Steiert chce pozwać DSV
Opublikowano: 10 października 2004, 14:37
27 komentarzy - dołącz do dyskusji »
Autor: Ewa Ulińska
Źródło: na podstawie Onet.pl
Zaloguj się, aby komentować
- Redakcja zastrzega sobie prawo do usunięcia bądź zmodyfikowania komentarzy nie związanych z komentowaną treścią (artykułem, tekstem na blogu, zdjęciami, relacją LIVE itd.), a także obrażających skoczków, członków redakcji i innych użytkowników portalu oraz zawierających wulgaryzmy. Również "czaty" prowadzone w komentarzach nie są mile widziane.
- Zabronione jest zamieszczanie w komentarzach jakichkolwiek reklam, w tym odnośników do stron internetowych.
- Zabronione jest wielokrotne wysyłanie komentarza o tej samej treści.
- Redakcja pragnie również zaznaczyć, że niekoniecznie odpowiada na typowe prowokacje (dotyczące np. tematyki artykułu, która nie odpowiada indywidualnemu użytkownikowi).
- Wszelkie opinie krytyczne pod adresem redakcji prosimy kierować na adres e-mail redakcji - te zamieszczone w komentarzach będą ignorowane, aby uniknąć zejścia z tematu.
- W komentarzach zamieszczanych w reklacji LIVE zabronione jest zamieszczanie informacji zawierających jedynie wynik zawodnika (odległość, miejsce).
- Za nagminne łamanie reguł wymienionych w regulaminie, ogólnie pojętych zasad dobrego wychowania oraz netykiety na dany adres IP może zostać nałożona czasowa blokada adresu IP.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
- Redakcja informuje, że podczas dodawania komentarza zbierane są informacje o adresie IP komputera, z którego komentarz jest dodawany. Informacje te w razie potrzeby mogą zostać udostępnione organom ścigania w celu pociągnięcia autora komentarza do odpowiedzialności karnej lub cywilnej.
- Redakcja gorąco zachęca do rozwagi i zachowania zdrowego rozsądku podczas umieszczania komentarzy.
- Wysyłanie komentarza jest jednoznaczne z akceptacją powyższych zasad.
Komentarze (27)
kategorie użytkowników:
niezarejestrowany
zarejestrowany
redaktor
VIP
Clio
14.10.2004, 12:24
Fanatyzm, o mój Boże...:)
Ja im po prostu kibicuję bardziej niż innym... :) Nie znaczy to jednak, że dla mnie skoki narciarskie jako takie nie istnieją bez Finów.
Ale dziękuję za miłe słowa :)
Nie twierdzę, że Steiert nie ma pozytywnych cech - podejrzewam nawet, że potrafi być uroczy, miły i sympatyczny, jak każdy człowiek. No i ma taki... szczery i rozbrajający uśmiech... Wiem jednak, jak odbierają go ludzie, którzy znają go od lat, którzy siłą rzeczy obserwują go na co dzień w najróżniejszych aspektach życia. I wybacz, Funny, ale skłonna jestem wierzyć raczej im. Bez urazy. Nie twierdzę przecież, że jakaś pierwsza lepsza panna postanowiła wziąć w obronę takiego a takiego faceta...
Ja im po prostu kibicuję bardziej niż innym... :) Nie znaczy to jednak, że dla mnie skoki narciarskie jako takie nie istnieją bez Finów.
Ale dziękuję za miłe słowa :)
Nie twierdzę, że Steiert nie ma pozytywnych cech - podejrzewam nawet, że potrafi być uroczy, miły i sympatyczny, jak każdy człowiek. No i ma taki... szczery i rozbrajający uśmiech... Wiem jednak, jak odbierają go ludzie, którzy znają go od lat, którzy siłą rzeczy obserwują go na co dzień w najróżniejszych aspektach życia. I wybacz, Funny, ale skłonna jestem wierzyć raczej im. Bez urazy. Nie twierdzę przecież, że jakaś pierwsza lepsza panna postanowiła wziąć w obronę takiego a takiego faceta...
kasia
14.10.2004, 10:29
do Funny
W zupelnosci zgadzam sie z Clio. Steiert to wyjatkowo nieodpowiedzialny trener i nadety facet. Wiem cos o tym, gdyz parokrotnie robilam z nim wywiad. Clio tez sie zajmuje skokmi narciarskimi i choc mnie rowniez razi jej fanatyzm w stosunku do skoczkow finskich to akurat w kwestii Steierta musze jej przyznac racje. Pozdrowka.
W zupelnosci zgadzam sie z Clio. Steiert to wyjatkowo nieodpowiedzialny trener i nadety facet. Wiem cos o tym, gdyz parokrotnie robilam z nim wywiad. Clio tez sie zajmuje skokmi narciarskimi i choc mnie rowniez razi jej fanatyzm w stosunku do skoczkow finskich to akurat w kwestii Steierta musze jej przyznac racje. Pozdrowka.
Bepi
13.10.2004, 21:52
myśle ,ze ponowne odejśćie -juz 2-trenera niemieckich skoczkow nie wróży nic dobrego dla drużyny
Tara
12.10.2004, 23:08
Hehe,od pierwszego spojrzenia go polubilam,prawie mnie zwalil z nog.
Trzymam kciuki za niego .Pozdrowionka.
Trzymam kciuki za niego .Pozdrowionka.
wiolinka
12.10.2004, 22:52
Steiert ma duże szanse na wygrana w sądzie! Poza tym prawo niemieckie jest krytyczne w takich sprawach, ale i mało konkretne! Chodzi tutaj o przedwczesne wypowiedzenie kontraktu, a za tym idzie należne odszkodowanie, czyli nalezne wynagrodzenie Steiertowi do końca terminu umowy trenerskiej! By podwarzyć jego racje, nie wystarczą niepowodzenia skoczków, trener to nie Bóg! Steiert ma wg. mnie 70 procent szans na wygraną!
Funny
12.10.2004, 22:26
To było do boskiej clio
Funny
12.10.2004, 22:24
Ty kierujesz się opiniami osób, które w tym siedzą?? hehehe, no coz, niezbyt dobra przypadłość!! Ja sie kieruje wlasna opinia po spedzeniu troche czasu z Wolfim. Zrobili go w przysłowiowego .....!! I denerwuja mnie osoby, ktore wyciagaja pochopne wnioski z wszelakich plotek 'ludzi, ktorzy w tyn siedza'.... doooobre!!
Dula
12.10.2004, 18:35
O ile wiem, to DSV zadeklarował, że będzie płacił Steiertowi do końca pierwotnie ustalonego trwania kontraktu, mimo że został on przed terminem zerwany. Jeśli więc Steiert nie zastrzegł sobie dodatkowo w umowie z DSV odpowiedniej "odprawy" w razie przedwczesnego jej zerwania to nie sądzę, żeby w tej sytuacji wskórał coś w sądzie. I jego skargi, że straci dużo np. ze względu na to, że wycofają się reklamodawcy, z którymi miał podpisać umowy jako trener, też wiele nie dadzą moim zdaniem. A o historii z trenowaniem Schmitta i Hannawalda to naprawdę nie wiem co myśleć...:/ Może poczekam na dalsze doniesienia z frontu ;-)
monkey
11.10.2004, 21:02
dokładnie tak. Schmitta i Hannawalda. Ponoć Schmitt się ucieszył z tego...tak twierdzi Wolfi:/ Wg mnie wygląda, że DSV jednak się przestraszył gróźb Steierta i rzucił mu ochłap w postaci Martina (sorki ale to tak wygląda :P). Ciekawe tylko, że sam Martin nie protestował...eh - dziwne to jakieś :/
Stefan
11.10.2004, 18:06
z tego co rozumiem monkey to Steiert będzie prywatnym trenerem Schmitta... ale nigdy z niemca nie byłem dobry
Clio
11.10.2004, 17:37
Może rzeczywiście nic nie zmieni Twojej opinii o panu WS - ja wiem, jaka opinia panuje o nim pośród ludzi, którzy w skokach siedzą i którzy z nim mają do czynienia na co dzień. Ja z nim przyjemności nie miałam poza jednym razem i na tej podstawie wypowiadać się nie mam zamiaru. Tyle tylko że później już nie dążyłam do zawierania z nim znajomości... Nie zmienia to faktu, że skoro DSV nie był zadowolony z jego osiągnięć, wypowiedział mu kontrakt. I na pewno nie kierowali się jego charakterem...
iwa
11.10.2004, 14:57
@monkey moze byś to przetłumaczył/a
monkey
11.10.2004, 13:58
Nach seinem Rausschmiss als Bundestrainer will Steiert zunächst in seinen alten Job als Heimtrainer von Hannawald und Martin Schmitt zurückkehren. "Ich habe Martin angerufen, er hat sich sehr darüber gefreut", so Steiert.
[...] Erst einmal steht jedoch die Vorbereitung von Schmitt für die kommende Saison mit den Höhepunkten Vierschanzen-Tournee und WM in Oberstdorf im Vordergrund. Für Hannawald plant Steiert langfristig für ein Comeback. Der einstige Vorzeigespringer brauche sechs bis acht Monate Vorbereitung: "Dann ist er wieder da."
to ze sport.de :[ więc od Hanniego i Schmitta Wolfi się niestety raczej nie odczepi :[
[...] Erst einmal steht jedoch die Vorbereitung von Schmitt für die kommende Saison mit den Höhepunkten Vierschanzen-Tournee und WM in Oberstdorf im Vordergrund. Für Hannawald plant Steiert langfristig für ein Comeback. Der einstige Vorzeigespringer brauche sechs bis acht Monate Vorbereitung: "Dann ist er wieder da."
to ze sport.de :[ więc od Hanniego i Schmitta Wolfi się niestety raczej nie odczepi :[
Funny
11.10.2004, 13:09
Clio, najwidoczniej Twoje towarzystwo za bardzo Steiert'owi nie odpowiada :)) Może budzi w nim odrazę fanatyzm na punkcie fińskich pijaczków!! ;) Nikt nie zmieni mojej opinii o nim, jako o fajnym i sympatycznym gościu!!
EdytQa
11.10.2004, 07:02
Ja tam kolesia nie znalam, ale niemcy za jego kadencji faktycznie cienko skakali, wiec moze to nawet lepiej ze go zwolnili. A kase pewnie dostanie, choc nie powinien miec zlamanego grosza!!
TAMI
11.10.2004, 00:43
Clio a ja sie kompletnie zgadzam z Funny zawsze na jakich zawodach nie bylam Wolfi byl przemily <jesli juz mowimy o charakterze> jako trener?hmmm ...nie mnie oceniac
Clio
10.10.2004, 23:49
Oj, nie zgadzam się odnośnie tego "osobiście"...
Funny
10.10.2004, 23:45
Dla mnie odwołanie go to był chory pomysł. Te rotacje nic dobrego nie wniosą a niemiecki związek zrobił z siebie idiotów. A to, że Steiert chce tego co mu obiecano nie powinno być zaskoczeniem! Bo niby dlaczego?? Miał kontrakt, teraz juz go nie ma. Ja mu się wcale nie dziwię. A ten człowiek to naprawdę osobiście bardzo fajny facet. A zmiana opinii na jego temat jest najgłupszą rzeczą jaka teraz mozna zrobic. Ja akurat trzymam kciuki zeby mu sie udalo i dostal to na co zasluguje.
TAMI
10.10.2004, 20:58
Wolfi;(;(;(;(;(
Agusia
10.10.2004, 20:22
Szkoda ma Wolfiego, ale może teraz Niemcy pokażą, że nie zapomnieli jak się skacze.
Kara
10.10.2004, 18:27
No pod względem medialnym Steiert na pewno utraci bardzo dużo. Moim zdaniem w sądzie ma bardzo duże szanse poznieważ t ojest jednak reklama. CHoć związek też może wygrać ponieważ nie był dobrym trenerem i niemcy nie odnosili żadnych sukcesów podczas jego kadencji.
Dorota
10.10.2004, 16:43
@Franek: Zapewne doszli do wniosku, że im się to mimo wszystko opłaca. I niewykluczone, że mieli rację.
Franek
10.10.2004, 15:49
powiem wam, że jeszcze zapłacą mu co chce, bo takie jest już prawo niemieckie... bo z tego co się orientuję to miał ważny kontrakt do 2006 roku, który po prostu został podeptany. Gdyby sam zrezygnował to co innego, ale tak będą płacić...
Dorota
10.10.2004, 15:19
Hehe, od pierwszego spojrzenia go nie lubiłam. Miałam nosa. :)
Bułka
10.10.2004, 15:01
a ja uwarzam ze dobrze zrobil, niech mu placa
Pawlak
10.10.2004, 14:51
Sam jest sobie winien, moglby przynajmniej odejsc z twarza...
Clio
10.10.2004, 14:46
Można się było spodziewać, że pan WS nie odpuści tak łatwo. Nie po tym, jak przez kilka lat dążył do tego stanowiska...