fredi
21.02.2019, 09:23
Faktycznie szkopscy dostali plusy a my minusy.
marmi
19.02.2019, 21:08
@Fredi
Większość nie jest prawdą co napisałeś. Niemcy nie skoczyli po 10m dalej niż w 1. serii a bonifikaty poza Zajcem nie były takie same.
Oni dwaj mieli warunki gorsze niż skaczący po nich, łącznie z Joju, który potrafił jednak skoczyć dalej od Niemców (tyle co Freitag lecz w gorszych warunkach).
Stoch ewidentnie skok zepsuł, Norwegowie znani są w tym sezonie z problemu z oddawaniem 2 dobrych skoków w konkursie o czym mówi sam ich trener.
Cała twoja teoria, którą uważasz za fakt niezbity legła niniejszym w gruzach.
Można do tego dodać, że Eisenbichler ten drugi skok oddał na swoim właściwym obecnie poziomie a pierwszy mu nie wyszedł, u Freitaga widać ostatnio spory wzrost formy, której nie pokazuje jeszcze w każdym skoku a ostatnie wyniki Geigera mówią same za siebie.
Różnice w wietrze w czołówce w II serii mieściły się w granicach 0,5m/s, to naprawdę mało i to Polacy mieli je raczej lepsze.
Ciężko się tu przyczepić, co dopiero by było przy różnicy 1m/s na korzyść Niemców, co też byłoby dopuszczalne!
No ale jak ktoś sugeruje, że punkty za wiatr są manipulowane czy sterowane to oczywiście można twierdzić wszystko.
Trzeba mieć jednak jakiekolwiek sensowne podstawy aby twierdzić, że takie oszustwa są. Przykładowo wypowiedź skoczka, który twierdziłby że go ściągało do zeskoku (czuł ewidentnie niekorzystny wiatr) a dostał punktację jak pod narty itp. Sztaby na miejscu, trenerzy widzą wszystkie wskaźniki cały czas plus oczywiście omawiają skoki po konkursie, gdyby tam się wałki odbywały to niewątpliwie wyszłoby to na jaw.
Prędzej można by się przyczepić oceniania przez sędziów, bo ten system nie jest doskonały. Kto jednak nie akceptuje systemu punktacji wprowadzonego już ładnych kilka lat temu i ciągle i przy każdym konkursie ma z tego powodu problem, uważa że Polacy są sekowani albo Niemcy czy Austriacy forowani na przeróżne sposoby to naprawdę dla własnego zdrowia psychicznego lepiej się przerzucić na coś innego i po prostu przestać komentować tutaj. Przy okazji będzie to korzystne i dla tych, którzy obecny system punktacji uważają za sprawiedliwy.
PS. Ciekawe jakim cudem mamy 3 Polaków w top5 PŚ, prowadzi Japończyk a Niemcy dopiero pod koniec 10. w takim razie...
Fanka
18.02.2019, 12:34
I tylko KK żal :-(.
Fredi
18.02.2019, 12:28
Jak wam się podobał wczorajszy kant nad kantami? Niemcy w 2 serii skoczyli po 10 metrów dalej niż w 1. Eisenbichler 8 po 1 serii jako ostatni skacze kosa skok. Następni 7-2 po 1 serii skaczą po 5-10 metrów bliżej. BONIFIKATY ZA WIATR TAKIE SAME!
marmi
18.02.2019, 12:07
@japitole
No właśnie wychodzi na to, że niewielu, przynajmniej uważnie i ze zrozumieniem. Specjalnie przeczytałem też wcześniej wszystkie komentarze i zaskoczyło mnie, że nikt dotąd o tym nie wspomniał...
@redakcja
Jeśli nie wyraziłem się wcześniej jasno to w opisie pierwszej serii macie do poprawki nazwisko Kot na Wolny...
Fanka
18.02.2019, 12:06
Tak, jak wspominałam w sobotę, nie mogłam obejrzeć wczorajszego konkursu w TV, ale obiecałam trzymać kciuki za fajnych zawodników i prawie (niestety prawie czyni różnicę) mi się to udało. Brawo Markus, brawo Piotr, brawo Dawid! Kamil trochę słabiej, ale też ładnie. Fajnie wygląda ta przeplatanka flag polskich i niemieckich w tabeli wyników :-).
@ !sss!
Ależ C. Schmid nadal jest juniorem! Przecież w tym roku startował w MŚJ w Lahti.
japitole
18.02.2019, 08:53
@marmi
Wczoraj był dzień Kota, więc wyjątkowo pozwolono dwóm Kotom skoczyć :) A swoją drogą ciekawe ile ludzi czyta artykuły, a ile przechodzi bezpośrednio do trolowania w komentarzach ;)
Czarny Baron
18.02.2019, 08:35
Co tu się dzieje? Po czym niektórzy twierdzą, że Ryoyu skończy jak Schlierenzauer (w sumie to jak ma iść jego drogą to najpierw pobije rekord wygranych w PŚ, o tym trolle nie pomyślały)? Skowyt, że Polak nie wygrywa jest przeogromny. Ile razy wy się cieszycie jak ktoś spartoli skok i dzięki temu Polak awansuje? To skoczek nie ma do tego prawa, zwłaszcza dlatego, że jest Niemcem?
A porównywanie skoczków niemieckich do Luftwaffe to już szczyt zaburzeń...
Zenek Alkoholik
18.02.2019, 01:17
Skład fryców na MŚ typuję taki:
- Eisenbichler
- Leyhe
- Geiger
- Wellinger
- Freitag
Zenek Alkoholik
18.02.2019, 00:59
Cieszy powrót Piotrka na podium, szkoda Kamila ale w 2 serii mu nieco nie wyszło, Eisenbuchler spory awans, a Kot uciułał punkcik, ale ważne że na MŚ nie jedzie.
hej
18.02.2019, 00:27
Dobrze ze te 25 tysięcy wygral młody skoczek ze sportowej rodziny. Tam sie przyda kazdy grosz.
Paweł
17.02.2019, 23:28
Kot na kontynentalny I już
marmi
17.02.2019, 23:04
@Redakcja
O, widzę że Jakub Kot sobie skoczył i nawet świetnie mu wyszło, powinien podszkolić młodszego brata a i może warto go wziąć jako skoczka na MŚ zamiast komentowania? :)
Gratulacje dla Joju, jego zwycięstwo nie podlega dyskusji.
Bardzo dobry występ Polaków: jest podium Żyły po pechowej serii 4. miejsc i 3 Polaków w 10. Wolny potwierdza dobrą formę na 2. dziesiątkę (z przebłyskami na więcej).
Dziś Niemcy nas trochę ograli w PN, ale nadal mamy ponad 400pkt. przewagi.
Jak zauważył @guma 3 Polaków może mieć >1000 punktów w sezonie i ja jestem przekonany, że tak będzie. Taki wynik ciężko będzie później powtórzyć...
Daję sobie spokój z dyskutowaniem z trollami i spiskowcami, to walka z wiatrakami. Co też niektórzy potrafią wymyślić to boki zrywać :)
Flo @ placek
17.02.2019, 22:46
Ostatnio nawet w PK nie startował.
guma
17.02.2019, 21:35
@ peknieta guma
Nie zastosuję Twojego pomysłu i w nikogo nie będą rzucał kulkami śniegu, bo to ordynarne chuligaństwo, tak samo chamskie jak dzisiejsze zachowanie niemieckich skoczków.
Proszę mnie nie obrażać obelgami. Ja nikogo nie obrażam.
Według mnie, na gościnność trzeba zasłużyć kulturalnym zachowaniem. Chamów się w domu nie przyjmuje, chamów się z domu wyrzuca, a ponieważ chodzi o międzynarodowe zawody sportowe, więc trzeba znaleźć właściwą formę wyrażenia sprzeciwu wobec chamstwa.
Nic na to nie poradzę, że mnie teutoński, butny triumfalizm niemieckich skoczków w dzisiejszym konkursie przypomniał o tym, jak kulturalni Niemcy nad ranem 1 września 1939 r. dywanowym, bombowym nalotem uwielbianych przez naród niemieckich bohaterów Luftwaffe zmasakrowali śpiących mieszkańców Wielunia. Też atakowali w powietrzu. A potem w ten sam sposób kolumny cywilnych uciekinierów na polskich drogach. Kulturalny naród.
peknieta guma
17.02.2019, 20:19
@guma
a moze zastosujesz takyke tobie podobnych oszolomów i potraktujesz niemieckich skoczków kulkami sniegu, tak jak to dawniej robiono z Hannawaldem, w ramach tradycyjnej polskiej goscinnosci
Hilary28
17.02.2019, 20:02
To było do przewidzenia. Losowość tej wyrzutni jest niemal legendarna. Fajnie, że ten czarny sobie poradził. Niewiele brakowało do awansu. Szitaka to jakiś sponsor?
guma
17.02.2019, 19:46
@ TomaszJ
Trzeba im to zapamiętać i za rok w Zakopanem i Wiśle zachowując całkowity spokój i swobodną determinację, na całkowitym luzie, beznamiętnie, każdy ich skok witać potężnym gwizdem. I trzeba im też wytłumaczyć, dlaczego są tak mile witani.
placek08
17.02.2019, 19:35
@Flo
"Znikł" dla ciebie, bo nie interesujesz się zawodami niższej rangi. Ustalenia z trenerem były takie, że będzie skakał w PK na poziomie swoich rówieśników i rywali w MŚJ, aby zająć miejsce w "10", co zresztą się udało. Teraz nic nie stoi na przeszkodzie, aby skakał, ale... no właśnie, coś się musiało stać (zmęczenie, drobna kontuzja). Na pewno pojawi się jakieś info w tym tygodniu, bo na MŚ Estonia raczej kogoś wystawi.
Flo
17.02.2019, 19:31
Może zadam pytanie nie z tej beczki, ale co się dzieje z rewelacyjnym na początku sezonu Arttim Aigro? Był 19 w Kussamo i nagle znikł. Ciekawe czemu Estończycy nie szlifują takiego talentu, który w wieku 19 lat znajduje się w konkursie w drugiej "10".
Lolek
17.02.2019, 19:24
Brawo Kobayashi zdobyłeś już właśnie KK no niestety może w następnym sezonie Kamil Stoch wygra ale trzeba się cieszyć że prowadzimy w PN i miejmy nadzieję że go wygramy a i jeszcze KK lotów narciarskich nie jest rozstrzygnięta tutaj Kamil jest jednym z głównych kandydatów. MŚ dla naszych będą wspaniałe a czuje że Kobayashi nie zdobedzie żadnego medalu.
guma
17.02.2019, 19:17
@ T
W kwestii "darcia ryja" przez Eisenbichlera (i innych Niemców).
Prawdę mówiąc, mnie ten teutoński ryk triumfu też bardzo irytuje. Oni po prostu nie potrafią się spokojnie, kulturalnie cieszyć. Zaciskają pięści i machają nimi tak, jakby chcieli komuś przylać.
Według mnie, sądząc po tych reakcjach, oni mają tyle wspólnego z kulturą, co trep z pantofelkiem.
Koriaki Nasai
17.02.2019, 19:12
@TomaszJ
To Freitag zaczął,powinni obaj zostać ukarani
Netu Eusiainen
17.02.2019, 19:11
Bravo Aalto,szkoda mi siebie :)
TomaszJ
17.02.2019, 19:10
Po konkursie uważam, że Eisenbichler powinien zostać przez FIS ukarany za ekspresyjną radość po każdym słabszym skoku rywali. To było zachowanie mocno nieodpowiednie i niesportowe aby cieszyć się ze słabszych prób skoczków skaczących po nim, nawet mimo tego, że dawały mu one coraz wyższe miejsce. Niemiec powinien się wstydzić za takie zachowanie. Należy się cieszyć z własnego udanego skoku(jak np. Ammann czy wcześniej Descombes-Sevoie) i własnych osiągnięć, nie z tego, że komuś sie nie powiodło. Bardzo mi podpadło takie zachowanie, jestem rozczarowany brakiem taktu u tego zawodnika...
Koriaki Nasai
17.02.2019, 19:09
Brawo dla mego rodaka,szkoda Stocha
Kkk
17.02.2019, 19:04
Marne szanse na zwycięstwo ps
T
17.02.2019, 18:57
Wyobrażałem to sobie troszkę inaczej, ale znów mamy naszego na podium i z tego trzeba się cieszyć. Mistrzostwa zapowiadają się niezmiernie ciekawie, chyba nie ma zawodnika, który mógłby je zdominować, jest tylu kandydatów. Oczywiście Ryoyu, cała nasza trójka, a może i czwórka, bo w Kubę Wolnego ja cały czas wierzę, to największy czarny koń w stawce. Niemców na pewno trzeba się bać, ale ciężko mi napisać, że są faworytami po weekendzie w Willingen, wszak skakali "u siebie".
@Marcus Eisenbichler
To prawdopodobnie kara za to darcie ryja. Normalnie to jest obrzydliwe i wstrętne, a dodatkowo dziś darcie się po skoku każdego z naszych - wręcz niekulturalne. Całe szczęście ból gardła był już zbyt silny i po skoku Ryoyu się przymknął.
.Fanka.
17.02.2019, 18:57
Kochany utulany muj Marx Eisenbichla, możesz się czuć dziś zwycięzcą na niemieckiej ziemi, pragnę tego < 3
Trollznafca
17.02.2019, 18:42
@Robben
Polscy skoczkowie oczywiscie moga zaliczyc ten sezon do bardzo udanych. Jestesmy na chwile obecna potegą w skokach. Nikt tego nie podwaza przeciez. Taka prawda. Niestety prawdą jest rownież gorsza predyspozycja Stocha i jego niestabilna forma.
Jump
17.02.2019, 18:35
Stoch jedyny który może odebrać puchar świata Kobayashiemu. 6 konkursów do końca czyli 600 pkt do zdobycia a 3 w generalce Kraft 603 pkt straty
Marcus Eisenbichler
17.02.2019, 18:30
Dlaczego kiedy jestem w tym sezonie na drugim miejscu to zawsze wygrywa Ryoyu? ;)
Lucifer Morningstar 3:)
17.02.2019, 18:29
Cieszę się, że MARCUS się dziś odbudował - to bardzo ważne, że stanął na podium w ostatnim konkursie przed MŚ w Seefeld. Zauważmy, że Eisenbichler oddał dwa ponad 140-metrowe skoki popełniając swój częsty błąd po wyjściu z progu a i tak był drugi. Jeśli popracuje nad psychiką mogą być medale MŚ.
Co do składu Niemieckiej ekipy, która będzie największym konkurentem naszych, to w czwórce:
1. EISENBICHLER
2. GEIGER
3. FREITAG
4. LEYHE/WELLINGER
Robben
17.02.2019, 18:29
To ty w takim razie widzisz co innego.
Bo ja widzę trzeci z rzędu świetny sezon w wykonaniu Polaków.
Trollznafca
17.02.2019, 18:27
Gdyby Stoch byl w swojej stabilnej, wysokiej formie to juz by mial zapewniona wygrana w Pucharze. Niestety tak nie jest.
Kkk
17.02.2019, 18:26
Źle że akurat on wygra puchar świata, jeszcze mu to wszystko odbije i skończy jak schlirenzauer, bo trzeba mieć w sobie trochę skromności i pokory jak Stoch czy Kubacki, dlatego mi szkoda, bo wierzyłem że Stoch ma szansę go wyprzedzić s tu niestety ten japoniec wygrywa, szkoda
@edek
17.02.2019, 18:26
Bo co Stoch ma więcej.zdobyte to on powinien.być tak? Żałosny jesteś jakbyś umiał liczyć to byś wiedział że żyła miał przewagę na freitagiem 10pkt a pozatym żyłę belkę obniżyli w drugiej serii po skok Stocha więc podium pewne to zamknij mordę i nie pisz głupot
Trollznafca
17.02.2019, 18:24
@Robben
No i co z tego ze Stoch zajmuje wysokie miejsce w klasyfikacji ogolnej Pucharu? Nijak sie to ma do szans na mistrzostwach. Jego wysokie miejsce to nie zasluga wysokiej formy a innych skoczkow, ktorzy tez skacza w kratke.
Kkk
17.02.2019, 18:23
Robben, nie chodzi o zawiść, i podłość, tylko.o.prawde. za bardzo się napalamy przed zawodami zwłaszcza komentatorzy, może trochę skłonności, oby nie było.placzu. nie ma złości, tylko sam widzisz, Stoch nie jest w formie, inni Polacy też nie porywają, są nie rowni,. Mam do tego prawo ale muszę się przyznać nie trawie Kobayashiego, jest za bardzo pyszałkowaty, i co on to nie jest...
Trollznafca
17.02.2019, 18:16
@kkk
Brawo kolego. Swieta prawda. Zgadzam sie w 100%. Nie ma sie czym podniecac. Jak juz pisalem. Nasi oddali gorsze skoki w drugiej serii. "Wspanialy" Stoch wypadl w tej kwestii najgorzej. Spisal sie w drugiej serii najslabiej z 3.
Robben
17.02.2019, 18:14
@Kkk
Ale zawiść przez ciebie
przemawia... Odsyłam do klasyfikacji generalnej pucharu świata.
Jak ja nie lubię takich ludzi, że kiedy jest dobrze, to siedzą cicho, a przychodzi lekko gorszy dzień i już ujadają.
V111
17.02.2019, 18:14
@SamoaJoj
Dlaczego usunięte? Mimo wszystko w jakimś stopniu wyrównują + możliwość zmienienia belki podczas konkursu.
Kks
17.02.2019, 18:14
Kot może i bez formy, ale lepszy od huli. Stoch nic nie zdobędzie... Jest bez formy a oglądać zwycięstwo i słuchać hymn japoni, żal...
Trollznafca
17.02.2019, 18:11
@Robben
Stoch popelnia bledy w "decydujacych" i bardzo waznych skokach. Nie ma szans na mistrzostwach. "Zawali" jeden ze skoków. Taka prawda :)
Kkk
17.02.2019, 18:11
Robben, nie kozaczki. A czym się cieszysz tym że w 2 serii żaden z zawodników polskich się nie poprawił, tym że japoniec znow wygrał i Stoch nie ma szans go do gonić, ani żaden inny, patrzy się pod kontem całości, żeby być przed japoncem, a tu bez szału, goście w studiu się podniecali jest polską niedziela a co było. Po zawodach już jest silna drużyna, będzie medal, już wieszają medale a nawet ms się nie rozpoczęły, Stoch bez szału, czym tu się zachwycać, oby się nie obudzili bez niczego, bo takie podniecanie się teraz nie pomaga!
SamoaJoj
17.02.2019, 18:09
Apropo przeliczników za wiatr i belkę...
Powinni się jak najszybciej tego pozbyć ! Niestety sporo lemingów ogląda teraz skoki, którzy przyklaskują temu poronionemu pomysłowi.
SamoaJoj
17.02.2019, 18:06
Polacy dno !!!
Stoch niech kończy karierę, bo chcę go zapamiętać jako wybitnego skoczka, a nie przeciętniaka. Z takimi skokami nie będzie medalów...
#Hor ngacherOut
Szafa.
17.02.2019, 18:04
To co dzieje się z sędziowanie w skokach to jest skandal.Niemoec leci rusza rękami,narty mu żałują i nota18.5.Jak chcą Niemców i Austriaków ciągną za uszy, warunki i punkty za wiatr też jak potrzeba dają.Czy jest możliwość po zawodach sprawdzić warunki pogodowe czy są zapisywane komputerowo.
Robben
17.02.2019, 17:54
Stoch jest najbardziej stabilnym skoczkiem z czołówki oprócz Kobajasziego, także tego...
Tak, tak, mieli farta... Jakie jeszcze bajki opowiesz ? Śmieszny jesteś wiesz ? Atakujesz innych, kiedy ktoś powie "niemiec wygrał fartem", a to samo mówisz o naszym. Jeśli trollujesz to zmień nick.
Borek Sračka
17.02.2019, 17:54
@Robben. Napisałem, że dali się wypunktować Eisenbichlerowi. Nie napisałem, źe słabo skakali. Jarzysz bazę?
Trollznafca
17.02.2019, 17:52
@Robben
Mieli pare razy farta i co z tego. Fakty sa faktami. W pierwszej serii miejsca 2,3,4. W drugiej miejsca 3,5,7. Drugie skoki gorsze niz te z pierwszej serii. W przypadku Kubackiego, Zyly nie bylo az tak źle. Natomiast Stoch... Popelnia glupie bledy. Nie pierwszy raz i nie ostatni w tym sezonie. Taka prawda. Jego forma nie jest stabilna. Potrafi oddac bardzo dobry skok a zaraz po nim "tylko" dobry. To na mistrzostwa nie wystarczy.
Robben
17.02.2019, 17:47
A już pierniczyć, że Stoch nie ma szans na medal mistrzostwach to już szczyt szczytów.
V111
17.02.2019, 17:46
Mam nadzieję, że Kobayashi umożliwi na MŚ walkę jednak o złoto, bo jak będzie skakał jak dzisiaj to dla reszty walka o srebro
Robben
17.02.2019, 17:43
@Borek
Co zrobili ? Świetny kolejny konkurs w wykonaniu Polaków, a ty pierniczysz od rzeczy.
Robben
17.02.2019, 17:42
Kkk
Miało być tak pięknie i jest pięknie. Weź wyjdź z tej strony, jak masz płakać.
Robben
17.02.2019, 17:41
Trollznafca
Nie wytrzymują presji ? Mam przypomnieć Lahti, Obersdorf ?
Jak już trollujesz to chociaż zmień nick.
JOANNA SZWAB
17.02.2019, 17:37
DZISIAJ URODZINY MA JOANNA SZWAB CZYLI NA STÓWE TAJNA AGENTKA NIEMIECKA, KTÓRA DOKŁADNIE PODCZAS SKOKÓW POLAKÓW WZLATYWAŁA PARALOTNIĄ-NIEWIDKĄ NAD SKOCZNIĄ I DMUCHAŁA NASZYM W PLECY GRAJĄC NA SAKSOFONIE PRZEBOJE GOLEC UORKIESTRA - TAK BYŁO.
Trollznafca
17.02.2019, 17:37
@troll
Tez uwazam ze najmocniejszy na mistrzostwach z Niemcow bedzie Freitag. Udało mu sie odbudowac forme akurat na mistrzostwa. Eisenbichler za bardzo chce i dlatego nie zawsze wszystko mu wychodzi. Jest to bardzo dobry skoczek ale i za ambitny. Nie twierdze ze zle byc ambitnym. Tylko ta ambicja mu troche przeszkadza.
guma
17.02.2019, 17:34
20 punktów zabrakło ostatecznie naszym skoczkom do wyrównania rezultatu z ubiegłego sezonu, gdy w 22 konkursach indywidualnych 7 z nich zdobyło łącznie 3245 punktów. W obecnym sezonie po tej samej liczbie konkursów również 7 zgromadziło 3225 punktów. Najwięcej punktów w tym samym momencie sezonu zdobyło 8 naszych skoczków 2 lata temu: 3303 punkty. Po dzisiejszym konkursie mamy więc chyba lekkie rozczarowanie
Zanosi się jednak na to, że w obecnym sezonie możemy odnotować inne, szczególne, niebywałe osiągnięcie. Dwóch naszych zawodników może przekroczyć liczbę tysiąca zdobytych punktów. Najbliżej takiej sytuacji nasi skoczkowie byli 2 lata temu, gdy w całym sezonie Kamil Stoch zdobył 1524 punkty, a Maciej Kot - 985 punktów. Do zakończenia obecnego sezonu pozostało jeszcze 6 konkursów indywidualnych, więc Piotr Żyła prawdopodobnie przekroczy 1000 punktów, a i Dawid Kubacki ma na to dużą szansę. Byłby trzecim. Co o tym sądzicie?
DojczBoy
17.02.2019, 17:32
Kraftolowi dodali pkt za wiatr zamiast odjąć! Przy wybiciu grafika pokazywała ewidentny rosnący wiatr pod narty tak jak następni, ale nie, jemu dodali najwięcej!
Nic go już nie dodyczy: grafiki, linie, wiatry, klepanie na 2 nogi, wpływ odleglosci na noty..
Możecie dodać do typera: ile razy Kraftol będzie pokazywany w trakcje konkursu..ewideentnie mają umowe podpisaną na promowanie go
troll
17.02.2019, 17:31
pamiętajmy że to też skocznia niemiecka i niemcy znali ją doskonale(było mwione że dla nich to jak dla nas zakopane)
Myślę że z nich największe szanse ma Rysiu. Ajzenbiśler jest nierówny i za dużo błędów popełnia w locie
@Polonus
17.02.2019, 17:31
Jeśli to satyra to 9/10.
Jeśli to na poważnie to życzę ci trwania w pokoju, takim bez klamek.
Trollznafca
17.02.2019, 17:25
@Polonus
Tak. Wszyscy Nasi skoczkowie padli ofiara spisku. Przebrzydli skoczkowie z Niemiec oszukuja. Bo przeciez nie moga byc w wyzszej formie, nie moga byc lepsi niz Polacy. To niemozliwe. Zostalismy znowu oszukani. Wspanialy Stoch powinien dzisiaj wygrac.
Danek
17.02.2019, 17:24
Było świetnie, skończyło się dobrze. 3 zawodników w czołówce z czego 1 na podium to dobry wynik . Może dobrze że tak się skończyło bo jak by znowu jednego na podium zabrakło przez niesamowitego Japończyka to niedosyt i takie poczucie że było tak blisko było by bardziej bolesne . Brawa dla Piotra który wreszcie nie jest 4 :D
Trollznafca
17.02.2019, 17:21
@hej
Biedny Stoch. Trzeba zwalic cala wine na warunki atmosferyczne. Tak. Skoczył slabo bo mial najgorsze warunki. Gdyby skakal przy wietrze jak przecietny Eisenbichler to byłby nowy rekord skoczni buhaha
@troll
Masz racje to skoki i tu wszystko moze sie zdarzyc. Niemniej jednak Stoch bez szans. Gdyby jego forma była stabilna...
troll
17.02.2019, 17:20
a co mają powiedzieć norwedzy? 5 i 6 po 1 serii w finale15 i 9.
Polonus
17.02.2019, 17:19
Proszę zwrócić uwagę, że Eisenbichler w każdym skoku po pierwszych kilkudziesięciu metrach wykonuje w gwałtowny ruch ręką. Czy trzeba, czy nie trzeba. Najprawdopodobniej uruchamia w tym momencie jakieś ustrojstwo, które pozwala mu na wydłużenie lotu. Nie do końca mają to chyba jeszcze dopracowane, bo zdarza się, że mimo tego gwałtownego ruchu Niemiec nie odlatuje daleko. Widocznie ustrojstwo nie za każdym razem zostaje uruchomione. Takie to są, moim skromnym zdaniem, tajemnice "cudowneych" długości Eisenbichlera. Reszta Niemców też bazowała w Willingen na jakiejś nowince, bo nie ma mowy, żeby wszyscy tak "cudownie" w krótkim czasie zmartwychwstali. Geiger, Freitag, Wellinger, nawet Schmid. A Leyhe? Pewnie ofiara eksperymentów:)
Borek Sračka
17.02.2019, 17:16
Pół godziny temu wszyscy chcieli tytuly szlacheckie nadawać naszym skoczkom- taka euforia zapanowała. A oni w 2 serii dali się wypunktować czubkowi Eisenbichlerowi jak dzieci.
hej
17.02.2019, 17:15
Nie ma żadnej obniżki formy u Stocha. On bez wiatru nigdzie nie odleci.
troll
17.02.2019, 17:15
@trollznafca
Ale Kobayashi mo lewy kombinezon i nie przegra nawet jakby chciał
troll
17.02.2019, 17:14
Akurat Piotrek i dawid nie oddali dużo gorszych skoków. Zawiódł na pewno Stoch.
Kobayashi... też jest niepewny. Bo ok dzisiaj skakał super ale wczoraj a zwłaszcza w drużynie skakał gorzej
Moim zdaniem przed mś wiemy kto może być faworytem ale prawda jest taka że zdarzyć się może wszystko
Trollznafca
17.02.2019, 17:11
Mam nadzieje ze mistrzem bedzie Freitag. Zbudowal forme na mistrzostwa i w odroznieniu od Eisenbichlera, Kobayashiego jest mocniejszy psychicznie. On wytrzyma presję.
Kkk
17.02.2019, 17:11
A miało być tak pięknie!!! A wyszło jak zawsze szykuje się marny koniec sezonu ps przesądzony, guzik mnie interesują nas i durne marzenia komentarze , co oni biorą ci co komentują już wieszają medale żal...
Trollznafca
17.02.2019, 17:09
Wszyscy Nasi skoczkowie w drugiej serii slabiej. Nie potrafia udzwignac presji. Stoch po raz kolejny potwierdza ze jego forma jest niestabilna. Skacze w kratkę i bez szans na mistrzostwach. Taka prawda niestety. Zeby wygrywac trzeba oddawac dwa bardzo dobre skoki. Brawa dla Niemców ktorzy sa bardzo mocni. Freitag coraz mocniejszy.
edek
17.02.2019, 17:08
zyla nie powinien byc 3
Xd
17.02.2019, 17:08
Co ten Stoch odwalił?
Miro22
17.02.2019, 17:06
Niestety nagła obniżka formy Kamila i demolka jap9ńczyka
Hahahah
17.02.2019, 16:52
Johann Andre Tande xD Może jeszcze Daniel Forfang... Chociaz taki skoczek nawet był kilkanaście lat temu :o
Manisch
17.02.2019, 16:24
Kobayashi wraca na właściwe miejsce
!sss!
17.02.2019, 16:22
Wpadki na TVP (po 1serii)
C.Scmid,młody junior
Sztefan Hula
Wiatr wieje troszeczkę mocno
M.Kot miał -4,3...chwile pózniej -4,4
R.Koudelka 12 (a był 14)
Pbr87
17.02.2019, 16:20
Wbattek
I bardzo dobrze bo by wam sie poprzewracało z oczekiwaniami na mś
Polska górą!
hej
17.02.2019, 16:19
Ciekawe czy znów Ryoru puszcza z najgorszym wiatrem?
Gaga
17.02.2019, 16:19
Joju mi znów popsuł plany co do polskiego podium :-(
Mito Latta
17.02.2019, 16:19
Ha, ha! Redaktor Snopek powiada: "Coś u Eisenbichlera z psychiką nie tak" i to się akurat zgadza.
Yaaiba
17.02.2019, 16:19
Dzisiaj przynajmniej są sprawiedliwe warunki :)
Dft
17.02.2019, 16:18
Srotot - sam jesteś głupi. Po prostu był lepszy w I serii, to jeszcze nie koniec.
Srotot
17.02.2019, 16:17
Głupi Japończyk.
Wbatekk
17.02.2019, 16:17
no i znowu prawdopodobnie nie bedzie polskiego podium :(