Tłumaczenia Tepesa
Opublikowano: 13 lutego 2007, 10:38
73 komentarze - dołącz do dyskusji »
Autor: Paweł Stawowczyk
Źródło: wiadomość na podstawie Super Expressu, foto: smucka.com
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (73)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
daf
17.02.2007, 03:08
@:*-
to może jednak ograniczaj się dalej...
to może jednak ograniczaj się dalej...
:*-
16.02.2007, 12:34
ograniczałam się w komentach ale teraz juz nie moge... Każdy kto pisze ze austryjacy nto szwaby to sam jest szwabem i sie nie zna na skokach... Austryjacy to switeni skoczkowie a malych przy nich to.... tandeta
mk
15.02.2007, 18:02
scm,widocznie mieli powód:)Chociaż moje komenty pod zdjęciami skoczków tez czasem też usuwają,zupełnie nie wiem dlaczego......widać tu jeszcze czasy cenzury:(
mk
15.02.2007, 10:08
sogib3,dokładnie,nie dość,że nie przy każdym zawodniku widać te strzałeczki(przy Jakobsenie np.znikły),to jeszcze możemy oceniać warunki tylko na ich podstawie.W ten sposób Tepes zawsze będzie miał usprawiedliwienie,bo zgasi każdy argument tym,że on wie więcej i nikt inny.A może my też chcielibyśmy zobaczyć te cuda techniki:)Chyba,że to jakaś tajemnica wagi panstwowej.....
sogib3
15.02.2007, 09:31
W tym wszystkim jest jedna najistotniejsza sprawa. Popisy Tepesza to poprostu wpływanie negatywne na psychikę skoczka. Powiedziałbym, że oprócz wielu czynników składających sie na jakość skoków, podstawowym jest psychika. Biedny Małyszek, po tej decyzji Tepesza skurczył mięśnie, w torach podczas zjazdu nogi drgały ocierając sie ostro o krawędzie, stąd była tak mała prędkość najazdu. Zwóćcie uwagę, jaką dobrą prędkość miał Adam podczas wygranych ostatnio trzech konkursów. Był wyluzowany, prędkość dobrą i proszę - sukcesy. Tepesz to cwaniak, lis i dobrze wie jak komuś przyłożyć. TEPESZ DO ZMIANY. ZAPISY WIATRÓW MAJĄ POZOSTAĆ NA EKRANACH TELEWIZYJNYCH.
Polonus
15.02.2007, 06:40
@Tajper
Przeżywasz , jak żaba okres.
Przeżywasz , jak żaba okres.
fan skoków
14.02.2007, 21:59
@marni
I seria konkursu na K90 MŚ w Lahti J.Ahonen siedział dokładnie tyle samo czasu co Małysz na belce startowej i został puszczonyw ostatniej sekundzie. Tylko że wtedy Ahonen czekał na poprawę warunków i nie doczekał się, ale został puszczony. Skończył konkurs teżna 7. miejscu.
I seria konkursu na K90 MŚ w Lahti J.Ahonen siedział dokładnie tyle samo czasu co Małysz na belce startowej i został puszczonyw ostatniej sekundzie. Tylko że wtedy Ahonen czekał na poprawę warunków i nie doczekał się, ale został puszczony. Skończył konkurs teżna 7. miejscu.
Justynka
14.02.2007, 16:34
ja tam jestem za tepesem 8)
daf
14.02.2007, 16:22
@Quavertone
Myślę, że fragment tekstu, który przytoczyłeś, powinien znaleźć się w regulaminie w punkcie 1.
A w kwestii Tepesa powiem tylko tyle:
Nie da się ukryć, że gość (jak zapewne każda osoba związana ze skokami) ma swoich "ulubieńców" i skoczków, których nie darzy wielką sympatią. Niestety te sympatie i antypatie nie pozwalają mu zachować (oczekiwanego od profesonalisty) obiektywizmu.
Jest tylko jedna możliwość, aby jego wpływ na wyniki zredukować do minimum - trzymać kciuki, aby wiatr był stabilny przez cały konkurs.
Myślę, że fragment tekstu, który przytoczyłeś, powinien znaleźć się w regulaminie w punkcie 1.
A w kwestii Tepesa powiem tylko tyle:
Nie da się ukryć, że gość (jak zapewne każda osoba związana ze skokami) ma swoich "ulubieńców" i skoczków, których nie darzy wielką sympatią. Niestety te sympatie i antypatie nie pozwalają mu zachować (oczekiwanego od profesonalisty) obiektywizmu.
Jest tylko jedna możliwość, aby jego wpływ na wyniki zredukować do minimum - trzymać kciuki, aby wiatr był stabilny przez cały konkurs.
bartezz
14.02.2007, 15:17
Tepes musi sie jakos wytłumaczyc !!! zeby na niego nie było
Quavertone
14.02.2007, 14:45
@haliee
Zgadzam się z Tobą :) Jeden z niewielu trzeźwo myślących ludzi w tych komentach :D
Zgadzam się z Tobą :) Jeden z niewielu trzeźwo myślących ludzi w tych komentach :D
Quavertone
14.02.2007, 14:43
"Wczorajszy artykuł wzbudził spore zainteresowanie. Wielu czytelników nie zgodziło się z moją opinią. Żyjemy w wolnym kraju i każdy na szczęście ma prawo do swojej opinii." - hihihhihih - a to dobre, to teraz strzelił.... :D
haliee
14.02.2007, 14:19
Tepes to frajer, a Małysz i tak nie wygrałby w Willingen, wiec się opanujcie, bo to żenujące :)
mk
14.02.2007, 13:56
jak Ci się nie podoba,to nie czytaj,cała Polska łączy się w bólu i oburzeniu z powodu tego,co się stało.Przekrętom na skoczni(i nie tylko)mówimy NIE!
haliee
14.02.2007, 13:53
skończcie tę szopkę, bo to już nudne :P
Glazia
14.02.2007, 10:43
Tak oczywiście Tepes wie wszystko najlepiej, jest najmądrzejszy i tak dalej :/ Tylko czy Pan Tepes sobie przypadkiem nie zapomniał, że trenerzy mają dokładnie taki sam podgląd na wiatr jak i on? Na zegarek pan nie patrzy? A to może trzeba dopiero kupić? Nie ma sprawy kibice się pozbierają i zrobią Panu prezent :/
marmi
14.02.2007, 10:31
Ci co piszą, że my kibice się nie znamy lub, że nie widzimy prawdziwej sytuacji z wiatrem: Załóżmy na chwilę, że to prawda. Jednak z grubsza to samo (choć łagodniej ze zrozumiałych względów) mówią Kruczek, Lepistoe, Małysz, Tajner. Oni też się nie znają lub nie widzieli wiatru?!
Bądźmy poważni. Jeśli Tepes się o coś bał to o podium Damjana, bo wiatr nie zagrażał Małyszowi. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że Tepes nie wie ile czasu upłynęło. Ja nie przypominam sobie aby kiedykolwiek (a oglądałem setki konkursów) ktoś był puszczony w ostatnich 3 sekundach. Jeśli ktoś pamięta niech napisze! Mam uwierzyć, że zdarzył się akurat taki niesamowity zbieg okoliczności? To się nie trzyma kupy...
Bądźmy poważni. Jeśli Tepes się o coś bał to o podium Damjana, bo wiatr nie zagrażał Małyszowi. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że Tepes nie wie ile czasu upłynęło. Ja nie przypominam sobie aby kiedykolwiek (a oglądałem setki konkursów) ktoś był puszczony w ostatnich 3 sekundach. Jeśli ktoś pamięta niech napisze! Mam uwierzyć, że zdarzył się akurat taki niesamowity zbieg okoliczności? To się nie trzyma kupy...
Widhoelzl
14.02.2007, 09:14
Puszczać skoczków powinien komputer albo jakiś człowiek z Mozambiku (nie ma tam skoczków)
Wiadomo że każdy kibicuje swoim.
Wiadomo że każdy kibicuje swoim.
Widhoelzl
14.02.2007, 09:09
Jacobsen w tych warunkach i tak skoczyłby ok. 145m .
Adam nie może całe życie wygrywać . I tak wygrał już 32 razy . Jest w ścisłej czołówce i to powinno nam wystarczyć . Lepiej niech śię do roboty wezmą inni polscy skoczkowie.
Adam nie może całe życie wygrywać . I tak wygrał już 32 razy . Jest w ścisłej czołówce i to powinno nam wystarczyć . Lepiej niech śię do roboty wezmą inni polscy skoczkowie.
Kolus
14.02.2007, 09:08
Ju raz to pisałem.
Nie ma co się nad tym rozwodzić. Apoloniusz Tajner powinien poprosić o archiwalne materiały z kompa Tepesa. Wtedy wszyscy zobaczyliby kto ma rację.
I po dyskusji.
Albo rybka albo pipka.
Czy jest w ogóle jakaś komisja, która ocenia pracę Tepesa?
Tutaj widzę ogromne możliwości pokazania się dla PIS-u.
Nie ma co się nad tym rozwodzić. Apoloniusz Tajner powinien poprosić o archiwalne materiały z kompa Tepesa. Wtedy wszyscy zobaczyliby kto ma rację.
I po dyskusji.
Albo rybka albo pipka.
Czy jest w ogóle jakaś komisja, która ocenia pracę Tepesa?
Tutaj widzę ogromne możliwości pokazania się dla PIS-u.
ANONIM
14.02.2007, 08:45
NIE MAJĄ ZWALIĆ NA CO ZŁE SKOKI MAŁYSZA TO SIĘ NA TEPESZA RZUCAJĄ!!!
Zula
14.02.2007, 08:28
No to wszystkiego najlepszego dla Jurija Tepesa z okazji urodzin i niech przemówi ojcu do rozumu.
cube
14.02.2007, 02:10
hmm... XXI wiek mamy wiec dlaczego nawet tego ponoc bardzo uproszczonego obrazu nie mozemu ogladac czesciej?!? Ano pewnie dlatego ze Tepes mial dosc krytyki wiec grafike sie wylaczylo, lol
Aha - w dzisiejszych czasach zamiast Tepesa starczy automat
Aha - w dzisiejszych czasach zamiast Tepesa starczy automat
Flaurus
14.02.2007, 00:48
Tak i dlatego puszcza Damjana przy wietrze 2,5 a Adama 1,2 bez jaj panowie i panie. To są kpiny.
pwyleg
14.02.2007, 00:03
Poziom niektórych komentarzy jest absolutnie żenujący. Tłumaczenie Tepesa trzyma się kupy i nie pomogą tu żadne żale kibiców, którzy - oczywiście - wiedzą wszystko najlepiej. Żeby skutecznie argumentować przeciw Tepesowi trzeba by mieć pełną wiedzę o sytuacji na skoczni, a także informacje o technicznych aspektach 'startowania' zawodników. I musiałyby one stać w sprzeczności z tym, co mówi Tepes.
Ankaaa
13.02.2007, 23:18
ludzie darujcie sobie;] ja popieram autora artykulu i tyle...serio uwazam ze gdyby Malysza puszczono w lepszych warunkach to moglby skoczyc 150 metrow tylko zakonczylo by sie to upadkiem i koniec sezonu dla Adasia;] a 7 miejsce w Willingen to nie koniec swiata wiec nie przezywajmy tego;]
Lothar
13.02.2007, 23:16
najlepiej by bylo gdyby na ekranie telewizyjnym nie pokazywala sie zadna grafika, moze wtedy skonczylaby sie mania panow z TVP i nie tylko na temat tego ze komu wieje to skacze daleko, a komu nie to krocej. Tepes wie wiecej od nas na temat warunkow na skoczni, jego rola jest dbac o bezpieczenstwo skoczkow, i naprawde nalezy pozwolic mu decydowac o tym czy ma po 8 sekundach poscic Zhaparowa, czy tez Malyszowi nie pozwolic na skok w ogole.
:))
13.02.2007, 21:27
Sorry,ale niektóre komentarze sa po prostu dziecinne-nikogo nie obrażając.
Wawianka
13.02.2007, 21:25
Tepes zna się na swojej robocie-nie było nas tam,więc nie mamy prawa podważac jego decyzji.Trzeba umiec przegrywac...
Żyra
13.02.2007, 20:35
tak więc na poczatek... pani/e ";*" to co tam zostało przez Ciebie jest.... takie jak Ty... czyli bylejakie.... żeby nie powiedzieć brzydziej....!! a co do tego tłumaczenia Tepesa... dla mnie jest to śmieszne, bo to że my mamy lipne informacje o powietrze to jest drugo żędną sprawą.... a to co widział Kruczek jest pierwszą sprawą... a jak sam powiedział, Małysz miał takie same warunki jak Jernej Damian....!!! i jeszcze raz napisze...!! jeśli skoki mają zostać zmienione przez upadek jednego zawodnika, to zrezygnujmy z organizowania jakich kolwiek zawodów...!!!
Jasiek
13.02.2007, 20:04
Ja się dziwię, że ktokolwiek się zgadza z autorem tego artykułu !!!
j
13.02.2007, 19:53
Uważam, że p. Stawowczyk ma rację.
? ;*
13.02.2007, 19:50
ograniczałam się w komentach ale teraz juz nie moge... Każdy kto pisze ze austryjacy nto szwaby to sam jest ***** i sie nie zna na skokach... Austryjacy to switeni skoczkowie a malych przy nich to.... tandeta
eddietheeagleedwards
13.02.2007, 19:47
Panie Redaktorze....jedna osoba się z Panem zgadza pośród99!!! Nie zgadzam się z tym tłumaczeniem Słoweńca....i tak kiedyś ta decyzja się odbije na niego. Sprawiedliwość zwycięży ...a niech Słowency ostro trenują pod nowym trenerem wtedy nie będzie pretensje do nikogo....a w Japonii mogą być podobne jaja z Japońskimi zawodnikami jak to nieraz bywało w przeszłości....A Eddie Edwards (mam z nim kontakt) Pozdrawia wszystkich fanów i fanek skoków narciarskich w Polsce.
Flaurus
13.02.2007, 19:41
Spoko Adam skoczył dzisiaj w Zakopcu 142m!!! takze forma jest! W Sapporo bedzie złoto!
Wehrmacht
13.02.2007, 19:31
Tepes na prezydenta!
mk
13.02.2007, 19:18
a wogóle to dlaczego tylko przy wybranych zawodnikach widzmy prędkosć wiatr i te strzałeczki.Pokazano je przy skoku Małysza i Schlierenzauera,a przy Jacobsenia ,nie wiedziec czemu znikły....i jak tu nie wierzyć w spiskową teorie świata?:)
mk
13.02.2007, 18:36
gość12,:))Tepes sie tłumaczył,ze bał się o zdrowie Małysza,niech lepiej teraz zacznie bac się o swoje:))albo niech nie przyjeżdża do Zakopanego jak mu jeszcze życie miłe:)Ale pewnie schowa się w tej drewnianej budzie i zapatrzony w monitorek znowu zapomni,która to już sekunda....i ze najwyższy czas puscić Małysza.....
Qba
13.02.2007, 18:18
Juz dajmy sobie spokuj z tym wiatrem nie o to teraz chodzi,tylko czy trn Tepes nie mogl Adama sciągnąc z belki zeby ten na nowo sie skoncebtrowal...............te go nie moge zrozumiec...........
Jasiek
13.02.2007, 18:16
Tepesa na szubiennicę!!!
FAN ADAMA MAŁYSZA
13.02.2007, 17:53
Tak jest, dość tej telewizyjnej grafiki. Najlepiej nie pokazywać jej wcale. Wtedy będzie wolna amerykanka na całego.
Niech Małysz ochłonie? Co to za teksty? I kto je kieruje? Do kogo?
Ta żenująca wypowiedź broni się tylko źródłem, w którym została zamieszczona, albowiem jak znam życie dziennikarze SE dali radę to i owo ulepszyć.
Pozdrawiam.
PS.Oczywiście Panie Redaktorze, że ma Pan prawo do swojego zdania. A już w myśl "wolnoć Tomku w swoim domku", może Pan zamieszczać każdą opinię. Nikt tego Panu nawet słowem nie zabronił.
A to, że zbiorą się czarne chmury sam Pan słusznie przewidział, więc - jak sądzę - cel został osiągnięty w 100%.
Pozdrawiam raz jeszcze.
Niech Małysz ochłonie? Co to za teksty? I kto je kieruje? Do kogo?
Ta żenująca wypowiedź broni się tylko źródłem, w którym została zamieszczona, albowiem jak znam życie dziennikarze SE dali radę to i owo ulepszyć.
Pozdrawiam.
PS.Oczywiście Panie Redaktorze, że ma Pan prawo do swojego zdania. A już w myśl "wolnoć Tomku w swoim domku", może Pan zamieszczać każdą opinię. Nikt tego Panu nawet słowem nie zabronił.
A to, że zbiorą się czarne chmury sam Pan słusznie przewidział, więc - jak sądzę - cel został osiągnięty w 100%.
Pozdrawiam raz jeszcze.
Polonus
13.02.2007, 17:19
@Tajper
Ty tu bracie nie prowokuj. Taki skład: Japonia, Niemcy i Włochy to juz widziałem. Raz wystarczy. Mało Ci? Chcesz powtórki z rozrywki? Ja wysiadam. Postoję. Mieszanka, nomen-omen, wybuchowa.
Ty tu bracie nie prowokuj. Taki skład: Japonia, Niemcy i Włochy to juz widziałem. Raz wystarczy. Mało Ci? Chcesz powtórki z rozrywki? Ja wysiadam. Postoję. Mieszanka, nomen-omen, wybuchowa.
Flaurus
13.02.2007, 17:00
Głupie tłumaczenie Tepesa. Pamiętam jak puścił Ahonena w Kuusamo ten mało co nie walnął na pysk na rozjeździe.
A skoro ma on bardziej rzetelne dane od nas to dlaczego puszcza takiego Damjana który ma forme na 40 w PŚ a Adama puszcza w niekorzystnych warunkach???dlaczego są takie rozbieżności???
T o jest idiota jakiś.
A skoro ma on bardziej rzetelne dane od nas to dlaczego puszcza takiego Damjana który ma forme na 40 w PŚ a Adama puszcza w niekorzystnych warunkach???dlaczego są takie rozbieżności???
T o jest idiota jakiś.
julia:D
13.02.2007, 16:18
Zaraz nie wytrzymam! Te tłumaczenia są żenujące! Skoro Adam (i nie tylko on) trafił na niedogodne warunki i nie został puszczony do skoku, to dlaczego p. Tepes dał taką możliwość innym? Dlaczego innym zezwolił oddać dobry skok? Dlaczego? Chodzi mi tylko o to. Nie o żadne snucie intryg przciwko Panu T., nie o żadne tłumaczenia, które są tylko laniem wody, tylko o zwyczajną sprawiedliwość!
Pozdrawiam :)
Pozdrawiam :)
Niemiec
13.02.2007, 16:18
@nie moge
Nie zrozumiales.
Komputer( Program) bedzie podejmowal takie decyzje jak go czlowiek zaprogramuje.
Nie zrozumiales.
Komputer( Program) bedzie podejmowal takie decyzje jak go czlowiek zaprogramuje.
Niemiec
13.02.2007, 16:17
@nie moge
Nie zrozumiales.
Komputer( Program) bedzie podejmowal takie decyzje jak go czlowiek zaprogramuje.
Nie zrozumiales.
Komputer( Program) bedzie podejmowal takie decyzje jak go czlowiek zaprogramuje.
Niemiec
13.02.2007, 16:15
@nie moge
Nie zrozumiales.
Komputer( Program) bedzie podejmowal takie decyzje jak go czlowiek zaprogramuje.
Nie zrozumiales.
Komputer( Program) bedzie podejmowal takie decyzje jak go czlowiek zaprogramuje.
nie moge
13.02.2007, 16:04
Nie moge tego goscia sluchac! to niech dadza calkowity podglad komentatora! wtedy by byly afer ten mial 1 a ten 3m/s!! 44s maszysz bez koncentarcji juz schodzil a tu bach zielone siato
Niemiec
13.02.2007, 16:01
Tepes nigdy nie bedzie w stanie podjac 100 % objektywnej decyzji dla zawodnika i nie mam tu na mysli tylko Malysza.
Interpretacja pomiarow komputerowych bedzie wiec zawsze subiektywna. Mozna zadac sobie pytanie czy w ogole Tepes musi podejmowac decyzje o warunkach nadajacych sie do skokow, wplywac na czas wypuszenia zawodnika z belki czy tez nie. Technicznie jest to mozliwe sterowac wylacznie przez komputer ktory na podsawie danych bedzie podejmowac zawsze objektywne decyzje.
Interpretacja pomiarow komputerowych bedzie wiec zawsze subiektywna. Mozna zadac sobie pytanie czy w ogole Tepes musi podejmowac decyzje o warunkach nadajacych sie do skokow, wplywac na czas wypuszenia zawodnika z belki czy tez nie. Technicznie jest to mozliwe sterowac wylacznie przez komputer ktory na podsawie danych bedzie podejmowac zawsze objektywne decyzje.
Tajper
13.02.2007, 15:28
Zapomnialem o Japonii Bedzie miedzy Niemcami a Wlochami
Tajper
13.02.2007, 15:27
Druzynowka Sapporo
1 Austria - Morg Schli Loitzl Kofi
2 Finlandia Aho Haut Lapp Oli
3 Norwegia Hild Jac Ljo Pet
4 Slowenia
5 Czechy
6 Rosja
7 Polska
8 Wlochy
9 NIemcy
10 Szwajcaria
11 Kazachstan
12 Szwecja
13 Korea
14 Kanada
15 Chiny
16 Bialorus
17 Estonia
1 Austria - Morg Schli Loitzl Kofi
2 Finlandia Aho Haut Lapp Oli
3 Norwegia Hild Jac Ljo Pet
4 Slowenia
5 Czechy
6 Rosja
7 Polska
8 Wlochy
9 NIemcy
10 Szwajcaria
11 Kazachstan
12 Szwecja
13 Korea
14 Kanada
15 Chiny
16 Bialorus
17 Estonia
gość12
13.02.2007, 14:52
Miran Tepeš
* 21.04.1961 + 24.08.2007
* 21.04.1961 + 24.08.2007
konder
13.02.2007, 14:51
A ja mam nadzieje ze szwaby spadną na bule w konkursie druzynowym i fuksiarz Uhrmann nie będzie już taki wesoły a ruskie nie awansują do finału bo koksiarz Wasiljew sie znów zapewne wywali albo spadnie cienias na bule ;-) tego mu życze, a Polacy mogą przy równej formie jak nie wystawia Huli Buli być nawet na 4-tym miejscu.Wtedy to nawet Tepes nie pomoże ani szwabom ani słowencom.
kasiunia
13.02.2007, 14:42
nie bede ukrywac ja jestem oburzona!!!oczywiscie nikt z nas nie chce by Małyszowi czy jakiemus innemu zawodnikowi stala sie krzywda,,,i bardzo dobrze pamietami nie szczesliwy upadek Mazocha...my kibice poprosty chcemy by konkursy byly FAIR i tyle..a te sobotnie konkursy w willingen to szkoda gadac!!!w 100%popieram wypowiedz: ZULI,DALI I KOLUS!!!NIE dosc ze nasz kochany Małysz ma w tym roku pecha to jeszcze takie numery mu sie wykreca...to naprawde nie jest ani sprawiedliwe ani fair!!!i uwazam ze z tym nalezy cos zrobic....bo nie daj Boze cos podobnego powtozy sie na Mistrzostwach w Saporo!!!to bylby juz skandal!!!ja nadal wieze w Malysza i doskonale wiem ze ten konkurs to nie byla jego winna a on 24.02 i 03.03 pokaze na co go stac!!!trzymaj sie Małysz jestesmy z toba i wiezymy w ciebie........!!!pozdrawiam... ... :)
werka
13.02.2007, 14:19
A i jeszcze wkurzają mnie te opaski na ich głowach z MANNERA. I jeszcze różowe <ble>. Nie mają już co nosić na głowach.
SIMPLE PLAN rulez!!!
*Shut up
*Vacatian
*Untitled
*I'm just a kind
* i wiele wiele więcej
SIMPLE PLAN rulez!!!
*Shut up
*Vacatian
*Untitled
*I'm just a kind
* i wiele wiele więcej
werka
13.02.2007, 14:16
Zgadzam sie z tobą *rbkk* SZWABY zawsze maja lepiej i to widać. A *szwajcarka* za grosz racji nie ma!!! Ten Tepesh mnie juz Tepes wkurza do potęgi. NIech sie poda do dymisji!!! Napewno znajdą sie ludzie chcący go zastąpić na tym stanowisku (np Ja). On za grosz godności nie ma!!!
Kolus
13.02.2007, 14:09
Apoloniusz Tajner powinien poprosić o archiwalne materiały z kompa Tepesa. Wtedy wszyscy zobaczyliby kto ma rację.
I po dyskusji.
Albo rybka albo pipka.
Czy jest w ogóle jakaś komisja, która ocenia pracę Tepesa?
Tutaj widzę ogromne możliwości pokazania się dla PIS-u.
I po dyskusji.
Albo rybka albo pipka.
Czy jest w ogóle jakaś komisja, która ocenia pracę Tepesa?
Tutaj widzę ogromne możliwości pokazania się dla PIS-u.
Kolus
13.02.2007, 14:00
@ Zula
Sorki, ale to nie powinno się dziać.
Sorki, ale to nie powinno się dziać.
Kolus
13.02.2007, 13:56
Tłumaczenie pana Push The Button w ogóle mnie nie zadawala. Puszczał Adama - jednego z najwybitniejszych skoczków w historii. Co to za tłumaczenie, że nie patrzy na zegarek. Niech nie patrzy, jeśli na belce będzie Mateja. To po pierwsze. Po drugie. Skoro Tepes tak narzeka na telewizyjną grafikę, to jak wytłumaczyć fakt, że jak pojawią się "długie zielone strzałki pod narty", to najczęściej kończy się to dalekim lotem (jakiś czas temu: Noriaki Kasaii). I niech wytłumaczy się z Jerneja Damiana. Z całym szacunkiem dla tego sympatycznego, zdolnego skoczka, ale w tym roku jest cienki. A na podium nie ma miejsce dla cieniasów.
"Tepes musi odejść" A.L.
"Tepes musi odejść" A.L.
wiatrołap
13.02.2007, 13:16
w ogóle sposób pokazywania wiatru w transmisji telewizyjnej jest SKANDALICZNY. Organizatorzy nie przestają kombinować. Wiatr uśredniony, tylko z 2 punktów, dla jednych zawodników jest pokazywany, dla innych nie. W dodatku te mikroskopijne podpisy z nazwiskami i notami.
ciekaey
13.02.2007, 12:53
@ Stawy
W tym tygodniu są już MP I FC ? Może jakieś informacje nt terminu,programu ,listy startowj już są?
W tym tygodniu są już MP I FC ? Może jakieś informacje nt terminu,programu ,listy startowj już są?
szwajcarka
13.02.2007, 12:52
Tepes ma absolutną rację. Fajnie, że powstał taki artykuł, bo chociaż możemy wyrazić swoje opinie. Faktycznie nie wiadomo, jaki naprawdę był wiatr... A nawet jeśli Tepes popełniłby błąd (czego z resztą nie zrobił ale szczegół) to naprawdę nie warto tego roztrząsać, bo nic się nie zgziała, a można Małyszowi zaszkodzić...
rbkk
13.02.2007, 12:49
tak sie dziwnie zlozylo ze w identycz nych warunkach jakie mial malysz na poczatku[mocno pod narty] zostal puszczony bez przesszkod uhrmann POLAKA NIE! SZWABA TAK!
zenujace...........
zenujace...........
zabawny waldi
13.02.2007, 12:15
Miran to powinien sie zakochać w Mateuszu Rutkowskim bo z pewnościa Mateusz Rutkowski postawi mu wódke, i póżniej będa superowsko wychodzić z progu i ladować za trybunami, póżniej pojawi sie Hula i powie : Panowie a gdzie jest testosteron? A gdzie wspaniałe gole w reprezentacji Grzegorza Rasiaka??
Zula
13.02.2007, 11:56
@Kolus
Weź nie odświeżaj strony bo 4 razy "wklejasz" to samo.
Weź nie odświeżaj strony bo 4 razy "wklejasz" to samo.
Kolus
13.02.2007, 11:54
Tłumaczenie pana Push The Button w ogóle mnie nie zadawala. Puszczał Adama - jednego z najwybitniejszych skoczków w historii. Co to za tłumaczenie, że nie patrzy na zegarek. Niech nie patrzy, jeśli na belce będzie Mateja. To po pierwsze. Po drugie. Skoro Tepes tak narzeka na telewizyjną grafikę, to jak wytłumaczyć fakt, że jak pojawią się "długie zielone strzałki pod narty", to najczęściej kończy się to dalekim lotem (jakiś czas temu: Noriaki Kasaii). I niech wytłumaczy się z Jerneja Damiana. Z całym szacunkiem dla tego sympatycznego, zdolnego skoczka, ale w tym roku jest cienki. A na podium nie ma miejsce dla cieniasów.
"Tepes musi odejść" A.L.
"Tepes musi odejść" A.L.
Jacobsenka
13.02.2007, 11:48
Ja co do pana Tepesa , się wypowiadać nie będe. Pan T mówi, że "Powiem szczerze: mam już dość tej telewizyjnej grafiki, która tylko wypacza obraz." a ja mam dośc pana, Panie T!
Daila
13.02.2007, 11:43
Uważam, że Tepes popełnił błąd nie puszczając Adama Małysza w bardzo dobrych warunkach podczas sobotniego konkursu. Jego tłumaczenie dla polskiej gazety jest po prostu śmieszne. Trzeba pamiętać, że Zakopane to nie Willingen. Zasłanianie się Tepesa wypadkiem Jana Mazocha jest po prostu okropne. Adam Małysz to wyśmienity i doświadczony zawodnik. Na pewno poradził by sobie w takich warunkach, jakie panowały wtedy na skoczni. Uważam także, jeżeli osoba, która zezwala zawodnikom na start nie kontrolule wszystkich wskaźników nie powinna sprawować tej funkcji. Wiem i zdaję sobie sprawę z tego, że panowanie nad wszystkimi czujnikami jest ciężkie, ale to tak jak jazda samochodem. Trzeba uważać na znaki, światła, pieszych i inne pojazdy. Na drodze też może zdarzyć się wypadek tak jak na skoczni. A jednak kierowcy radzą sobie z kontrolą tego wszystkiego, Tepes nie. Wiem także, że każdy popełnia błędy. Może Tepes też, ale jak już popełnił błąd to niech się chodziarz do niego przyzna, a nie zasłania się wypadkami i komputerowym systemem. Według mnie słowa Tepesa, żeby Adam Małysz ochłonął były nie na miejscu. Wszyscy mieli "ale" do Tepesa, więc dlaczego nie powie tych słów wszystkim, a nie tylko Adamowi Małyszowi? Wszyscy znamy starą prawdę, że tłumaczy się winny. Skoro Tepes popełnił błąd to niech zachowa honor i się chodziarz przyzna.
Fan Skoków
13.02.2007, 11:39
Hahaha. Strzałki nie odzwierciedlają tego co jest naprawde . Śmiać mi sie chce.
Przykład:
Ma ysz,Schlirenzauer -> Wiatr lekki z tyłu a spadali jak kamienie
Damjan, i ktoś po Gregoru -? Wiatr z przodu -> Lądują kilka metrów dalej.
2 najlepiej skaczących zawodników w ostatnich konkursach i w treningach dostaje wiaterek z tyłu (co pokazują strzałki) i spadają a zawodnicy powiedzmy w średo-dobrej formie mają strzałki pod narty i skaczą dalej chociaż ogólnie skaczął o wiele słabiej na treningach (z wyzszej belki) itp. Coś chyba jednak te strzałki pokazują.
Jak tak chce to neich pokazują wszystkie strzałki a pozatym wstawić 3 kontrolerów albo system komputerowy któy na podstawie obecnego wiatru i tego co ma dojść za 2-6 sekund startuje zawodników.
Przykład:
Ma ysz,Schlirenzauer -> Wiatr lekki z tyłu a spadali jak kamienie
Damjan, i ktoś po Gregoru -? Wiatr z przodu -> Lądują kilka metrów dalej.
2 najlepiej skaczących zawodników w ostatnich konkursach i w treningach dostaje wiaterek z tyłu (co pokazują strzałki) i spadają a zawodnicy powiedzmy w średo-dobrej formie mają strzałki pod narty i skaczą dalej chociaż ogólnie skaczął o wiele słabiej na treningach (z wyzszej belki) itp. Coś chyba jednak te strzałki pokazują.
Jak tak chce to neich pokazują wszystkie strzałki a pozatym wstawić 3 kontrolerów albo system komputerowy któy na podstawie obecnego wiatru i tego co ma dojść za 2-6 sekund startuje zawodników.
Kolus
13.02.2007, 11:35
Tłumaczenie pana Push The Button w ogóle mnie nie zadawala. Puszczał Adama - jednego z najwybitniejszych skoczków w historii. Co to za tłumaczenie, że nie patrzy na zegarek. Niech nie patrzy, jeśli na belce będzie Mateja. To po pierwsze. Po drugie. Skoro Tepes tak narzeka na telewizyjną grafikę, to jak wytłumaczyć fakt, że jak pojawią się "długie zielone strzałki pod narty", to najczęściej kończy się to dalekim lotem (jakiś czas temu: Noriaki Kasaii). I niech wytłumaczy się z Jerneja Damiana. Z całym szacunkiem dla tego sympatycznego, zdolnego skoczka, ale w tym roku jest cienki. A na podium nie ma miejsce dla cieniasów.
"Tepes musi odejść" A.L.
"Tepes musi odejść" A.L.
Kolus
13.02.2007, 11:28
Tłumaczenie pana Push The Button w ogóle mnie nie zadawala. Puszczał Adama - jednego z najwybitniejszych skoczków w historii. Co to za tłumaczenie, że nie patrzy na zegarek. Niech nie patrzy, jeśli na belce będzie Mateja. To po pierwsze. Po drugie. Skoro Tepes tak narzeka na telewizyjną grafikę, to jak wytłumaczyć fakt, że jak pojawią się "długie zielone strzałki pod narty", to najczęściej kończy się to dalekim lotem (jakiś czas temu: Noriaki Kasaii). I niech wytłumaczy się z Jerneja Damiana. Z całym szacunkiem dla tego sympatycznego, zdolnego skoczka, ale w tym roku jest cienki. A na podium nie ma miejsce dla cieniasów.
"Tepes musi odejść" A.L.
"Tepes musi odejść" A.L.
Kolus
13.02.2007, 11:00
Tłumaczenie pana Push The Button w ogóle mnie nie zadawala. Puszczał Adama - jednego z najwybitniejszych skoczków w historii. Co to za tłumaczenie, że nie patrzy na zegarek. Niech nie patrzy, jeśli na belce będzie Mateja. To po pierwsze. Po drugie. Skoro Tepes tak narzeka na telewizyjną grafikę, to jak wytłumaczyć fakt, że jak pojawią się "długie zielone strzałki pod narty", to najczęściej kończy się to dalekim lotem (jakiś czas temu: Noriaki Kasaii). I niech wytłumaczy się z Jerneja Damiana. Z całym szacunkiem dla tego sympatycznego, zdolnego skoczka, ale w tym roku jest cienki. A na podium nie ma miejsce dla cieniasów.
"Tepes musi odejść" A.L.
"Tepes musi odejść" A.L.
Zula
13.02.2007, 10:54
Drogi Pawle (jeśli mogę mówić po imieniu).
Nikt nie mówił, że nie możesz mieć swojego zdania. Wręcz przeciwnie. Zwyczajnie większość osób pisząca pod Twoją ostatnią wiadomością się z Tobą nie zgadzała.
Czytałam już tą wypowiedź Słoweńca. I pytam się: skoro system decyduje jakie światło ma zaświecić to po co Tepes siedzi tam i "majstruje"? Skoro ma podgląd wiatru bardziej profesjonalny to niech zaproponuje, aby wszyscy na ekranie mieli do tego wgląd. Mały ekranik u dału telewizora na pewno by nie zaszkodził a rozwiałby wszelkie wątpliwości i załagodzil spory.
Tepes moim zdaniem tłumaczy się jak małe dziecko. Gdyby to była pierwsza taka wpadka to bym to zrozumiała, ale to nie pierwszy raz. Poza tym żal ma do niego mistrz świata, zawodnik walczący o pierwsze miejsce w PŚ, a nie jakiś podlotek ostatni na liście z jednym punktem w karierze.
Rozumiem, że Tepes ma trudną pracę, ale nie pierwszy raz zwraca mu ktoś uwagę. Nie bez powodu Ahonen nazwał go kiedyś idiotą. Samo z siebie się to nie wzięło.
Mam czasem wrażenie, że zapimniało się Tepesowi o Kussamo. Skoro w Willingen życie Małysza było zagrożone bo wiało zbyt mocno to dlaczego podczas konkursu w Finlandii puszczano zawodników??? Ahonen, Romoeren i Janda "zostali" zatrzymani na rozbiegu, machali rękami jakby chieli się ratować, czołówka PŚ nie potrafiłą przeskoczyć buli. To było fair? Nie było tak samo jak puszczenie Małysza w 44 sekundzie. Ok może o tym nie wiedział, nie liczył, ale na litość, wiało pod narty zawodnikowi najwyższej klasy. Czego się Tepes obawiał??? Że Małysz skoczy nowy rekord skoczni? A może chial, żeby Damjan stał na podium??? Ja nie widzę innego rozwiązania. Inni zawodnicy zostali puszczeni przy takim wietrze, ale Adam nie.
Nikt nie mówił, że nie możesz mieć swojego zdania. Wręcz przeciwnie. Zwyczajnie większość osób pisząca pod Twoją ostatnią wiadomością się z Tobą nie zgadzała.
Czytałam już tą wypowiedź Słoweńca. I pytam się: skoro system decyduje jakie światło ma zaświecić to po co Tepes siedzi tam i "majstruje"? Skoro ma podgląd wiatru bardziej profesjonalny to niech zaproponuje, aby wszyscy na ekranie mieli do tego wgląd. Mały ekranik u dału telewizora na pewno by nie zaszkodził a rozwiałby wszelkie wątpliwości i załagodzil spory.
Tepes moim zdaniem tłumaczy się jak małe dziecko. Gdyby to była pierwsza taka wpadka to bym to zrozumiała, ale to nie pierwszy raz. Poza tym żal ma do niego mistrz świata, zawodnik walczący o pierwsze miejsce w PŚ, a nie jakiś podlotek ostatni na liście z jednym punktem w karierze.
Rozumiem, że Tepes ma trudną pracę, ale nie pierwszy raz zwraca mu ktoś uwagę. Nie bez powodu Ahonen nazwał go kiedyś idiotą. Samo z siebie się to nie wzięło.
Mam czasem wrażenie, że zapimniało się Tepesowi o Kussamo. Skoro w Willingen życie Małysza było zagrożone bo wiało zbyt mocno to dlaczego podczas konkursu w Finlandii puszczano zawodników??? Ahonen, Romoeren i Janda "zostali" zatrzymani na rozbiegu, machali rękami jakby chieli się ratować, czołówka PŚ nie potrafiłą przeskoczyć buli. To było fair? Nie było tak samo jak puszczenie Małysza w 44 sekundzie. Ok może o tym nie wiedział, nie liczył, ale na litość, wiało pod narty zawodnikowi najwyższej klasy. Czego się Tepes obawiał??? Że Małysz skoczy nowy rekord skoczni? A może chial, żeby Damjan stał na podium??? Ja nie widzę innego rozwiązania. Inni zawodnicy zostali puszczeni przy takim wietrze, ale Adam nie.