Dni Marketingu Sportowego 2005
Opublikowano: 16 listopada 2005, 15:57
W dniach 23-25 listopada po raz kolejny już odbędzie się w Poznaniu ogólnopolska konferencja poświęcona marketingowi i zarządzaniu w sporcie. Poruszając szeroką problematykę sportu, biznesu i nauki, oraz wskazując efekty umiejętnego łączenia tychże, konferencja stawia sobie za cel wypromowanie profesjonalnego modelu zarządzania w polskim sporcie, a zarazem ukazanie ogromnych możliwości jakie daje marketing sportowy. Ważnym elementem jest również stworzenie forum dla debaty o możliwej drodze rozwoju polskiego marketingu sportowego. Pierwsza konferencja została zorganizowana w 2001 roku. Tegoroczna edycja odbywać się będzie pod hasłem "Sport a Pieniądze".
Oprócz tradycyjnych całodniowych prelekcji, wygłaszanych 23 i 24 listopada między 9:00 a 18:00, przewidziano również atrakcje dodatkowe:
- 23.XI - Uroczysta Gala wręczenia Prestiżowych Nagród Marketingu Sportowego
- 24.XI - "Bądź mi opoką" - jedyny w Polsce spektakl teatralny o środowisku kibiców piłkarskich!!!
- 25.XI - Szkolenie z zakresu przygotowania i maksymalizacji efektów programów sponsorskich: "PROGRAM SPONSORSKI jako wyzwanie dla obu stron kontraktu sponsorskiego SPONSORA vs SPONSOROWANEGO".
Wśród prelegentów Dni Marketingu Sportowego w Poznaniu znajdują się m.in.:
- dr Jan Blecharz - AWF Kraków,
- Paweł Januszewski - Dyrektor sportowy i rzecznik Grupy Lekkoatletycznej Elite Cafe,
- Jarosław Jachimowski - Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej, Polkomtel SA,
- Artur Popko - Polski Związek Piłki Siatkowej,
- Tomasz Redwan - Dyrektor Redwan Sport Marketing,
- Ryszard Fijałkowski – Dyrektor Turnieju Idea Prokom Open i Przewodniczący Komitetu Organizującego J&S Cup,
- Robert Kubica – najlepszy polski kierowca wyścigowy,
- Grzegorz Kacała, Marek Wiśniowski - Polski Związek Rugby (Rugby 7),
- Grzegorz Kiszluk – Redaktor Naczelny magazynu „Brief”
Organizatorzy spodziewają się również gości z zagranicy:
- Marzena Bogdanowicz - Dyrektor Marketingu Brytyjskiego Komitetu Olimpijskiego
- Roberto Passariello - Eurosport Marketing & Communication Director
Wstęp na wszystkie prelekcje jest wolny. Formularz zgłoszeniowy oraz wszelkie aktualne informacje o DMS 2005 można znaleźć na stronie internetowej www.sbf.p/dms
Patronat nad konferencją objęło Ministerstwo Sportu oraz Polski Komitet Olimpijski.
Autor: Magdalena Kobus
Źródło: wiadomość własna
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (3)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
fan skoków
18.11.2005, 13:48
Ciekawie to wygląda, ale nie mam czadu n jeżdżenie do Poznania.
pozdrowienia
chłop
16.11.2005, 23:35
@tommm
To prawda. Pan Paweł W. już dawno otworzył dni antymarketingu sportowego w siedzibie PZN-u.
tommm
16.11.2005, 16:42
Pan prezes PZN niejaki Paweł W. mógłby się tam nauczyć jak uczciwie zarządzać pieniędzmi!