DataConcept po raz kolejny zadbała o zabawę dla kibiców sportowych. Tym razem Firma uruchomiła 11 stycznia 2006 r. serwis konkursowy www.konkurs-narciarski.pl dla kibiców skoków narciarskich.
Każdy kto zarejestruje się w serwisie, może do końca trwania sezonu skoków narciarskich, tj. do 19 marca 2006 r. wziąć udział w zabawie z atrakcyjnymi nagrodami.

Zadaniem uczestników zabawy będzie wytypowanie pierwszej 15 w poszczególnych konkursach na skoczniach oraz dodatkowo podanie odległości jaką poszczególni skoczkowie osiągną.

Serwis został przygotowany we współpracy z naszą redakcją. Organizator konkursu przewidział kilkadziesiąt nagród. Są to odtwarzacze mp3, przenośne pamięci USB, gry Skoki Narciarskie oraz rewelacyjne narty Salomon’a dla najlepiej typującego!

Widownię konkursu zapewnia Partner DataConcept - Wirtualna Polska oraz współpracujące serwisy tematyczne www.skokinarciarskie.com oraz www.malyszomania.com.

Wcześniej DataConcept organizowała cieszący się popularnością konkurs dla kibiców piłki nożnej w czasie trwania Mistrzostw Europy w 2004 roku. Agencja planuje podobne aktywności we współpracy ze swoimi partnerami w przyszłości.

DataConcept jest firmą, która dostarcza innowacyjne rozwiązania z dziedziny marketingu baz danych i programów konsumenckich dla działów marketingu i sprzedaży wszystkich firm, zainteresowanych efektywną komunikacją z konsumentem. DataConcept kreuje na rynku nowe produkty bazodanowe, jest wyłącznym brokerem kilku ekskluzywnych baz danych, umożliwia wybranym renomowanym firmom dotarcie z ofertą do grup konsumenckich, nie figurujących na popularnych listach mailingowych.

zobacz stronę konkursu »