Plaga upadków - kontuzja Schlierenzauera
Opublikowano: 26 marca 2009, 10:43
63 komentarze - dołącz do dyskusji »
Autor: Paweł Stawowczyk
Źródło: wiadomość Interia.pl + PAP
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (63)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
hiaa
28.05.2011, 23:05
I wyszedł z tego. Dobrze, bo nikomu tego nie życzę. Ale tak osobiście to go nienawidzę! Przepraszam jego fanów za te słowa, ale jest rozpieszczonym dzieciakiem reklamującym kiełbaski. Który myśli że każda Polka pójdzie z nim do łóżka. Jego zdaniem jesteśmy po prostu "szma...tami" . I pomyśleć że wcześniej go lubialam. Jeszcze raz przepraszam wszystkich jego fanów, za tą falę nienawiści.
soyerro
03.04.2009, 16:38
Wiem, że to okrutne co mówię, ale jeśli Gregorowi zlecą dwa miesiące przygotowań do sezonu w szpitalu, to Adam będzie miał jednego rywala mniej. :-)
Evanna
28.03.2009, 20:56
Mówiąc szczerze- mógł w sezonie a nie teraz, jeśli już musiał. Przyznam że jestem raczej jego przeciwniczką niż zwolenniczką, ale mimo wszystko niech wraca do zdrowia. Spodziewam się, że w przyszłym sezonie już tak dobrze skakał nie będzie. Ale sprawa jest otwarta.
FallenAngeel
28.03.2009, 19:12
Nie no nic do niego nie mam i oczywiście nie jest fajnie jak KTOKOLWIEK upada na skoczni. Ale osobiście nie za bardzo go lubię ( nie wiem czemu ) ale to nie znaczy, że chce żeby się zabił na tej skoczni :) To tyle...to tylko moje zdanie...nie musicie się z tym zgadzać.
Jasiek96
28.03.2009, 00:44
@Artello
Rozumiem, że jesteś wielkim fanem monotonnii sezonu, i wolałbyś, żeby w kółko wygrywał jeden zawodnik (najlepiej koffany Gregorek, no nie?), ale trudno, w końcu ta przewspaniała passa musiała się skończyc.
I jeszcze jedno: mnie ciebie też szkoda. Miło ci, no nie?
Szkoda mi Was ludzie. Nie wszystkich, oczywiście. Tylko tych, którzy wychwalają pod niebiesia oraz śpiewają zwycięskie peany pod adresem wspaniałego Gregorka, Szlirusia, Grzesia, Przystojniaczka, KoFfANegO GRzeSiA, czy jak tam go nazywacie.
Rozumiem, że jesteś wielkim fanem monotonnii sezonu, i wolałbyś, żeby w kółko wygrywał jeden zawodnik (najlepiej koffany Gregorek, no nie?), ale trudno, w końcu ta przewspaniała passa musiała się skończyc.
I jeszcze jedno: mnie ciebie też szkoda. Miło ci, no nie?
Szkoda mi Was ludzie. Nie wszystkich, oczywiście. Tylko tych, którzy wychwalają pod niebiesia oraz śpiewają zwycięskie peany pod adresem wspaniałego Gregorka, Szlirusia, Grzesia, Przystojniaczka, KoFfANegO GRzeSiA, czy jak tam go nazywacie.
Artello
27.03.2009, 22:13
Szkoda mi takich osób jak: Anty Schlieri lub Jasiek96
Każdy z nas jest człowiekiem i każdy żyje w społeczeństwie powinniśmy w tej sytuacji pisaćć dużo ciepłych słów do Gregora by jak najszybciej powrócił do zdrowia. Ja osobiście nie jestem jego zwolennikiem ani przeciwnikiem, jednak chciałbym (pewno większa ilość osób na tej stronie też) by Schlieri wrócił do skakania, ale żeby już nie odnosił tak ogromnych sukcesów jak w tym sezonie. Niech jeszcze trochę starzy wyjadacze się po radują typu Małysz, być może Ahonen. Liczę na to by Adaś pobił lub zbliżył się do rekordu Nykaenen'a.
Każdy z nas jest człowiekiem i każdy żyje w społeczeństwie powinniśmy w tej sytuacji pisaćć dużo ciepłych słów do Gregora by jak najszybciej powrócił do zdrowia. Ja osobiście nie jestem jego zwolennikiem ani przeciwnikiem, jednak chciałbym (pewno większa ilość osób na tej stronie też) by Schlieri wrócił do skakania, ale żeby już nie odnosił tak ogromnych sukcesów jak w tym sezonie. Niech jeszcze trochę starzy wyjadacze się po radują typu Małysz, być może Ahonen. Liczę na to by Adaś pobił lub zbliżył się do rekordu Nykaenen'a.
Żaneta
27.03.2009, 20:06
Przesadzacie...
Kasia
27.03.2009, 18:52
jak można pisać takie okrutne rzeczy??
Anty schlieri
27.03.2009, 16:37
jupi !!! upadł hahaha :D:D:D
Evill
27.03.2009, 14:36
Przy czym jest to też dziesiątka jako tako współczesna, nie napastowałem Wirkoli, Engana, Brantzaega, Rekhnagela, Raszki czy Kaikonnena :)
Evill
27.03.2009, 13:05
Dla mnie najlepsza dziesiątka skoczków w historii (może bez kolejności) to: Małysz, Nykanen, Aho, Weissflog, Funaki, Goldi, Vettori, Aschenbach, Schmidt, Felder.
marmi
27.03.2009, 10:22
Hmm, zobaczymy czy i jak Gregor będzie skakał latem, to się oceni czy kontuzja wpłynęła na jego formę.
Co do ankiety to oczywiste, że gwiazdy tego sezonu są tu niezasłużenie. Moim zdaniem powinna być tzw. wielka czwórka + Goldberger + "inny skoczek".
Co do ankiety to oczywiste, że gwiazdy tego sezonu są tu niezasłużenie. Moim zdaniem powinna być tzw. wielka czwórka + Goldberger + "inny skoczek".
xxx
27.03.2009, 08:58
ojej, biedny sliniaczek:)))
piękna
27.03.2009, 08:27
wspuczuje biedny Gregorek
g
27.03.2009, 03:17
@Jasiek96:
brawo, to było żenujące... :/ to tak, jak byłam na skokach w Zakopanym, kiedy spadł Mazoch, a weseli panowie za mną wrzeszczeli przy każdym skoku (prócz Polaków) "do wora" :/ zgroza mnie bierze :/
brawo, to było żenujące... :/ to tak, jak byłam na skokach w Zakopanym, kiedy spadł Mazoch, a weseli panowie za mną wrzeszczeli przy każdym skoku (prócz Polaków) "do wora" :/ zgroza mnie bierze :/
Blondi
26.03.2009, 22:39
On jest świetny i po każdym upadku sie szybko pozbiera!!!
Jasiek96
26.03.2009, 21:38
Dobrze mu tak, ha ha! Nawygrywał się cały sezon, to teraz niech da szansę innym!
kaban
26.03.2009, 21:34
czyli schnirenazuer pewnie sie skonczył
piwo
26.03.2009, 20:09
Schlierenzauer prawdopodobnie będzie miał od 6-8 tyg przerwy od treningów, spodziewałem się dłuższej przerwy
daf
26.03.2009, 19:26
I jeszcze w sprawie ankiety:
myślę, że powinna być zatytułowana jak doroczny plebiscyt "Przeglądu Sportowego" nie NAJLEPSZY a NAJPOPULARNIEJSZY. A żeby wyniki były miarodajne, trzebaby jeszcze zmienić ostani wyraz z HISTORII na W XXI WIEKU... Wówczas to ma sens. Dla tak postawionego pytania jak w ankiecie wyniki są do niczego.
myślę, że powinna być zatytułowana jak doroczny plebiscyt "Przeglądu Sportowego" nie NAJLEPSZY a NAJPOPULARNIEJSZY. A żeby wyniki były miarodajne, trzebaby jeszcze zmienić ostani wyraz z HISTORII na W XXI WIEKU... Wówczas to ma sens. Dla tak postawionego pytania jak w ankiecie wyniki są do niczego.
Marcelina
26.03.2009, 19:07
Tez mysle ze On wszytsko wytrzyma bo mimo wszystko to chyba silny Chłopczyk;*
Dziewczyna
26.03.2009, 19:06
Nie wierze...;(!.
czarnylord
26.03.2009, 19:04
o.O ciekawe, czy w następnym sezonie zdoła isę odbudowac, taka kontuzja nie dość, ze powoduje przerwanie w regularnych treningach, to może jeszcze zdołowac. Chociaż myśle, że Schlierenzauer wsyzstko wytrzyma.
Klaudia
26.03.2009, 19:04
biedny Gregor:(
NapiS
26.03.2009, 19:01
Ale mi teraz smutno...;(Mam nadzieje ze to nic powaznego i ze wszystko bedzie ok:)
Marcelina
26.03.2009, 18:43
Niech jak najeszybciej wraca do zdrowia!;*
xxxlajnaxxx
26.03.2009, 17:07
ojc;(
Evill
26.03.2009, 17:05
Skoczek którego pamieta więcej osób ma więcej głośów i takie są tej ankiety prawidłowości
xyz
26.03.2009, 17:03
Ale się musiał teraz Gregor w główkę pukać
Jaro
26.03.2009, 17:02
Ja też o ankiecie...
Nykaenen 8%, Weissflog 1%... tjaaa, albo głosujący mają jeszcze mleko pod nosem (co jest najbardziej prawdopodobne), albo zwyczajnie nie znają się na matematyce. Tak czy owak, ich opiniami nie należy zawracać sobie głowy : )
Nykaenen 8%, Weissflog 1%... tjaaa, albo głosujący mają jeszcze mleko pod nosem (co jest najbardziej prawdopodobne), albo zwyczajnie nie znają się na matematyce. Tak czy owak, ich opiniami nie należy zawracać sobie głowy : )
Evill
26.03.2009, 16:57
@Fanka
Wolfi zawsze był otoczony moją mocą, wiec sie zatrzymał, a co by było wolę nie myśleć. Ale sprawiedliwość dziejowa sprawiła ze lat parę później wygrał na wielkiej Krokwi
Wolfi zawsze był otoczony moją mocą, wiec sie zatrzymał, a co by było wolę nie myśleć. Ale sprawiedliwość dziejowa sprawiła ze lat parę później wygrał na wielkiej Krokwi
demol
26.03.2009, 16:19
Jaka szkoda :D
Discotronic
26.03.2009, 16:18
Nie za ciekawie :X Ale cóż lepiej, że doznał kontuzje teraz niż tuż przed sezonem bądź w ciągu...Austriacy mają świetną medycynę, poza tym jest młody więc szybciej się zregeneruje..oby :Q
krwisty
26.03.2009, 16:10
@Daf dlatego ja bym tych najlepszych Czyli Nykanena ,Weissfloga,Małysza i Ahonena razem do jednego worka wrzucił i do......muzeum ,niech młodzież taka jak Gregor się uczy hehe ;-)
krwisty
26.03.2009, 16:08
@Evil ja Cię do czegoś czymś nakłaniałem....upss to sorry siłą nie chciałem he he
Fanka
26.03.2009, 16:03
@ Evill
A czy pomyślałeś, co by się stało w Zakopanem w 2004 r., gdyby Wolfi nie zdołał zatrzymać się ok. 2 m. przed progiem skoczni?
A czy pomyślałeś, co by się stało w Zakopanem w 2004 r., gdyby Wolfi nie zdołał zatrzymać się ok. 2 m. przed progiem skoczni?
Evill
26.03.2009, 16:00
No to wkwestii listy się wypowiem: nikt nie ma tyle medali IO i MS co Nykanen, a w KK dorównuje mu tylko Małysz. Matti zreszta skończył mkarierę mając 26 lat z powodu kontuzji co ciekawe kolana, a powrót uniemozliwił mu nowy styl V. Więc jest największy, chociaż jakby tak Adam jeszcze wygrał parę PŚ i zdobył złoto IO to kto wie jakbym na to spojrzał. Teraz ciekawostka: łącznie z tytułami drużynowymi najwięcej tytułow MŚ ma Wolfgang Loitzl :)))
daf
26.03.2009, 15:54
A co do ankiety - nie ci winni, co klikają w ankiecie (wielu pewnie nie zdaje sobie sprawy jak swego czasu zdominował skoki Nykaenen) tylko ci, którzy te nazwiska zamieścili na liście!
Jak dla mnie nr1 to jednak ciągle zdecydowanie Fin choćby dlatego, że w wieku 24 lat (Małysz w tym wieku zaczynał swoje kilkuletnie rządy) to był już u schyłku kariery. Małysz, Ahonen i Weissflog za jego plecami, ale trudno wskazać tego z II miejsca, bo każdy z nich jest w czymś niekwiestionowanym królem na tle pozostałych (Weissflog - ma złota na ZIO; Ahonen - najwięcej podiów PŚ, Małysz - najwięcej KK)...
Jak dla mnie nr1 to jednak ciągle zdecydowanie Fin choćby dlatego, że w wieku 24 lat (Małysz w tym wieku zaczynał swoje kilkuletnie rządy) to był już u schyłku kariery. Małysz, Ahonen i Weissflog za jego plecami, ale trudno wskazać tego z II miejsca, bo każdy z nich jest w czymś niekwiestionowanym królem na tle pozostałych (Weissflog - ma złota na ZIO; Ahonen - najwięcej podiów PŚ, Małysz - najwięcej KK)...
Evill
26.03.2009, 15:51
@krwisty
Do mojego podejścia nieczułego nakłoniliście mnie sami :)
Do mojego podejścia nieczułego nakłoniliście mnie sami :)
Evill
26.03.2009, 15:48
Jeszcze raz ja: najważniejsze ze Loitzl ten sprzęt testował szczęśliwiej :)
@Fanka
Jak Ci idzie zapowiadana wcześniej przez Ciebie praca nad moją nieczułościa dla zwierząt? Bo jeżeli myślisz ze polubiłem psa Kranjca to niestety nie masz racji :P
@Fanka
Jak Ci idzie zapowiadana wcześniej przez Ciebie praca nad moją nieczułościa dla zwierząt? Bo jeżeli myślisz ze polubiłem psa Kranjca to niestety nie masz racji :P
krwisty
26.03.2009, 15:48
I nie będzie móg Gregor krzyczeć "Niemcy mnie biją!!" lub "Ratunku kalekę biją!!" albo " Co co ..no co słabszego bijecie?!!! " On musi dostać w najwyższej swojej formie od legend tego sportu.;-)))
daf
26.03.2009, 15:47
@Bartt
Zdaje się, że nie tylko Schmitt, ale i Spaeth i chyba Lindstroem (wtajemniczonych proszę o korektę) - ich przypadki pokazują, że powrót do wysokoiej formy jest sporą loterią, a podatność na urazy już znacznie większa (Spaeth - latem szalał, aż znów się połamał)...
Moim zdaniem teraz Morgi wyjdzie z cienia (chyba kiepsko sobie radził z rolą "drugiego" w kadrze i znów będzie błyszczał). Choć nie ukrywam, że jak dla mnie mógłby w tym cieniu pozostać już do końca kariery - swoje pięć minut miał, teraz niech inni "zażyją rozkoszy" :)
Zdaje się, że nie tylko Schmitt, ale i Spaeth i chyba Lindstroem (wtajemniczonych proszę o korektę) - ich przypadki pokazują, że powrót do wysokoiej formy jest sporą loterią, a podatność na urazy już znacznie większa (Spaeth - latem szalał, aż znów się połamał)...
Moim zdaniem teraz Morgi wyjdzie z cienia (chyba kiepsko sobie radził z rolą "drugiego" w kadrze i znów będzie błyszczał). Choć nie ukrywam, że jak dla mnie mógłby w tym cieniu pozostać już do końca kariery - swoje pięć minut miał, teraz niech inni "zażyją rozkoszy" :)
krwisty
26.03.2009, 15:46
@Evil poniekąd mogę zrozumieć Twoje podejście.Tylko ja się martwię i chcę żeby Gregor jak najszybciej doszedł do formy.Bo gdyby tak nigdy już nie skakał na najwyższym światowym poziomie ,to wszyscy inni Gregorolubni będą umniejszać dalej osiągnięcia Aho,Nykanena ,Małysza .Bedą wtedy w zaparte szli że jakby nie kontuzja ich ulubieńca, to on by wtedy pokazał Małyszowi i Aho oraz staremu Finowi Mattiemu co zrobiłby z ich rekordami.Już słyszę te śpiewy że Gregor by te rekordy wciągnął nosem ,przemielił i wypuścił innym otworem.A tak jak dojdzie do bardzo wysokiej formy w przyszłym sezonie, to będzie mógł legalnie od Małysza, czy Ahonena dostać baty ,z liścia, z półobrotu ,czyli tzw.mokrą płetwą bo gołej d.....;-)))))))))))))
kibic Adama Małysza i polskich skoczkow narciarskich
26.03.2009, 15:41
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia
i chcę żeby skakał w LGP
i chcę żeby skakał w LGP
Żaneta
26.03.2009, 15:36
niech szybko wraca do zdrowia. Biedny Schlieri :(
Evill
26.03.2009, 15:25
Wiem że jestem okropny, nieczuły i niesprawiedliwy, nie musicie tego pisać i tak znam zdanie społeczeństwa o mnie. Pozdrawiam
Evill
26.03.2009, 15:24
A Anette też sie rehabilituje z tą różnicą ze na kostkę, a nie kolano, więc podsumuje Wastak jak Wy mnie: nie ma się czym martwić ;)
Evill
26.03.2009, 15:22
Uwierzcie mi na słowo że bardziej sie przejmowałem siniakami Anette niż operacją Schlierenzauera. Ale takich przygód nikomu nie życze. Natomiast abstrachując od upadku, zgadzam się z @Orlo, gdzie Gregorkowi do Małysza czy Nykanena czy Ahonena.
Prawidłowy Elektryk
26.03.2009, 15:12
Yes! Yes! Yes! Mam nadzieję że już nie wróci na skocznie (Mamo! Mamo! A Olli mnie bije)
Dobrze mu!
Dobrze mu!
sss
26.03.2009, 14:08
U Gregor no szkoda zobaczymy co sie dalej wydarzy
Bartt
26.03.2009, 13:53
Na onecie napisali że to poważna sprawa - zerwanie więzadeł w kolanie. Z takimi kontuzjami to nie przelewki - o ile pamiętam to taki właśnie uraz zupełnie złamał karierę Martina Schmitta. Kontuzja ta może poważnie skomplikować przygotowania Gregora do sezonu olimpijskiego.
mala
26.03.2009, 13:45
dobrze ci
morgi
26.03.2009, 13:25
@likikorbanek
Został zwycięscą PŚ w tym sezonie i taki świetny z niego skoczek że nie umiał sie skupic na głupim skoku treningowym. Niezależało przeciezani na odległości. Miał tylko sprawdzic sprzęt jak sam napisałeś. Nie widziałem tego skoku, ale przypuszczam że mogło byc podobnie jakw Vikersund. Skoczył na 224m i jeszcze miał pretensje do sedziów. Skoro wiedzial że tak daleko poleci to trzeba się było słabiej wybic, ale nie on musiał pokazac wszystkim jaki on jest dobry. I co mu z tego przyszło. Sam wiesz
Został zwycięscą PŚ w tym sezonie i taki świetny z niego skoczek że nie umiał sie skupic na głupim skoku treningowym. Niezależało przeciezani na odległości. Miał tylko sprawdzic sprzęt jak sam napisałeś. Nie widziałem tego skoku, ale przypuszczam że mogło byc podobnie jakw Vikersund. Skoczył na 224m i jeszcze miał pretensje do sedziów. Skoro wiedzial że tak daleko poleci to trzeba się było słabiej wybic, ale nie on musiał pokazac wszystkim jaki on jest dobry. I co mu z tego przyszło. Sam wiesz
Skoczek120
26.03.2009, 13:14
Współczuję Schlieriemu, ale życzę mu takiego sezonu, jak ten.
lukikorbanek
26.03.2009, 13:08
morgi re : on i kadra testowali nowy sprzęt na skoczni w Ramsau
morgi
26.03.2009, 12:57
Nie żebym sie cieszył, ale nie będę się umartwiac. Tyle zdobył ale jeszcze mu mało. Trzeba było odpocząc. Ten upadek świadczy że w PŚ miał więcej szczęścia niz rozumu.
uskotko
26.03.2009, 12:24
biedak... Operacja kolana to przynajmniej kilka tygodni o kulach :( Coz, na plaze tak czy siak mozna pojechac, wiec milego urlopu!
Fanka
26.03.2009, 11:29
Podobno to nie był typowy trening, tylko testowanie sprzętu. Co nie zmienia faktu, że jest to kolejna bardzo przykra kontuzja tego dnia. Dobrze chociaż, że ma miłe wspomnienia z minionego sezonu. Co się nacieszył - to Jego, ale co się teraz nacierpi - to też Jego :-(. Wracaj szybko do zdrowia, ale pewnie w lecie Zakopane nie będzie mogło Cię gościć :-(.
krwisty
26.03.2009, 11:27
Powtórzę się że Gregor młodziutki jest i szybko się wyliże zobaczycie.
Nie jestem jakoś bardzo załamany bo to nie mój rodak tym bardziej idol.Lecz współczuję mu jako człowiekowi i życzę by sie szybko wykurował ,bo Adam w przyszłym sezonie musi mu w czystej rywalizacji dołożyć.Bo inaczej wszyscy sympatycy Gregora łącznie z Włodkiem Szaranowiczem będą przy każdej wygranej Adama i tym samym przegranej Gregora wspominać o kontuzji wiązadeł młodego.I każda przegrana Austriaka to będzie widmo ciągnącej się za nim kontuzji.Dlatego Gregor wracaj do pełni formy byś mógł ostro stawiać czoła w uczciwej rywalizacji.
Nie jestem jakoś bardzo załamany bo to nie mój rodak tym bardziej idol.Lecz współczuję mu jako człowiekowi i życzę by sie szybko wykurował ,bo Adam w przyszłym sezonie musi mu w czystej rywalizacji dołożyć.Bo inaczej wszyscy sympatycy Gregora łącznie z Włodkiem Szaranowiczem będą przy każdej wygranej Adama i tym samym przegranej Gregora wspominać o kontuzji wiązadeł młodego.I każda przegrana Austriaka to będzie widmo ciągnącej się za nim kontuzji.Dlatego Gregor wracaj do pełni formy byś mógł ostro stawiać czoła w uczciwej rywalizacji.
Sadzio105
26.03.2009, 11:19
@Orlo
Oni będą twoje odpierać argumenty wiekiem. I tak to jedyna rzacz, która ewentualnie mogliby się obronić, bo Schlierenzauerowi brakują nawet do Schmitt i Weissfloga.
Oni będą twoje odpierać argumenty wiekiem. I tak to jedyna rzacz, która ewentualnie mogliby się obronić, bo Schlierenzauerowi brakują nawet do Schmitt i Weissfloga.
Orlo
26.03.2009, 11:19
I jeszcze zapomniałem przeprosić za "lekki oftopic" ale to i tak był najlepszy artykuł pod jakim mogłem napisać te swoje wypociny.
Orlo
26.03.2009, 11:16
Hehe uwielbiam "to". Po prawej od miejsca w którym pisze ten komentarz widzę jakże piękną sondę. "Kto wg Ciebie jest najlepszym skoczkiem w historii?". Patrzę i nie dowierzam. Adaś jest pierwszy co było do przewidzenia. Ale drugie miejsce to już mnie rozwaliło na obie łopatki. Cudowny Gregorek. Pytam się Was ludzie, na jakiej podstawie aż 14% z Was uważa go za najlepszego skoczka w historii? Owszem jest to talent jakiego jeszcze chyba w skokach nie było. Ale "najlepszym skoczkiem w historii" to on może być dopiero za kilka lat. Jak zdobędzie 4 złota olimpijskie/5 razy zostanie mistrzem świata/wygra 5 razy kryształową kulę/6 razy turniej czterech skoczni/ 50 konkursów/stanie 110 razy na podium. Wtedy tak. Ale jeszcze nie teraz. Pamiętacie Peterkę? On też za młodu wiele "nawywijał" w skokach ale nigdy bym nie powiedział że jest "najlepszym skoczkiem w historii". Nie jest nawet w pierwszej dziesiątce. Czy wg Was ów "Cudowny Gregorek" osiągnął więcej niż np Janne Ahonen(36zw, 105podiów,5 razy T4S,2 razy MŚ, 2 razy PŚ, prawie 15000 zgromadzonych punktów i wiele innych) czy Matti Nykanen(pozwolę se nie wymieniać wszystkich jego sukcesów, zmęczyłem się piszą o tym co osiągnął Ahonen). Ludzie więcej obiektywizmu i powiedziałbym sprawiedliwości. Żeby nie było że się uwziąłem na Gregora, to miejsce Ammanna też jest sporo wyższe niż powinno być. Taka mała prośba: nie ulegajcie tak łatwo "modzie". Dziękuję za uwagę.
grzeeech
26.03.2009, 10:48
Zajechali chłopaka. Od dwóch sezonów skacze wszędzie gdzie się tylko da, ląduje na wypłaszczeniach, wielkie obciążenia dla mięśni i stawów. No i w końcu musiało coś "strzelić". Tak jakby po takim sezonie potrzeba mu było jeszcze treningu w Ramsau.