piotr186
25.03.2013, 09:21
Redaktor się pomylił, dzięki pechowi Jacobsena startuje Colloredo a nie Kubacki..
seria próbna przedwczoraj odwołana ...
24.03.2013, 10:52
A Welli nie skakał i Miętus mógł wskoczyć ... **amstwo w państwie !!!
mamut
24.03.2013, 09:29
No to widzielismy jak wyglądają skoki w próbnej gdy Tepes nie pilnuje kogo ma na podium dać. Teraz tylko Gregor miał na progu 0,4 pod narty chociaz po ladowaniu tylko 0,12. Będzie cyrk Tepeesa w konkursie? Ustawi wedle abonamentu?
druid
24.03.2013, 09:27
Żyła najwolniej ze wszystkich na progu, a prawie najdalej.
Antek99
24.03.2013, 09:23
Kraniec 1, Tepes 2 ,Prevc 3, Żyłą 4 ,Stoch 5
STROMY 2013
24.03.2013, 09:08
ŻYŁĄ 1 ,TEPES 2, STOCH 3,SCHLIRI 4, KRANIEC 5
mamut
24.03.2013, 09:03
Belka wysoka, więc niestety konkurs kupiony.
mamut
24.03.2013, 08:58
Ciekawe czy będzie prawdziwy piękny konkurs czy Tepes ustawi według zamówień?
kibic mentalny
24.03.2013, 08:39
@Saw
tak. minimalna liczba gospodarzy zarezerwowana na ten konkurs = 4. jeśli z tabeli PŚ wynika ich mniejsza liczba, mogą sobie kogoś dokooptować. Tak jak właśnie Pograjca pod nieobecność Hvali.
koko
24.03.2013, 06:52
będzie tak!
1.Kasai 290
2.Zyla 288
3.Colloreo 285
Bartt
24.03.2013, 03:22
Aa już widzę, nie ma Zografskiego... Dziwne...
Bartt
24.03.2013, 03:21
Hmm... A co tu robi Colloredo? Przecież jest w PŚ za Kubackim.. Wychodzi na to że nawet gdyby Jacobsen nie doznał kontuzji, to Kubacki i tak by startował?
Saw
24.03.2013, 03:13
A czy jest jakiś przepis, że skacze dodatkowy zawodinik gospodarzy bo skacze 31 a Pograjc jest dużo niżej, jak sie nie mylę to w poprzednim/ch sezonie/nach tez chyba 31 i zawsze jakis slabszy sloweniec był jeden?
kabans
24.03.2013, 01:10
a mnie boli ze zobaczymy pewnie beznadziejny konkurs w którym skoki na odległosc 215m dadzą wygraną, bede zadowolony bardziej jak zobacze 10skoków powyzej 230m niz jak wygra którys z polaków
stefek
24.03.2013, 00:53
Nigdy nie mieliśmy jeszcze 3 zawodników w czołowej 30-stce PŚ, a teraz mamy nawet 3 w czołowej 20-stce. 4 w finale też oczywiście nie mieliśmy. Chyba, że kiedyś w finale startowało więcej niż 30.
@ Kafar @ enek
24.03.2013, 00:44
Mylicie się, bo będzie tak:
1. Kranjec
2. Tepes
3. Prevc & Kasai
ew
24.03.2013, 00:23
A idźcie z tym Qbackim na 31 miejscu są większe ofiary w konkursie niż on.
ew
24.03.2013, 00:22
Sens najlepszej 30 lotów by był gdbydy konkursów się odbywało 10 na mamutach minimum
dss
24.03.2013, 00:20
Jutro miejsca Polaków: Żyła 7, Stoch 12, Kot 14, Qbacki 31!
enek
24.03.2013, 00:18
będzie tak:
1.Kasai(227,221)
1.Bardal(223,224)
3.Tepes( 219,213)
3.Zyła(208,229)< br>
5.Szlieri(244*,220)
Kacpro
23.03.2013, 23:37
Powiem - szkoda że ten sezon już się kończy, ponieważ obfitował w wiele niespodzianek, sukcesów Polaków, wypowiedzi Żyły, nowych talentów jak Wellinger, Hvala czy Kraft. Niezwykle ciekawie było i zobaczymy co przyniesie kolejny sezon ;D
Kafar
23.03.2013, 23:33
Będzie tak;
1.Schlieri (215,234)
2.Tepes (223,217)
3.Zyła (212,225)
4.Bardal (216.222)
5.Kasai (215,219)
6.Stoch (207,223)
7.Kranjec (209.221)
8.Koch (202,216)
9.Kot (204,208)
10.Naymayer (205,206)
11.Freund (213,204)
12.Stjernen (219,190)
13.Prevc (217,191)
14.Matura (203.210)
15.Freitag (196.213)
16.Velta (204,209)
17.Fannemel (203,201)
18.Wank (194,209)
19.Pograjc (197,206)
20.Ito (191.213)
21.Loitzl (200.200)
22.Kraft (202,195)
23.Hilde (201,196)
24.Hlava (194,204)
25.Kornilov (191,187)
26.Kubacki (186,192)
27.Wellinger (185,196)
28.Haybeck (181,194)
29.Fettner (185,190)
30.Takeuchi (189,183)
31.Coloredo (175)
ja
23.03.2013, 23:20
@spiecki9
Od zeszlego sezonu lista startowa zawodów w lotach jest ustalana wg PŚwL, a zatem finał PŚ również. Również nie rozumiem dlaczego jest to takie trudne do ogarnięcia. Startuje 30 PŚ poukładana wg PŚwL.
Bobby
23.03.2013, 23:07
Co w tym dziwnego? Ok może to nie jest szczyt myśli FISU, ale występuje 30 (bez tych wycofanych lub kontuzjowanych) najlepszych w sezonie, a że to mamut to poustawiani są wg tego co osiągnęli w PŚwL, ale to nie zmienia faktu, ze to pierwsza 30 PŚ. Zresztą pytam co w tym takiego trudnego? :)
asd
23.03.2013, 22:43
I tak Qbacki będzie 31!
Robbi
23.03.2013, 22:15
Dziwne to jakieś... niby najlepsza 30 PŚ a skaczą według klasyfikacji PŚL bezsensu,gdyby była 30 według lotów to np. skakali by Hajek Descombes-Sevoie trochę dziwne
BBroNN
23.03.2013, 21:34
Według mnie odpadnie Kornilov,Takeuchi albo Colloredo
M_B
23.03.2013, 21:15
@daf
Masz rację, nigdy nie mieliśmy czterech, raz mieliśmy trzech w sezonie 2010/2011 - Stocha, Małysza i Hulę, tak to max dwóch, choć regularnie od sezonu 2006/2007
Nipqet
23.03.2013, 20:45
Kasai to wygra, zobaczycie.
daf
23.03.2013, 20:44
Ktoś pamięta, kiedy ostatnio mieliśmy aż 4 skoczków na finale PŚ?
Ja nie, a mam podejrzenie, że nigdy...
To taki mocny akcent na koniec udanego w sumie sezonu.
spiecki9
23.03.2013, 20:28
w sumie bardal może trafi na gorsze warunki i pozycja drugiego miejsca dla Kamila może być jeszcze otwarta pod warunkiem że kamil będzie tak skakał jak dziś podczas drugiej serii. Musi także uważać na freunda
spiecki9
23.03.2013, 20:26
@ja
Zawsze finał był wg pś a nie pś w lotach
spiecki9
23.03.2013, 20:24
a ta kolejność zawodników w jutrzejszym konkursie nie będze według klasyfikacji Pucharu Świata tylko wg PŚ w lotach? Przecież to finał PŚ
seria próbna wczoraj odwołana ...
23.03.2013, 20:17
no i tylko trzy punkty do Colloredo ... niech to ... (*****) ...
seria próbna wczoraj odwołana ...
23.03.2013, 20:13
szczęście w pechu. Kubacki załapał się drugi od końca, ale z kolei do Miętusa zabrakło jednego ...
ja
23.03.2013, 19:54
@Lordek123
Wcale to nie jest pogmatwane. Wystarczy trochę pomyśleć. Pozdrawiam.
ja
23.03.2013, 19:50
@Lordek123
W konkursie startuje najlepsza "30" PŚ, jednak lista startowa jest ustalana wg. klasyfikacji PSwL
bogusia2952
23.03.2013, 19:22
Liczę ogromnie że Norwegowie pokażą się z jak najlepszej strony i co najważniejsze lepiej od Austriaków :)) Niech zrobią to dla Jacobsena hehe
;)
23.03.2013, 19:18
Ale Schlierenzauer ma ogromną przewage na drugim w klasyfikacji pucharu świata Bardalem. Zmiazdzył całą konkurencję w tym sezonie.
Lordek123
23.03.2013, 19:13
Ktoś wytłumaczy mi dlaczego tak jest...
Lordek123
23.03.2013, 19:07
Do połowy jest lista startowa wg PŚ, a droga połowa listy to tak jakby PŚwL
Panie Hoferze czy to nie jest dziwne...
Emil
23.03.2013, 19:05
@Polonus. Ponieważ to są loty. Gdyby finał PŚ nie był lotami to w ogóle nie byłoby 30 osobowego finału tylko normalnie kwalifikacje i 50 zawodników w konkursie.
Lordek123
23.03.2013, 19:04
Chwila moment...Polonus ma racje! A po 2 to jest jakieś pogmatwane, no bo w PŚwL Kubacki jest 51, więc nie startować musiałoby 20-22 zawodników żeby się Polak dostał do konkursu, a nie startuje 7 bodajże.
Polonus
23.03.2013, 18:56
Nie rozumiem jakim prawem będą skakać wg kolejności ustalonej wynikami uzyskanymi na mamutach.
To sa najlepsi skoczkowie sezonu, a nie najlepsi z czterech konkursów na mamutach. Pewnie wszystko robione pod Słoweńców. Ten kraj zaczyna mieć zbyt dużo do gadania.
A Zograwski to pewnie sprzedał makaronowi miejsce w konkursie. makaron bogaty z domu to i 1000 EURo poświęcił:)
Maik
23.03.2013, 18:50
Dwie serie.
jacobsen
23.03.2013, 18:48
to teraz Norweg nie zarobi za dużo jak bedzie po operacji,i po co było sie na smiewać z Polaków pracujacych w norweegi? teraz bedzie sie nadawał do swojego zawodu bardziej;)
trut
23.03.2013, 18:45
Mam pytanie. Czy w wielkim finale są normalnie 2 serie czy tylko 1? :)
cyrk Tepesa
23.03.2013, 18:41
No to Tepes dzis czeka na ostatnie oferty i te indywidualne i te drużynowe.
kabans
23.03.2013, 18:37
to nie dobrze dla kubackiego ze bedzie 31 bo nie zdobedzie nawer punktu w finale
marmi
23.03.2013, 18:34
No właśnie dziwna sprawa z Zografskim, przecież był w Planicy i startował w indywidualnym z niezłym wynikiem... tak po prostu zrezygnował z finału?!
as
23.03.2013, 18:22
Sprawa 3 miejsca Stocha wygląda następująco:
Miejsce Freunda 10 lub niżej oznacza brąz Kamila na koniec nie ważne jaki osiągnie wynik.
Jeżeli Kamil zajmie miejsce 11 to Freund musiałby być co najmniej 4.
Jeżeli Freund będzie 3 to Kamil musi być najniżej 7.
Jeżeli Freund będzie 2 to Kamil musi być najniżej 3.
No a jeśli Freund wygra to Kamil musi być 2.
druid
23.03.2013, 18:10
nie miałbym nic przeciwko, gdyby Żyła machnął w KPŚ Koflera i Hvalę. Tepes chyba poza zasięgiem.
Glon
23.03.2013, 18:02
Nieprawda.
Dzięki Jacobsenowi załapał się Colloredo, a nie Kubacki.
Pawmak
23.03.2013, 18:00
Faktycznie, w wyniku rezygnacji (?) Zografskiego to Jacobsen wcale nie musiał dostawać kontuzji, żeby Kubacki mógł wystąpić. To Colloredo miał największego fuksa. W tym wypadku szkoda Miętusa, bo zabrakło mu 3 punktów...
Dla Kubackiego duże brawa za sezon - pierwsze punkty i 4. dziesiątka na koniec - identycznie jak rok temu M. Kot, tylko on nie miał szczęścia, jeśli chodzi o finał.
druid
23.03.2013, 18:00
z tej listy wynika, że to Colloredo jest za Jabosena, nie Kubacki.
www
23.03.2013, 17:53
Schlierenzauer ma szanse pobić kolejny rekord - największa różnica w końcowej klasyfikacji pomiędzy pierwszym a drugim zawodnikiem. Do dotychczasowego rekordu Goldbergera z 1995 roku (636 pkt) brakuje mu tylko 24 punktów.
druid
23.03.2013, 17:51
pozwolę sobie zacytować "z notatnika kłusownika" sprzed konkursu w Oslo
"9.
Noriaki Kasai ma od wczoraj w dorobku równo 9 600 pucharowych punktów. Punkty zdobywał w równo 350 konkursach. Byłaby heca, gdyby tak stanął jeszcze raz na podium. Miałby wtedy na liczniku 45 pudeł i 140 miejsc w dziesiątce. Ale na podium raczej nie stanie. A ostatnią szansę na wejście do dychy to będzie miał chyba w niedzielę. Na mamucie go na to - moim zdaniem - stać nie będzie na pewno."
Mezar303
23.03.2013, 17:47
* niepotrzebny
Bra kuje mi tu przycisku edytuj :)
gwiazda
23.03.2013, 17:47
A Zografski nie skacze bo ? jest przecież wyżej od Kubackiego ... chyba że zrezygnował ze startu.
Mezar303
23.03.2013, 17:46
@jacob1998
Żadnemu skoczkowi kontuzji nie życzę ale uważam, że ten komentarz był nie potrzebny.
Co do kolejności startowej masz racje. W końcu Puchar Świata ma większą renomę niż Puchar Świata w Lotach i kolejność startowa powinna być według pś
kapi
23.03.2013, 17:42
bardzo dobrze,że mamy 4 zawodników
szkoda mi tylko Nurmsalu ):
jacob1998
23.03.2013, 17:34
Ja bym wolał, żeby był Jacobsen. On by coś pokazał, a Kubacki może się skompromitować. A tak w ogóle to wolałbym, żeby kolejność była według klasyfikacji generalnej. Mnie by to pasowało, nie wiem jak innym
Marcin
23.03.2013, 17:33
Zamiast się cieszyć to zawsze dziennikarze znajdą powód żeby uchybić naszym..wstyd! Dawidowi miejsce się należało za prace jaką w tym sezonie wykonał,w nagrodę wystąpi w wielkim finale i szacun mu za to!
Mezar303
23.03.2013, 17:28
Jaka dewaluacja wyników Kubackiego.
"Polak tylnymi drzwiami dostał się do finału i jutro wystąpi z trzecim numerem."
Nie lubię czegoś takiego.