Sprawa konkursu kobiet na Olimpiadzie w sądzie
Opublikowano: 28 marca 2009, 20:37
17 komentarzy - dołącz do dyskusji »
Autor: Paweł Stawowczyk
Źródło: wiadomość PAP
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (17)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Skoczek120
01.04.2009, 17:41
Jeśli wszystko zakończy się fiaskiem, panienkom pozostanie na pociesznie drugi raz z rzędu MŚ.
Evill
30.03.2009, 20:04
@Mika
Ten komentarz był świetny :) Coś dla mnie :)
Ten komentarz był świetny :) Coś dla mnie :)
Mika
30.03.2009, 18:18
Anette Sagen super norweska skoczkinia jest od wielu lat doskonalym przykladem ze Girls muszä byc transmitowane w telewizji to jest przecierz oczywiste i to nie podlega zadnej dyskusji - jestem pewny ze wszyscy kibice swiata sä tego samego zdania - mam nadzieje ze Redakcja tego portalu jest wstanie to przekazac komitetowi olimpijskiemu.
Kojotkowski
30.03.2009, 18:01
Mam juz dosyc oglädania tych samych twarzy skoczköw meskich - jako man marze o skokach i lotach dziewczyn - girls w telewizji - moze wreszcie moje mazenie sie spelni
walczcie o to dziewczyny - ja jestem z wami.
walczcie o to dziewczyny - ja jestem z wami.
Mika
30.03.2009, 17:39
Girls powinny juz dawno skakac i fruwac pod okiem telewizji dlaczego az do roku 2009 byly i sa dyskryminowane to jest dla kibicuw absolutnie nie do przylencia i to jest wielka tajemnica telewizji swiatowej ktura musi byc koniecznie wyjasniona - dziewczyny powinny sie stanowczo tego domagac i ztym walczyc - wasz man.
PAULA
30.03.2009, 14:09
Tak, dziewczyny sa dyskryminowane
Skoczkinie narciarskie dobrze robią...ja je popieram
Dziewczyny powinny skakać na IO!!!
Skoczkinie narciarskie dobrze robią...ja je popieram
Dziewczyny powinny skakać na IO!!!
Evill
29.03.2009, 16:14
@Bartt
Gdyby tym "mądrym głowom" chodziło o bezpieczeństwo to możeby np. zakazali dziewczynom skakać na mautach. A że na IO nie ma mamutów, więc niebezpieczeństwo jest mniejsze, czyli nie wiadomo o co im chodzi...
A jeśli nie wiadomo o co chodzi...
Gdyby tym "mądrym głowom" chodziło o bezpieczeństwo to możeby np. zakazali dziewczynom skakać na mautach. A że na IO nie ma mamutów, więc niebezpieczeństwo jest mniejsze, czyli nie wiadomo o co im chodzi...
A jeśli nie wiadomo o co chodzi...
Bartt
29.03.2009, 16:03
Widziałem na youtube filmik gdzie jakieś mądre głowy wypowiadają się że skoki są zbyt niebezpieczną dyscypliną dla kobiet. To ciekawe, bo mi się zawsze wydawało że o wiele niebezpieczniejszą dyscypliną jest narciarstwo zjazdowe. Popatrzcie ilu zawodników/zawodniczek rocznie doznaje poważnych kontuzji, nierzadko oznaczających koniec kariery. W skokach takie sytuacje się praktycznie nie zdarzają.
Za mało startujących? A ile zawodniczek startuje w ski-crossie czy skeletonie? Za słaba konkurencja? W łyżwiarstwie figurowym jest węższe grono kandydatów do medali...
Za mało startujących? A ile zawodniczek startuje w ski-crossie czy skeletonie? Za słaba konkurencja? W łyżwiarstwie figurowym jest węższe grono kandydatów do medali...
Marti5
29.03.2009, 15:58
@Evill
Zgadzam sie w 100%
Zgadzam sie w 100%
Evill
29.03.2009, 11:20
@hmm
Dokładnie, patrz na program kombinatorów z Liberca, mieli różne dystanse i różne wielkości skoczni, ale kombinacja, biegi albo biathlon to dyscypliny z tradycjami. Ale kto wprowadził 5 dystansów dla short tracka to nie wiem. Pewnie ten sam co ustawiał taktykę na mecz z Irlandią Pólnocną :) Ale niech im tam bedzie, tylko powinni dać dziewczynom chociaż ten jeden konkurs. Chyba nie ma dla sportowca nic cenniejszego niz złoto/medal z IO, ba nawet niektóre zawodniczki wypowiadały sie ze ich marzeniem byłby sam udział. No ale pewnie jeszcze trochę sie zejdzie zanim pany z FIS czy MKOl zrozumieją że panie poswięcaja równie duzo co panowie dla skoków i latami pracują na swoją formę, której nie mogą pokazac przez tych z MkOl na ZIO :/
Dokładnie, patrz na program kombinatorów z Liberca, mieli różne dystanse i różne wielkości skoczni, ale kombinacja, biegi albo biathlon to dyscypliny z tradycjami. Ale kto wprowadził 5 dystansów dla short tracka to nie wiem. Pewnie ten sam co ustawiał taktykę na mecz z Irlandią Pólnocną :) Ale niech im tam bedzie, tylko powinni dać dziewczynom chociaż ten jeden konkurs. Chyba nie ma dla sportowca nic cenniejszego niz złoto/medal z IO, ba nawet niektóre zawodniczki wypowiadały sie ze ich marzeniem byłby sam udział. No ale pewnie jeszcze trochę sie zejdzie zanim pany z FIS czy MKOl zrozumieją że panie poswięcaja równie duzo co panowie dla skoków i latami pracują na swoją formę, której nie mogą pokazac przez tych z MkOl na ZIO :/
hmm
29.03.2009, 11:04
Trochę dziwne pytanie z tą Olimpiadą. Mnie nikt nie pyta, czy boks ma być na olimpiadzie.
Skoro ponad 10 tysięcy osób podpisało petycje o włączeniu skoków kobiet na IO, to znaczy że pewna część świata to popiera i dla nich ta konkurencja powinna być włączona.
Na Igrzyskach zamiast wymyślać po 10 konkurencji dla tych samych zawodników powinno sie rozszerzyć ilośc dyscyplin a ograniczać ilośc konkurencji w obrębie jednej dyscypliny skoro szukaja oszczędności.
Skoro ponad 10 tysięcy osób podpisało petycje o włączeniu skoków kobiet na IO, to znaczy że pewna część świata to popiera i dla nich ta konkurencja powinna być włączona.
Na Igrzyskach zamiast wymyślać po 10 konkurencji dla tych samych zawodników powinno sie rozszerzyć ilośc dyscyplin a ograniczać ilośc konkurencji w obrębie jednej dyscypliny skoro szukaja oszczędności.
Evill
29.03.2009, 10:52
Przepraszam że znowu ja ale w tej sprawie mam zamiar być aktywny gdyz w 100% popieram. Nie specjalnie mnie martwi ze w sondzie sporo osób jest na "nie", natomiast nie miec zdania to straszne. Na zachodzie w zadnej sondzie nie ma takiej opcji bo miec własne zdanie obowiązkiem obywatela jest :P
...
29.03.2009, 08:04
@marmi
Jest taka zasada, że jeśli dyscyplina jest olimpijska to musi mieć kategorię i m"ęską" i "żeńską".
A z drugiej strony co stoi na przeszkodzie by na razie na IO skoczkinie startowały razem ze skoczkami na K-85? Powinni startowac najlepsi z danego kraju a w takim razie na pewno by tam mogły skakac i Kanadyjki i Amerykanki, Holenderki czy Francuski.
Jest taka zasada, że jeśli dyscyplina jest olimpijska to musi mieć kategorię i m"ęską" i "żeńską".
A z drugiej strony co stoi na przeszkodzie by na razie na IO skoczkinie startowały razem ze skoczkami na K-85? Powinni startowac najlepsi z danego kraju a w takim razie na pewno by tam mogły skakac i Kanadyjki i Amerykanki, Holenderki czy Francuski.
marmi
28.03.2009, 23:45
O, petycja się odezwała :)
Nie wiem czy wiecie o tym, że warunkiem dopuszczenia określonej konkurencji do IO jest spełnienie ściśle określonych warunków MKOL jej popularności na świecie. Osobno dla kobiet i mężczyzn, ale trudno żeby było inaczej. Po prostu skoki kobiet nie spełniają tego warunku. Nie ma to nic wspólnego z dyskryminacją.
Nie wiem natomiast co przeszkadza Rogge w spotkaniu ze skoczkiniami.
Nie wiem czy wiecie o tym, że warunkiem dopuszczenia określonej konkurencji do IO jest spełnienie ściśle określonych warunków MKOL jej popularności na świecie. Osobno dla kobiet i mężczyzn, ale trudno żeby było inaczej. Po prostu skoki kobiet nie spełniają tego warunku. Nie ma to nic wspólnego z dyskryminacją.
Nie wiem natomiast co przeszkadza Rogge w spotkaniu ze skoczkiniami.
Petycja
28.03.2009, 22:22
wsj2010.com/
krwisty
28.03.2009, 22:10
Ja również tak jak @Evill popieram dziewczyny i chciałbym na Olimpiadzie zobaczyć moją faworytkę jest nią druga Amerykanka Jessica Jerome.W ogóle ciekawią mnie argumenty MKOL .Dlaczego tak opieszale działa na rzecz kobiet w skokach?Może myślą że dziewczyny mają jeszcze za słaby poziom?Wątpię ,bo na MŚ pokazały bardzo ładne skoki.W ogóle co to za zramolały dziad z tego Jacquesa Rogge'a.Przecież sam jest byłym sportowcem.Żeby nawet nie chcieć porozmawiać z zawodniczkami??Woli w sądzie z nimi rozmawiać przez swoich adwokatów czy jak?Jeżeli MKOl nie chce skoków kobiet na Olimpiadzie z powodów tak niegodziwych jak dyskryminacja kobiet to fakt ten powinien być nagłośniony we wszystkich telewizjach świata!!!
Evill
28.03.2009, 21:47
Co to za durny komentarz? Temat jest wbrew pozorom poważny (podobnie jak brak skoków dziewczyn w Polsce) i całkowicie popieram skoki pań na IO. Strasznie chciałbym zobaczyć rewanż za Liberec w którym Anette przegrała złoto przez głupie noty od głupich sędziów. Ale taki poważny rewanż :) Jeśli jest jakaś petycja pod którą mógłbym sie podpisać proszę o informacje.