Zaloguj się
Kalendarz zawodów
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
kwiecień 2024
Najbliższe zawody
kalendarz na przyszły sezon
nie został jeszcze zatwierdzony

Nie Dawid Kubacki, a Piotr Żyła znalazł się w składzie polskiego zespołu na jutrzejszy konkurs drużynowy. Ekipę uzupełniają Maciej Kot, Jan Ziobro i Kamil Stoch.

Po konkursach indywidualnych nie było wątpliwości, że w drużynie znajdą się Kamil Stoch, Maciej Kot i Jan Ziobro - wszyscy trzej bez problemu kwalifikowali się do drugich serii zawodów.

O czwarte miejsce walczyli Dawid Kubacki i Piotr Żyła. W dzisiejszych treningach Żyła dwa razy plasował się wyżej od Kubackiego - i zapewne tym wywalczył sobie miejsce w zespole na jutrzejszy konkurs drużynowy.

Lista startowa
 
zawodnik
kraj
1
C. Kang
Korea Pd.
2
P. Frenette
USA
3
T. Morrice
Kanada
4
I. Hazetdinov
Rosja
5
A. Koivuranta
Finlandia
6
J. Janda
Czechy
7
A. Bardal
Norwegia
8
R. Shimizu
Japonia
9
M. Kot
Polska
10
J. Tepes
Słowenia
11
A. Wank
Niemcy
12
M. Hayboeck
Austria
13
H. Kim
Korea Pd.
14
N. Fairall
USA
15
D. Korek
Kanada
16
A. Romashov
Rosja
17
J. Määttä
Finlandia
18
A. Hajek
Czechy
19
A. Fannemel
Norwegia
20
T. Takeuchi
Japonia
21
P. Żyła
Polska
22
R. Kranjec
Słowenia
23
M. Kraus
Niemcy
24
T. Morgenstern
Austria
25
H. Choi
Korea Pd.
26
A. Johnson
USA
27
M. Rowley
Kanada
28
D. Vassiliev
Rosja
29
O. Muotka
Finlandia
30
R. Koudelka
Czechy
31
A. Jacobsen
Norwegia
32
D. Ito
Japonia
33
J. Ziobro
Polska
34
J. Damjan
Słowenia
35
A. Wellinger
Niemcy
36
T. Diethart
Austria
37
S. Choi
Korea Pd.
38
N. Alexander
USA
39
M. Boyd-Clowes
Kanada
40
D. Kornilov
Rosja
41
J. Ahonen
Finlandia
42
J. Matura
Czechy
43
R. Velta
Norwegia
44
N. Kasai
Japonia
45
K. Stoch
Polska
46
P. Prevc
Słowenia
47
S. Freund
Niemcy
48
G. Schlierenzauer
Austria

Typuj wyniki i wygrywaj nagrody!
« luty 2014 - wszystkie artykuły
Komentarze
Tadeusiek
keryx.Dziękuje za słowa .Klimek powinien je przeczytać .Tyle słów nieładnych tu napisano.Przeczytałem również te z których płynie "promyczek mądrości "i dotrze do tych młodych.Niech się uczą .Jest coś takiego jak przeciwności losu.Żaden argument ,zasady ,ta odrobina poczciwości znajdująca się w człowieku -nic nie da ,gdy Ci wyżsi już sobie poukładali . Przypomniał mi się rachunek prawdopodobieństwa Stopień prawdopodobieństwa ,że Klimek bardzo daleko skoczy był o wiele wyższy że obecny skład na IO drużynowo zdobędzie medal.Po odwróceni tego myślenia ... Proszę sobie dopowiedzieć.
(17.02.2014, 23:01)
stefek
@fan skoków85 Niemcy i Austria aż tak słabo wyszły? Do tego dawni liderzy Norwegia i Finlandia też poza podium. No, trochę się pozmieniało przez te lata, a i w trakcie tego sezonu
(17.02.2014, 17:52)
fan skoków85
Wyniki konkursu drużynowego, według wyników konkursu indywidualnego:
1.Japonia 1031,4 pkt.
2.POLSKA 993,1 pkt.
3.Słowenia 979,1 pkt.
4.Norwegia 964,7 pkt.
5.Czechy 945,6 pkt.
6.Niemcy 945,3 pkt.
7.Austria 940,7 pkt.
8.Finlandia 912,3 pkt.
9.Rosja 862,4 pkt.
10.Korea Południowa 729,0 pkt.
11.Kanada 610,1 pkt.
12.USA 552,4 pkt.
Notę Wankowi policzyłem: średnia z treningów+ nota za styl z konkursu na K95 razy 2.
(17.02.2014, 17:12)
MMM
1. Polska
2. Japonia
3. Niemcy
4. Słowenia
5. Austria
6. Czechy
7. Norwegia
8. Finlandia
(17.02.2014, 17:02)
keryx
OO
Przykro mi, że cie rozczaruję, ale między mną i Klimkiem żadnego pokrewieństwa nie ma. Natomiast liczę bardzo na młodzież w sporcie i przykro mi, jeżeli ktoś młodym zdolnym funduje takie rozczarowania, po których mogą się nie pozbierać i rezygnować. Dobrze, że Klimek nie rezygnuje.
Tadeusiek
F aktycznie, co nas nie pogrzebie, to nas wzmocni. Jeśli taki młody zawodnik jak Murańka, zrozumie, że czasem trzeba pod prąd, to jeszcze będziemy się cieszyć z jego sukcesów. Nie bawię się w jego adwokata, ale uważam, że zarówno trener, jak i sztab szkoleniowy powinni przede wszystkim postępować sprawiedliwie wobec młodych talentów, żeby ich nie zniechęcac. Już zbyt dużo mamy talentów straconych.
(17.02.2014, 15:58)
Tadeusiek
Gdy sobie popijemy ,uzupełnimy niedobór płynów -to wtedy nie rozmawiamy a mówimy i z tego nic nie wynika .Napisze krótko .Pochlało mi się towarzycho przed zawodami i bredzi. Kibicujmy naszym skoczkom.Wszystkim naszym skoczkom .Z racji tych dwóch złotych medali MAMY WIELKIE ŚWIĘTO POLSKICH SKOKÓW.Kibicujmy wszystkim. Smrody do kubła ,mięso do zamrażalki.Nie obrażajmy naszych zawodników .Bo są nasi .Daj Boże, by zawsze któryś z nich był na pierwszym miejscu.Antykibuce won. Wybierzcie sobie jakąś neutralną postać i tam się wyżywajcie .Może to być nawet moja stara.POLSKA BIAŁOCZERWONI
(17.02.2014, 15:30)
Adamsredniawski
Moim zdaniem dobra decyzja z Piotrkiem zamiast Dawida :)
A moje typy:
1.Niemcy
2.Japon ia
3.Polska
4.Słoweni a
5.Austraia
6.Norwegi a
7.Finlandia
8.Czechy
9.Rosja
10 Korea
11.Kanada
12.USA
(17.02.2014, 15:16)
stefan
Tylko 12 drużyn myślałem że jeszcze będą Kazachowie i Francuzi. Polska drużyna ma szanse na medal tylko żeby Żyła nie zawalił.
(17.02.2014, 15:07)
benededorr
Kuba11
@Benedor
Jaka Słowacja???
chyba Słowenia
Chyba kolega nie wyczuwa ironii, albo bo ta 11. to numer twojego obuwia, zaczynam sie tu czuc niesfojo....
A teraz bede już mniej zlosliwy,czytaj uwaznie komentarze....
(17.02.2014, 13:27)
sebek3321
Obstawiaj słowacje to bedziesz miał w typerze 0 pkt zamiat 50 lub 80 za Słowenie.
(17.02.2014, 13:03)
Labrador
Ludzie, @xellos ma rację, Kubacki tych zawodów nie wygrał. Trzeba nie znać się na skokach, żeby podpierać się NIEOFICJALNYMI wynikami indywidualnymi. Zgadnijcie, czemu są nieoficjalne? Ano dlatego, że nie są obiektywne. Ale do Was nie trafia, że Kubacki miał dłuższy najazd od wielu zawodników i gdyby mu te punkty odjąć, to byłby siódmy. Bo żeby to zrozumieć, to trzeba trochę tym sportem się interesować.
(17.02.2014, 13:02)
Kuba11
@Benedor
Jaka Słowacja???
chyba Słowenia
(17.02.2014, 12:53)
benedorrr
@piotr23
1 Japonia
2 Niemcy
3 Austria/ Polska
4 Słowacja ??

operacja: mapa google/smartfonik , ewentualnie stara dobra mapa Europy ;)
(17.02.2014, 12:51)
AO
@xellos
Zawa podaje dobry link o Kubackim a ty jak widać jesteś tu tylko po to aby bronić Klimusia. Powtarzam jeszcze raz - przestańcie całą rodziną wypisywać w całym necie żale o to, że Kruczek nie zabrał Klimka mimo, że on podobno jest w/g was lepszy nawet od Stocha.
(17.02.2014, 11:23)
zawa
@xellos nie masz racji kubacki raz w drużynówce oddał najlepszy skok i indywidualnie był by pierwszy daje linka aby udowodnić

http://www.skokinarc iarskie.pl/aktualnosci/11605,P S_Zakopane_Slowenia_triumfuje_ Polska_czwarta
(17.02.2014, 11:01)
MisQual
1. SLO
2. POL
3. JPN
4. GER
(17.02.2014, 10:56)
Tom
Hue hue Murańka by coś tu zmienił ? Pfff no chyba by swoimi słabymi skokami to na pewno... Widać teraz co pokazuje, inni polscy skoczkowie , którzy nie pokazywali się w PŚ skaczą znacznie lepiej... Przestańcie pisać o Murańce co by tu on pokazał ! Co to MAłysz czy Stoch ? Pokazał na co go stać u nas w Polsce w drużynówce...
Mam nadzieję, że będzie medal z takim składem w dzisiejszej drużynówce. Pozdrawiam!
(17.02.2014, 10:56)
klaudia23
coś obawiam się o zamianę Dawida na Piotrka Żyłę ,ale obym się myliła bo szansa na brązowy medal jest ,myślę że największym zagrożeniem jest dla naszych Japonia oraz Niemcy chociaż Austria i Słowenia również mogą namieszać .Ta 5 będzie się biła o medale .
(17.02.2014, 10:31)
McArti
Żyła proszę cię tylko nic nie kombinuj. Skocz tyle ile teraz jesteś w stanie. Nie żadne "może tak będzie lepiej"
(17.02.2014, 09:36)
Xellos
@AO

Kubacki nic nie wygrał, nie bredź.

Nie wygrał też indywidualnie, indywidualnie był 7.

Masz blade pojęcie o skokach niedzielny kibicu.

Typowy onetowski trol.
(17.02.2014, 09:21)
dasti kurek
piotr23

Słowacja?, jak już to słowenia i na pewno na podium
(17.02.2014, 09:13)
dantes
1. POL
2. JAP
3. GER
4. SLO
5. AUT
6. NOR
7. CZE
8. FIN
9. RUS
10. KOR
11. CAN
12. USA
(17.02.2014, 08:45)
piotr23
1 Japonia
2 Niemcy
3 Austria/ Polska
4 Słowacja
(17.02.2014, 08:06)
sebek3321
Optymalnie będzie tak:
Japonia
Niemcy< br>Polska
Austriia
Slowenia
Może być ewentualnie tak ,że slowenia zamienni się z austriią
Bo Tepes i Kranjec słabo skaczą ale kranjec dalej leci z kontuzją od tepesa.No i niema rewelacjinu damjana ale prevc b.dobrze.
Austria ma tak naprawde stabilnego Haybocka i gregora ,który przeplata dobre skoki ze słabszymi.Dalej Dithart jest mocny bedzie równo skakał jak haybock a morgi wiadomo niema co ukrywać bois siętego skakania choć mowi ,że jest pewny to ma jakies kokpleksy w sobie widać to no jakieś metry wniesie .
(17.02.2014, 07:15)
Leć Kamil
Kamil - Typy, które przedstawiłeś są a) bardzo realne, b) postawiłyby nas z szansą na medal. Piotrek powinien być wstanie skoczyć dwa razy te 125-126 m, Maciek z Jankiem posiadają więcej niż wystarczająco umiejętności żeby uzyskać 128.5 m w dwóch skokach zaś Kamil, przy odpowiedniej belce i wietrze może nam dać dwa skoki około 140 m. Czy to wystarczy na medal? Na papierze wygląda, że tak. Co my biedni możemy teraz prognozować, jutro (a raczej już dzisiaj!) sie okaże co w.w. odległości znaczą przy skokach reprezentantów innych państw.
(17.02.2014, 02:05)
Kamil
Moim zdaniem jeśli wynik Kamila będzie powyżej 135m a Ziobro z Kotem skaczą około 128.5m to Piotrek żyła nawet jeśli skoczy 125m lub mniej to będzie dobrze.

Moim zdaniem:
1) Japonia
2) Polska
3) Niemcy
4) Słowenia
5)Austria
6) Norwegia
7) Czechy
8) Korea
9) Rosja
10) Finlandia
11) Kanada
12) USA
(17.02.2014, 01:24)
AO
@koli
Mowa o konkursie drużynowym w Zakopanym 2014 w którym Dawid wygrał punktowo ze wszystkimi łącznie z Prevcem i Stochem.Dodam, że w tym samym konkursie dzięki ,,pięknym" skokom Klimcia straciliśmy szanse na podium.
(17.02.2014, 00:40)
Leć Kamil
AO - Dawid żadnego konkursu PŚ nie wygrał aczkolwiek komentarz, który przed chwilą przeczytałem: 'Klimek byłby na podium na normalnej skoczni w Sochi' mnie rozłożył na łopatki. Ten chłopak nie był nawet blisko podium niedawno rozegranych MŚ juniorów na normalnej skoczni ! Które zresztą dla niedzielnego fana skoków w Polsce wygrał człowiek random.
(17.02.2014, 00:30)
AO
@koli
Ciocia Wikipedia nie działa?
(17.02.2014, 00:11)
koli
@AO w którym roku Kubacki wygrał konkurs PŚ, bo coś nie kojarze? 1999?
(17.02.2014, 00:08)
AO
@Tadeusiek
Żyła i Kubacki już wygrywali konkurs PŚ.Klimcio ledwie raz był w pierwszej dziesiątce.Wystarczy? Dalej twierdzisz, że wasz Klimcio ma większe sukcesy?
(16.02.2014, 23:59)
lecho
No jeśli Klimek teraz jest zdołowany, to ja mu polecam współpracę z psychologiem, bo wygląda na to, że gdyby był na miejscu Stocha po normalnej skoczni w Val di Fiemme, to by zakończył karierę na Facebooku i ze złota nici.
(16.02.2014, 23:48)
Tadeusiek
:|@ Przedstaw mi pasmo zwycięskich sukcesów Dawida i Piotra a ja Ci przedstawię Klimka .Jakich tam kuzynów .Po prostu patrze i widzę .Aby określać kto jest lepszy nawet inteligencji nie potrzeba .
(16.02.2014, 23:39)
:|
Apeluję do kuzynów i wujków Murańki, żeby dali już spokój z tymi żalami. Wystarczy popatrzeć na wyniki z coca - Murańka jest za słaby na IO i zostaje mu tylko oglądać je w TV.
(16.02.2014, 23:19)
Tadeusiek
keryx @ Krótko i na temat .Masz racje.Tak sobie myślę ,że to może zahartować Klimka .Cecha olewacza jest bardzo przydatna .Teraz Klimek jest chyba na etapie szukania sensu w tym ,gdzie sensu w ogóle nie ma .Przykre wstrząsik mózgu to jest pikuś. Klimek został zraniony przez to co bardzo kochał.Nie ma nic gorszego jak rana serca (...)Klimku .Klimeczku-babę sobie znajdż i dla niej skacz ,bo inaczej Cię ranić będą .No i wygrywaj też dla nas wiernych kibuców
(16.02.2014, 23:10)
fan polskich skoczkow
A ja bym się bardzo ucieszył gdyby Austryjacy i Niemcy wyjechali z Sochi bez żadnego medalu (mezczyzn )
(16.02.2014, 23:00)
OO
@Keryx
Murańka to niech najpierw zacznie wygrywać ze słabiakami w FIS bo coś mu kiepsko idzie. Widzę, że już chyba cała jego rodzina wypisuje żale na różnych forach w necie.
(16.02.2014, 22:59)
allen
Polska mysle ze o pozycje 1, 2 moga powalczyć wiemy ze nie ma tego czwartego, ale moim zdaniem Ziobro w swojej grupie musi odpalić niezly skok, przeciwnicy w 3 grupie nie są jacys nadzwyczajni.

Austria moim zdaniem nie mozna ich przekreślać w druzynowce na pewno będą rowno skakać, potrafia sie zmibilizowac. Najslabszym ogniwem jest chyba Diethart ewentualnie Morgi ale myślę ze morgi nastawi sie jakoś do tego konkursu.

Slowenia mysle ze tu medalu nie będzie. Tepes zawali im skoki i przeciętnie będzie skakal Robert, Prevc i Damjan nie wystarcza.

Japonia Tutaj jakiś medal powinien byc . Wszyscy skacz idealnie do drużyny, jeden moze im tylko zawalić: Takeuchi.

Niemcy. Wszyscy ich typują tak samo jak typowalo freunda któremu nie wyszlo i dlatego mysle ze będzie im trudno. Wekllinger skacze slabo, kraus to nie wiadoma, wank sobie poradzi umie skakać w drużynie i Freund nie ma drugiego skoku
Norwedzy jak dla mnie miejsca 4-6
Czechy i Finlandia beda walczyc o 7 lokate
(16.02.2014, 22:56)
Adlewski
No oczywiście, ale Niemcy i Austriacy limit pecha już na tych Igrzyskach raczej wyczerpali. Austriacy będą skakać podwójnie zmotywowani i to im niekonieczne zaszkodzi tym razem. Więc może się jeszcze tak zdarzyć (to mój drugi scenariusz), że GER będą walczyć z AUT o złoto, a my z JPN o brąz (zwłaszcza, że Ito może mocno schrzanić któryś skok).
(16.02.2014, 22:54)
mr.OTHER
@Adlewski masz rację, ale według mnie jednak Polska 3. Nasi skaczą równo i dobrze, a każdy z Austriaków jest jednak trochę nierówny i to nie tylko kwestia wiatru. Jeżeli Stoch mocno pociągnie i nadrobi te 12-13 punktów nad Kasaim, to może być nawet srebro. Niemców z kolei może spalić fakt, że póki co nie mają żadnego medalu i pod presją ktoś (np. Wellinger może zepsuć).
(16.02.2014, 22:50)
keryx
grzes
Klimek niczego by nie pogorszył, a fakty wskazują, że i tak z trójki: Murańka, Żyła, Kubacki, on jest najlepszy. Dodatkowo po nominacji na IO dostałby powera. Teraz skacze zdołowany, a i tak już wyprzedził Hulę w PK.
(16.02.2014, 22:48)
Rufr
Dlaczego Hajek!!! Hlava jest lepszy tutaj! ..
Szkoda, źe nie bedźie Klimova.
(16.02.2014, 22:42)
grzes
*keryx daruj sobie te swoje zale, z muranka medal gwarantowany hahaha
(16.02.2014, 22:42)
Adlewski
@Xellos
Ale mnie rozbawiłeś, stary, dzięki:) A najlepsze jest to, że masz niestety rację ;)

Jeśli nie wygrają Niemcy albo Japończycy, to będzie w moim przekonaniu sensacja. Strasznie bym chciał, żeby udało się Shimizu i spółce, ale obawiam się, że najlepsi będą niestety Niemcy.
Austria trzecia, a Polska czwarta. Pomarzyć można, ale medalu drużynowego raczej nie będzie. Dalej Słowenia i Norwegia.
(16.02.2014, 22:40)
keryx
Brakuje Murańki! Byłby medal w drużynie pewny. A na skoczni normalnej mielibyśmy dwóch Polaków na podium. Ale mimo wszystko medal jutro możliwy. Co nie zmieni faktu, że nie zabranie Murańki było niesprawiedliwe.
(16.02.2014, 22:39)
tajner
polacy mają szansce medalowe ale napewno poziom bedzie wysoki
(16.02.2014, 22:38)
Tadeusiek
Szukam logiki w komentarzach -nie ma ,Między rozwagą ,mądrością a głupotą zawrzyjmy kompromis .Między układem a paradoksem kibuca nastąpi sprzężenie .Utworzony chaos myśli w głowie naszego najukochańszego i przesympatycznego Piotrusia doprowadzi do zwarcia i Piotr chcąc, nie chcąc wróci do starego oprogramowania ,które mu wpajano od średniowiecza .Piotr skoczy i będzie leciał i leciał.Kamil dokończy i będzie to nokaut.Wręcz niewiarygodny nokaut.który przejdzie do annałów historii ,gdyż Kot i Ziobro również skoczą niewiarygodnie daleko.Tak być musi i tak będzie ,bo postawiłem na to masę forsy
(16.02.2014, 22:38)
xxx
Japonie nie zdobedzie madalu dajecie jej medal po kilku udanych treningach zobaczycie jeszcze
(16.02.2014, 22:37)
canaletto
Kruczek wybrał wariant "gramy o pełną pulę".Kubacki jest przewidywalny, Żyła może odpalić.
(16.02.2014, 22:25)
Crazy Optimist
A pieprzycie z tymi typami 1 Korea Płd 2 USA 3 Kanda abybyło zdziwko
(16.02.2014, 22:24)
Ja
@ Maniuszka

A czemu życzysz Żyle aby spaskudził skok?
(16.02.2014, 22:08)
Maniuszka
1-3 miejsca
Japonia,Niemcy i Polska- moim zdaniem ci będą na podium ale nie wiem w jakiej kolejności.
Japonia ma cudownego Kasai, nieźle przygotowanego na olimpiadę Shimizu oraz dobrych Ito i Takeuchi, chociaż oni często w drugiej rundzie w indywidualnych konkursach najczęściej spadają w klasyfikacji to w drużynówce potrafią się mocno zmobilizować.
Niemcy mają silnych skoczków, aczkolwiek czasem skaczą w kratkę.
Polska ma niesamowitego Stocha, dobrych Ziobro i Kota oraz słabszego Żyłę, który może wystrzelić albo spaskudzić, oby te drugie.
4-6 miejsca
Austria, Norwegia i Słowenia znajdą się najprawdopodobniej na tych pozycjach.
7 miejsce- jak dla mnie Czechy
A o kwalifikacje do drugiej serii powalczy Rosja z Finlandią.
(16.02.2014, 21:52)
PLANET
Tfuu myślałem o Maksimochkinie, nvm : P
(16.02.2014, 21:49)
Ja
@ xellos

Przemyj sobie uszy. Żyła mówił o fałeczce czyli stylu V a nie o fajeczce znawco za złotówkę.
(16.02.2014, 21:48)
PLANET
Hazetdinov jednak skacze?
(16.02.2014, 21:48)
ok
1. Słowenia 2. Japonia 3. Niemcy 4. Austria 5. Polska
(16.02.2014, 21:47)
buchcio
Ja powiem tyle to jest konkurs olimpijski i tu może zdarzyć się wszystko np. Japonia może prowadzić po pierwszej serii i świetnie skaczący Shimizu może ciśnienia nie wytrzymać albo powieje komuś gorzej albo oczywiście nikomu tego nie życzę ale ktoś może upaść i będzie dla tej drużyny po zawodach. Tu się może wszytko wydarzyć tak naprawdę najmądrzejsi będziemy po konkursie. A to może być jeden z najrówniejszy konkursów drużynowych na olimpiadzie w całej historii igrzysk bo nigdy nie było tak wyrównanych 5 drużyn przeważnie to było tak że już przed konkursem mogliśmy powiedzieć że wygra albo Austria lub Niemcy albo Finlandia w latach swojej świetności. Więc poczekajmy na konkurs i bądzmy optymistami bo może być dobrze nawet bardzo dobrze :)
(16.02.2014, 21:45)
Xellos
@zxcvbnm_9999

Dla mnie to wygląda tak, że kiedyś w wywiadzie powiedział o garbiku i fajeczce. Nie wiedziałem o co mu lata. Potem tłumaczył i ok rozumiem. Lekko tam było widać, że w ten sposób skacze.

Dzisiaj to oglądając jeden z jego skoków, chyba kwalifikacyjny. To tak był wielki garb i wielka faja. Tak jakby był trenerem młodzieży i tłumaczył młodym: Patrzcie, teraz robię garbik i fajeczka.

Ten facet się kompletnie zagubił, z czegoś co było jego atutem i unikalnością, zrobił parodię, na dojeździe wygląda teraz tak jakby należał do jakiegoś kabaretu naśmiewającego się z garbika i fajeczki.

No nic, albo jutro zmniejszy garba do garbika, a faję do fajeczki, albo będzie kicha.
(16.02.2014, 21:39)
zxcvbnm_9999
@Xellos
Pełna racja - Żyła musi dostać parę tzw. z..... od Kruczka i nie cudować przy dojeździe - po co on kuca ?
(16.02.2014, 21:31)
Xellos
Trzeba to napisać wprost.

Z Kubackim nie mamy szansy na żaden medal.

Z Żyłą skaczącym podobnie jak Kubacki nie mamy szansy na żaden medal.

Z Żyłą skaczącym jak dawniej - mamy spore szanse na medal.

Radzę więc miłośnikom Kubackiego pomyśleć chwilę. Skoro Kruczek dokonuje takiego ruchu to dlatego, że chce ten medal. Może walnie temu Żyle w papę na otrzeźwienie, zabierze laptopa by nie siedział na facebooku, i porządnie zjebie by nie cudował na dojeździe. Wtedy ten medal będzie.

Medal czyli brąz. Bo by o coś więcej walczyć w garść by musiał się wziąć też Ziobro. Niby skacze poprawnie, ale jak spojrzymy na drużynę Niemiecką i Japońską, to tam każdy skacze dalej niż Ziobro. Kot dorównuje tylko niektórym. A sam Stoch złota nie zdobędzie.

Oczywiśc ie, możemy liczyć na potknięcia, może ktoś u rywali zawali. Ale nie na tym to polega. Lepiej oglądać konkurs na wysokim poziomie, gdzie nikt nie zawala i zasłużone wywalczone zwycięstwo.

Kluczem do medalu jest poważna dyskusja Kruczka z Żyłą i wybicie mu z głowy cyrków jakie odstawia na dojeździe. Wtedy powstanie większa prędkość i pojawi się lepsza odległość.
(16.02.2014, 21:25)
summo14
ja widze J.Ziobro

(16.02.2014, 21:15)
powodzenia!
Niby 2 razy lepszy był Żyła, raz Dawid. Sęk w tym, że jedyny raz kiedy obaj skoczyli w podobnych warunkach (obaj leciutko pod narty) to był ten trzeci raz.
Cóż, trzeba trzymać mocno kciuki, żeby trafił jutro z wiatrem tak, jak na tych igrzyskach trafia Kamil. Może siłą rozpędu da to kolejny medal, ale będzie bardzo ciężko. Równie dobrze może być 6 miejsce
(16.02.2014, 21:11)
OtokoNoHito
Indywidualną część Igrzysk Piotrek spieprzył wzorcowo. Zepsuł ją jednak przede wszystkim samemu sobie, oby jutro nie zepsuł całej drużynie. Dzisiaj skakał równo i nieco lepiej niż Kubacki, więc wybór dosyć uzasadniony tym niemniej cień ryzyka pozostaje bo wcześniej wpadki zdarzały mu się częściej niż Dawidowi. Jeśli jednak jakiś zawodnik jest zdolny w tak krótkim czasie zyskiwać, tracić i odzyskiwać formę to właśnie Piotrek, wierzę, że jutro zrobi co do niego należy.
(16.02.2014, 21:09)
TheSeba420
Czemu tu pisze D. Ziobro
(16.02.2014, 20:58)
ew
Kruczek mocno zaryzykował dając Żyłę bo jednak Kubacki zawsze skacze dobrze i brąz mielibyśmy pewny no ale to kruczek decyduje...
(16.02.2014, 20:55)
Leć Kamil
Myślę, że ludzie pchają Austriaków i Niemców na podium na podstawie doświadczenia. Bywały okresy kiedy obydwie ekipy potrafiły skakać bez polotu indywiudalnie, jednak wyrównany poziom oraz automatyzm odległości, nawet jeśli nie urywały one jaj, dawał im wysokie lokaty. Drużynówka to inny kawałek chleba niż konkursy indywiudalne.
(16.02.2014, 20:47)
gość
Polska
Niemcy
Japonia< br>Austria
Słowenia
(16.02.2014, 20:40)
Kuroi
1. Japonia
2. Polska
3. Słowenia
4. Niemcy
5. Norwegia
6. Austria

Moim zdaniem takie cuś. :)
Japonia bez dyskusji...
Natomiast nie wiek kto i dlaczego Austrię na podium pcha... żenująca forma skoczkowie wypaleni. Norwegia słaba bo nie maja zespołu... Bardal i Fannemel w pierwszych 2 grupach i to może się zemścić. Niemcy jak widać mają problem z presją, Słoweńcy natomiast wystawili kontuzjowanego zawodnika... na jednej nodze biedak jeździ ale nadal ładnie skacze, z tym że nie na swoje 100%. A Polska? Żyła już w przeszłości pokazywał że na drużynówkę potrafi się zmobilizować i myślę że da radę :)
(16.02.2014, 20:34)
fanskoków
Ogólnie to trzeba przyznać, że bardzo ciekawy konkurs się zapowiada (tak ciekawego nie pamiętam), bo szczerze nie jesteśmy w stanie wskazać drużyny, która będzie na 100% na podium (mimo, iż Niemcy wydają się być najpewniejsi), aż nie mogę się doczekać...
(16.02.2014, 20:28)
vallenkoxik
@zxcvbnm_9999
Bo ciężka decyzja kto ma skakać :)
(16.02.2014, 20:26)
barnaba
Popatrzmy:

1. Japonia - teoretycznie najlepsi na K120, ale przeciętni kilka dni wcześniej na K90. Kasai w równej dobrej formie, Shimizu wysoko w trenigach i kwalifikacjach, obudzili się Ito i Takeuchi. Tylko czy wszystko zagra? Z całego towarzystwa pewny jest w zasadzie jedynie Kasai, reszta może skok zepsuć.

2. Niemcy - równy dobry skład, tylko czy wytrzymają psychicznie? Freund był mistrzem treningów i kwalifikacji, gdy przyszło do konkursu został bez medalu. Do tego czwartym jest przeciętny Wank (na miejsce przeciętnego Freitaga).

3. Polska- jeden świetny skoczek, dwóch dobrych i równych, ale brak czwartego. Kubacki gwarantował skoki przeciętne. Żyła może skoczyć genialnie albo straszliwie zepsuć.

4. Słowenia - Świetny Prevc, dobry Damjan. Równie dobry Kranjec, którego w zasadzie pokonała kontuzja (skacze z konieczności, bo Hvala jest bez formy). I do tego mocno przeciętny Tepes

5. Austria czyli niewiadoma. Najlepszy okazał się teoretycznie najsłabszy Hayboeck. Do tego Diethart, który może skoczyć dobrze, albo skok dramatycznie spaprać, Morgenstern powracający po upadku, który ma formę daleką od optymalnej i Schlierenzauer- wyraźnie zmęczony, wypalony i obrażony na cały świat.

6. Norwegia - czyli Bardal i jego przeciętni koledzy z zespołu. A sam Bardal jest daleki od optymalnej formy.

Ostrożnie typując- jeśli nie zdarzy się katastrofa powinna wygrać Japonia. Polska powinna walczyć z Niemcami o srebro (ale wcale nie jest powiedziane, że wygra- Freund może skoczyć genialnie, a Żyła spaprać). Austria czwarta (chyba, że gwiazdy nagle powrócą do wysokiej formy), a Słowenia piąta (bo Kranjec raczej dobrze z kontuzją nie skoczy).
(16.02.2014, 20:24)
zxcvbnm_9999
Dawid Ziobro w tabeli. He, He !
(16.02.2014, 20:24)
vallenkoxik
A co tam, optymistycznie ;)
1. Polska
2. Japonia
3. Niemcy
4. Słowenia
5. Austria
6. Norwegia
(16.02.2014, 20:24)
alex
kratistos
Tak niestety może być że Polska będzie bez medalu. To czarny scenariusz, ale prawdopodobny że jęsli nie podium to 4 miejsce. Chyba najbardziej prawdopodobne. Ale inne pozycje to drobna korekta:
1. Japonia
2. Niemcy
3. Austria
4. Polska
5. Słowenia
6. Norwegia
(16.02.2014, 20:24)
zxcvbnm_9999
Tak naprawdę jakby Kubacki poprawił wybicie żeby go nie znosiło na lewo to też byłby dobry.
(16.02.2014, 20:22)
kratistos
1. Niemcy
2. Japonia
3. Austria
4. Polska
5. Slowenia
6. Norwegia
(16.02.2014, 20:16)
Leć Kamil
Wszystko się tutaj w Sochi wywróciło do góry nogami jeśli chodzi o szanse medalowe. Przed igrzyskami było: Austria/Niemcy + bardzo mocna Słowenia no i Polska Japonia, Norwegia z troszkę mniejszymi szansami na brąz. Teraz to Japonia wydaje sie faworytem, podczas gdy Niemcy z Austriakami skaczą słabiej od nas, Japonii i trochę lepiej od Słowenii.
(16.02.2014, 20:11)
fanskosków
@GXXF
Chciałbym mieć Twój optymizm, ale spójrzmy prawdzie w oczy:
Morgenstern - mimo, że jest po straszliwym upadku to musiałoby się coś stać, żeby nie zrobił "swojego". Pamiętajmy, że to ostatnia szansa AUT na medal na tych IO.
Kraus - on pewnie skoczy najlepiej w tej grupie, rekordzista obiektu (tak wiem, że miał wiatr pod narty, ale chłopak daje radę w tym sezonie)
Kranjec - jest najlepszy w tej grupie, ale ma kontuzje, więc nie można po nim oczekiwać zbyt wiele, ale pewnie i tak da z siebie jak najwięcej i odda przyzwoity skok.
Takeuchi, Fannemel i Hajek też prezentują się przyzwoicie.

Realnie myśląc, Piotrek pokona tylko Kima, Fairalla, Korka, Romashova i Määttä, a i to nie jest do końca takie pewne.
Jednak mam nadzieję, że się mylę i wydarzy się cud.
(16.02.2014, 20:09)
Będzie medal
Jak ja uwielbiam czytać komentarze osób które sami nie radzą sobie w życiu a w internecie chcą pokazać, że są mądrzejsi od Łukasza Kruczka. Ludzie, czy wam się wydaje, że trener celowo wstawia do składu Żyłę aby chłopaki nie zdobyli medalu? Dwa lata temu Fortuna też mówił,że Kruczek nie nadaje się na trenera. Dzisiaj odszczekuje te słowa jak potulny piesek!
(16.02.2014, 20:08)
hmm
Tak mysle ze bedzie:
1.Japonia (zdominujom konkurs)
2. Niemcy (raczej tak bo Freund I Kraus, w sumie Kraus trafil na super wiatr)
3. Polska (no Stoch napewno, kot I ziobro po 128m powinno byc dobrze, tylko Zyla nie ma formy ale kto wie?
4. Slowenia (tylko w sumie Prevc ale Kranjec jest nadal niezly)
5. Austria (diethart bez formy I schliri tak jakos slabo, ale hayboeck moze namieszac)
6. Norwegia (bardal I fannemel)
(16.02.2014, 20:06)
Adą
tylko Murańka
(16.02.2014, 20:03)
Leć Kamil
oholender - Bardziej mnie szokuje fakt, o którym tutaj już tutaj pisałem nie raz, że drużynowy konkurs przeprowadzany jest tylko na skoczni dużej. Indywidualnie skaczemy na k-95 oraz k-125, dlaczego więc nie skakać drużynowo na obydwu skoczniach? Oczywiście szkoda tym bardziej, że na normalnej skoczni mielibyśmy pewny medal, zaryzykuję nawet stwierdzenie nie-brąz.
(16.02.2014, 19:59)
GXXF
Żyła nie ma mocnych rywali w grupie, więc może nie straci za dużo, bo Morgenstern skacze słabo, wiadomo dlaczego, Kraus słaby psychicznie, może nie wytrzymać, Kranjec z kontuzją i Takeuchi z Japończyków najsłabszy
(16.02.2014, 19:56)
Zakrza2
"Czego nie ma konkursu na IO na mamuciej skoczni?"
Co to znaczy?
(16.02.2014, 19:54)
Leć Kamil
Szkoda Dawida. W przeciwieństwie do Piotrka Żyły, nie uzyskanie przez Dawida awansu do serii finałowej na normalnej skoczni było spowodowane niespotykanie wysokim poziomem jaki trzeba było uzyskać żeby awansować do 2 serii (powyżej punktu K) + nagłą zmianą belki oraz warunków. 'Ofiara systemu, nie swojego skoku' jak to określił trener Kruczek. Skok Dawida w pierwszym konkursie był naprawdę przyzwoity. 97.5m to wynik, który w żadnym wypadku nie przyniósł mu wstydu, za to wczorajsze 118m Piotrka Żyły było kiepskim wynikiem. Warunki warunkami, Kot miał dużo gorsze a mimo to pokazał, że można oddać przynajmniej przyzwoity odległościowo skok. Przyznam się, że podejrzewałem, że tak to sie dla Dawida skończy. Piotrek dostał nominację na dużą skocznie, skacząc dosłownie minimalnie lepiej od Dawida na treningach a skoro startuje indywidualnie - można było sie domyślać, że wystartuje i drużynowo na tej samej skoczni. Ufam jednak Łukaszowi Kruczkowi, udowodnił, że zna sie na rzeczy dużo lepiej niż my wszyscy więc pomimo, że jestem fanem Kubackiego (nie wiem dlaczego) to przyjmuję decyzję trenera wiedząc, że wie o skokach nieporównywalnie więcej ode mnie. Podobną postawę sugeruję wszystkim krzykaczom, adwokatom Klemensa Murańki. Miał swoją szansę w drużynówce w Zakopanem i zepsuł nam konkurs. Chłopak ma czas, pojedzie na IO jeszcze nie raz. Łukasz wie co robi, szkoda po prostu trochę Kubackiego. Pojechał, oddał niezły skok pechowo nie awansując (to naprawdę anomalia, żeby z poprawnie wylądowanym 97.5m na normalnej skoczni nie wejść do 2 serii) co okazało sie jego jedynym skokiem na IO.
(16.02.2014, 19:54)
Jaro
@oholender
A ile znasz mamucich skoczni w Soczi (lub w ogóle w Rosji)?
(16.02.2014, 19:53)
Natka
tak szczerze powiedziawszy zarówno Żyła jak i Kubacki są mega przeciętni-żeby nie powiedzieć inaczej. Treningi to inna para kaloszy. Bardzo kibicuje naszej drużynie i chciałabym by wywalczyli sobie chociaż brązowy medal -ale trzeba spojrzeć na to trzeźwym okiem -nie mamy czwartego zawodnika, który oddałby 2 równe skoki:( Jednak to jest olimpiada i wszystko tu jest możliwe!
(16.02.2014, 19:53)
oholender
Czego nie ma konkursu na IO na mamuciej skoczni?
(16.02.2014, 19:52)
aaa
1. NIEMCY
2. JAPONIA
3. POLSKA
4. AUSTRIA
5. SŁOWENIA
6. NORWEGIA
7. CZECHY
8. FINLANDIA
9. ROSJA
10. KOREA
11. KANADA
12. USA
(16.02.2014, 19:52)
Kimedis
Medal pa pa. Żyła zawali
(16.02.2014, 19:49)
adad
1. JPN (bardzo możliwe, jeżeli psychicznie wytrzymają)
2. GER (4 bardzo równych)
3. POL (2x Mistrz Olimpijski, Kot i Ziobro równi i jedynie Żyła może nas rozczarować, oby na plus)
4. AUT
5. SLO (bez Kranjca mają po medalu, bo on skacze teraz na pół gwizdka a Tepes jak pieter
(16.02.2014, 19:48)
dag57
Zakrza2
W 100% zadzam sie z toba.
(16.02.2014, 19:48)
fanskoków
Decyzja na pewno była trudna, czy najlepsza trudno powiedzieć. Tak naprawdę zarówno Kubacki jak i Żyła skaczą słabo, na zasadzie jak wyjdzie to wyjdzie. Jednak przestańcie w końcu z tym Murańką, bo on jest też słaby, na chwilę obecną nie potrafi nawet stanąć na podium PK (nie licząc loteryjnego konkursu), także tam właśnie jest jego miejsce, jak będzie regularnie wśród najlepszych PK to można myśleć o czymś wyższej rangi. Może kiedyś będzie i dobrym skoczkiem, ale teraz też jest słaby i na IO nie zasługuje, co potwierdził zawodząc potrójnie (PŚ Zakopane druż., MSJ ind., MSJ druż.)
(16.02.2014, 19:47)
kasztelan
Macie błąd. Nie D. Ziobro tylko J. Ziobro
(16.02.2014, 19:45)
buchcio
A nie można po prostu poczekać do jutra z tymi waszymi werdyktami ,ocenami. Będzie medal to super a stać nasz na medal a jak nie będzie to też nic wielkiego się nie stanie to jest sport tu się wszytko może wydarzyć. Trzeba po prostu kibicować i wierzyć w naszych a będzie naprawdę bardzo dobrze :)
(16.02.2014, 19:35)
kolomib
1. Austria. Bo mają najmocniejszą i najrówniejszą reprezentację.
2. Słowenia. Bo mają Prevca i Damjana w formie, Kranjec przyzwoity, jedynie Tepes to słaby punkt.
3. Polska. Bo mamy mistrza Kamila, pewnego Ziobrę i Kota a Żyła też zaczyna skakać dobrze.
4. Japonia. Mają drużynowo silniejszą kadrę od nas, ale serce patriotyczne ;D
(16.02.2014, 19:34)
Kuba 4
Moim zdaniem o zloto walczą trzy lub dwie ekipy zaleznie od Żyly/ Kota. Japonia i Niemcy maja rowne składy stojace na wysokim poziomie, do tego Polacy. Ziobro i Stoch raczej pewni (Ziobro dobra psycha i rowny, Stoch- chyba zbędny moj komentarz). Kot skacze w miarę równo, ale dzisiejsze treningi nie dają wielkiej satysfakcji, ale mam nadzieje ze Maciek się wyzbiera. Żyla myslę że też potrafi się skupic na te 2 skoki i druzyny nie zawiedzie, wystarczą skoki po 126- 127 metrow i będzie ok. Także Japonia, Niemcy, Polska- to jest podium, nei koniecznie w takiej kolejności jak podalem. Na czwartym i piątym Austria i Slowenia. W ekipie Austri Morgi jest niepewny- zresztą trudno sie dziwić i Diethart z Schlirim nie napawają optymizmem, widac zresztą że Gregor troszke się wypalił. Co do Sloweńców to wiadome że kranjec neico zgubil tą wysoka dyspozycję przez upadek, Tepes może im zawalić cały konkurs. Na dalszych pozycjach widze Norwegów, Czechów, walczących o awans z Rosjanami Finów. Out zapewne USA, Kanada, Korea- chociaz niespodzianki mile widziane. To moje zdanie i myslę że atk ten konkurs będzie wyglądal. Oczywiście jako kibic wierzę że Polakow stać na zloto przy dobrej dyspozycji, ale nei chcę zapeszać, czy też się nakręcać, bo nie chciałbym poźneij zbędnęgo rozczarowania. :D
(16.02.2014, 19:33)
Zakrza2
@marmi, bzdury to Ty piszesz. Wziął Kubackiego, żeby udawał kartofle w pierwszej serii. Tyle to i Klimek by potrafił.
Tylko, że Klimek za jakiś czas będzie świetnie skakał, a Kubacki nigdy nie będzie nawet średniakiem.
(16.02.2014, 19:33)
nieznany
Czy to jest oficjalna lista startowa? Odprawa techniczna będzie dopiero o 21.00
(16.02.2014, 19:31)
marmi
@Zakrza2: bzdury, nie świadczy to o żadnym przyznaniu się do błędu.
Na oceny poczekajmy do jutra, ale jeśli będzie źle to nie będzie świadczyć, że Murańka powinien jechać. Tego się nigdy nie dowiemy jakby skoczył (podobnie jak Kubacki). Mógłby skoczyć dobrze, ale byłoby spore ryzyko, że któryś skok zawali lub skoczy 2x przeciętnie bo jest niestety niestabilny i nieodporny psychicznie. Na takie ryzyko nie ma w drużynówce miejsca.
Oczywiście każdy może zawalić lub mieć pecha z warunkami, ale ryzyko z tymi, którzy jutro wystąpią jest mniejsze.
(16.02.2014, 19:22)
aa
jpn
ger
aut
slo
pol
nor
cze
fin
(16.02.2014, 19:22)
andbal
Biorąc pod uwagę skoki treningowe, kwalifikacyjne, konkursowe i dzisiejsze treningowe na dużej skoczni murowanym faworytem do złota jest Japonia. Na srebro mają duża szansę Niemcy. Nam przyjdzie zapewne walka o brąz z Austrią. Słowenia się nie liczy (patrz dzisiejsze treningi), zaś Norwegowie dziś sciemnili. Co pokażą jutro? Zobaczymy
(16.02.2014, 19:21)
Pawmak
Przestańcie już z tym Murańką! Murańka na CoC w Brotterode - 4., 6. i 18 (Hula był dzisiaj lepszy, a na treningach to nawet Zapotoczny skakał na czołówkę). Tydzień temu w Iron Mountain wygrał loteryjny pierwszy konkurs, a w drugim 14. po fatalnym drugim skoku. Myśli ktoś, że Kubacki by gorzej skakał?
Kubacki i Żyła są porównywalni i w sumie niewiele gorsi od Kota i Ziobry, tylko nierówni. Wybór był trudny i każda decyzja byłaby kontrowersyjna. Ale myślę, że Żyła się zmobilizuje na drużynowy.
(16.02.2014, 19:21)
nieznany
Lepiej powinien wziąć Kubackiego skacze przeciętnie ale powtarzalnie. Żyła w pierwszym skoku przeskoczy skocznie a w drugiej spadnie na bule.
(16.02.2014, 19:19)
misterangelo
Zawsze za dużo chcecie a potem rozczarowanie Polacy zawalczą o brąz , Austria i Japonia po za zasięgiem z Niemcami i Słoweńcami powalczymy.
Pozdrawiam
(16.02.2014, 19:17)
Ola
może dobra decyzja, może nie, ale tak czy siak damy radę! :) jestem pewna jutrzejszego podium:

1. Polska
2. Japonia
3. Słowenia

tak będzie, trzymać kciuki! :D
(16.02.2014, 19:16)
Zakrza2
Tym sposobem pan Trener przyznaje się do błędu jakim było powołanie Kubackiego zamiast Murańki.
Bardzo bym chciał, żeby powiedział to wprost. Jest świetnym trenerem, a przyznając się wprost pokazałby jeszcze większą klasę.
(16.02.2014, 19:11)
Maqur
dobra decyzja,
Kubacki i Zyla skacza na rownym poziomie, ale ten drugi jednak bardziej zasluguje na wystep w druzynowce, dzisiaj skakał stabilnie i moze bez rewelacji, ale duzych strat nie mial. Mysle że co do medalu w druzynie, wszystko bedzie zalezec od Kota i Ziobry, wiemy że Piotrek skoczy troszke słabiej, wiemy że Kamil to nadrobi, a ta dwojka musi wspiąć sie na wyzyny swych umiejetności, oby mieli troszke wiecej szczescia z warunkami niz wczoraj.

o złoto powalczą Niemcy, Japonczycy, Polacy,
w okolicach podium mogą znalezc sie jeszcze Austria i Norwegia,
Slowenia ktorej duza czesc ludzi po zawodach w Sapporo i Willingen przyznawała pewny medal a moze nawet złoto nie bedzie sie liczyc, podobnie jak rok temu na MS.

1. Polska
2. Japonia
3. Austria
4. Niemcy

typy patriotyczne :) a co!
(16.02.2014, 19:09)
Mm
Bez problemow konkurencji o medal bedzie ciezko :D ale pozyjemy zobaczymy
(16.02.2014, 19:08)
muciek
Żyła jest dużo słabszy od Kubackiego :(
(16.02.2014, 19:07)
kapi
Musi być złoto,bo jak nie teraz to kiedy ??!!
(16.02.2014, 19:03)
xyz
Ma być... wszystko się należy... To nie są maszyny. Oni też na pewno chcą zdobyć medal, a Ty zastanów się dwa razy zanim coś napiszesz... Jak nie będzie medalu to też będą wielcy i tyle
(16.02.2014, 19:03)
Drabi
Czarno to widzę...
Kubacki > Żyła
Ale obym się mylił :)
(16.02.2014, 19:01)
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby komentować:
Kategorie użytkowników
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Kot, Żyła, Ziobro, Stoch w konkursie drużynowym (lista startowa)
Kot, Żyła, Ziobro, Stoch w konkursie drużynowym (lista startowa)

Kot, Żyła, Ziobro, Stoch w konkursie drużynowym (lista startowa)

Przekaż 1,5% podatku na rehabilitację syna naszego redaktora - Adam Mysiak
Reklama
Typer - typuj wyniki skoków narciarskich
Reklama
krzesła biurowe Warszawa
Cookies
Ten portal korzysta z plików cookies w celu umożliwienia pełnego korzystania z funkcjonalności serwisu, dopasowania reklam oraz zbierania anonimowych statystyk.
Obsługę cookies możesz wyłączyć w ustawieniach Twojej przeglądarki internetowej.
Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
Administratorem danych osobowych, udostępnionych przez Klienta, jest 10 OFFICE Paweł Stawowczyk. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu identyfikacji użytkowników piszących komentarze, w celu obsługi konkursów, w celu wysyłki wiadomości drogą mailową itp. i nie będą w żaden inny sposób archiwizowane, gromadzone lub przetwarzane.
Publikowane materiały mogą zawierać Piksel Facebooka i inne technologie śledzenia, stosowane za pośrednictwem stron internetowych osób trzecich.
ukryj ten komunikat na stałe »
copyright © 2000-2024 10office.pl
Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Facebooku Obserwuj Skokinarciarskie.pl na Twitterze RSS na Skokinarciarskie.pl - newsy o skokach narciarskich