Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Podczas gdy widzowie i koledzy z drużyny Gregora Schlierenzauera z niecierpliwością czekali na jego skok finałowy w sobotnim konkursie w Willingen, on sam musiał w jak najkrótszym czasie uporać się z nie lada problemem. Ostatnie przygotowania tuż przed skokiem - wpinanie butów w wiązania - sprawiły więcej trudu niż zwykle. "Przed włożeniem buta do narty chciałem jeszcze oczyścić go ze śniegu, jednak coś przy bucie zagięło się nie tak. But nie chciał wejść w wiązanie" - tłumaczył Schlierenzauer.

Skoczek nie został jednak zdyskwalifikowany, ponieważ incydent, który zaszedł, był jedynie defektem technicznym.

Szybka pomoc nadeszła dzięki... skrzynce z narzędziami

Gregor Schlierenzauer zamiast koncentrować się na oddaniu dobrego skoku, który przypieczętuje mu kolejne (już 32) zwycięstwo w Pucharze Swiata, próbował przypiąć but do narty. Pomoc nadeszła natychmiast, lecz mimo tego skoczek był wyraźnie pod presją. Mimo to poradził sobie znakomicie w swoim finałowym skoku i wygrał cały konkurs.

"Miałem problemy z wiązaniem. Dzięki Bogu, na miejscu była skrzynka z narzędziami, które stały się wyjątkowo pomocne. Koncentracja przed skokiem była dla mnie wtedy wyjątkowym wyzwaniem" - dodał Schlieri. "Teraz wracam do domu, w niedzielę regeneruję siły, a już w poniedziałek odlatuję do Vancouver. W klasyfikacji Pucharu Świata trzeba coś jeszcze zrobić, ale to już po igrzyskach" - zakończył Austriak.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« luty 2010 - wszystkie artykuły
Komentarze
skok
@evil
człowieku co ty piszesz?! czytałeś wogule to co napisaleś??
przeciez ja nie powiedzialem ze zauner czy innauer nie mają talentu tylko na początku sezonu czy sezon wcześniej zadnen z tych młodziaków typu innauer fetner czy ten Hayboeck nie mieli formy i skakali słabo a teraz nagle 2 miesiące temu wyskoczyli z dobrą formą i nagle zaden austriak nie skacze źle co wcześniej było częste skąd wzieli te formy tak nagle z dnia na dzien??co?? o ile wiadomo to formę buduje sie dłużej niz tydzień??
(14.02.2010, 14:21)
schlieri
schlieri on jest cwaniak na maxa i popisuje sie oraz mysli ze blyszczy zdecydowanie wole ammana
(12.02.2010, 17:38)
valdesik i xavi
żałosne a kto ma stroj jak austriacy nikt! Bo to graniczy na dyskwalifikacji bo niby skad nagle zaczal dobrze skakac turnbichler mueller innauer i ten mlody ? zaslepienie na maxa i oszustwo...
(12.02.2010, 17:36)
Aaaadrian16
Austryjacy mają takie systemy szkolenia ze muszą dobrze skakać. A na IO bedzie:
1)Adaś
2)Hula
3)Amman
4)Schliri
(11.02.2010, 21:56)
Ewulka
skok
Ja nie pisze, że Amman nie jest człowiekiem duszą, ja go bardzo lubie i nie dziwie się, że inni zawodnicy również go lubią i szanują. Pisze tylko, że nie tylko Greg mówi o sobie, że jest świetny i najlepszy bo są też inni zawodnicy, którzy zachowują się dokładnie tak jak Schlieri. Amman był moim przykładem na takiego skoczka. Szkoda tylko, że nie zrozumiałeś mojego przekazu w tamtym komentarzu... :/
(11.02.2010, 21:30)
Evill
@skok
Nie, no już nie mogę z Ciebie. Skąd wiesz, że Innauer czy Hayboeck nie mają talentu na miarę takiego Koflera? Wiesz ile mają lat? Skąd wiesz, że Zauner nie jest mocniejszy od Kocha? Widziałeś LGP? Thurnbichler może nie jest najmocniejszy, ale czy wiesz jaki dobry Auty mają system szkolenia? A poza tym może byś się wyartykułował inteligentniej niż "oni oszukują", moze napisałbyś JAK oszukują. Ale niestety nie napiszesz bo nie masz do tego żadnych podstaw.
(11.02.2010, 17:52)
skok
jakby polacy oszukiwali to by zajmowali same 1 miejsca wiec juz nie broń schlirenzauera!!! pozatym dlaczego od pewnego czasu wszyscy austriacy skaczą dobrze?? nawet ci którzy nie potrafili wejść do 30 stki a teraz kazdy prawie wchodzi ?? rozumiem ze dobrze skaczą schlirenzauer , morgi , kofler , loitzl czy koch bo to klasa światowa ale reszta??
(11.02.2010, 16:24)
skok
@ewulka
co ty gadasz właśnie to Amman jest uważany za człowieka dusze przez zawodników i samego małysza ze to najbardziej szczery skoczek i bardzo fajny!!! a co schlirenzauera to nikt go nie przebije cwaniakowaniem a moze i dobrze skacze nie mam nic do tego ale trzeba umieć wygrywac z klasą a nie wywyzszac sie nads innymi
(11.02.2010, 16:18)
maniacom
Schlieri się musi poużalać nad swoją osobą... taką ma naturę... nie uprawiam skoków, ale gram w piłkę, więc wiem co gracz czuje gdy ma za chwile strzelać na bramkę a tu sie okazuje że ma rozwalonego buta, albo jak w ostatnim meczu farba mi poszła z nosa. przy pierwszej sytuacji strzelam i biegne zmienić buta, a w drugiej zatamować krew. ALE NIE MUSZE SIĘ ŻALIĆ WSZYSTKIM NAOKOŁO ŻE MIMO PRZECIWNOŚCI LOSU KONTYNUOWAŁEM GRĘ...

a co do IO (nie będę pisał miejscami, tylko moich faworytów)

Adam Małysz
Simon Ammann
Gregor Schlierenzauer
Thomas Morgenstern
Andreas Kofler


I przestańcie się kłócić, mądrzy będziemy po igrzyskach ;p
(11.02.2010, 14:55)
Aaaadrian16
Sam jestes zaslepiony! Mial pecha i tyle. Co ty myslisz ze kazdy oszukuje tak jak polacy?
(11.02.2010, 13:21)
Yokichi
złoto dla Adasia i Janne A., reszta milczeniem.
(11.02.2010, 12:03)
valdesik i xavi
dziewczyny zaślepione jestescie i tyle! Co wy w nim widzicie wymslal zeby poczekac na lepszy wiatr i @skok ma racje!
(11.02.2010, 11:53)
Aaaadrian16
Dziewczynki dobrze mówią. Mial problem z zapieciem i musial go naprawiać sam. Skoro mówicie ze jest oszustem to co powiedzieli byście jak by sie tak stalo któremuś z polaków?? A ze czasem lubi sie wyglupiąć to znaczy ze nie stresuje sie przed skokiem. Proste.
(10.02.2010, 22:34)
1988weronika
Właśnie też jestem tego zdania ze Schlieri ma po prostu poczucie humoru tak piszac a wy zaraz zazdrośnicy zaczynacie mu wyrzucać że jest beznadziejny, brzydki oszukuje itp itd najpierw spójrzcie na siebie a nie oceniajcie innych !!!
A ja życze złota Małyszowi i Schlierenzauerowi :D
(10.02.2010, 21:28)
Fan skoków
prawda.
(10.02.2010, 18:45)
Ewulka
Sorry skok....
ale jak bys chciał wiedziec to Amman tez się przechwala bo w jednym wywiadzie z Małyszem, nasz skoczek mówi o tym ze Amman jak jest w dobrej formie to mówi o tym na prawo i lewo np. jestem mocny i wiem że to ja wygram dzisiejszy konkurs. A co do min Schlierenzauera to koleś ma poprostu poczucie humoru, nie jest jakimś tam sztywniakiem jak np. Ahonen, który się w ogóle nie uśmiecha. Nie wiem dlaczego go tak nie lubisz... Chłopak nic Ci nie zrobił a ty go wyzywasz od niewiadomo kogo.... przykre... :/
(10.02.2010, 17:40)
karollkaxd
@skok
Przesadzasz! Po prostu jesteś do Gregora uprzedzony i tyle. Może ma TROCHĘ zbyt duże mniemanie o sobie, ale i tak jest świetnym skoczkiem i temu nie zaprzeczysz....
(10.02.2010, 11:44)
Fan skoków
Schlierenzauer to nie oszust!Po prostu mniał pecha i tyle

A oto pierwsza dziesiątka na igrzyskach:
1.-Ammann/Sch lierenzauer
2.-Ammann/Sch lierenzauer
3.-Małysz
4.-Jacobsen
5.-Kofler< br>6.-Morgenstern
7.-Ne umayer
8.-Ahonenen (LOL)
9.-Loitzl
10.- Nie wiem

Moim zdaniem walka toczyć się bedzie między tą dwójką aczkolwiek Małysz może coś tu namieszać...
(10.02.2010, 06:38)
simon
Myślę że schlierenzauer nie zdobędzie złota ale jestem prawie pewny że będzie miał medal. Na pewno ammann będzie grożny lecz nie wygra najwiekszym faworytem do złota jest jacobsen.Możecie sie ze mną nie zgadzać ja tylko wyraam swoją opinię .
(09.02.2010, 18:38)
skok
co do ciebie @legol
to widać ze nie widzisz albo nie chcesz widziec relanych argumentów ale spoko żyj sobie w świadomości ze Twoj schlirenzauer to taki słodki i najlepszy skoczek!! Zeby być prawdziwym fanem to trzeba widziec i wady i zalety i umiec spojrzec na to z dystansu
(09.02.2010, 17:31)
skok
wieście sie ogarnijcie chlirenzauer to cwaniak jakich mało !!! czy wy tego nie widzicie ze jak go tylko pokazą na ekranie to robi głupie miny i myśli ze jest śmieszny a tak naprawde to jest żałosny!!! jak pokażą innego skoczka to jest skupiony i skoncentrowany albo tylko sie uśmiechnie a schlirenzauer to robi z siebie idiotę i niewiem na co liczy a jak mu ostatnio coś nie szło to robił dobrą minę do złej gry koleś myśli że zawsze będzie wygrywał a w sporcie to niemożliwe ale on uważa sie za pępka świata bo cytuje jego słowa '' Inni skoczkowie są po to by ich lać '' albo '' Wiem że jestem najlepszy na świecie'' czy to nie przesada?? nawet jeśli ktoś jest w dobrej formie to jak moze sie tak przechwalać ?? pozatym to Simon Amman prowadzi w PŚ wiec jak narazie to on jest lepszy!!
(09.02.2010, 17:28)
legol
@skok
Ci ktorzy pisza o Gregorze ze to oszust i kretacz sami wystawiaja sobie ocene swojej glupoty.Mozecie sobie go wyzywac, a on i tak jest najlepszym skoczkiem obecnie swiata, on i Ammann goruja nad innymi i beda gorowac przez wiele jeszcze dobrych lat, a Gregor przez kilkanascie tych lat czy sie to wam podoba czy nie.
(09.02.2010, 16:33)
Se__Ona
Watpie żeby Wygral Ammann.

Już Bardziej stawiam Na Schlierenzauera.

Jeś li chodzi o Igrzyska to :
- Kofler
- Małysz
- Ammann
- Schlierenzauer
- Jacobsen
- Neumayer

xD
(09.02.2010, 15:31)
...
@skok
jak jesteś taki mądry to sam se skocz z rozwalony wiązaniem powodzenia
(09.02.2010, 14:47)
karollkaxd
Rzeczywiście Schlieriemu nie można odmówić talentu, ale wydaje mi się, że jest trochę zadufany w sobie, przecież ten gest w Oberstdorfie był kompletnie nie na miejscu. Po za tym robi wokół siebie dużo szumu i ma w stosunku do siebie wydaje mi się zbyt duże wymagania. Przecież on ma dopiero 20 lat! Zresztą można zauważyć, ze nie do końca radzi sobie ze stresem w ważnych imprezach typu TCS. Nie to co Ammann, on potrafi w odpowiednim momencie skupić się i oddać świetny skok. Osobiście kibicuję i Gregorowi i Simonowi, bo są naprawdę rewelacyjni w tym co robią :)
(09.02.2010, 14:03)
Danny
Wszystcy z austri sa tacy dobrzy jak oni to rb.;)
(08.02.2010, 21:22)
Ewulka
moim zadaniem to patrząc na klasyfikacje najlepszy jest Amman i nie ma sie co kłucić ale zaraz za nim jest Schlieri i tez nie piszcie głupot, że Schlieri jest beznadziejny bo gdyby taki był to by napewno na 2 miejscu w generalce się nei uplasował. Jest chłopak młody i na IO może go zjeść trema ale ja osobiście uważam, że mimo wszytsko jedno złoto wywiezie, a na podium i tak stanie i Amman, i Schlieri, i nasz Adaś (za niego będe najbardziej kciuki trzymać). A pisanie, że Hofer jest Austryjakiem to na pewno ma fory... Ludzie to w waszych małych móżgach jest dalej głupie polskie myślenie, że jak w Polsce się robi przekręty to już wszędzie jest żle i nigdzie nie można wylczyć o medale fair play... Zastanówcie się nad tympierwsze co piszecie, a dopiero później piszcie, bo krytykowac każdy umie ale jak by przyszło co do czego to byście inaczej gadali.... :/
(08.02.2010, 21:13)
...
@skok
Następne dziecko, czy to samo?
Tobie się chyba myla dwa konkursy. Trudno by olimpijskie druzyny przegrały z juniorskim austriackim zapleczem ;)))
(08.02.2010, 17:40)
valdesik i xavi
@skok ma racje ale ty probojesz oszukac sam siebie!
(08.02.2010, 17:37)
skok
schlirenzauer to oszust i cwaniak a ci co tego nie widzą to albo nie chcą albo jakieś fanki które piszczą na jego widok!!! co w nim mozna widziec jak on jest brzydki i beznadziejny!!! Widac było że z tymi sznurowadłami oszukiwał bo wkoncu Hofer to Austriak i mają fory!! i powiedz mi @... dlaczego przed i po skoku Schlirenzauera nie było wskaźnika wiatru skoro przed kazdym skoczkiem bez wyjątku pokazywali go?? bo wiadomo ze chcieli oszukac i tyle!! A on myśli ze zawsze bedzie wygrywal a teraz sie tłumaczy z tego bo tylko winni sie tłumaczą taka prawda a elektronika nie zawsze mówi prawde bo mogli ją sfałszowac co za problem ?? a i dobrze ze Austria nie wygrała !! Bravo dla Niemców!!!
(08.02.2010, 17:36)
halny
Moze mi ktos podpowie za co mamy 5 miejsce startowe w nastepnym periodzie. Moze to mozna kupic???
(08.02.2010, 16:13)
...
@valdecoś tam
Widać dziecko, że nie oglądasz pełnych wyników. Inaczej byś zauważył że z pierwszej 10 zawodów tylko Jacobsen miał gorszy wiatr od Schlierenzauera. I to tylko troszeczkę gorszy, bo obaj jechali prawie przy zerowym a reszta przy dosyć sporym pod narty.
(08.02.2010, 15:50)
Evill
@daf
Ale jeszcze bardziej rządzi Amman, gdyby to on nie zdobył złota ZIO to by było dopiero...
(08.02.2010, 14:56)
valdesik i xavi
oszust i kretacz poprostu czekal na wiatr lepszy zal mi go!
(08.02.2010, 14:51)
Fanka
@ Orlo
Napisałam "raczej". A nie miałabym nic przeciwko temu, żeby medal ten trafił do rąk (albo raczej na szyję) Pewnego Polaka :-).
(08.02.2010, 14:03)
Orlo
@Fanka
Tak jak w Oberstdorfie tak?...
(08.02.2010, 13:56)
Fanka
@ daf
Nie zapominaj o MŚ w Lotach. Tam Gregor raczej nie da nikomu odebrać Sobie złotego medalu.
(08.02.2010, 13:50)
daf
Byłoby trochę głupio rządzić cały sezon i nie wygrać żadnych ważnych zawodów...
Ale to nie moje zmartwienie.
(08.02.2010, 13:42)
Orlo
Gdyby to Adam miał problem z wiązaniem to pewnie byłaby dyskwalifikacja... A "bożyszcze" Gregor w tym sezonie przegra wszystko. T4S już zawalił, KK też Ammanowi nie odbierze, a na IO przegra 2 razy złoto, z Ammanem, Małyszem albo z kimś innym:-)
(08.02.2010, 12:53)
Fanka
cyt. "W klasyfikacji Pucharu Świata trzeba coś jeszcze zrobić, ale to już po igrzyskach".
Gregor, bardzo Cię lubię (także za to, jak cierpliwie dajesz się męczyć fankom i fanom w Zakopcu) i szanuję za wyniki, ale boję się, żeby ta pewność siebie nie okazała się dla Ciebie zgubna. PŚ już masz, wygrasz też na pewno liczne konkursy, ale nie szalej na skoczni, proszę Cię. Kibice chcą Cię widzieć w jednym (zdrowym) kawałku, a nie cierpiącego i połamanego. Szczęśliwego lotu do Vancouver i bezpiecznych skoków w Kanadzie i potem w Europie.
(08.02.2010, 12:07)
Evill
@Hunt
Najlepszym skoczkiem jest w tej chwili Amman: odsyłam do klasyfikacji PŚ i wyników ostatniego konkursu gdzie toczyli z Gregorem bezpośredni pojedynek. Tak więc pomyśl 2 razy zanim kogoś nazwiesz, żałosnym, żebyś sam na żałosnego nie wyszedł...
(08.02.2010, 11:58)
Hunt
@ Kaban : żałosny komentarz.

Gregor jest po prostu najlepszym skoczkiem. Nie wiem dlaczego to tak trudno zaakceptować?
(08.02.2010, 11:42)
koks
a jaki z niego faworyt.. Malysz wygra, zobaczycie
(08.02.2010, 11:35)
...
Gregor jest faworytem. Ale on ma dopiero 20 lat. Może zjeść go trema. Taka trema zjadła kiedyś 25 letniego już wtedy Małysza i dał się 2 razy wyprzedzić naszprycowanemu lekami Ammannowi. Był wtedy po podobnej serii sukcesów jak Gregor teraz.
Szkoda, że w Vancouver tylko 2 indywidualne złote medale bo mam aż trzech ludzi, któremu jue życzę: Małysz, Ahonen i Schlierenzauer. Muszą chłopaki same o nie powalczyć :P
(08.02.2010, 10:58)
legol
Moim tez faworytem i to zdecydowanym.Mozna sie pokusic o stwierdzenie ze Gregor rozpoczal nowa epoke w skokach narciarskich i oby potwirdzil na IO swoja dominacje.Poza Ammanem nie ma skoczka ktory w tej chwili moglby mu dorownac.Osobowosc w skokach ktora juz stala sie niemal legenda.A wypowiedz kabana pozostawiam bez komentarza.
(08.02.2010, 10:40)
kaban
o jaki o wspaniały, cały fis jest przeciwko niemu i od czasu do czasu musi pomachać trochę przeszczepami a teraz to już się przedmioty martwe buntują
(08.02.2010, 09:10)
Harri_Olli_the_best
brawo dla schlieriego. !

mimo tego calego zamieszania dal rade swietnie skoczyc i wygrac.
wedlug mnie on jest murowanym faworytem do zlota na IO na obu skoczniach ;) zobaczycie
(08.02.2010, 01:59)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Schlierenzauer: Miałem problemy z wiązaniem
Schlierenzauer: Miałem problemy z wiązaniem

Schlierenzauer: Miałem problemy z wiązaniem

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich