Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Znamy już pary jutrzejszej pierwszej serii konkursu Turnieju Czterech Skoczni w Garmisch-Partenkirchen. Dzięki dobrym skokom Polaków w kwalifikacjach, nie będą mieli bardzo trudnych przeciwników, jednak muszą prezentować podobny, równy poziom. Kamil Stoch już w pierwszej parze zmierzy się z Balthasarem Schneiderem z Austrii. Adam Małysz rywalizować będzie z Maximilianem Mechlerem, a Robert Mateja z Janne Happonenem.

Do najciekawszych par można bez wątpienia zaliczyć pojedynki najlepszego dziś Noriakiego Kasai z liderem PŚ - Jakubem Jandą, Roberta Kranjca z Mattim Hautamaekim i Thomasa Morgensterna z Georgiem Spaethem.

Konkurs rozpocznie się o 13:45, wcześniej rozegrana zostanie seria próbna. Wszystkich, którzy zdążą wstać po sylwestrowym szaleństwie, zapraszamy do naszej relacji live. Jednocześnie życzymy Szczęśliwego Nowego Roku!

zobacz relację LIVE »

 Lista startowa
 numer i skoczek
  1. Balthasar Schneider (Austria)
  2. Kamil Stoch (Polska)
  3. Dmitri Vassiliev (Rosja)
  4. Tami Kiuru (Finlandia)
  5. Andreas Widhölzl (Austria)
  6. Lars Bystoel (Norwegia)
  7. Denis Kornilov (Rosja)
  8. Andreas Wank (Niemcy)
  9. Sebastian Colloredo (Włochy)
 10.Michael Möllinger (Szwajcaria)
 11.Harri Olli (Finlandia)
 12.Jens Salumäe (Estonia)
 13.Maximilian Mechler (Niemcy)
 14.Adam Małysz (Polska)
 15.Joonas Ikonen (Finlandia)
 16.Primoz Peterka (Słowenia)
 17.Dimitry Ipatov (Rosja)
 18.Rok Benkovic (Słowenia)
 19.David Lazzaroni (Francja)
 20.Wolfgang Loitzl (Austria)
 21.Antonin Hajek (Czechy)
 22.Takanobu Okabe (Japonia)
 23.Janne Happonen (Finlandia)
 24.Robert Mateja (Polska)
 25.Jurij Tepes (Słowenia)
 26.Martin Höllwarth (Austria)
 27.Stefan Read (Kanada)
 28.Roar Ljoekelsoey (Norwegia)
 29.Mario Kürschner (Niemcy)
 30.Simon Ammann (Szwajcaria)
 31.Michael Neumayer (Niemcy)
 32.Björn Einar Romören (Norwegia)
 33.Daiki Ito (Japonia)
 34.Kai Bracht (Niemcy)
 35.Stefan Thurnbichler (Austria)
 36.Michael Uhrmann (Niemcy)
 37.Alexander Herr (Niemcy)
 38.Martin Koch (Austria)
 39.Petr Chaadaev (Białoru¶)
 40.Andreas Kofler (Austria)
 41.Jan Matura (Czechy)
 42.Janne Ahonen (Finlandia)
 43.Maksim Anisimov (Białoru¶)
 44.Andreas Küttel (Szwajcaria)
 45.Thomas Morgenstern (Austria)
 46.Georg Späth (Niemcy)
 47.Robert Kranjec (Słowenia)
 48.Matti Hautamäki (Finlandia)
 49.Jakub Janda (Czechy)
 50.Noriaki Kasai (Japonia)
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« grudzień 2005 - wszystkie artykuły
Komentarze
fan skoków
Z ciekawych par wydawało się że będzie: Widhoelzl i Bystoel.
pozdrowienia
(02.01.2006, 19:16)
fan skoków
Do tej dyskusji wrzucę swoje 3 grosze: uważam że nie tylko z Małyszem a z każdym naszym sportowcem powinniśmy być na dobre i na złe, nawet jak to jest nielubiany przez większość Mateja czy Skupień, powinni oni wiedzieć że mają oparcie w kibicach i nie powinniśmy pisać coś w rodzaju: na emeryturę, czy do domu, gdyż powinniśmy ich właśnie w takich momentach jak porażki wspierać.
@Fanka z Poznania
Czyżaden polski sportowiec nie miał lepszych wyników? No nie wiem, popatrz np na: Korzeniowskiego, czy Jędrzejczak.
Ponieważ jest już po konkursie to nie będę pisał jacy byli moi faworyci par.
pozdrowienia
(02.01.2006, 19:13)
dowejko
to trochę nie tak, Schmitt zdobywla PŚ i potem też przez jakis czas walczyl z Adamem, nie padł od razu, więc poczekajmy, bo Adam może się też nie podnieść przez 2 - 3 sezony i co wtedy??
nie życzę mu tego jednak
(02.01.2006, 02:41)
bzykóś
@ja
Pięknie to napisałeś ja myśle dokładnie tak samo
(01.01.2006, 21:11)
ja
@air show
Po pierwsze, Ahonen już nie jest w takiej formie, jak w ubiegłym sezonie i nawet nie wiadomo, jak będzie na olimpiadzie, a Kryształowej Kuli też jemu nie wróżę.
Po drugie, lista osiągnięć Małysza nie jest jeszcze zamknięta. Przecież nie pierwszy raz w życiu prezentuje taką formę, jak teraz. Już parę razy zdarzyło się, że "odchodził na zawsze". Tak mogłoby się wydawać po sezonie 2003/2004. A jednak sezon 2004/2005 był już niezły (4. miejsce w PŚ, 4. miejsce w TCS, 4 zwycięstwa). Myślę, że w tym sezonie też nastąpi przełamanie. Zrezygnują z wyjazdu do Japonii, potrenują w spokoju i może coś z tego wyjść. Pamiętajmy, że olimpiada tylko tylko dwa konkursy - i to niezależne od siebie. Aby zdobyć medal, wystarczą dwa bardzo dobre skoki. Nie jest więc potrzebna stała fantastyczna forma. Wystarczy postawić wszystko na jedną kartę tylko w jednym konkursie! To jest do osiągnięcia. Nie porównujmy Małysza do Schmitta, bo Schmitt już od lat ma niezmiennie słabą formę, a u Małysza to się zmienia. W końcu jeszcze niedawno miał formę całkiem niezłą (przez 6 pierwszych konkursów cały czas był w pierwszej "10"). Nie wszystko jest więc stracone.
Myślę nawet, że ten okres Adamowi się trochę przyda. Adam ostatnio chyba troszeczkę za wysoko się cenił, zbyt dobrze zawsze oceniał sytuację, zawsze był zadowolony. Ten okres słabszej formy nauczy go trochę pokory i może spowoduje, że Adam będzie więcej od siebie wymagał.
Ja osobiście jestem przekonany, że kryzys się skończy, a Małysz powróci na czołowe pozycje. To wielki zawodnik i na pewno sobie poradzi. Zresztą, czy on kiedyś źle skoczył zimą w Zakopanem...:D Ale nawet jak nic się nie zmieni, to pozostanie wielkim zawodnikiem i nikt już mu tego nie odbierze. Ahonen może go "wyprzedzić" w osiągnięciach sportowych, ale czy to naprawdę ma niby znaczyć, że Małysz jest słaby, że nic nie osiągnął??? Chyba nie...
(01.01.2006, 17:23)
asasasas
rtr
(01.01.2006, 15:44)
cannabinol
moim zdaniem:

1. Kutin raus! ten pan - jak już ktoś pisał - dostał do nauki zawodu trenera naszą kadrę, z Mistrzem na czele - i rozregulował wszystko
2. Wielkość sportowca nie polega na tym że wygrywa, a jak wypada poza dziesiątkę to odchodzi. Wielkość sportowca polega na zajmowaniu z godnością miejsc w trzeciej dziesiątce, z wystrzałami od czasu do czasu - PO czasie dominacji absolutnej!
gdzie jest dziś Małysz - a gdzie Hannawald, Schmitt, Jussilainen?
(01.01.2006, 14:58)
Justynka
i czemu noriak z janda ;(((
(01.01.2006, 13:54)
fanka skoków
ja typuje,że
1Janda
2Ahonen
3.Uhrmann
...
7.Małysz
...
26.Stoch
...
Mateja gzieś 30-któryś?
(01.01.2006, 13:19)
El_Toro
Moim zdaniem Janne dziś nie darady Jandzie. Może być co najwyżej drugi. A na trzecie miejsce typuję Ljoekelsoey'a, który znów zaczyna skakać tak, jak umie. Małysz 10, Stoch 30, Matej gdzieś tak 33(?)

pozdrawiam!
(01.01.2006, 13:13)
air show
@ja
Ahonen nie jest mój. Nigdy szczególnie mu nie kibicowałem i nawet wielokrotnie polemizowałem tutaj z jego wielbicielami, ale nie mogę nie dostrzegać faktów i nie podziwiać go nawet wbrew sobie. Co do osiągnięć Adama i Janne, to jest taka różnica, że Janne osiągnie jeszcze wiele więcej, a lista osiągnięć Małysza jest już zamknięta i o ile teraz one są prównywalne, to na zakończenie tego sezonu już nie będą.
(01.01.2006, 13:05)
suchy
malysz bedzie 9 mateja 29 a stoch 42 tyle wam moge poiwedziec
(01.01.2006, 12:51)
aga
kutin zniczył małysza jak zaczol go trenowac to małysz zaczol zle skakac
(01.01.2006, 12:41)
lukasz
Kutin raus
(01.01.2006, 12:38)
genio
Ja typuje że dziśaj wygra:39.Petr Chaadaev (Białoruś)219.David Lazzaroni (Francja327.Stefan Read (Kanada)...50.Janne Ahonen (Finlandia)
i
(01.01.2006, 12:16)
Fanka z ......
@ air show

widzisz i tu jest ta różnica , pomiędzy prawdziwym kibicem , takim na dobre i na zle , a takim , który , mówi o wspólczuciu ,
otóż , we mnie Adam nie wzbudza , żadnego wspólczucia , i on sam pewnie tego nie potrzebuje teraz ,
u mnie wzbudza zawsze podziw i uznanie i tak pozostanie , obojetnie czy będzie na podium czy nie ,
gdyby Adam , tak się zalamal psychicznie , a mial już takie momenty , to juz byśmy go nie widzieli na skoczni ,
nie potrzeba mu wspólczucia tylko wsparcia , od nas ,
bo to podbudowuje sportowca , mówisz , że on pewnie się cieszy z tego , że ma z glowy kibiców ,
mój boże , on nigdy nie ma dość , kibiców , wiele razy podkreslal , ze skacze glównie dla nas , dla najwspanialszych kibiców na świecie , dziękowal w Zakopanem kibicom glośno i wyrażnie wlasnie za wsparcie ,
radzę odwiedzić nieraz oficjalną stronkę Malysza , interia.pl , jest tam wiele jego wypowiedzi ,
ostatnio po 1 konkursie CS , tez byla ,
bardzo mądra i ciekawa ,
mówil , ze czasem ma dość, że ma chwile zwątpienia po nieudanym skoku , ale kiedy wieczorem zamknąl się w pokoju i oglądal wszystkie swoje skoki w latach kiedy tak dominowal , nabiera wtedy chęci i tę technikę , spróbuje przenieśc , teraz na skocznię , robi to juz z dojazdem , prędkośc ma większą ,
on zrobi wszystko co w jego mocy i nogach , żeby nam kibicom znów dostarczyć wiele radości , więc czy my nie możemy dać mu tę odrobine wirary w niego ??czy to tak wiele ? dla mnie nie ,
nie wspólczuję mu , tylko wciąż podziwiam.
(01.01.2006, 11:48)
anna i krol
ludzie odpuscice, adam skacze slabiej niz zwykle, moze za niedlugo nie bedzie sie zalapywal do 30 . i co z tego???co to ma za znaczenie. swoje juz zrobil, teraz niech sie wykaza inni
(01.01.2006, 11:46)
Fanka z ......
@ ja

nie , napisalam w nawiasie ne wszyscy ,
także spokojnie , widać to golym okiem , że naprawdę nie wszyscy ,
a moje takie wrażenie , wzięlo się po przeczytaniu wielu komentarzy , w tym i na innych stronkach , które przyprawily mnie o zawrót glowy ,
i po oglądnięciu wczorajszego krótkiego reportażu w TV na temat Adama i kibiców , w którym to poruszyli.
Pozdrawiam
(01.01.2006, 11:37)
anna i krol
dzisiaj:

1. Ahonen
12. Malysz
27. Mateja
42. Stoch
(01.01.2006, 11:36)
ja
To trochę nie tak, jak w poniższym wpisie miało wyjść. Jeszcze raz (po lewej wynik Ahonena, po prawej Małysza):

Kryształowa Kula : 2 - 3
Turniej 4 Skoczni : 3 - 1
medale MŚ : 4 (2 złote) - 4 (3 złote)
medale IO : 0 - 2
zwycięstwa PŚ : 31 - 28
(01.01.2006, 09:46)
ja
@air show
Na pewno masz rację co do "części moralnej" Małysza (z tym nie wstawieniem się za Tajnerem, i za psychologami, no i oczywiście ze stosunkiem do kibiców, fanów).
Nie zgadzam się jednak co do "części sportowej". Małysza nie można porównać do Peterki, Schmitta albo Funakiego, bo od 2001 r. nie miał ani jednego tak słabego sezonu, jak tamci. Funaki nie wygrał ani razu Pucharu Świata, Schmitt nie zdobył medalu olimpijskiego, a Peterka w ogóle nie zdobył żadnego medalu na wielkiej imprezie. A w PŚ to w ostatnich latach żaden z nich nie może zająć wysoekiego miejsca w klasyfikacji generalnej (no, tylko Peterka w 2003 r. był 7.). A Małysz jest w pierwszej piętnastce PŚ nieprzerwanie od sezonu 2000/2001. Teraz też zajmuje 6. miejsce w PŚ. Natomiast pozycji Schmitta nie pamiętam i nie chce mi się sprawdzać, Peterka spisuje się w miarę nieźle, ale od Małysza znacznie gorzej, no a Funaki - można by było pomyśleć, że zakończył karierę (w zawodach nie widać go w ogóle). Tak więc, co do "sportowności" Adama Małysza absolutnie nie zgadzam się z tobą. Ma ogromne osiągnięcia, nawet większe od tego twojego Ahonena. Pozwoliłem sobie porównać:

Ahonen Małysz
Kryształowa Kula 2 3
Turniej 4 Skoczni 3 1
medale MŚ 4 (2 złote) 4 (3 złote)
medale IO 0 2
zwycięstwa PŚ 31 28

Widać z tego, że ich osiągnięcia są w najgorszym wypadku porównywalne.
(01.01.2006, 09:43)
Glon
Gdyby nie Małysz mało kto wiedziałby w Polsce co to jest punkt K (a nie np. G).
Tajner bez "doktorów" jest gorszy od Kuttina.
A podczas "wywalania" Blecharza i Żołądzia Małysz nic nie miał do gadania.
PZN na 100% nie zatrudni psychologa, sponsorzy się wycofają, TVP 1 też. Będzie jak z Fibakiem. A winny będzie oczywiście Małysz, bo nie miał formy.
(01.01.2006, 05:17)
air show
Skoro niektórzy wklejają te same teksty tu i na innym, to ja też sobie pozwolę: Być może macie rację, że Adam potrzebuje pomocy kibiców, a może cieszy się, że wreszcie ma z nimi spokój, przecież w czasach swojej świetności i apogeum Małyszomanii uważał ich za dopust Boży.
Nasuwa się tylko taka refleksja, że kiedyś Adam wzbudzał podziw, a dzisiaj jedynie współczucie. Ten wielki mistrz, po zwycięstwie z którym Kantee stwierdził, że skoro wygrał z Małyszem, może już do końca życia niczego nie osiągnąć.
Teraz wygrywanie z Adamem to dla większości skoczków bułka z masłem ( a może bananem).
To prawda, że Małysz jest największym polskim skoczkiem wszech czasów. Ale czy my mamy jakichkolwiek wybitnych skoczków? Ktoś powie Marusarz, ale to jest naprawdę prehistoria. Bobak, Fijas też byli nieźli, ale nie wybitni na skalę światową. Taki np. Ahonen, pomimo, że o wiele lepszy od Małysza, nie jest najwybitniejszym skoczkiem Finlandii i chyba nim nie zostanie, chociaż może…
Tak bardzo krytykujecie kibiców, że nie są z Adamem na dobre i na złe? A Adam, czy był wobec wszystkich lojalny? A doktorzy, czy wstawił się za nimi? A Tajner, którego on właściwie zwolnił ze stanowiska trenera kadry? Odwrócił się od tych ludzi i to obróciło się teraz przeciwko niemu, niestety.
Adam dołączył do dosyć elitarnego, ale jednak sporego grona sezonowych gwiazd, jak Schmitt, Goldberger, Funaki, Peterka, a naprawdę wielki jest tylko jeden i on najprawdopodobniej wygra dzisiejszy konkurs.
(01.01.2006, 03:17)
bzykóś
bo w końcu niejeden skoczek 5 sezon jest w czołówce światowej
(01.01.2006, 00:33)
bzykóś
nieiwem jak wy ale moim życzeniem noworocznym było to aby Adam zdobył złoty medal olimpijski i skoka ł lepiej w nowym roku
(01.01.2006, 00:31)
ja
@Fanka z Poznania
Domyślam się, że mnie również krytykujesz w tym swoim komentarzu. Ja wielokrotnie pisałem, że cenię Małysza za to, co do tej pory zrobił i tak dalej, nie chce mi się tego po raz kolejny opowiadać. Piszę tylko o jego błędach, czasem nawet w postępowaniu, bo gdyby postąpił czasami troszeczkę inaczej, mógłby zmienić bardzo wiele. Ale ja zawsze oglądam skoki, zawsze mnie interesuje, jak skoczy Małysz i zawsze życzę mu jak najlepiej. Piszę czasem tylko to, co uważam. Nie muszę pisać o nim, jak o Papieżu (przepraszam za porównanie). Małysz nie jest nieomylny...
(01.01.2006, 00:03)
tommm
Tam wcześniej chodziło mi o to: lepszy albo gorszy w kwalifikacjach jakby co.
(31.12.2005, 23:21)
tommm
dalszy ciąg:
- gdyby trafił na Kranjca też by go wyeliminował
A to nie jest takie gdybanie bo Mateja trafiłby na kogoś z nich jeśli byłby albo trochę lepszy albo trochę gorszy.

A teraz tak fajnie skoczył a trafił na Happonena
Przerąbane
(31.12.2005, 23:20)
tommm
Ten nasz Mateja to ma pecha. W Oberstdorfie stał się ofiarą nie tylko systemu K.O. ale też pecha w kwalifikacjach.
- gdyby trafił na Kocha zamiast Stocha wyeliminowałby go
- gdyby trafił na Kuetella wyeliminowałby go
(31.12.2005, 23:10)
Fanka z........
Przede wszystkim nie bede komentowac niektórych tutaj komentarzy ,
powiem krótko sa żalosne i tyle , /nie wszystkie/

jeśli niektórzy z Was nazywaja się kibicami Adama Malysza , to jest to poprostu żenujące , i pytam , gdzie są ci prawdziwi kibice Adama , którego tak uwielbiali i kibicowali mu przez tyle lat ???
po komentarzach nie tylko tutaj , widze , ze jest ich niewielu , takich prawdziwych z krwi i kosci , którzy pozostana z nim na dobre i na zle , aż do momentu , kiedy , powie , "Dziękuje Wam wszystkim , kończę karierę skoczka , mam dość ""

Dziś poraz pierwszy uslyszalam w telewizji na TVP-2 , wiadomości sportowe , wktórych , bardzo pięknie ujęli , calą karierę Adama i jego osiągnięcia i uwielbienie przez kibiców .
Powiedzieli , że , nie jest sztuką , być ze sportowcem , i wielbić go , wtedy kiedy , wygrywa i zdobywa największe trofea dla swojego kraju , mówili wlasnie o Adamie i kibicach ,
Sztuką jest , być z tym sportowcem w każdej chwili , nawet kiedy mu się nie wiedzie , bo to glównie dla nas kibiców , tak wspanialych , jak to Adam zawsze podkreśla , on skacze ,
dziś kiedy juz tak nie wygrywa , i nie udaje mu się tak wskakiwac na podium , wielu kibiców poprostu się od niego odwrócilo .
Czy to wporządku w stosunku do jego osoby i do osiągnięć ?? to poprostu , ochydne ,
żaden sportowiec w naszym kraju nie osiągnąl tyle , co Adam Malysz , wilele medali z tych najwazniejszych imprez , z IO ,
z MS , wielokrotnie stawal na podium w PS , 59 razy , i bylo to tak niedawno , bo w ubieglym sezonie ,
czym on sobie zaslużyl na to , zeby dziś od niego się odwracać , mówili w TV , ze nawet w jego rodznnej Wiśle , już tak go nie uwielbiają jak kiedyś,
dla mnie to wstyd ,
pięknie o tym dziś mówili i muszepowiedziec,, że mają rację , łza w oku się zakręcila ,
to glownie od nas kibiców Adam powinien miec teraz wspacie , jakże potrzebne , on musi wiedziec , ze kibice , dla których skacze , są z nim , na dobre i na zle ,
bo jeśli nadejdzie chwila zwątpienia , w jego glowie , i odejdzie chęć do skakania , to kto nam zostanie ? nikt.
Wiec, nie narzekajmy , kiedy jest 5 , 10 czy nawet 19 -sty , to nic ,
on nadal chce skakać i ma chęć , a przecież jest obecnie 7 -mym skoczkiem na świecie , jest w czolówce , i to powinno nas cieszyć , wspierać go na każdym kroku w każdej chwili jego życia , tak postępuje prawdziwy kibic ,
on osiągnal bardzo wiele , dla Polski , i niczym sobie nie zasluzyl na takie traktowanie ,
ja będę zawsze z nim .


(31.12.2005, 23:06)
bzykóś
A ja to po karzdym dobrym i złym wystepie Adama jestem wciąż jego kibicko i w niego wierze zycze mu dobrych i długich lotów Ale zycze rónież szczeskia Kuttelowi i Ammanowi i Ahonenowi i MAłyszowi
(31.12.2005, 22:56)
Marta=)
Ja 3mam kciuki za Kuettela i zeby caly turniej wygral o!=) bo jest spoko i zasluguje na to:P
aha i aHonen tez wysoko musi byc kofler,amman i morgi tez=)
nie moge sie docvzekac jutrzejszego konkursu!=)
a wam zycze Happy New Year!=)
(31.12.2005, 22:54)
=*
Morgi wygra ze spathem!!!1
(31.12.2005, 22:02)
ja
W moim poprzednim wpisie na początku powinno być "zaliczacie" a nie "zaczynacie".

Moje typy zwycięzców par:

Kamil Stoch (Polska)
Dmitri Vassiliev (Rosja)
Andreas Widhölzl (Austria)
Denis Kornilov (Rosja)
Sebastian Colloredo (Włochy)
Harri Olli (Finlandia)
Adam Małysz (Polska)
Primoz Peterka (Słowenia)
Rok Benkovic (Słowenia)
Wolfgang Loitzl (Austria)
Takanobu Okabe (Japonia)
Robert Mateja (Polska)
Martin Höllwarth (Austria)
Roar Ljoekelsoey (Norwegia)
Simon Ammann (Szwajcaria)
Björn Einar Romören (Norwegia)
Kai Bracht (Niemcy)
Michael Uhrmann (Niemcy)
Martin Koch (Austria)
Andreas Kofler (Austria)
Janne Ahonen (Finlandia)
Andreas Küttel (Szwajcaria)
Georg Späth (Niemcy)
Matti Hautamäki (Finlandia)
Jakub Janda (Czechy)
(31.12.2005, 21:33)
Jasiu
W ''polskich parach'' wygra:

Lista startowa
numer i skoczek
1. Balthasar Schneider (Austria)
2. Kamil Stoch (Polska) *

13.Maximilian Mechler (Niemcy)
14.Adam Małysz (Polska) *

23.Janne Happonen (Finlandia) *
24.Robert Mateja (Polska)

* - zawodnik który przejdzie


(31.12.2005, 20:32)
ja
@Ci, co oglądali wieczorne fakty
Domyślam się, że mnie też zaczynacie do tych niewdzięcznych Polaków. Faktycznie, dużo pisałem o tym, jak według mnie Małysz powinien zrobić (np. przyjąć zmiany proponowane przez Kuttina), nie zgadzałem się z jego stanowiskiem, narzekałem na jego technikę lotu albo przewidywałem mu niską pozycję w Oberstdorfie. Ale ja nadal mu kibicuję. Nadal mam nadzieję i życzę mu tego, żeby wrócił do czołówki. Pisałem tylko szczerą prawdę. I nadal nie przewiduję mu wysokiego miejsca w Ga-Pa - moim zdaniem nie będzie wyżej niż 12. Ale wciąż mu życzę zwycięstw. Mam nadzieję, że do olimpiady zdąży odbudować formę. Ale zawsze będę pisał to, co myślę. Jeśli nie podoba mi się, że Małysz się upiera przy starej pozycji dojazdowej, to będę tak mówił, dopóki tego nie zmieni. Jestem po prostu realistą (zresztą, nie tylko ja w tym gronie:D).
Pod względem "kibicowej wierności" nie różnię się od Was niczym. Bo co z tego, że przewidujecie Małyszowi na jutro miejsca na podium! Wasze przewidywania nic nie zmienią. Małysz i tak raczej nie wejdzie do pierwszej dziesiątki. I radzę wszystkim bardziej realistycznie podchodzić do sprawy, bo inaczej po niejednym konkursie będziecie bardzo rozczarowani - a ja tego problemu nie mam.
(31.12.2005, 20:10)
Melisska
Jaro ja z tobą sie zgadzam Polacy by chcieli by Adam tylko wygrywał ale przecvież jest tylko człowiekiem ma też słabsze dni Niemcy to rozumieją i wiedzą ze Schmitt dla nich tez duzo zrobił był dobry i oni za to go kochają a Polacy.............
(31.12.2005, 19:48)
agusia
Bjoern napewno przejdzie bo jest bardzo dobry w tym sezonie Neumyer jest w tym sezonie nie jest taki dobry nie boje sie o Bjoerna bo napewno przejdzie i będzie na podium Koffffi tez typuje takie podium : 1.Janne 2.Bjoern 3.Andy
(31.12.2005, 19:45)
Jaro
@Herkel
bo wielu ludzi to hieny... Małysz leczył ich kompleksy, a teraz służy za kozła ofiarnego. W Niemczech Schmitt jest nadal bardzo popularny (kto dostał największe brawa w ostatnim konkursie?), choć skoczkiem jest słabym.
Niestety ponownie trzeba powiedzieć: a to Polska właśnie...
(31.12.2005, 19:43)
melisska
szkoda ze nie ma Veliego w skokiach czy ktos niewie co sie z nim dzieje ???
(31.12.2005, 19:41)
Herkel
Widzieliście materiał o Małyszu w wieczornych faktach. Jest w nim niestety sporo prawdy, bo jak Adam wygrywał to kibice byli zawsze z nim, a jak przegrywa to spora częśc się od niego odwróciła.
Adam jest i pozostanie najlepszym polskim skoczkiem naszych czasów, o to że sie mu niewiedzie to nie jego wina tylko w życiu każdego człowieka jest wiele wzlotów i upadków, to że Adam nie jest w najlepszej formie to niepowinniśmy się od niego odwracać tylko być z nim w tym trudnym okresie jego kariery.Ja wierze w Adama i myśle że w Ga-Pa będzie w pierwszej szóstce!!!
(31.12.2005, 19:35)
kaika
Morgi trafil chyba najgorzej:(:(
(31.12.2005, 19:23)
kibic z Augustowa
Sorry, ale Małysz jest 13 nie 14 w Turniej IV Skoczni
(31.12.2005, 19:11)
Linek
Wie ktoś gdzie są wystawione ( u jakiego bukmachera) kursy na serie ko.???
(31.12.2005, 18:39)
vanessa
Konkurs w Garmisch Partenkirchen będzie bardzo emocjonujący,będzie ogromna rywalizacja najlepszych skoczków w tym sezonie,nie mogę się doczekać konkursu Liczę z całej siły na Georga Spaetha i Andreasa Koflera,może Adamowi też uda się coś zdobyć!!!
pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę szczęśliwego Nowego Roku do siego!!!
(31.12.2005, 17:48)
velikanka
niestety, obawiam się, że Bjornie nie przejdzie. może jako lucky loser, ale neumayera na bank nie pokona ;/
(31.12.2005, 17:39)
myszka
No właśnie? To mocno niesprawiedliwe, skoro obaj milei takie same noty :/ Zresztą dla mnie w ogóle ten system KO jest marnym pomysłem. Pierwsze serie z reguły są bezbarwne i pozbawione emocji, bo pary mają swoich zdecydowanych faworytów. Poza tym najlepsi nie skaczą mniej więcej w tym samym czasie, co tylko działa na niekorzyść konkursu. No i zajęcie dobrej lokaty w kwalifikacjach nie zawsze gwarantuje łatwiejszą przeprawę w konkursie, o czym przekonają się być może Kasai, Hautamaeki i Spaeth.
(31.12.2005, 17:39)
jedrzejpopiolek
przejdą
małysz ,stoch,janda i inni
(31.12.2005, 17:37)
rob
dlaczego anisimov wszedl, a yamada nie, skoro mieli taka sama note???

w/g regulaminu FIS przechodzi zawodnik z wyższym numerem startowym
(31.12.2005, 17:27)
myszka
@xxx
Też się nad tym zastanawiam. Dzisiaj na treningach dwa razy skoczył całkiem przyzwoicie, a w kwalifikacjach kompletnie zawiódł. Humor Mu jednak dopisywał, myślę, że mam nadzieję, że nie ma się czym martwić i że teraz będzie tylko lepiej :)
(31.12.2005, 17:27)
Rys
Jutro będziemy mieli dwóch debiutantów w PŚ, są to:
Jurij Tepes
Mario Kuerschner
(31.12.2005, 17:25)
m.
Fakt, Mateja mógł szczęśliwiej trafić. Ale i tak swoje musi jutro skoczyć...
(31.12.2005, 17:05)
Kasia
ale dlaczego Jaś Matura skacze z Jankiem Ahonenem?napewno nie przejdzie...ach...ale chociaż Simuś ma szansę...
(31.12.2005, 16:55)
Jaro
a Japończysy coraz starsi i... coraz lepiej skaczą.
(31.12.2005, 16:35)
xxx
a co się dzieje z Morgim??Tak ostatnio wszystko partaczy!!
(31.12.2005, 16:33)
pawel z jg-do kuby
nie prawda stoch przejdzie a nie schneider a kranjec to cienki bolec ktury nie umnie skakac
(31.12.2005, 16:27)
kuba
ej ja mam taką sprawe do redakcji albo do kogos

jak sie bierze dzial skocznie narciarskie to od razu sie pojawia jakas duza skocznia

jaka to skocznia???:)ciagle sie nad tym zastanawiam

Oslo - Holmenkollen
http://skok inarciarskie.pl/skocznie/pokaz skocznie.php?skocznia=21
(31.12.2005, 16:22)
kuba
przejdą:
schneider
vassilev
widhoelzl
kornilov
colloredo
olli
małysz
ikonen
benkovic
loitzl
okabe
mateja
hoellwarth
ljoekelsoey
ammann
romoeren
ito
uhrmann
koch
kofler
ahonen
kuettel
spaeth
hautamaeki
janda
lucky loosers:
morgenstern
kranjec
kasai
bystoel
herr
(31.12.2005, 16:08)
El_Toro
No i co z tego, że Mateja skoczył dobrze, jak i tak trafił na mocnego przeciwnika? Nie zdziwię się, jak jutro przegra z Happonenem. Bardziej liczę na Stocha...

Fajnie się zapowiadają trzy ostatnie pary... będzie na co popatrzeć...

HappyNewYear!
(31.12.2005, 16:02)
suchar
nie mogę już się doczekać jutrzejszego konkursu
(31.12.2005, 15:56)
Jaro
Kasai zaskoczył... A Małysz w 7 parze - już dawno nie był tak wcześnie.
(31.12.2005, 15:53)
Discipline
Lipa.
(31.12.2005, 15:51)
Jasiek
Nie mogę się doczekać tego konkursu. Będą suuuuuuuuuper rywalizacja i emocje!!!
(31.12.2005, 15:43)
fanka skoów
nie na temat ale czy ktoś ma dzisiaj urodziny
(31.12.2005, 15:42)
fanka skoków
wreszcie
(31.12.2005, 15:40)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Pary jutrzejszego konkursu
Pary jutrzejszego konkursu

Pary jutrzejszego konkursu

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich