Groźne upadki dwóch skoczków!
Opublikowano: 7 lutego 2006, 19:16
45 komentarzy - dołącz do dyskusji »
Autor: Paweł Stawowczyk
Źródło: wiadomość na podstawie PAP
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (45)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
sabcia
10.02.2006, 14:07
@Realista
no nareszcie zaczynasz mowic normalnie:)))
fajnie z sie wreszcie przyznales ze troche z nas kpiles:pp
@Najmadrzejszy
hahaha zabawny jestes:D 14 miejsce<lol>:D:D:D
musieliby zawalic 8 skokow a nie tylko mateja...
wedlug ciebie zajmiemy ostatnie miejsce bo szwedzi nie wystawia druzyny.......:PP
no nareszcie zaczynasz mowic normalnie:)))
fajnie z sie wreszcie przyznales ze troche z nas kpiles:pp
@Najmadrzejszy
hahaha zabawny jestes:D 14 miejsce<lol>:D:D:D
musieliby zawalic 8 skokow a nie tylko mateja...
wedlug ciebie zajmiemy ostatnie miejsce bo szwedzi nie wystawia druzyny.......:PP
Quavertone
09.02.2006, 13:09
http://www.torino2006.org/ENG/ OlympicGames/news/news_eng1603 70.html
I wszystko ok ;)
I wszystko ok ;)
Quavertone
09.02.2006, 12:42
@Najmądrzejszy
Austriacy mają obecnie zbyt nierównych zawodników, aby wygrać ze świetnie dysponowanymi Finami, już prędzej mogą to zrobić Norwegowie, chociaż w sumie nigdy nic nie wiadomo ;) Jeśli Rok i Robert przebudzą się, to wszystko będzie możliwe :]
Austriacy mają obecnie zbyt nierównych zawodników, aby wygrać ze świetnie dysponowanymi Finami, już prędzej mogą to zrobić Norwegowie, chociaż w sumie nigdy nic nie wiadomo ;) Jeśli Rok i Robert przebudzą się, to wszystko będzie możliwe :]
Najmądrzejszy
09.02.2006, 08:42
Moje typy na drużynówkę:
1. Austria
2. Finlandia
3. Norwegia
4. Niemcy
5. Słowenia
6. Szwajcaria
7. Japonia
8. Rosja
9. Czechy
10. Kanada
11 . Włochy ( o ile wystartują )
12 . Korea Płd. ( j.w.)
13. Kazachstan
14 . Polska ( zawali Mateja )
15. Szwecja
Jeżeli wystartuje np. Białoruś czy Ukraina , to też kolejne dwa zespoły zdeklasujemy i nie będzie najgorzej.
1. Austria
2. Finlandia
3. Norwegia
4. Niemcy
5. Słowenia
6. Szwajcaria
7. Japonia
8. Rosja
9. Czechy
10. Kanada
11 . Włochy ( o ile wystartują )
12 . Korea Płd. ( j.w.)
13. Kazachstan
14 . Polska ( zawali Mateja )
15. Szwecja
Jeżeli wystartuje np. Białoruś czy Ukraina , to też kolejne dwa zespoły zdeklasujemy i nie będzie najgorzej.
daf
09.02.2006, 06:46
@Realista
No tą samokrytyką wlałeś mi do serca wiadro miodu :))). Nie ze względu na przyzananie się do żartów, ale ze względu na to, że wreszcie widać jakąś namiastkę wiary w cuda :). A przecież każdy kibicujący obecnie naszym skoczkom musi takie jwiary odrobinę mieć, bo REALNIE to oni oczywiście wielkich szans na medale nie mają. Pozdrawiam.
PS. Czyli słuszni podejrzewałem, że @najmądrzejszy to tylko Twój pilny uczeń, a nie Mistrz we własnej osobie. :)
No tą samokrytyką wlałeś mi do serca wiadro miodu :))). Nie ze względu na przyzananie się do żartów, ale ze względu na to, że wreszcie widać jakąś namiastkę wiary w cuda :). A przecież każdy kibicujący obecnie naszym skoczkom musi takie jwiary odrobinę mieć, bo REALNIE to oni oczywiście wielkich szans na medale nie mają. Pozdrawiam.
PS. Czyli słuszni podejrzewałem, że @najmądrzejszy to tylko Twój pilny uczeń, a nie Mistrz we własnej osobie. :)
Realista
08.02.2006, 23:31
@daf
@sabcia
Mili moi korespondenci...
1. Nie jestem najmądrzejszy.
2. Nie jestem "Najmądrzejszy".
3. Jesteśmy lepsi od Włochów bez względu na skład... trochę żartowałem w tym roku... przyznaję.
4. Ale ciągle uważam, że możemy być na 9. miejscu, i że to nie będzie źle, i że jak AM będzie w "10", to też nie będzie źle.
5. Ale są jeszcze cuda. Złoto dla Małysza, brąz dla Stocha i drużyny.
6. I cudeńka. Brąż dla Małysza, 10. miejsce Stocha, 6. drużyny.
Ale tak realnie patrząc, to...
@sabcia
Mili moi korespondenci...
1. Nie jestem najmądrzejszy.
2. Nie jestem "Najmądrzejszy".
3. Jesteśmy lepsi od Włochów bez względu na skład... trochę żartowałem w tym roku... przyznaję.
4. Ale ciągle uważam, że możemy być na 9. miejscu, i że to nie będzie źle, i że jak AM będzie w "10", to też nie będzie źle.
5. Ale są jeszcze cuda. Złoto dla Małysza, brąz dla Stocha i drużyny.
6. I cudeńka. Brąż dla Małysza, 10. miejsce Stocha, 6. drużyny.
Ale tak realnie patrząc, to...
sabcia
08.02.2006, 22:31
@Quavertone
no wlasnie:)) bo realista ma nadal watpliwosci:))
no wlasnie:)) bo realista ma nadal watpliwosci:))
Quavertone
08.02.2006, 22:02
Życzę im pozytywnego rozwiązania problemu!!! Oby wszystko skończyło się dobrze! Bo jak by to wyglądało: konkurs drużynowy bez udziału gospodarzy?! Poza tym trzeba w końcu rozstrzygnąć problem, czy Włosi są obecnie lepsi od Polaków... ;]]]
michal1224
08.02.2006, 21:56
@xxxx
Podejrzewam, że Włosi oprócz rezerwowego Adamiego, mogą wystawić także kombinatora Giuseppe Michelli'ego, który nawet przez jakiś czas trenował ze skoczkami. Wątpię, żeby wystawiony został Jochen Strobl, gdyż prezentuje słabiutką formę.
Podejrzewam, że Włosi oprócz rezerwowego Adamiego, mogą wystawić także kombinatora Giuseppe Michelli'ego, który nawet przez jakiś czas trenował ze skoczkami. Wątpię, żeby wystawiony został Jochen Strobl, gdyż prezentuje słabiutką formę.
xxxx
08.02.2006, 18:06
sklad mial wygladac tak: colloredo, morassi, chiapolino i beltrame. bolognani mial jechac jako rezerwowy poniewaz skacze ostatnio najgorzej. w tej sytuacji wloska federacja stara sie aby jakis zawodnik z kombinacji norweskiej mogl jako czwarty skakac w konkursie druzynowym
Marcel
08.02.2006, 17:16
@daf
Czy ja wiem. W końcu to nie Beltrame ani Chiappolino byli brani wraz z Colloredo i Morassim na PŚ w Zakopanem, tylko Alessio Bollogniani, z którym jest wszystko dobrze (przynajmniej mam taką nadzieję). Jako czwartego da się Adamiego bądź Lepre, którzy z pewnością nie prezentowali ZNACZNIE gorszego poziomu od kontuzjowanej dwójki - i szanse na ósemkę nadal są. Zresztą Włosi na tych IO to jedna, wielka niewiadoma.
@|
???
Czy ja wiem. W końcu to nie Beltrame ani Chiappolino byli brani wraz z Colloredo i Morassim na PŚ w Zakopanem, tylko Alessio Bollogniani, z którym jest wszystko dobrze (przynajmniej mam taką nadzieję). Jako czwartego da się Adamiego bądź Lepre, którzy z pewnością nie prezentowali ZNACZNIE gorszego poziomu od kontuzjowanej dwójki - i szanse na ósemkę nadal są. Zresztą Włosi na tych IO to jedna, wielka niewiadoma.
@|
???
Quavertone
08.02.2006, 15:13
Mateja, o czym większość wie, jest w drużynie Polski skoczkiem, który jednym skokiem może położyć wysiłki jego kolegów, dlatego dziwię się bardzo obsadzeniu go w kadrze, na tym zawodniku po prostu nie można zawsze polegać...
daf
08.02.2006, 15:08
@Marcel
Moze i da sie nagiac, tylko czy federacja wloska bedzie chciala o to walczyc, nie majac prawie zadnych szans na punktowane miejsce druzyny (czyli w pierwszej osemce bodaj).
@sabcia
Tez sobie przez chwile pomyslalem, ze to esencja Realisty, czyli On sam w najwyzszej formie. Ale... mam watpliwosci. :))).
Co to duzo mowic - w druzynie beda raczej skakali Mateja, Malysz, Hula i Stoch. Musialoby sie wydarzyc cos bardzo (dla mnie) nieprzewidzianego, zeby sklad byl inny :)
Moze i da sie nagiac, tylko czy federacja wloska bedzie chciala o to walczyc, nie majac prawie zadnych szans na punktowane miejsce druzyny (czyli w pierwszej osemce bodaj).
@sabcia
Tez sobie przez chwile pomyslalem, ze to esencja Realisty, czyli On sam w najwyzszej formie. Ale... mam watpliwosci. :))).
Co to duzo mowic - w druzynie beda raczej skakali Mateja, Malysz, Hula i Stoch. Musialoby sie wydarzyc cos bardzo (dla mnie) nieprzewidzianego, zeby sklad byl inny :)
l
08.02.2006, 14:41
wszystko przez tego **************** lepistoe.
Quavertone
08.02.2006, 14:33
No właśnie, jedzie Robert Mateja - i w tym jest cały problem... :/
sabcia
08.02.2006, 14:27
@Quavertone
żyla nie jedzie na igrzyska , jedzie robert mateja
żyla nie jedzie na igrzyska , jedzie robert mateja
Marcel
08.02.2006, 14:22
@Quavertone
A Robert? Gdzie jest Robert? Polska drużyna NIE ISTNIEJE bez Roberta! Nie wiedziałeś? :P
Swoją drogą Śliż zaliczył ostatnio spory spadek formy i raczej nie wróżę mu miejsca w drużynówce.
@daf
Pewnie tak ale myślę, że na potrzeby Włochów termin zgłaszania zawodników da się nagiąć (czysty pech, a w dodatku są gospodarzami) i dokoptują jeszcze kogoś nowego.
A Robert? Gdzie jest Robert? Polska drużyna NIE ISTNIEJE bez Roberta! Nie wiedziałeś? :P
Swoją drogą Śliż zaliczył ostatnio spory spadek formy i raczej nie wróżę mu miejsca w drużynówce.
@daf
Pewnie tak ale myślę, że na potrzeby Włochów termin zgłaszania zawodników da się nagiąć (czysty pech, a w dodatku są gospodarzami) i dokoptują jeszcze kogoś nowego.
sabcia
08.02.2006, 14:18
@Najmądrzejszy
a co takiego pokazali kazachowie w willingen?
zajeli 9 miejsce z 11...
wyprzedzili tylko szwecje i trzeci sklad rosji...
co w tym takiego rewelacyjnego?....uwazasz ze maja z nasza druzyna jakiekolwiek szanse? bo ja mysle ze zadnych...
a co takiego pokazali kazachowie w willingen?
zajeli 9 miejsce z 11...
wyprzedzili tylko szwecje i trzeci sklad rosji...
co w tym takiego rewelacyjnego?....uwazasz ze maja z nasza druzyna jakiekolwiek szanse? bo ja mysle ze zadnych...
sabcia
08.02.2006, 13:56
@daf
heh 9:))
wiesz co mysle ze Najmadrzejszy to poprostu realista tylko zmienil nick....
sam kiedys napisal ze podpisuje sie roznymi nickami...
heh 9:))
wiesz co mysle ze Najmadrzejszy to poprostu realista tylko zmienil nick....
sam kiedys napisal ze podpisuje sie roznymi nickami...
daf
08.02.2006, 12:06
@Najmadrzejszy
Piszesz jak @Realista w wydaniu "ultra". Przyznaje, troche mnie rozbawiles...
Piszesz jak @Realista w wydaniu "ultra". Przyznaje, troche mnie rozbawiles...
Quavertone
08.02.2006, 12:02
Jeśli trenerzy wystawią do walki na IO czwórkę: Hula/Stoch/Śliż (lub Żyła) i Małysz, to myślę że polską drużynę stać nawet na 6 miejsce...
Najmądrzejszy
08.02.2006, 11:49
Cóż , rezerwy Słowenii , Rosji są na pewno silniejsze od naszej pierwszej drużyny . Niestety .
daf
08.02.2006, 11:36
@Najmadrzejszy
W Willingen to nie Kazachowie skakali rewelacyjnie, tylko Slowenia, Rosja i Czechy - fatalnie. Zreszta Slowncy i Rosjanie wyslali rezerwy, wiec wyniki sa niewymierne.
W Willingen to nie Kazachowie skakali rewelacyjnie, tylko Slowenia, Rosja i Czechy - fatalnie. Zreszta Slowncy i Rosjanie wyslali rezerwy, wiec wyniki sa niewymierne.
Najmądrzejszy
08.02.2006, 11:27
Szkoda mi Włóchów , ale dzięki temu rosna szanse polaków , aby kogoś wyprzedzić w druzynówce( może tylko oprócz Szwedów). Po tym co pokazali w Willingen będzie ciężko wygrać nawet z Kazachstanem.
pe.
08.02.2006, 09:49
szkoda ich trochę bo odpadnięcie naraz dwóch skoczków to nie byle co i to w Olimpiadzie.
andbal
08.02.2006, 07:47
Ci zawodnicy nie stanowili slilnej podpory drużyny. W ostatnim PK w Villach Chiapolino zajął 41 i 50 miejsce, zaś Beltrame 39 i 46. Faktem jest, że Lepre skakał jeszcze gorzej. Jeśli chodzi o start to nieprawdą jest jak napisała Monika, że nie mogą Włosi wystąpic w konkursie indywidualnym.
daf
08.02.2006, 01:35
@sabcia
Realista ostatnio już trochę mięknął i wróżył nam nawet walkę o 9 miejsce :))). Toż to prawdziwa rewolucja w jego prognozach :). Pozdrawiam.
Realista ostatnio już trochę mięknął i wróżył nam nawet walkę o 9 miejsce :))). Toż to prawdziwa rewolucja w jego prognozach :). Pozdrawiam.
daf
08.02.2006, 01:33
Może nie wystawią drużyny, bo do IO zgłosili czterech (może pięciu jak większość krajów) skoczków, z których dwóch się "wysypało". A teraz może po prostu jest już za późno, żeby zgłosić kogoś innego... Tak przypuszczam.
m
08.02.2006, 00:28
to sie stalo wczoraj a nie dzisiaj
Monika@
07.02.2006, 22:15
Oj biedni! Szkoda Włochów!!!
Monika@
07.02.2006, 22:14
Biedni Włosi nawet nie bedą mogli wystąpić w konkursie inwidualnym jak i drużynowym bo jest ich teraz tylko 2. Jak wiemy Andrea Morassi i S
sabcia
07.02.2006, 21:58
@daf
masz racje...a realista znow powie swoje...
eh myslalam ze sie to juz wyjasni ze mamy lepsza druzyne od nich na igrzyskach...a tak realista znowu bedzie sie wymadrzal..
a tak z drugiej strony tez nie rozumiem dlaczego nie wystawia druzyny
przeciez moga wystawic innych zawodnikow....
niebyli w super formie zeby nie dalo sie ich zastapic...
masz racje...a realista znow powie swoje...
eh myslalam ze sie to juz wyjasni ze mamy lepsza druzyne od nich na igrzyskach...a tak realista znowu bedzie sie wymadrzal..
a tak z drugiej strony tez nie rozumiem dlaczego nie wystawia druzyny
przeciez moga wystawic innych zawodnikow....
niebyli w super formie zeby nie dalo sie ich zastapic...
kedar
07.02.2006, 21:34
Nie kapuje czego nie w drużynie???.........!!!.
Mają przecież Colloredo Morae Morassi Adami mają przecież pare typków i też mogą ich wystawić
Mają przecież Colloredo Morae Morassi Adami mają przecież pare typków i też mogą ich wystawić
monkey
07.02.2006, 21:12
jej :O mam nadzieję, że ta skocznia nie jest jakoś źle przygotowana...
mariusz
07.02.2006, 21:08
szkoda wielka
uskotko
07.02.2006, 20:48
biedacy... to się porobiło :(
Dużo zdrowia, chłopaki!!!
Aż trudno w to uwierzyć. Wydaje się jakąś abstrakcją. Włosi budowali drużynę od lat akurat na te igrzyska - a potem przychodzi chwila i... bum.
:(
Współczuję im strasznie...
Dużo zdrowia, chłopaki!!!
Aż trudno w to uwierzyć. Wydaje się jakąś abstrakcją. Włosi budowali drużynę od lat akurat na te igrzyska - a potem przychodzi chwila i... bum.
:(
Współczuję im strasznie...
Marcel
07.02.2006, 20:32
Mają pecha nie z tej ziemi.
Ale upadkami Colloredo bym sie nie przejmował, pierwszy to czysty przypadek a drugi to zwykłe nerwy....na IO pokaże pazury. ;)
Ale upadkami Colloredo bym sie nie przejmował, pierwszy to czysty przypadek a drugi to zwykłe nerwy....na IO pokaże pazury. ;)
daf
07.02.2006, 20:30
W sumie to faktycznie wielkiej formy to oni nie mieli, tym niemniej szkoda, że w taki sposób się wyeliminowali.
No i raczej nierozstrzygnięty pozostanie spór z @Realistą, według którego Włosi mieli lepszą drużynę od nas.
No i raczej nierozstrzygnięty pozostanie spór z @Realistą, według którego Włosi mieli lepszą drużynę od nas.
Quavertone
07.02.2006, 20:08
Jakaś dziwna plaga dotyka ostatnio reprezentację Włoch - całkiem niedawno przecież byliśmy świadkami upadków Sebastiana Colloredo. Co się dzieje?
Radek
07.02.2006, 20:07
NO ale Marco Beltrame i Stefano Chiapolino nie skakakali jakoś specjalnie, chyba mieli nawet w PK problemy z zakwalifikowaniem do "30"... Ale smutne. Mam nadzieje, że wydobrzeją i będą się jeszcze cieszyć skokami
Krzysiek
07.02.2006, 19:51
Czemu Włosi nie mogą wystawić drużyny?
Adami / Lepre
Bollogniani
Morassi
Colloredo
Czyżbym nie umiał liczyć do 5?
Adami / Lepre
Bollogniani
Morassi
Colloredo
Czyżbym nie umiał liczyć do 5?
Łubudubu
07.02.2006, 19:49
Nie mogli znaleźć gorszego momentu na kontuzje ;)
Marcel
07.02.2006, 19:25
Drużynę wystawić wystawią, bo oprócz Colloredo i Morassiego jest jeszcze Bollogniani i Adami. Ale faktycznie, szkoda, tym bardziej że Chiappolino mógł zaprezentować sie naprawdę nieźle...:/
Kakao
07.02.2006, 19:23
:( O żesz !
Martina
07.02.2006, 19:18
Jaka szkoda:(:(:( Żal mi Włochów...:(