W dniach 23-25 listopada po raz kolejny już odbędzie się w Poznaniu ogólnopolska konferencja poświęcona marketingowi i zarządzaniu w sporcie. Poruszając szeroką problematykę sportu, biznesu i nauki, oraz wskazując efekty umiejętnego łączenia tychże, konferencja stawia sobie za cel wypromowanie profesjonalnego modelu zarządzania w polskim sporcie, a zarazem ukazanie ogromnych możliwości jakie daje marketing sportowy. Ważnym elementem jest również stworzenie forum dla debaty o możliwej drodze rozwoju polskiego marketingu sportowego. Pierwsza konferencja została zorganizowana w 2001 roku. Tegoroczna edycja odbywać się będzie pod hasłem "Sport a Pieniądze".
Oprócz tradycyjnych całodniowych prelekcji, wygłaszanych 23 i 24 listopada między 9:00 a 18:00, przewidziano również atrakcje dodatkowe:
  • 23.XI - Uroczysta Gala wręczenia Prestiżowych Nagród Marketingu Sportowego
  • 24.XI - "Bądź mi opoką" - jedyny w Polsce spektakl teatralny o środowisku kibiców piłkarskich!!!
  • 25.XI - Szkolenie z zakresu przygotowania i maksymalizacji efektów programów sponsorskich: "PROGRAM SPONSORSKI jako wyzwanie dla obu stron kontraktu sponsorskiego SPONSORA vs SPONSOROWANEGO".
Wśród prelegentów Dni Marketingu Sportowego w Poznaniu znajdują się m.in.:
  • dr Jan Blecharz - AWF Kraków,
  • Paweł Januszewski - Dyrektor sportowy i rzecznik Grupy Lekkoatletycznej Elite Cafe,
  • Jarosław Jachimowski - Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej, Polkomtel SA,
  • Artur Popko - Polski Związek Piłki Siatkowej,
  • Tomasz Redwan - Dyrektor Redwan Sport Marketing,
  • Ryszard Fijałkowski – Dyrektor Turnieju Idea Prokom Open i Przewodniczący Komitetu Organizującego J&S Cup,
  • Robert Kubica – najlepszy polski kierowca wyścigowy,
  • Grzegorz Kacała, Marek Wiśniowski - Polski Związek Rugby (Rugby 7),
  • Grzegorz Kiszluk – Redaktor Naczelny magazynu „Brief”
Organizatorzy spodziewają się również gości z zagranicy:
  • Marzena Bogdanowicz - Dyrektor Marketingu Brytyjskiego Komitetu Olimpijskiego
  • Roberto Passariello - Eurosport Marketing & Communication Director
Wstęp na wszystkie prelekcje jest wolny. Formularz zgłoszeniowy oraz wszelkie aktualne informacje o DMS 2005 można znaleźć na stronie internetowej www.sbf.p/dms

Patronat nad konferencją objęło Ministerstwo Sportu oraz Polski Komitet Olimpijski.