Już w listopadzie ukaże się trzecia edycja polskiej gry o skokach narciarskich stworzona przez zespół L'Art. Jako pierwsi w naszym kraju przybliżamy Wam opcje i nowości, jakie oferować będzie gra "Skoki Narciarskie 2005". Również tylko u nas znajdziecie zdjęcia z wersji alpha gry!
Za sprawą "Skoków 2005" cały gatunek gier o tej tematyce wzbogaci się o wiele interesujących zmian. Pierwszą z nich - bardzo istotną - będzie możliwość skakania na skoczniach igelitowych, których łączna liczba wynosi 8. Dodatkowo przyjdzie nam oczywiście skakać na 44 skoczniach w zimowej scenerii (w tym 4 mamutach i jednej skoczni fantastycznej o punkcie konstrukcyjnym K300). Warto również wspomnieć o kolejnej nowości, jaką będzie możliwość uczestnictwa w konkursach skoków kobiet!!!

Ewolucji i rozbudowie uległ największy tryb rozgrywki w całej serii, czyli kariera. W swojej drodze do sławy będziemy występować w kadrze A, B i C (w zależności od obecnej dyspozycji), oczywiście będzie sklep, trening i sponsorzy.

Warto również wspomnieć o zdarzeniach losowych podczas konkursów tj. możliwości zmiany belki startowej czy całkowitego przerwania zawodów z powodu złych warunków atmosferycznych!

Równie dobrze "Skoki 2005" mają prezentować się nie tylko od strony merytorycznej, ale i od oprawy audio-wizualnej. Grafika, jak widać na screenach, wygląda niezwykle zachęcająco do oddawania wirtualnych skoków. W grze ponownie zastosowany został silnik graficzny Renderware w wersji 3.7. Wyróżniać mają się również ujęcia z dynamicznych kamer (będzie m.in. widok FPP, czyli oczami skoczka).

Godną podkreślenia jest liczba aż 1800 kwestii, jakie wypowiadać będą komentatorzy w dosłownie każdej fazie skoku. Jeszcze nigdy w żadnej grze o skokach nie było tylu zróżnicowanych komentarzy.

Poniżej prezentujemy najważniejsze opcje gry w krótkim zestawieniu:
  • 44 skocznie (w tym 4 mamuty i futurystyczna skocznia K300)
  • 8 skoczni igelitowych
  • rozbudowany tryb kariery (z kadrą A, B, C; trening, sklep)
  • zdarzenia losowe w konkursach (przerwanie serii z powodu wiatru, dyskwalifikacje)
  • konkursy skoków kobiet
  • dynamiczne ujęcia kamer (m.in. TPP, FPP)
  • fotorealistyczna grafika i animacja skoczka (silnik Renderware)
  • 1800 kwestii komentatorskich
  • poprawione błędy z poprzedniej części gry - "Skoków 2004"
Zapowiedź "Skoków narciarskich 2005", wraz z 11 screenami z wersji alpha znajdziecie tylko w naszym serwisie o grach. Zapraszamy!

www.gry.skokinarciarskie.com >>