Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Po trzech konkursach Turnieju Czterech Skoczni sztab szkoleniowy polskiej kadry podjął decyzję o zmianie składu reprezentacji naszego kraju na zawody w Bischofshofen. W ostatnim konkursie TCS Adama Małysza i Marcina Bachledę zastąpią Łukasz Rutkowski i Maciej Kot (odpowiednio jedenasty i czwarty we wczorajszym konkursie Pucharu Kontynentalnego w Braunlage).

W najbliższych dniach Adam Małysz będzie odpoczywał w domu, a następnie rozpocznie treningi przed konkursami Pucharu Świata w Zakopanem (16-17 stycznia).

Decyzja o starcie na mamuciej skoczni w Tauplitz/Bad Mitterndorf (10-11 stycznia) zapadnie po konkursie w Bischofshofen.
Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« styczeń 2009 - wszystkie artykuły
Komentarze
wiesiek_spod_częstochowy
a na mamucie to chyba nskoczy ze 150m, co nie???
(07.01.2009, 02:10)
Wilku
koledzy tu niechodzi o Małysza tylko o całą ekipe,dlaczego tylko Małysz i Małysz,napisalibyście moze KOT lub STOCH lub BACHLEDA a nie tylko Małysz,nie widzicie co sie dzieje cała ekipa nic nie pokazuje a z czego to wynika,wynika z trenera Panie i Panowie
(06.01.2009, 19:59)
Górol
Ten trener to nie trener tylko dziod
(06.01.2009, 19:56)
bako
Po tym wszystkim, co przeczytałam nadal uwazam, że malyszysz powinien był zrezygnować z kariery sportwej po zdobyciu 4. krysztalowej kuli. Zdecydowakl inaczej. Jego wola. Wierzę w niego. Ale boję się, że jeśli nawety wróci do formy, to będą to pojedyncze zwycięstwa. Chciałabym, żeby bylo inaczej i żeby nie kończył kariery rozczarowany. Małysz to najlepsze, co nas spotkalo w ostatnich 10. latach.
(06.01.2009, 19:42)
luki_KIBIC_MAŁYSZA
Jade na zakopiec i jak był bym na miejscu Kruczka nie wysyłał bym go na mamuta.
(06.01.2009, 16:38)
Skoczek120
Głównym celem Małysza w tym sezonie są MŚ, gdzie mam nadzieje, będzie w stanie walczyć o medale.
(06.01.2009, 11:46)
Skoczek120
@ wiesiek_spod_częstochowy
Adaś bardzo mądrze postąpił wycofując się z TCS. I tak nie zająłby miejsca w 10, na które bardzo liczył, a i punktów w generalce w pewnością nie zagarnąłby dużo. Teraz potrzebny jest mu odpoczynek w domu z rodziną, a następnie solidny trening na K-90. Najlepiej opuściłby jeszcze konkurs na mamucie, który ma odbyć się za tydzień, ponieważ skoi na takich obiektach przy dość mizernej formie staje się jeszcze słabsze.
(06.01.2009, 11:45)
sss
@ wiesiek_spod_częstochowy
widac ze jestes inteligentny -.-
(06.01.2009, 10:50)
saba.xvz
@ wiesiek_spod_częstochowy
jak nie masz nic madrego do powiedzenia to idz na onet.. tam znajdziesz rownych sobie....
(06.01.2009, 09:31)
wiesiek_spod_częstochowy
.................ten Małysz. jak nie umie skakac to znaczy ze sie ma wycofywac???jak zaczal to niech skonczy!
(06.01.2009, 02:00)
Jasiek96
Osobiście - nie popieram decyzję. Nie wystartował w Engelbergu, nie wystartuje w Bischofshofen. Dziwna taktyka.
(06.01.2009, 01:58)
marmi
Niektórzy piszą, że lepiej było wycofać Małysza z Kulm. Dla mnie jest oczywiste, że Adam tam nie pojedzie, w tym czasie powinien trenować po kilku dniach odpoczynku, który mam nadzieję już zaczął. Nie wiem tylko po co startował w Innsbrucku a wcześniej w Engelbergu...
Co do reszty to oczywiście Bachleda nie nadaje się na PŚ jak słusznie prawi krwisty i oczywiście to widać, słychać i czuć od lat. Inni także mają minimalne szanse na punkty a "otarcie" już w PŚ mieli, trzeba ich było zostawić na COC.
(06.01.2009, 01:53)
grzeeech
Skoro sam mówi że potrzebuje spokojnych treningów to pewnie tak jest. Pewnie lepiej wie o tym sam Adam jak ten cały sztab trenerski. Nie oszukujmy się jeśli w tym sezonie chce coś osiągnąć to jest właśnie ostatni gwizdek. Tu trzeba już zagrać vabank. A Zakopane przed polskimi kibicami zawsze było najlepszym miejscem na odrodzenie i odzyskanie wiary w siebie
(05.01.2009, 21:38)
Fin
Ale czy to wiele zmieni? nie zdziwię się jak go jeszcze trzeci raz w tym sezonie wycofają ze startów :D
(05.01.2009, 20:53)
fan skoków
@grzeeech
Zgadzam się, a nawet gdyby zajął 7. miejsce to trening dodatkowy nie zaszkodziłby. To był dopiero pierwszy konkurs inny niż pozostałe, nie jest powiedziane że w następnym na pewno będzie tak samo albo lepiej, a trenerzy i on więcej wiedzą o jego formie niż my.
(05.01.2009, 17:58)
kjackie
dla mnie Kruczek jest tak samo doskonałym trenerem, jakim był zawodnikiem... czyli totalne dno! Proszę Państwa, mamy środek sezonu startowego. Teraz zawodnicy powinni błyszczeć najwyższą formą, a nie rezygnować z jakiegokolwiek konkursu czy turnieju żeby potrenować. Na trenowanie był czas przed sezonem, a jeśli teraz zawodnik potrzebuje treningu, to znaczy że trener zawalił okres przygotowań i trzeba mu jak najszybciej podziękować za pracę trenerską i skierować na bardziej odpowiedzialne stanowisko, bo tak przecież się u nas w sporcie robi, prawda??? Proponuję funkcję V-ce prezesa PZN do spraw szkoleń.
(05.01.2009, 17:56)
grzeeech
Rozkręca się??? Wolne żarty. Piętnaste miejsce to nie jest chyba to czego oczekuje od siebie sam Adam. Potrzebuje treningu więc lepiej żeby potrenował niż zajął w Bischofschofen miejsce dwudzieste. Ta skocznia mu raczej nigdy nie pasowala. Mam nadzieje że do Kulm też nie pojedzie.
(05.01.2009, 16:47)
saba.xvz
dla mnie owszem to byla zaskakujaca decyzja ale jak adam chce sie wycofac i trenowac to niech tak bedzie....i nie ma co sie zastanawiac dlaczego ...
(05.01.2009, 16:26)
kkkkkkkkkkk
Jak Małysz mówi: wycofać się, to się wycofujemy!!! Po, co ta dyskusja? Chce potrenować, bo czuję, ż coś jest nie tak a powinno być lepiej, nie ma sprawy! Gdybyśmy mieli 3 takich Małyszów to inna sprawa! Ale mamy jednego i trzbea na niego chuchać i dmuchać! Prosta sprawa.
(05.01.2009, 16:02)
mawoj93
ktoś zwariował, przecież on się właśnie rozkręca.
A ja kiedyś wierzyłem w Kruczka!
(05.01.2009, 15:59)
grzeeech
@Polonus
W 2005 roku Adam startował jak w poprzednich latach w Pucharze Świata i zajmował miejsca w czołówce więc nie rozumie dlaczego niby miał zostać "zajechany". W Zakopanem wtedy było zimno, pamiętam że wieczorem nawet -25 stopni ale chyba nie podejrzewasz że Adam z Kuttinem powiedziliby przed zakopiańskim tłumem, nie skacze bo jest za zimno i się przeziębie przed Oberstdorfem :-)
(05.01.2009, 15:53)
krwisty
Jak mistrz chce się wycofać i potrenowac o czym mówił w wywiadach to znaczy że tak będzie dla niego lepiej.Co do Marcina to jest to decyzja bardzo słuszna.Takie posunięcie trzeba było wykonac już kilka lat temu.To nie jest zawodnik na PS i nigdy nie był i nie będzie.Ciekawi mnie jak zaprezentuje sie Kot ostatnimi czasy zmężniał i zdaje sie przybrał masy .Czy sobie z tym poradzi w PS?Ogólnie myślę że młodzi mogą skoczyć w miarę optymalnie i wiekszej ujmy niż Marcin nie przynieść ani sobie, ani reprezentacji.
(05.01.2009, 15:22)
pestusTAG
"Na pewno nie weźmiemy do Bischofshofen Maćka Kota, natomiast co do pozostałych zawodników to jeszcze się zastanowimy - oto slowa kruczka xD
(05.01.2009, 15:17)
pestusTAG
Haha smieszy mnie ten caly kruczek ..... Po konkursie w Innsbrucku Kruczek powiedzial : do Bischofshofen nie poleci napewno Maciek Kot a tu ....prosze jest Maciek Kot
(05.01.2009, 15:14)
Fordern | Hichigo
Boże kochany, powstrzymaj tych matołów...
Adam skoczył dobrze, to oni go zabierają. Do Tauplitz mógłby Adaś pojechać, zawsze tam był w miarę wysoko, jak na loty. Rozumiem, że forma szykowana na Zakopane, i później Liberec, ale panowie trenerzy, bez przesady...
(05.01.2009, 15:14)
mosirkrosno19
w pierwszym treningu tylko Kamil dobrze
(05.01.2009, 15:01)
Polonus
Miało być "Gdyby go nie zajechali..."
(05.01.2009, 14:50)
cobra11
Oni są chyba niepełnorozumni. W końcu gdy w Innsbrucku coś ruszyło z miejsca i aż dwóch polaków przeszło do 2 serii to oni go wycofują z TCS. Wiem że Małysz mówił żepotrzebuje spokojnego treningu, ale to mogli odpuścic sobie Taupliz, anie ostatni konkurs TCS. O co chodzi w tym że "W najbliższych dniach Adam Małysz będzie odpoczywał w domu". Jedno ale po czym on ma odpoczywac, po miejscach zajmowanych w 2 dziesiątce PŚ??? Śmiech na sali :):):):):):):):):):)
(05.01.2009, 14:49)
Polonus
@grzeeech
Gdyby go zajechali tylko po to, zeby wygrał ich zakichany rodzimy PŚ, tonie byłoby zadnego przeziebienia tylko złoto w Oberstdorfie. Ale dla nich wazniejsze było, żeby wygrał u nich w zaściankowie. No to im koło .... mistrzostwo swiata przeszło. A w gazie był, o czym swiadczyły wyniki z drugiej połowy stycznia.
(05.01.2009, 14:49)
TOTTI
Juz mogl Adam dokonczyc turniej, w Innsbrucku nie bylo rewelacyjnie ale tez nie bylo zle i po dobrym konkursie wycofanie z finalu TCS bylo wedlug mnie bledem. W zamian za to mogli odpuscic sobie start w Bad Mitterndorf bo nasi lotnikami nie sa i mozemy sie spodziewac drugiego Harrachovu.
(05.01.2009, 14:36)
grzeeech
Co do 2005 roku to było troche inaczej. Adam po tym jak zająłczwarte miejsce w T4S startował dalej. Nie wycofywano go. Skakał w Willingen, potem Kulm (było zwyciestwo), Titisee Neustad. Potem podwójna wikotria w Zakopanem. A przyczyn niepowodzenia w Oberstdorfie wtedy upatrywać należy w przeziębieniu które przyplątało się Adamowi i zakłóciło BPS.
(05.01.2009, 14:19)
Mateo8
to straszne że wycofali małysz ale że bachlede wcofali to bardzo dobrze
(05.01.2009, 14:17)
mosirkrosno19
Nie spodziewałem się takiego posunięcia już w TCS , ale być może Łukasz i Makiek zbobędą jakieś punkty w konkursie.Nie wiem czy jest to dobradecyzja , bo jest to ogromne zaskoczenie , chyba nie tylko dla mnie
(05.01.2009, 13:43)
malllyyy
mi sie wydaje ze Adama trzeba bylo zostawic. on chyba jest zmeczony tym szalenstwem i chaotycznymi decyzjami, bo sezon nie trwa znowu tak dlugo... moglby skakac bo widac bylo ze juz powoli cos sie stabilizowalo.... wyglada akby sie mali chlopcy bawili w trenerowanie...
(05.01.2009, 13:31)
ami_unusual
Maciek Kot wreszcie w konkursie, gratuluję rozumu, że dopiero po tak d ługim czasie ...
(05.01.2009, 13:09)
stary człowiek i może
Errata.
Oczywiście piętro niżej powinno pisać:
"... i w Zakopcu i w Libercu..."
Cwiczyli smy to w roku 2006. W 2005 dzieki temu, ze formę przyszykowano na Zakopiec w Oberstdorfie była załamka.
(05.01.2009, 12:05)
stary człowiek i może
No to zdaje się wszystko jasne. Stara, wypracowana metoda Tajnera. Polega na tym, że ani w Zakopcu ani w Libercu będzie transcendentny gnój. Kiedyś myslałem, ze to patent Kuttina. Teraz widzę, że to Apollo pozbawił Małysza medali w Oberstdorfie i Turynie.
Pewnie na dużą skocznię w Sapporo też on smarowacza dobierał. Na szczęście potem ktoś się postawił.
(05.01.2009, 12:02)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Bez Małysza i Bachledy w Bischofshofen
Bez Małysza i Bachledy w Bischofshofen

Bez Małysza i Bachledy w Bischofshofen

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich