Lista startowa | |||
numer i skoczek | |||
1. Jakob Grimholm (Szwecja) 2. Alexey Korolev (Kazachstan) 3. Denis Kornilov (Rosja) 4. Kamil Stoch (Polska) 5. Primoz Peterka (Słowenia) 6. Simon Ammann (Szwajcaria) 7. Daiki Ito (Japonia) 8. Vlastibor Sedlak (Czechy) 9. Michael Neumayer (Niemcy) 10.Andreas Widhölzl (Austria) 11.Björn Einar Romören (Norwegia) 12.Janne Happonen (Finlandia) 14.Radik Zhaparov (Kazachstan) 15.Dimitry Ipatov (Rosja) 16.Stefan Hula (Polska) 17.Rok Urbanc (Słowenia) 18.Guido Landert (Szwajcaria) 19.Tsuyoshi Ichinohe (Japonia) 20.Jan Matura (Czechy) 21.Martin Schmitt (Niemcy) 22.Andreas Kofler (Austria) 23.Tommy Ingebrigtsen (Norwegia) 24.Risto Jussilainen (Finlandia) 26.Ivan Karaulov (Kazachstan) 27.Dmitri Vassiliev (Rosja) 28.Robert Mateja (Polska) 29.Rok Benkovic (Słowenia) 30.Michael Möllinger (Szwajcaria) 31.Noriaki Kasai (Japonia) 32.Ondrej Vaculik (Czechy) 33.Georg Späth (Niemcy) 34.Martin Koch (Austria) 35.Lars Bystoel (Norwegia) 36.Janne Ahonen (Finlandia) 38.Nikolay Karpenko (Kazachstan) 39.Ildar Fatchullin (Rosja) 40.Adam Małysz (Polska) 41.Jernej Damjan (Słowenia) 42.Andreas Küttel (Szwajcaria) 43.Takanobu Okabe (Japonia) 44.Jakub Janda (Czechy) 45.Michael Uhrmann (Niemcy) 46.Thomas Morgenstern (Austria) 47.Roar Ljoekelsoey (Norwegia) 48.Matti Hautamäki (Finlandia) |
12 ekip w drużynówce w Lahti
Opublikowano: 4 marca 2006, 11:17
30 komentarzy - dołącz do dyskusji »
Autor: Paweł Stawowczyk
Źródło: wiadomość własna
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (30)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
pawel
04.03.2006, 20:22
Wymagamy od Małysza dużo ale skoczni nie budujemy.
velikanka
04.03.2006, 17:21
mnie tez to bardzo dziwi ze Stephana nie wystawili =| hmm Rohwein musi odejść =|
oo.oo
04.03.2006, 17:16
no coz nie powtorza jednak, codziennie szczescia miec nie mozna
fanka skoków
04.03.2006, 16:08
wygra Austria przed Finlandią i Norwegią
Polska 5
Polska 5
fan skoków
04.03.2006, 15:58
Małysz bliżej od Matei.
pozdrowienia
pozdrowienia
fan skoków
04.03.2006, 15:58
W serii próbnej Mateja i Stoch dobrze, ale Hula mógłby lepiej.
pozdrowienia
pozdrowienia
oo.oo
04.03.2006, 15:40
udalo sie Polakom zajac 5 miejsce w Turynie, niech to powtórzą dzisiaj
Camilla
04.03.2006, 15:32
@Fan skoków
Tak terningi, a zawody które się odbędą to dwie różne sprawy, ale i tak nie zmienię zdania, że Szwajcaria będzie czwarta!!! To taka moja kobieca intuicja... :)
Tak terningi, a zawody które się odbędą to dwie różne sprawy, ale i tak nie zmienię zdania, że Szwajcaria będzie czwarta!!! To taka moja kobieca intuicja... :)
Nala
04.03.2006, 14:26
Mam nadzieję, że nasi nie skoczą zle...
Ale dla mnie Austria musi wygrać, a ponieważ skaczą w zespole olimpijskim to kto wie...:)
Ale dla mnie Austria musi wygrać, a ponieważ skaczą w zespole olimpijskim to kto wie...:)
Quavertone
04.03.2006, 14:21
Po piątym miejscu Polaków na IO, Realista zmienił przekonania i stał się Fantastą, teraz pisuje artykuły na temat: "Jak to już będzie, kiedy Polska wygra drużynowe złoto na przyszłych MŚ" :D:D:D:D;)
???
04.03.2006, 14:13
1.Finlandia
2.Norwegia
3.Austria
2.Norwegia
3.Austria
fan skoków
04.03.2006, 14:10
@Quavertone
Czasem takie statystyki są lepsze od takiego przeczucia. Podam ci przykład, który można sprawdzić w archiwum: wszyscy byli zaskoczeni że w Hiza 2005 po 2 kolejkach prowadzili i byli 3 po pierwszej serii. Właśnie ze statystyk z treningów (o czym przed tamtym konkursem pisałem) wychodziło że mają najwyższą średnią z treningów. Jak widać te statysyki takie złe nie są. Jeszcze jest parę innych tego rodzaju przypadków, ale tego nie znajdziesz w archiwum potwierdzenia. Czasem warto zrobić takie coś.
pozdrowienia
PS
Czy ktoś wie co się stało z realistą?
Czasem takie statystyki są lepsze od takiego przeczucia. Podam ci przykład, który można sprawdzić w archiwum: wszyscy byli zaskoczeni że w Hiza 2005 po 2 kolejkach prowadzili i byli 3 po pierwszej serii. Właśnie ze statystyk z treningów (o czym przed tamtym konkursem pisałem) wychodziło że mają najwyższą średnią z treningów. Jak widać te statysyki takie złe nie są. Jeszcze jest parę innych tego rodzaju przypadków, ale tego nie znajdziesz w archiwum potwierdzenia. Czasem warto zrobić takie coś.
pozdrowienia
PS
Czy ktoś wie co się stało z realistą?
sabcia
04.03.2006, 13:58
a ja mam nadzieje ze sie zalapiemy do 8..
zaczynam czarno to widziec niestety, ale obym sie mylila.....
zaczynam czarno to widziec niestety, ale obym sie mylila.....
Quavertone
04.03.2006, 13:45
@fan skoków
Zabrałbym się do tego bardziej od strony historycznej, wziąłbym też pod uwagę nieco więcej czynników, przede wszystkim - jak sobie radzą dani zawodnicy w drużynie, jak sobie radzili do tej pory na konkursach, jak prezentowała się forma każdego z nich w stosunku do konkursów indywidualnych itp.
Tylko po co to robić? Można po prostu napisać, kto naszym zdaniem aktualnie może wygrać, patrząc na całokształt ostatnich wydarzeń na skoczniach. Najprostsze rozwiązania są zawsze najlepsze...
A wydarzenia ostatnich dni pokazują, że bardzo możliwa jest powtórka z podium z IO... ;]
@Finn Air
skłaniałbym się raczej ku stwierdzeniu, że z walki Niemcy-Szwajcaria zwycięsko wyjdą ci perwsi. Trzeba pamiętać że w Szwajcarii jest Kuettel i Moellinger, a w Niemczech Spaeth, Neumayer i Uhrmann, hmmmm... czyżby wynik tej potyczki zależał bardziej od tego, który ze słabiej się prezentujących zawodników (Landert/Schmitt) bardziej spartaczy swoją próbę?
Pozdrowienia for all :]
Zabrałbym się do tego bardziej od strony historycznej, wziąłbym też pod uwagę nieco więcej czynników, przede wszystkim - jak sobie radzą dani zawodnicy w drużynie, jak sobie radzili do tej pory na konkursach, jak prezentowała się forma każdego z nich w stosunku do konkursów indywidualnych itp.
Tylko po co to robić? Można po prostu napisać, kto naszym zdaniem aktualnie może wygrać, patrząc na całokształt ostatnich wydarzeń na skoczniach. Najprostsze rozwiązania są zawsze najlepsze...
A wydarzenia ostatnich dni pokazują, że bardzo możliwa jest powtórka z podium z IO... ;]
@Finn Air
skłaniałbym się raczej ku stwierdzeniu, że z walki Niemcy-Szwajcaria zwycięsko wyjdą ci perwsi. Trzeba pamiętać że w Szwajcarii jest Kuettel i Moellinger, a w Niemczech Spaeth, Neumayer i Uhrmann, hmmmm... czyżby wynik tej potyczki zależał bardziej od tego, który ze słabiej się prezentujących zawodników (Landert/Schmitt) bardziej spartaczy swoją próbę?
Pozdrowienia for all :]
slazi
04.03.2006, 13:32
zobaczycie co tak naprawde potrafi hautameki zawsze skacze daleko jesli jest kapitanem
fan skoków
04.03.2006, 13:26
@Quavertone
Oczywiście masz rację że żadne statystyki nie oddadzą tego co będzie w konkursie. Jednak one pokazują mniej więcej czego można się spodziewać. A czy jesteś w stanie się założyć że tak nie będzie? Ja to bardziej traktuję tak jak ty powiedziałeś w kategoriach zabawy bo wyników nie da się tak dokładnie przewidzieć, ale przynajmniej pokazują siłę drużyn. Tak się pytam z ciekawości, czy znasz jakiś bardziej miarodajny systam takiego liczenia?
@FinnAir
To by była spora niespodzianka gdyby Niemcy przegrali z Helwetami.
@Camilla
Rzeczywiście treningi wskazują że Szwajcarzy są silni i że miałaś rację, ale jeszcze poczekajmy na konkurs z ostateczną oceną, bo treningi to jedno a konkurs to drugie.
pozdrowienia
Oczywiście masz rację że żadne statystyki nie oddadzą tego co będzie w konkursie. Jednak one pokazują mniej więcej czego można się spodziewać. A czy jesteś w stanie się założyć że tak nie będzie? Ja to bardziej traktuję tak jak ty powiedziałeś w kategoriach zabawy bo wyników nie da się tak dokładnie przewidzieć, ale przynajmniej pokazują siłę drużyn. Tak się pytam z ciekawości, czy znasz jakiś bardziej miarodajny systam takiego liczenia?
@FinnAir
To by była spora niespodzianka gdyby Niemcy przegrali z Helwetami.
@Camilla
Rzeczywiście treningi wskazują że Szwajcarzy są silni i że miałaś rację, ale jeszcze poczekajmy na konkurs z ostateczną oceną, bo treningi to jedno a konkurs to drugie.
pozdrowienia
FinnAir
04.03.2006, 13:16
@Quavertone
Statystyki nigdy nie są do końca miarodajne (w każdym przypadku). Ktoś kiedyś powiedział, że na świecie są tylko trzy rzeczy, a mianowicie:
1. Prawda
2. Cała prawda
3. I statystyka;
ale, jak mówisz - pobawić się można. Pozdrawiam!
Statystyki nigdy nie są do końca miarodajne (w każdym przypadku). Ktoś kiedyś powiedział, że na świecie są tylko trzy rzeczy, a mianowicie:
1. Prawda
2. Cała prawda
3. I statystyka;
ale, jak mówisz - pobawić się można. Pozdrawiam!
Jasiek
04.03.2006, 13:12
POLSKA DO BOJU!!! POLSKA EDO BOJU!!! MAŁYSZ!!! MATEJA!!! STOCH!!! HULA!!! REHABILITACJA!!!
Quavertone
04.03.2006, 12:50
Żadne statystyki nie są miarodajne w przypadku skoków narciarskich, a już tym bardziej nie coś takiego, co zrobił @fan skoków, ponieważ trzeba by było założyć, że każdy zawodnik z każdej drużyny skoczy dwa razy tak samo, co jest zbyt mocnym uproszczeniem, ale pobawić się można - czemu nie...
FinnAir
04.03.2006, 12:25
@fan skoków
Co do Ahonena to zobyczymy, ale jestem dobrej myśli.
Ciekawa ta statystyka, ale jeśli faktycznie Niemcy przegraliby ze Szwajcarami, to byłby to dowód na to, że kryzys w niemieckich skokach pogłębia się z dnia na dzień. Pozdrawiam!
Co do Ahonena to zobyczymy, ale jestem dobrej myśli.
Ciekawa ta statystyka, ale jeśli faktycznie Niemcy przegraliby ze Szwajcarami, to byłby to dowód na to, że kryzys w niemieckich skokach pogłębia się z dnia na dzień. Pozdrawiam!
Camilla
04.03.2006, 12:21
@Fan skoków
Czyli wg. tej Twojej matematyki Szwajcaria jest 4! A nie mówiłam??? :D
Czyli wg. tej Twojej matematyki Szwajcaria jest 4! A nie mówiłam??? :D
myszka
04.03.2006, 12:21
Jeśli Austriacy będą skakać tak jak we wczorajszych kwalifikacjach to zwycięstwo mają w kieszeni! Norwegowie i Finowie nie są moim zdaniem tak pewni jak podopieczni Pointnera i mogą zdarzyć im się wpadki.
fan skoków
04.03.2006, 12:17
@FinnAir
Obyś miał rację z Ahonenem.
pozdrowienia
Obyś miał rację z Ahonenem.
pozdrowienia
fan skoków
04.03.2006, 12:16
Trochę matematyki. Policzyłem średnie skoków z treningów a do tego dodałem noty z kwalifikacji, i pomnożyłem uzyskaną notę x 2. Liczyłem jako K115 (bo tu nie ma w kalkulatorze not K116) ale wszystkim jednakowo liczyłem. Wyszły mi następujące wyniki:
1.Finlandia 973
2.Ausrtia 971,2
3.Norwegia 901,8
4.Szwajcaria 871,8
5.Niemcy 870,6
6.Rosja 868,4
7.Japonia 844
8.Polska 816,8
9.Słowenia 808,6
10.Czechy 725,6
11.Szwecja 651
12.Kazachstan 587
Ponieważ drużyny 9-12 wg tego nie będą w II-giej serii to redukuje im o połowę punkty:
9.Słowenia 404,3
10.Czechy 362,8
11.Szwecja 320,5
12.Kazachstan 293,5
Ja tradycyjnie obstawiam zgodnie ze statystykami.
Finowie co roku w tych statystykach są najlepsi, ale w ostatnich 2 latach przegrywali zawsze z Norwegią. Ciekawe czy znów będzie:
1.Norwegia
2.Finlandia
Niemcy zarówno rok jak i 2 lata temu: 6 seria- 4 miejsce; 7 seria- 3, 8 seria- 4. Ciekawe czy znów w ostatniej kolejce przegrają podium.
U Polaków statystyki mocno psuje Hula, ale może znów zmobilizuje się na drużynę.
Na odpowiedzi na tewszystkie pytania musimy jeszcze trochę poczekać. Trzymam kciuki za naszych.
pozdrowienia
1.Finlandia 973
2.Ausrtia 971,2
3.Norwegia 901,8
4.Szwajcaria 871,8
5.Niemcy 870,6
6.Rosja 868,4
7.Japonia 844
8.Polska 816,8
9.Słowenia 808,6
10.Czechy 725,6
11.Szwecja 651
12.Kazachstan 587
Ponieważ drużyny 9-12 wg tego nie będą w II-giej serii to redukuje im o połowę punkty:
9.Słowenia 404,3
10.Czechy 362,8
11.Szwecja 320,5
12.Kazachstan 293,5
Ja tradycyjnie obstawiam zgodnie ze statystykami.
Finowie co roku w tych statystykach są najlepsi, ale w ostatnich 2 latach przegrywali zawsze z Norwegią. Ciekawe czy znów będzie:
1.Norwegia
2.Finlandia
Niemcy zarówno rok jak i 2 lata temu: 6 seria- 4 miejsce; 7 seria- 3, 8 seria- 4. Ciekawe czy znów w ostatniej kolejce przegrają podium.
U Polaków statystyki mocno psuje Hula, ale może znów zmobilizuje się na drużynę.
Na odpowiedzi na tewszystkie pytania musimy jeszcze trochę poczekać. Trzymam kciuki za naszych.
pozdrowienia
FinnAir
04.03.2006, 12:08
@fan skoków
Ja bym aż tak bardzo nie przywiązywał uwagi do wyników treningów (tym bardziej, że warunki były mało stabilne). Ahonen swój odpowiedni wkład do drużyny wniesie i na pewno nie będzie w niej najsłabszym ogniwem.
Ja bym aż tak bardzo nie przywiązywał uwagi do wyników treningów (tym bardziej, że warunki były mało stabilne). Ahonen swój odpowiedni wkład do drużyny wniesie i na pewno nie będzie w niej najsłabszym ogniwem.
Jaro
04.03.2006, 12:06
wiecie co? Jakoś trudno mi sobie wyobrazić drużynę fińską bez Ahonena...
Quavertone
04.03.2006, 12:03
@ fan skoków
Kogo proponowałbyś za Ahonena? On się potrafi mobilizować w konkursach, pamiętaj o tym... Ale jestem ciekaw Twojej wypowiedzi. :)
Kogo proponowałbyś za Ahonena? On się potrafi mobilizować w konkursach, pamiętaj o tym... Ale jestem ciekaw Twojej wypowiedzi. :)
fan skoków
04.03.2006, 12:00
Są jednak niespodzianki: Schmitt za Hockego, Ingebrigtsen za Bardala. Ale czy powinien startować Ahonen? Według wyników z treningów Ahonen może zawalić Finom zwycięstwo a byli lepsi.
pozdrowienia
pozdrowienia
Quavertone
04.03.2006, 11:32
A jednak są Spaeth i Neumayer! To gdzie ten Hocke?
Rybka
04.03.2006, 11:22
WOW ale Niemcy się upierają przy tym Schmittcie!!!Wczoraj marniutki wynik w kwali, ale mimo to w drużynie....podziwiam zachodnich sąsiadów;)