buehehehe
15.12.2004, 12:54
wróć już do garnuszków panienko, bo strasznie się ośmieszasz
martucha
14.12.2004, 21:12
jest juz po malyszu i zastanówcie sie piszecie ze jest lepszy od ahonena a jak jest przeciez wszyscy widzimy...skad taki bezkrytycyzm??? ja wiem ze polski sport jest beznadziejny ale nie chwytajcie sie tego co juz było i co prawdopodobnie juz nie wroci ludzieeee otworzcie oczy!!!trzaba patrzec co jest teraz;)
@Clio pozdrawiam;)
Grann
14.12.2004, 14:44
@piotrekrym - Małysz jest OBECNYM Mistrzem Świata. Do Oberstdorfu (gdzie zresztą obroni oba medale) nim zostanie... a pewnie zostanie także i po Oberstdorfie : )
Grygdza
14.12.2004, 14:41
Clio odpowie Ci bez wahania, że będzie...
A ja mówię, że NIE
realista
14.12.2004, 14:41
@piotrekkrym
tylko ze Małysz aktualnym a o tym sie nie zapomina
mmm_krakow
14.12.2004, 14:31
Jak na razie to akurat w tym sezonie już dwukrotnie zrównano się z Felderem
- Aho - 4 wygrał 4 konkursy na rozpoczęcie sezonu [nie chcę porównywać sytuacji, bo wtedy Felder wygrał 4 konkursy z rzędu na skoczniach za oceanem, a potem był powrót do Europy], nooo, a
- Adaś pozbawiając Janne 5 zwycięstwa z rzędu też wyrównał wynik Feldera - w ilości wygranych konkursów w PS.
Na koniec sezonu Janne najprawdopodobniej wyrówna rekord, który podałam [oczywiście chodziło o Feldera], pytanie, czy będzie to kryształ czy nie ;)))
Fryk
14.12.2004, 14:21
wiem, że był 5 razy. 6 razy był chyba Felder (nie pamiętam, więc mogę się mylić). Ale przecież ja nie napisałem, że Ahonen jest rekordzistą pod tym względem.
mmm_krakow
14.12.2004, 14:05
@Fryk:
Ahonen był 5 razy na podium klasyfikacji generalnej
Ale rekord w tej kategorii wynosi - 6 :P
Grygdza
14.12.2004, 12:57
załóżcie sobie kółko obrony Clio i Ahonena - upodobnicie się do obrońców pewnego księdza w Gdańsku. he he he
piotrekrym
13.12.2004, 20:47
Małysz może i wygrał w Predazzo ale Ahonen też jest byłym mistrzem świata z Trondheim. Nie gadajcie bzdur bo żałosne jest pocieszanie tym co było 2 lata temu. I dajcie spokój biednej Clio! Ona już i tak ma was w głębokiej pogardzie ! Dajcie jej święty spokój i nie krytykujcie jej !
mała ja
13.12.2004, 18:46
boże ludzie!.. co wam odwalilo. za wszelka cene chcecie udowodnic ze to malysz jest lepszy, a ahonen to nie dorasta mu do piet... malysz jest i lepszy, ale ....stracil juz swoje 5 minut, co nie znaczy ze jemu tez kibicuje.. ale przeciez to ze janne byl slaby psychicznie, to nie znaczy, ze zostaje mu to na cale zycie!!!... a pozatym nie mozna za bardzo porownywac dwoch osob, bo i tak sa rozne wiec sie nie wysilajcie.. janne on paras, malysz tez
ZP
13.12.2004, 18:02
widzę że po Schmittcie i Hannawaldzie przyszła nagonka na Ahonena..wszystko się zgadza kolejny do zniszczenia bo wygrywa z Malyszem :]
martucha
13.12.2004, 17:34
tak adamek jest najbiedniejszy na swiecie jak zawsze...;]a własnie Clio prawda to artykul o Finach;];]Ahonnen ruuulez wszystko wróciło do normy;];]
Fryk
13.12.2004, 17:06
Dla mnie taka lista wszechczasów wygląda tak (biorąc pod uwagę tylko skoczków, którzy startowali od rozpoczęcia zmagań o Puchar Świata - innymi słowy jest to lista najlepszych skoczków ostatnich 25 lat). Podam pierwszą piątkę:
1. Nykaenen
2. Weissflog/Małysz - zależy od spojrzenia : )
4. Goldberger
5. Schmitt
Od razu zaznaczam, że to moja prywatna lista i nikt nie musi się na nią godzić!
Fryk
13.12.2004, 16:46
taki plebiscyt powstaje mimowolnie, siłą rzeczy. I ja chce udowodnić, że na liście najlepszych w historii Adam jest wyżej od Ahonena. I tyle.
Kukka
13.12.2004, 16:38
@Fryk
Ale chyba nie robimy plebiscytu na najlepszego skoczka wszechczasów? :) Tylko rozmawiamy o tym konkretnym sezonie.
Fryk
13.12.2004, 16:34
Dziękuję za poparcie!
@Kukka - oczywiście, że obecny sezon jest ważny, ale nie wolno zapominac o przeszłości. Gdybyśmy tak robili, to moglibyśmy powiedzieć "Nykaenen? To cienias! Ile konkursów wygrał w TYM sezonie?"
Kukka
13.12.2004, 16:31
A jak się Wasze wypowiedzi mają do treści newsa? :) ;)
Nikt Adamowi nie ujmuje klasy i sukcesów. Ale liczy się ten sezon i następny, a nie poprzedni i pozaprzeszły. A w tym sezonie jak na razie lepszy jest Ahonen.
Filo
13.12.2004, 16:30
Fryk pełen szacunek. Nie rozumiem jak można wogóle porównywać Ahonena z Adamem. To prawda, że Janne jest teraz w świetnej formie, ale sportowca nie ocenia się po paru konkursach tylko na podstawie dłuższego okresu w jego karierze.
(trochę mijacie się w zeznaniach: raz mówicie, że chodzi o dłuższy okres, raz - że o wygrane. Trochę zdecydowania: Janne skacze 13 sezon i wciąż jest w czołówce. Nigdy nie był czterdziesty-szósty w Pucharze Świata jak Małysz - skoro upieracie się porównywać obu zawodników. Nigdy nie zamierzał rezygnować ze skoków. W całej klasyfikacji PŚ ma najwięcej punktów w historii. A przecież obaj są z Adamem z tego samego rocznika 77. Myślcie, zanim coś napiszecie.)
ola
13.12.2004, 16:23
@Fryk
popieram:)
Fryk
13.12.2004, 16:15
mało tego realisto!!!
Adam ma 3 złote medale MŚ i wszystkie zdobył w latach 2001-2003
Ahonen ma 1 złoty, choć skocze od 1993 roku!
Ponadto Ahonen nie ma żadnego indywidualnego medalu ZIO, a Adaś zdobył dwa.
Że nie wspomnę o ilości Pucharów Świata!
Ktos powie, że Ahonen był łącznie pięć razy na podium końcowej klasyfikacji PŚ? To ja przerobię pewne znane powiedzenie: nie wygrywa się drugiego miejsca, przegrywa się PIERWSZE!
I w ogóle po co ja to udowadniam? Przecież trzeba być upośledzonym, aby nie widzieć, że Adam jest obecnie najlepszym i najbardziej utytułowanym skoczkiem świata. Spokojnie może rywalizować z Weissflogiem o miano drugiego najlepszego skoczka w historii ...
(trzeba być... no cóż, takim, jakim określacie Hannawalda, żeby mówić taką bzdurę. Albo dzieckiem, które jeszcze nie potrafi w pełni myśleć.)
A na koniec rada dla fanów Adama - nie atakujcie tych od Ahonena, niech mają swoje pięć minut ze swym pupilkiem. Oni tak naprawdę wiedzą, że Ahonen nie dorasta do pięt Małyszowi, ale trudno im się z tym pogodzić. Po prostu uśmiechajcie się z pobłażaniem na ich komentarze i nie zajmujcie sobie nimi głowy.
Dobra to tyle...
Kukka
13.12.2004, 16:10
Słuchajcie, chcecie żeby Małysz wypadał dobrze na tle "wypalonego" Ahonena? Ja wolałabym, żeby pokonał Ahonena w szczytowej formie... Życzę Adamowi, żeby znów przeskakiwał skocznie i wszystkich rywali po kolei, ale życzę mu, żeby wszyscy jego rywale byli w jak najlepszej formie. Tylko takie zwycięstwa mają sens. Więc zostawcie Ahonena w spokoju, przestańcie mu źle życzyć, wyczekiwać na jego klęskę. Raczej trzymajcie kciuki za powrót Adama do formy sprzed kilku lat. Z chęcią obejrzę pasjonujący wyścig po kolejną kulę między Ahonenem a Małyszem.
Trak
13.12.2004, 16:04
i co z tego? Adam też wygrał 6 z 9 konkursów w sezonie 2001/2002 (w pozostałcyh był chyba dwa razy 2 i raz 4), a potem było słabiej.
Spoko - Ahonen zaraz się wypali
realista
13.12.2004, 16:02
a ja powiem prawdę
mś predazzo 2003
k-120 małysz 1 ahonen 35
k-95 małysz ahonen - nie zakwalifikował się
Kukka
13.12.2004, 15:59
Facet, który wygrywa 5 konkursów PŚ jest słaby? W jednym jest na 2 miejscu, prowadzi z dużą przewagą w klasyfikacji generalnej...Słaby? Coś Wam się nie pomyliło?
Clio
13.12.2004, 15:28
wasze komentarze stają się coraz bardziej żałosne. I nudne. Jeśli nie potraficie wymyślić niczego nowego, to lepiej zdejmijcie tę płytę z gramofonu.
m
13.12.2004, 12:40
ahonen wygrywa bo jest w dobrej formie i mam nadzieje ze ja utrzyma do końca sezonu
Zły
13.12.2004, 11:18
zgadzam się! Co ten Ahonen wygrał właściwie? Przy sukcesach Małysza wypada on tak blado, że aż się nie chce już go dołować. A trzeba pamiętać, że Adam osiągnął praktycznie wszystko w trzy sezony. A Ahonen? Skacze niby od 1993, a nadal nie może odnieść większych sukcesów od naszego MISTRZA. Więc nie jest taki dobry...
Killer
13.12.2004, 11:14
Już dawno napisałam,że Ahonen ma słabą psychę,a redaktorka Clio skasowała mój komentarz.Ale ja się nie gniewam,bo ją rozumiem bardzo kocha :o)Janne i nie pozwoli Go obrażać.p.s.Do antyfanoów Janne.Nie musicie Go tak tępić,bo przecierz wiadomo,że do końca sezonu nie utrzyma tak wspaniałej formy.Niech wygrywa póki może,bo rywale stają się coraz mocniejsi i niedługo ktoś inny zacznie wygrywać,przecież to tylko sport.POZDROOWKA!!!
(To nie redaktorka Clio kasuje. Komentarze są kasowane, gdy zawierają obraźliwe określenia lub wulgaryzmy)
:)
13.12.2004, 10:40
ahonen 35 - k-120 i k-95 - nie zakwalifikował sie
i co fani Ahonena
Stanley (fałszywy)
13.12.2004, 10:22
ahonen jest słaby
na mś w predazzo był 35 na k-120 a na k-90 nie zakwalifikował sie do konkursu hahahha
zanim się usuniecie ten komentarz powiedzcie czym sie podniecacie te clio i inne kochające ahonena
(Fałszywy Stanley - neostrada Lublin)
finofanka
13.12.2004, 09:58
tak trzymać Janne wierze w to ze ten sen bedzie trwal dalej!
Do Zdzicholo
13.12.2004, 08:24
Masz Rację! Jestem fanem Ahonena od dziecka po podobała mi się kiedyś jego maska i teraz już zostało! Tak jak zdzicholo powiedział kiedys mowiono ze Ahonen ma słabą psychikę!! Nawet dam przykład: Kuusamo 2002/2003 po 1 serii prowadzenie potem spadek na dalsze miejsce !!!POZDRO AHONNEENNN RUUULEZ
Mmaniek
13.12.2004, 08:09
Co do Małysza i punktowania jego skoków, zgadzam się z Glonem. Snow popatrz: 2 skoki w konkursie, każdy oceniany przez 5 sedziów, 2 noty odpadają, czyli jeden skok ocenia 3 sędziów. A skoro są 2 skoki w konkursie to 2x3=6. I 6 punktów wiecej dla Małysza, czyli 258,6+6=264,6 i Malysz niedzielne zawody kończy na 7 miejscu.
zdzicholo
12.12.2004, 23:55
@snow
A może to jednak Ty powinieneś dorobić jakiś kurs z liczenia? Rozumowanie "Glona" jak najbardziej poprawne.
Podpowiem: o ile punktów miałby więcej Małysz, gdyby każdy z sędziów dał notę o 1 punkt wyższą?
A co do Ahonena. Dwa sezony temu dość szeroko mówiono o Nim w mediach (przynajmniej w Polsce), że nie wytrzymuje psychicznie. A wzięło się to stąd, że parę razy prowadził po 1 serii by spaść po drugiej o parę miejsc. Jakoś wtedy mało kto z dziennikarzy zauważał, że akurat miał niefarta i po prostu gorsze warunki w trakcie skoku.
Przyznaję Mu klasę, ale niespecjalnie kibicuję z dwóch powodów:
1 - jest taki wyobcowany z tego świata - tak Go odbieram,
2 - "kradziony" telemark. Od zawsze lądował bez klasycznego telemarku i jakoś nie nigdy nie mogłem zrozumieć dlaczego nie odejmują Mu za to punktów - chociaż ostatnio zauważalne zmiany u niektórych z sędziów.
SMOŁYSZ
12.12.2004, 23:29
Co się dzieje z Velu ? Za dużo mleka wypił no . Może jak się piwa napije to pomoze ? Velu wracaj młody , pokaż co potrafisz bo jakoś tak dziwnie bez ciebie. Buźki wszystkim
snow
12.12.2004, 23:18
@Glon
Kto Cię chłopie uczył matematyki?. Czy zansz zasady oceny sokczka przez sędziów?
Z treści Twoich postów wynika, że w każdym przypadku odpowiedź brzmi - NIE!!!. :)
Arczyn / ArCrack
12.12.2004, 23:08
"Nikunen ustalił, że na kolejne zawody PŚ pojadą Janne Ahonen, Matti Hautamaeki i Tami Kiuru." - tylko 3 finów???
air show
12.12.2004, 22:34
@Glon
Tak to już jest, że jak Adam słabiej skacze, to ma gorsze noty, jak sobie "wyrobi nazwisko" znowu ma lepsze. W Predazzo w 2004 dostawał nawet 20 i niektórym się nie podobało, że takie dobre noty dostaje, ale wygrywający ma swoje prawa.
Glon
12.12.2004, 22:20
Od każdego sędziego, czyli 1 nota to 3 pkt, 2 nota też 3 pkt. 2x3 pkt to chyba 6, czy nie?
Clio
12.12.2004, 22:17
1 - czemu w niusie o Finach gadacie o Małyszu???
2 - przytaczamy wypowiedzi Tommiego, bo takie znajdujemy w necie. On ma przynajmniej o czym mówić.
3 - 18,5 to przesada?? Człowieku, to jest bardzo dobra nota!
@Mattia - dobry komentarz :)
Mattia3
12.12.2004, 22:08
@mnihas
jak ci wyszło to 6 pkt? bo ja licze i licze i się jakoś doliczyć nie mogę... wydawało mi się, że sędziów jest 5 i liczy się tylko 3 środkowe noty... ;)
----
12.12.2004, 22:06
czemu po kazdym konkursie pytacie tylko Nikunena co sadzi a nigdy jakiegos innego trenera???
Glon
12.12.2004, 21:59
@tabi
Byłem obiektywny. Adam dziś skakał dobrze, ale nie bardzo dobrze, przy warunkach porównywalnych dla wszystkich. Ale noty po 17.5-18.5 to przesadyzm.
mnihas
12.12.2004, 21:57
Wczoraj Hofer powiedział, że Adam wystarczająco już wygrał, a dziś sędziowie mu dołożyli. Styl był zaniżony o ok. 1 pkt od każdego sędziego. To daje 6 pkt i kilka miejsc wyżej!!!
tabi
12.12.2004, 21:55
Glon: tak, jasne, Adam jest taki biedny, skrzywdzony... dosyć mam już tego roztrząsania, czemu Adam nie był wyżej: a to warunki miał złe, a to sędziowie go skrzywdzili, a to poprzedni skoczek zrobił dziurę w nawierzchni... ludzie, błagam, przestańcie opowiadać takie rzeczy za każdym razem...
Glon
12.12.2004, 20:15
Dziś sędziowie trochę skrzywdzili Adama. Noty po 17.5-18.5 za dobre stylowo skoki. Powinien być wyżej - 8 miejsce. Adam aby zwyciężać chyba musi bić rekordy skoczni...
Kinga1511
12.12.2004, 19:32
"Początek jak ze snu" - i oby tak dalej...
Killer
12.12.2004, 19:25
Z każdego snu trzeba się kiedyś obudzić.Byleby to przebudzenie nie nastąpiło zbyt szybko,bo może się okazać,że piękny sen zamienił się w koszmar. :o)