Małysz wierzy w Mateję
Opublikowano: 22 czerwca 2005, 10:40
29 komentarzy - dołącz do dyskusji »
Autor: Paweł Stawowczyk
Źródło: wiadomość na podstawie SE i GK
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (29)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
mateox9
30.06.2005, 16:37
jassssssne małysz wierzy w mateja jak mateja na k-120 15 m nieumi nawet skoczyć
Szymek
27.06.2005, 21:36
Racja Indorze
Squeal
25.06.2005, 16:04
Oj, racja! I trzy sezony temu było to samo - a ja cały czas byłem przekonany, że to Tajner im nie dał startować, bo pamiętałem jakiś wywiad z tego czasu, gdzie mówił, że nie ma co wystawiać zawodników, którzy nie doskoczą do 100 metra....
Apolinary
25.06.2005, 09:30
@ sguael
w PŚ w Zakopcu nie startował choćby dotąd Kowal pomimo, iż stawał na pudle MP.(patrz wywiad z Dawidem)
w PŚ w Zakopcu nie startował choćby dotąd Kowal pomimo, iż stawał na pudle MP.(patrz wywiad z Dawidem)
Squeal
24.06.2005, 16:23
@Apolinary: Jakiś przykład? Bo nie przypominam sobie. Zresztą, jak ktoś jest na gazie, to można go wysłać na CoC na tydzień, dwa, przed zawodami PŚ. Jak nie zdobędzie punktów wtedy, to w PŚ nie zdobędzie tym bardziej...
@Henio: O ile pamiętam, według nowych przepisów tylko pierwsza dwójka z CoC daje miejsce w PŚ.
@Henio: O ile pamiętam, według nowych przepisów tylko pierwsza dwójka z CoC daje miejsce w PŚ.
Apolinary
24.06.2005, 11:13
@Anbala
Życie pokazywało już w przeszłości,że młodzi
będący w gazie nie mogli startować w Zakopcu bo nie mieli punktów.
Faktem jest ,iz dziś mamy mały limit a kilknastu skoczków(bodaj15-tu) posiada pkty FIS.
Jednak zawodnicy którzy zajęli w mleku miejsca 11.D.Kowal czy 13.M.Wantulok w razie znacznego wzrostu formy (co w ich wieku 17,18lat jest b.prawdopodobne) nie będą uprawnieni do startu w LGP.
Zresztą od dawna uważam ,że PK to właśnie zawody dla juniorów i tylko tych młodych seniorów których forma rokuje nadzieje na sukcesy w PŚ.
Życie pokazywało już w przeszłości,że młodzi
będący w gazie nie mogli startować w Zakopcu bo nie mieli punktów.
Faktem jest ,iz dziś mamy mały limit a kilknastu skoczków(bodaj15-tu) posiada pkty FIS.
Jednak zawodnicy którzy zajęli w mleku miejsca 11.D.Kowal czy 13.M.Wantulok w razie znacznego wzrostu formy (co w ich wieku 17,18lat jest b.prawdopodobne) nie będą uprawnieni do startu w LGP.
Zresztą od dawna uważam ,że PK to właśnie zawody dla juniorów i tylko tych młodych seniorów których forma rokuje nadzieje na sukcesy w PŚ.
andbal
24.06.2005, 10:34
@Apolinary
Trochę według mnie dramatyzujesz.
Przecież wiemy, że i tak nie możemy wystawić w Zakopanym 8+8 bo takiego limitu nie mamy. A na ten limit co mamy to wystarczy zawodników z okładem.
Trochę według mnie dramatyzujesz.
Przecież wiemy, że i tak nie możemy wystawić w Zakopanym 8+8 bo takiego limitu nie mamy. A na ten limit co mamy to wystarczy zawodników z okładem.
Apolinary
24.06.2005, 09:56
Warto szczególnie pomyśleć o tych młodych którzy nie mają jeszcze pktów FIS i nie mogą startować w LGP w zakopcu:
1.Kowal,
2.Wantulok,
3.J.Kot,
4.Ł.Rutkowski.
Może to oni powinni pojechać po pierwsze punkty do Velenje.
1.Kowal,
2.Wantulok,
3.J.Kot,
4.Ł.Rutkowski.
Może to oni powinni pojechać po pierwsze punkty do Velenje.
Apolinary
24.06.2005, 09:52
Kto do Velenje?
Zgadzam się ze Spidermanem, że na COC do Słovenii powinni pojechaćmałolaty:
1.S.Hula,
2.P.Zyła,
3.P.Urbański,
a także a może przede wszystkim Ci którzy dobrze wypadli w konkursie pysznego oscypka tj:
4.D.Kowal(junior),
5.M.Wantulok,
6.Ł.Rutkowski a może i Mateusz.
Zgadzam się ze Spidermanem, że na COC do Słovenii powinni pojechaćmałolaty:
1.S.Hula,
2.P.Zyła,
3.P.Urbański,
a także a może przede wszystkim Ci którzy dobrze wypadli w konkursie pysznego oscypka tj:
4.D.Kowal(junior),
5.M.Wantulok,
6.Ł.Rutkowski a może i Mateusz.
Henio
24.06.2005, 09:18
@dal
krakowskim targiem
Miejsce w pierwszej piątce LPK daje miejsce(prawo startu ) tylko w jesiennym periodzie PŚ.
Ale dobre byłoby i to (powinni Mateja ,Hula,ŻYła i ew. W.Skupień o tą piątkę zawalczyć).
krakowskim targiem
Miejsce w pierwszej piątce LPK daje miejsce(prawo startu ) tylko w jesiennym periodzie PŚ.
Ale dobre byłoby i to (powinni Mateja ,Hula,ŻYła i ew. W.Skupień o tą piątkę zawalczyć).
daf_krakow
23.06.2005, 16:11
@Henio
nie mówiłem, że na cały sezon, więc poprawka trochę na wyrost
nie mówiłem, że na cały sezon, więc poprawka trochę na wyrost
heinz_kuttin
23.06.2005, 08:56
tylko się upić....
Henio
23.06.2005, 08:14
@ dal
Zwycięstwo w LPK daje tylko miejsce w jednym periodzie PŚ.!
@fan
porównywanie dyscyplin indywidualnych i zespołowych nie do kończ ma sens?
Zwycięstwo w LPK daje tylko miejsce w jednym periodzie PŚ.!
@fan
porównywanie dyscyplin indywidualnych i zespołowych nie do kończ ma sens?
fan skoków
22.06.2005, 22:57
Henio w polskiej piłce był już taki trener reprezentacji który stawiał na młodych- Zbigniew Boniek i wszyscy wiemy jak to się skończyło
Johnny Black
22.06.2005, 21:23
no i dobrze ma przynajmniej chlopak konkurencje :) ale zimą wszystko wroci do normy
natalia
22.06.2005, 20:48
nic sie nie stalo :)
Zossia
22.06.2005, 19:19
No Adasiowi humor przypisuje! :)
pietras
22.06.2005, 16:49
Mateja zawsze dobrze skakal tylko,ze czegos zawsze mu brakowalo.Cos z nim zawsze bylo nie tak,bo gdy patrzy sie na jego skoki 136m(KROKIEW)i naprzyklad skok w wisle K105-119m to są niewiarygodne osiagi.Moze w tym roku wyelywinuje tan blad i bedzie skakal bardzo dobrze:D
Henio
22.06.2005, 16:02
@Spidermana
Skończyć to mogą oldboje(niestety Robert i Wojtek).
Przykład zeszłorocznego wyeksploatowania Mateji w lecie był taki że w II części zimy Mateji już nie chciało się skakać w ogóle.
Natomiast srebrni) wcale już nie juniorzy w dalszym ciągu wg mnie nie mają otrzaskania na zagranicznych ,innych obiektach niż Krokiew.
Ponadto wiekszość srebrnych a także juniorzy nie mają pktów FiS i nie będą mogli na LGP w Zakopcu wystąpić!
Uważam, że celem głownym na nadchodzący sezon są I.O.w Turynie i dlatego jak na wstępie:
a)oldboję nie w lecie oszczędzają siły na zimę.
b)juniorzy i 8-miu srebrnych nie skaczą w lecie bo może się okazać że będą musieli skakać w Turynie,
P.S.
Nie rozumiem dlaczego nie widzisz 20-letniego Stefana Hulu a Hi-Za?
Skończyć to mogą oldboje(niestety Robert i Wojtek).
Przykład zeszłorocznego wyeksploatowania Mateji w lecie był taki że w II części zimy Mateji już nie chciało się skakać w ogóle.
Natomiast srebrni) wcale już nie juniorzy w dalszym ciągu wg mnie nie mają otrzaskania na zagranicznych ,innych obiektach niż Krokiew.
Ponadto wiekszość srebrnych a także juniorzy nie mają pktów FiS i nie będą mogli na LGP w Zakopcu wystąpić!
Uważam, że celem głownym na nadchodzący sezon są I.O.w Turynie i dlatego jak na wstępie:
a)oldboję nie w lecie oszczędzają siły na zimę.
b)juniorzy i 8-miu srebrnych nie skaczą w lecie bo może się okazać że będą musieli skakać w Turynie,
P.S.
Nie rozumiem dlaczego nie widzisz 20-letniego Stefana Hulu a Hi-Za?
daf_krakow
22.06.2005, 15:54
@Henio
jasne że LGP, sorry za obsuwę, chodziło mi o LGP. Ale zwycięstwo w letnim COC też daje miejsce w zimowym PŚ, więc tu też warto "uderzyć"
jasne że LGP, sorry za obsuwę, chodziło mi o LGP. Ale zwycięstwo w letnim COC też daje miejsce w zimowym PŚ, więc tu też warto "uderzyć"
spiderman
22.06.2005, 15:25
@Henio
Może skończysz wreszcie z tymi juniorami?
Ciągle nadajesz o tych juniorach, że tylko oni wszędzie mają startować, a starsi najlepiej według ciebie niech zakończą karierę.
Według mnie w LGP (HInterzarten) powinien być taki skład: Małysz, Mateja, Skupień, Długopolski i Kamil Stoch. Ci młodsi niech startują w letnim COC.
Może skończysz wreszcie z tymi juniorami?
Ciągle nadajesz o tych juniorach, że tylko oni wszędzie mają startować, a starsi najlepiej według ciebie niech zakończą karierę.
Według mnie w LGP (HInterzarten) powinien być taki skład: Małysz, Mateja, Skupień, Długopolski i Kamil Stoch. Ci młodsi niech startują w letnim COC.
kibic z Augustowa
22.06.2005, 15:22
Powiem krótko: Taki jest Adam!!!
P.S. NAjlepsze było to.. To tylko dodaje mi motywacji, aby skopać im tyłki
Uśmiałem sie ze ho ho... ;p
P.S. NAjlepsze było to.. To tylko dodaje mi motywacji, aby skopać im tyłki
Uśmiałem sie ze ho ho... ;p
spiderman
22.06.2005, 15:20
Małysz jak widać ma niezłe poczucie humoru. Fajnie, że w kadrze panuje super atmosfera. Może przez to Polacy będą osiągać lepsze rezultaty?!
Fanka
22.06.2005, 15:03
I dobrze , ze Adam tak do tego podchodzi.Nareszcie może będzie mial rywali na krajowym rynku to dobrze.Bo walczyc samemu ciagle kiedy wciąż wzrok jest skierowany na niego od lat, to duże obciążenie psychiczne.I tak świetnie sobie z tym radzil.Adam jest doświadczonym zawodnikiem ,wie co dobre dla niego a co zle.Ja mam tylko nadzieje,że Robert i cala reszta ,w Pucharze Swiata powalczą obok Adama i będą sie liczyc tak jak on.Oby zachowali forme do zimy ,bo nadchodzący sezon będzie wyjątkowo ciężki ja im tego życzę.
Henio
22.06.2005, 14:06
@ dal
Cykanie w CoC nie ma żadnego związku z 50-tką WRL w PŚ.
Trzeba cykać punkty w LGP.
A już jeśli chodzi zdobywanie punktów tak w PK jak w PŚ to byłoby racjonalniej wystawić i do LPK w Słowenii(Velenja) i do LGP wNiemczech( Hi-Za) srebrnych ze Styrnu i Rovaniemi z K.Stochem, P.Żyłą, S.Hulą na czele.Ważne jest też aby szanse zdobycia punktów w CoC dostali juniorzy D.Kowal, Ł.Rutkowski, J.Kot, M.Cieślar itd.
Starty Mateji,Skupnia czy Długopolskiego za granicą mają sens tylkow tedy jeśli juniorzy i srebrni nie będą w stanie robić punktów w konkursach FIS.
Cykanie w CoC nie ma żadnego związku z 50-tką WRL w PŚ.
Trzeba cykać punkty w LGP.
A już jeśli chodzi zdobywanie punktów tak w PK jak w PŚ to byłoby racjonalniej wystawić i do LPK w Słowenii(Velenja) i do LGP wNiemczech( Hi-Za) srebrnych ze Styrnu i Rovaniemi z K.Stochem, P.Żyłą, S.Hulą na czele.Ważne jest też aby szanse zdobycia punktów w CoC dostali juniorzy D.Kowal, Ł.Rutkowski, J.Kot, M.Cieślar itd.
Starty Mateji,Skupnia czy Długopolskiego za granicą mają sens tylkow tedy jeśli juniorzy i srebrni nie będą w stanie robić punktów w konkursach FIS.
daf_krakow
22.06.2005, 13:47
ano właśnie - drugi rok z rzędu Mateja dobry latem... Oby w COC było dobrze, to przynajmniej punktów na cały zimowy sezon nastyka... Może będzie się dzięki temu trzymał w "50-tce"
kormo
22.06.2005, 12:41
Luk napisał
Mateja był w poprzednim sezonie 14 w Obersdtorfie i 12 w Ga-Pa
Teraz może być lepiej ;)
i wygrał letni COC przecież
Mateja był w poprzednim sezonie 14 w Obersdtorfie i 12 w Ga-Pa
Teraz może być lepiej ;)
i wygrał letni COC przecież
Luk
22.06.2005, 11:43
Mateja był w poprzednim sezonie 14 w Obersdtorfie i 12 w Ga-Pa
Teraz może być lepiej ;)
Teraz może być lepiej ;)
indor
22.06.2005, 11:37
Ludzie nie dajmy się zwariować!!!
Przegrał w zawodach o złote majtki i wieeeeeeeelka sensacja.
To już większa była jak przegrał ze Stochem w konkursie PŚ. A Mateja to zaraz wybuchnie, tak go duma rozpiera że wygrał z wielkim Małyszem i że trochę grosza wpadło do kieszeni...żałosne..
Przegrał w zawodach o złote majtki i wieeeeeeeelka sensacja.
To już większa była jak przegrał ze Stochem w konkursie PŚ. A Mateja to zaraz wybuchnie, tak go duma rozpiera że wygrał z wielkim Małyszem i że trochę grosza wpadło do kieszeni...żałosne..