Lista startowa |
numer i skoczek |
1. Łukasz
Rutkowski (Polska) 2. Wojciech Tajner (Polska) 3. Tomasz Pochwała (Polska) 4. Tomisław Tajner (Polska) 5. Wojciech Skupień (Polska) 6. Piotr Żyła (Polska) 7. Jan Mazoch (Czechy) 8. Guido Landert (Szwajcaria) 9. Jens Salumäe (Estonia) 10.Stefan Thurnbichler (Austria) 11.Stefan Hula (Polska) 12.Primoz Peterka (Słowenia) 13.Maksim Anisimov (Białoruś) 14.Robert Kranjec (Słowenia) 15.Thomas Morgenstern (Austria) 16.Petr Chaadaev (Białoruś) 17.Jure Radelj (Słowenia) 18.Jaan Juris (Estonia) 19.Sigurd Pettersen (Norwegia) 20.Rafał Śliż (Polska) 21.Julian Musiol (Niemcy) 22.Martin Mesik (Słowacja) 23.Andreas Widhölzl (Austria) 24.Ilya Rosliakov (Rosja) 25.Dimitry Ipatov (Rosja) 26.Michael Möllinger (Szwajcaria) 27.Antonin Hajek (Czechy) 28.Kamil Stoch (Polska) 29.Dmitri Vassiliev (Rosja) 30.Tom Hilde (Norwegia) 31.Rok Benkovic (Słowenia) 32.Denis Kornilov (Rosja) 33.Martin Koch (Austria) 34.Roar Ljoekelsoey (Norwegia) 35.Roman Koudelka (Czechy) 36.Michael Uhrmann (Niemcy) 37.Anders Bardal (Norwegia) 38.Jernej Damjan (Słowenia) 39.Michael Neumayer (Niemcy) 40.Björn Einar Romören (Norwegia) 41.Martin Schmitt (Niemcy) 42.Jakub Janda (Czechy) 43.Manuel Fettner (Austria) 44.Anders Jacobsen (Norwegia) 45.Martin Höllwarth (Austria) 46.Lars Bystoel (Norwegia) 47.Georg Späth (Niemcy) 48.Andreas Küttel (Szwajcaria) 49.Simon Ammann (Szwajcaria) 50.Wolfgang Loitzl (Austria) 51.Adam Małysz (Polska) 52.Gregor Schlierenzauer (Austria) |
52 skoczków w Zakopanem
Opublikowano: 25 sierpnia 2006, 10:46
50 komentarzy - dołącz do dyskusji »
Autor: Paweł Stawowczyk
Źródło: wiadomość własna
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (50)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Fanka
28.08.2006, 16:09
Ach, Fernando... Czy to, jak skacze Sigurd kiedykolwiek wpłynęło na pozbawienie go występu na ważnej imprezie? A w Zakopanem sprawdził się w tym roku koszmarny scenariusz: wszyscy Norwegowie w finale, a jeden nawet na podium.
Fernanda Torres
28.08.2006, 15:41
Przynajmniej Daniel ma na swoim koncie jakiś sportowy sukces. Pewnie, że nie specjalnie wielki, ale przynajmniej ma się czym pochwalić i powspominać :)
A Sieggen jak na złość dobrze w Zakopcu skakał;) Ciekawe jaki bedzie skład druzyny Norge, co ten Kojot wykombinuje. Ale o tym sie juz niedługo przekonamy.
A Sieggen jak na złość dobrze w Zakopcu skakał;) Ciekawe jaki bedzie skład druzyny Norge, co ten Kojot wykombinuje. Ale o tym sie juz niedługo przekonamy.
Fanka
28.08.2006, 15:26
@ Fernanda Torres
I nie tylko w Zakopanem. Innsbruck, Hakuba... Przecież startując w 4 konkursach (na 7 w cyklu) zajął 3 miejsce. Szkoda, szkoda i jeszcze raz szkoda. Pan trener MK dopiął swego: pozbył się dwóch fajnych i sympatycznych zawodników, a ja muszę oglądać Hilde i Jacobsena, o Pettersenie nie wspominając. Ale stare przysłowie mówi: ten się śmieje, kto się śmieje ostatni. Mam nadzieję, że i jego (oraz jego rodzinę) ktoś rozliczy.
I nie tylko w Zakopanem. Innsbruck, Hakuba... Przecież startując w 4 konkursach (na 7 w cyklu) zajął 3 miejsce. Szkoda, szkoda i jeszcze raz szkoda. Pan trener MK dopiął swego: pozbył się dwóch fajnych i sympatycznych zawodników, a ja muszę oglądać Hilde i Jacobsena, o Pettersenie nie wspominając. Ale stare przysłowie mówi: ten się śmieje, kto się śmieje ostatni. Mam nadzieję, że i jego (oraz jego rodzinę) ktoś rozliczy.
Fernanda Torres
28.08.2006, 15:11
No to ciekawe czym się chłopak teraz zajmie. Wstąpi do szkoły policyjne, czy zostanie zawodowym golfistą? Może modelem albo jakimś "działaczem". No bo chyba nie wróci do mycia szyb.
A tak poważnie to troche szkoda chłopaka. Dwa lata temu błysnął w Zakopanem fantastyczna formą, a teraz...
A tak poważnie to troche szkoda chłopaka. Dwa lata temu błysnął w Zakopanem fantastyczna formą, a teraz...
Fanka
28.08.2006, 14:47
@ Fernanda Torres
Pod jednym z artykułów jest informacja o tym w komentarzach.
Pod jednym z artykułów jest informacja o tym w komentarzach.
Fernanda Torres
28.08.2006, 14:19
Hmmmm, jakoś nie widzę u konkurencji żadnej wypowiedzi Larsa. Może nie u tej konkurencji szukam.
Jeśli chodzi o Forfanga to zapewne nie zobaczymy go już na żadnej ważnej imprezie, niemniej może jeszcze nie zakończy kariery i będzie startował w lokalnych norweskich zawodach. A nawet jak się ze skokami pożegna, to nie sądzę, że tak na dobre. Na pewno założy jeszcze kiedyś narty skokowe i powygłupia się z kumplami na obiekcie w Trondheim.
A tak w ramach dowcipu-pocieszenia to w Norwegii organizowane są rozgrywki dla seniorów, w których biorą udział nawet sześćdziesięcioletni zawodnicy więc zarówno przed Forfangiem jak i Stensrudem jeszcze dłuuuuuga skokowa przyszłość. Może nawet na tym polu odniosą większe sukcesy ;) Takie dwa fajne dziadki będą skakać :D
- A pamiętasz, Henning, jak razem rywalizowaliśmy w Bischofshofen 30 lat temu? To były czasy!
- A jak wygraliśmy drużynówkę w Lahti! Ech. I tyle panienek nas zaczepiało, i dziennikarze a teraz nawet pies z kulawą nogą na skocznię nie zajrzy. Tylko stary Kojot sie tu ciagle kręci i ze łzami w oczach ciągle przeprasza, że nas do Turynu nie zabrał. Wrrrrrrrrrrrr.
Jeśli chodzi o Forfanga to zapewne nie zobaczymy go już na żadnej ważnej imprezie, niemniej może jeszcze nie zakończy kariery i będzie startował w lokalnych norweskich zawodach. A nawet jak się ze skokami pożegna, to nie sądzę, że tak na dobre. Na pewno założy jeszcze kiedyś narty skokowe i powygłupia się z kumplami na obiekcie w Trondheim.
A tak w ramach dowcipu-pocieszenia to w Norwegii organizowane są rozgrywki dla seniorów, w których biorą udział nawet sześćdziesięcioletni zawodnicy więc zarówno przed Forfangiem jak i Stensrudem jeszcze dłuuuuuga skokowa przyszłość. Może nawet na tym polu odniosą większe sukcesy ;) Takie dwa fajne dziadki będą skakać :D
- A pamiętasz, Henning, jak razem rywalizowaliśmy w Bischofshofen 30 lat temu? To były czasy!
- A jak wygraliśmy drużynówkę w Lahti! Ech. I tyle panienek nas zaczepiało, i dziennikarze a teraz nawet pies z kulawą nogą na skocznię nie zajrzy. Tylko stary Kojot sie tu ciagle kręci i ze łzami w oczach ciągle przeprasza, że nas do Turynu nie zabrał. Wrrrrrrrrrrrr.
Fanka
28.08.2006, 13:38
@ Fernanda Torres
Chyba z Danielem jako kibicem... Odsyłam Cię do konkurencyjnej strony i wypowiedzi L. Bystoela! :-( :-( :-(.
Chyba z Danielem jako kibicem... Odsyłam Cię do konkurencyjnej strony i wypowiedzi L. Bystoela! :-( :-( :-(.
Fernanda Torres
28.08.2006, 13:28
A Henning i Daniel to się pewnie jeszcze spotkają - na skoczni w Trondheim :D
Fernanda Torres
28.08.2006, 13:26
Jak 2005 rok to wszystko się zgadza i faktycznie Bischofschofen. Bo już nawet zaczęłam się zastanawiać i wyszło mi, że nawet Oberstdorf i Ga-Pa z minionego sezonu nie pasują, bo Henning wtedy nie startował.
Ja już kiedyś pisałam, że ty masz złego nicka, droga Fanko. Ekspertka brzmiałoby lepiej ;)
Ja już kiedyś pisałam, że ty masz złego nicka, droga Fanko. Ekspertka brzmiałoby lepiej ;)
Fanka
28.08.2006, 12:18
@ Fernanda Torres
To było w 2005 r., bo w sezonie 2005/2006 Daniel i Henning na TCS się nie "spotkali" .
I już raczej się nie spotkają :-( ...
To było w 2005 r., bo w sezonie 2005/2006 Daniel i Henning na TCS się nie "spotkali" .
I już raczej się nie spotkają :-( ...
Fernanda Torres
28.08.2006, 10:01
Tak jeszcze wracając do dwóch pokrzywdzonych Norwegów i ich walki w TCS to to nie było w Bischofshofen, bo Forfang został wysłany do domu razem z Pettersenem po drugim konkursie za słabe wyniki. Henning i Daniel musieli rywalizować albo w Oberstdorfie albo Ga-Pa ale nie chce mi się szukać gdzie dokładnie ;)
A tak w ogóle to fajnie, że to Bardal był 3 w Zako :)
A tak w ogóle to fajnie, że to Bardal był 3 w Zako :)
elmirka
26.08.2006, 13:24
@sabcia
ale czy nie uwazasz ze jak dopinguje sie jednemu zawodnikowi to glownie na nim skupiasz uwage i liczysz jaka ma strate do innego zawodnika co powoduje ze troche Ci umknie wydarzen z calych zawodow. Poza tym wtedy rodzi sie uraz do innych lepszych zawodnikow ktorzy wyprzedzili twojego ulubienca
ale czy nie uwazasz ze jak dopinguje sie jednemu zawodnikowi to glownie na nim skupiasz uwage i liczysz jaka ma strate do innego zawodnika co powoduje ze troche Ci umknie wydarzen z calych zawodow. Poza tym wtedy rodzi sie uraz do innych lepszych zawodnikow ktorzy wyprzedzili twojego ulubienca
sabcia
25.08.2006, 22:01
@elmirka
kazdy tutaj liczy na wspaniale zawody:P czy jest cos zlego w posiadaniu swojego ulubionego zawodnika ktoremu sie kibicuje bardziej niz innym?:) to jest bardziej emocjonujace:)
kazdy tutaj liczy na wspaniale zawody:P czy jest cos zlego w posiadaniu swojego ulubionego zawodnika ktoremu sie kibicuje bardziej niz innym?:) to jest bardziej emocjonujace:)
elmirka
25.08.2006, 18:14
ja jak zwykle zadnemu skoczkowi nie bede dopingowac poniewaz wole zeby wszyscy swietnie skakali zebym mogla ogladac swietne wydarzenie sportowe. Ja ogladam skoki dla czystej przyjemnosci
sabcia
25.08.2006, 17:18
a najwieksze kciuki poza adamem oczywiscie:P trzymam
za norwegow:) Ljoekelsoey i Romören do boju!!:)
za norwegow:) Ljoekelsoey i Romören do boju!!:)
pelka
25.08.2006, 17:14
Trzymam kciuki za Adasia, Antosia, Schlieriego i Morgiego:D Mam nadzieje, że Antoś i Morgi bedą wysoko:D(bo o Shlieriego i Adama się martwić nie trzeba:D)Ale w sumie Morgi powinien pokazać na co go stać mimo że jest po kontuzji:):)
sabcia
25.08.2006, 17:11
@Fanka
no fakt:) te kwalifikacje sa dzisiaj:) nie pomyslalam:D
oby tylko nie odpadli dwaj polacy>>jest to jak najbardziej prawdopodobne niestety...
no fakt:) te kwalifikacje sa dzisiaj:) nie pomyslalam:D
oby tylko nie odpadli dwaj polacy>>jest to jak najbardziej prawdopodobne niestety...
uskotko
25.08.2006, 16:47
ech, Finowie... :(((
Fernanda Torres
25.08.2006, 16:15
Ja to bardziej Finom tego złota życzyłam ze względu na Mattiego :( ale Austrian boys tak się fajnie cieszyli, że ok.
Fanka
25.08.2006, 15:55
@ Fernanda
Całe szczęście, że to złoto w Turynie, o którym trener MK mówił przez 4 lata i nawet ponoć umieścił na wyświetlaczu swojego telefonu zdobyli Austriacy. A gdyby Niemcy nie pozbyli się Alexa, to może Norwegia w ogóle nie miałaby medalu drużynowego, na którym najbardziej zależało trenerowi MK.
Całe szczęście, że to złoto w Turynie, o którym trener MK mówił przez 4 lata i nawet ponoć umieścił na wyświetlaczu swojego telefonu zdobyli Austriacy. A gdyby Niemcy nie pozbyli się Alexa, to może Norwegia w ogóle nie miałaby medalu drużynowego, na którym najbardziej zależało trenerowi MK.
Fernanda
25.08.2006, 15:47
Ja też:)))) To był naprawdę odjazdowy konkurs :))) Smutne jest chyba jednak to, że ta wygrana pozostanie ich największym sukcesem. Niby indywidualnie coś tam jeszcze wcześniej było ok, ale któryś z nich mówił, że wygrana w drużynie daje niesamowitą radość, bo jest mnożona x 4 i własnie ten konkurs uważa za najlepszy w swoim życiu :) A w Turynie też mogło być tak pięknie, tylko nie dano im szansy :((((
Fanka
25.08.2006, 15:27
@ Fernanda
cyt.
A jak się musieli razem cieszyć po drużynówce w Lahti 2005 z tego 1 miejsca:)))
A wiesz, jak ja się cieszyłam?!!!
cyt.
A jak się musieli razem cieszyć po drużynówce w Lahti 2005 z tego 1 miejsca:)))
A wiesz, jak ja się cieszyłam?!!!
Fanka
25.08.2006, 15:17
@ Fernanda
Na dobry początek w nowym składzie - 7. miejsce w Hinterzarten. Ale to i tak postęp w stosunku do Oberstdorfu, gdzie w zeszłym roku byli na miejscu 12. ;-).
Na dobry początek w nowym składzie - 7. miejsce w Hinterzarten. Ale to i tak postęp w stosunku do Oberstdorfu, gdzie w zeszłym roku byli na miejscu 12. ;-).
Fernanda
25.08.2006, 15:15
@ Fanka
I dobrze, że tak się zakończył ten pojedynek, bo to przecież dwaj dobrzy kumple:) Sąsiedzi:)
A jak się musieli razem cieszyć po drużynówce w Lahti 2005 z tego 1 miejsca:)))
I dobrze, że tak się zakończył ten pojedynek, bo to przecież dwaj dobrzy kumple:) Sąsiedzi:)
A jak się musieli razem cieszyć po drużynówce w Lahti 2005 z tego 1 miejsca:)))
Wehrmacht
25.08.2006, 15:12
@stokrotka
Kofiego nie ma bo złamał sobie nos i nie moze startować obecnie - sama rozumisz...
Kofiego nie ma bo złamał sobie nos i nie moze startować obecnie - sama rozumisz...
Fernanda
25.08.2006, 15:11
@ Fanka
Tak już niestety jest w norweskiej ekipie i nasza złość nic tu nie zmieni. Mają tam kilku "specjalistów" i to oni zadecydowali, że tak ma być. Na jakiej podstawie wysunęli te kontrowersyjne wnioski, nie wiem. Trzymają się swojej wizji nadal pomimo braku potwierdzenia, że jest ona słuszna drogą. Mnie się to bardzo nie podoba i nie zgadzam się z taką decyzją, lecz cóż... jedyne co mogę, to tylko ponarzekać i mieć nadzieję, że chłopaki nie będą czuli się bardzo pokrzywdzeni i jakoś sobie poradzą.
Tak już niestety jest w norweskiej ekipie i nasza złość nic tu nie zmieni. Mają tam kilku "specjalistów" i to oni zadecydowali, że tak ma być. Na jakiej podstawie wysunęli te kontrowersyjne wnioski, nie wiem. Trzymają się swojej wizji nadal pomimo braku potwierdzenia, że jest ona słuszna drogą. Mnie się to bardzo nie podoba i nie zgadzam się z taką decyzją, lecz cóż... jedyne co mogę, to tylko ponarzekać i mieć nadzieję, że chłopaki nie będą czuli się bardzo pokrzywdzeni i jakoś sobie poradzą.
Fanka
25.08.2006, 15:04
@ Fernanda
Jeśli chodzi o pojedynki z udziałem Henninga, to najbardziej podobał mi się ten z ub. roku w Bischofshofen, kiedy konkurs rozpoczynali Daniel i Henning. Daniel wygrał, a Henning wszedł jako lucky looser :-).
Ogromniaste pozdrowionka.
Jeśli chodzi o pojedynki z udziałem Henninga, to najbardziej podobał mi się ten z ub. roku w Bischofshofen, kiedy konkurs rozpoczynali Daniel i Henning. Daniel wygrał, a Henning wszedł jako lucky looser :-).
Ogromniaste pozdrowionka.
Fanka
25.08.2006, 14:56
@ Fernanda
Tylko czy w sprawach doboru kadry i podejmowaniu decyzji o życiu zawodnika mogą sie liczyć wyłącznie sentymenty? Chyba najważniejsze są osiągane wyniki (o ile oczywiście zostanie się dopuszczonym do staru) - jako obserwatorka skoków od ładnych kilku lat zauważam, że w innych drużynach tak się dzieje, tylko nie tu. No i dlaczego fani np. Henninga, Daniela i Mortena mają być skazani na oglądanie popisów Sigurda i Andersa J.?
Tylko czy w sprawach doboru kadry i podejmowaniu decyzji o życiu zawodnika mogą sie liczyć wyłącznie sentymenty? Chyba najważniejsze są osiągane wyniki (o ile oczywiście zostanie się dopuszczonym do staru) - jako obserwatorka skoków od ładnych kilku lat zauważam, że w innych drużynach tak się dzieje, tylko nie tu. No i dlaczego fani np. Henninga, Daniela i Mortena mają być skazani na oglądanie popisów Sigurda i Andersa J.?
Fernanda
25.08.2006, 14:47
@Fanka
To już pytanie do Miki. Ja sama tego nie rozumiem, ale ja jestem tylko zwykłym kibicem i myślę innymi kategoriami.
To już pytanie do Miki. Ja sama tego nie rozumiem, ale ja jestem tylko zwykłym kibicem i myślę innymi kategoriami.
stokrotka
25.08.2006, 14:45
Jak to nie ma Koflera? I dlaczego zamiast niego jest Thurnbichler? Dobrze, że są Widhoelzl i Hoellwarth :))))
Fernanda
25.08.2006, 14:44
A jeśli idzie o Jacobsena to może Mika ma do niego sentyment podobny do tego, jakim darzy Siegena??? Wyszły dwa pojedynki Henning vs Sigurd i Morten vs Anders. Cóż, to już sprawa Norwegów i niech oni się tym martwią. Mnie jest tylko przykro ze względu na Henninga.
Fanka
25.08.2006, 14:43
@ Fernanda
A na co im wola walki i osiągane wyniki, skoro one i tak nie są brane pod uwagę podczas nominacji na najważniejsze imprezy (Henning kontra SP; Zakopane - Olimpiada, chociażby).
A na co im wola walki i osiągane wyniki, skoro one i tak nie są brane pod uwagę podczas nominacji na najważniejsze imprezy (Henning kontra SP; Zakopane - Olimpiada, chociażby).
Fernanda
25.08.2006, 14:37
Zdaniem Kojota w wielu przypadkach ważniejsza jest psychika i motywacja zawodnika niż same wyniki. Widać Solem nie ma w sobie woli walki, a Jacobsen tak i tym rokuje nadzieje.
Jako że jest LGP obecne składy wezmę za eksperyment i chęć sprawdzenia młodych skakalców wśród utytułowanych zawodników. Może przed zimą coś się jeszcze pozmienia, jakkolwiek sądzę że i dla Mortena Kojot nie znajdzie miejsca w kadrze A. Ma kilku doświadczonych i szuka do nich młodych talentów, żeby wszystko ładnie wiekowo zgrać i żeby nie było za jakiś czas drastycznej wymiany pokoleniowej. Kilku zawodników już chyba powinno pogodzić się z tym, że Mika postawił na nich krzyżyk. Smutne ale prawdziwe.
Jako że jest LGP obecne składy wezmę za eksperyment i chęć sprawdzenia młodych skakalców wśród utytułowanych zawodników. Może przed zimą coś się jeszcze pozmienia, jakkolwiek sądzę że i dla Mortena Kojot nie znajdzie miejsca w kadrze A. Ma kilku doświadczonych i szuka do nich młodych talentów, żeby wszystko ładnie wiekowo zgrać i żeby nie było za jakiś czas drastycznej wymiany pokoleniowej. Kilku zawodników już chyba powinno pogodzić się z tym, że Mika postawił na nich krzyżyk. Smutne ale prawdziwe.
Wehrmacht
25.08.2006, 14:28
Odpadnie tylko 2 skoczków i na 300% bedą to Polacy !!!
Fanka
25.08.2006, 14:23
@ Fernanda
Solem, który zajął drugie miejsce w ostatnim zimowym cyklu PK kontra Jacobsen, którego wyniki w kilku startach w PK - to średnio ok. 35 miejsca. Fajnie!!! Wrrrrr (jak by powiedział ratlerek znajomych).
Solem, który zajął drugie miejsce w ostatnim zimowym cyklu PK kontra Jacobsen, którego wyniki w kilku startach w PK - to średnio ok. 35 miejsca. Fajnie!!! Wrrrrr (jak by powiedział ratlerek znajomych).
Fernanda
25.08.2006, 13:54
Wierzę, że Espen zadziła. Henning będzie dobrze skakał, a Bredesen przekona Kojota do zmiany decyzji. A jeśli nie, cóż szkoda będzie, że Henningowi w taki sposób "podziękowano". I należy mieć nadziję, że w takim przypadku młode pokolenie okaże talent i wyniki na mierę PŚ, a nie łatania dziur. Chociaż prawdę mówiąc, jak Hilde, Jacobsen i może Ingebrigtsen (który być może przebudzi się z letargu) będą dobrze skakać, to nie będzie miejsca dla Henninga. A są przecież jeszcze Bardal i Solem.
Ale właściwie szkoda miejsca na takie dywagacje - sezon pokaże co i jak. A sport nie jest sprawiedliwy i przykład Henninga znakomicie to udowadnia.
Ale właściwie szkoda miejsca na takie dywagacje - sezon pokaże co i jak. A sport nie jest sprawiedliwy i przykład Henninga znakomicie to udowadnia.
Fanka
25.08.2006, 13:43
@ Fernanda
Ciekawe, jak Henning miałby wrócić, skoro "mój ulubiony trener" nawet go do PK w Lillehammer nie dopuścił. Dobrze, że pamiętają o nim chociaż kibice. Ale bardzo bym chciała znowu go zobaczyć. Ma takie śliczne oczy...
Ciekawe, jak Henning miałby wrócić, skoro "mój ulubiony trener" nawet go do PK w Lillehammer nie dopuścił. Dobrze, że pamiętają o nim chociaż kibice. Ale bardzo bym chciała znowu go zobaczyć. Ma takie śliczne oczy...
Fanka
25.08.2006, 13:40
@ Fernanda
Brakuje jeszcze jednego ze zwycięskiej wówczas drużyny...
Brakuje jeszcze jednego ze zwycięskiej wówczas drużyny...
Fernanda
25.08.2006, 13:33
No ba, toż to oczywista sprawa. Nie wspominam o Henningu, bo i tak już na jego temat sporo się na SNC "naprodukowałam" swego czasu. Szkoda znowu wracać do tego tematu. Liczę jednak, że Stensrud sam tutaj powróci udowadniając wszystkim tym, którzy go z głupich powodów przekreślili jako skoczka, jak bardzo się mylili.
Fanka
25.08.2006, 13:21
@ Fernanda
A nie wydaje Ci się przypadkiem, że ten czwarty nazywa się np. Henning Stensrud i został wykopany z kadry przez trenera (pamiętasz skład zwycięskiej drużyny z PŚ Lahti 2005 r.)?
Hilde skakał już w którym z konkursów Turnieju Nordyckiego w tym roku: Lillehammer albo Oslo, nie pamiętam.
A nie wydaje Ci się przypadkiem, że ten czwarty nazywa się np. Henning Stensrud i został wykopany z kadry przez trenera (pamiętasz skład zwycięskiej drużyny z PŚ Lahti 2005 r.)?
Hilde skakał już w którym z konkursów Turnieju Nordyckiego w tym roku: Lillehammer albo Oslo, nie pamiętam.
Fernanda
25.08.2006, 13:08
No i czekam na sobotni konkurs żeby zobaczyć, jak skaczą Hilde i Jacobsen, bo nie widziałam ich jeszcze na zawodach.
Fernanda
25.08.2006, 13:05
Mógłby np iść do takiego klubu w ramach odreagowania stresu po niezakwalifikowaniu się do konkursu i tam już ktoś by go wciągnął w skakanie po parkiecie, albo może chciałby zbadać empirycznie, co takiego jest w tych klubach, że kumple z kadry tak lubią w nich przebywać;)
Żarty żartami, a mnie ciekawi jak sobie poradzą starzy wyjadacze ekipy Norwegii (szczególnie właśnie Sigurd) konfrontacji z młodymi skoczkami. Jak tez ułoży sie dla nich ten sezon. Moim zdaniem na Roara i Larsa można liczyć, Bera raczej też (a może sie odnajdzie w tym sezonie???), ale czwartego wciąż im brakuje.
Żarty żartami, a mnie ciekawi jak sobie poradzą starzy wyjadacze ekipy Norwegii (szczególnie właśnie Sigurd) konfrontacji z młodymi skoczkami. Jak tez ułoży sie dla nich ten sezon. Moim zdaniem na Roara i Larsa można liczyć, Bera raczej też (a może sie odnajdzie w tym sezonie???), ale czwartego wciąż im brakuje.
Fanka
25.08.2006, 12:36
@ Fernanda
Skąd wiedziałaś, że dokładnie o nim myślę? Niestety, p. AJ jest w "15", więc jego w przedbiegach wyeliminować sie nie da. Ale czy Sigurd - filozof zna coś takiego, jak chodzenie i skakanie po nocnych klubach? Możesz mnie oświecić w tej materii?
Skąd wiedziałaś, że dokładnie o nim myślę? Niestety, p. AJ jest w "15", więc jego w przedbiegach wyeliminować sie nie da. Ale czy Sigurd - filozof zna coś takiego, jak chodzenie i skakanie po nocnych klubach? Możesz mnie oświecić w tej materii?
Fernanda
25.08.2006, 12:25
Jakby faktycznie miały eliminować to kto wie, czy w sobote Sigurd by sobie poskakał :D Już raczej w którymś z Zakopiańskich klubów i to grubo po 22.
Fanka
25.08.2006, 12:12
@ Fernanda
Kwalifikacje mogą się przydać, o ile wyeliminują przynajmniej jednego podopiecznego trenera MK, na co niestety raczej nie można liczyć. A szkoda.
Kwalifikacje mogą się przydać, o ile wyeliminują przynajmniej jednego podopiecznego trenera MK, na co niestety raczej nie można liczyć. A szkoda.
Fernanda
25.08.2006, 11:52
Niby kwalifikacje niepotrzebne, ale chłopaki sobie poskaczą, a kibice będą mogli sobie popatrzeć i podyskutować przed konkursem:) Inna sprawa to to, że bilety na kwalifikacje zawsze były o wiele tańsze i może dlatego część osób wybierze się na skocznie tylko w piątek, a gdyby nie było kwalifikacji nie mieliby takiej szansy.
Fanka
25.08.2006, 11:29
@ Sabcia
Kwalifikacje są dzisiaj, a jutro konkurs. A że przeprowadzanie kwalifikacji dla 52 skoczków jest trochę bez sensu - to się zgadzam. Powinny być potraktowane jak kolejna seria treningowa.
Kwalifikacje są dzisiaj, a jutro konkurs. A że przeprowadzanie kwalifikacji dla 52 skoczków jest trochę bez sensu - to się zgadzam. Powinny być potraktowane jak kolejna seria treningowa.
sabcia
25.08.2006, 11:20
bez sensu..po co te kwalifikacje?..
transmisja na tvp1 jest od 20 do 22...to pokarza tylko kwalifikacje i pierwsza serie?
transmisja na tvp1 jest od 20 do 22...to pokarza tylko kwalifikacje i pierwsza serie?
Fanka
25.08.2006, 10:56
Landert wrócił. Hurrraaa!!!
typowicz
25.08.2006, 10:53
a janda jednak powinien byc w konkursie...