2 Polaków zamiast 4 w konkursach PŚ
Opublikowano: 11 kwietnia 2003, 00:00
31 komentarzy - dołącz do dyskusji »
Autor: Stawy
Źródło: wiadomość na podstawie Sport
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (31)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
bebe
17.04.2003
popieram to co napisal PAN EDZIO !
henio
14.04.2003
Sobczyk i Rutkowski chcieli skakać w Planicy !Mam obawę czy w tej sytacji będą oni i pozostali utalentowani juniorzy dopuszczeni do startu w PK. Przecież Mateja,Pochwała powinni walczyć o 10m w PK - Mateja zresztą miał szanse już w br wejść do pierwszej 10PK ale nie potrzebnie po sukcesach wygraniu 1 konkursu i 2x3m w Zakopcu został z PK wycofany. Tajner na pewno na PL wystawi na dwa pozostałe miejsca W.iT.Tajnerów
aleksia
13.04.2003
No to w takim razie możemy się już pożegnać z polskimi skoczkami, bo pewnie już nigdy nie wystapia w PŚ. Tylko Adaś i Marcinek będą nas reprezentowali. A co z konkursami drużynowymi? Nie bedzie Polaków? :(((((((
szuflada
13.04.2003
co??? tylko dwuch wnerwiła mie ta Francja
Q
13.04.2003
no i teraz w COC zamiast juniorow beda skakac mateja, skupien i tonio Igdzie ta szansa dla zdolniejszych??? hmm??
Emu
12.04.2003
@ asia - nie ma p[rzywilejów za jednego skoczka, nie mówiąc już, że "dowolnej liczby" nikt nie ma.
Czy w końcu jednak tym totalnym outsiderom obcięli do jednego? Jeśli tak, to ja mam doprawdy dosyć tego sportu, zabawa elity zostaje...
Czy w końcu jednak tym totalnym outsiderom obcięli do jednego? Jeśli tak, to ja mam doprawdy dosyć tego sportu, zabawa elity zostaje...
asia gg1303730
12.04.2003
To jest oczywiste, że w taki sposób pozbawia się pokazania prawdziwych, światowych skoków młodym, niedoświadczonym skoczkom i jednocześnie pozbawia ich to drogi na szczyt. Za tak wspanialego ARCYMISTRZA ADAMA powinniśmy móc wystawic dowolną liczbę skoczków.
Aura Maria della Mir
12.04.2003
to zamyka toniowi droge do kariery !!! tak nie mozna!! taki orzel skokow narciarskich sie zmarnuje!!! SKANDAL!!!
Dziku
12.04.2003
Nie wiem czy to dobry pomysł?
V.I.P.
12.04.2003
szkoda , ze tajner nie ma wiekszej rodziny, widzielibysmy w tedy wiecej wspanialych skokow w wykonaniu niezwykle utalentowanych skoczkow , takich jak tonio
Apolinary T
12.04.2003
Nareszcie sukcesy Tajnera zostały należycie ocenione!
obawiam się że na GP nie pojedzie Bachleda (bo ma złe warunki fizyczne)a aktualnie najlepsi będą: Tonio i W.Tajner.
obawiam się że na GP nie pojedzie Bachleda (bo ma złe warunki fizyczne)a aktualnie najlepsi będą: Tonio i W.Tajner.
M&Ms
12.04.2003
Świetny pomysł! PŚ jest dla najlepszych skoczków
Serek
12.04.2003
Uważam że to dobry pomysł!
Bartek
12.04.2003
To jest bez sensu! Wiadomo, że ci którzy zdobyli najwięcej punktów w poprzednim sezonie są teoretycznie najlepsi, ale.. tylko teoretycznie! Przecież nie można wykluczyć że tacy zawodnicy jak Jussilainen, Hocke, Alborn czy Jones wrócą do wysokiej formy, albo pojawią się nowe talenty, a nie będą mogli wystartować, bo w poprzednim sezonie spisywali się słabo, albo nie skakali. Poza tym zamyka się szansę pokazania zawodnikom ze słabszych państw, którzy nie zawsze muszą być słabsi od tych z czołówki. Bywały w poprzednim sezonie konkursy w których punktowali Estończycy, podczas gdy np. Hannawald nie wchodził do trzydziestek. Co prawda jest jeszcze COC, ale tam też pewnie będą dominować zawodnicy z Austrii, Niemiec, Finlandii, przez co zawodnicy z Estonii, Kazachstanu, USA, Rosjii czy Polski nie będą mieli szans na starty.
Emu
11.04.2003
Mattia - ale na szczęście nie ma jeszcze ograniczenia liczby miejsc w kwalifikacjach. Na TCS albo mistrzostwach pojawia się nieraz nwet i 80-90 skoczków...
Mattia
11.04.2003
Według mnie, to nie jest zły pomysł. Owszem, po części jest to odbieraniem szansy skoczkom słabszym... Ale trzeba popatrzeć na to z innej strony: ci słabsi, nie dość, że i tak nie mają szansy na sukces, to jeszcze blokują miejsca innym zawodnikom znacznie lepszym od nich. Czy to jest sprawiedliwe? Na pewno nie mniej niż nowe zasady.
OrFo
11.04.2003
hmm.. trudniej sie będzie przebić.. ale może będą sie w takim razie bardziej starać.. jak ktos chce skakać w pś to rzeczywiście musi się zasłużyć - i to, że coc w końcu będzie miał wieksze znaczenie tez mi sie podoba. szkoda polaków na razie, ale nic straconego.
KoRdEliA
11.04.2003
MOZE I NIE SKACZA NIEKTORZSY NAJLEPIEJ, ALE TO BEDZIE BEZ SENSU.PRZECIEZ FAJNIE JEST ZOBACZYC CHOCIAZ W KWALIFIKACJACH JAKIEGOS ZAWODNIKA.I ZECZYWISCIE KTO POZA MALYSZEM JEST DOBRY Z POLAKOW? CO STANIE SIE Z POLSKIMI SKOKAMI GDY ADAM SKONCZY KARIERE?BO KIEDYS NIESTETY TO SIE STANIE. BEDZIEMY MOGLI KIBICOWAC TYLKO NAJLEPSZYM ZAWODNIKOM ZAGRANICZNYM?
KoRdEliA
11.04.2003
MOZE I NIE SKACZA NIEKTORZSY NAJLEPIEJ, ALE TO BEDZIE BEZ SENSU.PRZECIEZ FAJNIE JEST ZOBACZYC CHOCIAZ W KWALIFIKACJACH JAKIEGOS ZAWODNIKA.I ZECZYWISCIE KTO POZA MALYSZEM JEST DOBRY Z POLAKOW? CO STANIE SIE Z POLSKIMI SKOKAMI GDY ADAM SKONCZY KARIERE?BO KIEDYS NIESTETY TO SIE STANIE. BEDZIEMY MOGLI KIBICOWAC TYLKO NAJLEPSZYM ZAWODNIKOM ZAGRANICZNYM?
Emu
11.04.2003
Toteż nie jestem bardzo przeciwna tej decyzji. Od drużyn takich jak Włochy czy Holandia różni nas "tylko" to, że oprócz tłumku skoczków kiepskich dziwnym kaprysem losu ;) mamy jednego z najlepszych skoczków na świecie. Jak widać, dużej kwoty startowej sam Małysz nam nie wyskacze.
A swoją drogą mam wrażenie, że u niemałyszowej części kadry ;) coś jest nie tak z wytrzymałością. Początek sezonu był naprawdę niezły, a potem już im dalej, tym gorzej.
A swoją drogą mam wrażenie, że u niemałyszowej części kadry ;) coś jest nie tak z wytrzymałością. Początek sezonu był naprawdę niezły, a potem już im dalej, tym gorzej.
philippe
11.04.2003
* nawet na coc w usa
philippe
11.04.2003
fakt. podobnie jest w kombi.. tam takie zaleznosci wystepuje miedzy psa i psb. poza tym mysle, ze nie ma co rzucac nazwiskami... a kasa na kadre b sie znajdzie. w tym sezonie bylismy nawet na coc i prawie wszytskich w europie, brakowalo nas tylko na tych zawodach, ktorych terminy kolidowali z mp...
mysle, ze takie uwarynkowania wzmacnia pozycje coc..
mysle, ze takie uwarynkowania wzmacnia pozycje coc..
Q
11.04.2003
i tu tez napisze , ze to glupi pomysl!!!
to bedzie poczatek konca skokow, bo kogo procz niemcow i austriakow beda obchodzic zawody w ktorych wystepuja sami niemcy i austriacy (no, moze 1czy 2 finow...)
a poza tym podobnie juz jest w kombinacji norweskiej
to bedzie poczatek konca skokow, bo kogo procz niemcow i austriakow beda obchodzic zawody w ktorych wystepuja sami niemcy i austriacy (no, moze 1czy 2 finow...)
a poza tym podobnie juz jest w kombinacji norweskiej
Emu
11.04.2003
Ja tylko mam nadzieję, że rzeczywiście będą wysyłać skoczków na COC. Bo póki co mają pieniądze głównie na Małysza, a na resztę kadry, kontynental, kombinację, biegi, narciarstwo alpejskie (etc. - lista długa) z rzadka jakieś resztki z pańskiego stołu. Teraz to goraniczenie kwoty startowej powinno ich jakoś zmobilizować. A jak nie, to skoki w Polsce wyginą...
biskupka
11.04.2003
panie edziu mój Mateja jest ok. co do reszty to podpisuję się rękami i nogami.
Stawy
11.04.2003
@nie zgadzam się - chyba Słoweńców miałeś na myśli??
@fanka - przecież już tak jest u nas jak we Włoszech. gdzie Ty masz oczy? Jakoś Thurnbichler, Morgenstern, Hafele, Forfang przebili się dobrymi występami w COC do PŚ.
Jeśli nie odnosi się sukcesów wśród gorszych zawodników, to nie ma szans odniesienia ich wśród najlepszych!!! Nie łudź się! Jeśli chcesz oglądać popisy Tonia, czy Jaafsa 100 metrów na K185 to proszę bardzo.
Jeśli mają talent i są dobrzy przebiją się! Gwarantuje!
@fanka - przecież już tak jest u nas jak we Włoszech. gdzie Ty masz oczy? Jakoś Thurnbichler, Morgenstern, Hafele, Forfang przebili się dobrymi występami w COC do PŚ.
Jeśli nie odnosi się sukcesów wśród gorszych zawodników, to nie ma szans odniesienia ich wśród najlepszych!!! Nie łudź się! Jeśli chcesz oglądać popisy Tonia, czy Jaafsa 100 metrów na K185 to proszę bardzo.
Jeśli mają talent i są dobrzy przebiją się! Gwarantuje!
nie zgadzam sie
11.04.2003
i co zostanie 20 austriakow, 15 finow, 10 niemcow i norwegow, 6 slowakow, 3 japoncow i malysz, z czego 15 odpadnie w eliminacjach (głównie japonce i slowacy oraz coraz slabsi niemcy) i w konkursie oprocz malysza beda austriacy, finowie niemcy i norwegowie, wiec to nie bedzie puchar swiata, a co najwyzej puchar kilku narodow, bedziemy tez mogli po roku lub dwoch zapomniec o konkursach w polsce, czechach, slowacji wloszech, japoni, szwecji, czy usa (nikt nie zrobi konkursu gdy nie bedzie mogl wystawic reprezentanta, lub zaledwie 1 czy 2), a wtedy dowidzenia popularnosci skokow...
Yeffcia
11.04.2003
Chyba maj ą rację bo te nasze skoczki to sie ostatnio niczym szczególnym nie popisały. PŚ to konkurs dla najlepszych
fanka
11.04.2003
a gdzie oni w takim razie maja cwiczyc na pucharach kontynentalnych??? tam wszyscy sa dobrzy (3 miejsce R. Matei w tym roku) bo jest slabsza konkurencja Mysle ze prawdziwe skoki to te w PŚ nie zabierajmy slabszym skoczkom szansy trenowania na najelpszych skoczniach świata bo wkrotce bedzie mozna porownac polskie skoki do wloskich a Adaś bedzie jedynym skoczkiem jak Robetrto Cecon...
a to chyba nienajlepszy wynik
a to chyba nienajlepszy wynik
PAN EDZIO
11.04.2003
Może to zabrzmi niepatriotycznie - ale popieram!!Po kiego mamy się dalej wstydzić za te niezguły typu Skupień, Mateja czy Tonio...
stensi
11.04.2003
bez komentarza!!!