Norwegowie trenują w Lillehammer
Opublikowano: 7 listopada 2006, 22:01
Ostatnia aktualizacja: 7 listopada 2006, 22:03
30 komentarzy - dołącz do dyskusji »
Autor: Sonja Kołaczkowska
Źródło: wiadomość na podstawie Skispringen.com
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (30)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Torres
09.11.2006, 18:47
Nie, normalnie muszę wrócić do Heninga i napisać, że chłopak nie rezygnuje ze skoków. Coś tam ma jeszcze do powiedzenia, co widać chociażby w jego "komórkowym turyńskim blo gu". Super :) Szczególnie ten widok z okna :)
Torres
09.11.2006, 16:07
Ja już się nie wypowiadam na ten temat. Poza tym znowu zaczniemy sobie przytakiwać, żałować chłopaków i psioczyć na Kojota i Brede Bratena.
spiderman
09.11.2006, 16:04
Normalna skocznia w Oberstdorfie - K90.
Fanka
09.11.2006, 15:58
@ Torres
Niestety, znowu masz rację. Skoro nic nie zrobiono po porażającym i powalającym na kolana sukcesie zespołu Norwegów na K-95 w Oberstdorfie... Pssst! Obiecałam trochę odpocząć od tematu tego konkursu :-).
Niestety, znowu masz rację. Skoro nic nie zrobiono po porażającym i powalającym na kolana sukcesie zespołu Norwegów na K-95 w Oberstdorfie... Pssst! Obiecałam trochę odpocząć od tematu tego konkursu :-).
Torres
09.11.2006, 15:36
O, tu to jest cały czas na temat, a ten temat to prawdziwa rzeka. Jakkolwiek w tej sprawie pewnie nic już się nie da zrobić :(
Fanka
09.11.2006, 15:27
@ Torres
Aby Szanowna Redakcja nas nie wykurzyła, że piszemy nie na temat :-).
Aby Szanowna Redakcja nas nie wykurzyła, że piszemy nie na temat :-).
Torres
09.11.2006, 15:19
Ależ aluzja do Miki :)
Fanka
09.11.2006, 15:14
@ Torres
Każdy ma prawo popełniać błędy. Niestety, przyznać się do nich (i próbować naprawić) potrafią tylko naprawdę najwięksi.
Każdy ma prawo popełniać błędy. Niestety, przyznać się do nich (i próbować naprawić) potrafią tylko naprawdę najwięksi.
Torres
09.11.2006, 15:02
:):):)
Fanka
09.11.2006, 14:32
@ Torres
Vær så god. Ha det!
Vær så god. Ha det!
Torres
09.11.2006, 14:19
Fanka, olbrzymie TAKK :)
Torres
09.11.2006, 14:18
daf, błędy się każdemu zdarzają :) Nawet geniuszom (tylko im troszkę mniej;)
daf
09.11.2006, 14:16
@Torres
Pisałem o Aho raczej w kontekście tego, że Kojonkoski nie potrafił go tak "doszlifować" jak zrobiono to po jego odejściu (mniejsza już czyja to zasługa - sens wypowiedzi jest taki, że nie jest to zasługa Kojona). A zatem nie jest to geniusz, bo i jemu zdarzają się błędy.
Pisałem o Aho raczej w kontekście tego, że Kojonkoski nie potrafił go tak "doszlifować" jak zrobiono to po jego odejściu (mniejsza już czyja to zasługa - sens wypowiedzi jest taki, że nie jest to zasługa Kojona). A zatem nie jest to geniusz, bo i jemu zdarzają się błędy.
Fanka
09.11.2006, 14:09
@ Torres
Dlatego posłałam Ci tak gorące pozdrowienia, aż się śnieg w Lillehammer roztopi. I je w tej chwili ponawiam.
Dlatego posłałam Ci tak gorące pozdrowienia, aż się śnieg w Lillehammer roztopi. I je w tej chwili ponawiam.
Torres
09.11.2006, 14:01
O ile jest się oczywiście w Norwegii :)
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Torres
09.11.2006, 13:52
A w Lille podobno teraz masa śniegu leży!!! I coś nie tak z Lysgardbakken - chyba chłopaki skakać nie mogli. Norwegia to Norwegia, nie ważne gdzie się jest ;)
Fanka
09.11.2006, 13:46
@ Torres
Znowu masz co do nich rację. A od Lillehammer niestety jestem w tej chwili dość daleko.
Znowu masz co do nich rację. A od Lillehammer niestety jestem w tej chwili dość daleko.
Torres
09.11.2006, 12:03
Stensrud, Solem i Forfang to cool chłopaki :) A nad Kojonkoskim zbierają się czarne chmurzyska.
Sukcesy Ahonena (moim zdaniem) nie są wynikiem odejścia Miki. Janne ponownie wrócił do gry po chwilowym "obniżeniu lotów", poza tym na formę zawodników wpływ (i to spory) mają również trenerzy klubowi. Janne chyba jest zadowolony ze współpracy z Ari Saukko. Specjalistą od Finów nie jestem, ale wydaje mi się, że Janne podkreślał, że Saukko ma spory udział w jego sukcesach. Inna sprawa to to, że taki stary wyjadacz jak Aho spokojnie mógłby sam być swoim trenerem i co najwyżej skonsultować pewne sprawy;)
Fanka, ty w Lillehammer jesteś??? W Lillehammer była najlepsza olimpiada!!!
Sukcesy Ahonena (moim zdaniem) nie są wynikiem odejścia Miki. Janne ponownie wrócił do gry po chwilowym "obniżeniu lotów", poza tym na formę zawodników wpływ (i to spory) mają również trenerzy klubowi. Janne chyba jest zadowolony ze współpracy z Ari Saukko. Specjalistą od Finów nie jestem, ale wydaje mi się, że Janne podkreślał, że Saukko ma spory udział w jego sukcesach. Inna sprawa to to, że taki stary wyjadacz jak Aho spokojnie mógłby sam być swoim trenerem i co najwyżej skonsultować pewne sprawy;)
Fanka, ty w Lillehammer jesteś??? W Lillehammer była najlepsza olimpiada!!!
daf
09.11.2006, 09:51
@Fanka
Warto również dodać, że Ahonen "rozbłysnął" na dobre już po odejściu Kojonkoskiego z kadry Finlandii.
Warto również dodać, że Ahonen "rozbłysnął" na dobre już po odejściu Kojonkoskiego z kadry Finlandii.
Fanka
09.11.2006, 08:16
@ Torres
Wiesz, jak to miło trafić na kogoś, kto ma takie samo zdanie? Gorąco pozdrawiam (aż się śnieg w Lillehammer roztopi).
Pytasz się, ile są warci zawodnicy bez trenera MK? Proponuję, abyś przypomniała sobie wyniki niedawnych Mistrzostw Norwegii, a zwłaszcza to, kto zajął tam 2 i 5 miejsce. O ile mi wiadomo, obaj ci zawodnicy są w tej chwili poza kadrą narodową.
Wiesz, jak to miło trafić na kogoś, kto ma takie samo zdanie? Gorąco pozdrawiam (aż się śnieg w Lillehammer roztopi).
Pytasz się, ile są warci zawodnicy bez trenera MK? Proponuję, abyś przypomniała sobie wyniki niedawnych Mistrzostw Norwegii, a zwłaszcza to, kto zajął tam 2 i 5 miejsce. O ile mi wiadomo, obaj ci zawodnicy są w tej chwili poza kadrą narodową.
daga
08.11.2006, 20:02
Kojonkowski duzo osiagnol z norwegami, nie raz udowodnili ze dobrze skacza i nie mozna im odmowic tego ze sa dobra druzyna (no napewno lepsza od naszej) i uwazam ze w ich przypadku "mierzenie wysoko" jest jak najbardziej na miejscu, przeciez norwegowie od kiedy objal ich Mika zawsze walcza o czolowe miejsca z najlepszymi skoczkami z innych krajow.
Kasica
08.11.2006, 17:20
Niech mierzą wysoko przynajmniej się prestiz zawodów podniesie :D Trzymam kciuki
Torres
08.11.2006, 16:12
Oj Fanka vel Ekspertka, na temat "doświadczonych" przez Mike zawodników dyskutowałysmy już nie raz i zawsze wychodziło, że mamy to samo zdanie.
Norwegia w nadchodzącym sezonie będzie odmłodzona, ale dla mnie to już trochę nie "ta" drużyna. Przyzwyczaiłam się do obecności innych zawodników, których już niestety na skoczni nie zobaczę. Dobrze, że choć Ljoken jeszcze został i Lars:) ale i tak to już nie to :( Muszę się przyzwyczaić do zmian (w końcu to część sportu). Ciekawi mnie też, co tym razem wymyśli Mika, jak Norwedzy będą startować, o to mi chodziło we wczesniejszym wpisie.
Norwegia w nadchodzącym sezonie będzie odmłodzona, ale dla mnie to już trochę nie "ta" drużyna. Przyzwyczaiłam się do obecności innych zawodników, których już niestety na skoczni nie zobaczę. Dobrze, że choć Ljoken jeszcze został i Lars:) ale i tak to już nie to :( Muszę się przyzwyczaić do zmian (w końcu to część sportu). Ciekawi mnie też, co tym razem wymyśli Mika, jak Norwedzy będą startować, o to mi chodziło we wczesniejszym wpisie.
Fanka
08.11.2006, 15:59
@ Torres
cyt. "chce jeszcze coś udowodnić"
Oczywiście, na razie udowodnił, że nie można mieć własnego zdania, a w trenera należy wpatrywać się jak w obrazek. A wtedy nominacje na ważne imprezy przyjdą same, niezależnie od formy. No i zawsze służy pomocą tym, którzy się o nią zwracają. Wiadomo, o których 3 zawodników w tym momencie mi chodzi, nie muszę chyba nawet pisać ich inicjałów.
cyt. "chce jeszcze coś udowodnić"
Oczywiście, na razie udowodnił, że nie można mieć własnego zdania, a w trenera należy wpatrywać się jak w obrazek. A wtedy nominacje na ważne imprezy przyjdą same, niezależnie od formy. No i zawsze służy pomocą tym, którzy się o nią zwracają. Wiadomo, o których 3 zawodników w tym momencie mi chodzi, nie muszę chyba nawet pisać ich inicjałów.
KAROLCIA
08.11.2006, 15:46
TRZYMAM KCIUKI ZA NORWEGóW!!!WIERZE W NICH!!!POKAZCIE CAłEMU SWIATU NA CO WAS STAC!!!
daf
08.11.2006, 14:54
Norwegia to dość specyficzny zespół - w zasadzie poza Ljoekelsoeyem nie ma w ich kadrze A skoczka, który skakałby przez cały sezon na przyzwoitym poziomie. Czy oni są słabi i Kojonkoskiemu na 2-3 miesiące udaje się dokonać cudu i sprawić, że są w stanie skakać na wysokim poziomie, czy może jednak na odwrót - skaczą za krótko w czołówce w stosunku do ich możliwości?
Torres
08.11.2006, 10:52
Mika często podkreślał, że jako trener lubi wyzwania, lubi mieć nad czym pracować więc pewnie widzi u chłopaków potencjał i szanse na sukcesy. Pracuje z nimi już dość długo, nie osiągnął jednak wszystkiego, co zamierzał i obiecywał dlatego zapewne chce jeszcze coś udowodnić. Nie będę zaprzeczać, że dzięki niemu kadra Norwegii odżyła, wróciła do czołówki i że Kojonkoski wykonał kawał świetnej roboty ja jednak chciałabym zobaczyć, ile warci są zawodnicy bez Miki, jaki ma na nich wpływ. Chciałabym zobaczyć, jak radziliby sobie pod wodzą innego trenera. Mice absolutnie źle nie życzę, ale jego też bym chciała zobaczyć w pracy nad innym "wyzwaniem" :) Norwegia jednak bogata i żądna sukcesów w skokach a Mika na pewno jest wybitnym trenerem więc jeszcze trochę u Wikingów posiedzi ;)
Fanka
08.11.2006, 08:25
@ Glon
Ale trener MK od momentu objęcia kadry norweskiej truł o tym złocie w drużynówce. Podobno miał nawet taki wygaszacz telefonu komórkowego "Gold in Torino". Na szczęście (myślę, że moje kibicowanie Austrii i Finlandii też na coś się przydało) musiał obejść sie smakiem!!! A o tym, co sądzę o ich indywidualnych medalach (zwłaszcza na średniej skoczni) pisałam już jakiś czas temu i nie chcę się powtarzać. Pozdrawiam.
Ale trener MK od momentu objęcia kadry norweskiej truł o tym złocie w drużynówce. Podobno miał nawet taki wygaszacz telefonu komórkowego "Gold in Torino". Na szczęście (myślę, że moje kibicowanie Austrii i Finlandii też na coś się przydało) musiał obejść sie smakiem!!! A o tym, co sądzę o ich indywidualnych medalach (zwłaszcza na średniej skoczni) pisałam już jakiś czas temu i nie chcę się powtarzać. Pozdrawiam.
Glon
08.11.2006, 08:12
@Fanka
Zanim przyszedł Kojonkowski, Norwegowie mogli tylko marzyć o medalu w drużynówce. Zresztą indywidualnie zdobyli 3.
Zanim przyszedł Kojonkowski, Norwegowie mogli tylko marzyć o medalu w drużynówce. Zresztą indywidualnie zdobyli 3.
Fanka
08.11.2006, 07:56
cyt. "drużyna (...) mierzy wysoko".
No cóż, mierzyć wysoko każdemu wolno. Przed IO też chyba mierzyli (o ile pamiętam) w złoto w drużynówce. A co z tego wyszło? Zaledwie brąz i chyba tylko dzięki temu, że Niemcy tak łatwo pozbyli się A. Herra. Ale jak się ma trenera nieomylnego, zwłaszcza w doborze kadry, to niech się cieszą i z tego medalu.
No cóż, mierzyć wysoko każdemu wolno. Przed IO też chyba mierzyli (o ile pamiętam) w złoto w drużynówce. A co z tego wyszło? Zaledwie brąz i chyba tylko dzięki temu, że Niemcy tak łatwo pozbyli się A. Herra. Ale jak się ma trenera nieomylnego, zwłaszcza w doborze kadry, to niech się cieszą i z tego medalu.