Wojciech
03.03.2009, 17:04
Nareszcie nasza druzyna zaczyna istnieć.
Po tylu latach, odkąd Adam sam brylował na arenach międzynarodowych, zaczyna sie kształtować grupa,
ja zauwazyłem, tam jakaś rywalizację wewnętrzną, tak to powinno wyglądać, własnie, doskakują do Adama, który od wielu lat nie miał żadnego wsparcia,
Ja się cieszę z tego 4 miejsca naszych, pokazali, że są waleczni, wyskakakli sobie to miejsce i gdyby nie ten samuraj Okabe, który akurat w jednym momencie wykorzystał podmuch wiatru, bylibysmy na 3 miejscu.
Brawo dla naszych.
fan skoków
02.03.2009, 22:02
@Evill
Przejrzałem treningi na dużej skoczni, i powiem tak: w kratkę. Raz Rutkowski lepszy, a raz Damjan. Zresztą Słoweńca i Rutkowskiego w tym sezonie tak wiele nie dzieli, ale to nie znaczy Damjan nie potrafi dobrze skoczyć. Np. Małysz nawet jak był bez formy, to miał też przebłyski np. w tym roku w Vancouver, ale czy to od razu znaczy że miał farta do warunków. Zresztą Damjan miał niezły pierwszy skok.
Evill
02.03.2009, 14:55
@fan skoków
W swoim długim poscie pytasz się czemu Rutkowski nie skoczył jak Damjan. Bo nie jest na jego poziomie.
Fanka
02.03.2009, 12:03
@ Kama
Chyba bardziej brakowało Roara (Który przecież był w Libercu) i Sigurda. Szkoda, że zajęli to 2. miejsce. Gratulacji ode mnie na pewno nie dostaną. Nie w takim składzie :-(.
Kama fanka Bernara
02.03.2009, 10:16
Szkoda Polaków ale jest ok. Austria od razu było wiadomo gratuluję Norwegii chociaż w mojej drużynie brakło Bjoerna
Fanka
02.03.2009, 09:52
Brawo Austria, brawo Japonia. W sumie też - brawo Polacy. Zajęli najbardziej niewdzięczne miejsce, ale jednak najlepsze w historii startów na MŚ. I pokonali takie potęgi, jak Finlandia, Niemcy, mocną niegdyś Słowenię.
@ Evill
Niestety, nie postarałeś się. Wirtualnego trolla na razie nie będzie. Ale dziękuję Ci za dobre chęci.
sss
02.03.2009, 06:59
@pawel prawie a kto zawalil?:P
fan skoków
01.03.2009, 23:26
Kończę podsumowanie:
3.Japonia:< br>
Sukces zespołu. 2 lata temu znakomity drugi skok Ito dał im medal, a teraz drugi skok Okabe. Tym razem nie ma mowy o przypadkowości: 2 lata temu zdobyła medal na codzień słaba drużyna, a teraz solidna drużyna na codzień w PŚ, często 4 skoczków w II serii. Pomogli Niemcy I Finowie, ale nie tak jak 2 lata temu prawie każda drużyna z II serii. Jeszcze raz brawo i gratuluję.
2.Norwegia:
Za słabi na złoto za mocni na brąz. Zawodnicy bardzo dobrze skakali ale to było za mało. Najsłabszy był Jacobsen, ale to raczej jest rezultatem warunków w serii finałowej w porównaniu z pozostałymi.
1.Austria:< br>
Nokaut. Paradoksalnie niedoceniany Koch był gorszy tylko od Loitzla. Należy jeszcze podkreślić błąd Szarana: oni nie są niepokonani od Oberstdorfu 2005 tylko od Turynu 2006, bo po drodze było Kulm 2006 gdzie nawet medalu nie zdobyli. Ciesze się że byli: Loitzl i Koch. Szkoda że nie było Koflera. Ale na dzień dzisiejszy niestety to niemożliwe, żeby ta 3 była w drużynie.
fan skoków
01.03.2009, 22:37
Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała. Drużynówka w Kulm 2006 i katastrofalne skoki Matei (który do tamtego momentu wszystkie skoki łącznie z treningowymi miał dobre) i Koflera (przyszłego medalistę olimpijskiego). Nikt nie powiedział że mogli mieć kiepskie warunki, a przecież były podstawy do tego żeby tak sądzić.
Dobra kończę te wywody już na temat loterii.
fan skoków
01.03.2009, 22:33
Krótko mówiąc jak dla mnie konkurs co do warunków nie różnił się od większości konkursów. A pamiętacie jak w Oberstdorfie 2005 warunki nie przewróciły do góry nogami podium przy skoku Jussilainena i Morgensterna. Skończyło się jedynie na tym że Finowie nie zdobyli medalu.
fan skoków
01.03.2009, 22:03
Kibice dzielą się na 3 grupy:
1.Usprawiedliwiaj cy porażki warunkami.
2. Usprawiedliwiający sukcesy warunkami.
3.Rzadziej zwracający uwagi na warunki.
Gdy nie chodzi o sukces Małysz to niestety nasi kibice wszystkiego się czepiają co się da. Ale był 1 sukces który połączył wszystkich kibiców: 5. miejsce w Turynie drużyny. Nikt wtedy nie mówił że warunki pomogły wszyscy się cieszyli. A czy naprawdę ten i sobotni wynik tak bardzo się od siebie różniły? Nikt nie powiedział wtedy że Matei i Małyszowi podwiało w I serii pod narty. Nikt nie mówił że konkurs był loteryjny bo niektórzy skoczkowie słabiej niespodziewanie skoczyli, a było tak. Czemu teraz nie potrafimy się poprostu cieszyć? Mamy sukces i cieszmy się.
Będę konsekwentny i powiem mieliśmy farta że trafiliśmy na słabszy dzień Finów i Niemców choć ci pierwsi już na K90 byli niewiele od nas lepsi chyba z 2 punkty. Ale z drugiej strony mieliśmy pecha że trafiliśmy na fantastyczny dzień Okabe. Ale trzeba takie okazje wykorzystywać i tak też było.
Przykłady poniżej. II seria: Okabe 127,0 metrów? Ok, ale skoro były takie fantastyczne warunki to czemu skaczący przed i po nim Vacullik i Karellin skoczyli dużo, dużo krócej. Fakt że Koch nie miał trochę gorsze warunki, ale on też potrafi zepsuć skoki.i mogło to być połączenie jednego i drugiego po trochu. Damjan 130,5 metra? Ok, ale skoro takie były wspaniałe warunki to czemu Rutkowski i Vacullik skoczyli 7 metrów krócej. Keituri 124,5 to popatrz gdzie lądowali Hilde i Koch. Janda? Ok a Hrgota i Ito? Jacobsen i znowu mamy: Kasai i Schlierenzauer.
Jeśli to są rzeczywiście nierówne warunki, no to czemu puszczali skoczków niemal jeden za drugim. Jeśli tak to była jedna wielka loteria i czerwona kartka dla organizatorów. A myślę że wielu trenerów mówiłoby wtedy o loterii.
Niemcy za to mówią że poprostu zawalili konkurs, Finowie że nie poradzili sobie z warunkami ale nie ma nic mowy o loterii. A to chyba powinny być 2 najbardziej zawiedzione drużyny. I dlatego nikt mi nie wmówi póki mi nie da dowodów, a to mało prawdopodobne że była loteria. Mało bo nikt nie przyniesie wykresów wiatru.
Skoczek120
01.03.2009, 21:40
A więc dobrze wytypowałem Austriaków, że wygrają, jednak innego scenariusza po prostu nie można było się spodziewac. Polacy zrobili bardzo miłą niespodziankę. Gdyby nie świetny Okabe, bylibyśmy trzeci. Olli poraz kolejny zawiódł. Ach ten młokos...
pawel1995
01.03.2009, 19:52
szkoda ze po 1 serii nie byllo takiego silneko wiatru jak w piatek to byl by medal niby brazowy ale medal w koncu
pawel
01.03.2009, 19:50
fan450 no nie wiem rutkowski to junior a malysz z 6miejsca przeniusl nas na 4 wiec.... nnikt nie zawalil prawie;p
Elite27.12.
01.03.2009, 18:15
@Jaro (co do Twojego pierwszego zapisu)
Nic tylko się cieszyć :) To dobrze wróży na przyszłość. Kiedyś nie mieliśmy praktycznie nikogo poza Adamem. Teraz się stanowczo polepszyło. Stoch skacze poprawnie, na resztę też nie możemy narzekać. Jeżeli nasi zawodnicy będą się nadal rozwijać, to ... kto wie, może doczekamy sie podium. Choć jak dla mnie, to jest i tak super! Szczerze mówiąc nie liczyłam na pierwszą 6, a tu proszę - 4 miajsce ;D
Jaro
01.03.2009, 16:05
Jeszcze taka jedna uwaga. Nie wiem czy ktoś zauważył, ale tylko Austria i Polska we wszystkich skokach przekroczyła 120 metrów. Nawet Japonii i Norwegii przytrafiły się skoki krótsze. Heh nie wiem, czy jest to pocieszające, ale w każdym razie nie świadczy o nas najgorzej : )
Jaro
01.03.2009, 16:00
Cóż za ironia... Zawsze był tylko Małysz i trzech cieniasów. Teraz z kolei mamy czterech przeciętniaków (wszyscy skakali między 121 a 127 metrem). Tyle że medalu jak nie bylo, tak nie ma... : )
Evill
01.03.2009, 15:06
@marmi
no, więc jeśli zaczęło padać to każdy kolejny skoczek miałó trudniej, bo miał więcej wody w torach, czyli ci co jechali na początku (Małysz, Kranjec) mieli ciekawiej. W przykładzie drugim mogę zreszto dać Larinto (118,5) za Morgiego. Ale niech im tam, jakby psuli skoki to żadne warunki by im nie pomogły, chwała im za to.
marmi
01.03.2009, 12:52
@Evill
Tylko przykład 2 i 4 są nieprawdopodobne. Dotyczą w obu przypadkach Morgensterna, więc można to wytłumaczyć jego gorszym dniem + gorszymi, ale o te 0,5 max 1m/s warunkami.
Przypominam sobie jednakże, że w ostatniej kolejce zaczęło padać (wyglądało na deszcz), co zapewne miało wpływ na coraz gorsze skoki. Niewiele to jednak zmieniło: Koudelka skakał zaraz po Małyszu, zaś Olli ewidentnie zepsuł. Zresztą on i Jacobsen mają olbrzymie możliwości ale też problem z oddaniem 2 doskonałych skoków w jednych zawodach...
pawel
01.03.2009, 12:47
jak by stoch nie spoznil skoku to bylby medal.malysz moglby tez powalczyc w 1 serii przynajmniej 125m moglby skokczyc.... to rutkowskiego nie czeba miec pretesi bo to topiero junior..a hula skakal najlepiej z polskich skoczkow i wygral nawet z morgim :P i z gregoreml;D
qwerty
01.03.2009, 12:36
W sprawie finów, teraz dochodzi do głosu pokolenie sierot po Ahonenie, będzie im ciężko, choć w Lahti mogą być wysoko
skoczek
01.03.2009, 12:29
brawo dla japoni,wielka porażka finow,gdyby nie okabe to polacy mieliby medal, brawo dla stefusia wreszcie skoczył dobrze
Evill
01.03.2009, 12:24
@marmi
I seria grupa II: Okabe 127, Koch 121
I seria grupa III: Hula 127, Morgi 123
II seria grupa II: Damian 130,5, Keituri 124
II seria grupa III: Janda 129, Morgi 123
II seria gr IV: Małysz 123,5, Jacobsen 117,5
Czy ktoś ma wątpliwości, ze te warunki nie były porównywalne. Tajner po I serii stwierdził, że były. A co miał powiedzieć, że Hula i Rutkowski mieli huragan pod narty? 4 miejsce to sukces, ale większym sukcesem było nie popsucie żadnego skoku, bo to zrobiliśmy sami, a miejsce to prezent od natury i rywali.
Bobby
01.03.2009, 12:09
Ludzie wyluzujcie wam to dogodzić nie mozna jak skaczemu jak ogóry to ŹLE jak skaczemy dobrze i jest historyczny wynik to ŹLE noż ***** mozna dostac w tym kraju stąd trzeba uciekać.....
sss
01.03.2009, 12:09
No Okabe u nich to tam wszyscy skakali dobrze..
marmi
01.03.2009, 11:46
Gratulacje dla Polaków, nikt nie zepsuł skoku, a rywale ułatwili nam zadanie. Okabe zabrał nam medal dzięki swoim rewelacyjnym skokom, że też musiały mu tak wyjść akurat wczoraj...
Ci co piszą, że ten czy tamten miał dobre/złe warunki to mam pytanie: SKĄD TO WIECIE?
Jedyną informację, którą ja mam jest od Tajnera, że w 1. serii wiatr był od 0,6 do 1,2 m/s w plecy co oznacza dość równe warunki, nie wiem jak było w drugiej...
kubusa1
01.03.2009, 11:30
@exxpert Zgadza się następne mś w Oslo
Evill
01.03.2009, 09:29
@legol
Od końca lat 90 (wicemistrzostwo Psenki i Nakamury) rzeczywiście nie było wicemistrza juniorów, o którym panowałyby opinie, że jest takim beztalenciem, a najlepsze jest to że PZN i media od 2 lat trąbią że to jest MEGA talent, na miarę Stocha, Rutka starszego i Murańki. Tylko coś te nasze mega talenty zawodzą. Urbańsi wygrał w Engelbergu po 1 serii, ale i tak był lepszy od Topora, ale co z tego z 9 na 10 naszych juniorów nic nie wyrasta.
fan skoków
01.03.2009, 09:22
@legol
Wiem co było wtedy jak wygrał Urbański, przecież napisałem, że się fuksnęło. Niestety obawiam się że mogą się sprawdzić słowa Chruścickiego, przecież w Libercu pozostali nasi byli lepsi o lata świetlne. A MŚJ są ważną imprezą tylko nie musi nic z niej wynikać w przyszłości, ale zawsze daje pewien obraz jak skaczą młodzi rówieśnicy. Ale jak mówiłem seniorzy to co innego niestety.
legol
01.03.2009, 09:15
@fan skoków
Topór,Urbański przeciętni śreedniacy i którym fuksneło sie raz, mieli lepszy dzień a pózniej popadli w szarość.Urbański nawet wygrał PK w strasznej wietrznej loterii i już były ochy achy jaki to talent.Tak samo jak przykład Macieja Kota, co z tego że zdobył wciemistrzostwo jak nic a nic sie to nie przełożylo na starty póxniejsze, przykro było patrzeć jak nasz wicemistrz męczy się w Libercu i przegrywa o 10 m z Ukraińcami i Kanadyjczykami na treningach.O Dawidzie Kowalu już wiele zostało powiedziane, rzadko szanse dostaje? W PK stał sie własnie stałym wycieczkowiczem,podstarzały juniorek o klasie Długopolskiego potrafiący dobrze skakać tylko w Zakopcu.Jego talent jeśli miał został zmarnowany jak u Pochwały gdy ten też był juniorem.Niewiem czemu jest takie przywiązywanie do MŚJ naszych trenerów,impreza ważna ale u nas traktowana jako jedna z najważniejszych, jak Zakopane też.Kot wygrał z Larinto chyba 1-szy i ostatni raz jak stwierdził chyba Chruścicki na Eurosporcie, i mówił też że to najsłabszy medlaista MŚJ obok Wanka ostatnich lat.Jak widać niestety narazie nie mylił sie.
fan skoków
01.03.2009, 09:09
Urbański to nawet wygrał 1 konkurs COC, fuksem ale wygrał.
I to jest najlepszy dowód na to gdzie my jesteśmy, a gdzie są Austriacy, Finowie, Norwegowie czy Niemcy. I niech mi nikt nie mówi że warunki są takie same bo Małyszomania. Może możliwości do stworzenia warunków były takie same. Ale u nas efekty Małyszomanii to: Lotos Cup i po 8 latach skocznia w Wiśle. Nawet porządnego trenera kadry B nie mamy.
Evill
01.03.2009, 09:06
Szaran to już modelowy okaz pajaca. Ale lubię się z niego pośmiać, niech tam se komentuje.
exxpert
01.03.2009, 08:55
A pamiętacie Szaranowicza kiedy powiedzial Martin Stoch i Kamil Koch ;) ?
Daliby Szpakowskiego albo Szczesnego i byloby znacznie lepiej.
Co do występu Polaków, należą im się wieeeeeelkie gratulacje. Myślę, żę występ naszych skoczków uciszył krytyków Kruczka i Stefana "Buli" Huli.
Mimo wszystko, szkoda troche dwoch skokow Malysza- nalezy jednak zauwazyc, ze skakal w kiepskich warunkach.
Polacy, powodzenia na kolejnej drużynówce (kiedy będzie nastepna - Oslo???)!!!
Evill
01.03.2009, 08:55
A kto to jest Urbański, oto nasz system :/ Ja tam utrzymuje że nasze czwarte miejsce jest jednak przypadkiem, ale dobre w tym jest to, że nikt skoków radykalnie nie psuje.
fan skoków
01.03.2009, 08:49
I jeszcze jedna ciekawostka. Co wam przypomina: Stoch, Hula i Rutkowski. Mi srebrny medal ze Strynu. Oczywiście tam był Mateusz. Tak czy inaczej cieszy to że medaliści MŚJ w seniorach potrafią stworzyć drużynę w seniorach (w końcu Łukasz też ma medal). Ale my medalistów mieliśmy więcej: M.Rutkowski, D.Kowal, Żyła, Topór, Urbański, Jakub i Maciek Kot, Grzegorz i Krzysztof Miętus, oraz Zapotoczny. Na dzień dzisiejszy 3 już w ogóle nie ma, Żyła ma lepsze i gorsze sezony ale bez rewelacji, D.Kowal i K.Miętus bardzo rzadko dostają szansę. M.Kot dostaje szansę ale poza ostatnim LGP nic nie pokazał ale on jest młody. No a reszta conajwyżej na COC się nadaje. Jak nie na FC. Ale oni też są młodziutcy. Krótko mówiąc może mamy talenty, ale niestety je marnujemy.
Evill
01.03.2009, 08:44
@krujer
To mamy medal? Nie, bo aż tyle innych drużyn nie zepsuło. A bez pomocy innych Polska jet ósmą siłą w światowych skokach.
fan skoków
01.03.2009, 08:37
Podsumowania cd:
5.Czechy:
Nieźl e skakali. W II serii się dużo poprawili, jednak to było za mało na medal. Myślę że jako gospodarze będą mieli niedosyt. Na pochwałę zasłużyli szczególną Janda i Hlava. Kiedyś ten drugi był jedynie czwartym do drużyny później było wielu lepszych: Mazoch, Cikl, Sedlak, Matura, Hajek i nawet na PŚ się nie mieścił w tym sezonie zaskoczył formą czego efektem była postawa na MŚ. Zawiódł Koudelka zwłaszcza tym drugim skokiem.
4.POLSKA:
W iele zostało już powiedziane. Wielkie gratki dla nich, a za 2 lata czekam na brąz. To co zrobił dziś Hula to szok. Szkoda I skoku Małysza i II Stocha, byłby medal. Tak czy inaczej szkoda.
misz
01.03.2009, 02:50
Hmmm... Moje pierwsze wrażenie było "Małysz zawalił medal" potem się poprawiłem nie "zawalił" lecz "zawiódł".
I denerwują mnie komentarze w stylu "dajcie mu spokój/on już tyle osiągnął/czas na innych" Małysz jest jednym z najwybitniejszych skoczków w historii tej dyscypliny, najbardziej utytułowanym wśród tych, którzy skaczą w chwili obecnej i dlatego tak długo jak skacze, będę od niego wymagał więcej.
Co do Rutkowskiego... Jak miał niby zawalić? Skakał dobrze, równo, na swoim poziomie i możemy być z niego zadowoleni.
Dalej, zostawiając dyskusje o medalu. Przed zawodami byłbym zadowolony z 7.-8. miejsca, po pierwszej serii chłodno twierdziłem 5. Ale jak w ostatniej serii jeden po drugim psuli skoki kolejni to po prostu mi opadała szczęka.
Na koniec Kruczkowi nie należą się gratulacje, brawa etc. Należy mu się coś znacznie więcej słowo przepraszam, bo myślę, że wielu z nas jedni prędzej drudzy wolniej zaczynalo w neog już w tym sezonie wątpić na całej linni.
frujer/kamon
01.03.2009, 00:58
Cytuje z tematu o dróżynówce zanim ta miała miejsce w czsie:
"Evill< br>
No wybaczcie ale kto pisze o medalu dla Polski ten rabarbar i taboret :)"
fan skoków
01.03.2009, 00:25
@mico245
Masz tutaj wszystkie od sezonu 1996/1997 wyniki Polaków punktowo lepsze niż dzisiaj w zawodach I ligowych:
1.Hinterzarten 11.08.2007 rok:
7.Polska 975,0 pkt.
2.Hinterzarten 05.08.2006 rok:
5.Polska 973,0 pkt.
3.Hinterzarten 01.08.2004 rok:
3.Polska 1019,5 pkt.
4.MŚL Planica 2004 22.02.2004 rok:
8.Polska 1386,8 pkt.
5.Planica 17.03.2001rok:
5.Polska 1411,5 pkt.
Wcześniej to wątpliwe żeby było lepiej:) Dałem wyniki z mamutów, żeby pokazać że na nich nie zawsze było różowo.
fan skoków
28.02.2009, 22:36
6.Finlandia:
Chyba powinniśmy uczcić tę tragedię minutą ciszy.
Ok czas minął. Nawet nie wiem co powiedzieć. Jedynie Hautamaeki stanął na wysokości zadania. Larinto i Keituri słabe po 1 skoku. A co do Olliego: koleś to co zrobił na tych MŚ to szkoda słów. Tyle trenował, przed MŚ, tyle odpuścił zawodów i co?? Zawalił medal indywidualnie schrzanił medal drużynowy. I tak Finowie powinni się cieszyć że zgodnie z tradycją w II skoku nie skoczył około 90 metrów. Jeszcze by spadli za Słowenię. W Lahti pewnie staną na podium. Ale taka potęga a drugi raz z rzędu wraca bez medalu drużynowego na MŚ na skoczniach nie mamucich.
Zimbawe
28.02.2009, 22:27
Wiecje moze kiedy ogloszenie wynikow konkuru na typowanie mistrzow swiata??
mico245
28.02.2009, 22:11
Polska zdobyła aż 972 pkt nie pamiętam kiedy na skoczni dużej tyle pkt zdobyła więc Brawo.
fan skoków
28.02.2009, 22:10
Cd. podsumowania:
8.Francja:< br>
Sprawili dużą niespodziankę wchodząc do II serii. Niespodzianka inminus: porażka ze Słoweńcami. Chedal nieźle bez błysku. Pozostali dobrze jak na ich formę.
7.Słowenia:
Nie pomyślałbym że zajmą lepsze miejsce niż 10, a co dopiero 7. Damjan wszystkich zaskoczył- 8. indywidualnie. Kranjec także nieźle, ale drużyna to 4, a nie 2. Pozostali przyzwoicie. Ogólnie rzecz biorąc nieźle jak na formę Słoweńców prezentowaną chyba od Turynu.
Zula
28.02.2009, 22:05
Wielkie brawa dla Stefana. Spisał się świetnie.
fan skoków
28.02.2009, 22:04
@kozak
Hehe, masz rację. Ale oczywiście z pomyłki, a nie z zapomnienia o naszych:-) A tak w ogóle czy by walczyli ciężko powiedzieć tak sobie teraz myślę. To nie był ich dzień zwłaszcza Niemców, a po drugie dużo by tracili punktów i ciężko by było odrobić. Ale miłoby patrzeć jak cała 8 w II serii miałaby szanse na medal, najlepiej do ostatniego skoku:-) 2 lata temu było to 7 drużyn, ale nie do ostatniego skoku.
nannerl
28.02.2009, 21:50
Wielkie gratulacje dla naszych Chłopców :)) Gadanie, że przez któregokolwiek (zwłaszcza Małysza) nie mamy medalu jest żałosne i nie na miejscu.
Brawa również dla Justyny!! Nawiasem mówiąc, na "kwiatowej dekoracji" puścili muzykę pt. "Pochód na miejsce stracenia".... Bardzo adekwatne do okazji.... xD
Artello
28.02.2009, 21:35
cobra11-
Mnie też ciągle nęka to że przy jakimś skoku przełączają się do Hellera by sobie pogadać z polskimi skoczkami itd.
Dlatego wybieram EuroSport- tam nie ma takich rozwiązań, masz normalnie komentowane skoki
- jeden minus, np. jak gdzieś zapodzieje się im lista to nie wiedzą kto skacze (pamiętacie konkurs w Whistler)?
Hocke powtarzał skok a i tak nie wiedzieli kto skacze
Innymi słowy: mało profesjonalni, ale komentują na temat
fafek
28.02.2009, 21:16
gadacie głupoty - tyle wam powiem. Dajmy na to Małysz skoczył w pierwszej serii 5 metrów dalej, ok. Ale kto mi da gwarancję, że wówczas np. Rutkowski pod presją by nie zepsuł? Teraz możecie tak mówić. Tak samo, gdyby Adam skoczył te 5 metrów dalej w drugiej serii - wtedy możliwe, że Olli czy Koudelka dali by z siebie więcej. Jest już po fakcie, więc nic nam nie da zawodzenie. Ale co trzeba przyznać, Okabe był co prawda w świetnej dyspozycji, ale miał dwukrotnie wielkie szczęście.
Mimo wszystko, gratulacje dla chłopaków! Dzięki Wam za emocjonujące chwile!
Evill
28.02.2009, 20:58
To ciekawe, że zdaniem Włodka lotnikami są Ito i Schlierenzauer, a nie np. Romoren albo Kranjec. No ale fakty są takie, ze raz mnie wqrza raz rozśmiesza i dobrze mi z tym. Legol, napisałeś święte słowa: Włodek na mistrzostwa świata w myleniu Kazachów :)
kozak
28.02.2009, 20:57
@fan skoków
nie 5 drużyn a 6 czyżbyś zapomniał że polacy tez sie liczyli w walce o medale? mnie boli to ze czekali jak Kasai bedzie mial lepsze warunki tak to byłby brąz ;///
legol
28.02.2009, 20:53
Szaranowicz coraz bardziej robi z siebie błazna, Emanuel Małysz, Andreas Kufel i Colorado, mylił Kazachów, ciągle udowadnia że Ito skacze tylko dobrze jak ma wicher po narty,Anders Johannson coś takiego wymyślił też.To niektóre jego złote myśli.Czy tvp naprawde nie stać na jakiegoś dobrego komentatora tylko wykrzyczanego starca który za każdym razem popełnia mase wpadek?
Ja
28.02.2009, 20:32
Czy w Japonii nie ma "pomostówek"?
Okabe przecież z pewnością by się załapał... A, nie musi skakać i... wrrr...
fan skoków
28.02.2009, 20:28
9.Rosja:
Niespodzianka, nie jak u Niemców sensacja. Niespodziewałem się że odpadną, ale niespodziewałem się tego co im się ciągle przypisuje od przyjścia Steierta czyli medalu. Conajwyżej 5-6 miejsce, ale od początku było widać że i o to może być ciężko. Byli w formie tylko na 2 wielkich imprezach: w Oberstdorfie 2005 i 2008 (to samo miejsce inne skocznie). Poza tym nie trafiają nigdy z formą. Steiert tym razem nie wyjedzie obrażony z MŚ bo wszyscy wyjeżdżają. Jakoś w PŚ bardzo dobrze skaczą, ale przychodzi wielka impreza i załamka. Czyżby coś w rodzaju syndromu Kuttina. Steiert musi się poważnie zastanowić, mają potencjał ale nie potrafią go wykorzystać, a to co dzisiaj zrobili to klęska, a szkoda mogła być ciekawa walka o medal, gdyby nie zawalili oni i Niemcy: 5 drużyn by walczyło.
kibic mentalny
28.02.2009, 20:16
Brawa dla Japończyków i Polaków! Tym zaś co krzywią się na p. Małysza i obwiniają go o brak medalu - ochłońcie. Małysz nie zawsze musi błyszczeć, ale może jeszcze wiele zrobić. Wystarczy popatrzeć na fantastycznego Okabe! Jak widać można być w formie nawet i przed 40stką, także nie ma co poganiać Małysza na sportową emeryturę ;)
Evill
28.02.2009, 20:14
Włodek się nie darł, on "Made some noise" :D
Miałem
28.02.2009, 20:13
Fjutel = Kuettel, ja miałem dużo radości jak wczoraj były oóźnienia na łączach i Włodek darł się jak zawodnik docierał do bandy
Jasiek96
28.02.2009, 20:11
BRAWO POLSKA!!! A zwłaszcza Stefan!
fan skoków
28.02.2009, 20:09
Podsumowanie zespołów:
12.Kazachstan :
spodziewałem się po nich więcej, ale kiepsko skakali w szczególności Karaulov, za to trochę nadrobił Karpenko i to jedyny ich jasny punkt.
11.Włochy:
n iespodziewałem się wygranej z Kazachami. Nieźle skoczył Dellasega, przyzwoicie de Crignis, w miarę zadowoleni mogą być: Colloredo i Morassi.
10.Niemcy:
Schmitt ten co miał nadrobić schrzanił całkowicie. Niemcy dzisiaj słabo skakali i nawet gdyby awansowali do II serii ciężko by było im o dobry wynik.
cdn
Evill
28.02.2009, 20:07
"Zwycięzca z Zakopanego Primoz Pikl", Ole Harri, Gregor Spaeth, no ale Svena Ahonena nic nie pokona.
pejah
28.02.2009, 19:59
jakie jeszcze były inne gafy włodka szaranowicza ?
było jeszcze Martin Kot zamiast Koch !!!
xxx
28.02.2009, 19:57
Najlepsze to było Jacobs Andersen :D
pejah
28.02.2009, 19:56
KIM JEST "fjutel" ???
cobra11
28.02.2009, 19:55
Może przez te przekręcenia Szarana jest bardziej śmiesznej. Szczerze to czasami jak sie wsłucham w to co on mówi to normalnie leże na podłode i smieje się. teraz jak tak wypominacie mu to, to znowu mi się chce śmiac :):):):):):) Każdy z was usłyszał jakąś gafę Włodka. teraz to wygląda jak śmiechu Warte :):):):)
Dzisiejszy hit dnia to według mnie Lukasz Koudelka :):):):):) Nie moge ze śmiechu.....
Evill
28.02.2009, 19:51
@grześ sikorka
"jakby austria nie miała tak wielkiej przewagi to gregor by skoczył ponad 130m !!!" - czy u Ciebie wszyscy w domie? Jak skoczek może celowo skakać krócej niż pozwala mu na to forma i warunki. Takich cudów nie ma, jakby Austria nie miała przewagi Gregor skoczyłby może pół metra dalej bo starałby się lądować jak najpóźniej, ale wielkich zmian by nie było. Pisanie czegoś takiego jest niepoważne.
Sadzio105
28.02.2009, 19:50
@Evill
Jest też "Loicyl" ale najlepszą rzeczą pod słońcem jest rekordzista Wielkiej Krokwi " Sven Ahonen", oraz " Oskar" Jacobsen.
Ja
28.02.2009, 19:48
@cobra 11, Bobby, Evill
Mam nadzieje, że ktoś z tvp to przeczyta i weźmie do serca
grześ sikorka
28.02.2009, 19:47
i co z tego że cwaniak schlirenzauer był gorszy dziś od małysza !!! jakby austria nie miała tak wielkiej przewagi to gregor by skoczył ponad 130m !!!
Evill
28.02.2009, 19:46
I Olli z 7 pts przewagi nad Wolfim, "fjutel", "szmyd", ah jaki on ma akcent. E, ale już na tych mistrzostwach było fajniej, "Szwed" Anders Johnson, "Thomas" Ingebriksten i pomylony Morassi i Colloredo (podobno Colorado)
fan skoków
28.02.2009, 19:42
Nie uważam, żeby wyniki były przypadkowe, bo warunki były porównywalne dla wszystkich. A gadanie komentatorów że Okabe podwiało mnie wkurzało, poprostu dzisiaj był jego dzień tak jak Huli. Tak w ogóle zastanawiam się czy Kruczek specjalnie go nie zostawił na drużynę, bo na 6 skoków treningowych 3 lub 4 miał naprawdę dobre, tylko że były przeplatane ze słabymi. Stoch- największy pechowiec mistrzostw: 2x4 miejsca, w przeszłości Ramsau: Ahonen 3x4, Planica 200 Spaeth 2x4, Kulm 2006 Koch 2x4, a teraz Stoch ale to dla niego sukces dobrze że skakał na dużej gorzej niż na średniej bo mogło być 3x4 miejsce i mógłby być wkurzony troszkę.
A Małysz, no cóż w pewnym sensie zawalił medal i to jest prawda, ale prawdą też jest że nie możemy mieć do niego pretensji bo za wiele dla nas zrobił.
No i jeszcze brawa dla Kruczka, może nasi nie byli tacy jak chcieliśmy w tym sezonie ale przynajmniej na najważniejszej imprezie się zmobilizowali, jak nie Małysz to Stoch jak nie on to Hula kto by się spodziewał:-) No i bardzo dobrze wyselekcjonował zespół, a zarzutów pod tym względem było dużo, a przecież w sezonie większych błędów nie popełniał pod tym względem.
@ krwisty
Byle żeby ta wróżba się spełniła. A były momenty w których przestawałem wierzyć że będzie kontynuacja tej serii.
Bobby
28.02.2009, 19:37
Sebastian Kolorado, Lukasz Koudelka, Stoch z brązowym medalem. Tak czy siak bez Włodzia nie ma emocji :D
??
28.02.2009, 19:30
Tak, TVP dała popis jak zwykle. I Włodziu też.Czy dobrze słyszałam,jak przy skoku Kamila powiedział coś w stylu "jak wywalczył swój brązowy medal"? A Pan Heller to mógłby w końcu jakies normalne pytania zadawać. Zawodnicy śmieją mu się w twarz,a on nic.
Evill
28.02.2009, 19:26
@cobra11
W sprawie Loitzla i Schlierienzauera to się zgadzamy, a w sprawie TVP to już wogóle. Dzisiejsza akcja TVP to jakiś horror, tragedia, dramat.
cobra11
28.02.2009, 19:21
Bardzo dobry występ Polski. Wielkie gratulacje dla Huli. Ale właściwie cały zespół pokazał na co go stać. Wygrała Austria ale to było do przewidzenia. Gratuluję też Japonii.
Indywidualnie: Loitzl jesteś suuuper!!! Jemu należy się tytuł mistrza świata w dużej skoczni, a nie Kuettelowi. Dzisiejszy skok Schmitta, wicemistrza wczorajszego pokazał ile pokrywa się jego miejsce z tym wczoraj zdobytym z skokiem dzisiejszym. Sądze że tak samo byłoby z Kuettelem. Ale nie ma co gadać bo to już przeszłość. Według mnie Loitzlowi należy się tytuł MŚ. Sadzę że on w tej chwili jest najlepszym skoczkiem na świecie, on powinien wygrać PŚ 2008/09. bardzo mu tego życzę i kibicuję mu żeby tak było. Morgenstern o tych mistrzostwach powinien jak najszybciej zapomnieć. W ogóle ten sezon jest dla niego słaby, chociaż raczej będzie 4 w klasyfikacji generalnej. Ja zawsze w niego wieże i sądzę że przyszły sezon wygra on!!! Olli bardzo skupiony, może dostał ochrzan od Vatainena za wczorajsze rozbawienie. Dzisiaj był skupiony, ale to mu zbytnio nic nie dało. Schlierenzauer: te dwa palce podniesione do góry po skoku, tak to tylko Simi umie, a Gregor niech nie papuguje. Po pierwszym skoku na wyhamowaniu o mały włos by się nie wywalił, szkoda. Nie życzę mu upadku, ale tak mógłby się wywalić w jakąś największą zaspę żeby był cały mokry :) Tak się cwaniakował po tym skoku a zrobił z siebie aby pośmiewisko. Bez urazy dla jego kibiców, ale mnie to bawiło :) Studio TVP. Dziś przegięli na całej linii. Przerwali skoki podczas konkursu by sobie pogadać z Kowalczyk. Nie przerwali konkursu, ale w tym małym okienku to nic nie widać. Co mnie to obchodzi? Całe studio i jeszcze podczas relacji. Jeszcze te pytania redaktorów. Aby czekam gdy Stoch mu coś powie. Heller czy jak mu tam on nie zadaje pytań tylko powie zdanie twierdzące i da mikrofon skoczkowi. Co oni ci mają powiedzieć? I tacy ludzie pracuja w najpopularniejszej polskiej stacji telewizyjnej. Żal, żal, żal...
Evill
28.02.2009, 19:16
@legol
Kto wie czy Śliż nie jwst lepszy od Rutkowskiego, więc Twój skład na Lahti wydaje się wcale spoko, ale nie jest to realny. Co do przypadkowości bliskiego podium, no to my nie byliśmy nie jesteśmy i nie będziemy drużyną do nieprzypadkowego podium.
mikeRYBNIK
28.02.2009, 19:12
dokładnie Krwisty, dzisiaj kłóciłem się z teściami o to że Małysz powinien się wycofać - ich zdaniem; według mnie cała nasza drużyna - jak i też Małysz oddali bardzo dobre skoki a Adaś w swojej serii oddał bardzo dobry skok - wystarczy porównać odległości - więc wszystkie trolle - wara od MAŁYSZA - dość pokazał - zawsze on ciągnął drużyne - więc troszke szacunku - wy kibice oglądający jeden na siedem zawodów - wielcy znawcy skoków- ale się ..... pozdro dla wszystkich kibiców skoków w Polsce
sss
28.02.2009, 19:07
Tylko szkoda tego po raz kolejny miejsca pechowego.
dawid440
28.02.2009, 19:04
do grześ sikorka.
Co ty wogóle gadasz..
małysz już swoje zrobił jest jednym z najlepszych w histori czas na kolejnych zawodników małysz niebendzie zawsze skakał tak samo....a dzisiaj skoczył tyle ile sie dało nie jest winny nawet slirencauer skoczył gorzej od niego.....
Pozdro dla normalnych kibiców
legol
28.02.2009, 19:02
BPodium było blisko,Fakt żeprzypadkowe ale blisko.Tak jak sie spodziewałem to Stoch i dość niespodziewanie Hula byli najmocniejszymi punktami naszej druzyny.Kadrowicze z szopką zaczynają przeskakiwać kadrowicza z pałacem tak jak też sie spodziewałem.Rutkowski niewiele przegrał z panem "wszystko dla niego".Skład drużynówki na Lahti powinien być Stoch,Rutkowski.Hula,Śliż albo zamiast Śliza jakiś junior.Ten sam skład przewiduje na mamutach w Vikersund i Planice.Pisze o drużynówkach a nie individual.Dlatego kadra powinna jechać na ostatnie konkursy w pięcioosobowym składzie.
sss
28.02.2009, 19:00
@Stachursky
Ja wlasnie to mowie:)
faraon
28.02.2009, 18:58
jest dobrze i bedzie jeszcze lepiej
Stachursky
28.02.2009, 18:56
Powiem krótko wielu z was ma racje a wielu chyba pisze jeszcze pod wpływem emocji . Dzisiaj udowodniliśmy że mamy zespół który liczy się w stawce a wszelkie komentarze krytyczne są nie na miejscu. Każdy z naszych zawodników skoczył tyle na ile pozwala mu aktualna dyspozycja . A co do Adama to za duzo od niego jest wymagane On osiągnął wszystko co mógł osiągnać skoczek i za to mu chwała !!!
Andrzej
28.02.2009, 18:53
Słowa uznania dla Francuzów
sss
28.02.2009, 18:52
Wielkie brawa dla Japonczykow!
sss
28.02.2009, 18:50
Bardzo ladnie Polacy niemozna miec do nikogo pretensji takie miejsce niezdarza sie zawsze ...
Elite27.12.
28.02.2009, 18:49
Ludzie - jak wy możecie pisać, że przez Małysza nie mamy madalu? Pamięć Wam nawala, czy jak? Mało ten Człowiek zrobił dla Polski? Wielkie dzięki dla Niego za to, że po prostu jest i nie wymagajmy więcej, bo to nie na miejscu i bez klasy...
@ Żaneta - Okabe skoczył wspaniale (reszta drużyny japońskiej też dobrze) i dlatego mają medal. Należy im się w pełni. Polska była gorsza, dlatego przegraliśmy Jasne?
Jeszcze raz gratulacje dla Japonii ^^
kris909
28.02.2009, 18:46
Brawo Japonia. Brawo jest medal
aaa
28.02.2009, 18:43
nie można mieć pretensji do Małysza. w śród 8 z którymi skakał wypadł dobrze:) a w druzynowym zawsze są roszady z najazdem. brawo Polacy sobry wynik szkoda ze nie ma medalu... ale teraz do pracy niech ktos dołączy do Małysza bo ile mozna oczekiwac od niego? Swoje osiagnąl i za to trzeba dziekowac
lukas909
28.02.2009, 18:41
haha, wytypowalem dobrze pierwsza trojke:) i tez ze LOITZl wygra indywidualnie:P
Brawa dla Japonii kibicowalem im i w nich wierzylem:)
I mowilem ze rosja jest slaba i nie bedzie na podium, ba nawet w drugiej serii ich nie bylo<lol2>
Jaro
28.02.2009, 18:39
Ech, no było blisko. Ciekawy konkurs, ale podium przewidywalne. I nie mówcie mi tu o niespodziance z Finami, bo oni są po prostu słabi. Sieroty po Ahonenie. I dziś to pokazali w całej krasie...
krwisty
28.02.2009, 18:33
@fan skoków to tak wygląda nawet na jakiś schemat i wytyczną na przyszłość .To jest jak wróżba,az strach pomyśleć co bedzie za kilka lat;-)
Evill
28.02.2009, 18:31
@krwisty
Zgadzam się. Adam tyle lat robił przewagę naszej drużynie, a teraz jest afera, bo skoczył nieźle, a nie bardzo dobrze.
krwisty
28.02.2009, 18:29
Zawalone to mają co niektórzy dekle!!!Mamy historyczny wynik w drużynówce ,a że do podium zabrakło 5 metrów to nie wina Małysza który m a gorszą formę niż ta do której wszyscy przywyknęli ,lecz jest to składowa wielu skoków innych zawodników z Okabe na czele!Tak to jest jak bezmózgi zaczynają jechać na Adama że skoczył poprawne, a nie ekstremalnie długie skoki!!!
grześ sikorka
28.02.2009, 18:29
Małysz zawsze narzekał że brakuje mu wsparcia ze strony kolegów !!!
dzisiaj to wsparcie dostał i co ???
zawalił skoki !!! skakał jakby bez przekonania, jakby brakło mu chęci że można daleko skoczyć !!!
krytyk
28.02.2009, 18:28
A co Ty faron, chcesz napisać tu coś mądrego, czy żeby Twoje słowo było ostatnie?
fan skoków
28.02.2009, 18:27
Powiem tak po cichu na to 4. miejsce liczyłem od początku sezonu i cały czas patrzyłem kto może zawalić i dać nam 4. miejsce. Nic nie mówiłem, żeby nie zapeszać bo bałem się zawodu tak jak rok temu w Oberstdorfie.
A teraz czemu myślałem o ty 4. miejscu, oto uzasadnienie:
Trondheim 1997: 10. miejsce
Ramsau 1999: 9. miejsce
Lahti 2001 (duża skocznia): 8. miejsce
Valdi Fiemme 2003: 7. miejsce
Oberstdorf 2005 (średnia skocznia): 6. miejsce
Sapporo 2007: 5. miejsce
A więc wychodziło:
Liberec 2009: 4. miejsce
A za 2 lata:
Oslo-Holmenkollen 2011: 3. miejsce.
Nie jestem pewien ale chyba pisałem o tym 2 lata temu. Gratulacje dla tych co przewidzieli medal dla Japonii, ja nie wierzyłem że mogą zdobyć.
Gratulacje dla naszych i dla Łukasza Kruczka najbardziej wyśmiewanego w naszej kadrze, jednak nie zniszczył naszych skoków:-)
sake
28.02.2009, 18:27
dzięki za świetny konkurs i serdeczne GRATULACJE :)
Evill
28.02.2009, 18:26
Aczkolwiek nie krytykujmy nikogo ani Kruczka ani Małysza bo jest sukces a nie porażka :)
Evill
28.02.2009, 18:24
@Adu
Wszystkie dobre drużyny, które wyprzedziliśmy zrobiły nam prezent.
@Żaneta
Ok abe zrobił to co robi każdy skoczek, skoczył najlepiej jak mógł. Jeżeli on nam zabrał medal to podziękuj Olliemu, Schmittowi i Wassiliewowi, co nam dali 4 miejsce
@faraon
A kiedy się nauczysz, że Kruczek jest marionetką PZNu i tym nie rządzi
faraon
28.02.2009, 18:23
jak ty bedziesz wiedzial co to sa skoki
krwisty
28.02.2009, 18:23
Jak to Małysz zawalił?Co za bzdury piszecie.Skoro Małysz zawalił to i Rutkowski też bo mieli takie same odległości po pierwszej serii.A w drugiej Małysz miał najlepszą odległość ze wszystkich skoczków w swojej grupie!!!
krytyk
28.02.2009, 18:20
Oj, faraon, faraon, kiedy Ty się nauczysz że formy nie zdobywa się przez rok i zasługi Kruczka nie są największe
Adu
28.02.2009, 18:20
Opanujcie, się...już nagonka na Adama, nikt nie ma prawa go gnoić za takie skoki, bo to co on osiągnął dla naszego sportu jest tak ogromne, że ma prawo do wpadki. Poza tym jego drugi skok jakby nie patrzeć był najlepszy w czwartej grupie :)
Myślę, że czwarte miejsce jest dobre, przed konkursem większość miała nadzieje, że będzie chociaż szóste. Tymczasem my pokonaliśmy Finów, Niemców, Rosjan, Czechów, którzy są teoretycznie lepszymi zespołami od nas. Jednak jak dowodzi ten konkurs, nie zawsze sprawdza się to w praktyce. Cieszmy się, gdyż jest to największy sukces polskiej drużyny na Mistrzostwach Świata w Skokach Narciarskich ;)
Żaneta
28.02.2009, 18:19
@ krytyk
To chce, że gdyby tyle nie skoczył to Polska byłaby 3
Fan ze Śląska
28.02.2009, 18:16
ja też sie zgadzam z grzesiem !!!
ALMASI
28.02.2009, 18:15
hmm...zapachniało przez chwilę medalem,ale bądzmy realistami: Austria, Norwegia to ewidentnie nie jest jeszcze nasza liga. Trójka była w zasięgu i mogliśmy mieć brąz gdybyśmy mieli tak jak Norwegowie czy Japończycy chociaż jednego skoczka,który machnąłby nam 130 albo i ponad 130 metrów. Potrzebowaliśmy trzech względnie równych i 1, który odskoczy, nie mielismy-trudno. Zgodzę się, że więcej mogli dać z siebie Rutkowski i Małysz, ale w ostatecznym rozrachunku pokonaliśmy Finlandię, która miała w swoim składzie 3 zawodników najwyższego formatu, Rosjanie i Niemcy nawet nie weszli do finału! Dlatego naprawdę gratulacje dla naszej drużyny! Kiedy w tym sezonie byliśmy na miejscach 7-8 na 10 startujących drużyn to była klapa, ale 4 miejsce na 12 startujących krajów to naprawdę dobry wynik! Fakt, medalu zawsze trochę szkoda ale obciachu tym razem nie było :)
pati19958
28.02.2009, 18:13
gratulacje dla austri bo im się naprawde należało! ale szkoda ze polacy nie maja medalu i nie ma co zwalac na ktoregos z naszych... ale mialam nadzieje na medal chociaz jest dobrze... japonczycy zabrali nam medal://
faraon
28.02.2009, 18:13
jestem wkurzony na te wasze opisy bo prawda jest taka przed rozpoczeciem zawodow czytalem wasze opisy i oczywiscie bylo wysmiewanie,dogryzanie i niewiadomo co jeszcze a teraz wiedzialem liczylem bylem pewien i co jeszcze jak nie idzie to potraficie zmieszac z blotem a jak idzie to tak tak wiedzialem zastanowcie sie nad soba i nad tym co tu piszecie jezeli nie wierzycie w Kruczka inaszych zawodnikow to trzymajcie to dla siebie
krytyk
28.02.2009, 18:12
@Żaneta
A co Ty chcesz od Okabe, dobrze skakał to ma medal.
Hehehe, a wszyscy przewidywali Niemców, macie swoich Niemców. Wasiliew i Rosljakow to przynajminiej mieli zły wiatr, a taki Hocke
bbc
28.02.2009, 18:12
Oj Adaś, Adaś..
mona
28.02.2009, 18:11
tak dalej a zjdziemy daleko
Bobby
28.02.2009, 18:10
Ten kto pisze, że Małysz zawalił medal niech sobie odstawi klawiaturę i ochłonie. Małysz jak był przez lata w mega formie nie miał z kim skakać w swojej drużynie, bo mieliśmy samych ogórków, a teraz należy się cieszyć, iż te skoki pójdą do przodu po erze Adama. Oby....
krytyk
28.02.2009, 18:09
@fan 450
Stoch też spóźnił pierwszy skok. Z takimi skokami i tak mieliśmy duuuużo szczęścia.
Żaneta
28.02.2009, 18:07
wrrr... co za ..... Okabe. No i gratki dla Austriaków. :*
Elite27.12.
28.02.2009, 18:03
BRAWO JAPONIA!!!
Cały czas miałam nadzieję, że powtórzą sukces z Sapporo i proszę - udało się! Moje gratulacje, świetnie!! :))) <yes> ;D ;**
Evill
28.02.2009, 18:02
Loitl to inna sprawa, ale bohaterem jest Okabe. Oprócz niego Japończycy tak sobie, a majhą medal. Nie spodziewałem się. Bardal też się sprawił, bardzo ładnie nadrabiał, chociaż pewnie i tak Norwegowie mieliby to srebro. Austriacy wszyscy ładnie, tu nie ma co, mają taką drużynę jak nikt i jeszcze Eggiego i Koflera w zanadrzu. Proszę, Janda piąty. Natomiast TVP: żenada, wstawić wierietelnego jak tam skaczą (niby Francja i Kazachstan, ale zawsze coś się dzieje). To już im nie wystarcza studio o biegach i męczenie skoczków. Żałośni jesteście. Dziś lepszy był nawet 2 skok Olliego, aa gorsi (tu nic mnie nie przekona) już tylko ci, co wybrali Liberec na gospodarza MŚ. Dziś też loteria, na szczęście tym razem nam sprzyjało i wiało jako tako (po Japońsku, apropos Okabe :D)
fan 450
28.02.2009, 18:01
rutkowski i małysz zawalili medal
Mafios
28.02.2009, 17:57
Najlepsze nasze miejsce to powód do świętowania, chociaż szkoda, że tuż za podium byliśmy. Hula dzisiaj znakomicie skakał, Rutkowski też poprawił się w skokach, Stoch oddał 2 skok bardzo dobry, a Małysz tylko parę metrów dalej, a byliśmy by na 3 miejscu. Jak by nie Okabe tym skokiem 135 m to by udało nam się w skoczyć na 3 lokatę. Loitzl był dzisiaj fenomenalny. 2 najdłuższe skoki pozwoliły Austrii zwyciężyć. Austria to rywal którego nie da się pokonać.
katrin
28.02.2009, 17:54
Czuje niedosyt...:(Najgorsze 4 miejsce, a juz myslalam ze...tez liczylam na Polakow...rozczarowanie...
Aleksio
28.02.2009, 17:53
@grześ sikorka
No ja sie zgadzam ;/. ale i tak 4 miejsce polaków :D
Evill
28.02.2009, 17:52
Brawo Polacy, nikt dramatycznie nie zawalił i stąd czwarte miejsce. Napisałem dramatycznie, bo Małysz jednak nie njlepiej w I skoku. Poza tym Rutkowski i Hula w I kolejce mieli lepsze warunki, ale taki jest sport, chwała że wykorzystał to Stefan. Austria jak zwykle - Loitzl pokazał kto jest najlepszy, brawa dla Japończyków, szkoda mi Ruskich, bo nie mieli szczęścia, natomiast niemcy i Finowie sami są sobie winni, gratulacje również dla Francuzów, aha, zapomniałem o Norwegach :)
wojtekiki
28.02.2009, 17:51
Hula był 7 indywidualnie dzisiaj, a skakał z niższych rozbiegów :)
grześ sikorka
28.02.2009, 17:48
Małysz to przez Ciebie nie mamy medalu !!!
Piszcie, kto się ze mną zgodzi !!!
wojtekiki
28.02.2009, 17:47
Małysz zawalił medal :/
Fin
28.02.2009, 17:07
Też mam ntakie nadzieje ale i obawy.Jak dotąd to Małysz był świetny i jemu zawdzięczaliśmy dobre miejsca w drużynówce a dziś może być odwrotnie
sss
28.02.2009, 16:59
Po cichu liczylem na Polakow:)