Od poniedziałku w całej Polsce pojawiły się plakaty, na których Adam Małysz reklamuje Pocztę Polską. Zdjęcie po kilku komputerowych przeróbkach pokazuje logo Poczty Polskiej. Blink świetlny utrudnia odczytanie napisu "Red Bull" na kasku sportowca, a wydłużona lewa narta nieco przysłania logo firmy "Loos". Na piersi Adama Małysza zamiast nazwy sponsora konkursu, z którego pochodzi zdjęcie, widzimy logo Poczty Polskiej. Nie wiadomo ile pieniędzy Poczta wydała na sponsorowanie polskich skoczków. Na sponsorowanie polskiej reprezentacji na mistrzostwach świata juniorów w Karpaczu na przykład wydała 200-300 tys. PLN. Promocja Poczty z Małyszem nie zakończy się na kampanii billboardowej, która potrwa do 18 marca (do zakończenia Pucharu Świata). Do połowy lutego Poczta ma też wyemitować znaczek z Małyszem i karty pocztowe.