Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Już w najbliższą sobotę czekają nas emocje związane z walką o złoty medal olimpijski na Igrzyskach w Vancouver. Na skoczni normalnej konkurs rozpocznie się o godz. 18:45 czasu polskiego. Dzień wcześniej rozegrane zostaną kwalifikacje. Pierwszy oficjalny trening zaplanowano na środę na godz. 21.30 czasu polskiego

Znamy już składy reprezentacji, które przyjechały do Kanady. Wśród nich nie ma niestety Dmitry Vassielieva, który doznał kontuzji tuż przed IO. Jest za to Bjoern Einar Romoeren ze złamanym palcem.

Tytułu na mniejszej skoczni nie obroni niestety Lars Bystoel, który przez swoje ekscesy zaprzestał skakania. Przypomnijmy, że w Pragelato Norweg o 1 punkt pokonał Mattiego Hautamaeki. Trzeci z 2 punktową stratą był kolejny wielki nieobecny - Roar Ljoekelsoey.

W sobotę w walce o tytuł liczyć się będą zawodnicy, którzy wcale nie muszą skakać znakomicie w PŚ, gdzie większość konkursów rozgrywanych jest na większych obiektach. Tu właśnie decyduje bowiem nie sama odległość, ale także styl w jakim skoczkowie szybują w powietrzu i lądują. Dlatego grono faworytów takich jak Ammann, Schlierenzauer, Jacobsen czy Małysz, można powiększyć o takie nazwiska jak Ahonen, Loitzl, Janda czy Kofler. Niźsi zawodnicy zawsze mieli więcej szans na obiektach normall hill.

Tutaj możemy upatrywać największych szans Adama na zwycięstwo. Nie wiadomo jak późny przylot Polaka do Kanady wpłynie na jego dyspozycje dnia, jednak wydaje się, że nie będzie z tym problemu. Jak podkreśla sam Adam, kryzys zmiany czasu nie dopadł go przed rokiem kiedy to zajął 8 i 4 miejsce. Oba konkursy PŚ wygrał wtedy Schlierenzauer. Naukowcy jednak mają podzielone zdania. Jedni twierdzą, że kryzys dopada człowieka 5 dnia po przylocie. Inni, że siódmego. Miejmy nadzieję, że rację mają ci drudzy! Leć Adam... po złoto!

Zgłoszeni zawodnicy na IO
 
zawodnik
kraj
zawodnik
kraj
 
Gergor Schlierenzauer
Austria
 
Martin Schmitt
Niemcy
 
Thomas Morgenstern
Austria
 
Michael Neumayer
Niemcy
 
Wolfgang Loitzl
Austria
 
Michael Uhrmann
Niemcy
 
Andreas Kofler
Austria
 
Andreas Wank
Niemcy
 
Martin Koch
Austria
 
Pascal Bodmer
Niemcy
 
 
 
 
 
 
 
Robert Kranjec
Słowenia
 
Noriaki Kasai
Japonia
 
Jernej Damjan
Słowenia
 
Takanobu Okabe
Japonia
 
Primoz Pikl
Słowenia
 
Daiki Ito
Japonia
 
Mitja Meznar
Słowenia
 
Shohei Tochimoto
Japonia
 
Peter Prevc
Słowenia
 
Taku Takeuchi
 
 
 
 
 
 
 
 
Janne Ahonen
Finlandia
 
Anders Jacobsen
Norwegia
 
Harri Olli
Finlandia
 
Bjoern Einar Romoeren
Norwegia
 
Janne Happonen
Finlandia
 
Johan Remen Evensen
Norwegia
 
Matti Hautamaeki
Finlandia
 
Tom Hilde
Norwegia
 
Kalle Keituri
Finlandia
 
Anders Bardal
 
 
 
 
 
 
 
 
Adam Małysz
Polska
 
Jakub Janda
Czechy
 
Łukasz Rutkowski
Polska
 
Antonin Hajek
Czechy
 
Kamil Stoch
Polska
 
Roman Koudelka
Czechy
 
Krzysztof Miętus
Polska
 
Lukas Hlava
Czechy
 
Stefan Hula
Polska
 
Martin Cikl
Czechy
 
 
 
 
 
 
 
Ilja Rosliakov
Rosja
 
Emmanuel Chedal
Francja
 
Pavel Karelin
Rosja
 
Vincent Descombes Savoie
Francja
 
Denis Kornilov
Rosja
 
David Lazzaroni
Francja
 
Dmitry Ipatov
Rosja
 
Alexandre Mabboux
Francja
 
 
 
 
 
 
 
Eric Mitchell
Kanada
 
Andrea Morassi
Włochy
 
Trevor Morrice
Kanada
 
Sebastian Colloredo
Włochy
 
Stefan Read
Kanada
 
Roberto Dellasega
Włochy
 
Boyd Clowes Mackenzie
Kanada
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hyun Ki Kim
Korea Pd.
 
Vitalyi Shumbarets
Ukraina
 
Heung Chul Choi
Korea Pd.
 
Volodymyr Boschuk
Ukraina
 
Yong Jik Choi
Korea Pd.
 
Oleksander Lasarovich
Ukraina
 
 
 
 
 
 
 
Peter Frenette
USA
 
Simon Ammann
Szwajcaria
 
Anders Johnson
USA
 
Andreas Kuettel
Szwajcaria
 
Nick Alexander
USA
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nikolay Karpenko
Kazachstan
 
Tomas Zmoray
Słowacja
 
Alex Korolev
Kazachstan


Program IO w Vancouver
 
12 lutego 2010 (piątek)
18:00
Trening HS 106
19:00
Kwalifikacje HS 106
 
13 lutego 2010 (sobota)
17:30
Seria próbna HS 106
18:45
Konkurs indywidualny HS 106
 
19 lutego 2010 (piątek)
17:30
Trening HS 140
19:00
Kwalifikacje HS 140
 
20 lutego 2010 (sobota)
19:00
Seria próbna HS 140
20:30
Konkurs indywidualny HS 140
 
22 lutego 2010 (poniedziałek)
17:30
Seria próbna HS 140
19:00
Konkurs drużynowy HS 140
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« luty 2010 - wszystkie artykuły
Komentarze
kober
@pozdro poćwicz
według ciebie francja będzie i na 5 miejscu i na 10. A to niesamowite
(11.02.2010, 22:11)
arek
ważne aby osiągnąć cel oby tym razem się udało;-
(11.02.2010, 20:17)
maniacom
zamiast Krzyśka Miętusa powinien pojechać Grzesiek...
(11.02.2010, 15:08)
Michał
Który był Małysz na treningu?
(11.02.2010, 14:35)
sss
Gdzie wyniki ?
(11.02.2010, 08:50)
antypajank
a gdzie sa wyniki tego treningu
(11.02.2010, 07:30)
mwsd
hehe hula sie pomylił myślał ze skacze na duzej szkoczni
(10.02.2010, 23:50)
kibicLBN
Hula najdalej na I treningu1!!!
(10.02.2010, 23:41)
wojtekiki
Bez sensu to jest, czasu im to nie zabiera więcej, nawet gdyby było 150 zawodników, bo by odpadli w kwalifikacjach. Powinni być do startu dopuszczeni przynajmniej wszyscy, którzy mają punkty w PK i max 4 zawodników z kraju. Tacy zawodnicy, którzy punktowali nie zrobiliby sobie raczej krzywdy, a rywalizacja byłaby ciekawsza.
(10.02.2010, 23:16)
domex
ktoś mi powie czy dzisjej były treningi
(10.02.2010, 22:51)
ziqi
A gdzie Fairall???
Czego USA Kazachstan Ukraina Korea Szwajcaria i Włochy nie wystawiły kompletu!!!
To jakaś parodia!!!
A Demerci marzył żeby wystartować a tu lipa nie dopuścili go co za bezduszność!!!
Przypomin a mi się historia Jamajskich Bobsleistów!!!
(10.02.2010, 21:28)
antypajank
glupio ze szwajcaria i kazachstan startuja w druzynowkach w pucharze swiata a na olimpiadzie nie a poza tym dlaczego USA moze wystawic 3
(10.02.2010, 21:12)
Martuśka
I dziwią się, że działacz nie może skakać? Ja słyszałam, że jak u nas kiepsko któremuś pójdzie w indywidualnym to w drużynie ma go zastąpić Szaranowicz ;p

A tak poważnie to z przykrością muszę stwierdzić, że Ammann liczy się najbardziej, Schlierenzauer bardzo emocjonalnie podchodzi do skakania co może się okazać jego największym atutem albo porażką.
Na małej skoczni uważałabym na Morgiego i Loitzla, a na dużej na Kranjca.
(10.02.2010, 21:09)
cobra11
Najbardziej to się będzie liczyć Morgenstern ! A jak mam nie kierować się sentymentami to Ammann, Loitzl i Jacobsen. Ale Morgi jest w narawdę dobrej formie.

A co do Polski to wg mnie jak wszystkie inne kadry złapały formę to my ją zgubiliśmy po Lillehammer. Mówię oczywiście o całej drużynie. Miejmy nadzieję że Stoch i Hula złapali znów formę po treningach, ale skakać z radości nie będziemy
(10.02.2010, 20:26)
...
Składy są zamknięte. Nic nie można zmienić. Czesi kombinowali z Sedlakiem i wysłali go jako "działacza" i okazało się, że nie może startować.
(10.02.2010, 20:26)
solskjear
Mam Pytanie!
Czy te składy mogą się jeszcze poszerzyć na dużej skoczni?
Np.Pojawią się Bułgarzy (Zografski,Pavlov), Chinczycy (Tian,YUng LI), Chorwat (Zamernik), Rumuni(Kozma,Balaz), Węgier(Pungor), Turcy (Demerci i jego companieros), Szwedzi(Nordin,Larsson,Eriksso n) Estończycy(Perm,Jurris) Holendrzy(van den Aalst( Białorusini(Anisimov i reszta) Bez tych zawodników to nie są Igrzyska Olimpijskie tylko parodia i wewnętrzna rywalizacja paru krajów!!!
(10.02.2010, 20:24)
V
a moze by tak coś o ceremoni otwarcia?
(10.02.2010, 20:23)
Seona
Ej ale bez przesady ze juz obstawiacie Miejsca okaze sie po treningach kto gdzie czuje sie dobrze , jeszcze sie przekonacie.
A co do Polski to mam nadzieje ze w 8 beda. A jesli Chodzi o 5 to napewno nie! Jestesmy slabi no oprocz Malysza, stoch rowniez nie jest dobry;( Nie damy rady! tyle jest druzyn! Kazdy w najlepszym skladzie, ludzie obudzcie sie. Mam nadzieje ze sie myle i ze Polacy beda jak najwyzej no ale jestem realistka z drugiej strony;]
(10.02.2010, 20:18)
Seona
E tam Schlierenzauer i Kofler będa się liczyć XD wątpie w Loitzla.
(10.02.2010, 20:14)
Seona

Chyba Loitzl:)
(10.02.2010, 20:11)
Sadzio105
Wszystko przez, to że komisja nie dopuszcza amatorów, a o to właśnie miało na celu Igrzyska na początku.
(10.02.2010, 19:54)
Witek92
TEż sądze że nie będzie tej egzotyki w skokach ;///
(10.02.2010, 19:45)
Ojciec Marek
Takie małe, nieśmiałe pytanie do włodarzy serwisu - będzie relacja live z treningów w Vancouver, które odbędą się już dziś o 21:30??
(10.02.2010, 19:23)
Evill
@wojtekiki
Z powodu jakiejś głupiej listy, w której Słowacja jest wyżej niż Bułgaria i to Słowak ma miejsce po Wasiliewie. Eddie Orzeł wypowiedział się niedawno, że IO tracą swój charakter
(10.02.2010, 19:06)
wojtekiki
Przecież Zmoray i Frenette też nie mają pkt. w PŚ, a skaczą. Czemu Słowacja może wystawić zawodnika, a np. Bułgaria nie? Nie tak dawno na MŚ skakali Rumuni i inne takie kraje, więc czemu nie może tak być na IO?
(10.02.2010, 18:58)
michaloO
HS 106
1.ADAM MAŁYSZ
2.Simon Ammann
3.Wolfgang Loitz
HS 140
1.ADAM MAŁYSZ
2.Simon Ammann
3.Thomas Morgenstern
Drużynowy
1.Austria
2.Niemcy
3. Norwegia
4.Finlandia
5 .POLSKA
6.Japonia
7.S owenia
8.Czechy
----- -----------
(10.02.2010, 18:38)
Ammannka
@Bartt

Jakby Szwajcarzy mogli wystawić drużynę to na pewno by wystawili.
(10.02.2010, 18:25)
miki
Wie ktoś czy będzie gdzieś relacja z dzisiejszych treningów?
(10.02.2010, 18:20)
Jerry
HS 106:
1. Małysz
2. Schlierenzauer
3. Loitzl

HS 140:
1. Ammann
2. Morgenstern
3. Ahonen
4. Małysz

drużynowy:1. Austria
2. Niemcy
3. Norwegia
4. Finlandia
5. Japonia
6. Polska
7. Słowenia
8. Czechy
---
9. Francja
10. Rosja
11. Kanada
(10.02.2010, 17:15)
Bobi
HS 106
1 Małysz
2 Ammann
3 Stoch

HS 140
1 Ammann
2 Morgenstern
3 Małysz
(10.02.2010, 16:54)
Evill
Moje typy
HS 106
1 Małysz
2 Amman
3 Loitzl

HS 140
1 Amman
2 Schlierenzauer
3 Jacobsen

Drużynówka
1. Austria
2. Norwegia
3. Niemcy
(10.02.2010, 16:48)
pozdro & pocwicz
Polska 3...
a pozniej sie obudzisz:)
(10.02.2010, 16:20)
Bobi
1.Austria
2.Niemcy
3.P OLSKA
4.Norwegia
5.Sł owenia
6.Finlandia
7.J aponia
8.Francja
9.Cze chy
10.Rosja
11.Szwajc aria
12.Włochy
13.Ukr aina
14.USA
15.Kanada
(10.02.2010, 16:16)
Bobi
Szwajcarzy, Włosi, Ukraińcy i Amerykanie mogą uzupełnić skład na konkurs drużynowy zawodnikami z kombinacji norweskiej !!!
(10.02.2010, 16:12)
pozdro & pocwicz
1. Austria
2. Japonia
3. Niemcy
4. Norwegia
5. Francja
6. Polska
7. Słowenia
8. Czechy
9. Rosja
10. Francja
11. Kanada
(10.02.2010, 16:10)
Evill
@Samo
Nie prawda. Włosi mogą wystawić tylko 3 zawodników, bo tylu zdobywało punkty PŚ. Roberto wyrobił limit, zdobywajac punkt w Sapporo, ale w jego miejsce może jechać Diego, jako ze jest sklasyfikowany na WRL.
(10.02.2010, 16:00)
Manager
Niech admin strony skokinarciarskie.pl wyjaśni zasady kto może startować w konkursie druzynowym !!!
(10.02.2010, 15:59)
cobra11
Fajnie bo kwalifikacje będą puszczane na TVP1. Już się nie mogę doczekać. To moje pierwsze ZIO kiedy wreszcie komuś kibicuję i wiem już bardzo wiele o skokach.
(10.02.2010, 15:58)
mendrok
zgadzam się z Barttem !!! Wielka szkoda, że zaledwie 11 ekip będzie w konkursie drużynowym :((

a przecież aż 29 krajów startuje w różnych pucharach skoków narciarskich !!!
(10.02.2010, 15:53)
Jasiek96
Czemu tylko dwóch Szwajcarów?
(10.02.2010, 15:41)
Samo
Każdy kraj może wystawić max 4, bez przywileju za mistrza tak jest lylko w MŚ, o ilespełniają zawodnicy wymogi FIS i tu jest sprawa Diego Dellasegi on nie ma punktów PŚ
(10.02.2010, 15:20)
Evill
@...
O ile mi wiadomo to wystarczy mieć czterech skoczków, którzy zdobyli minimum 1 punkt w pucharze kontynentalnym.
(10.02.2010, 15:08)
...
W kwalifikacjach każdy może wystawić 4 skoczków (wyjątek 5 dla kraju broniącego tytułu Mistrza Olimpijskiego).
A jeśli chodzi o drużynówki, to nie trzeba przypadkiem spełnić jakiegoś wymogu FIS (np być raz w ósemce jakiegoś konkursu druużynowego)?
(10.02.2010, 14:24)
Bartt
Swoją drogą troszkę przykro, że tak wiele krajów zwyczajnie odpuszcza sobie igrzyska, przynajmniej konkurs drużynowy. Dziwi zwłaszcza postawa Włochów - o ile u Ukraińców jest przepaść pomiędzy pierwszą trójką a czwartym zawodnikiem, o tyle Włosi mają przecież Diego Dellasegę. Dlaczego nie ma go w kadrze, a jest Roberto? Dziwna, naprawdę dziwna sprawa...
Szwajcarzy mogliby wystawić Grigoliego i Egloffa, Francaisa bądź Guignarda i przy dobrej postawie Kuettela powalczyli by o czołową "ósemkę". Koreańczycy mogliby wziąść Chil-Gu Kanga i też mieliby przyzwoity team.
Amerykanie mają Fairalla, Glasera, Lamba...
No i Kazachowie - drużyna która ZAWSZE startowała w imprezach mistrzowskich. Dlaczego nie mogli wziąść Żaparowa i Karaułowa...

Napra wdę szkoda że byle jaki konkurs Pucharu Świata jest przez pewne reprezentacje traktowany poważniej niż najważniejsza narciarska impreza czterolecia...
(10.02.2010, 14:19)
leglo
czemu jest tak mało drużyn
(10.02.2010, 13:38)
fdjfkl
Mam pytanie ilu zawodników każdy kraj będzie mógł wystawić w kwalfikacjach 4 czy 5 i czy każdy kraj może tyle samo
(10.02.2010, 13:37)
Fanka
A dodatkowo Norwegowie mają ciężko poturbowanego Zawodnika ;-).
(10.02.2010, 11:29)
Evill
@legol
Walka między Austrią a Norwegią? Nic takiego nie będzie, z Autami nikt szans żadnych nie może mieć (mają 2,3,4,5 w PŚ). Już raczej Niemcy powalczą z Norwegami o srebro.
(10.02.2010, 11:24)
legol
Druzynowo licze na to ze to Niemcy sprawia niespodzianke i wmieszaja sie walke miedzy Austriakami i Norwegami.Chcialbym zeby zdobyli zloto na IO, a Czesi sa raczej bez szans.Polacy raczej tez, chyba ze Stoch i Rutkowski odzyskali forme to kto wie co sie bedzie dzialo zwlaszcza gdy bedzie jakas loteria (tu nie ma nowego systemu).Idywidualnie licze oczywiscie jak wczesniej tutaj podkreslalem na Gregora,Schmitta i Ahonena, chcialbym zeby Stoch tez sprawil niespodzianke.Ale czy na to go stac, o to jest pytanie.
(10.02.2010, 10:13)
...
Sedlak tez jest w Kandzie. Pojechał jako "oficjel" hehehe
(10.02.2010, 10:13)
lol
@Evill

Podobno Amerykanie maja wziasc kogos na Drużynówke z kombinacji norweskiej
(10.02.2010, 10:12)
zur555
kto jest trenerem czech jezeli cikl koudelka i hlava skaczą lepiej niz sedlak i matura to czechy medal w druzynówce moga miec

Ale moim zdaniem koudelka tylko został powołany za nazwisko
Hajek na k 95 szans nie ma moze na k 125 powalczy o 15
Janda o pierwszą 10 na obu konkursach
(10.02.2010, 09:55)
Orlo
Tu widać różnicę między Schlierenzauerem a Ammannem. W kraju Gregora świetnych skoczków jest od zatrzęsienia, jak nie wygra on to inny Austriak. Świetne metody szkolenia(Stams...), nowoczesne kombinezony, itd. A w Szwajcarii Simiego? Nie mają nawet drużyny na IO! A mimo to Simi pokazuje że mimo że "wroga kupa" to "Herkules wcale nie ****":-) I za to lubię i bardzo cenię, że jest tak świetnym skoczkiem, mimo że w jego kraju nie "produkują" "maszyn do wygrywania"(Stams...)... . Dziękuje
(10.02.2010, 09:51)
Danny
hm..
Włosi bez składu.?
I kazachowie.?

(..)
Polska miejsce 6.
Badz jesli hula
nie zawali
to 5, ;(((
(10.02.2010, 09:39)
Fanka
@ Glon
Wydaje mi się, że te reguła nie dotyczy IO, a tylko MŚ.
(10.02.2010, 09:38)
Martuśka
Liczyłam, że Włosi będą mieli jednak skład.
Austriacy - niekwestionowane złoto moim zdaniem. Srebro i Brąz dla Niemiec, Norwegii, chociaż na pewno wmieszają się w to Słoweńcy.
Bardziej niż Finlandii bałabym się Japonii, oni mogą wyskoczyć jak Filip z konopi.
My, chyba jednak za tym całym peletonem - 7 miejsce.
(10.02.2010, 09:22)
iiiha
zgadzam sie z tobą Bartt
Finlandia-ja wziął bym do Vancouver Larinto zamiast Happonena
Austria-myśle że zamiast Kocha David Zauner byłby lepszy
Czech-Koudelka? ja uważam że lepszy byłby Borek Sedlak lub Jan Matura...
Japonia-Okabe nie! ale Yumoto zamiast okabe jak najbardziej
Niemcy,Słowen ia,Norwegia moim zdaniem OK
no i jeszcze wielki pech Rosjan Vassiliev z kontuzją kolana dosłownie tuż przed igrzyskami
(10.02.2010, 09:19)
Evill
Czyli tylko 11 drużyn, szkoda liczyłem, że może Włosi, Ukraińcy lub Kazachowie. W zasadzie to tych drużyn nawet 10, bo Kanada jest tam po to, żeby być :)
(10.02.2010, 08:21)
uskotko
A ja sobie NH nie obejrzę... co za przekręt. Z drugiej strony po poprzednim... to nie wiem, czy mi się chce oglądać.
(10.02.2010, 06:16)
Bartt
Zapomniałem o Japończykach - wielkim błędem jest moim zdaniem niepowołanie Yumoto, który ostatnio prezentował formę - jak na swoje możliwości - wręcz znakomitą. Okabe chyba znalazł się w drużynie tylko po to by zostać najstarszym w historii uczestnikiem olimpiady, bo nie chce mi się wierzyć by nagle z 11 w kolejności Japońskiego zawodnika w klasyfikacji "PŚ" stał się liderem drużyny...
(10.02.2010, 00:12)
Bartt
Austria, Niemcy, Norwegia - optymalny skład - dwie ostatnie drużyny powinny wystąpić w składach z Willingen, choć osobiście poważnie zastanawiałbym się nad wymienieniem Romoerena na Bardala.

Finlandia - niewiadomą forma Happonena. Ostatnio oglądaliśmy go w Zakopanem gdzie nie zdobył punktów. Dobrze ostatnio skakali Larinto i Muotka, ale w kadrze się nie znaleźli...

Czechy - hmm... Mogłoby się wydawać że w formie z ostatnich konkursów pewne miejsce w drużynie powinni mieć Matura i Sedlak, tymczasem nie ma ich nawet w piątce powołanych. Janda gwarantuje przyzwoity poziom, ale już forma pozostałych zawodników to wielka niewiadoma. Cikl ostatnio skakał podczas Turnieju Czterech Skoczni, Koudelka nic nie pokazał w słabo obsadzonych konkursach w Sapporo, Hlava po raz ostatni pokazał się w Zakopanem gdzie był dwukrotnie poza "30", natomiast Hajek poza rewelacyjną postawą na mamutach niczym się nie może pochwalić - w Zakopanem był 35 i... poza 50-tką!

Słowenia - Kranjec, Damjan i... chyba Prevc i Meżnar. Obaj po raz ostatni skakali w Zakopcu i prezentowali się tam więcej niż poprawnie.

Polacy - poza Małyszem... wielka niewiadoma.
(10.02.2010, 00:08)
kibicLBN
Vatainen wziął Olliego coby miał kto zepsuć ;D
(09.02.2010, 23:27)
Glon
Tylko obrońca tytułu może wystawić 5 w kwalifikacjach.
(09.02.2010, 23:23)
wojtekiki
Można wystawić pełny skład, czy po 4? Ciekawe co pokaże Koudelka, bo początek sezonu był słaby.
(09.02.2010, 23:18)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Składy i program IO w Vancouver
Składy i program IO w Vancouver

Składy i program IO w Vancouver

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich