Trzech pewniaków na loty w Harrachovie
Opublikowano: 5 stycznia 2011, 10:45
19 komentarzy - dołącz do dyskusji »
Autor: Paweł Stawowczyk
Źródło: wiadomość Onet.pl
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (19)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
McArti
06.01.2011, 14:50
Ljoekelsoey nie pojechał do Liberca i wtedy dwa razy wygrał Ahonen.
daf
06.01.2011, 07:35
A gdyby tak, dajmy na to, pojechał do Harrachowa i skręcił kostkę... To nawet na podium PŚ by nie był... Gdybanie nie ma sensu.
A co do Japonii to okazuje się, że obsada może wcale nie być taka słaba. Póki co jedynie Finowie deklarują okrojony skład (bez Ahonena i Hautamaekiego), za to z Ollim.
A co do Japonii to okazuje się, że obsada może wcale nie być taka słaba. Póki co jedynie Finowie deklarują okrojony skład (bez Ahonena i Hautamaekiego), za to z Ollim.
kaban
06.01.2011, 00:49
ljokelsoja w tym sezonie nie było w harahovie gdzie ahonnen dwa razy
kamisos
05.01.2011, 21:09
Nie, przepraszam, właśnie patrzę na ten zeson i okazuje się, że Ljoekelsoey nawet wygrał te zawody w Sapporo. Nie wiem skąd to przekonanie u mnie, ale ktoś mnie kiedyś przekonywał o opisywanej przeze mnie sytuacji. Może chodziło o inne konkursy...
Zbity z tropu
05.01.2011, 21:08
@kamisos
W 2004 Ljoekolsoey pojechał do Sapporo (wtedy przegrał o 10pkt.) i wygrał 2 konkursy, poza tym w Hakubie był 7. więc w Hakubie musiał być 4 lub wyżej żeby wygrać KK
W 2004 Ljoekolsoey pojechał do Sapporo (wtedy przegrał o 10pkt.) i wygrał 2 konkursy, poza tym w Hakubie był 7. więc w Hakubie musiał być 4 lub wyżej żeby wygrać KK
kamisos
05.01.2011, 21:03
Odnośnie tego, że Małysz chce jechać do Sapporo (bardzo dobrze), należy jeszcze przypomnieć, że w jednym z sezonów Ljoekelsoey nie pojechał do Sapporo i w generalce przegrał z Ahonenem 10 pkt. A wystarczyło 2 razy zająć 25 miejsce lub raz 20.
daf
05.01.2011, 14:51
@piotr186
Fajnie, że sprostowałeś sprawę z nickiem, bo ja od razu poznałem Twoją robotę (nie ukrywam, że kluczowe były tu słowa: "Psamitem" "an" oraz "stornie", mocno poparte całokształtem)...
Fajnie, że sprostowałeś sprawę z nickiem, bo ja od razu poznałem Twoją robotę (nie ukrywam, że kluczowe były tu słowa: "Psamitem" "an" oraz "stornie", mocno poparte całokształtem)...
piotr186
05.01.2011, 14:44
Coś poknociłem z nickem miał być piotr186:)
Fanka
05.01.2011, 14:32
Mylisz się Adam jadąc na MŚ do Japonii miał dokładnie 234 pkt straty, możesz to sprawdzić dokładnie. Tu na tej stornie
Przejżę też moje archiwa nagrań:) Psamitem jak an możliwościami odrobienia straty rozważali na Polsacie w wydarzeniach i tam też podawali ile wynosi ta stara.
Ale raczej było tak jak mówce i jak się da sprawdzić- 234 pkt w momencie wylotu do Japonii. w 2007 roku.
Co do wieku na mamutach - owszem ogranicznyli wiek ale tylko dla przedskoczków, skoczek to może nawet w wieku 15 lat na mamucie skakać.
Przejżę też moje archiwa nagrań:) Psamitem jak an możliwościami odrobienia straty rozważali na Polsacie w wydarzeniach i tam też podawali ile wynosi ta stara.
Ale raczej było tak jak mówce i jak się da sprawdzić- 234 pkt w momencie wylotu do Japonii. w 2007 roku.
Co do wieku na mamutach - owszem ogranicznyli wiek ale tylko dla przedskoczków, skoczek to może nawet w wieku 15 lat na mamucie skakać.
Fanka
05.01.2011, 14:04
Trzykropku, nie bij, że znowu Cię zaczepiam ;-). Ale czy przypadkiem po kilku ciężkich upadkach przedskoczków w Planicy w 2007 r. (juniorzy), nie wprowadzono przepisu, że na mamutach można skakać dopiero po ukończeniu 18 lat?
...
05.01.2011, 13:56
Moze kogos zdziwie dodając do wczesniejszego swoja wypowiedzia ale ja mamuta do Harrachova wyslalbym Muranke.Tak, zeby uczyl sie skakac na mamutach, on jest zawodnik lekki i bardzo dobrze technicznie skaczący, mógłby pokazać dobre skoki.Czemu stawiać na fuksniętego Hule jak można postawić na młodych juniorów.Nawet nie obraziłbym sie gdyby Byrt i Grzegorz Miętus wystartowali w Harrachovie.
daf
05.01.2011, 13:54
"(...) w Japonii zabraknie wielu skoczków z czołówki." A to wiadomo już konkretnie kogo? Póki co chyba tylko Finowe dość jasno zadeklarowali okrojony skład...
Co nie zmienia faktu, że zgadzam się z @Polonusem - cała ta wyprawa ma sens tylko pod warunkiem, że nie okaże się wycieczką turystyczną. Moim zdaniem Małysz powinien zwlekać z wylotem tak długo jak się da - być może prognozy będą dość jednoznaczne i ryzyko uda się zminimalizować.
Co nie zmienia faktu, że zgadzam się z @Polonusem - cała ta wyprawa ma sens tylko pod warunkiem, że nie okaże się wycieczką turystyczną. Moim zdaniem Małysz powinien zwlekać z wylotem tak długo jak się da - być może prognozy będą dość jednoznaczne i ryzyko uda się zminimalizować.
...
05.01.2011, 13:38
Po co ten Hula tam znowu? Nie lepiej wysłac Kubackiego zeby sie uczył latać na mamucie.Wieksza bedzie korzysc niz z Huli napewno.
Fanka
05.01.2011, 12:22
@ spiecki9
Jednak troszkę poupieram się przy swoim. Kiedy Adam w sezonie 2006/2007 startował w Japonii miał rzeczywiście ponad 300 pkt straty do lidera PŚ Andersa Jacobsena. Natomiast w 2003 r. jego strata nie była aż tak duża. Pamiętam, że w Japonii zdobył 125 pkt (5. miejsce w Hakubie, 2 razy 6. miejsce w Sapporo), a na koniec sezonu S. Hannawalda wyprzedził o 122 pkt. (podczas konkursów w Japonii liderem PŚ był Janne Ahonen) Więc gdyby nie występ w Japonii, zdobyłby Puchar, ale na pewno z o wiele większymi nerwami.
Pozdrawiam.
Jednak troszkę poupieram się przy swoim. Kiedy Adam w sezonie 2006/2007 startował w Japonii miał rzeczywiście ponad 300 pkt straty do lidera PŚ Andersa Jacobsena. Natomiast w 2003 r. jego strata nie była aż tak duża. Pamiętam, że w Japonii zdobył 125 pkt (5. miejsce w Hakubie, 2 razy 6. miejsce w Sapporo), a na koniec sezonu S. Hannawalda wyprzedził o 122 pkt. (podczas konkursów w Japonii liderem PŚ był Janne Ahonen) Więc gdyby nie występ w Japonii, zdobyłby Puchar, ale na pewno z o wiele większymi nerwami.
Pozdrawiam.
Polonus
05.01.2011, 12:17
Żeby tylko te konkursy się odbyły. Bo to dopiero byłby niewypał gdyby tam pojechał, posiedział trzy dni w hotelu,i wracał do Europy bez punktów. A to nie jest az takie niemozliwe. W Sapporo pogoda nie rozpieszcza. Dwa lata temu konkurs odwołano, w kilku innych przypadkach było tylko po jedenj serii, a w niezliczonej liczbie przypadków rządził wiatr.
spiecki9
05.01.2011, 12:14
@!Fanka
Al tutaj nie chodzi o sezon 2007.:)Taką stratę miał w sezonie 2002/2003 i gdyby nie starty w Japonii, to by nie było kryształowej kuli
Al tutaj nie chodzi o sezon 2007.:)Taką stratę miał w sezonie 2002/2003 i gdyby nie starty w Japonii, to by nie było kryształowej kuli
pp
05.01.2011, 11:35
3 PEWNIAKOW PLUS
- ZYLA
- SLIZ
- i Jakub Kot ale on niestety nie wystapi bo jest na fis cup
- ZYLA
- SLIZ
- i Jakub Kot ale on niestety nie wystapi bo jest na fis cup
Fanka
05.01.2011, 11:21
cyt. po występach w Japonii i kolejnych dobrych skokach zdobył kryształową kulę.
Tylko, że te dobre występy w Japonii to były MŚ, a ich wyniki nie liczą się do PŚ. Ale może chodzi o motywację. Poza tym - im więcej Adama na skoczniach, tym dla nas - kibiców - lepiej. BTW, ta wspaniała pogoń za Andersem i jej kapitalny finał w Planicy - to był miodzio!
Tylko, że te dobre występy w Japonii to były MŚ, a ich wyniki nie liczą się do PŚ. Ale może chodzi o motywację. Poza tym - im więcej Adama na skoczniach, tym dla nas - kibiców - lepiej. BTW, ta wspaniała pogoń za Andersem i jej kapitalny finał w Planicy - to był miodzio!
Glon
05.01.2011, 11:14
Morgi też chyba leci do Japonii.