Roar Ljoekelsoey myśli o zakończeniu kariery
Opublikowano: 27 marca 2007, 10:13
52 komentarze - dołącz do dyskusji »
Autor: Katarzyna Iskierka
Źródło: wiadomość na podstawie skispringen-norwegen.info
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (52)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
rafitu
08.04.2007, 13:41
Żyła jest lepszy od Huli :kto jeszcze tak sądzi
daf
31.03.2007, 04:05
@Reyes19
Parafrazując Twoją wypowiedź:
z komentowania na stronie skokinarciarskie.pl powinien zrezygnować:
- Reyes19 - pisze dużo, ale bez sensu, w dodatku wiele wpisów to marne rymowanki na melodię popularnej kolędy. Reyes - do lekcji a nie komputera!
Parafrazując Twoją wypowiedź:
z komentowania na stronie skokinarciarskie.pl powinien zrezygnować:
- Reyes19 - pisze dużo, ale bez sensu, w dodatku wiele wpisów to marne rymowanki na melodię popularnej kolędy. Reyes - do lekcji a nie komputera!
fan skoków
29.03.2007, 18:34
@Fin
Mnie też to denerwowała, a najbardziej drużynówki i MŚ w Planicy.
Mnie też to denerwowała, a najbardziej drużynówki i MŚ w Planicy.
Gonia
29.03.2007, 17:21
Roar błagam Cię, nie odchodź!!! Nie Ty!!! Najważniejszy z najważniejszego zespołu!!!
@szwajcarka A nie mówiłam?;)))
@szwajcarka A nie mówiłam?;)))
Fin
28.03.2007, 22:28
@mati73.Tak juz jest ze czasem kogos po prostu nielubisz.Mysle ze tez masz takich skoczkow ktorym mocno kibicujesz i takich ktorym zyczysz zeby twojich pupilow nieprzeskakiwali.Ja uwielbiam finow a w sezonie 2004 wielu norwegow odbieralo zwyciestwa mojim faworytom.Moze dlatego go nielubie.Napisalem tez ze mimo to troche puchar straci na uroku
kgoldi
28.03.2007, 22:18
Roar jest w spoko powinien zostać
Simia
28.03.2007, 21:46
Smutno, nam będzie, jeśli odejdziesz...Może w tym sezonie Ci się nie powiodło, no ale w następnym może będzie lepiej. Mógłby zostać jeszcze z nami, chodźby jeszcze ten następny sezon...
mati73
28.03.2007, 19:42
Ej ty Fin co masz do Roara że go tak nie lubisz. Jest to dobry i wesoły skoczek
Fin
28.03.2007, 14:41
YYYYHHHHHHHHH ten Liokelsoy-niech juz odchodzi bo nielubie tego skoczka.Co prawda puchar straci na uroku troche ale mysle ze zastapi go godnie bardzo solidny zawodnik-andera ...............Bardal.Mam nadzieje ze Romoren pojawi sie w dobrej juz formie
Reyes19
28.03.2007, 13:55
@ :PPPPPP
Nie wiem w którym roku się urodził Hula. Strzealałem. Myślałem, że jest starszy ;-)
Nie wiem w którym roku się urodził Hula. Strzealałem. Myślałem, że jest starszy ;-)
Labrador
28.03.2007, 09:59
@tommm
Ja kocham skoki. Gdy wszyscy w rodzinie nie oglądają skoków, bo nie ma Małysza to ja i tak musze je obejżeć i nie dlatego, że Małysz walczy np. o lidera PŚ...
Ja kocham skoki. Gdy wszyscy w rodzinie nie oglądają skoków, bo nie ma Małysza to ja i tak musze je obejżeć i nie dlatego, że Małysz walczy np. o lidera PŚ...
Tabliczka
27.03.2007, 23:06
Właśnie miałam pisać, że 21 ma =) i bardzo dobre stwierdzenie z tym Jacobsenem, na każdego kiedyś przyjdzie pora, na Stefana też. Zresztą jak Małyszowi nie szło, to też go wszyscy od razu skreślili
kibic
27.03.2007, 23:06
@???
Dlaczego wy caly czas uparcie zaliczacie Sliza do mlodych obiecujacych skoczków??
.Przeciez ten facet ma juz 24 lata! Jak na skoki to wiek powiedzmy sredni.I oczywiscie wina wszystko Lepistoe ze Sliz tak slabo skakal.Jasne.Sliz jest takim samym talentem jak Bachleda i Tajnery.Jesli Sliz jest mlodym obiecujacym skoczkiem to jakim jest Kot Kubacki czy Mietus? Idac twoim tokiem to i Pochwala i Bachleda sa mlodymi obiecujacymi skoczkami.Bzdury.
Dlaczego wy caly czas uparcie zaliczacie Sliza do mlodych obiecujacych skoczków??
.Przeciez ten facet ma juz 24 lata! Jak na skoki to wiek powiedzmy sredni.I oczywiscie wina wszystko Lepistoe ze Sliz tak slabo skakal.Jasne.Sliz jest takim samym talentem jak Bachleda i Tajnery.Jesli Sliz jest mlodym obiecujacym skoczkiem to jakim jest Kot Kubacki czy Mietus? Idac twoim tokiem to i Pochwala i Bachleda sa mlodymi obiecujacymi skoczkami.Bzdury.
:PPPPPP
27.03.2007, 22:58
Reyes naucz się liczyć. Hula 21 urodziny bedzie obchodził dopiero we wrześniu!!!
Jak może mieć 22 lata???
Jak może mieć 22 lata???
caroline
27.03.2007, 22:46
no nie rok temu zakonczyl kariere hannawald i goldi a teraz roar;/ nie nie nie on jest jednym z krolow skoczni nie moze tego zrobic;D jeszcze nie teraz roar nie opuszczaj nas!!!
Reyes19
27.03.2007, 22:09
Hula ma dopiero 22 lata!!! Może się jeszcze bardzo wiele nauczyć! Szczególnie pod dowództwem Hannu Lepistoe!!! To nawet zdolny chłopak co nieraz pokazał! Przyszłość jeszcze przed nim!!!
haliee
27.03.2007, 22:03
Jak to jego skoki miałyby nie mieć sensu? :( Jeśli skoki Roara nie mają sensu, to połowa zawodników powinna mieć teraz podobny dylemat;/ NIE, NIE, NIE!! Ja się nie zgadzam, zostajesz!! :P
???
27.03.2007, 21:58
Hula miałby kończyć karierę, heheheheheheh
Jaki głupek to wpisał? Jak Jacobsen był w wieku Huli, to znali go tylko jego rodzice :P
Hula ma 20,5 roku dopiero, przed nim dopiero kariera. Niestety Lepistoe nie potrafi pomóc młodszym skoczkom. W tym sezonie znacznie obnizył loty Huli i Śliża a Zyła doszedł do formy chyba tylko dzięki trenowaniu w styczniu poza kadrą A.
Jaki głupek to wpisał? Jak Jacobsen był w wieku Huli, to znali go tylko jego rodzice :P
Hula ma 20,5 roku dopiero, przed nim dopiero kariera. Niestety Lepistoe nie potrafi pomóc młodszym skoczkom. W tym sezonie znacznie obnizył loty Huli i Śliża a Zyła doszedł do formy chyba tylko dzięki trenowaniu w styczniu poza kadrą A.
tabliczka
27.03.2007, 21:47
Co do Huli również sie nie zgodzę, bo jest zawodnikiem młodym, a przez to rozwojowym. A to że mu nie szło w tym sezonie, cóż zdarza sie najlepszym- Małyszowi rok temu Ahonenowi i Jandzie w tym roku. Każdemu trzeba dać szansę a nie zaraz skreślać. Poza tym Stefan jest bardzo sympatycznym zawodnikiem a to bardzo ceniona cecha =)
fan skoków
27.03.2007, 21:07
@Reyes19
Dopiero rok minął od Praggelatto a ty z powodu 1 słabszego sezonu chcesz żeby kończył karierę. Jussilainen 2 lata był bez formy, a potem 1 sezon na wysokim sezonie skakał.
Ja chciałem się spytać, a czemu chcecie żeby Mateja kończy karierę? Przecież to jego sprawa czy chce skakać czy nie. Jeśli jemu to sprawia przyjemność to nie ch skacze. A co mają mu zamknąć możliwość wejścia na wszystkie skocznie świata pod groźbą więzienia? Bo do tego to się sprowadza. Jak chce to niech skacze, jak nie będzie lepszych od niego to niech conajmniej na PK, jak nie PŚ jeździ. A już stwierdzenie że Hula ma kończyć karierę to już pozostawiam bez komentarza. Powiem tylko żebyście zwrócili uwagę ile ma lat, bo z tego co wiem to 3 lata temu zdobył srebro w Strynie.
Dopiero rok minął od Praggelatto a ty z powodu 1 słabszego sezonu chcesz żeby kończył karierę. Jussilainen 2 lata był bez formy, a potem 1 sezon na wysokim sezonie skakał.
Ja chciałem się spytać, a czemu chcecie żeby Mateja kończy karierę? Przecież to jego sprawa czy chce skakać czy nie. Jeśli jemu to sprawia przyjemność to nie ch skacze. A co mają mu zamknąć możliwość wejścia na wszystkie skocznie świata pod groźbą więzienia? Bo do tego to się sprowadza. Jak chce to niech skacze, jak nie będzie lepszych od niego to niech conajmniej na PK, jak nie PŚ jeździ. A już stwierdzenie że Hula ma kończyć karierę to już pozostawiam bez komentarza. Powiem tylko żebyście zwrócili uwagę ile ma lat, bo z tego co wiem to 3 lata temu zdobył srebro w Strynie.
tommm
27.03.2007, 20:16
ale trzeba dodać, że Roar wcale nie jest młody, wręcz przeciwnie, 30-tkę dawno przekroczył.
a Szaranowicz mówił o nim w wieku 30 lat, że jest młodym wilkiem buhaha :D
no i po pierwszym sezonie z Kojonkoskim Roar też już chciał kończyć karierę z tych samych powodów, co teraz
a Szaranowicz mówił o nim w wieku 30 lat, że jest młodym wilkiem buhaha :D
no i po pierwszym sezonie z Kojonkoskim Roar też już chciał kończyć karierę z tych samych powodów, co teraz
tommm
27.03.2007, 20:11
ale wy debile jesteście, ja bym nie chciał żeby KTOKOLWIEK kończył karierę, a wy tu byście połowę zawodników odstrzelili. nie jesteście kibicami, oglądacie skoki tylko dlatego, że akurat Adam znów zaczął odnosić sukcesy. ciekawe czy ci co teaz wysyłają wszystkich na emeryturę oglądali skoki przez ostatnie 2 lata, czy oglądali skoki przed eksplozją formy Małysza, przed sezonem 2000/2001?
Wątpię... Tylko próbują "podpiąć" się pod czyiś sukces...
Wątpię... Tylko próbują "podpiąć" się pod czyiś sukces...
plonąca żyrafa
27.03.2007, 19:27
Ile on ma lat? Tak wczesnie konczyc kariere? Roar nie rob tego bo powiem mamie
Pika
27.03.2007, 19:17
NIE, NIE, NIE...tylko nie to... :(((((
adagio28
27.03.2007, 19:13
Szkoda żeby odchszedł ale wiadomo - rodzina najważniejsza i rozumiem to. =] Poza tym jakby się bliżej przyjżeć jest coraz większy pobór młodych więc i tak jak nie teraz to za rok by odszedł... =| Zobaczymy... ;-)
znawca tematu
27.03.2007, 19:07
Żeby poszli w ślady Alborna:
-Martin Holewartd (AUS)
-Tabanoku Okabe (JPN)
-Peter Zonta (CZE)
-Peter Peterka (SŁO)
-Anders Widcholz (AUS)
-Tami Kiuroo (FIN)
-Norajki Casai (JAP)
-Lars Brystoell (NOR)
-Jan Matura (CZE)
-Jens Samulae(EST)
-Emmanuel Chedar (FRA)
-Petr Chadavee (BLR)
-Gregor Shpath (NIE)
-Martin Holewartd (AUS)
-Tabanoku Okabe (JPN)
-Peter Zonta (CZE)
-Peter Peterka (SŁO)
-Anders Widcholz (AUS)
-Tami Kiuroo (FIN)
-Norajki Casai (JAP)
-Lars Brystoell (NOR)
-Jan Matura (CZE)
-Jens Samulae(EST)
-Emmanuel Chedar (FRA)
-Petr Chadavee (BLR)
-Gregor Shpath (NIE)
konder
27.03.2007, 18:30
Mozecie sobie pisac i tak Mamejka nie odejdzie :-).Bedzie do 40-stki skakal a w konkursach druzynowych doprowadzal nas do komplikacji sercowych.Mamejka sie bedzie trzymal stolka i na wycieczki kolejne jezdzil.Do Planicy pewnie za rok znow pojedzie i za 2 lata i za 3 i tak do starosci.
BigMac
27.03.2007, 18:26
Niech odchodzi. dla mnie nie był jakiś szczególnie ważny. Powinni odejść jeszcze Bystoel , Mateja i Hula
Labrador
27.03.2007, 18:16
Niech końcy, nie lubie go. Odejść powinni jeszcze: Mateja, Okabe, Peterka...
Reyes19
27.03.2007, 18:12
@taki sobie kibic
Ja tylko daje propozycje kto powinien, a nie mówie "ze skoków maja odejść"! Pozatym ja sie na skokach znam, czego po tobie nie widać. I wcale sie nie ślinie!
@maciek93
Po prostu Schlierenzauera nie lubie! ;-)
Ja tylko daje propozycje kto powinien, a nie mówie "ze skoków maja odejść"! Pozatym ja sie na skokach znam, czego po tobie nie widać. I wcale sie nie ślinie!
@maciek93
Po prostu Schlierenzauera nie lubie! ;-)
offca
27.03.2007, 18:03
nom, na szczęście nie ma jednej osoby, która decyduje kto ma "odejśc ze skoków" ( jak to niegramatycznie zresztą ująłeś) i na szczęście to nie jesteś Ty- tak gdyby była :P
taki sobie kibic
27.03.2007, 17:50
@Reyes
Ty może nie decyduj kto ma skąd odejść, co?
Może Twoim rodzicom w pracy ktoś dziś powie, że są za starzy i powinni być zwolnieni, bo 5 razy od nich gorszy ale młody poprosił o pracę :P
Jeżeli będa słabo skakac, to sami zrezygnuja, bo nikt ich na zawody nie powoła. Nasz Robert na razie zdopbywa punkty w PK dla juniorów lepiej niz 2 Tajnery, z Pochwalą, Bachleda i Długopolskim na dokładkę. Ale to trzeba cos wiedzieć o skokachh, a nie tylko ślinic sie na widok Morgiego :P
Ty może nie decyduj kto ma skąd odejść, co?
Może Twoim rodzicom w pracy ktoś dziś powie, że są za starzy i powinni być zwolnieni, bo 5 razy od nich gorszy ale młody poprosił o pracę :P
Jeżeli będa słabo skakac, to sami zrezygnuja, bo nikt ich na zawody nie powoła. Nasz Robert na razie zdopbywa punkty w PK dla juniorów lepiej niz 2 Tajnery, z Pochwalą, Bachleda i Długopolskim na dokładkę. Ale to trzeba cos wiedzieć o skokachh, a nie tylko ślinic sie na widok Morgiego :P
maciek93
27.03.2007, 17:49
@Reyes19
Zgadzam się z Tobą, ale nie w pełni: myślę, że Zonta powinien jeszcze skakać, a z G. Schlierenzaueem przesadzasz;-D
Zgadzam się z Tobą, ale nie w pełni: myślę, że Zonta powinien jeszcze skakać, a z G. Schlierenzaueem przesadzasz;-D
maciek93
27.03.2007, 17:47
Faktycznie byli dwaj skoczkowie z Irlandii: właśnie Andrew i R. Brown, zaczęli skakac w 2002 roku, jednak nie skakali w PŚ. Możecie o nich poczytać w Wikipedii.
Reyes19
27.03.2007, 17:44
Ze skoków powinni odejść:
- Lars Bystoel - ma 29 lat. Po IO niczego nie dokonał. Jest bez formy, rozsypany, pogubiony. Widać to było w zeszłym sezonie.
- Akira higashi - ma 35 lat. To już chyba nie jego lata wieczności.
- Martin Hoellwarth - ma 33 lata. Już troche wiek przeszkadza, strasznie nierówny, powinien ustąpić młodszym.
- Robert Mateja - ma 33 lata. Jego odejścia tłumaczyć nie muszę. Jest bez formy, strasznie nierówny, słaby psyhicznie.
- Primoż Peterka - 28 lat. Forma słaba, startował tylko w Planicy. Powinien zająć się karierą trenerską.
- Peter Zonata - 28 lat. Bez formy, mało startów, to już chyba jego koniec.
- Andreas Widhoelzl - ma 31 lat, słaby, bez formy, nierówny, jedynie pojedyncze skoki dobre, powinien ustąpić młodszym.
- Gregor Schlierenzauer - nie lubie go, za cienki jest.
- Lars Bystoel - ma 29 lat. Po IO niczego nie dokonał. Jest bez formy, rozsypany, pogubiony. Widać to było w zeszłym sezonie.
- Akira higashi - ma 35 lat. To już chyba nie jego lata wieczności.
- Martin Hoellwarth - ma 33 lata. Już troche wiek przeszkadza, strasznie nierówny, powinien ustąpić młodszym.
- Robert Mateja - ma 33 lata. Jego odejścia tłumaczyć nie muszę. Jest bez formy, strasznie nierówny, słaby psyhicznie.
- Primoż Peterka - 28 lat. Forma słaba, startował tylko w Planicy. Powinien zająć się karierą trenerską.
- Peter Zonata - 28 lat. Bez formy, mało startów, to już chyba jego koniec.
- Andreas Widhoelzl - ma 31 lat, słaby, bez formy, nierówny, jedynie pojedyncze skoki dobre, powinien ustąpić młodszym.
- Gregor Schlierenzauer - nie lubie go, za cienki jest.
offca
27.03.2007, 17:40
a właśnie, że Bystoel i Hoellwarth nie
Reyes19
27.03.2007, 17:37
Ze skoków powinni odejść:
- Lars Bystoel - ma 29 lat.
- Akira higashi - ma 35 lat.
- Martin Hoellwarth - ma 33 lata.
- Robert Mateja - ma 33 lata.
- Lars Bystoel - ma 29 lat.
- Akira higashi - ma 35 lat.
- Martin Hoellwarth - ma 33 lata.
- Robert Mateja - ma 33 lata.
Reyes19
27.03.2007, 17:23
O nie! Nie możesz nam tego zrobić!!! 2 drugie miejsca w generalce PŚ przed dwoma i trzama laty! Jedno o 10 punktów! Dla tytóły MŚ w Lotach i wiele wiele zwycięstw!!! Kiedyś nawet po Morgensternie moim ulubionym skoczkiem! Błagam nie odchodź! Pokazałeś, że z 40 miejsca w PŚ przez jeden sezon można trafić na ósme!!! Jak cie nie będzie to chyba nie będę oglądał skoków! Poczekaj do Liberca 2009!!! Prosze!! Roar nie odchodź!!!
offca
27.03.2007, 14:58
nieee no !
Mój rekord to 6 m.
27.03.2007, 14:22
Ja bym Achonen nie skreślał on mi przypomiona Adama dominatora teraz miał słabszy sezon jak Adam choć być w czołuwce jak Janne lub Adam to cały czas jest się dobrym Myśle że w następnym sezonie znajdzie sie jakiś czarny koń z Norwegi, Austri i Małysz powinin pod wodzą Hannu Lepisto utrzymać świetną formę Rosjanie bedą dobrzi ale to sie dowiemy już niemoge sie doczekac sezonu 2007/2008 ale przednami LGP 2007 w których Adam bedzie wysoko jeżeli bedzie startował czuje to
Morściuk(Marcin)
27.03.2007, 14:12
nie tylko nie to! niech mój Roarek nie odchodzi....będę płakał za nim.Ja, ja poprostu go KOCHAM NAD ZYCIE!:( I znowu zostanę samotny:(
crazzzy- lew
27.03.2007, 14:11
moglby nie odchodzic, niech zmieni zdanie.
KaCzY
27.03.2007, 13:47
@fan skoków, mysle tak samo jak Ty...bardzo prawdopodobne ze Roar chce zakonczyc kariere z podanego przez Ciebie powodu, ze chce odejsc z Tego sportu jako niepokonany Mistrz Świata w lotach. pozdrowienia
szwajcarka
27.03.2007, 13:39
Roar jaki tatusiek opiekuńczy... ja mysle ze on nie zakonczy kariery. tak mysli, bo jest zmeczony sezonem, za miesiac mu przejdzie...
Bartt
27.03.2007, 13:06
Pamiętam jak Roar w 2002 roku, po serii bardzo słabych sezonów zapowiedział, że jeśli pod wodzą Miki Kojonkoskiego nie zacznie skakać zdecydowanie lepiej, to kończy karierę. Dobrze, że wtedy został, bo dzięki temu odniósł swoje największe sukcesy. Myśle, że Roar powinien jeszcze rok poskakać. Zawsze to lepiej dla kibiców, jak i samego zawodnika, kiedy wszyscy wiedzą, że odchodzi i podczas ostatnich zawodów można mu zafundować uroczyste pożegnanie. A takie podejmowanie decyzji po sezonie to jest może dobre dla nieutytułowanych skoczków, jak Alborn, którego nikt nie będzie żałował, ale nie dla takich mistrzów jak Roar. Myśle że każdy z wielkich powinien mieć swój "oficjalny" pożegnalny sezon - jak Goldberger, Horngacher, Cecon, Weissflog...
Zula
27.03.2007, 12:53
Połowa Japończyków mogłaby skończyć kariery, chce to zrobić Ljoekelsoey. Sypią się zawodnicy rocznikowo zbliżeni do Adama. On wygrywa, a oni daleko za nim. Myślę, że w najbliższych latach pożegnamy wielu wybitnych tej dyscypliny. Hoellwarth, Widhoelzl, Ahonen, Schmitt, Jussilainen. Długo by wymieniać. No i nasz Adaś kiedyś odejdzie. Chyba zacznę sie psychicznie juz przygotowywać do tego faktu. To będzie ciężkie przeżycie dla mnie. Ale co zrobić, taka kolej rzeczy ...
volkania
27.03.2007, 12:24
Roar ,dlaczego ? nastepny bedzie Ahon en czuje to... :(
fan skoków
27.03.2007, 12:16
A tak w ogóle chyba Roar chce skończyć karierę jako mistrz który nie został pokonany (mistrzostwa świata w lotach).
fan skoków
27.03.2007, 12:14
No tak jak ktoś kończy karierę to od razu kibice chcą żeby zrobiła to połowa naszych reprezentantów. A ja nie chce żeby Mateja kończył karierę, bo go bardzo lubię, ale za to nigdy nie lubiłem Ljoekelsoeya i wolę żeby on to zrobił (i jeszcze kilku innych z czołówki) niż Mateja.
konder
27.03.2007, 12:10
@myszka55.sabcia
Taa on ci odejdzie:-).Skacze a raczej ląduje bo trudno to nazwać skokami i zarabia na budowe domu w Chochołowie.A poza tym jakze inny świat skoków byłby bez Mamejki.Te dramatyczne skoki pełne emocji choć negatywnych ale emocji.
Taa on ci odejdzie:-).Skacze a raczej ląduje bo trudno to nazwać skokami i zarabia na budowe domu w Chochołowie.A poza tym jakze inny świat skoków byłby bez Mamejki.Te dramatyczne skoki pełne emocji choć negatywnych ale emocji.
myszka55.sabcia
27.03.2007, 10:58
przykro to mowic..ale szkoda ze nie jest to jeden z naszych skoczkow(wiadomo o kogo chodzi.:(...naprawde juz nie moge zniesc jego skokow w konkursach..
wiem pomyslicie ze jestem wredna..ale poprostu tak mysle..
wiem pomyslicie ze jestem wredna..ale poprostu tak mysle..
Zula
27.03.2007, 10:37
Już Alborn zakończył karierę. Kto następy??? Trochę nazwisk na pewno się pojawi....