Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Kadra Austrii po raz kolejny udowodniła, że jak na razie nie znajduje dla siebie konkurencji zarówno, podczas konkursów zimowych, jak i letnich. Nie ulega wątpliwości, że to właśnie "Morgenstern i spółka" zdominowali cały cykl Letniej Grand Prix. Jednak to nie oznacza, że Alexander Pointner wysłał swoich podopiecznych na wakacje. Najbliższe dni, kadra spędzi bowiem na zgrupowaniu w Klingenthal, by następnie przenieść się do Oberstdorfu, gdzie 20. i 21 października odbędą się Mistrzostwa Austrii.

Skocznia Vogtland Arena, na której rozegrano ostatni konkurs Letniej Grand Prix jest najnowocześniejszą skocznią w Europie, przy czym również Austriacy nie mają powodów by jej nie lubić, i właśnie dlatego zdecydowali się na przedłużenie pobytu w Klingenthal. Nie wszyscy skoczkowie są jednak zadowoleni z ostatniego konkursu, bo ‘nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej’.

"Myślę, że mój rekord skoczni jest bardzo dobry, i nie szybko go ktoś pobije. Muszę przyznać, że jestem teraz w bardzo dobrej formie, i mam nadzieję, że utrzymam ją aż do mistrzostw, gdzie będę się cieszył drugim zwycięstwem” mówi Gregor Schlierenzauer. "Na razie zostaniemy w Klingenthal do wtorku. Alex uważa, że ta skocznia idealnie nadaje się do treningów” - kończy młody skoczek.

Thomas Morgenstern nie do końca może uznać wczorajszy konkurs za udany, ukończył go bowiem na 22. pozycji, jednak powodów do narzekań nie powinien mieć - nie dość że wygrał klasyfikację Pucharu Czterech Narodów to jeszcze Generalną Klasyfikację Letniej Grand Prix. "Mimo że wygrałem generalną klasyfikację, nie jestem zadowolony z mojej obecnej formy. Ale jeśli teraz trochę nad tym popracuję, będę na poziomie, który naprawdę będzie mnie satysfakcjonował”.

"Obecnie skaczę tak dobrze, jak jeszcze nigdy w swoim życiu. Niestety podczas wczorajszego konkursu zepsułem skok w pierwszej serii, ale wynik końcowy i tak był bardzo dobry. Jestem na siebie zły, bo w lecie jest zawsze łatwiej, a ja zmarnowałem taką szansę” - kończy Andreas Kofler.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« październik 2007 - wszystkie artykuły
Komentarze
bimba
trudno mi uwierzyć w to, że skoczkowie coś biorą(może trafiają się wyjątki)...
ale nie wierze, ze Morgi, Schlieri czy Koffi niszczyliby sobie zdrowie oraz co wydaje mi sie najbardziej absurdalne, żeby Alex ich do tego namawiał... uwielbiam ta drużynę i może dlatego nie potrafię uwierzyc w takie coś...
zgodzę sie z krwistym, ze w takim wypadku trzeba podejrzewać tez naszych... bo Małysz nie może sie bez proszków tyle czasu w czołówce utrzymać =]
w ogóle wszyscy co odniosą sukces w jakiejkolwiek dziedzinie sportu ze nie są czyści... hihi

więcej wiary w ludzi ;)
(13.10.2007, 23:27)
krwisty
@he he to nie ja to chuck norris:-))))@daf do wczoraj mowisz...a zapomniasz o naszych powaznych dysputach wczesna wiosna... ty i usia kontra ja???A wracajac do tamatu, to ja rozumiem podejscie tych co biora i tych sportowcow co nie biora ...ale ogolnie jestem przeciwny anabolikom sluzacym jako doping ...bo same w sobie stworzone jako leki sa ok....wiesz problem sterydow jest bardzo zawily i ma wiele plaszczyzn np.fizyczna,psychologiczna,spo leczna i nie bede tu pisal referatow .Wiesz choćbyśmy nie wiem ile tutaj napisali zlego o tym ,to jak swiat swiatem ,a sport sportem problem bedzie istnial.....ja jeszcze raz chcialbym polozyc nacisk na nie branie pod jedna kreske calych druzyn i snucie teoryjek o rzekomym dopingu.....bo wiesz gadanie ze wszyscy np. w Austrii biora jest tak prawdziwe jak gadanie ze wszyscy Polacy kradną......MOZNA WIELE OSOB TYM URAZIC!@Daria i moze temu ze Morgi nie musial juz walczyc z Adamem skoczyl jak skoczyl..choc wiadomo ze zawsze skoczek chce oddac najlepszy skok, ale nie zawsze mu wychodzi..Morgiemu nie wyszlo ostatnio ..i to nie swiadczy o tym ze z niego sterydowa para zeszla i oklapl jak chorągiewka,a Gregor wcale nie musial sie nafaszerowac "dziadostwem" by wygrac ostatnio....bo talent to on ma i jak formy nawet brak to wcale nie przeszkadza w tym by w jakims pojedynczym konkursie pobic rekord skoczni.....a czemu nie???pozdrawiam was serdecznie:-))))
(11.10.2007, 21:40)
Tootiki
A poza tym. Ponure myśli. To że Polacy są Polakami jeszcze nic nie oznacza. Kto wie, czy któregoś dnia nie dowiemy się czegoś, po czym zapadnie smętna cisza.
(11.10.2007, 21:00)
Tootiki
Już chociaż nie wciągajmy w rozmyślania Małysza. Zaraz sobie myślę, że może jednak nie jest tak źle, skoro on jest wielkim talentem i jest czysty jak łza to dlaczego ktoś inny miałby nie być? Tylko że cuś za dużo ich jak na jeden kraj. Zresztą mówienie o Małyszu zawsze będzie z lekka nieobiektywne;) poza tym oczywiście, co jest faktem. W związku z tym kogo badają, a kto się wywija.
(11.10.2007, 20:58)
Daria
@Polonus
Tak ! tak bylo co piszesz, kiedy Adam zaczął odnosic największe swoje sukcesy i torpedował wszystkich na skoczni, badano go i to nie raz !
A Po MŚ w Predazzo, badano go dwukrotnie, pobierano mu nie tylko krew ale i mocz !
No niedowierzali, że bez jakiegoś dodatkowego "kopa " mozna tak daleko latać !
Natomiast nie przypominam sobie aby choc raz zbadano Hannawalda !
O innych nie wspomne !
(11.10.2007, 15:31)
Daria
@krwisty

To może i prawda co piszesz, że Morgi nie czuł juz oddechu Adama na swoim ciele :) i dlatego się nie wysilał !
Moze i tak ! Ale ja myslę, że pomimo nieobecności Adama , Morgi chciał wygrać ! Chciał przypieczętować swoimi zwycięstwami wygrana w całym cyklu, bo kto by nie chciał?
W jednym z wywiadów Morgi mówi " Z początku bylo mi żal, ze nie ma Adama ale teraz nawet się cieszę bo nie musiałem z nim walczyć " miły nie ?:))
Ale on chciał wygrać ! bylo widac jego niezadowolenie na twarzy po skoku Kamila, gdzie z nim przegrał z kretesem ! Następny Polak zrobił go w konia :))
Ale nasunęła mi się jeszcze jedna rzecz, o której pisano wszędzie, że ekipa Austrii podróżuje, ba, nawet sypia w swoim autokarze !
Chciałabym wiedzieć w jakim celu ? Czy nagle hotele są im nie miłe ?
:) To tylko takie moje gadanie !
(11.10.2007, 15:27)
daf
@krwisty
No proszę, czyli można jednak coś na poważnie napisać. Jeszcze wczoraj byłem przekonany, że Tobie tylko błaznować się chce. Ja anabolików z autopsji nie znam, więc mogę z czystym sumieniem czepiać się tych, co się w tym paprali, albo jest podejrzenie, że się paprali. Dlatego dla mnie Marion Jones to dziś karzełek a nie wielka sprinterka. W dodatku ta idiotka (nie waham się użyć tego słowa) nie zdaje sobie sprawy (a może już zdaje?), jaką krzywdę mogła wyrządzić swoim dzieciom.
(11.10.2007, 11:36)
hehehe
@krwisty
No widzę, że wczoraj posłałeś wirusa na portal skokinarciarskie :P
(11.10.2007, 09:46)
krwisty
Czesc wam wszedlem dopiero teraz a tu polemika na calego i wszyscy z was mysla ze jestem slepy i nie widze ewentualnego problemu....otoz widze ,ale daleki jestem od wielkich uogólnień pt.ten kraj bierze , a ten nie...itp..dlatego napisalem o Polakach byscie w tych swoich oskarżycielskich domyslach i podejrzeniach nie zagalopowali sie na nasze podworko...bo dzis Austriacy i Niemcy biora a jutro co napiszecie (polonus?)ze nasi tez niby na szprycy?@Daria a moze Morgi nie czul juz oddechu Adasia na karku i majac pewna wygrana w LGP najzwyklej odpuscil lub nie skoncentrowal sie odpowiednio...@daf otoz po ziemi chodze pewnie od wielu lat ,a problem anabolikow zanam kolego nawet z autopsji i nie twierdze ze nie ma koksu w sporcie, lecz najpierw trzeba komus cos udowodnic, a nie uogólniać ze w sporcie to albo czysto albo wszyscy na szprycy...@Polonus ogolnie bardzo ciekawy temat poruszyles i jak sam mowisz sliski...przypomne ci ze moze Nykenenem sie juz Niemiec nie urodzi (choc nie masz pewnosci)ale juz kiedys jeden Niemiec urodzil sie unikalnym talentem i dzieki temu nasz Adam mial wzor do nasladowania a nawet wasik podobny he he....sam na dole napisales ze to teoria spiskowa i ja te twoje domysly i insynuacje bede tak tez nazywal ..li tylko teoria spiskowa.Tak jak i wy chcialbym by kontrole antydopingowe byly w skokach normalnoscia i zeby sie o tym normalnie mowilo ..pewnie tak bedzie w przyszlosci...ale póki co czolowka swiatowa jest taka a nie inna ,a czy na wspomaganiu wiedza tylko oni i Pan BOG.
(10.10.2007, 19:27)
doping w skokach
Powinny być kontrole i wtęp na skocznię po zażyciu leków surowo wzbroniony! Są leki po których nawet kierowcom nie wolno prowadzić samochodów. Czemu pozwala się skakac skoczkom zażywającym silne leki po kontuzjach? Przeciez oni sa w trakcie leczenia, czyli chorzy i powinni się leczyć w domu a nie wykorzysttywac przewagę medykamentów (zwana przez niektórych "świeżością" )?
(10.10.2007, 18:45)
Polonus
@krwisty i pozostali obrońcy ucisnionych

Czy ktoś tu wspomniał, poza Tobą oczywiście, o Małyszu? O Stochu też nie słyszałem.
Tu się mówiło o Austriakach, Ammanie z salt Lake City i Hannawaldzie.
Adam Małysz to jest wielki talent. Tak jak Nykaenen. A talentu (wielkiego) nie trzeba wspomagać.
Zresztą: temat jest śliski. Nikt nie odbiera Austriakom talentu. Jednak Małyszem czy Nykaenenem żaden Austriak czy Niemiec sie nie urodzi. Bo te ich metodyczne "Stammsy" pozwalają skakać świetnie, ale zabijaja genialność. Dlatego my będziemy mieli Murańkę a oni nie.
I to ich skłania do "poszukiwań". Chcąc dorównac Małyszowi, a wcześniej Finowi muszą uciekac sie do zagrywek, nazwijmy to, nieprzepisowych. I tyle.
PS
Tu nie chodzi o jakieś zazywanie witamin, które pomagaja organizmowi w róznych rzeczach. Tu chodzi o potężne "doładowania", widoczne gołym okiem. Hannawald sprzed 5-ciu lat, Schlieri i Kofler sprzed kilku dni, Austriacy en masse w zeszłym sezonie, żeby wymienic tylko to, co najświeższe i to, co najbardziej w pamięć zapadło.
Tu nie trzeba złych intencji, żeby miec podejrzenia.
A talentu Austriakom nikt nie odmawia. Talenty trzeba jednak weryfikowac. Np. przez kontrole antydopingowe. To bardzo dobra metoda badania badania adekwatności talentu do zajmowanego w hierarchii miejsca.
Na marginesie. Małysza, kiedy osiągał najwieksze sukcesy, zdaje się, sprawdzano. A wiosce olimpijskiej w Salt Lake City zrobiono naszej ekipie, o ile pamietam, dwa dni przed zawodami dokładną kontrolę. Nie nadmuchanemu Hannawaldowi, nie mogącemu bezkarnie zazywac wtedy anaboliki (był wszak po wypadku i był rekonwalescentem) Ammanowi, ale własnie Małyszowi. Był jedynym medalista w skokach sprawdzonym na doping. Jak sie mylę, to niech mnie ktos poprawi.
(10.10.2007, 18:25)
Daria
FIS !

Wszystkim się zajmują, zmianą co chwila jakimiś przepisami, a to BMI chcieli zmienic, a to trzy serie wprowadzić, co tam jeszcze bylo ?
Juz nie pamietam ale moim zdaniem aby nie było żadnych niedomówień na tym tle powinni wprowadzić przepis, nakazujący badanie zawodników.
Np ci, ktorzy latają jak torpedy :) mogli by przejśc od czasu do czasu jakieś testy !
Wtedy bylo by wszystko jasne !
(10.10.2007, 14:55)
xxx
Jeśli rzeczywiści się "szprycują",to im to trochę nie wychodzi.Owszem zdobywają medale z IO czy MŚ ale jakoś w klasyfikacji generalnej PŚ od dawna nie było Austriaka na 1 miejscu.
(10.10.2007, 12:40)
daf
@krwisty
Tak, a wyznania Marion Jones czy afera z Lensem Armstrongiem to kaczki dziennikarskie... Zejdź na ziemię człowieku. Nikt nie twierdzi, że Małysz się koksuje, ale nie wierzę, że generalnie skoki są czyste.
(10.10.2007, 11:31)
Daria
@krwisty
Ależ się oburzyłes :)))
Ale zaczynam się powaznie nad tym zastanawiać, bo co innego jesli zawodnik ma spadek formy przec dwa , trzy lata a co innego jesli skacze jak nakręcony prawktycznie non stop !
No bo popatrz, Morgi od początku LGP skakał jak natchniony, żeby nie uzyc słowa " nafaszerowany " haha , a w ostatnich dwóch konkursach kompletnie oklapł !
Gregor w Zakopanem miał juz problemy natomiast wrócił na dwa konkursy i bije rekord sokczi !
To naprawdę ciekawe :)
Co do Adama, gdyby wygrywał non stop od lat mozna by było cos przypuszczać, ale ten człowiek zawsze ciężko pracuje i miał spadek formy jak i zwyzkę,na Olimpiadzie nic nie osiągnął, na poprzednich MŚ również, zmiana trenera wyszła mu na dobre.
Nie żebym o cos tam oskarżała Austrię ale to zaczyna być zastanawiające skąd od tak długiego czasu taka forma u nich !
I dlaczego jeden zawodnik sie wyłamał, postanowił trenować sam a może dlatego, że nie zgadza się z pewnymi sprawami ?
Ojej tylko mnie nie torpedujcie :)))
(10.10.2007, 09:17)
krwisty
Jeszcze powiedzcie ze Adam jest nafaszerowany koksem jak indyk na swieta,Kamil bierze od tamtego sezonu i nawet Klimek zaczyna jakies "witaminki" dla dzieci probowac to juz calkiem bedzie kabaret...dodajcie jeszcze ze nie sztuka jest brac sterydy ale sztuka jest nie dac sie zlapac na testach i odpowiednio wyplukac organizm przed kontrola...no i Adam kazda ze swoich 4 kul zawdziecza innej firmie farmaceutycznej,Amman swoje medale olimpijskie ma dzieki zmianie testosteronu propanicum na prolongatum, a Thomas Morgenstern wysoka forme od lat i niedawne zwyciestwo w LGP zmianie dawek dziennych i lekarza prowadzacego jego doping!!!O ZGROZO!!!:-)
(10.10.2007, 05:21)
daf
@Polonus
Mnie sytuacja z dopingiem w skokach przypomina sprawę korupcji w polskim futbolu. Niby wszyscy wiedzą, że jest, a nikt nikogo za rękę nie złapał.
Nawet jeśli już kogoś przyłapano (Vassiliev w skokach versus były sędzia Alojzy J. w piłce), to włodarze twardo szli w zaparte twierdząc, że to tylko czarna owca w stadzie.

Epilog. Dzięki staraniom wrocławskiej prokuratury w naszej piłce aresztowano za łapówki już około 100 osób. Listkiewicz jużnie udaje, że problemu nie ma, bo mu aresztowano dwóch członków Zarządu. Co nie zmienia faktu, że nadal nic nie robi, aby pomóc prokuraturze.
Kto będzie tym Sprawiedliwym, który udowodni w końcu Hoferowi, Poinnerowi, Kojonkoskiemu i spółce, że "przekręcali" skoki przez wiele lat...?
(10.10.2007, 03:57)
bolek
współczuję austriackim skoczkom gdyż regulamin PŚ nie pozwala startom najlepszym skoczkom świata. Setny Austriak jest lepszy od trzeciego Polaka nie mówiąc o Kazachach czy Koreańczykach. Powinno się wprowadzić rankingi podobne do tych w tenisie, kolarstwie czy snookerze i pozwalać na starty wszystkim najlepszym na świecie choćby było w 50-tce 30 Austriaków. Można by też stworzyć Zawodowe Kluby Skoczków coś na kształt Zawodowych Grup Kolarskich. Narodowe reprezentacje nie mają sensu jeśli w skokach drużynowych liczy się praktycznie tylko 4-8 krajów.
(09.10.2007, 22:20)
Tootiki
Wierzyć w czystość rzecz jasna:)
(09.10.2007, 20:45)
Tootiki
@Polonus
Nie wiem za dużo na ten temat, ale chyba masz sporo racji. Na pewno w tym, że coś tu jest nie tak. Mam dziwne wrażenie, że tyle się gada o czystości tego sportu, że jakby co, to wszystko się ładnie uklepuje, przygładza i ozdabia słodkim uśmiechem. "Wpadka" musi być bardzo ewidentna, żeby ktoś uznał wreszcie, że no cóż, zdarza się. Otoczka czystości (pseudoczystości?) narosła wokół skoków, jakaś taka dziwnie silna i po prostu nikt nie chce wierzyć w jakieś numery. Nie chce wierzyć, bo co jest prawdą to tylko Hofer wie.
Ale ja też chciałabym móc całkiem spokojnie w to wierzyc. Byłoby cudnie.
(09.10.2007, 20:44)
Daria
Daleka jestem od teorii brania :) ale jeszcze jakis tak konkretny komentarz a mnie chyba przekona !
:)
(09.10.2007, 17:41)
Polonus
Widzę, że przykłady, które przytoczyłem nie bardzo przekonują. Trudno. Przeżyję.
Ale swoją teorię mam. Austriacy najzwyczajniej dla mnie biorą. Za dużo ich jest na topie i za dużo mieli w przeszłości nieczystych zagrań, na których ich przyłapano, żeby nie mieć ich na muszce.
Nie będę pisał o sportowcach z SoSo i DDR. To są przykłady ewidentne.
Ale tacy Amerykanie, na przykład. Przez lata cała wzorce pozytywne przeciwstawiane podejrzewanym - słusznie zresztą - o ciągły doping sportowcom z demoludów.
I co? Okazuje się, że największe sławy lekkoatletycznego dream-teamu lat 80-tych, 90-tych i obecnie w dużej części biorą jak ta lala. Bardzo duża ilość przyłapań w ostatnich 2-3 latach. Jones, inne sprinterki, kulomioci, sprinterzy, wcześniej czterystumetrowcy. Z najwyższej półki. Lewis i Johnson oficjalnie nie, ale między wierszami tak. O Flo-Jo nie wspomnę, bo o zmarłych nie wypada. Dream-team. Zbudowany na dopingu. Nie twierdzę, że Austriacy na takim samym. W skokach jest to pewnie bardziej subtelne. Choc, jak sie patrzyło w zimie 2001/2002 na Hannawalda to jak pitbull wyglądał. Ale Ammann już w Salt Lake inaczej. Od dwóch sezonów całą ekipą zdecydowanie górują Austriacy. Wcześniej tez próbowali, ale ich na czymś łapano. Np. w aferze gaciowej. Nagle wspaniali Nagiller i Liegl zupełnie stracili formę. Morgensterna i spółki nikt na niczym na razie nie złapał. Chodzą głosy, że dlatego, że hofer czuwa. Teraz Kofler i Schlieri przyjechali i skakali jak z innego świata. Ale to pewnie dlatego, że im Pointner szaleju zapodał. A ja tu bredzę o jakimś dopingu.
Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa. Nie ma żadnego dopingu w skokach. I nie było. Ani teraz u Austriaków, ani wcześniej u Niemców. U Skandynawów tez nikt niczego w torbach nie znalazł w zeszłym roku. Jakieś zwidy chyba miałem. Idę spać to mi przejdzie.
PS
Powyższe może krzywdzić część skoczków z Austrii. Mało mnie to rusza, jeżeli choć jednego nie krzywdzi. A nie krzywdzi więcej niż jednego.
Decyzje Hoelliego i, ostatnio, Loitzla zdają się tylko potwierdzać moje przypuszczenia.
PS 2
Ja też bym chciał, żebym się mylił.
(09.10.2007, 17:22)
Canton
Na mistrzostwach Austrii bardzo trudno przewidzieć kto zwycięży. Typowany na faworyta może być pierwszy, ale również dziesiąty. Obecnie najlepszymi z grona austriackich skoczków są: Schlirenzauer, Kofler oraz Morgenstern. Ciekawe jak w tym roku pójdzie weteranom skoków austriackich, czyli Hoellwarthowi oraz Widhoelzlowi. Koledzy ze skoczni z lat młodości tych dwóch weteranów, od kilku lat machają chorągiewkami będąc szkoleniowcami. Oni wciąż skaczą. Czy w tym roku pokażą jeszcze jakieś fenomenalne wyniki? Czy dorzucą do swych niezwykle bogatych osiągnięć, jeszcze jakieś medale bądź trofea? Zbliżający sięsezon będzie chyba ostatnim dla obu żołnierzy. Najbardziej medali na mistrzostwach Austrii spodziewałbym się dla Morgiego, Kofiego i Schlieriego.
(09.10.2007, 16:28)
Ankamalyszomanka
@krwisty
hi hi:)) Ty się lepiej tak tym nie chwal bo jeszcze Cię o coś oskarżą:)))
(09.10.2007, 15:51)
Daria
Nie no, ja tylko tak sobie myslę, wiecie, wiem, że skoczkowie szczególnie ci młodzi chyba az tak nisko by nie upadli aby cos tam sobie łykac :)
Austria jest potęgą w skokach, maja świetnych zawodników ale nalezy pamietać, ze mają tez świetną szkołę sportową gdzie wyłapują wszystkie mlode talenty tam to szkolenie inaczej nieco wygląda niz u nas.
Sa po prostu jak narazie druzyną lepszą niz Norwegia !
(09.10.2007, 15:07)
lilcia
Był problem z dopingiem - z Vasilievem, ale rzeczywiscie w skokach raczej się o dopingu nie mówi. Właściwie nie wiem czy nikt "nie bierze" myślę, że nie.
@Polonus - myślę, że jednak nieco przesadziłeś. Austriakom od dawna idzie świetnie. Nie wierzę, żeby Morgenstern albo Schlierenzauer mieli stosowac doping. W końcu to młodzi ludzie, nie są głupi, kochają to co robią, po co psuc zdrowie, opinię..........
Ale cóż-jest też opcja, że jaka zagorzały kibic (szczególnie tej ekipy) nie chcę dopuścic do siebie nawet takiej myśli, że za ich sukcesami mogłoby stac co innego nizciężka praca i talent. Wolę wierzyc ze wszystko jest uczciwe i ... takie , jak powinno. Zdaje sobie sprawe ze przez takie myslenie rodzi sie klamstwo, ze to przymykanie oczu na powazny problem, ale ..........
Dla mnie moi idole i tak nimi pozostana i wole sobie nie psuc opinii o nich
(09.10.2007, 12:39)
kinia
@Daria
Była afera dopingowa związana z Vassilievem(przynajmniej ja tylko taką pamiętam),ale to było w 2001.Od tego czasu jakoś nic nie słychać o żadnych aferach dopingowych
Jedynie były podejrzenia co do Svena Hannawalda po wygranej w TSC,ale były to tylko podejrzenia (głównie kibiców)i jak zapewne pamiętasz, nikt mu niczego nie udowodnił.
(09.10.2007, 10:56)
Daria
Ano własnie, @Polonus ma nosa :)

A mnie równiez to bardzo ciekawi, nie żebym była jakas podejrzliwa czy cos w tym rodzaju lub kogoś bez sądu :) oskarżała,
ale tyle jest afer dopingowych a w skokach jakos nic nie ma ? cisza ?
Czy ktoś wie może , czy zawodnicy w ciągu sezonu są choc raz badani na obecnośc tychże czynników dających kopa ? :)
Bo o ile wiem to takie badania przechodzą zawodnicy tylko podczas MŚ czy Olimpiady, ale czy podczas zwykłego sezonu np: zimowego ?
Jak ktoś cos wie na ten temat to niech napisze ale nie słyszałam aby choc raz zawodnik jakikolwiek był badany podczas sezonu.
Wiem, ze Janne sobie popala przed konkursami nawet ale to chyba nie daje kopa :)
Nie wiem nie znam się bo nie uzywam nic z tych rzeczy :)
Ale Austriacy skaczą jak natchnieni i to juz od dawna !
Są wspaniali!
(09.10.2007, 09:44)
Daria
@krwisty

Hahah dobre ale musze cie zasmucić, bo główny serwer na jakim nadają mieści się w Poznaniu a więc pod moim nochalem :))
Ja posłuzyłam sie inną metodą, telepatią !
I wszystko wróciło do normy :)))
(09.10.2007, 09:37)
Stereo
@ Krwisty : hahahaha :) ot dobre! :P
(08.10.2007, 23:09)
krwisty
@stereo,madzia,zula........z racji tego ze uwielbiam ta strone zrobilem malego psikusa serwerowi konkurencji uzywajac jak macGyver
scyzoryka,spinki do wlosow (kolezanki) oraz gumy do żucia(donald)W wyniku tego malego sabotażu nie poczytacie konkurencyjnej stronki przez 6 godzin HE HE HE z dobrze poinformowanych żródel wiem ze na pomoc konkurecji zmierza sam Chuck Norris!!! oj bedzie jatka!!!:-))))))
(08.10.2007, 20:49)
Nie wierze w brak dopingu w skokach
@Polonus
Prawdopodobnie w skokach juz dawno niektórzy testuja "szpryce" To nie przyapdek, że skoczkowie powracający po kontuzjach (jeszcze na lekach) tak dobrze skaczą na poczatku. Mnie nikt nie przekona, że to efekt "świeżości". Jesli by tak było, to wielu by sobie przed Io czy MŚ robiło taka 2-3 miesięczną przerwę.
No i zadziwiajhący jest gwałtowny spadek formy u tych Austriaków, którzy znaleźli sie poza kadrą. Przeciez w 2-3 tygodnie nie mozna az tak formy stracić!
(08.10.2007, 20:45)
mika
@madzia i @stereo
z tego co wiem to ponoc serwer padl, ale to nie sa tez dokladne informacje
(08.10.2007, 20:37)
Maadzia
Troche mnie pocieszyliscie bo myslalam, ze tylko ja mam z nia problem. Pzdr.
(08.10.2007, 20:37)
Zula
@Madzia
Też mam z tym problem. myślę, że albo oni mają problem ze stronka, albo coś unowoczesniają. Zobaczymy w kazym razie ...
(08.10.2007, 20:35)
Stereo
@Maadzia
faktycznie- masz racje..... Chyba nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie.....
(08.10.2007, 20:20)
Maadzia
Ja wiem, ze moze to nie najlepsze miejsce na takie pytanie ale nie mam go gdzie zadac. Czy nie wiecie co sie dzieje ze strona konkurencji?? Pzdr.
(08.10.2007, 20:12)
Polonus
Teoria spiskowa

Sukcesy Austriaków są niewątpliwe. Ale zawsze obarczone jakąś skazą.
A to afera gaciowa. A to afera biathlonistów i biegaczy w Turynie (skoczków, dzięki wyjątkowo silnemu lobby austriackiemu w tej konkurencji, nikt pod tym wzgledem nie sprawdzał). W zeszłym sezonie też jakieś dziwne trądziki na twarzach co poniektórych młodych zawodników z tego kraju oraz niespotykanie wysoka forma ogromnej ilości zawodników naraz (w jednym z konkursów T4S 13 zawodników Austrii przeszło do II serii - tylko Szaranowicz mógł to uznac za normalne).
A teraz nadmuchani Schlieri i Kofler przyjeżdzja po długiej przerwie i z biegu, w cuglach jeden leje wszystkich jak juniorów a drugi w zasadzie też, tyle że z tego "nadmuchania" popełnia błąd przy lądowaniu.
Pointner testuje nowe "metody", które zastosuje juz cała ekipa w zimie. I wszyscy bedą szczęśliwi. Ciekawe czemu Loitzl się zbuntował? Słabego zdrowia czy może przyzwoity facet? Zresztą Loitzl nie był pierwszy.
A może ja się czepiam? W końcu to nie przy Austriakach tylko przy Finach lub Norwegach znaleziono w zeszłym roku torby ze strzykawkami. A potem sprawa ucichła.
A może wszyscy biorą? Tak jak w kolarstwie albo l.a.
(08.10.2007, 19:51)
Luk
Wygrali LGP Austriacy o ponad 1000 pkt i jeszcze mają mieszane uczucia? A Polska jest druga za nimi - brawo!
(08.10.2007, 19:49)
???
A kiedy wyniki Pucharu Burmistrza Zagórza?
(08.10.2007, 18:22)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Austriacy z mieszanymi uczuciami po letnim sezonie
Austriacy z mieszanymi uczuciami po letnim sezonie

Austriacy z mieszanymi uczuciami po letnim sezonie

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich