Puchar Świata w Wiśle!
Opublikowano: 19 stycznia 2011, 18:39
30 komentarzy - dołącz do dyskusji »
Autor: Paweł Stawowczyk
Źródło: wiadomość Polska The Times
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (30)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Agnieszka Gryczkowska
25.03.2011, 20:56
Sprzedam 3 bliety GOŚĆ (MIEJSCA SIEDZĄCE) umożliwiające uczestnictwo w Konkursie Skoków do Celu Adama Małysza. Cena nominlana jednego biletu 150,00 zł. Odbiór biletów w Zakopanem
509-634-364
509-634-364
Boro
20.01.2011, 16:14
@kzez1986
Skocznia w Wiśle ma oświetlenie, odbyły się tam nocne konkursy LGP i PK.
Skocznia w Wiśle ma oświetlenie, odbyły się tam nocne konkursy LGP i PK.
piotr186
20.01.2011, 16:06
A najlepiej to poczekać z tymi nerwami -zwłaszcza z twoimi do ogłoszenia przez FIS kalendarza PŚ na przyszły sezon (choćby nieoficjalnego) z uwzględnionym konkursem w Wiśle
piotr186
20.01.2011, 15:38
Zważ też ze na TCS na pokonanie dwóch tras porównywalnej odległości do trasy Wisła-Zakopane (czyli Oberstdorf - Ga-Pa, i Innsbruck-Bischofshofen) dano aż 3 dni
(29 grudnia - 1 stycznia)
(3 stycznia - 6 stycznia) w tym po jednym dniu (30 grudnia i 4 stycznia) gdzie zupełnie nie było żadnych treningów kwalifikacji i zawodów.
(29 grudnia - 1 stycznia)
(3 stycznia - 6 stycznia) w tym po jednym dniu (30 grudnia i 4 stycznia) gdzie zupełnie nie było żadnych treningów kwalifikacji i zawodów.
piotr186
20.01.2011, 15:32
czarnylis
Ja w przeciwieństwie do ciebie cały czas mieszkam w okolicach Wisły. Wieć wiem lepiej od ciebie jak wygląda droga z Wisły przez Szczyrk.
Co do dat konkursów TCS - pomylłem się, zdarza się jak się pisze "z głowy"
Ale te daty które ty podałeś tym bardziej potwierdzająca moją tezę -nigdy nie organizuje się dwóch konkursów w dwóch różnych miejscach dzień po dniu. Zawsze to minimum dwa dni.
Wiem że nie jesteś w stanie dotrzeć różnicy miedzy samym tylko treningiem i kwalifikacjami w jednym dniu a rozgrywaniem w tym dniu także konkursu.
Ja w przeciwieństwie do ciebie cały czas mieszkam w okolicach Wisły. Wieć wiem lepiej od ciebie jak wygląda droga z Wisły przez Szczyrk.
Co do dat konkursów TCS - pomylłem się, zdarza się jak się pisze "z głowy"
Ale te daty które ty podałeś tym bardziej potwierdzająca moją tezę -nigdy nie organizuje się dwóch konkursów w dwóch różnych miejscach dzień po dniu. Zawsze to minimum dwa dni.
Wiem że nie jesteś w stanie dotrzeć różnicy miedzy samym tylko treningiem i kwalifikacjami w jednym dniu a rozgrywaniem w tym dniu także konkursu.
czarnylis
20.01.2011, 14:00
@Piotr
Coś dużo tych przejęzyczeń jak na studenta. A za "tw0oja małostkowość i zwyczajny brak rozumu i kultury" bardzo dziękuję. W przeciwieństwie do mnie, jesteś bardzo mądry, merytoryczny i wyjątkowo kulturalny.
Skąd wziąłeś te daty? Nie dość, że nie pasują do zawodów to pominąłeś kwalifikacje na które też trzeba dojechać, ale pewnie to tylko takie twoje przeoczenie, a moje czepianie i małostkowość. Wybacz o najinteligentniejszy, że podam prawidłowe daty.
Oberstdorf
28-kwali
29-konkurs
Ga-Pa
31-kwali
1-ko nkurs
Innsbruck
2 -kwali
3-konkurs
Bischo
5-kwali
6-konku rs
Kwali w Harrachovie były planowane pierwotnie na 7, a na 8-9 konkursy i słusznie przeniesiono kwalifikacje na dzień konkursowy bo tego by było za dużo w tak krótkim czasie. Wcześniej na 10 dni, 8 było skokowych na czterech różnych skoczniach! Mieli do tego dołączyć jeszcze 3 na piątej skoczni? Dobrze, że poszli po rozum do głowy i zrobili dzień wolnego.
Niecierpliwi e czekam na odpowiedź na pytanie, ile razy pokonywałeś trasę Wisła-Zakopane skoro tak fachowo się o niej wypowiadasz?
Dodatkow o proszę o rozszyfrowanie tego zdania bom ja głupi przecie i nie mogę tego zrozumieć- "Rożnica w jakości dróg Polskich i austriackich/Niemieckich (a nawet czeskich) jest tak oczywista ze ty nawet jej nie zauważasz"
NAWET ja jej nie zauważam? Choć oczywista? Czy to komplement, czy obraza, wyjaśnij proszę. Przy okazji ja (w przeciwieństwie do ciebie) byłem w lecie w Wiśle na konkursie i wiem jak się z niego wyjeżdża w stronę Szczyrku, i wiem jaka jest specyfika naszych górskich dróg bo poruszam się po takowych codziennie.
Piotrze, a ty masz w ogóle prawo jazdy?
Coś dużo tych przejęzyczeń jak na studenta. A za "tw0oja małostkowość i zwyczajny brak rozumu i kultury" bardzo dziękuję. W przeciwieństwie do mnie, jesteś bardzo mądry, merytoryczny i wyjątkowo kulturalny.
Skąd wziąłeś te daty? Nie dość, że nie pasują do zawodów to pominąłeś kwalifikacje na które też trzeba dojechać, ale pewnie to tylko takie twoje przeoczenie, a moje czepianie i małostkowość. Wybacz o najinteligentniejszy, że podam prawidłowe daty.
Oberstdorf
28-kwali
29-konkurs
Ga-Pa
31-kwali
1-ko nkurs
Innsbruck
2 -kwali
3-konkurs
Bischo
5-kwali
6-konku rs
Kwali w Harrachovie były planowane pierwotnie na 7, a na 8-9 konkursy i słusznie przeniesiono kwalifikacje na dzień konkursowy bo tego by było za dużo w tak krótkim czasie. Wcześniej na 10 dni, 8 było skokowych na czterech różnych skoczniach! Mieli do tego dołączyć jeszcze 3 na piątej skoczni? Dobrze, że poszli po rozum do głowy i zrobili dzień wolnego.
Niecierpliwi e czekam na odpowiedź na pytanie, ile razy pokonywałeś trasę Wisła-Zakopane skoro tak fachowo się o niej wypowiadasz?
Dodatkow o proszę o rozszyfrowanie tego zdania bom ja głupi przecie i nie mogę tego zrozumieć- "Rożnica w jakości dróg Polskich i austriackich/Niemieckich (a nawet czeskich) jest tak oczywista ze ty nawet jej nie zauważasz"
NAWET ja jej nie zauważam? Choć oczywista? Czy to komplement, czy obraza, wyjaśnij proszę. Przy okazji ja (w przeciwieństwie do ciebie) byłem w lecie w Wiśle na konkursie i wiem jak się z niego wyjeżdża w stronę Szczyrku, i wiem jaka jest specyfika naszych górskich dróg bo poruszam się po takowych codziennie.
Piotrze, a ty masz w ogóle prawo jazdy?
piotr186
20.01.2011, 13:21
czarnylis
Wiedziałem ze tw0oja małostkowość nie przepuści okazji aby robić temat z drobnego przejęzyczenia.
Zawody tCS:
30 grudnia
1 stycznia
4 stycznia
6 stycznia
Rożnica w jakości dróg Polskich i austriackich/Niemieckich (a nawet czeskich) jest tak oczywista ze ty nawet jej nie zauważasz, ale przede wszystkim - tam są autostrady a u nas no cóż na trasie Wisła - Zakopane nie ma ani centymetra autostrady.
Po drugie w TCS nie było zawodów dzień po dniu a jedynie treningi i kwalifikacje. A tu mówimy o opchnięciu dzień po zawodów w Wiśle nie tylko treningów i kwalifikacji ale także zawodów.
I tak pomiędzy Oberstdorfem a Ga-Pa jest mniej więcej tak sam odległość jak miedzy Wisła Zakopanemu, a trasa Oberstdorf - Ga-pa trwa 1,5 godziny, Polska - o całą godzinę więcej.
Natomiast miedzy Ga-Pa a Innsbruckiem jest tylko 68 km.
Wiedziałem ze tw0oja małostkowość nie przepuści okazji aby robić temat z drobnego przejęzyczenia.
Zawody tCS:
30 grudnia
1 stycznia
4 stycznia
6 stycznia
Rożnica w jakości dróg Polskich i austriackich/Niemieckich (a nawet czeskich) jest tak oczywista ze ty nawet jej nie zauważasz, ale przede wszystkim - tam są autostrady a u nas no cóż na trasie Wisła - Zakopane nie ma ani centymetra autostrady.
Po drugie w TCS nie było zawodów dzień po dniu a jedynie treningi i kwalifikacje. A tu mówimy o opchnięciu dzień po zawodów w Wiśle nie tylko treningów i kwalifikacji ale także zawodów.
I tak pomiędzy Oberstdorfem a Ga-Pa jest mniej więcej tak sam odległość jak miedzy Wisła Zakopanemu, a trasa Oberstdorf - Ga-pa trwa 1,5 godziny, Polska - o całą godzinę więcej.
Natomiast miedzy Ga-Pa a Innsbruckiem jest tylko 68 km.
kzez1986
20.01.2011, 13:16
Wisła jest dość daleko od Zakopanego (prawie 150 km), a więc murowane 3-4 godziny jazdy samochodem. W sumie na trasie między piątkiem a sobotą będzie masakra. Jedyne na co można liczyć to, że niektórzy przenocują w Wiśle i rano pojadą do Zakopanego, a inny do Zakopanego na nocleg.
Chyba skocznia w Wiśle nie ma sztucznego oświetlenia, więc konkurs nie będzie mógł być nocny. Nie sądzę aby inwestowali w to. Jeżeli konkurs w Wiśle utrzyma się na dłużej, będzie, to Małysz po zakończeniu kariery będzie mógł być przedskoczkiem. Będzie miał blisko :)
Chyba skocznia w Wiśle nie ma sztucznego oświetlenia, więc konkurs nie będzie mógł być nocny. Nie sądzę aby inwestowali w to. Jeżeli konkurs w Wiśle utrzyma się na dłużej, będzie, to Małysz po zakończeniu kariery będzie mógł być przedskoczkiem. Będzie miał blisko :)
damien7777
20.01.2011, 11:34
Zajefajnie!
Tylko liczyłem że Wisła zorganizuje 2 konkursy w inny weekend niż Zakopane :) Ale dobre i to.
Myślę ze dla zawodników przejazd to nie problem , wkońcu to są zawodowcy ;) ale dla kibiców to tak , bedą musieli się szybko uwijać.
Tylko liczyłem że Wisła zorganizuje 2 konkursy w inny weekend niż Zakopane :) Ale dobre i to.
Myślę ze dla zawodników przejazd to nie problem , wkońcu to są zawodowcy ;) ale dla kibiców to tak , bedą musieli się szybko uwijać.
czarnylis
20.01.2011, 11:06
@Piotr186
Przyznam się, że pojęcia nie mam co się stało "zarodnikom". Słabe mam pojęcie o botanice, ale nie wydaje mi się by zima była dobrą porą dla zarodników. Może podaj dokładnie o jakim gatunku mówimy to sprawdzimy w googlach jak to jest z danymi zarodnikami w zimie. Nie wiem również dlaczego "odwalono" kwalifikacje i treningi. Czy to jest może zwrot potoczny sugerujący nieprzykładanie się do wykonywanej czynności? A może zasiali zarodniki na zeskoku i nie chcieli ich od razu rozjeździć nartami? Wybacz, ale naprawdę nie wiem.
Jednakoż jeśli chodziło ci o ZAWODNIKÓW i ODWOŁANE treningi oraz kwalifikacje, to może miało to związek z wyczerpującym T4S i zmęczeniem po nim, gdzie konkurs w jeden dzień i kwali w następny na innej skoczni nie stanowił problemu. Może nie chcieli przedłużać tego maratonu. Jednak przed weekendem Wisła-Zakopane takowych turniejów brak. Powiedz mi ile razy jechałeś trasą Wisła-Zakopane, że tak dobrze wiesz jak długo się jedzie?
Kilka tysięcy to jest właśnie pojemność Malinki. Ludzie z Polski zjadą się od razu do Zakopanego i mniemam iż wielu wyjątków od tego nie będzie. Na konkurs w Wiśle zjada się miejscowi. Zamiast się cieszyć, że będziesz miał PŚ pod domem, to jeszcze szukasz dziury w całym. Ale fakt. Dla ciebie to i tak bez różnicy, bo przed telewizor droga zawsze taka sama.
Przyznam się, że pojęcia nie mam co się stało "zarodnikom". Słabe mam pojęcie o botanice, ale nie wydaje mi się by zima była dobrą porą dla zarodników. Może podaj dokładnie o jakim gatunku mówimy to sprawdzimy w googlach jak to jest z danymi zarodnikami w zimie. Nie wiem również dlaczego "odwalono" kwalifikacje i treningi. Czy to jest może zwrot potoczny sugerujący nieprzykładanie się do wykonywanej czynności? A może zasiali zarodniki na zeskoku i nie chcieli ich od razu rozjeździć nartami? Wybacz, ale naprawdę nie wiem.
Jednakoż jeśli chodziło ci o ZAWODNIKÓW i ODWOŁANE treningi oraz kwalifikacje, to może miało to związek z wyczerpującym T4S i zmęczeniem po nim, gdzie konkurs w jeden dzień i kwali w następny na innej skoczni nie stanowił problemu. Może nie chcieli przedłużać tego maratonu. Jednak przed weekendem Wisła-Zakopane takowych turniejów brak. Powiedz mi ile razy jechałeś trasą Wisła-Zakopane, że tak dobrze wiesz jak długo się jedzie?
Kilka tysięcy to jest właśnie pojemność Malinki. Ludzie z Polski zjadą się od razu do Zakopanego i mniemam iż wielu wyjątków od tego nie będzie. Na konkurs w Wiśle zjada się miejscowi. Zamiast się cieszyć, że będziesz miał PŚ pod domem, to jeszcze szukasz dziury w całym. Ale fakt. Dla ciebie to i tak bez różnicy, bo przed telewizor droga zawsze taka sama.
piotr186
20.01.2011, 09:57
Boro
I to jest rozsądne podejście i ja tak też proponowałem:) I tka jest powszechna praktyka w takich sytuacjach w kalendarzu PŚ.
I to jest rozsądne podejście i ja tak też proponowałem:) I tka jest powszechna praktyka w takich sytuacjach w kalendarzu PŚ.
Polonus
20.01.2011, 09:37
Proponuję inaczej:
1 tydzień: czwartek - Hakuba, sobota i niedziela - Zakopane
2 tydzień: czwartek Wisła
sobota i niedziela - Sapporo
I ile czasu na czytanie w podróży. Można zaległości ponadrabiać.
1 tydzień: czwartek - Hakuba, sobota i niedziela - Zakopane
2 tydzień: czwartek Wisła
sobota i niedziela - Sapporo
I ile czasu na czytanie w podróży. Można zaległości ponadrabiać.
piotr186
20.01.2011, 09:26
czarnylis
Skoro tak to ja się pytam co takiego stało się zarodnikom że odwalono treningi i kwalifikacje w Harrachovie które miały być następny dzień po Bischofshofen???
no i chyba mylisz się co do kibiców - "Kilkaset"? - do Wisły przyjedzie przynajmniej kilka tysięcy a spora część jeśli nie większość pojedzie potem do Zakopanego.
No i 2,5 godziny są nierealne aby przejechać.
Skoro tak to ja się pytam co takiego stało się zarodnikom że odwalono treningi i kwalifikacje w Harrachovie które miały być następny dzień po Bischofshofen???
no i chyba mylisz się co do kibiców - "Kilkaset"? - do Wisły przyjedzie przynajmniej kilka tysięcy a spora część jeśli nie większość pojedzie potem do Zakopanego.
No i 2,5 godziny są nierealne aby przejechać.
Boro
20.01.2011, 09:09
Ja bym to zrobił tak:
Czwartek
17:00 - konkurs w Wiśle
Sobota
13: 00 - kwalifikacje
17:00 - konkurs w Zakopanem
Niedziela 10:00 - kwalifikacje
14:00 - 2. konkurs w Zakopanem
Tak było kiedyś robione z japońskimi konkursami, że w czwartek była Hakuba, a w sobotę i niedzielę Sapporo. Tylko, że tam dużo, dużo mniej kibiców przychodziło.
Czwartek
17:00 - konkurs w Wiśle
Sobota
13: 00 - kwalifikacje
17:00 - konkurs w Zakopanem
Niedziela 10:00 - kwalifikacje
14:00 - 2. konkurs w Zakopanem
Tak było kiedyś robione z japońskimi konkursami, że w czwartek była Hakuba, a w sobotę i niedzielę Sapporo. Tylko, że tam dużo, dużo mniej kibiców przychodziło.
czarnylis
20.01.2011, 07:25
@Piotr
Myślałem, że jeździsz tą trasą przynajmniej z kilka razy w miesiącu, że wiesz jak jest trudna do przebycia, a tu proszę, wiedza z google hahaha
W Wiśle będzie na pewno konkurs wieczorny. Po nim skoczkowie do kwater i późnym wieczorem lub w nocy wyjadą do Zakopanego. Kibice też pojadą w nocy? Wątpię. Wątpię czy w ogóle pojadą bo na Malinkę zapewne przyjdą głównie miejscowi i góra kilkaset widzów zdubluje się w Zakopanem.
Wróćmy do zawodników. Niechby jechali te twoje 2,5 godziny, to co im się stanie w wygodnych samochodach? Mogą się nawet zdrzemnąć. Najpóźniej o 1-2 w nocy ładują się do łóżek. Na Wielkiej Krokwi pojawią się dopiero popołudniu. Faktycznie logistyczne maximum. Trzeba będzie sprowadzić wojskowych speców od taktyki by sobie poradzić.
Przy okazji bardzo się cieszę, że PŚ zawita do Wisły i nie ucierpi na tym Zakopane (choć może nie będą zadowoleni w TZN, bo za kwalifikacje osobno nie zedrą, a i wymuszony niedzielny termin też za bardzo nie pasi).
Tylko żeby do przyszłego roku wyciąg na Malince naprawili :)
Myślałem, że jeździsz tą trasą przynajmniej z kilka razy w miesiącu, że wiesz jak jest trudna do przebycia, a tu proszę, wiedza z google hahaha
W Wiśle będzie na pewno konkurs wieczorny. Po nim skoczkowie do kwater i późnym wieczorem lub w nocy wyjadą do Zakopanego. Kibice też pojadą w nocy? Wątpię. Wątpię czy w ogóle pojadą bo na Malinkę zapewne przyjdą głównie miejscowi i góra kilkaset widzów zdubluje się w Zakopanem.
Wróćmy do zawodników. Niechby jechali te twoje 2,5 godziny, to co im się stanie w wygodnych samochodach? Mogą się nawet zdrzemnąć. Najpóźniej o 1-2 w nocy ładują się do łóżek. Na Wielkiej Krokwi pojawią się dopiero popołudniu. Faktycznie logistyczne maximum. Trzeba będzie sprowadzić wojskowych speców od taktyki by sobie poradzić.
Przy okazji bardzo się cieszę, że PŚ zawita do Wisły i nie ucierpi na tym Zakopane (choć może nie będą zadowoleni w TZN, bo za kwalifikacje osobno nie zedrą, a i wymuszony niedzielny termin też za bardzo nie pasi).
Tylko żeby do przyszłego roku wyciąg na Malince naprawili :)
Jarek Gracka
20.01.2011, 07:14
:) zawsze mogą pociągiem jechać i przesiąść się w Tychach :) ugoszczę :D u Krwistego w Bielsku przesiadka jeszcze lepsza ;)
A tak poważnie, to fajny pomysł, tylko faktycznie będą mieli trochę kołomyi organizacyjnej, ale pomysł fajny zaiste.
A tak poważnie, to fajny pomysł, tylko faktycznie będą mieli trochę kołomyi organizacyjnej, ale pomysł fajny zaiste.
marmi
19.01.2011, 23:09
No to może Małysz poskacze jeszcze sezon, żeby wystąpić u siebie w PŚ? Oby, bo jakoś nie spodziewam się, żeby Stoch czy inny Polak był od niego do tego czasu lepszy...
piotr186
19.01.2011, 22:26
Wg. Gogole amps to ta trasa Wisła-Zakopane zajmuje 2,5 godziny ale
1) jest to liczone od rogatek do rogatek miasta a po obu miastach też trzeba trochę pojeździć co wydłuża czas
2) gogole maps liczy czas bardzo optymistycznie a trzeba jeszcze pamiętać że skoczkowie nie będą jednymi osobami poruszającym się po drodze.
3) trzeba jeszcze doliczyć jakieś 8-10 tys albo i więcej kibiców którzy też będą poruszać się na trasie Wisła-Zakopane.
Reas umując to optymistyczny czas przejazdu to minimum 3,5 godziny. No chyba ze skoczkowie będą jechać o północe wtedy ruch na drogach będzie względnie mały. Ale to raczej nierealny wariant.
1) jest to liczone od rogatek do rogatek miasta a po obu miastach też trzeba trochę pojeździć co wydłuża czas
2) gogole maps liczy czas bardzo optymistycznie a trzeba jeszcze pamiętać że skoczkowie nie będą jednymi osobami poruszającym się po drodze.
3) trzeba jeszcze doliczyć jakieś 8-10 tys albo i więcej kibiców którzy też będą poruszać się na trasie Wisła-Zakopane.
Reas umując to optymistyczny czas przejazdu to minimum 3,5 godziny. No chyba ze skoczkowie będą jechać o północe wtedy ruch na drogach będzie względnie mały. Ale to raczej nierealny wariant.
piotr186
19.01.2011, 22:20
uskotko
Wstyd to jesteś ty.
Nigdy się nie organizuje dwóch konkursów w dwóch różanych miejscach dzień po dniu. (zwyczajowo jest to 2 dni)
Jak myślisz dlaczego przeniesiono kwalifikacje i treningi przed pierwszym konkursie w Harrachovie?? bo wypadały dzień po dniu ostatniego konkursu TCS i brakowało czasu na
To wstyd ze nie wiesz jakie mamy drogi i możliwości.
To wstyd że uważasz że da się ją przejechać w dwie godziny.
Wstyd to jesteś ty.
Nigdy się nie organizuje dwóch konkursów w dwóch różanych miejscach dzień po dniu. (zwyczajowo jest to 2 dni)
Jak myślisz dlaczego przeniesiono kwalifikacje i treningi przed pierwszym konkursie w Harrachovie?? bo wypadały dzień po dniu ostatniego konkursu TCS i brakowało czasu na
To wstyd ze nie wiesz jakie mamy drogi i możliwości.
To wstyd że uważasz że da się ją przejechać w dwie godziny.
Małysz
19.01.2011, 21:58
powinien skakać do Sochi bo tam chociaż by nie zdobył złota czy medalu pokazał by się z klasą
jarosław
19.01.2011, 20:59
A.Tajner lepiej jakby w końcu zajoł sie nastepcami Adama Małysza, bo sam Adam nie bedzie skakał wiecznie a A.Tajner widać , że do tego dąży
Polonus
19.01.2011, 20:56
Żeby się dostać do Zakopca bez korków to kolumna o nazwie "PŚ" będzie musiała się przetransportować w godzinach antyszczytu. wychodzi na to, ze z Wisły wyruszą około 1 w nocy:)
.....
19.01.2011, 20:48
co do rozgrywania kiedy konkursow to sa organizatorzy by to zlatwic...mozna tylko spekulowac
;)
19.01.2011, 20:47
wow to rewelacyjna wiadomosc ze uzyskalismy prawo do odbycia sie skokow zarowno w Wisle obiekt ten zdecydydowanie spelnia wymogi i mysle ze atmosfera bedzie na skoczni taka sama jak w zakopanem super super super!!
uskotko
19.01.2011, 20:19
@piotr186
Chyba mało się orientujesz w PŚ, skoro nie wiesz, że konkursy od czasu do czasu organizuje się w różnych miejscowościach - i często nawet w różnych krajach. Tak samo jak mało się orientujesz w geografii ojczyzny, żeby nie wiedzieć o odległości dzielącej te dwa miasta. Ale wstyd... Dwugodzinna podróż autem jeszcze żadnemu skoczkowi nie zaszkodziła... Potwornie zmęczeni, dobre sobie.
Chyba mało się orientujesz w PŚ, skoro nie wiesz, że konkursy od czasu do czasu organizuje się w różnych miejscowościach - i często nawet w różnych krajach. Tak samo jak mało się orientujesz w geografii ojczyzny, żeby nie wiedzieć o odległości dzielącej te dwa miasta. Ale wstyd... Dwugodzinna podróż autem jeszcze żadnemu skoczkowi nie zaszkodziła... Potwornie zmęczeni, dobre sobie.
piotr186
19.01.2011, 20:01
Najlepiej by było jakby konkurs w Wiśle był w środę a w Zakopanem piątek,sobota lub czwartek w Wiśle i sobota,niedziela w Zakopanem
Dwa dni przerwy nie będzie budził kłopotów logistycznych i tak się zwykle praktykuje (np. Kussamo i Kuopio w tym seoznie)
Dwa dni przerwy nie będzie budził kłopotów logistycznych i tak się zwykle praktykuje (np. Kussamo i Kuopio w tym seoznie)
piotr186
19.01.2011, 19:59
Ale ogólnie to bardzo się cieszę że będzie PŚ w Wiśle:)
piotr186
19.01.2011, 19:29
Ciekawe czy ktoś pomyślał że nie możliwe jest logistyczne przejechanie z Wisły do Zakopanego z dnia na dzień bez uszczerbku na samopoczuciu skoczków. .
Otóż to niemożliwe, chyba że chcemy żeby do Zakopanego skoczkowie przyjechali i skakali co gorsza potwornie zmęczeni.
A treningi i kwalifikacje w Zakopanem muszą przecież już w piątek rano rozegrane. A konkurs w Wiśle będzie zapewne wieczorny (nocny)
Otóż to niemożliwe, chyba że chcemy żeby do Zakopanego skoczkowie przyjechali i skakali co gorsza potwornie zmęczeni.
A treningi i kwalifikacje w Zakopanem muszą przecież już w piątek rano rozegrane. A konkurs w Wiśle będzie zapewne wieczorny (nocny)
uskotko
19.01.2011, 19:03
Aż się z tego zrobi Poland Tour ;>
Labrador
19.01.2011, 18:44
No to Adaś jeszcze przynajmniej jeden sezon poskacze ;)