Klasyfikacja końcowa | |||
miejsce i skoczek | odl. 1 | odl. 2 | punkty |
1. Thomas Morgenstern (Austria) 2. Wolfgang Loitzl (Austria) 3. Andreas Kofler (Austria) 4. Andreas Widhölzl (Austria) 5. Martin Höllwarth (Austria) 6. Martin Koch (Austria) 7. Stefan Thurnbichler (Austria) 8. Manuel Fettner (Austria) 9. Reinhard Schwarzenberger (Austria) 10.Roland Mueller (Austria) 11.Arthur Pauli (Austria) 12.Balthasar Schneider (Austria) 13.Stefan Kaiser (Austria) 14.Nikolas Fettner (Austria) 15.Bastian Kaltenböck (Austria) 16.Mario Innauer (Austria) 17.Thomas Thurnbichler (Austria) 18.Mathias Hafele (Austria) 19.Markus Eggenhofer (Austria) 20.Andreas Strolz (Austria) 21.Gerald Wambacher (Austria) 22.Stefan Innerwinkler (Austria) 23.Daniel Lackner (Austria) 24.Christian Nagiller (Austria) 25.David Fallmann (Austria) 26.Christoph Strickner (Austria) 27.Gregor Schlierenzauer (Austria) 28.Christoph Lenz (Austria) 29.Manuel Poppinger (Austria) 30.Vincent Lechner (Austria) |
127.5 126.0 127.0 125.5 124.0 126.0 119.0 118.0 115.0 117.0 115.0 115.5 113.0 111.5 111.5 109.0 113.0 109.5 110.5 107.5 109.5 105.0 113.0 103.5 102.5 105.0 105.5 98.5 100.0 96.5 |
125.0 125.0 122.5 123.0 123.5 122.0 117.5 112.5 118.5 111.5 112.5 111.0 111.5 111.0 111.0 111.0 104.0 107.0 106.5 108.5 107.0 108.5 100.5 105.5 104.0 104.5 100.0 100.5 100.0 100.0 |
259.5 257.3 252.6 249.8 248.0 246.4 225.7 212.4 211.3 206.8 204.5 203.2 199.1 194.5 192.5 188.5 185.1 181.2 181.1 180.3 179.7 174.8 169.8 160.7 159.7 159.6 157.9 142.7 142.5 137.7 |
Morgensten podwójnym mistrzem Austrii
Opublikowano: 16 października 2005, 14:38
17 komentarzy - dołącz do dyskusji »
Autor: Paweł Stawowczyk
Źródło: wiadomość własna + Sportsplanet.at
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (17)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
fan skoków
17.10.2005, 23:08
@Jaro
Zgadzam się z tobą i też głosowałem na piłkę. Co do interesowania się skokami nic nie zapowiada żebym nie interesował się nimi po zakończeniu kariery przez Małysza, a nimi się interesuję bez przerwy od sezonu 1996/1997.
Gratulacje dla: Morgensterna, Loitzla i Kofflera czyli tak jak przypuszczałem nic się nie zmieniło z poprzedniego dnia. Cieszy mnie forma Kofflera a z właszcza Kocha. Tak jak u nas słabiutko Rutkowski tak u Autriaków Ngiller ale obaj młodzi i jeszcze wiele przed nimi.
pozdrowienia
Zgadzam się z tobą i też głosowałem na piłkę. Co do interesowania się skokami nic nie zapowiada żebym nie interesował się nimi po zakończeniu kariery przez Małysza, a nimi się interesuję bez przerwy od sezonu 1996/1997.
Gratulacje dla: Morgensterna, Loitzla i Kofflera czyli tak jak przypuszczałem nic się nie zmieniło z poprzedniego dnia. Cieszy mnie forma Kofflera a z właszcza Kocha. Tak jak u nas słabiutko Rutkowski tak u Autriaków Ngiller ale obaj młodzi i jeszcze wiele przed nimi.
pozdrowienia
spiderman
17.10.2005, 21:30
@Jaro
Po części się z tobą zgadzam... Niestety jest bardzo prawdopodobne, że po zakończeniu kariery przez Małysza, skoki w Polsce staną się sportem mało popularnym i na pewno przestaną być polskim sportem narodowym. Jednak myślę, że zostaną tacy prawdziwi kibice, którzy będą nadal kibicować innemu pokoleniowi polskich skoczków w występach międzynarodowych. Dla niektórych Polaków skoki to tylko Adam Małysz i tylko dlatego je oglądają. Jednak są i tacy, którzy skoki lubią nie tylko ze względu na Małysza. I zawsze oglądają konkursy niezależnie od tego czy Małysz w nich startuje czy też nie....
A jeśli chodzi o przewagę piłki nożnej nad skokami narciarskimi jeśli chodzi o oglądalność to wynika to być może z tego, że piłkę nożną można oglądać praktycznie przez cały rok. A skoki narciarskie, są tylko w zimie. No są też letnie konkursy skoków ale one to są już bardzo mało popularne... I przeciętny Polak chyba będzie raczej wolał oglądać transmisję meczu z Ligi Mistrzów, a nie konkurs skoków narciarskich.
Pozdrawiam!
Po części się z tobą zgadzam... Niestety jest bardzo prawdopodobne, że po zakończeniu kariery przez Małysza, skoki w Polsce staną się sportem mało popularnym i na pewno przestaną być polskim sportem narodowym. Jednak myślę, że zostaną tacy prawdziwi kibice, którzy będą nadal kibicować innemu pokoleniowi polskich skoczków w występach międzynarodowych. Dla niektórych Polaków skoki to tylko Adam Małysz i tylko dlatego je oglądają. Jednak są i tacy, którzy skoki lubią nie tylko ze względu na Małysza. I zawsze oglądają konkursy niezależnie od tego czy Małysz w nich startuje czy też nie....
A jeśli chodzi o przewagę piłki nożnej nad skokami narciarskimi jeśli chodzi o oglądalność to wynika to być może z tego, że piłkę nożną można oglądać praktycznie przez cały rok. A skoki narciarskie, są tylko w zimie. No są też letnie konkursy skoków ale one to są już bardzo mało popularne... I przeciętny Polak chyba będzie raczej wolał oglądać transmisję meczu z Ligi Mistrzów, a nie konkurs skoków narciarskich.
Pozdrawiam!
Jaro
17.10.2005, 10:03
@Spiderman
jeżeli tylko oglądalność decyduje o tym, czy coś jest sportem narodowym, to zgadzam się, że skoki są sportem narodowym Polaków. Ale już niedługo Małysz zakończy karierę, a jego PRAWDZIWYCH następców nie widać. A Polacy nie będę oglądać konkursów, jeśli nasi nie będą osiągać naprawdę dobrych wyników. A piłkę zawsze chętnie obejrzą - nizależnie czy nasza kadra sięgnęła dna, czy właśnie się od niego odbija. A jak ktoś nie lubi kadry, to zawsze jest Liga Mistrzów, Puchar UEFA, rozgrywki w innych krajach...
Podsumowanie: Małysz kończy karierę = skoki przestają być polskim sportem narodowym.
jeżeli tylko oglądalność decyduje o tym, czy coś jest sportem narodowym, to zgadzam się, że skoki są sportem narodowym Polaków. Ale już niedługo Małysz zakończy karierę, a jego PRAWDZIWYCH następców nie widać. A Polacy nie będę oglądać konkursów, jeśli nasi nie będą osiągać naprawdę dobrych wyników. A piłkę zawsze chętnie obejrzą - nizależnie czy nasza kadra sięgnęła dna, czy właśnie się od niego odbija. A jak ktoś nie lubi kadry, to zawsze jest Liga Mistrzów, Puchar UEFA, rozgrywki w innych krajach...
Podsumowanie: Małysz kończy karierę = skoki przestają być polskim sportem narodowym.
Henio upierdliwy
17.10.2005, 08:35
Jescze raz o rankingu n/skoczków!
Ograniczenie punktacji do I dziesiątki powoduje, iż nie występują w rankingu Kowal (11-ty),Sobczyk (2x15-ty),D.Bachleda -17-ty,Ł.Rutkowski -17-ty,Świder 19-ty,W.CIEŚLAR -19-TY itd.
Myślę ,że warto choćby pierwszą dwudziestkę MP objąć punktacją - na pewno ranking krajowy będzie b.interesujący.
Aktualnie ranking odzwierciedla raczej ilość startów za granicą a nie rzeczywistą hierarchię skoczków w kraju.
Ograniczenie punktacji do I dziesiątki powoduje, iż nie występują w rankingu Kowal (11-ty),Sobczyk (2x15-ty),D.Bachleda -17-ty,Ł.Rutkowski -17-ty,Świder 19-ty,W.CIEŚLAR -19-TY itd.
Myślę ,że warto choćby pierwszą dwudziestkę MP objąć punktacją - na pewno ranking krajowy będzie b.interesujący.
Aktualnie ranking odzwierciedla raczej ilość startów za granicą a nie rzeczywistą hierarchię skoczków w kraju.
spiderman
16.10.2005, 22:14
Ciekawe czy jako przedskoczek wystartował Andreas Goldberger? ;) Wiem, że podczas LGP w Bischofshofen wystartował jako przedskoczek. Może i zakończył już karierę, chyba jeszcze dla rozgrywki sobie trochę poskacze ;D
indor
16.10.2005, 22:10
Małysz podwójnym mistrzem Polski, Morgi triumfuje w Austrii - Federer w siódmym niebie:))
spiderman
16.10.2005, 21:50
@Walther
Christian Nagiller bardzo nisko. Ale nie mogliśmy się po nim niczego więcej spodziewać. Dzień wcześniej w Stams był równie nisko. Pomimo jego słabej formy, trenerzy wysławi go na CoC do USA. Ale tam również skakał słabiutko i w słabo obsadzonych konkursach zdobył tylko po kilka punktów... Trzeba dodać, że aby zdobyć punkty w niektórych konkursach w USA wystarczyło tylko oddać skok, nie ważne na jaką odległość, a to dlatego, że startowało poniżej 30 zawodników... To mówi samo za siebie.
Ale nie można zapomnieć, o bardzo dobrych występach Nagillera w sezonie 2002/2003. Do dziś jestem zachwycony jego lotem na 220 metrów na mamucie w Kulm, nieustanym niestety...
W konkursie PŚ w Hakubie odniósł swoje jedyne zwycięstwo w konkursie Pucharu Świata w karierze. Ciekawe czy kiedyś wróci do takiej znakomitej formy?!
Christian Nagiller bardzo nisko. Ale nie mogliśmy się po nim niczego więcej spodziewać. Dzień wcześniej w Stams był równie nisko. Pomimo jego słabej formy, trenerzy wysławi go na CoC do USA. Ale tam również skakał słabiutko i w słabo obsadzonych konkursach zdobył tylko po kilka punktów... Trzeba dodać, że aby zdobyć punkty w niektórych konkursach w USA wystarczyło tylko oddać skok, nie ważne na jaką odległość, a to dlatego, że startowało poniżej 30 zawodników... To mówi samo za siebie.
Ale nie można zapomnieć, o bardzo dobrych występach Nagillera w sezonie 2002/2003. Do dziś jestem zachwycony jego lotem na 220 metrów na mamucie w Kulm, nieustanym niestety...
W konkursie PŚ w Hakubie odniósł swoje jedyne zwycięstwo w konkursie Pucharu Świata w karierze. Ciekawe czy kiedyś wróci do takiej znakomitej formy?!
spiderman
16.10.2005, 21:43
@Jaro
A powiedz mi czy w piłce nożnej osiągamy jakieś sukcesy? W ostatnich latach jedynie dwa razy awansowaliśmy do MŚ. Na ME się nie dostaliśmy. W polskiej piłce klubowej też jest nieciekawie. Wisła od kilku sezonów próbuje dostać się do LM ale nic z tego nie wychodzi. A skoki dzięki Małyszowi stały się w całej Polsce bardzo popularne. Ja w sondzie głosowałem oczywiście na skoki narciarskie. Myślę, że oprócz piłki nożnej jest to sport, który kibice w Polsce lubią oglądać najbardziej...
A powiedz mi czy w piłce nożnej osiągamy jakieś sukcesy? W ostatnich latach jedynie dwa razy awansowaliśmy do MŚ. Na ME się nie dostaliśmy. W polskiej piłce klubowej też jest nieciekawie. Wisła od kilku sezonów próbuje dostać się do LM ale nic z tego nie wychodzi. A skoki dzięki Małyszowi stały się w całej Polsce bardzo popularne. Ja w sondzie głosowałem oczywiście na skoki narciarskie. Myślę, że oprócz piłki nożnej jest to sport, który kibice w Polsce lubią oglądać najbardziej...
Walther
16.10.2005, 21:13
Gratuluję! Trochę nisko Christian Nagiller, myślałem że coś z niego jeszcze będzie, ale poczekajmy...
Jaro
16.10.2005, 17:19
sorry, że nie na temat, ale strasznie rozbawiła mnie ankieta o sporcie narodowym. A raczej jej wyniki - skoki narciarskie są przed piłką nożną. Buehehehe. Bo jeden Małysz kilka sezonów temu był najlepszy, to cała dyscyplina stała się sportem narodowym. Fajnie, ale głupio... Sport narodowy to coś więcej niż sporadyczne sukcesy jednego zawodnika. To musi być dyscyplina, którą uprawiają setki tysięcy ludzi. A chyba nie powiecie mi, że tysiące smarków garnie się bardziej do skoków niż do piłki? He he he
No, ale żeby jednak napisać coś na temat, to pogratuluję Morgiemu. Tak trzymać zimą.
No, ale żeby jednak napisać coś na temat, to pogratuluję Morgiemu. Tak trzymać zimą.
Fanka z Poznania
16.10.2005, 16:46
Gratulacje dla Morgiego ,
sezon będzie naprawdę ciekawy , sama czekam jak na szpilkach ,
super.
sezon będzie naprawdę ciekawy , sama czekam jak na szpilkach ,
super.
Stawy
16.10.2005, 15:13
kalkulują hehe, chyba kalkują :-P
_An_
16.10.2005, 14:49
Super! Strasznie się cieszę z tego zwycięstwa. Morgi wciąż jest mocny i dzięki niemu (a także kilku innym zawodnikom) jeszcze bardziej niecierpliwie wyczekuję zimy. Szykuję się niesamowicie ciekawy sezon!
@Snow
Mistrzostwa Austrii były w obu dniach wcześniej niż Polski, więc należy wnioskować, że to Polacy kalkulują od Austriaków ;)
@Snow
Mistrzostwa Austrii były w obu dniach wcześniej niż Polski, więc należy wnioskować, że to Polacy kalkulują od Austriaków ;)
bacia
16.10.2005, 14:45
hej łoski !! Wiedziałam ze Thomas wygra !! buziaczki dla niego
Jasiek
16.10.2005, 14:45
@snow
Chyba Austriacy od Polaków.
Chyba Austriacy od Polaków.
Jasiek
16.10.2005, 14:44
Brawo, Morgi!!
snow
16.10.2005, 14:44
Kto od kogo kalkuje? :), Polacy od Austriakow czy na odwrot :)?!