Minimalna kwota jaką zobowiązany jest ponieść sponsor to 10 tysięcy franków szwajcarskich (ponad 26 tysięcy złotych). Suma ta ustalona została przez Szwajcarski Związek Narciarski, do którego odprowadzana jest część pieniędzy. Co firma może otrzymać w zamian? Reklamę w mediach. Jeśli Kuettel regularnie będzie kwalifikować się do pierwszej trzydziestki, jak czynił w zeszłym sezonie, to w telewizji znajdzie się przynajmniej przez dwie minuty dwa razy w tygodniu.
Kuettel na pewno nie wybrał Polski przypadkiem. W Stanach Zjednoczonych aż 65 procent wszystkich nakładów finansowych przeznaczonych na sponsoring trafia do sportu, w Niemczech ponad 50 procent, a w Polsce około 60. Ogromne zainteresowanie skokami w naszym kraju przekłada się na miliony telewidzów co tydzień oglądających relacje z konkursów. I dlatego tu chętniej niż gdziekolwiek indziej sponsorzy decydują się wesprzeć skoczków. Prócz kadry narodowej sponsoringiem w Polsce objęty jest także Fin Veli-Matti Lindstroem, nad którym patronat objęło "Doskonałe Mleko".
Andreas Küttel (ur. 25 kwietnia 1979) rozpoczął skakanie w wieku siedmiu lat. W 1995 roku w Engelbergu zadebiutował w Pucharze Świata, a w tym samym roku, w Lillehammer, zdobył pierwsze punkty. Rok później został Mistrzem Świata juniorów. Na olimpiadzie w Salt Lake City zajął szóste miejsce. Obecnie jest liderem szwajcarskiej ekipy. Wygrał tegoroczny konkurs w Bischofshofen w ramach LGP a także zawody w Lillehammer (PŚ), bijąc rekord skoczni.
Więcej informacji na temat sponsoringu pod adresem: info@andreas-kuettel.ch