuję za uwagę.
(26.03.2009, 11:16)
grzeeechZajechali chłopaka. Od dwóch sezonów skacze wszędzie gdzie się tylko da, ląduje na wypłaszczeniach, wielkie obciążenia dla mięśni i stawów. No i w końcu musiało coś "strzelić". Tak jakby po takim sezonie potrzeba mu było jeszcze treningu w Ramsau.
(26.03.2009, 10:48)