Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

72 skoczków zgłoszono do dzisiejszych kwalifikacji i treningu. O godz. 16:00 zawodnicy odbędą serię treningową, godzinę później rozegrane zostaną kwalifikacje. Wśród zawodników dominują Polacy - jest ich aż pięciu. Nasi reprezentanci mają możliwość wystawienia najliczniejszej ekipy z uwagi na obronę tytułu przez Adama Małysza.

Wczoraj mieliśmy możliwość przekonania się, kto czuje się najlepiej na średnim obiekcie. W dobrej formie byli Adam Małysz, Janne Ahonen i Martin Hoellwarth. Nieźle spisywali się także Thomas Morgenstern, Michael Uhrmann i Matti Hautamaeki. Wielkim zaskoczeniem była wysoka forma Martina Schmitta, który za każdym razem plasował się w czołówce. Podobnie można powiedzieć o Jussim Hautamaekim i Takanobu Okabe.

 Lista startowa
 numer i skoczek
  1. Gregory Baxter (Kanada)
  2. Alessio Bolognani (Włochy)
  3. Nikolay Karpenko (Kazachstan)
  4. Yong Jik Choi (Korea Pd.)
  5. Martin Mesik (Słowacja)
  6. Jianxun Wang (Chiny)
  7. Asan Tachtahunov (Kazachstan)
  8. Aleksander Lasarovich (Ukraina)
  9. Yang Li (Chiny)
 10.Jens Salumäe (Estonia)
 11.Ivan Karaulov (Kazachstan)
 12.Chil Gu Kang (Korea Pd.)
 13.Andrei Balazs (Rumunia)
 14.Volodymyr Boschuk (Ukraina)
 15.Lukas Hlava (Czechy)
 16.Dimitri Afanasenko (Białoru¶)
 17.Stefan Read (Kanada)
 18.Marco Beltrame (Włochy)
 19.Zhandong Tian (Chiny)
 20.David Lazzaroni (Francja)
 21.Petr Chaadaev (Białoru¶)
 22.Sebastian Colloredo (Włochy)
 23.Mateusz Rutkowski (Polska)
 24.Chengbo Li (Chiny)
 25.Brian Welch (USA)
 26.Maksim Anisimov (Białoru¶)
 27.Hyun Ki Kim (Korea Pd.)
 28.Marcin Bachleda (Polska)
 29.Johan Erikson (Szwecja)
 30.Jan Mazoch (Czechy)
 31.Heung Chul Choi (Korea Pd.)
 32.Stefano Chiapolino (Włochy)
 33.Radik Zhaparov (Kazachstan)
 34.Emmanuel Chedal (Francja)
 35.Clint Jones (USA)
 36.Dimitri Ipatov (Rosja)
 37.Denis Kornilov (Rosja)
 38.Ildar Fatkullin (Rosja)
 39.Nicolas Dessum (Francja)
 40.Kamil Stoch (Polska)
 41.Martin Schmitt (Niemcy)
 42.Jussi Hautamäki (Finlandia)
 43.Takanobu Okabe (Japonia)
 44.Jan Matura (Czechy)
 45.Akira Higashi (Japonia)
 46.Primoz Peterka (Słowenia)
 47.Jure Bogataj (Słowenia)
 48.Robert Mateja (Polska)
 49.Rok Benkovic (Słowenia)
 50.Dmitri Vassiliev (Rosja)
 51.Björn Einar Romören (Norwegia)
 52.Michael Neumayer (Niemcy)
 53.Sigurd Pettersen (Norwegia)
 54.Michael Möllinger (Szwajcaria)
 55.Simon Ammann (Szwajcaria)
 56.Andreas Küttel (Szwajcaria)
 57.Wolfgang Loitzl (Austria)
 58.Jernej Damjan (Słowenia)
 59.Noriaki Kasai (Japonia)
 60.Daiki Ito (Japonia)
 61.Lars Bystoel (Norwegia)
 62.Georg Späth (Niemcy)
 63.Risto Jussilainen (Finlandia)
 64.Michael Uhrmann (Niemcy)
 65.Matti Hautamäki (Finlandia)
 66.Andreas Widhölzl (Austria)
 67.Thomas Morgenstern (Austria)
 68.Jakub Janda (Czechy)
 69.Adam Małysz (Polska)
 70.Roar Ljoekelsoey (Norwegia)
 71.Martin Höllwarth (Austria)
 72.Janne Ahonen (Finlandia)
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« luty 2005 - wszystkie artykuły
Komentarze
Piotr
@...adi
Dokładnie tak będzie wyglądało podium tylko że zawodnik z 1 miejsca zamieni się pozycją z zawodnikiem z 2 miejsca.
(18.02.2005, 17:57)
....Adi....
Podium

19 Lutego

1.Janne Ahonen
2.Adam Małysz
3.Martin Schmitt

25 Lutego
1.Janne Ahonen
2.Adam Małysz
3.Jakub Janda,Martin Schmitt


RTL,TVP,Eurosport,ARD,ZDF< br />To Te kanały

A dlaczego Eurosport to brytyjski kanał sportowy
(18.02.2005, 17:53)
Emu
I tak druga koleżanka też się ucieszy, bo jest fanką Bjoerna. Ja się nie martwię, choć akurat mojego zupełnie ulubionego kombinaka nie ma na MŚ... Ale i tak mam doła z niemożności obejrzenia; Aster City w ogóle nie "ma" ARD... ;( A na Eurosporcie zamierzają dwa razy retransmitować kwali ze skoków, a fani kombinacji się nie liczą... ;(
(18.02.2005, 17:17)
Dexter
@Emu
Wybacz mi. Ale tak sie ucieszylem, ze Bjoern byl drugi!!!
(18.02.2005, 16:49)
Dexter
Adas tez pieknie w treningu - 99metrów!! Tylko Uhrmann pól metra dalej. Schmitt - 97,5 metra, Ahonen i Okabe - 95 metrów. Pozostali Polacy w okolicy 90 metra. Szykuja sie swietne kwalifikacje.
(18.02.2005, 16:43)
aventia
her---> chciałeś chyba napisać "wziął", człowieku, zajrzyj czasem do słownika!!!
(18.02.2005, 16:25)
F@mas
@ mmm_krakow - wiem, ale co by nie mówić - był wtedy jeszcze mocno niedoświadczony i nie umiał oddać dwóch równych, bardzo dobrych skoków...

@ Dexter
@ Emu - dzięki. :) Chodzi ci o przerwanie transmisji, czy konkursu? Bo w pierwszym zaczynał się biathlon w Pokljuce (sprint mężczyzn) i musieli się przełączyć na niego, a w drugim przez wiatr, który dochodził do 4 m/s (miejmy nadzieję, że do 17 sie uspokoi).
(18.02.2005, 16:10)
Adiś
sądze że Adam Małysz bendzie na podium a shmit ...........
roar jest w dobrej formie ahonen trudno mu będzie mogensztern i helward świetna forma
(18.02.2005, 16:08)
her
ciekawe co Martin wzioł za anabole hyba red bula
(18.02.2005, 16:03)
her
kto będzie waszym zdaniem czarnym konien mam nadzieje że ktoś z naszej drurzyny kto obstawia za takim biegiem wydarzeń
(18.02.2005, 15:59)
uskotko
@chłopcy (Mariusz, Dexter, F@mas)
dołączam do Was. EuroSport rulez, TVP - b/k, bo szkoda nerwów, a jeszcze ktoś mógłby się obrazić.

I nie zgadzam się, że Martin jest na dopingu. W ogóle podobne twierdzenia po tym, jak słabszy ostatnio zawodnik nagle zaczął dobrze skakać, świadczą albo o kompletnym braku pojęcia o sporcie, albo o kompletnym oszołomstwie, które nakazuje w takich "fenomenalnych wypadkach" szukać od razu podejrzanych, niedozwolonych i nieuczciwych przyczyn.
(18.02.2005, 15:57)
her
przyczepiliście się do tego kto komętuje jak mój ojciec ; ważne kto skacze a nie kto gada
(18.02.2005, 15:54)
Dexter
@Emu
Nie Aaraasa tylko Toma Aage Aarnesa. Pozdrawiam
(18.02.2005, 15:53)
her
może wkońcu zajmiemy dobre miejsce w drużynowce
(18.02.2005, 15:48)
Emu
@ Human - kontrargumenty.
Po pierwsze z całą pewnością są kontrole antydopingowe i chyba nie posądzasz doświadczonego zawodnika, żeby pierwszy raz o tym słyszał?
Uważam, że Martin nie jest typem, który by się uciekał do takich metod. On ma w sobie pewną pokorę. Ma za sobą kilka nieudanych sezonów, jego brat był kiedyś ciężko chory... To musi uczyć widzenia w sporcie czegoś więcej, niż tylko marzenia o całym worku medali.
Po trzecie doping w skokach jest bardzo trudno zastosować. Jakieś anaboliki z góry odpadają, bo przecież skoczek musi być szczupły i lekki, siła owszem, ale klucz tkwi w szybkości. Tego nie da się poprawić tego typu środkami.
W skokach były dwa przypadki złapania zawodników na dopingu: Wasiliewa na diuretykach i Aarasa na amfie. Aaras - podejrzewam, że nie tyle chciał sobie poprawić wynik, co po prostu, po chamsku się naćpał. ;) A że sportowa kontrola go na tym złapała, to inna rzecz. Diuretyki natomiast są środkami odwadniającymi, mogą służyć do szybkiego zbicia wagi. Teraz? W sytuacji, kiedy wszedł przepis o BMI? KAŻDY zawodnik jest ważony po skoku.
@ F@mas - w ogóle coś dziwnego, bo włączyłam niby na bieg i okazało się, że druga seria skoków - zaraz zrelacjonuję, tylko jestem zestresowana, że nie mam możliwości sprawdzić, kiedy bieg... :| Załamię się, jeśli się spóźnię, kocham kombinację!
Co do relacji: pierwszą drugą serię ;) przerwano z przyczyn, których nie znam (nie zajrzę na NK-online, bo już pewnie po konkursie, a ja nie chcę znać wyniku końcowego przed obejrzeniem). Ostatecznie po drugiej drugiej serii ;) prowadzi Siergiej Maslennikow (on to długo nie poprowadzi... :-/) przed Petterem Tande i Christophem Bielerem. Acker 10., Bjoern Kircheisen 11., Felix Gottwald bodajże 19. (tak wymieniam, kto tu ma szanse się dużo wspiąć w biegu...). Za to Manninen, który przecież ostatnio rewelacyjnie jak na niego skakał, dopiero 30. :( Może się spalił psychicznie. Ale mi go szkoda; jest świetny, a nie ma indywidualnego złotego medalu...
(18.02.2005, 15:44)
finofanka
juhuuuuu Janne bedzie dobrze !
(18.02.2005, 15:26)
Mariusz
@Dexter
@F@mas
To jest nas trzech :D
(18.02.2005, 15:25)
Dexter
@F@mas
To jest nas dwóch. Co do Szaranowicz mam zdanie identyczne. Nic dodac nic ujac. Skoki ogladam na brytyjskim Eurosporcie i co prawda David Goldstrom, caly czas mówi jakie sa stawki u bukmacherów itd., ale i tak go wole ;))) (***) Pozdrawiam
(18.02.2005, 15:18)
mmm_krakow
FQmas
Przeciez Morgenstern startował w Predazzo, więc nie za bardzo cię zrozumiem, że dopiero teraz będzie się mógł wykazać :D
(18.02.2005, 15:17)
F@mas
Co do komentowania - śmiejcie się ze mnie, traktujcie mnie za dziwaka, ale uważam że Szaranowicz to jeden z najgorszych komentatorów w historii. Owszem, czasami podczas jego słuchania uśmiech gości na mojej twarzy - ale bynajmniej nie dlatego, że robi to profesjonalnie. No ludzie! Z konkursu na konkurs coraz więcej błędów popełnia...nie umie wymawiać poprawnie nazwisk skoczków, ma bardzo ograniczony zasób wiedzy o skoczkach (przez pierwsze pół roku co konkurs zaznaczał, że Moellinger to 'były niemiec'...naprawdę niczego innego ciekawego o nim nie da sie powiedzieć?)...no i te jego pomyłki typu "pozostanie w pierwszej dziesiątce na jedenastym miejscu!". Albo monolog o tym, jak znajomi Goldbergera znaleźli go na strychu...pomocy! Zresztą Miklas nie jest lepszy - potrafi przez cały skok opowiadać o stryjecznej cioci babci skoczka, a skok skomentować dopiero przy powtórce. Zresztą błędów też popełnia dużo - np. w transmisji w Kulm upierał sie, że zawodnicy startują z 7 belki startowej, tym czasem jak byk widniało, że w rzeczywistości belka jest 9.

Moim zdaniem najlepsi omentatorzy są na Eurosporcie, dlatego TVP oglądam tylko wtedy, gdy muszę (czyt. czasami tylko na niej konkursy lecą na żywo).

Teraz co do kwalifikacji - no rzeczywiście Schmitt może sprawić niespodziankę, chociaż ta jego niespodziewana forma faktycznie jest zastanawiająca. Ze swojej strony jak najlepiej życzę oczywiście Małyszowi - i Morgensternowi, dla którego będą to tak naprawdę piewrsze mistrzostwa, na których będzie mógł się wykazać. A naprawdę go lubię. Spoglądając na listę zoaczymy wiele dość egzotycznych nazwisk- to dobrze, bo oznacza to, że skoki narciarskie systematycznie rozrastają się...życze tym młodym zawodnikom (Baxterowi, Balazsowi czy Chiappolino) jak najlepiej. No i to by było na tyle...swoją drogą - wie ktoś, jak zakończyły się skoki do kombinacji norweskiej? Bo Eurosport zakończył transmisję,gdy pozostało jeszcze 8 skoczków).
(18.02.2005, 15:13)
mmm_krakow
@Dexter
Ja się tylko boję, że jeśli wystawią Swidra do drużyny, to żeby im nie "położył" wyniku. Bo na średniej mają szanse na złoto jak nikt inny.
(18.02.2005, 15:10)
Dexter
@mmm_krakow
Masz racje i wcale nie bede plakac jak bedzie poza 30.tka. Wtedy Floriana na K120 beda juz musieli wystawic.
(18.02.2005, 15:07)
mmm_krakow
@Dexter
Mam dziwne wrażenie, że jeśli chodzi o Swidra, to jest to pomysł Innauera :)
Toni Innauer, dyrektor sportowy Austriackiego Związku Narciarskiego, ma wysokie wymagania wobec swoich zawodników. Światowej klasy były skoczek oczekuje aż czterech medali. Austriacy mają w swoich szeregach aż trzech zawodników, którzy są w stanie powalczyć o medal w zawodach indywidualnych, są to Martin Hoellwarth, Thomas Morgenstern i Andreas Widhoelzl
To jest streszczonko ze skispringen wywiadu z Innauerem.
Widhoelzl - hehehehehe, hahahahaha, hihihihihi
Sorry, ale po tym, co pokazał na treningach, to może się znaleźć poza pierwszą "30" :)))))))))
Chyba że się wystraszyli jednego, w wielkiej formie przed dwoma laty Liegl dwa razy leżał, jak teraz jest w kiepskiej formie, to ... [dokończ sobie sam].

Moje podium
1. oczywiście Adaś
za nim dwóch Martinów, kolejnośc dowolna :D
(18.02.2005, 15:04)
Fjall
Human co za bzdura Schmitt i doping!!!
Przeciez to bylo pewne,ze skoczek tej klasy wczesniej czy pozniej wroci do czolowki.Malo go bylo w tym sezonie w pucharze swiata i niezadobrze mu szlo,wiec cel zostal tylko jeden szykowac forme na MS,a czasu mial na to sporo,wiec daruj sobie idiotyczne podejrzenia:)
(18.02.2005, 15:04)
frytka
@Piotr. Twojej "mordy" jeszcze nie widzieliśmy. Mogłaby okazać się jeszcze brzydsza gdybyśmy ją zobaczyli i co wtedy?Mógłbyś się trochę załamać. A do psychiatry to Ty się kwalifikujesz śledząc Twoje komentarze!
(18.02.2005, 15:02)
Dexter
Ja tam wcale bym sie nie gniewaj gdybysmy mieli powtórke z Lahti K90. Cala trójka jest w wysokiej formie obecnie. Tym, którzy mówia, ze Schmitt nie zasluguje na medal, chcialbym powiedziec, ze na tytulu nie mozna sobie ZASLUZYC, tylko na nie trzeba ZAPRACOWAC dwoma (zwykle) swietnymi skokami. Gdyby tak mialo byc jak chcecie, na medal zloty na 100% mialby Ahonen, a o podium prawo walki mieliby Adam, Roar i moze Austriacy. Nie byloby mistrzostwa swiata Ingebrigtsena, gdyby mialo byc tak jak chcecie.
Chcialbym przytaknac jeszcze tym, którzy napisali o zawodnikach, których powolano "za nazwiska". Szczególnie chodzi mi o Swidra, który na treningach radzil sobie slabiej niz Florian Liegl. Mysle, ze mial on szanse na miejsce w pierwszej 10-tce.
Dzisiaj zycze powodzenia naszym w kwalifikacjach, a jutro moje wymarzone podium 1. Malysz 2. Okabe 3. Schmitt - moze troszke nierealne, ale tej trójce kibicuje najbardziej. Licze tez na Kamila i Roberta, ze pokaza na co ich w koncu stac!!! Pozdrawiam wszystkich prawdziwych fanów skoków narciarskich!!! Dobrej zabawy dzisiaj, jutro i az do przyszlej soboty ze skokami! ;))
(18.02.2005, 14:56)
her
myśle ze wkońcu reszta ekipy sie pokarze z lepszej strony.i wkońcu bedziemy miec najlepszą drurzyne na świecie.powodzenia całej ekipie.
(18.02.2005, 14:46)
Monika
schmitt jest do bani!!! nigdy nie przebije Malysza!!
powinien isc na modela a nie byc skoczkiem!! uroda nic nie zalatwi!!
(18.02.2005, 14:37)
mmm_krakow
@Piotr, który pisze o brzydkiej mordzie i chorobie psychicznej
Najpierw zjazd na dół, pod ramkę do zamieszczania postów. Obowiązkowo lektura pkt. 1 :D
A dopiero potem klep :D
(18.02.2005, 14:01)
mmm_krakow
@Rozwydrzona Nienastoletnia...
Nikunen i Kojonkoski - mają wyniki jako trenerzy, Pointner to na razie ma suuuuper wynik - jako asystent Innauera w Salt Lake City :)))))))))))))
@Darek
Kadrę austriacką to chyba Dyrektor Sportowy typował :D
Po lekturze Blitzlichtera ze skispringen mam takie podejrzenia, hehe
(18.02.2005, 13:47)
black
Małysz nie powinien startować w kwalifikacjach !!!
(18.02.2005, 13:43)
Human
@Gerlach
Nikogo nie wyzywam, jestem szanowanym profesorem i zachowuje się kulturalnie
(18.02.2005, 13:27)
Himena
@Piotr
A w czym ci ,,dominator" Hannavalda przypomina? Coś ci sie w główce pomieszało! ,,Dominator" jest tak samo dobry jak chociażby Małysz, jeżeli Małysz jest dobry, bo jeśli nie to jest od niego lepszy! Więc na drugi raz przeczytaj uważnie to co napisałeś! Bez urazy!
(18.02.2005, 13:26)
Human
@indyk
Hej nie miałem zamiar cie obrazić, chciałem wysunąć jedynie niewinną sugestie co do Piora.
Jeśli cie indyk uraziłem to przepraszm
(18.02.2005, 13:25)
Gerlich
Human tylko bez wyzwisk
(18.02.2005, 13:22)
Piotr
Najwyraźniej Szwajcarzy zdecydowali zrezygnować z jednego ze swoich zawodników.Myślę jednakże że powinni wystawić drużyne w niedziele.
(18.02.2005, 13:21)
Piotr
Ciekawe czy "Dominator" zdecyduje się wziąść udział w diziejszym treningu i kwalifikacjach.Nie wiem czemu ale on troche przypomina mi Hannawalda.
(18.02.2005, 13:18)
anka
No właśnie co z szwajcarami???
(18.02.2005, 13:16)
Piotr
@Darek
Treningi nic nie znaczą.Jeśli trenerzy zdecydowali tak jak zdecydowali to najwyraźniej mają racje.Poza tym Jussilainen, Romoeren i Widhoelzl to są zawodnicy z pierwszej pietnastki PŚ i stać ich na jakiś przebłysk geniuszu w zawodach.Mają poza tym bezgraniczne zaufanie swoich trenerów.
(18.02.2005, 13:16)
Piotr
Co Kuttin rozumie przez to że realnie myśli o zdobyciu medalu?
Pierwsza piątka jest mało realna a medal.
pfiiiii
(18.02.2005, 13:12)
Rozwydrzona Nienastoletnia Fanka Jussilainena, Romoerena i W
@ Darek
Nikunen, Kojonkoski i Pointner nie robią w tym fachu od wczoraj, żeby treningi wyznaczały im zawodników jak czarodziejska kula.

pzdr
(18.02.2005, 13:08)
Piotr
Czemu jest tylko 3 Szwajcarów?Czyżby nie wystąpili w drużynówce!!!
(18.02.2005, 13:07)
Piotr
Sory pomyliłem się trningi i kwalifikacje to tylko RTL i Eurosport reszty nie wiem
(18.02.2005, 13:01)
Piotr
RTL.TVP,Eurosport
(18.02.2005, 13:00)
rr
możecie podawać jakie stacje transmitują na żywo skoki ( treningi - kwalifikacje )???
(18.02.2005, 12:58)
Piotr
@indor
Dzięki!!!
Myślę że Schmitt po prostu trafił z formą.Nie ma mowy o żadnym dopingu.Schmitt to super facet i nie wierzę w doping.Zawsze wierzyłem że on kidyś powróci do TOP-formy i stało się co miało się stać.Podobnie będzie zresztą "starych wyjadaczy"np.Simon Ammann,Sven Hannawald itd.Oni po prostu nie zatracili swojego talentu do skakania,do pobijania rekordów,do zadziwiania całego świata dalekimi lotami.To są ludzie których "zjadła" trochę popularność i presja wyniku,ale to coś co dostali od Boga nigdy w nich nie zaginie.Mam nadzieję,więc że przekonałem Was drodzy internauci że Martin naprawdę powrócił tak jak wielu innych i będzie zadziwiał cały świat walcząc z Adamem Małyszem o najwyższe miejsca, nie tylko w Obersdorfie.Przecież pamiętacie jak on genialnie skakał 5 lat temu.Nie odbierajmy mu tej radości wygrywania!Nie zarzucajmy mu jakiś nie czystych sztuczek nie mając żadnych dowodów!To nie fair!On jest wielkim zawodnikiem i zasługuje na nasze poparcie!!!
(18.02.2005, 12:56)
Darek
Mam wrażenie że Jussilainen, Romoeren i Widhoelzl skaczą tylko za nazwisko. Pewnie narażę się jakimś rozwydrzonym nastoletnim "fankom" skoków (a raczej skoczków) narciarskich, ale Kiuru, Forfang i Liegl prezentowali się znacznie lepiej na wczorajszych treningach od wyzej wymienionych.
(18.02.2005, 12:50)
Himena
Human - zgadzam się ztobą co do Schmitta, co do komentowania to chyba też!
(18.02.2005, 12:45)
indor
@Human
No wiesz, nie spodziewałem się takiej wypowiedzi, po takim mądrym komentarzu. Dobrze, że wśród zafascynowanych formą Schmitta znalazł się ktoś kto ma inne zdanie. Ja nie wierzę w doping, Schmitt by chyba tego nie zrobił, ale podejrzane to strasznie..
A wyzywać się nie będę, bo jestem kulturalnym człowiekiem, a to nie jest czas ani miejsce.
(18.02.2005, 12:43)
Human
@indor
Nie zwracaj uwagi na tego Piotra. On jest nie w pełni sprawny umysłowo. Ignoruj jego uwagi albo go powyzywaj
(18.02.2005, 12:39)
indor
@Human
100% racji
Co do Schmitta też się zgadzam - to jest wręcz niemożliwe, żeby tak idealnie wycyrklować z formą. Małysz w Predazzo to była inna sytuacja, on przez cały sezon skakał dobrze, a Schmittek cały sezon cienizna ( Piotr daruj sobie swój komentarz, bo taka jest prawda), a tu nagle wielka forma. Powtarzam ,jeśli Schmitt (odpukać) wygra złoto, to będzie dla mnie większym zaskoczenie niż złoto Ammanna w SLC.
(18.02.2005, 12:36)
Walther wysyłający maile do redakcji
@Human - nt. Szaranowicza - Największym fachowcem to on może nie jest, ale rzeczywiście atmosferę wprowadza

Nie ma Liegla !. Ciekawe czy będzie na K 120.
(18.02.2005, 12:33)
Human
Nie rozumiem tego, Schmitt może zdobyć złoto po marnym sezonie. Przecież to jest niemożliwe powrócić do tak kapitalnej formy w ciągu 2 tygodni.
Założę się, że za tydzień przyłapią go na stosowaniu dopingu. Osobiście bardzo lubię tego skoczka, ale uwierzcie mi to jest wprost nierealne aby skoczek, który miesiąc temu spadał na każdej skocznie na bule teraz miał walczyć o najwyższe podium. Chociaż jestem ciekawy czy Martin skakał z tej samej belki co czołówka narciarskiego świata. Od pieciu lat śledze poczynania Schmitta, ale już dawno nie widziałem go w tak fenomenalnej formie. W Pragelatto był już w dobrej formie, wygrał nawet jedną serie próbną i stało się jasne, że mistrz powrócił na szczyty, ale nie spodziewałem się, że już w Oberstorfie będzie tak mocny. Adamowi Małyszowi będzie bardzo trudno o złoto. tym bardziej, że zapewne w świetnej formie są: Martin Hoelwarth i Janne Ahonen. Myślę jednak że nasz mistrz z Wisły zdobędzie na średniej skoczni medal, a już nadużej stać go będzie na zdobycie złota. Trzymajmy kciki za króla, aby było tak jak dwa lata temu. Z drugiej strony w Predazzo komentował redaktor Włodzimierz Szaranowicz a nie ten nudziarz Krzysztof Miklas. On to umiał stworzyć atmosfere wokół skoków. Samo chciało się oglądać występy Adasia, a teraz podobno ma komentować Miklas. Jestem bardzo zły na TVP. Zamiast wysłać na najważniejszą imprezę w sezonie najlepszego fachowca to oni wysyłają byle kogo. Wielka to będzie strata dla polskich mediów. Wiele ludzi zapewne zrezygnuje kiedy dowie się, że Miklas będzie komentował.
Dzięki
(18.02.2005, 12:26)
hfd
no własnie
poco ty tu jestes
(18.02.2005, 12:16)
zz
az dziwne ze tak duzo Polaków. i tak sie nie zakwalifikuja (moze ze trzech wejdzie do 1 serii) wiec po co ich tylu??
(18.02.2005, 12:14)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
72 skoczków w kwalifikacjach
72 skoczków w kwalifikacjach

72 skoczków w kwalifikacjach

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich