Obrady FIS - Kuusamo czy Vikersund?
Opublikowano: 13 maja 2007, 11:58
21 komentarzy - dołącz do dyskusji »
Autor: Dorota Stachura
Źródło: wiadomość na podstawie www.fis-ski.com + własne
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (21)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Daria
16.05.2007, 09:33
Kuusamo już dawno powinno wypaśc z kalendarza, na palcach jednej reki mozna policzyć konkursy kiedy odbyły sie bez problemów.
Tam zawsze sa problemy a juz napewno nie zapomnę minionego sezonu, masakra !
Tam zawsze sa problemy a juz napewno nie zapomnę minionego sezonu, masakra !
gdfgsd
14.05.2007, 14:58
Jestem Za vikersund Kuissamo niech wlepia tak zeby wiatru niebylo bo ze sniegiem problemu nima tam nawet teraz jest
blejd=konder
13.05.2007, 21:31
@uskotko
Ale zrozum, że co rok tam albo wieje albo ktoś trafia do szpitala, a nie mogą odwołać bo twoj Ahonen lubi tam skakać, czy tak to trudno pojąc?
Ale zrozum, że co rok tam albo wieje albo ktoś trafia do szpitala, a nie mogą odwołać bo twoj Ahonen lubi tam skakać, czy tak to trudno pojąc?
fenerbahce
13.05.2007, 20:44
Wolę Vikersund
Dlaczego??
to samo co Ankamalyszomanka :)
A co do Kamila, to w nastepnym sezonie będzie lepiej. On sie rozwija. Będzie jakieś 20 pkt na konkurs :D:D:D
Adam wymiata. To tak jakby przez cały sezon był na podium :)
Dlaczego??
to samo co Ankamalyszomanka :)
A co do Kamila, to w nastepnym sezonie będzie lepiej. On sie rozwija. Będzie jakieś 20 pkt na konkurs :D:D:D
Adam wymiata. To tak jakby przez cały sezon był na podium :)
Ankamalyszomanka
13.05.2007, 20:29
Ja nie cierpię Kuusamo. Dlaczego:
1. Wypadek Thomasa Morgensterna
2. Niesprzyjające warunki
3, Konkurs loteryjny
4. Ubiegłoroczne wyniki konkursu w Kuusamo najlepiej o tym świadczą: 12 miejsce Huli i odległe Małysza
5, Skocznia pechowa dla najlepszych( w tym także dla Adama)
6. jedna z nielicznych skoczni, na których rozgrywany jest Pś, na której Małysz nie wygrał
Starczy, czy wymieniać dalej?
jednym słowem skocznia w Kuusamo mi się nie podoba
1. Wypadek Thomasa Morgensterna
2. Niesprzyjające warunki
3, Konkurs loteryjny
4. Ubiegłoroczne wyniki konkursu w Kuusamo najlepiej o tym świadczą: 12 miejsce Huli i odległe Małysza
5, Skocznia pechowa dla najlepszych( w tym także dla Adama)
6. jedna z nielicznych skoczni, na których rozgrywany jest Pś, na której Małysz nie wygrał
Starczy, czy wymieniać dalej?
jednym słowem skocznia w Kuusamo mi się nie podoba
Usia
13.05.2007, 19:25
@uskotko
Taaa, w zeszłym roku "tez nie wiało " :P i dlatego czołowka nie weszła do drugiej serii konkursu :P
Taaa, w zeszłym roku "tez nie wiało " :P i dlatego czołowka nie weszła do drugiej serii konkursu :P
uskotko
13.05.2007, 19:18
no ciekawe... o ile dobrze pamiętam, w Vikersund ostatnio odwołano zawody z powodu wiatru... A poza tym w Ruce przecież nigdy nie wieje - cytując Wielkiego Hannu Lepisto. Nie podoba mi się ten pomysł, oj nie podoba... Nie mam nic przeciwko K90 - wręcz przeciwnie, bardzo je lubię w uwagi na fakt, że mój Janne radzi sobie na nich lepiej niż inni - jednak co Ruka, to Ruka... Buuu!
Usia
13.05.2007, 16:43
@ada
A Kamil dzięki punktom z mamuta w Planicy. Na mamucie nie startowało wielu skoczków z czołowki.
A Kamil dzięki punktom z mamuta w Planicy. Na mamucie nie startowało wielu skoczków z czołowki.
Mika_0701
13.05.2007, 16:43
@Usia
Loozik;D W gruncie rzeczy, przy 20. miejscu będę very happy;D
Loozik;D W gruncie rzeczy, przy 20. miejscu będę very happy;D
Usia
13.05.2007, 16:41
@Mika
Ja też trzymam kciuki za Kamila, przecież to nasz skoczek. I nie bierz tego tak, ze nie masz racji. Ty po prostu piszesz jak czujesz i ja Cie rozumiem. Masz do tego prawo. Ja tak po trochu tymi wyliczeniami staram sie chronić Kamila przed huraoptymistami, którzy po następnym sezonie za to, że Kamil bedzie 20 czy 25 wdepczą go w ziemie z wściekłości, bo oczekiwali że skończy 10. Ja po prostu staram się miec wobec skoczków realne oczekiwania.
Ja też trzymam kciuki za Kamila, przecież to nasz skoczek. I nie bierz tego tak, ze nie masz racji. Ty po prostu piszesz jak czujesz i ja Cie rozumiem. Masz do tego prawo. Ja tak po trochu tymi wyliczeniami staram sie chronić Kamila przed huraoptymistami, którzy po następnym sezonie za to, że Kamil bedzie 20 czy 25 wdepczą go w ziemie z wściekłości, bo oczekiwali że skończy 10. Ja po prostu staram się miec wobec skoczków realne oczekiwania.
ada_mm
13.05.2007, 16:40
@Usia
nie zapominajmy ze Morassi byl tak wysoko ze wzgledu na to swoje 3 miejsce w jednym konkursie...
nie zapominajmy ze Morassi byl tak wysoko ze wzgledu na to swoje 3 miejsce w jednym konkursie...
Mika_0701
13.05.2007, 16:15
@ Usia
Ok, rozumiem, ale widzisz, ja po prostu bardzo lubię Kamila. Może do 15. mu daleko, ale patrząc po wynikach w drugiej części sezonu, to stać go na coraz więcej. Nie będę się wdawać w dalsze dyskusje, bo pewnie jak zwykle nie mam racji;(
@ Mipoc
Ale w Vikersund rzadko są zawody, a Kuusamo to tradycja, brakuje tego jednego zwycięstwa;(
Ok, rozumiem, ale widzisz, ja po prostu bardzo lubię Kamila. Może do 15. mu daleko, ale patrząc po wynikach w drugiej części sezonu, to stać go na coraz więcej. Nie będę się wdawać w dalsze dyskusje, bo pewnie jak zwykle nie mam racji;(
@ Mipoc
Ale w Vikersund rzadko są zawody, a Kuusamo to tradycja, brakuje tego jednego zwycięstwa;(
Usia
13.05.2007, 16:00
A teraz porównanie K. Stocha ze skoczkami, którzy w klasyfikacji generalnej wypadli słabiej od Kamila:
K. Stoch ...........8 pkt/ konkurs
T. Innauer.......20,2 pkt/konkurs
A. Pauli...........13,1 pkt/konkurs
A. Morassi......12,2 pkt/ konkurs
Neumayer........4 5 pkt/ konkurs (zaliczył tylko 1 start)
Lepiej średnio skakali również Hajek, Lindstroem, Schneider, Hakola
Co bedzie jeśli oni w następnym sezonie wystartuja tak często jak Kamil?
K. Stoch ...........8 pkt/ konkurs
T. Innauer.......20,2 pkt/konkurs
A. Pauli...........13,1 pkt/konkurs
A. Morassi......12,2 pkt/ konkurs
Neumayer........4 5 pkt/ konkurs (zaliczył tylko 1 start)
Lepiej średnio skakali również Hajek, Lindstroem, Schneider, Hakola
Co bedzie jeśli oni w następnym sezonie wystartuja tak często jak Kamil?
Usia
13.05.2007, 15:54
Efektywnośc polskich skoczków:
A. Małysz...średnio 60,5 pkt/na jeden konkurs
K. Stoch....średnio 8 pkt/ na jeden konkurs
P.Żyła...średn io 5 pkt/ na jeden konkurs
S. Hula... srednio 2 pkt/ na jeden konkurs
Najlepsi: A. Małysz...60,5 pkt/konkurs
A. Jacobsen..57,3 pkt/konkurs
G. Schlierenzauer...50,3 pkt/konkurs
S. Ammmann..48,6 pkt/konkurs
T. Morgernstern...36 pkt/konkurs
A. Kuettel...34,9 pkt / konkurs
A. Małysz...średnio 60,5 pkt/na jeden konkurs
K. Stoch....średnio 8 pkt/ na jeden konkurs
P.Żyła...średn io 5 pkt/ na jeden konkurs
S. Hula... srednio 2 pkt/ na jeden konkurs
Najlepsi: A. Małysz...60,5 pkt/konkurs
A. Jacobsen..57,3 pkt/konkurs
G. Schlierenzauer...50,3 pkt/konkurs
S. Ammmann..48,6 pkt/konkurs
T. Morgernstern...36 pkt/konkurs
A. Kuettel...34,9 pkt / konkurs
Usia
13.05.2007, 15:45
@Mika
Z całą sympatią do Kamila, ale on w tym sezonie zdobywał tylko średnio 8 punktów za start w konkursie i wyprzedził wielu (lepszych od niego) w klasyfikacji generalnej tylko dzięki temu, że skakali o połowę rzadziej! Jak on ma do 15 PŚ wejść? No i chyba juz wszyscy zapomnieli, że na mamucie zabrakło wielu juniorów i dlatego Kamil tak wysoko sie lokował!
Troche obiektywizmu radzę a na przyszły sezon nie będzie niepotrzebnych pretensji do Kamila za "spadek formy".
Z całą sympatią do Kamila, ale on w tym sezonie zdobywał tylko średnio 8 punktów za start w konkursie i wyprzedził wielu (lepszych od niego) w klasyfikacji generalnej tylko dzięki temu, że skakali o połowę rzadziej! Jak on ma do 15 PŚ wejść? No i chyba juz wszyscy zapomnieli, że na mamucie zabrakło wielu juniorów i dlatego Kamil tak wysoko sie lokował!
Troche obiektywizmu radzę a na przyszły sezon nie będzie niepotrzebnych pretensji do Kamila za "spadek formy".
Mipoc
13.05.2007, 15:43
@Mika
O skoczniach w których Małysz nie wygrał mówi tylko szaranowicz pozatym Małysz w Wikersund też nie wygrał
O skoczniach w których Małysz nie wygrał mówi tylko szaranowicz pozatym Małysz w Wikersund też nie wygrał
Elite27.12.
13.05.2007, 15:36
Jeśli chodzi o przeniesienie inauguracji z Kussamo do Vikersund, to OK. Fakt, ma to swoje zalety. Ale co do niwelacji w liczbie startujących zawodników, to uważam ten pomysł za nienormalny! Nie rozumiem, skąd to się wzięło i, przede wszystkim, jakie będą tego zalety?! :/ :/
Mika_0701
13.05.2007, 15:26
Niby wszystko byłoby cool - zwiększyć szanse Adama. Ale na koniec sezonu była mowa o skoczniach, gdzie jeszcze Adam nie wygrał. Nie miałabym nic przeciwko Kuusamo, gdyby Adam odniósł tam pierwsze zwycięstwo;) Ale to co miało tam miejsce ostatnio... Eh;/
Też nie jestem za 40 skoczkami i 10 bez kwalifikacji. Nasi się niestety ledwo kwalifikują do 50!!! A Kamil Stoch jest blisko 15 pucharu (moim zdaniem teraz sie tam dostanie) i co, nic z tego???
Też nie jestem za 40 skoczkami i 10 bez kwalifikacji. Nasi się niestety ledwo kwalifikują do 50!!! A Kamil Stoch jest blisko 15 pucharu (moim zdaniem teraz sie tam dostanie) i co, nic z tego???
Mipoc
13.05.2007, 13:57
Ja jestem za Połową zmian jestem za przeniesieniem konkursów inauguracyjnych do wikersund,większe szanse dla małysza+ prawdopodobny koniec parodii i jeszcze z powodów komunikacyjnych bo z wikersund do Trondheim,ewentualnie Lillehammer jest bliżej niż kussamo.A nie jestem za zmianami że 40 skoczków w zawodach i 10 skoczków pewne kwalifikacje jak już mają tak zmienić na 40 to niech dadzą najlepszą 20 pewne kwalifikacje
konder
13.05.2007, 13:21
Mam nadzieje ze wywala Kuusamo z kalendarza, dosc juz tej parodii zawodow.A te rewelacje z 40-stoma zawodnikami mam nadzieje ze to tylko plotki.
Skooczny
13.05.2007, 12:50
Trochę skoda Kussamo, ale tak będzie lepiej dla PŚ. Słyszałem też że od następnego sezonu w konkursach ma startować 40 skoczków, a start zapewny będzie miec czołowa 10 (nie jestem za tym).