dex
08.02.2005, 20:05
noitak do japonie mnalo skoczkow jezdzi bo zmiana czasu zle na nich wplywa proponuje zamiane zamiast japoni moze....FALUN ? VILLACH ? a moze w przyszlosci WIsla ?:D
Fanka
08.02.2005, 11:41
Pragelato.
Ten maruda Roar napewno nie zrezygnuje z konkursu, ciułacze Austriacy też.
Fanka
08.02.2005, 11:33
Popieram co najmniej trzy konkursy w Japonii i termin na początku sezonu, ale dostosowany do przewidywanych warunków atmosferycznych. Np. Planica - "tylko przed południem, bo mniej wieje" i sprawdziło się. Poza tym słuszna jest uwaga o większej ilości skoczni K 90 - 100. Zapędzają się i budują co raz większe skocznie (oczywiście dla widowiska), ciekawe kiedy wyeliminują skocznię tzw. normalną z igrzysk i mistrzostw świata - byłby to błąd. Można by nawet prowadzić dodatkową klasyfikację w Pucharza Świata: skocznia normalna, duża i loty.
Fanka
08.02.2005, 11:10
Do Carmen ! Nie "wogle" tylko w ogóle. Trzeba pisać ze zrozumieniem. Dziwię się, bo tak poza tym ortografia bez zarzutu.
biedronka
08.02.2005, 01:14
Przesunac termin konkursow w japonii, to byloby wyjscie!
sakala
08.02.2005, 00:07
@air show
Dokładnie. Wszystkim, którzy postulują usunięcie konkursów w Sapporo z kalendarza przypominam, że cykl zawodów, o którym mówimy to Puchar ŚWIATA, a Japonia należy do grona kilku krajów z bogatymi tradycjami w skokach narciarskich. Moja propozycja: inauguracja PŚ w USA (Amerykanie wyrażają chęć organizacji zawodów pucharowych, a z tego co wiem skocznie w Salt Lake City są już w listopadzie zaśnieżone), następnie 3 konkursy w Japonii (Hakuba + Sapporo) i powrót do Europy.
Na zawody w Kuopio czy Kuusamo przychodzi jeszcze mniej widzów niż w Sapporo. Ta sama uwaga dotyczy Trondheim. A problemy z pogodą (wiatr) zdarzają się tam częściej niż w Japonii.
marmi
07.02.2005, 21:58
Taak, prawda co do Oslo, tylko że wiecie, to najstarsza skocznia, tradycje, lobby w FIS te sprawy... Mimo wszystko mogliby je przenieść np. na grudzień.
Widać, że zdania co do konkursów pozaeuropejskich są bardzo podzielone, ciekawe jak to wygląda we władzach FIS.
Ja bym dał szansę Korei, w przyszłym sezonie to już chyba nie da rady, ale za 2 lata jak MŚ będą w Sapporo to mogliby zrobić przed albo po nich Koreę i np. Hakubę - pełna obsada zapewniona :)
norka
07.02.2005, 20:20
@air show
Zgadzam się co do tego Oslo. Tam nie tylko skoczni nie widać, skoczków też nie. A potem wychodzą kometatorom kwiatki typu: "A teraz Romoeren..tylko gdzie on jest?!". A sędziowie widzą tyle samo ile komentatorzy...
air show
07.02.2005, 19:42
Przecież Japończycy nie są niczemu winni, nie ich wina, że padał śnieg, a wielu skoczków wolało nie ryzykować aklimatyzacji. Bardzo się natomiast starali, żeby konkursy się odbyły, wiele pracy włożyli ci ludzie z miotełkami i odkurzaczami. To FIS powinien wreszcie przemyśleć kalendarz imprez i troszeczke wyciągnąć wnioski. A te wnioski wydają się oczywiste: organizowanie konkursów na końcu świata tuż przed główną imprezą sezonu mija się z celem, konkurs w Oslo powinien się odbyć w innym terminie. Jest to podobno jedna z najładniejszych skoczni i co z tego, skoro cztery razy z rzędu nie dało się jej zobaczyć, w Kuusamo jest wietrznie, więc można by zaczynać PŚ gdzie indziej itd.
andbal
07.02.2005, 19:41
A ja się dziwę. Konkursy jak konkursy ale w "wyborczej" taki kit. To przecież w innych informacjach może być tak samo.
georgia_fan
07.02.2005, 19:38
@andbal
Noriaki Kasai! Też to czytałem i musze powiedzieć że Wyborczej o takie coś bym nie podejrzewał. No ale konkursy były tak denne że sie nie dziwie :)
KLauDIa
07.02.2005, 19:19
Zawodów tam nie powinno być! Powinni byli to załatwic juz dawno
andbal
07.02.2005, 19:16
Jakie konkursy takie informacje.
Proszę zgadnąć kto według "gazety wyborczej" wygrał pierwszy konkurs w Sapporo ?
Braveheart
07.02.2005, 18:58
Konkursy były ciągnięte na siłę...
Poziom był bardzo niski.
Ale widać, że Ljokelsoey jest w sztosie.
Dexter
07.02.2005, 18:47
@olek_solec
Odezwij sie na nr gg 2938484.
skolim
07.02.2005, 18:42
Winny jest kalendarz a nie sami Japonczycy. NIe ich wina ze pogoda zawsze jest o tej porze roku u nich slaba a zawodnicy opuszczaja zawody... Ja bylbym za tym aby byly one od razu po waznej imprezie (MŚ lub IO).
Velikanka
07.02.2005, 18:35
Nie, nie, nie. Ułożenie w kalendarzu zawodów w Japonii oczywiście jest bezsensowne. ALE nie można tych zawodów przenieść na koniec. Bo przecież zawody w Planicy MUSZĄ BYĆ ZAKOŃCZENIEM SEZONU!!! Zawsze tak było, no oprócz głupiego zeszłego roku. JAPONIA ZMIANA - TAK, ALE JAPONIA NA MIEJSCE PLANICY - NIE!!!
-------------------------- ---------
Planica, here we come!!!
-
07.02.2005, 17:34
jakkal40 - dobrze moowish
jakkal40
07.02.2005, 17:13
Powiem tyle:
Według mnie Japonia powinna być pierwsza w PŚ, albo ostatnia, wówczas skoczkowie, którym zależy na pkt, (bo np. od tego zalezy kto zdobedzie kulę) musieliby pojechać:D Osobiście sądzę, że dwa konkursy w Sapporo i jeden w Hakubie powinny być( może do tego dodać konkurs w Korei, na co liczę bo skocznia Mujo już od dawna czeka na swój start w PŚ, i np. zoorganizowanie dwóch konkursów) wtedy na 5 konkursów polecieć do Azji byłoy super:):) Wywalić z PŚ cały Liberec, bo tam ciagle warunki sa tragiczne. Dodać konkursy na k-90, gdyż tamte konkursy także mają swoją magię, i koniecznie wywalić Hofera i włodarzy FIS, bo oni są po prostu do niczego:/
olek_solec
07.02.2005, 16:24
A z Doennemem też fakt... Szkoda...
Ja widze Dextera na konkurencji :)
Wracając do Norwegów: Aagheim ostatnio skakał w 2002, ale gdzieś go widziałem w jakiejś klasyfikacji...
Najlepsi w CoC: Bardal (2., ale ma szanse na wyjazd na MŚ); Lobben (8.); Aaras (12.); Solem (32., myslę, że też ma szansę); a Doennem dopiero w 6. dziesiątce - bardzo słabo w porównaniu do poprzedniego sezonu, Ulimoen, Solheim w 7. dziesiątce; Tam jest też Hans Christian Pettersen - kto to taki? Rodzina? Nie wie ktoś co z Haavardem Lie?? Zeszły sezon też miał niezły (w CoC)?
***
Nawet lepiej, gdyby Ljokesoy odpuścił konkurs, Adaś by odrobił pare punktów.
***
Chciałbym z Norwegów: Lobben, Aaras, Bystoel (ma pewne miejsce na MŚ), Bardal
ekspert
07.02.2005, 16:21
Po kiego grzyba organizować konkursy gdzieś gdzie DIABEŁ MÓWI DOBRANOC ?!
W Europie jest sporo innych dobrych skoczni na których mozna by rozgrywać PŚ, np. OBERHOF, RENA, COURCHEVEL. Fajnie by było, gdyby zawody znów odbyłyby się w PREDAZZO (Małysz lubi tam skakać) oraz w SZCZYRBSKIM PLESIE (jest tam K120, ale nie posiada homologacji. Szkoda, bo z pewnością przyjechałoby tam wielu kibiców z Polski - z Zakopca to rzut beretem! !!!
I PO CO TA CAŁA JAPONIA ???
Dexter
07.02.2005, 16:17
@olek_solec
Tak? Nie ma nawet punktów COC w tym sezonie, to watpie. Ale chcialbym go zobaczyc znowu. Pamietam jak wygral COC w Zakopanem w 2001.
olek_solec
07.02.2005, 16:12
@Dexter
Coś tam skakał w kontynentalnym ostatnio...
Dexter
07.02.2005, 16:09
@olek_solec
Aagheim powraca? Pierwsze slysze... Doennem tez niestety ostatnio cienko przejdzie, a rok temu tak szalal w COC. Mysle, ze mozna sie spodziewac w Turynie: Lobbena, Bardala i Aaraasa.
kynio
07.02.2005, 15:35
Konkursy w Japonii powinny odbywać się Na konkurs przred zkonczeniem sezonu
olek_solec
07.02.2005, 15:27
Norwegowie wcale mogą nie przyjechać... Chciałbym, żeby chociaż Ljoekelsoy i Bystoel, którzy mają pewny udział w MŚ wystartowali w Turynie oraz 2 takich zawodnikow bez szans na wyjazd na MŚ (np. Lobben, Lie, Doenem czy powracający Aagheim)
Dexter
07.02.2005, 15:25
@olek_solec
Kalendarz wstepny jest juz ustalony. Pisano nawet na tym portalu o tym. Nie ma szans poza tym na skocznie K-90, nad czym baaaardzo boleje.
@mmm_krakow
Obiecanki cacanki.... Jak nikt sie nie interesuje skokami w USA, to nie ma na to szans. Liczylem jeszcze w 2002 ze skoro Alborn ladnie skacze, moze cos sie ruszy, ale nic z tego nie wyszlo i wydaje mi sie, ze nie wyjdzie. :((
mmm_krakow
07.02.2005, 15:09
Skoro mają mistrzostwa kraju to pewnie będzie II liga z COC i to ta w słabszym wydaniu. Bo choć Ljoekelsoy ma już pewne miejsce na 100% w składzie na Mistrzostwa, to nie wierzę, żeby nie chciał powalczyć o Mistrza Norwegii... A reszta będzie walczyć o prawo startu w MŚ...
Pewnie przyjadą Solem + Lobben... i paru cieniasów, których będzie wstyd oglądać.
sir_skinner
Z poniższego do ciebie było to o Pragelato ;)
@Dexter
Obiecywali odbudowę IronWood, otwarcie miało być w 2003 lub 2004 roku.
@andball:
Bo w konkursach "europejskich" Dessum skakał najlepiej z Francuzów, więc byłoby dziwne, gdyby go nie wysłali. Ale Żabojady mają w ogóle jakiś "totalny dół", tak źle było z Kochem, że gościa spuścili? Teraz w ogóle mizeria...
air show
07.02.2005, 14:51
Czy to znaczy, że Norwegowie nie przyjadą do Włoch? A jak się nie zbierze 8 drużyn zamienią drużynówkę na indywidualny? Kiedyś tak było w Planicy i nie zamienili drużynowego na indywidualny, tylko ten drużynowy się nie odbył, ale fakt, że oprócz niego były jeszcze dwa indywidualne, więc ten musiałby być trzeci.
Sociek
07.02.2005, 14:50
Zadnych zawodow koncowych w Japonii.
Najpiekniejszy koniec sezonu jest zawsze w Planicy.
A jak jeszcze Adas kulke odbiera :-)
mmm_krakow
07.02.2005, 14:37
sir_skinner
Oslo być musi bo to finał Turnieju Nordyckiego
Zgubiłes MŚ w lotach - Kulm - 13-14.01 lub następny weekend :)
Olimpiada - chyba w okolicach 11 lutego jest już pierwszy konkurs :), całośc - powinno się skończyć do 20 lutego ;)
Reszta - może być, choć obawiam się że numer z jakimkolwiek K-90 nie przejdzie ;)
Zastanawia mnie to, że Norwegowie zrobili mistrzostwa kraju w czasie konkursów w Pragelato, oni zazwyczaj nie "olewali" drużynówek do tego stopnia. Kogo tam wyślą??? II ligę? Chyba że to jakaś przesłanka, że kolejne "kadłubowe" konkursy się nam kroją... :(
Jeśli tylko nie przyjedzie "egzotyka" - czyli typu Białoruś, Kazachstan, Chiny, Estonia, a Włosi nie wystawią drużyny, to ciężko będzie złożyć 8 ekip ;)
Ale dla nas lepiej jak nie będzie drużynówki, tylko 2 indywidualne, hehe Ahonen będzie miał co żałować ;)))))))))))
air show
07.02.2005, 14:29
Ja też uważam,że nie powinnos się wykreślać Japonii z kalendarza, w końcu tam Adaś odniósł aż 5 zwycięstw! Ale nad kalendarzem to włodarze z FIS powinni pomyśleć, a przed Mś powinno być co najmniej 2 tyg przerwy.
sir_skiner
07.02.2005, 14:19
@mmm_krakow
a ja bym sobie zyczyl, aby oprocz norwegow Pragelato odpuscili niemcy, kazachowie i ktos jeszcze, to moze nie zbiora 8-ki na druzynowke i zrobia drugi konkurs indywidualny... 200 punktow jak znalazl ;)
Pawlak
07.02.2005, 14:18
@olek_solec
FIS jest zbyt konserwatywny w ustalaniu kalendarza, aby takie zmiany zostaly wprowadzone w zycie :P
olek_solec
07.02.2005, 14:12
@georgia_fan
No właśnie nie wiem, dlatego pytajnik. Nawet może lepiej jakby k-90. Można by tam wstawić Muju.
georgia_fan
07.02.2005, 14:08
w ZAO jest obiekt K 120 ??
olek_solec
07.02.2005, 14:03
Kalendarz według mnie (hihi...) na sezon 2005/2006
(tak wogóle to w PŚ powinno być więcej konkursów na k-90. Polacy są nieźli na takich i mało jest też "drużynówek". Jeżeli zawody w Japonii miały by się odbyć, to przynajmniej 4 konkursy)
19-20.11 - Rovaniemi, k-90
25-26.11 - Kuusamo, k-120*
3-4.12 - Trondheim lub Lillehammer k-120
10-11.12 - Trondheim lub Lillehammer, k-120
17-18.12 - Titiise-Neustad, k-125
20-21.12 - Brotterode, k-98
Turniej Czterech skoczni 29.12-6.01
13-14.01 - Liberec, k-120 lub Harrahov k-120/k-185
20-21.01 - Zakopane, k-120
27-28.01 - Willingen, k-130**
Igrzyska Olimpijskie (kiedy są tak wogóle??)
26-27.02 - Hakuba, k-120
1-2.03 - Zao, k-120(?)
12-13.03 - Lahti, k-116
15.03 - Kuopio, k-120
17.03 - Falun, k-115
19.03 - Oslo, k-120***
25-27.03 - Planica, k-185
* w Kuusamo pod koniec listopada często jest bardzo wietrznie i mroźno, więc można by zamienić miejscami zawody w Kuopio;
** w Willingen podobna sytuacja jak w Kuusamo; tam nieco częściej bywa taka pogoda...
*** tu także zdarzają się "wyskoki" pogody (patrz: mgła w ostatnich latach). Można by zamienić z zawodami w Trondheim lub Lillehammer.
Co wy na to???
andbal
07.02.2005, 13:46
Przed Konkursami w Jaaponii toczyłem boje na komentarze na temat ilu może w Japoni wystartować reprezentantów Francji. Po dusputach wyszło, że 2 -ch, ale koniecznie, żeby Dessum.
Ponieważ nic nie pokazał i nie pamiętam kto się przy Dessumie upierał to z Regulaminu nie wynika że zwrot kosztów dla Dessuma. A może się mylę.
Dexter
07.02.2005, 13:40
@georgia_fan
Masz racje. O tym samym myslalem i bylem pewien, ze z tego powodu wielu taki wyjazd nie bedzie sie oplacal.
Koreanczycy staraja sie co roku o organizacje PS. Jak dobrze pamietam w 2000 roku LGP mialo byc w Muju, ale strasznie wialo i ostatecznie do tej pory nie bylo tam zadnej wiekszej imprezy. A szkoda...
georgia_fan
07.02.2005, 13:17
Według mnie w tym roku Fis w ogóle wymyślił paradoks robiąc w Japoni tylko 2 konkursy ( w zeszłych latach była jeszcze HAkuba ) i tam sie troche opłacało jechać bo można było zdobyć 300 pkt. a nie 200 a aklimatyzacja i tak jest jedna. Jeżeli włodarzom FIS znudziła się HAkuba to przecież można skakać wzorem PK dodatkowo na Miyanomori w SAporo( rozwiązałoby to też problem braku mniejszych skoczni w PŚ ).
Innym pomysłem może być też rozegranie dodatkowego konkursu w koreańskim Muju ( piękna skocznia). Pozdrawiam.
goldifanka
07.02.2005, 13:01
Funaki konczyć kariere jak najszypciej!!! A ty Goldi skacz jak najdłórzej jesteś przystojny i taki menski...
Foka.pl
07.02.2005, 12:54
ja wam powiem tak : do japonii jest daleko. Bilety samolotowe troche kosztuja i wiadomo ze takie kraje jak np: Polska nie beda wysylac 4 skoczkow bo to sie po prostu nie bedzie oplacalo. Zamiast tego można trenować do nastepnych zawodów. Poza tym jest tam inna strefa czasowa i może sie to odbić na wynikach zawodnika w Japonii. Bo czy nie wyspany skoczek może daleko skoczyć a nie wyspany uczen napisać sprawdzian na 6? NIE!!! Po prostu winne jest tez kalendarium.Gdyby w Japonii był konkurs nr 2 wszyscy by przyjechali. Tyle
Mariusz
07.02.2005, 12:45
@mmm_krakow - zgadzam się jak zawsze ;)
@dexter - też mnie to męczy... rozumiem, że liczy się "show", ale konkursy na "dziewięćdziesiątkach& quot; też mają swój urok nie mówiąc już o tym, że najlepiej odzwierciedlają aktualną formę skoczków z uwagi na znikomą lotność takich skoczni (liczy się tylko wybicie - i to mocne wybicie) ;)
Pozdrawiam.
Dexter
07.02.2005, 12:38
@mmm_krakow
Bylo by dobrze tylko... Ironwood i Thunder Bay to juz ruiny, a Calgary i Lake Placid sa raczej za male, jesli patrzec zgodnie z tendencja FISu. Tak wiec zostaje jedynie Iron Mountain (chyba ostatnio w 2000 tam PS byl) i SLC. A i za pare lat pewnie gotowe bedzie cos w Vancouver.
A wlasciwie dlaczego nie ma zawodów na skoczniach srednich w zimie?? Hinterzarten (K95) to co niby?? W lecie moze byc?
CARMEN
07.02.2005, 11:59
Skoki to dyscyplina europejska i w Europie powinny byc rozgrywane!!!
Najlepsze zawody są w Niemczech i w Zakopcu!!! A japończycy niech lepiej nie tracą kasy na zawody bo:
1) Cześć skoczków na nie nie jeździ wogóle
2) Konkursy w Japonii nie są nijak widowiskowe
3) Jest mało kibiców na trybunach i jescze mniej przed telewizorem
4) Różnica czasów daje nie równe szanse zawodnikom z poza Japonii
mmm_krakow
07.02.2005, 11:57
A teraz konkurs w Pragelato:
Jeśli Norwegowie mają Mistrzostwa kraju to tez pachnie niezłą kichą, nie będzie Ahonena...
Należy liczyć tylko na to, że łasi na punkty Austriacy, nie odpuszcza kolejnego występu, hehe
mmm_krakow
07.02.2005, 11:55
marni
Zazwyczaj sezon kończy się lotami, chyba że uruchomią IronWood, to wtedy jest szansa na choć jedno dość oryginalne zakończenie sezonu., po Turnieju Nordyckim Japonia i finał w Ameryce :D
Albo taki cały początek sezonu, przed Turniejem Czterech Skoczni - Salt Lake City, Calgary, Thunder Bay, Lake Placid, Iron Mountain, loty w IronWood - to za oceanem, a w Japonii - Sapporo i Hakuba - chyba jest w czym wybierać, na 2-3 sezony starczy :D
marmi
07.02.2005, 11:47
Popieram mmm_krakow, też to mówię/piszę. Na marzec to raczej nie ma szans, bo turniej nordycki no i letalnica to już stałe punkty programu, więc zostaje początek sezonu.
Natomiast jestem przeciwny wyrzucaniu tych konkursów bo będziemy mieli puchar Europy z udziałem skoczków "pozakontynentalnych" ; (jakby zagranicznych :) a nie Puchar Świata...
nurgle
07.02.2005, 11:39
kalendarz pś został ułożony fatalnie, ale show must go on! możemy sobie gdybać i narzekać, że jest jak jest, ale nie my o tym decydujemy. chociaż w tym roku nie ma konkursów w usa, więc może fis zmądrzeje i coś z tym zrobi
Dexter
07.02.2005, 11:29
Z tego co pamietam, to konkurs w Trondheim 2001 jedynie mozna porównywac z ostatnimi zawodami w Sapporo. Wystarczylo skoczyc tez cos kolo 80 metrów, zeby wejsc do 30tki, a po pierwszej serii prowadzil... Kristoffer Jaafs. Mysle, ze zawody w Japonii, nie powinny zostac wykreslone z kalendarza Pucharu Swiata. Nastepne Mistrzostwa Swiata sa w Sapporo wiec w przyszlym roku z pewnoscia tez beda tam zawody. Sadze jednak, ze jak dlugo Japonia bedzie tam gdzie jest :) - tak dlugo pewni zawodnicy z czolówki beda opuszczali te zawody. Zmienic to moze jedynie inne ustawienie kalendarza PS, a wiec tak jak niektórzy sugerowali albo start albo final wlasnie w kraju kwitnacej wisni. Nie moge sie jednak zgodzic z tymi, ktorzy chca skreslenia tych miejscowosci z mapy Pucharu.
Grann
07.02.2005, 11:07
Moim zdaniem konkursy japońskie powinny kończyć zmagania o Puchar Świata. Wtedy obsada byłaby najlepsza - pewniacy do zdobycia Kuli (jak Ahonen w tym sezonie) pojechaliby, bo i tak nie mieliby nic do stracenia, a cała reszta za nimi, bo do końca chcieliby poprawić swoje pozycje w klasyfikacji generalnej. Nie byłoby żadnej presji, że niby "kto pojedzie do Japonii, to przegra MŚ" itd...
Meg
07.02.2005, 10:40
tegoroczne japońskie zawody były wyjątkowo żenujące... co wrażliwsi wołali nawet o pomstę do Nieba... a na moim osiedlu echem po szybach niosło rozpaczliwe: liiiiiiitoooości =) Pawlak masz świętą rację! i świetny tekst :P
A.M.
07.02.2005, 10:25
A co będzie jak odbędą się tam MŚ???
Pawlak
07.02.2005, 09:55
"W Formule 1, Schumacher, aby wystartować z pierwszej pozycji musi to udowodnić najlepszym czasem na treningu"
Na kwalifikacjach :). Schumacherowi niepotrzebna pierwsza pozycja startowa i tak przebija sie z konca do czolowki :(
stary
07.02.2005, 09:51
Konkursy w Japonii to wiadomo, głupota. Dla mnie jednak większą głupotą są kwalifikacje przed konkursami. Ich idea jest porównywalna z przysłowiową ławą. Urodzony pod ławą nigdy nie wejdzie na nią. Skoro jest kwalifikacja na konkretnej skoczni i o konkretnym czasie, to konkurs winien się odbywać w kolejności wywalczonej w tejże kwalifikacji. W Formule 1, Schumacher, aby wystartować z pierwszej pozycji musi to udowodnić najlepszym czasem na treningu. Poza tym idioctwem jest robienie kwalifikacji z innych belek niż w konkursie. A służy to tylko ochronie ścisłej czołówki (czytaj: reklam na na nich) z całkowitym lekceważeniem zdrowia tych, którzy aktualnie do czołówki nie należą. Zresztą mógł się o tym przekonać osobiście, szczególnie w tym sezonie nasz Adaś.
mmm_krakow
07.02.2005, 09:48
Powinni wrócic do tradycji jeszcze z lat 80-tych, gdy konkursy "zamorskie" [czyli Japonia i USA+Kanada] rozgrywane były na początku sezonu, lub przed TCS. :D
nikt
07.02.2005, 09:23
konkursy w japni sa nudne
_samba_
07.02.2005, 09:11
Gdy oglądałam te zawody zaczęłam się zastanawiać od kiedy transmitują Puchar Kontynentalny.Przez głowę przeszła mi też myśl o Uniwersjadzie.Proszę państwa, ja wam mówię,że to nie mógł być mój ukochany Puchar Świata......to nierealne
norka
07.02.2005, 09:07
Zgadzam się całkowicie! Ja też jeszcze czegoś takiego nie widziałam!
YOMCIO
07.02.2005, 09:05
Japonia powinna być bo imprezie sezonu, na początku marca
Michał
07.02.2005, 08:55
amen ;>