Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Reprezentacja Finlandii, typowana przez wielu jako pretendent do złota w dzisiejszym konkursie, pozostała bez medalu. Z pewnością jest to porażką - i dla samych zawodników, którzy wyraźnie mówili przed zawodami, że ich celem jest złoto, i dla ich licznych kibiców. Ostatni raz sytuacja taka miała miejsce w 1999 w austriackim Ramsau, gdy Finowie także zajęli czwarte miejsce.

Sam konkurs był piękny, emocjonujący i pasjonujący, a walka o medale - wyjątkowo o wszystkie trzy! - rozstrzygnęła się w ostatnich skokach. Finowie musieli się niemal pogodzić z utratą złota, gdyż Austria powiększała przewagę z każdym kolejnym skokiem, jednakże srebro - o które toczyli walkę z Niemcami - pozostawało jak najbardziej w ich zasięgu. Po pierwszej serii Finowie mieli zaledwie 3,5 punktu straty, a po pierwszym skoku drugiej serii (92,5 m Mattiego Hautamaekiego vs 86,5 m Michaela Neumayera) wyprzedzali rywali o ponad 10! Ostatecznie jednak ekipa Kraju Tysiąca Jezior znalazła się poza podium - tracąc do skaczącej nadzwyczaj dobrze Słowenii 1,5 punktu.

Choć warunki na skoczni nie należały do najlepszych, sami zawodnicy nie upatrują w nich przyczyny swego niepowodzenia.
"Czuję pewien niesmak, bo nie daliśmy rady jako drużyna. Powinniśmy się byli bardziej postarać" powiedział Janne Ahonen, brązowy medalista z konkursu wczorajszego. "Warunki były okropne, ale przecież takie same dla wszystkich; nie dotknęły nas bardziej aniżeli innych. Znów okazało się, że na mistrzostwach świata medale nie mogą zostać z góry rozdzielone, trzeba dobrze skakać."
"Warunki bardzo się zmieniły, na rozbiegu poślizg znacznie zmalał" stwierdził Risto Jussilainen po drugim skoku (84,5 m), który ostatecznie przekreślił szanse Finów na medal, ale dodał: "Po prostu nie udało nam się to, po co tu przybyliśmy. Nie można zawsze narzekać na warunki. Nie byliśmy wystarczająco dobrzy."

W konkursie drużynowym trzeba oddać osiem dobrych skoków, by myśleć o wysokim miejscu. Przynajmniej trzy z nich Finom się nie udały: wspomniany wyżej skok Jussilainena oraz generalnie słabsze występy Jussiego Hautamaekiego (86,5 i 86 m). Co więcej? Żaden z Finów nie był najlepszy w swej kolejce. Skok Mattiego w drugiej serii był drugim najlepszym w kolejce. Nawet Janne Ahonen (95 i 97 m) był zaledwie trzeci w swej turze.

Najbardziej rozżalony wydaje się być trener kadry, Tommi Nikunen:
"Wiedzieliśmy, że możemy tego pięknego dnia walczyć o tytuł mistrzowski, ale jeśli choć trochę nam się nie poszczęści, pozostaniemy bez medalu. Spełniła się ta smutna alternatywa. Nikt w drużynie nie skakał doskonale, z drugiej strony nikt też w pełni nie zawiódł. Ciężko odpowiedzieć na pytanie, dlaczego stało się tak, jak się stało. Zazwyczaj złe warunki nam odpowiadają, gdyż w drużynie są wytrawni sportowcy."

Sam Nikunen w większym niż jego podopieczni stopniu narzekał na warunki - a raczej na organizację konkursu:
"Najpierw skocznię czyszczono tylko dla zawodników niemieckich, na szczęście my skakaliśmy zaraz po nich. Organizatorzy trochę się pogubili, gdy wszyscy trenerzy zaczęli na nich wołać. Gdy Jussilainen oddawał drugi skok, tory były oczyszczone tylko na długości czterech metrów. Pozostała część była pokryta śniegiem."
"Jest mi niezmiernie przykro w imieniu chłopców. Zasłużyli na medal. W mojej opinii byliśmy w gronie trzech najlepszych drużyn konkursu" podsumował Nikunen.

Finowie okazję do rewanżu - a na pewno do lepszej prezencji - będą mieli już w sobotę, w konkursie drużynowym na dużej skoczni, dzień po rywalizacji indywidualnej. Możemy być pewni, że zechcą zmazać przykre wrażenie, jakie wywarli w dzisiejszych zawodach i zdobyć najwyższe laury. "Na K120 będziemy walczyć" zapowiada krótko Janne Ahonen.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« luty 2005 - wszystkie artykuły
Komentarze
FINKA
Chcem jeszcze dodać ze kibicuje Finom bo uważam że są dobrymi skoczkami a nie że są przystojni(chociaż niektórzy żeczywiście są) Nie mam w zwyczaju kibicowć komuś tylko ze względu na wygląd.
(28.02.2005, 13:13)
FINKA
gdybym była niekulturalna to napisałabym ze wszyscy oprócz Finów sa głupi,obraziłabym norwegó,niemcó itp ale tak nie robie. po prostu nie rozumiem po co tu wchodzicie jak nie lubicie finów i to wasze zachowanie jest teraz żałosne.
(28.02.2005, 13:08)
TAMI
A w Pragelato nie pił, tylko sam wynosił :)
(21.02.2005, 22:57)
fan kombinacji norweskiej
@Dexter
Jari Mantilla to były zawodnik kombinacji norweskiej, złoty medalista w drużynie z Salt Lake City. Jak zobaczył piątkowe wyniki "Gundersena" i pozycje Finów (szczególnie Hannu), no to musiał sobie wypić :))))
(21.02.2005, 22:03)
Dexter
Slyszeliscie o finskim servicemenie - Jari Mantili?? Podobno przylapali go na "piwku" i kontrola wykazala 1,6 promila alkoholu! Musi wrócic do domu i Finowie sami beda sobie pewnie smarowac narty... tak przynajmniej jest napisane u Niemców <lol>
(21.02.2005, 21:17)
Charisma
Bez względu na to, co było na K90, na K120 Finowie na pewno powalczą o medal! Wierzę w nich i mam nadzieję, że tym medalem będzie złoto...
(21.02.2005, 20:19)
Himena
@Dexter
Dzięki za pozdrowionka, heh, biedni Finowie, ale myśle że na K-120 sobie poradzą i nie bądź taki jakby to powiedzieć? No nie wiem... Poprostu im sie nie udało, będzie lepiej!
@Anga
świetnie to sformułowałaś, zgadzam się w 100%!
@Krak
To nie prawda co piszesz a przynajmniej w moim przypadku, lubie Słoweńców i dobrze że mają medal, ale mam nadzieję że Finowie wypadną lepiej na K-120!
Trzymam kciuki za Finów, Morgiego, Damjanka i Małysza!
(21.02.2005, 19:38)
veelden
@fan - ja juz zdalem mature chlopcze, wiec nie musisz mnie pouczac, pisze to razem bo tak mi wygodniej, ale zasady ortografii znam. jesli nie masz nic wiecej do powiedzenia to lepiej juz nic nie pisz.

@Stanley - n/c
(21.02.2005, 19:37)
szymko
@ The Naturat
Cyba Faktycznie wojnę pozycyjną tu mamy. Bardzo krwawą wojnę pozycyjną. Przegra ten, kto się pierwszy wykrwawi. Czyli kto- pojęcia nie mam. Może jakieś pomysły???
(21.02.2005, 19:15)
Stanley
@fan
Dzięki, za lekcję polskiego :)
Nie uważasz, że trafiłeś na krzyżówkę osła z k...
odporne to na wiedzę i trudne do z...
Daj na wstrzymanie, ten typ i tak nie przestanie! :)
(21.02.2005, 19:04)
fan
@veelden. Ale jesteś odporny na wiedzę "nie broni" to też czasownik i też piszemy oddzielnie. Każdy o tym wie.
(21.02.2005, 18:55)
fan
@ veelden. Musimy z Indorem trochę Cię poduczyć! Musisz dziecko zapamiętać że "nie" z czsownikami piszemy O S O B N O!!! "NIe pasuje "to też czasownik." Nie czytaj" również!!! Zapamiętaj raz !!! Jak dziecko będziesz to umiało to dopiero możesz kogoś wyzywać od buraków
(21.02.2005, 18:40)
The Naturat
wojny finomanów z anyfinami odcinek 1 456 765

jakie dziś mamy wieści z frontu? Ktoś wygrywa? Czy cały czas mamy wojnę pozycyjną? Ktoś wreszcie musi wygrać...
(21.02.2005, 17:14)
mela
Za bardzo mi się nie podoba miejsce finów, ale dobre i to.Mam nadzieję że następny konkurs zwyciężą FINOWIE!!!
(21.02.2005, 17:06)
Karolcia :-)
Luk<weź się odczep od tego biednego Rista!Zrobil Ci coś?
(21.02.2005, 17:02)
veelden
@Sienek - troche sie zgubilem w tym co napisales, bo fakt, ze zawalili skoki i w klasyfikacji generalnej byli za Slowenia to moim zdaniem znaczy, ze byli od nich gorsi (moze sie myle, juz sam niewiem?).
(21.02.2005, 17:02)
Sienek
A ja uwazam ze to nie slowency byli lepsi od finow, bo to finowie sa sami sobie winni i sami sobie odebrali ten medal dajac slowencom niezly prezent i przestancie mi tu glupoty gadac ze Slowency byli w tym dniu lepsi-nieprawda- Risto Jussilainen i Jussi Hautameki na maxa zrypali swoje 2 skoki, chociaz przed 2 skokiem Jussilainena Finowie mieli dosc duza przewage nad slowencami-krotko podsumowujac to nie slowency zdobyli zasluzenie medal-ale to finowie go sobie sami odebrali
(21.02.2005, 16:50)
TAMI
A i jeszcze co do Slowencow-->Olka widzialas gdzies zebym pisala ze mieli farta? Albo zebym na nich plula bo wygrali, lecz nie byli faworytami? Chyba raczej nie. To nie generalizuj dziewczynko
(21.02.2005, 16:48)
TAMI
Olka widac jak uwazne czytasz moje kometarze. Ja komentowalam i najezdzalam tylko wtedy jak widac bylo ze ktos w sposob zlosliwy komentuje 4 miejsce finow. Veelden dzieki za Twoj komentarz, widac, ze przynajmniej moje czytasz. Pozdrawiam :))
(21.02.2005, 16:46)
TAMI
indor spojrz sie na swoja kulture od mojej wara
(21.02.2005, 16:42)
Krak
@Dexter - Kraków on Paras (jak mawiają niektórzy) : )

@mmm_krakow - masz rację. Też nieraz pisałem o różnych panienkach, co to zachowują się jak chorągiewki. W zeszłym sezonie były to gromady wielbicielek Norwegów, tych co to "od zawsze im kibicowały". W tym sezonie jakoś ich nie widać, ale wyroiły się miłośniczki Finów. Jak za rok zacznie dominować np. Morgenstern, to pod każdym artykułem będzie kilkanaście komentarzy typu: "a ja zawsze w NIEGO wierzyłam, bo mu kibicowałam zanim jeszcze Małysz się pojawił!!! I na pewno zdobędzie Póchar" - podpisane Fanka Thomasa Morgensterna : )

pozdrawiam PRAWDZIWYCH kibiców
(21.02.2005, 16:27)
nniki
ja jestem fanem finow i troche mi szkoda ze przegrali ze slowencami.no coz byli gorsi.i jussilainen nie zawalil skoku tylko mial takie warunki ze nie mogl lepiej skoczyc
(21.02.2005, 14:57)
veelden
@indor - gratuluje, wlasnie uzyles najglupszego argumentu jaki w zyciu slyszalem. brawo !!!

chcecie czytac o polakach to najpierw cos o nich napiszcie, Clio pisze o finach, ale innym nikt niebroni pisac o polakach, slowencach, norwegach itp. tylko narzekac umiecie, ale samemu cos zrobic to nikomu sie niechce. wiele razy Stanley zaznaczal, ze jesli ktos napisze jakis ciekawy artykul to zostanie on opublikowany, wiec do roboty, a nie narzekac na innych !!!

co do porazki Finow, niema co rozpaczac, ja wierze, ze kazdy z tej 4 dal z siebie wszystko, ale poprostu tego dnia inni byly lepsi i niedoszukujmy sie winy w pogodzie, tepesu itp. wierze ze na K-120 bedzie lepiej i finlandia zdobedzie medal, a Polska bedzie 5.

@Luk - smucisz mnie czlowieku. risto jest wspanialym skoczkiem i dal z siebie wszysko, ale poprostu niewyszlo - bywa.

@Olka - zgadzam sie z Toba, no moze z wyjatkiem TAMI (czasem tylko ja ponosi :) ). Pozdrawiam
(21.02.2005, 14:32)
mmm_krakow
@Krak
Odniosłam wrażenie, po spokojnej lekturze całej tej litanii poniżej, że prawdziwi kibice Finów też istnieją, tyle że najwięcej szumu i najbardziej denerwują innych piskliwe panny, które zwracają uwage tylko i wyłącznie na urode skoczków :)
Teraz sa wielkimi fankami Ahonena, ale jestem w stanie założyc się o sporą kasę, że jeszcze 2-3 lata temu, pod innymi ksywkami piały z zachwytu nad Svenem czy Schmittem, zwłaszcza że w niektórych przypadkach poziom wypowiedzi jest równie żenujący jak i wówczas ["Pani Póchar", hehehe].
To samo dotyczy się niektórych "wielkich fanów Ahonena od zawsze" - tyle że dziwnym trafem to tylko nicki są nowe, a poziom chamstwa i znikoma wiedza od wieków ta sama. Tyle że przedtem czytaliśmy, że sa to fani Schmitta, Hannawalda... odkąd go tylko ujrzeli...

A teraz na temat:
Nie ma zbyt wielkiego sensu obwiniac Risto za porażkę, że Finowie nie zdobyli medalu. W tych warunkach prawdopodobnie nie dałoby się więcej skoczyć. Skaczący tuż po nim Morgenstern mało nie "położył" wyniku Austriakom...
A po ich skokach Hofer wytrzeźwiał i kazał na nowo odwalić tory :P
(21.02.2005, 14:31)
Dexter
@Krak
Dzieki, kolejny rodak z Krakowa, który rozumie o co chodzi. Pozdrawiam ;)))
(21.02.2005, 14:12)
antyfin
hahhaah
po każdym konkursie news o Finach
Finoland:)
(21.02.2005, 14:05)
Olka
To komentarz do komentarza;) Finomanki, Luk, TAMI i FINKI (bo reszty nie pamietam;]):
Ja kibicuje Finom, ale uwazam was za beznadziejne osoby! Jak mozna mowic, ze przez kogos cos sie zepsulo (tu: druzyna nie dostala medalu), albo ze "ktos zepsul Finlandię" ?! (tu akurat chodzilo o Risto Jussilainena, za ktorego ja akurat trzymam barrrdzo mocno kciuki! Wiadomo, nie tylko za niego, rowniez za caŁĄ resztę ekipy finskiej!)

KIM WY SIE NAZYWACIE?! FANAMI?! KIBICAMI?! A moze coś zle zrozumialam?! A moze wy?! jak mozna mowic, ze przez kogos cos nie wyszlo?! Jak mozna kogos wyzywac tylko dlatego, ze nie kibicuje (tu akurat) Finom? wiadomo...spotkalam sie z tym, ze ktos powiedzial mi niezbyt mile rzeczy, ze nie kibicuje Malyszowi, ale za to innym polskim skoczkom kibicuję.

To nie jest nawet smieszne, to jest zalosne..mam nadzieje, ze te osoby zmądrzeją i zaczną myslec, zanim cos napiszą- -'
(21.02.2005, 13:59)
Luk
A Małysz tak faluje tymi nartami w powietrzu że kiedyś mu się odepną i zrobi salto!!!
(21.02.2005, 13:20)
sir_skiner
a w mojej opinii Adam Malysz byl w sobote w gronie najlepszych 3-ech skoczkow :)
az dziw mnie ogarnia gdy fachowiec mowi takie rzeczy...
(21.02.2005, 12:52)
ufff
Ta, wybitny poziom wypowiedzi. A szanowny Dexter po prostu wybił się na wyżyny. Nie będe sie wypowiadać bo jestem nieobiektywny i się przyznaje bez bicia. Nie cierpię słoweńców. Jako naród oczywiście. Co prawda każda generalizacja jest głupotą, ale jeszcze nie spotkałem słoweńca, który nie byłby nadęty. Wiem że nacjonalizm to broń małych narodów w walce o przetrwanie, ale pozwolę sobie zacytować: :"nas to nie bawi".
(21.02.2005, 12:45)
Krak
ależ nikt nie przeczy, że istnieją PRAWDZIWI kibice Finów, ale niestety są oni w przerażającej mniejszości. Zwykle fan(ka) Finów dzierży w rękach następujący oręż: "Finowie są najlepsi, a jak ktoś się nie zgadza to jest palant". Jak ktoś uważa, że tak nie jest, to polecam poczytać wypowiedzi FINKI, czy choćby Fanki Janne Ahonena (znanej także jako "Pani Póchar" : )))) ).
(21.02.2005, 12:34)
An!a
Dzięki Fince za ośmieszenie się i Finofanek.
Niektóre zarzuty są śmieszne i bezpodstawne, ale zostały skomentowane już na tyle sposobów, że wolę się nie dokładać, bo to już nic nie zmieni : Finofanki to puste, sliniące sie do przystojniaków panny....NIE, przynajmniej nie wszystkie. Niektóre czerpią ogromną radość ze skoków, podziwiają zawodników, szczególnie Finów, i co w tym złego?? Jeśli jest to w granicach zdrowego rozsądku i pozytywnego umiaru, to czemu nie?? Zaliczam sie do tej drugiej grupy i wcale się tego nie wstydzę
pozdrawiam
(21.02.2005, 12:25)
Zły
oj coś mi się wydaje, że Ahonen nie zdobędzie 4 złotych medali na tych MŚ... : ) A wielu "proroków" już go ozłociło... Nie ma tak łatwo
(21.02.2005, 12:24)
novak
Luk to kolejny malowany kibic.Tylko ten skcozek jak mówisz który wygląda w locie jakby drgawek dostał skacząc tym samym stylem zajął 3-cie miejsce w klasyfikacji Pś w sezonie 2000/01 i tylko on w niektórych konkursach jako jedyny skoczek starał sie dorównać Adamowi Małyszowi który przeskakiwał innych o kilka metrów.Zresztą tym samym stylem skacząc od TCS zdołał awansować do czołowej 15-stki Pś co inni moga o niej tylko pomarzyć.
(21.02.2005, 12:22)
fasetja
A ja BARDZO DZIĘKUJE CLIO za jej artykuły o Finach, dzięki znajomości j. fińskiego przybliża nam tą ekipę. Keep on working like this! :))
(21.02.2005, 12:15)
_dusia__
Rzeczywiscie Finowie zawiedli!Byli faworytami no ale się nie udało!Trudno taki jest sport!Wygranych sie nie ocenia i nie krytykuje!Więc nie ma co mówić o Słoweńcach iż wypszedzili Suomi przez fart!W sporcie trzeba mieć farta!Finom nigdy szczęście nie sprzyjało więc oni muszą tylko liczyć na własną dyspozycję!Tak wyszło byli tego dnia w lepszej dyspozycji Słoweńcy i to oni cieszą się z medalu!A przed Finami tydzień pracy by przygotować sie do obrony tytułu mistrzowskiego!Zyczę im powodzienia!
(21.02.2005, 12:07)
Luk
Na dodatek Risto tak wygląda w locie jakby drgawki dostał!!!
(21.02.2005, 12:05)
novak
Finofanka doskonale wiemy że jestes fanką pięknych buź a nie skoków narciarskich.Jakbyś byla prawdziwą fanką skoków to byś pogratulowała Sloweńcom medalu a nie pletła o fuksie itp.A z drugiej storny wiedziałem że sie zacznie zwalanie na Sloweńców bo akurat przed ich skokami panowały zawsze idealne warunki.Co Słoweńcy są mniej rpzystojni pewnie?I innych finofanek też sie to dotyczy.Skończcie z tym ciągłym wypisywaniem ze mieli fuksa itp.
(21.02.2005, 12:03)
Luk
Finowie byli bez medalu przez tego $@^%@%$@#%^$^$#%#@% Jussilainena!!!
Zepsuł Finlandię!!!
Zepsuł Finlandię!!!
Zepsuł Finlandię!!!
(21.02.2005, 12:02)
Krak
@indor - słusznie mówisz
finofanom nie podoba się, że ich faworyci zostali bez medalu, więc teraz wykrzykują "finowie i tak the best", "będzie rewanż" itd. A jak ktoś ośmieli się ucieszyć z medalu Słoweńców, to spadają na niego gromy - "jesteś głupi, Benkovic to farciarz, to Finowie powinni mieć medal"...
Tjaaaa nie ma to jak kultura finomanów...
(21.02.2005, 11:51)
indor
Takie osoby jak Finka, Tami pokazują prawdziwą kulturę Finofanek, nie można napisać nic, co nie jest po ich myśli, bo od razu zaczynają się wyzwiska!!!
@veelden
Nie wywiązuje się dobrze, bo nie odpowiedziała na pytanie @fana. Dzisiaj nie było żadnego powodu, żeby pisać o Finach, a jak już pisze o wszystkich bzdetach, to o wszystkich bez wyjątku.
(21.02.2005, 11:40)
veelden
@fan doskonaly obraz braku argumentow. nie wiesz co napisac to czepiasz sie pisowni. zalosny jestes.

@indor niepasuje ci artykul to go nie czytaj !!! naprawde jest to dla ciebie takie trudne?!
(21.02.2005, 11:34)
Krak
REDAKCJA!!!
Dlaczego nie są wycinane komentarze, które obrażają Dextera i Bartta? Weźmy np. taką pożal się Boże "FINKĘ". Ona zdaje się łamie regulamin w każdym zdaniu, obrażając innych czytelników. Ale jakoś nie wycinacie jej żałosnych komentarzy... Czy dlatego, że jest za Finami?
No wiecie? Ja rozumiem, że redakcja jest profińska, ale tak ostentacyjnie to okazywać? Ech...

(bo redakcja zarabia na życie, uczy się, studiuje a nie siedzi cały czas przy komputerze. Mogą być usunięte z opóźnieniem. Ty jak widzę po czasie wpisów, siedzisz cały dzień przy komputerze)
(21.02.2005, 11:32)
indor
No, Clio padło pytanie. Czyżbyś nie wiedziała???
(21.02.2005, 11:30)
FINKA
Odczepcie sie od Finow.Jezeli ich nie lubicie to tunie wchodzcie!!! Pozdro dla wszystkich fanow Finow :)*
(21.02.2005, 11:29)
fan
A czy ktoś mi może odpisać w jakich slipach pod kombinezonem skakali wczoraj finowie. Resztę wszystko o nich wiem.......A może skakali bez....
(21.02.2005, 11:16)
indor
Ludzie, przecież Clio wcześniej tyle nie pisała, ona po prostu wie, że was to denerwuje i robi wam na złość!!! Nie martwcie się, jak już nie będzie o czym pisać to napisze o nowych gaciach Ahonena.
(21.02.2005, 11:14)
Wu-Er
Nie wiem co mnie poniosło tak naprawdę w tym moim komentarzu. Chyba się nie wyspałem ;) Nie będę czytał i już. Pozdrawiam...
(21.02.2005, 10:48)
fan
@veelden. Nawet" buraki"Wiedzą że "nie" z czasownikami piszemy oddzielnie. O tym uczyli na początku szkoły podstawowej!!!
(21.02.2005, 10:43)
TAMI
Wir jaka kultura, jestem pod wrazeniem...Finomanka nie polecam w tym temacie wdawac sie w dyskusje nic to nie da. I niewiem w ogole o co caly szum, artykuly pisze Clio, ktora ma na stronie funkcje dotyczaca teamu fisnkiego i poprostu bardzo duzo pracuje. A tu nawet nie potrafi sie nic docenic, wieczne narzekanie i skowyt. Najlepszy polski serwis o skokach, czeste newsyale nieeee wciaz zle i wciaz malo ;/;/
(21.02.2005, 10:09)
veelden
ludzie wy jacys uposledzeni jestescie?! jak Cie nie interesuja finowie to nie czytaj artykulu - proste!!! Clio jest osoba w redakcji odpowiedzialna za finow i jak widac dobrze sie wywiazuje ze swoich obowiazkow i oby tak dalej. sa tez redaktorzy odpowiedzialni za polakow, slowencow, austriakow itd. i to do nich kierujcie wlasne zale, ze niepisza o innych nacjach.

co do konkursu to liczylem na 2 finlandii i 5 polski - niestety :( Gratuluje medalistom i czekam na K-120
(21.02.2005, 10:09)
finofanka
wielka szkoda..... ;( yhy.... Sądze ze Janne i Matti dali z siebie wszystko, a Risto zwalil swoje skoki! To wszystko przez niego!!!
(21.02.2005, 10:03)
W-r. (domyślać się)
I CO MNIE OBCHODZI ŻE NIE MAJĄ MEDALU!!! TAK TO WSZYSTKICH INTERESUJE? JA NIE WIEM! BO POLACY JAPOńCZYCY I WIELE INNYCH REPREZENTACJI TEŻ ZOSTAŁO BEZ MEDALU! NO I CO? NO I TO ŻE SENSU NAJMNIEJSZEGO NIE MA SIĘ ROZPISYWAĆ O JAKIŚ MARNYCH FINACH!!! SKORO NIE MAJĄ MEDALU TO PO CO PISAĆ O NICH! CHOCIAŻBY WŁAŚNIE DLATEGO!!! ILE MOŻNA O FINACH PISAĆ!!! OSTATNIO NAWET POLUBIŁEM TĘ ICH REPREZENTACJĘ, ALE JUŻ MI OBRZYDŁAAAAA
(21.02.2005, 09:57)
finkomanka
dexter-slowency fartem wygrali z finami bo mieli w kazdej eri lepsze warunki.a co do finów to szkoda ze nie wygrali.najbardziej zawiódl mnie matti hautameki chcialem zeby zostal mistrzem swiata i poprowadzil druzynę do zlotego medalu!!!
(21.02.2005, 09:55)
frytka
Ja też popieram. Zdecydowanie wolę poczytać o polakach i polskiej drużynie. A reszta to mnie interesuje również (ale nie tylko fińska ekipa). Tak żeby o każdej drużynie coś było. Chociaż w miarę równo. Chodzi mi przynajmniej o czołowe drużyny!! A jeżeli ktoś uwielbia tylko jednych i to jeszcze nie swoich to niech założy FAN CLUB tej ekipy. Będzie to lepiej brzmiało.
(21.02.2005, 09:53)
Dexter
Ten mój wpis to byla mala prowokacja. Ciekaw bylem kto sie odezwie i odpowie.
@Anga
Tak zgadzam sie z Toba. W istocie nie ciesze sie, ze Finowie przegrali tylko, ze wygrali Slowency. I okazuje sie, ze fanek, które potrafia cos madrego (od)powiedziec jest tak naprawde niezbyt duzo.
Btw - z polityka nie mam najmniejszego zwiazku i nie mam zamiaru miec w zyciu!
Aha i dziekuje za nie nazwanie mnie smieciem. Pozdrawiam
@Bartt
To co napisales w 100% odziwierciedla co sobie zaczynam myslec o SNC. Tylko Finowie i Finowie... Dobrze ale dla zachowania równowagi, powinno tez pisac sie cos o innych. Dlatego wlasnie jak ktos gdzies sie wyrazi a propos "finska redakcja" kazdy juz wie o co chodzi.
Pozdrawiam!
(21.02.2005, 08:44)
JanneAhonenka
Finowie zasługują na medal a słoweńcy NIE i tyle powiem :P
(21.02.2005, 08:02)
fam skokow
Z tym że apelował bym raczej tylko do redakcji, a nie do Clio. Ona zajmuje się finami i widać, że najbardziej przykłada się do pracy....ale gdzie reszta, bo też chciałbym poczytać o innych zawodnikach (ale to już ujął bartt w swoim poście)
(21.02.2005, 07:28)
fan skokow
Popieram Bartta w 100%
(21.02.2005, 07:25)
Bartt
Zwracam się z apelem do redakcji strony, a zwłaszcza do redaktorki Clio - jeśli chcecie tyle pisać o Finach, to załóżcie sobie stronę o Fińskich skokach i tam się wykazujcie. Nie wydaje się wam to przesadą, że tyle o nich piszecie, a pozostałe ekipy traktujecie po macoszemu? Ja rozumiem, może Finowie mają w Polsce więcej fanów (fanek) niż inne nacje, ale to ma być przecież obiektywny serwis o skokach narciarskich a nie o Ahonenie i spółce... Jeśli tak by było to pierwszeństwo miałby w tym przypadku artykuł zatytułowany mniej więcej "Norwegowie i Japończycy poza 8!", bo to są chyba większe wydarzenia niż porażka Finów. No i obowiązkowo powinno być coś o zwycięzkich Austiakach! To samo było wczoraj. Od razu po konkursie indywidualnym pojawił się artykuł, informujący euforycznie, że Janne Ahonen zdobył brąz. A o zwycięzcy nic! Od razu powinniście przybliżyć wszystkim sylwetkę Benkovicia, kilka faktów z jego kariery, spróbować przeanalizować jego sukces. Zrozumcie, to nie jest tak, że ja nie lubię Finów, czy mam coś przeciwko "fino-fanom". Proszę tylko o odrobinę obiektywizmu...
(21.02.2005, 01:43)
uskotko
novak - no, są też komentarze, że fajnie, że Finowie przegrali. Więc oczywiste, że wypowiadają się ludzie, że Finów szkoda. Bo szkoda. Ale nikt nie napisał: Słoweńcy wygrali fartem, więc spokojnie, ok? Nikt nie twierdzi, że wygrali fartem. Obawiam się, że na stronie jest obecnie więcej fanów Słowenii niż Finów, więc raczej nikt nie będzie pisał, że Słoweńcy mieli farta. Oczywiście, wczoraj pisano, że Rok miał farta (idioci), ale to dlatego, że Małysz ma więcej fanów niż Rok. Zero obiektywizmu...
(21.02.2005, 00:17)
uskotko
>>wczoraj o ahonenie ze braz caly artykul,<<

człowieku, to chyba Ty skończyłeś czytać gdzieś w połowie. Albo nie przeczytałeś w ogóle (więc po co się wypowiadać???).

I chyba przegapiłeś też niusa gdzieś tam wcześniejszego, który przytaczał wypowiedzi zdobywców podium. Następnym razem radzę się zainteresować tekstami na stronie, zanim zaczniejsz pisać bzdury.
(21.02.2005, 00:14)
novak
Własnie niewiem czemu tak tutaj Słowenców sie nie docenia.Nich to do was w końcu dotrze że oni nie wygrali fuksem z Finami!!!I jezcze jedno zrobiliscie z Benkovica kozła ofiarnego i nawet nie pogratulowaliście mu.Wszedzie co widze komentarze to szkoda i szkoda i szkoda szkoda ze nie Ahonen szkoda ze nie Schmitt itp.Stało sie lepsi byli Słoweńcy i juz.
(21.02.2005, 00:13)
Eowyn
Slowenia do przodu!!! :-D
(21.02.2005, 00:08)
hmmm
dziwi mnie to.. wczoraj o ahonenie ze braz caly artykul, o jandzie nic;) a benkovic tez taki niedoceniony w serwisie. dzis, ze finowie bez medalu, piszcie o zwyciezcach, a nie wiecznie czwartych... FINACH, malo ciekawe.. powodzonka
(21.02.2005, 00:00)
TAMI
Dexter jestes tak beznadziejny i zalosny ze sie slabo robi. mam nadzieje ze finowie dokopia za tydzien i wtedy juz przestaniesz sie tak cieszyc. Anga wspanialy komentarz podpisuje sie pod nim zdecydowanie!
(20.02.2005, 23:51)
RagingBull
Ehhhh ta młodzież....:):)
(20.02.2005, 23:45)
Anga
@Dexter. Myślisz, ze Słowenii tak smakuje Finalndia, że tak zawzięcie ją jeeeee?Hmmm... czy ja wiem...Nie próbowałam. Bo Ty żywisz sie nieszczęściem, cudzym nieszczęściem i napewno jesteś juz baaaardzo gruby. Nie pomyślałeś, zeby iść na jakąś terapię?To naprawdę niezdrowe. W szczególności dla otoczenia, któremu odbierasz piękno patrzenia na istoty ludzkie. Dla Ciebie też. Nie wiesz,że od tego można umrzeć? Otyłość jest groźna. A otyłośc moralna.. uuu...Ty już długo nie pociągniesz...
Czemu potrafisz tylko oceniać, krytykować kogoś, kto kocha?Czemu nie napiszesz czegoś o Słowenii, z której medalu tak bardzo się "cieszyłeś"? Czemu nie podziwiasz tych, którzy przebijając ponad pasmo pospólstwa i szarośći dostrzegają w życiu radość i potrafią czerpać wzorce wytrwałości i konsekwencji?
A może przeszdkadza Ci, zę ktoś jest inny, kibicuje komuś innemu, nie żyje w dexterowskim świecie?A moze Ty chcesz zaistnieć? Tylko, jeżeli tak, to pomyśl. Ludzie Cię odcenią, gdy skrytykujesz dobry tekst czy jeżeli napiszesz swój świetny tekst, w którym przekażesz emocje i serce?

STOP CHAMSTWU I LENISTWU!

P.S. Masz coś wspólnego z polityką? Bo Twoje siarczyste, a niezbyt mądre słowa krytyki i brak własnej inicjatywy pozwalają mi sądzić, ze siedzisz w tym korytku z innymi nierobami

z Pozdrowieniami
w żadnym wypadku NIEFINOFANKA
(20.02.2005, 23:42)
Przedskoczek
Ale co na to Norwegowie mimo że skakali doskonale nic nie zdobyli w dodatku nie weszli do drugiej serii

(20.02.2005, 23:32)
Przedskoczek
Szkoda mi ich należał im się ten medal.
(20.02.2005, 23:28)
aa xxx
Na dużej będzie rewanż!
(20.02.2005, 23:24)
RagingBull
Skoro finowie zrobili przykre wrażenie, to co mają powiedzieć norwegowie i ich kibice...??. Na mnie osobiście finowie nie zrobili złego wrażenia.Poprostu dziś inni byli lepsi.:):)
(20.02.2005, 23:09)
Claire
Szkoda chłopaków, zasługiwali na medal....Jest mi przykto i łącze się z nimi w żalu. Trzymam kciuki i jestem pewna, że zdobęda medal w sobotnim konkursie na K-120!
Suomi on Paras!Janne on Paras!
(20.02.2005, 23:07)
Dexter
Jeee Slowenia wygrala z Finami. Tak strasznie sie cieszylem!!! Prawie tak jak w SLC, gdy przegrali zloto z Niemcami o 0,1 pktu. Jeeee!!!
Pozdrowienia dla finofanek ;))))
(20.02.2005, 23:02)
Claire
Suomi on Paras!!!
(20.02.2005, 23:00)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Finowie bez medalu!!!
Finowie bez medalu!!!

Finowie bez medalu!!!

Kalendarium
Sabirżan Muminow
Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich