Rohwein przedłuża kontrakt
Opublikowano: 30 listopada 2005, 08:49
17 komentarzy - dołącz do dyskusji »
Autor: Paweł Wagner
Źródło: wiadomość na podstawie PAP
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (17)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Lampi
03.12.2005, 10:47
I dobrze, że Peter przedłużył kontrakt! jest dobrym trenerm, nie to co Hes
chłop
01.12.2005, 16:27
@fan skoków
@mmm_kraków
Zgadzam się z wami zupelnie. To prawdz ze Hess mial potem klopoty z Hannawaldem o czym caly czas mowil wowczas pan Wlodzimierz Szaranowicz.
@mmm_kraków
Zgadzam się z wami zupelnie. To prawdz ze Hess mial potem klopoty z Hannawaldem o czym caly czas mowil wowczas pan Wlodzimierz Szaranowicz.
fan skoków
01.12.2005, 08:40
@chłop
Hessa zwolniony bo się pokłucił z czołowymi skoczkami niemieckimi przede wszystkim z Hannawaldem no i współpraca dlasza w trochę ostrym klimacie byłaby bezsensowna więc go zwolniono. O tej kłótni była mowa w zawodach w Planicy 2003.
pozdrowienia
Hessa zwolniony bo się pokłucił z czołowymi skoczkami niemieckimi przede wszystkim z Hannawaldem no i współpraca dlasza w trochę ostrym klimacie byłaby bezsensowna więc go zwolniono. O tej kłótni była mowa w zawodach w Planicy 2003.
pozdrowienia
mmm_krakow
01.12.2005, 08:03
@chłop
Nie mogłes słyszeć o Rohweinie w skokach, bo wcześniej działał w kombi :D W Predazzo 2003 to własnie pod jego opieką Niemcy zdobyli złoto w kombi :D
Nie mogłes słyszeć o Rohweinie w skokach, bo wcześniej działał w kombi :D W Predazzo 2003 to własnie pod jego opieką Niemcy zdobyli złoto w kombi :D
chłop
01.12.2005, 07:37
Osobiscie uwazam ze na stanowisko trenera kadry A w Niemczech powinien wrócić Raindhard Hess lub Wolfgang Steiert. Chyba bardziej porawdopodobne jest to pierwsze rozwiazanie, poniewaz Wolfgang znalazl dobra prace w Rosji. Staiert w prawdzie wyciagnal Schmitta i Hannawalda, ale to Hess te diamenty wspaniale oszlifowal. Wlasciwie za kadencji Hessa tylko jeden sezon sie nie udal, mianowicie po olimpijski. Zwolnienie go wówczas bylo chyba przedwczesne. Wiadomo ze nie udaly im sie misztrzostwa swiata w Predazzo, ale to tylko jedna wpadka. Ale z drugiej to i dobrze ze Rohwein podpisal ten kontrakt, bo niedlugo na stanowisku trenera zobaczylibysmy Henri Glassa :D. Za kadencji Steierta o Rohweinie slyszalo sie tylko jako trenerze klubu w miejscowosci Issny gdzie wypromowal Maximilana Mechlera. Widac jednak ze Niemcy rodza sie na nowo i wydaje mi sie ze juz nastepny sezon bedzie pod ich dyktando. O DSV mozna by bylo mowic dlugo i namietnie, ale trzeba konczyc.
Pozdrowienia.
Pozdrowienia.
fan skoków
30.11.2005, 22:29
Co do Rochweina to nie wywarł na mnie jakiegoś w zeszłym sezonie wielkiego wrażenia, ale może rzeczywiście jest tak że trzeba czasu. Ale aż do 2010? To chyba tak jak z Engelem po MŚ w Korei niby miał jeszcze ważny kontrakt bo w marcu 2002r. został odnowiony chyba do końca 2003 r a i tak został zwolniony.
pozdrowienia
pozdrowienia
fan skoków
30.11.2005, 22:26
@Kinia
Hocke tylko w 1 sezonie skakał w czołówce i już za Hessa się spalił, dopiero w zeszłym sezonie coś drgnęło. Podobnie sprawa wygląda u Schmitta tylko on w tym sezonie zaczyna odzyskiwać jakąś formę.
pozdrowienia
Hocke tylko w 1 sezonie skakał w czołówce i już za Hessa się spalił, dopiero w zeszłym sezonie coś drgnęło. Podobnie sprawa wygląda u Schmitta tylko on w tym sezonie zaczyna odzyskiwać jakąś formę.
pozdrowienia
spiderman
30.11.2005, 21:20
Jeśli w Niemczech trener ma trenować kadrę skoczków to musi osiągać z nią jakieś wyniki ;P Steiert nie miał tych wyników, ale pracował z kadrą bardzo krótko. Jednak szefowie z niemieckim związku nie chcieli dłużej czekać i zatrudnili nowego trenera.
A myślę, że to wyszło na dobre dla Steierta. Teraz może sobie spokojnie trenować Rosjan :D Wiadomo, że go nikt nie wywali ze stanowiska trenera kadry rosyjskiej ;)
A myślę, że to wyszło na dobre dla Steierta. Teraz może sobie spokojnie trenować Rosjan :D Wiadomo, że go nikt nie wywali ze stanowiska trenera kadry rosyjskiej ;)
Milka
30.11.2005, 20:30
No dobra!! Hess był najlepszy, z tym się zgodzę. A co do Steierta...być może dano mu za mało czasu, żeby poprawić formę kadry? Wiadomo...nowy trener, nowe matody...najpierw trzeba się przystosować. W pierwszym sezonie z Rohweinem Niemcy też nie odnosili sukcesów. Dopiero teraz coś drgnęło, bo pracują z nim dłużej. A co do tego, że Steiert jest dobrym trenerem nie mam żadnych wątpliwości. Nie zapominajcie, że to właśnie on był pierwszy (klubowym) trenerem Martina i to właśnie on go odpowiednio poprowadził. Myślę po prostu, że usunięcie Wofganga było decyzją zbyt pochopną. Popracowałby z chłopakami dłużej i na pewno byłoby dobrze.A tak...w sumie można by powiedzieć, że Niemcy stracili jeden sezon...dokładnie rzecz biorąc poprzedni, który był właśnie sezonem poświęconym na przystosowanie się do nowego trenera Rohweina. Takie jest moje zdanie...!
spiderman
30.11.2005, 19:31
Rosjanom nie szło tak dobrze, bo w ogóle nie mieli dobrego trenera :P Potrzebny był im dobry trener jakim bądź co bądź jest Steiert.
Dziwi mnie to, że Hess nie trenuje obecnie żadnej kadry w skokach narciarskich. Czy to jest jego decyzja czy nikt go może nie chce? ;) Z pewnością był i być może jest nadal dobrym trenerem i by się nie jednej reprezentacji w skokach bardzo przydał :D
Dziwi mnie to, że Hess nie trenuje obecnie żadnej kadry w skokach narciarskich. Czy to jest jego decyzja czy nikt go może nie chce? ;) Z pewnością był i być może jest nadal dobrym trenerem i by się nie jednej reprezentacji w skokach bardzo przydał :D
El_Toro
30.11.2005, 18:42
Kwiatki to sie wącha :)
Wpuść Rohweina do Rosji, zobaczymy jak będzie. Ciekawe, czy Rosjanom będzie szło tak jak w zaszłym sezonie?
pozdrawiam!
Wpuść Rohweina do Rosji, zobaczymy jak będzie. Ciekawe, czy Rosjanom będzie szło tak jak w zaszłym sezonie?
pozdrawiam!
Kinia
30.11.2005, 17:50
zgodze sie ze hess trenowal najlepiej. potrafil zgrac i zachecic skoczkow, oni czuli do niego respekt. a przy steiercie i rohweinie? hocke sie spalil, hannawald skonczyl skakac, a shmitt? szkoda gadac...
mmm_krakow
30.11.2005, 15:16
Rohwein gorszy od Steierta???
Ło matko, ręce opadają jak sie czyta takie kwiatki :D
Ło matko, ręce opadają jak sie czyta takie kwiatki :D
El_Toro
30.11.2005, 14:50
Fakt, Steiert nic dla Niemców nie zrobił, ale za to ile robi teraz dla Rosjan? On jest dobrym trenerem, ale nie pasował widocznie w środowisku niemieckich skoków...
Rohwein jest moim zdaniem gorszym trenerem od Steierta, ale jest na swoim miejscu...
Rohwein jest moim zdaniem gorszym trenerem od Steierta, ale jest na swoim miejscu...
jopa
30.11.2005, 14:23
dla niemicow najlepiej bylo za Hessa
Agusia
30.11.2005, 12:54
@Milka
Ale co Steiert zrobił dla niemieckich skoczków?
Hanni się wypalił, Maddin skakał ledwo, ledwo....
Ale co Steiert zrobił dla niemieckich skoczków?
Hanni się wypalił, Maddin skakał ledwo, ledwo....
Milka
30.11.2005, 10:06
Szczerze mówiąc, wolałam Steierta na stanowisku trenera!!